Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7974 Lv.
GBP GBP 2.3167 Lv.
TRL TRL 0.5041 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
30 Nisan 2017
HABERLER » Kırcaali
DOST Partisi Mleçino’da anma etkinliği düzenledi

DOST Partisi Mleçino’da anma etkinliği düzenledi

24 Aralık 2016

DOST Partisi, 24 Aralık 1984 yılında komünist totaliter rejimin başlattığı Bulgarlaştırma sürecine karşı ilk büyük direniş yürüyüşün yapıldığı Ardino’nun (Eğridere) Mleçino (Sütkesiği) meydanında bugün bir anma etkinliği gerçekleştirildi.

Saat 09.00’da başlayan törene DOST Partisi Genel Başkanı Lütfi Mestan’ın yanı sıra T.C. Filibe Konsolosu Murat Muhaciroğlu, Balkan Rumeli Konfederasyonu Başkanı Zürfettin Hacıoğlu, Bursa ve İzmir BALGÖÇ Temsilcileri, Kırcaali Bölge Müftüsü Beyhan Mehmet ve Belene mağdurları temsilcileri katıldı.

Etkinliği yurt içinden ve yurtdışından yüzlerce soydaşımız yaşanılan kötü olayları anarak geçmişten geleceğe ders almak için bir araya geldiler.

BRK Genel Başkanı Zürfettin Hacıoğlu yapmış olduğu konuşmasında bundan 32 yıl önce başlatılan mücadeleye bugün yeniden başlandığını, Mleçinoluların başlattıkları bu hak arama mücadelesi için kendilerine teşekkürlerini sunduğunu belirtti.

Filibe Konsolosu Murat Muhacıroğlu buradaki soydaşların verdikleri kahramanca direnişlerin hiç unutulmamasını, gelecek nesillere bunların aktarılması gerektiğini ifade etti. Çocuklarımızın diline, dinine ve kültürüne nasıl sahip çıkılması gerektiğini öğretelim diye konuşan Muhacıroğlu. Tüm şehitleri rahmetle anarak gazilere de sağılık ve baş hoşluğu diledi.

DOST Partisi Genel Başkanı Lütfi Mestan bu anma etkinliklerinin hiç bir partinin olmadığını, sadece Türklerin ve Müslümanların olduğunu ifade etti. Bulgarlaştırma sürecine karşı bu meydana gelerek tepkilerini veren halkımız asıl kahramanlarımızdır diyen Lütfi Mestan, er ve geç 24 Aralık Bulgaristan’daki tarih kitaplarına altın harflerle yazılacaktır dedi. Mestan 1989 yılında ve daha eski tarihlerde yüzbinlerce Müslüman Türk’ün Anavatan Türkiye’ye göç ettiklerini, Türkiye’nin kendilerine kucak açtığını, ondan dolayı hiç kimsenin Türkiye’ye karşı kötü düşüncesinin olmaması gerektiğini söyledi.

Törenin sonunda Kırcaali Bölge Müftüsü Beyhan Mehmet Bulgarlaştırma sürecinde şehit olanlar için dua okudu.

Kaynak: Kırcaali Haber

Ziyaretci sayısı: 7567


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


Milliyetçi 2016-12-24 18:05:29
Camide mevlüt okunduğu sırada ve ayrıca belediyeden izinsiz yapılan bi mitingti! Ayıptır yıllarca dps ekmeği yiyip sonra ihanet eden bu adamlara itimat etmeyin bizi asimilasyon yıllarından sonra örgütleyip biraraya getiren ve haklarımızı savunan tek partimiz dps'dir! Bölücülere inanmayın!
emir 2016-12-24 19:39:23
Aslında seçim çok basit karadayı yanına fikri saliyi almış, Mestan başkanın yanında Beyhan kardeşimiz. Aklı olana bu fotoğraflar yeter de artar!
Abbas 2016-12-24 22:50:04
halktan yana olan, halktan guc alan DOST ve sadece DOST
dost 2016-12-25 08:35:20
Hüseyin Kocaman üç yıl önce T.C. devletine DpS yanında yer alırken muhalefet yapmıştın ne oldu da şimdi DOST yanında yer aldın.
DOST yönetiminden eski DpS yöneticiler kesin istifa etmeli. İşte o zaman hakiki DOST olacak.
DOST 2016-12-25 13:39:14
ARKADASLAR TURKIYE BASTA GELEN ADAMLAR
SAYIN LUTVI MESTANIN YANINDA YER ALIYOR
BIZE KAPILARINI ACAN 1989 YILINDA TURKIYEDIR
KARA DAYI KIM AHMED DOGAN KIM O ZAMANLARDA
KIM VARDI BIZLERI SAVUNAN ONLAR OLDURULDU
ASIL BIZI SAVUNANLAR CANLARIYLA ODEDI
ARKADASLAR BIZ TURKIYENIN YANINDA OLACAZ HER
ZAMAN TURKIYE DOST PARTISI YANINDA
Bozkurt 2016-12-25 13:56:15
Sadece H. Kocaman değil, 3 yıl önce Türkiye'deki tüm göçmen dernekleri höh'ü desteklediler. Amet Doğanyan L. Mestan'ı STALİNİST yöntemlerle indirmesiydi höh'ün dağılmasına gerek yoktu zaten. A. Doğasyan'ın 25 yıl azına almadığı sorunlarımızı L. Mestan göreve başlar başlamaz dile getirdi.. Bu yüzden bulgar derin devleti A. Doğasyan'a darbe yapma emri verdi ve höh içindeki soysuz satılmış köpekler sayesinde muvaffak oldu.
fes 2016-12-25 15:01:20
İstemeyerek de olsa bölücülük yaptıklarına ben de inanıyorum, fakat yılarca DPS'nin ekmeğini yedi laflarını kabul edemem. Ekmeğini yemek ne demek yani, mahkeme kadıya mülk mü oldu şimdi? DPS veya DOST birilerine ekmek kapısı olamaz, ekmek kapısı gibi görüp bir de bundan dolayı minnet duyulmasını beklemek ahlaksızlıktır.
Serif 2016-12-25 15:58:21
Dps tarafindan salinan rock muzikten kimse neden bahsetmiyor.. Bu bir anma toreni sehitlere saygisi olmayan Dps dir.. Anma mitinginde rock muzik nr demek ayiptir.. Yuh Dps ye
Iridereli 2016-12-25 19:54:25
Degerli ve Sevgili kardeslerim, günümüzün Dünyasinda INSAN, ETNIK GRUP veya VATANDAS olarak var olmak istiyorsak kesinlikle siyaset alaninda olmamiz SARTTIR. Bu günümüzün va zamanimizin ANA kurali ve kanunudur. Birinci soru - DPS mi, DOST mu? Cevap kisisel duygusallaga ve kisisel cikariya dayali degil, cevap bu partilerin 1990 yilindan beri bizim HALKIMIZ, grubumuz cikarilari icin yaptiklari haraketler. DPS 26 yildir 200-300 oligarh firmayin cikarlarini savunan parti
Iridereli 2016-12-25 20:02:18
DPS 26 yildir 200-300 Oligarh Firmasinin cikarlarini savunan parti oldugunu ispatladi. Parlamentoda o 200-300 firmayin cikarlarini savunan herbir kanunu destekledi ve Super zenginler üretme Ana yasa degisikligi tekliflerinde bulundu. 1990 yilindan beri Türkler ve tüm Müslumanlarin hakkinda verdigi sözleri ve özellikle secimler öncesi verdigi sözlerin birini yerine getirmedi. 600 000 - 650 000 secmenin oyunu aldi ve o oylari yalniz Oligarh firmalarinin cikarlarini savunmak icin kullandi
eskidpsli 2016-12-25 20:25:20
DpS hala inanan varmı varsa ya ajanıdır ya da menfaat sağlamaktadır.
DpS Türk partisi asla olamadı oligarşilerin partisi şimdi.
Sevinç Mutlu 2016-12-26 11:42:18
Değrli Arkadaşlar bırakında Siyaseti Siyasetçiler yapsın Türklük ve Müslamanlık Adına Şehit Düşen Şehitlerimizi Anma Günlerinde Törenlerin yapıldığı Belediyelerin hangi Partili olduğu önemli değil dava Türklük ve Müslümanlık davası olmalıdır herkes bir arada bu Törenlerimizi Türk ve Müslüman olarak katılıp Kutlanmalıdır. Bu Törenlere Katılan bütün siyasiler Tek Yürek Olarak Birlik Beraberlik İçersinde Siyasi Görüşlerini Bir Tarafa Bırakarak Dava Uğuruna bir olmak Zorundadır. NE MUTLU TÜRK VE MÜSLÜMAN OLMAK
Osman agabeyiniz 2016-12-26 15:46:05
Sedece DOST VE DOST Geri kalani Rus ajanidir . Rusiyadan ödül bile aldilar. BENIM ARADIGIM TÜRK MILLETINDEN KIM ÖDÜL ALACAK. IŠTE BU ÖNEMLI .
emir 2016-12-26 20:54:34
Dpsli hainler bu gün Türk devletini, Türkan bebeğin annesini, diğer şehit yakınlarını ve baş müftümüz Mustafa Hacı'yı yuhlama gafletinde bulundu. DPS'ye oy verenler vicdanınız sızlamıyor mu.
Tüm DOSTlara gelsin 2016-12-27 12:03:08
Ben İyİ bilirim kim kime DOST kime düşman

https://www.youtube.com/watch?v=dZQNR83_c20
KIRCAALİ'Lİ MÜMÜN 2016-12-27 20:12:53
Dps'liler Türk Devletini,Şehit yakınlarını ve Türkan bebeğin annesini yuhalıyor,anma töreninde rock müzik çalabiliyor... BU RESMEN TÜRK TOPLUMU İLE ALAY ETMEKTIR.HALA DPS' YE OY VEREN VARMI ACABA ?. EĞER VARSA YAZIKLAR OLSUN
fes 2016-12-28 09:35:04
Türkan bebek sömürüsüyle bir yere varılamayacağı gün gibi ortadadır. Türkan bebeyi yuhaladı hınzırlıklarıyla saygınlık kazanılmaz. Herkes biliyor ki yuhalama yoktur. Vicdan temiz, işinde en küçük ikiyüzlülüğün olmadığı bir duygudur, "vay Türkan bebeyi yuhaladı!" ayaklarıyla hınzırlık yapanın vicdandan bahsetmesi gülünçtür. Evet, DPS'ye oy veren hala ve çok şükür çok;halkın kahır ekseriyeti. Cami hoparlörünü sonuna kadar aç, "Ayıptır böyle bağra bağra ezan okunmaz" dendiğinde etrafı dinsizlikle suçla. İyi mi?
Karaçalı 2016-12-31 17:25:18
Fes, yavrum, o gün Mleçino'da olanlardan haberin yok, bari boş boş konuşup kendini gülünç duruma düşürme.
fes 2017-01-01 13:34:13
İlla ki orada olmam gerekmez, daha önemli olan var olan bilgeleri değerlendirmek, doğru çıkarımlar yapmak ve doğru yargıya varmaktır. İki parti arasında vuku bulan rekabeti bulgarlaştırma kurbanlarının hatırasına saygısızlık şeklinde yorumlanması bir düşünce sefaletidir; asıl gülünç olan budur. Fakat asıl hazin olan türklerin bölünmüş olasıdır; bunu her kim yaptıysa gelecek nesiller tarafından sonsuza kadar lanetlenecek, iyilikle değil kötülükle anılacaktır. Ben bundan adım gibi eminim.
Karaçalı 2017-01-02 13:30:31
Senin adın yok ki, Fes uydurma bir isim. Adın gibi eminsen zaten durumun vahim demektir.
Karaçalı 2017-01-02 13:36:43
Asıl lanetlenmesi gerekenler, 25 yıl önce Bulgaristan'daki Türkleri ve Müslümanları haklarınızı savunacağız diye peşine takıp bu sözünü tutmayanlardır.
DPS, Bulgaristan'ın komünizm sonrası yeni siyasi düzeninde kendisine verilen rolü oynuyor, seçmenleri için bir şey yapıyormuş gibi görünüp aslında soğuk savaş döneminden kalan bir yorumla demokrasi tiyatrosu oynuyor. Ama izleyiciler artık bilinçlendi, bu tiyatroya çoğunluk kanmıyor. Dost'a ilgi bu yüzden.
ORMANCI AGABEYINIZ 2017-01-02 20:41:49
Bütün ДПС ye Türkiyeye girmek yasagi var biliyormusun ? ŠU anda KASIM DAL VE LÜTVI MESTAN türkleri temsil Eden kišilerdir. Bizim için birlik olup seçimlere beraber gitmektir. Baška yolumuz yoktur, o kadar basit. Milletimiz çok çališkandir , amma , aptalimiz ve satilmiš devekelimiz de Boldur. Hadi isatla kaliniz dostlar.
fes 2017-01-03 12:19:29
Kimse kimseyi peşine takmadı herhangi bir söz de vermedi. Bazıları kafasında böyle bir düşünce geçirdi diye gerçekler değişmez. Bir parti kurmanın mümkünse belli sayıda milletvekili çıkarmanın avantajları var: yüksek maaş, saygınlık falan filan. Ama halk bu işten hiç bir şey kazanmaz, halkın gündemi başkadır. DOST partisini kuranların amacı sözünü ettiğim avantajları elde etmektir; DPS'yi yönetenler güzel güzel yaşarken ben niye yaşamayayım diyorlar. Kendilerine göre hakları var, ama halk bundan kazançlı çıkmaz.
DOSTLardan biri 2017-01-03 16:02:18
FES adı bakalım adından emin olduğunu bi goster . Bak adresin önemli değil. Merakla bekliyoruz.
fes 2017-01-03 17:14:24
Madem çok merak ediyorsun söyleyeyim:Takma adım fes, gerçek adım la paşaportiye göre Memmedali Memmedaliev Memmedaliv'tir. Açık adresim Boyana Sarayı, çalıştığım ofisim ise kapısında"Obrıça ot firmi" yazan yerdir. Ahmet Duvan benim bir dediğimi iki etmez, ben de karşılık olarak ne istedin de yapmadım derim. Valla bak! İki gözüm önüme aksın doğru söylüyorum. Ben olmasam DPS girdiği seçimleri kaybederdi, ben Kırcaalihaber'de yazıyorum hoop seçimleri kazanıyor. Hadi bakalım, naş naş!
Iridereli 2017-01-03 19:50:29
Fes kardes seni tebrik ediyorum, ne güzel bak, yeni ise sahip olmussun, bakiyorum da DPS`yin yeni sözcüsü gibi haraket ediyorsun. Kim bilir, DPS`yin yeni sözcüsü olarak tayin edilmisindir. Gizli bir durum degilse, nasil bakalim, maasini Saraylarda oturan bas patron Ahmet Dogan`dan mi aliyorsun veya onun masasi kücük yerli patron Hasan Azis`den mi? Ayni zamanda senin adina üzülüyorum, cünkü yakin gelecekte DPS parlamento disi kalinca maasini kesebilirler.
DOSTLardan biri 2017-01-04 09:43:54
Fes seni sevdim , gerçekten.
A şöyle
DOSTLardan biri 2017-01-04 09:48:52
Bundan sonra Fesin monitoruna yan bakanı klavyesi darmadan la, faresi(mausu) gitmez olsun.
Amin
DOSTLardan biri 2017-01-05 11:42:40
Memmedali ,op pardon Feees gardaş maaşını , masindan sormaktalar , bunlara ne diyelim şimdi.
fes 2017-01-05 14:01:29
Kim bilir diyor,ya arkadaş her şeyi açık açık anlatmadım mı? Bundan sonra gönül rahatlığıyla "ben de bilirim" diyebilirsin. İnsan zekası on üzerinden seviye seviyedir, kimi birde kalır kimi ona çıkar. Bir adam Bulgaristan türklerinin başına gelen gelmeyen tüm olumsuz şeyleri DPS'ye bağlarsa ona düşük zekalı bir tıpanar diyebiliriz. Aptallık bayrağını çeker ve bu dünyada var olur. Bu dünyada var olan aptalların sayısı çok olduğunda toplumun seviyesi düşer ve çarpık bir kamo oyu (obşestveno mneniye) oluşur.
DOSTLardan biri 2017-01-05 15:16:29
Maash maash kach, uzatma shimdi.
fes 2017-01-05 16:24:04
Maaş iyi, ama bana az geliyor. Ben parayı çok seven bir adamım, para için dokuz takla atarım. Boyana sarayının sakini bunu bildiğinden paramı peyderpey artırıyor. Şimdi senin kafanda " o kadar parayı ne yapıyor?" sorusu oluşmuştur:hemen cevaplayayım: istifçilik aga istifçilik. Altınları küplere dolduruyorum ve her akşam tek başıma ocağın karşısında şangır şangır say babam say yapıyorum. Kinaye ve alay birilerinin ensesinde kamçı şaklatmasıdır, her ne kadar görmezden gelinse de bu öyledir.
DOSTLardan biri 2017-01-06 20:28:56
Tmm fes bu aksamlik bu kadar , adi iyi geceler
DPSeli 2017-01-07 18:11:27
Fes Abicigim benim, sen bizi desteklemeye devam et, söz veriyoruz senin MAAAASini kaldiracagiz. Biliyorsun BG´de baska bir partiyin Sarayi Marayi yok ve özellikle bizim Srayda saklanan Onurlu Ahmet Doganimizin arkasinda koskoca Putin ve yüzmiljonlarca Rusya var. Sen hic korkma, devam et - biz buradayiz, senin arkanda.
DOSTLardan biri 2017-01-09 11:17:41
Evet şimdilik aynı taraftayiz. Şimdilik vecna drujba, Rusya başkanı şu an itibariyle dogoru yerde durmakta. Ben olumlu görüyorum.
fes 2017-01-09 19:09:52
Bu taraftaysan- anlayış olarak - düşüncenin çelişkilerini gidereceksin. Mestan NATO'cudur, Nato bizim çıkarlarımıza saygılı olsa mesele yok der Putin'e rahatlıkla siktirol çekerdik. Ama mesele maalesef öyle değil, nato fetoculara darbe yaptırıyor ve kürt ayrılıkçılara destek veriyor. Bu durumda bize ne yapmak kalıyor, Putin'in kapısını çalmak kalıyor. Bu arada Mestan'ın konumu ne olmakta, bir türk olarak tutumunu türklerin çıkarları doğrultusunda ayarlaması gerekmez mi? Bunlar çelişkili işlerdir.
DOSTLardan biri 2017-01-10 12:15:14
Fes dogoru söze ne denilir . Tmm .
Bu konuda akliydin ben de darbe girişimiden sonra anlayabildim.
Ama bu gerçek var kimin kim olduğunu da tartışilmaz birvsekilde gün yüzüne çıktı. Evet Mestan hiç birinin adamı olmayarak ortada kaldı ,evet ama hayır bu vaka belkide kendisine bagamsiz siyasi hayatın onunu seçmenin adamı olarak daha da patlatacak.
Evet ov(Mestan) hich birinin adamı değilmiş .Sechmende bunu ister.
Öz košukavakli 2017-01-10 13:26:22
Para karšiliginda Bir çok satilacak kiši vardir ,biliyoruz. Bizim, önem verdigimiz ,istedigimiz satilmayan kišiler. Satilan,šerefsiz dolu ,onlarin yolu çöplüktedir. Tek istedigimiz, MILLETINI,KÜLTÜRÜNÜ ,dilini seven ve hizmet eden,gururlu kišilerdir. Ben Türk olarak, Türklügümüz için çališanin yanindayim. Geri kalana vakit ayirmam
Iridereli 2017-01-10 21:57:26
Bu bizim canimiz cigerimiz Fes, herseyi anlamaya calisiyor, fakat 26 yildir DPS = Ahmet Doganin hanki yeni yöntemlerle ona güvenen ve oyunu veren secmenlerine - Türkler ve tüm Müslümanlara ne kadar ve ne sekilde DÜSMANLIK yaptigini ve yapmaya devam ettigini bilmek istemiyor. Bu konu gündeme gelince eli-kolu tutuluyor ve agzindan kelime cikmiyor.Neden? Insanlarin yasdiklarini, hissettiklerini ve korkudan bazi konulari gündeme getiremediklerini SAKLAYAMAZSINIZ.Bu bir gercektir.
fes 2017-01-12 22:30:21
İridereli cart curt lafları bırak, senin inandığın saçmalıklara inanmamızı bekleme. DPS yapabileceklerinin çoğunu yaptı zaten, ama yapamayacaklarını, yapmasına imkan olmayan şeyleri yapması beklemek saçmalıktır. Yok ekonomi neden kötüymüş. Ekonominin durumundan Dps sorumludur diyen her kim varsa ozır cahildir, onunla konuşmak gereksizdir. Bir de Balkan savaşında kaybettiklerimizi DPS geri alamaz, bunu bileceksin ve boş bış konuşmayacaksın. Oldu mu?
Iridereli 2017-01-17 03:33:18
Fes patron, belli ki, sen Türk ve Müslüman değilsin ve BG siyasetinden hiç ama hiç haberin olmadığını kendi dile getirdiğin düşünce ve yazılarınla ispatladın ve ispatlamaya devam ediyorsun. Üstüne senin kişiliğini ve gerçekçi olmayan kimseyin anlayamadığı filozofluğun koyulursa senin gerçek " kellen" ortaya çıkmış oluyor. Yazılı dile getirdiğim her söze hak etmene rağmen senin gerçek yüzünün portretini ben çizmek istemezdim, fakat sen etersiz ve gerçeksiz çıkışımlarınla beni mecbur ettin. Yine de sağol! Bir gün gelirde sende anlarsın DPS' nin kimlere hizmet verdiğini
DOSTLardan biri 2017-01-17 13:27:14
Bunların hepsini Fes mı bilmiyor , hadi oradan canim.
Bizim FES o bir ManiFESt pardon ,many Fes and very exspensive.

Fes seni seviyoruz.
fes 2017-01-17 23:36:17
Nereden belli türk ve müslüman olmadığım iridere zurnası? Ufacık beyninle ispat laflarını kullanman çok gülünç. İspat dediğin mantık kurallarıyla yapılır öyle kafana göre ispat yapılmaz. Bulgar siyasetinden çok haberi varmış, bunu nereden bilecekmişiz, şeyden: o demiş ya. İspat? İspat, o demiş ya. Git işine be adam!
Iridereli 2017-01-18 22:05:04
Zavalli "Fes" patron, senin hak ettigin sözler senin alninda yaziyor. Seni akilli bir filosof saniyorduk, fakat senin kullandigin sözler:.....iridere zurnasi.....ufacik beynin.....". Fes seni insanlar "seviyorlar" buna sen kendin inaniyormusun. Senin DPSen senin kisiligin gibi son derece belirsiz, zor ve güncel hayatinda yalniz bir hedef var - BENCILLIK. Ne yazik ki, fes patron yalniz degil, onun arkasinda BÜYÜK Oligarh Ahmet Demir Dogan ve dieger DS + Rus agentleri var............
fes 2017-01-19 20:38:25
İnsanlar dediklerin beni seviyorlarsa demek ben hiç bir şey değilim. İnsanlar dediklerini ben hiç saymıyorum, gözümde bir değerleri yok. Kusura bakma ama o oligarh, arkasında bilmem kim var laflarınla dediklerimi fazlasıyla hak ediyorsun. Hamam böceği olmayı tercih edenler üstlerine basıldığından şikayet etmemeliler. Bu sözü anlayabildiğini sanmam. Açıklayalım: sen oligarh, rus ajanı laflarınla böcek olduğunu ilan ediyorsun ben de zurna, ufacık beyinli diyerek şak diye üstüne basıyorum.
DOSTLardan biri 2017-01-19 22:45:40
Fes karar ver kime chalishtini . Ne kadar aldığını da bildirmen lyazim.
Hamam böceği bu da nereden chikti, burada hamamlarda hiç böcek görmedim ya.
Şimdi bak turkchen güzel ,ama Türk gibi dushunmiyorsun , açın var. Bu konuyu biraz calis sende potensial var , maşina da zam yaparlar.

PS. Türk olmak kolay değil. Dediklerimi unutma kendini geliştir.
İridereli 2017-01-20 01:28:36
Fes patron senin ne dediğin değil, senin ne yaptığın senin ne ve kim olduğun konusunda daha büyük anlam taşıyor. Aynı mantık senin oligarh ajanın Ahmet Demir Doğan içinde geçerlidir. Belli ki, sen son 26 yıldır kazan altında kapalıymışsın ve o yüzden senin DPSeli liderin Ahmet Doğan'cının Türk ve Müslümanlara karşı kötü ve üzücü haraketlerini görememişsin. Bundan dolayı DPS'yin Halkımıza karşı yaptıklarında bilgin ve haberin olmadığından dolayı ezbere konuşuyorsun. Bir gün gelirde bunu anlarsın ve gerçeği kabul edersin.
fes 2017-01-21 11:19:48
Ne dediğim önemli değil, kim olduğum önemli imiş. Kim olduğum değil de, ne yaptığım olması gerekirdi. Bir adamın ne dediğine değil, ne yaptığına bakmak lazım. Orjinali buydu. Peki benim ne yaptığını sen hiç gördün mü? Hayır, sadece dediklerimi yahut da yazdıklarımı okudun ve oradan benime ilgili kafanda bir karakter oluşturdun. Yazdığım şeyleri sadece söylenmiş söz olarak değerlendirmenin ötesine geçerek benim tarafımdan yapılmış şeyler olarak değerlendirdin, oysa beni hayatında hiç görmedin. Ya!
DOSTLardan biri 2017-01-22 17:39:54
Tmm. Uzatma.
How much.

Fes how much .
Türk olmak kolay değil ama sonunda mutlu Sun.