Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7439 Lv.
GBP GBP 2.2621 Lv.
TRL TRL 0.4893 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
25 Mayıs 2017
HABERLER » Bulgaristan
Türk oylarına talip iki parti, “Dost Birliği” adıyla koalisyon kurdu

Türk oylarına talip iki parti, “Dost Birliği” adıyla koalisyon kurdu

05 Şubat 2017

Bulgaristan’da Türk ve Müslümanların yoğun olarak katıldığı iki siyasi parti, 26 Mart'ta yapılacak erken parlamento seçimlerine birlikte katılmak üzere koalisyon kurdu.

Sorumluluk, Özgürlük ve Hoşgörü İçin Demokratlar (DOST) Partisi'nin Genel Başkanı Lütfi Mestan, Filibe kentinde düzenlediği basın toplantısında Hürriyet ve Şeref Halk Partisi (HŞHP) ile seçim koalisyonu kurdukların duyurdu.

“Dost Birliği” olarak HŞDP ile birlikte seçim yarışına iddialı gireceklerini belirten Mestan, “DOST Birliği olarak daha şimdiden parlamentoya yüzde 4 giriş barajını aşmış bulunuyoruz” dedi. Mestan, “Sosyolojik araştırmalarının fark edemediği “gizli” bir protesto oylarını seferber ediyoruz. Yeni, modern bir yurttaş vatanseverliğini temsil eden oluşumumuz seçim yarışına iddialı bir şekilde katılacak” dedi.

Dost Birliği’nin hedeflediği misyonunun Bulgaristan’ın NATO ve Avrupa Birliği (AB) yanlısı bir ülke olarak gelişimini desteklenmesi olduğunu belirten Mestan, “Biz, benimsediğimiz değerler sistemimizden söz ederken, gerçek vatansever olarak popülist milliyetçiliğine karşı çıkıyoruz” ifadesini kullandı.

Lütfi Mestan, eskiden genel başkanlığını yaptığı Hak ve Özgürlükler Hareketi’nden (HÖH) en cesur ve dürüst üyelerinin, 10 Nisan 2016 tarihinde kurduğu sağcı DOST partisine geçtiklerini söyledi.

Bulgaristan’ın feshedilen 43. parlamentosunda Reformcu Blok (RB) koalisyonunda yer alan, eski savunma Bakan Yardımcısı Orhan İsmailov’un genel başkanlığını yaptığı HŞHP, DOST partisi ile kurulan koalisyon nedeniyle RB’den ihraç edildiği açıklandı.

Mestan, DOST Partisi’nin komşu “Türkiye tarafından yönetildiği gerekçesiyle" HŞHP’nin RB koalisyonundan atılmasına sert tepki göstererek, “DOST adına karşınızda duran hepimize bir bakın. Hepimiz birer Bulgaristan vatandaşıyız” yanıt verdi.

“Türkiye düşman değil, komşu, dost ve stratejik müttefiktir”

Lütfi Mestan, DOST partisinin sıklıkla Türkiye konusunda sahip olduğu bakış açısından dolayı eleştirdiğini anımsatarak, “Türkiye düşman değil, komşu, dost ve stratejik müttefiktir” dedi.

Bulgaristan’ın kendisi gibi bir NATO üyesi olan komşu Türkiye ile önce ortak değerler paylaştığını, ardından da müttefik olarak Atlantik dayanışmasını sürdürdüğüne vurgu yaptı.

DOST Partisi'nin Türkiye ile dostluğunun köprüsü olduğuna işaret eden Mestan, “Türkiye ile Bulgaristan arasındaki dostluğunu ve bundan dolayı Bulgaristan’ın elde edebileceği yararlarını da savunarak, yurttaş olarak vatanseverliğimizin önemli bir boyutudur” ifade etti.

Lütfi Mestan, Bulgaristan-Türkiye arasında diyaloğu kurmaya çalıştıklarını, yakın bir zamanda Türkiye’nin Bulgaristan’dan işlenmemiş dana eti ithalatına başlayabileceğini de söyledi.

Mestan, “Bu girişim başarılı olursa, yüzbinlerce Bulgar, stratejik olan bu ortaklığın yararını görebilecek” dedi.

DOST lideri Mestan, Bulgarların gözlerinin tarihin içindeki fay hatlarına doğru değil, gelecekteki Türkiye ile yapılabilecek işbirliğini sağlayacak iradeye dönük olması gerektiğini söyledi.

Kaynak: AA

Ziyaretci sayısı: 7808


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


DOSTLardan biri 2017-02-05 09:39:37
Ein ,zwein,derin dran drin ot selo DRİNDAR.
Evet işte bu.
Günay Uzun 2017-02-05 10:07:35
Bu birlik ve beraberlik insanlarımıza artık güzel günlerin yakında olduğunun müjdecisidir.
mestanlılım 2017-02-05 14:17:27
Türkiye yanlısı ve Türkçe isimli Dost Partisine hayırlı, uğurlu olsun.
Serif Zeynal 2017-02-05 17:28:28
İşte budur.. El birliğiyle ve DOST birliğiyle ezelim şu Dps yi
fes 2017-02-05 21:11:53
Yazılarıma izin verilmiyor, nedir, bu siteyi yönetenler de DOST'çu mu oldu? Ben Dost'an kimseye bir fayda geleceğine inanmıyorum. Bunun böyle olduğunu seçimlerden sonra kesin görülecek; kaybetse de kazansa da görülecek. Kaybederse kimseye faydasının olmadığı zaten görülecek, kazanırsa - ki ben bununa hiç ihtimal vermiyorum - hiç bir şeye çare oladığı, Höh'ten farklı hiç bir şey yapmadığı kısa zamanda görülecek. Her iki durumda da ben haklı çıkacağım. Ne var ki üçüncü çok daha kötü bir ihtimal daha var, ama ona yer kalmadı.
Cebelli Dürüst 2017-02-05 22:31:36
Kardeslerim, kiskancligi, nefreti ve duygusalligi bir tarafa birakip agzimizdan sözü cikarmazdan önce DPS`li, DOST`lu veya Kasim Dal partileri söyle böyle deyip yola cikmak degil, bizim hepimizin ayni gemide, ayni yolda, ayni sorunlara ve ayni ihtiyaca SAHIP oldugumuzu unutmayalim. Burada gecmisin analisine dayali, gercege ve mantiga dayali cikislar yapmamiz gerekir. DPS`ye 26 yil firsat verildi ve insanlarimiz DPS`yin yaptiklarinda memnun olmadigindan dolayi GER`be gecmeye basladilar. Insanlar suclu bir defa olamaz. Bu isin nedeni DPS`dir. Gelisme böyle olunca DOST`un meydana gelip Halk ve Mi
DOST Yanlısı 2017-02-06 10:32:54
Evet Türkler birleşiyor dostça ve DOST partisi çatısı altında. Bu saatten sonra amet aganız ve encekleri düşünsün.! Bir Türk olarak ben ve geniş ailem oyumuzu DOST partisine ve Lütvi Mestan'a vereceğiz.
Kircaalili. 2017-02-06 11:23:18
DOST Birligi Partisinin Iki Nato Úyesi Bulgaristan ve Túrkiye arasinda sagduyu ve iyi dostluk ve gúven için hayirlara vesiile olur isaallah.
KARAOĞLAN 2017-02-06 12:12:45
Bulgaristan da Türkleri ve Müslümanları temsil eden tüm siyasi partiler birleşmek zorunda. HÖH siyasi varlığı Türk ve Müslüman halkına güven vermemektedir. DOST ve HŞDP birlikte seçimlere katılmaları Türk insanına umut vermiştir. Umarım DSP buradan bir ders alır ve yol yakınken DOST çatısı altında bir araya gelir. Artık Ahmet Doğan hegemonyası bitmiştir.
feys 2017-02-06 13:06:21
Dost kaybedecek yazanlar var.
Eğer DOST kaybederse ,kabeden sadece kendisidir, amma eğer kazanırsa kazanır tüm Turklerdir.
Kircaalili. 2017-02-06 13:31:30
Fes Siteyi patlatmissin gene yaani:sen HÓH,ún 30 yildan bu zamana kadar BG Túrk halkina yaptigi hiç bir iyilik górdúnmú biz górmedik HÓH,nún lideri uzun yillardir Túrk Halkinin oylariyla kazandigi Liderlik BSP,yle birlik kurarak Ulu Devletin mallarini gaspetme Tútúncúlúkden nemalanarak kendine ayit biznes saray Hotel ve OOD is yerleri kurdu,Túrk Okullarinini seçmeli ders olmasina yardimci olmak sonuç olarak Tútúncúlúgú kaldirmayla milleti issiz birakip genç kesimi Dúnyaanin dórt bir tarafina transfer etmek. Túrklúgú Múslúman lakaabuyla degistirmek.Túrk Halkinin ismini kaybettirmek son zamanda
fes 2017-02-06 14:32:29
Yapma yaaavvvv! Dost Vasil Levski mi oldu şimdi? Ako gubya gubya samo sebe si, ako peçelya peçeli syal narod. Öyle miydi, yanılmadım her halde? Vay be!Bizim şakşukalar Mestan'ı Dyakonıt na imperyata yaptılar. HÖH türk halkına gayet güven vermektedir, ben ölçtüm tam çıktı. Vallayı bak! HAPEŞE-ŞTE güven verir mi yoov ne diversin sen? Oooo Levski, garvanı graçat zart zurt! Oooo Şipka? İdat kato tigri, begat kato ovtsi... Ooo Mestan! Vyatır eçi balkan stene, sam yunak Mestan na konya. Tınka sabya da prepaşe, zart!
poi 2017-02-06 15:20:46
Yasasin turk birligi DOST-NPSD biz HOH/DPS yi 27 yil gorduk ki 10 yil BSP/BKP komunist partisinle hokumet ortagi oldular dahasida ATKA /irkci/ 453 gun bilediler DPS nin belediyeleri en fakir en az yatirim var....artik YETER vakti gelmistir...liderleri SARAYDA halk tarlada...yeter...yeter...EL ELLE VERELIM....
Cebelli Adem 2017-02-06 18:51:13
Ben ve kendisine saygisi olan tüm süleyem (148 kisi) oyumuzu DOST`a vercegiz. 26 yildir Ahmet Duvan ve etrafinda kartallar ve kurtlara verdik oyumuzu - tek bir beklentimiz vardi - bizi millet olarak HAKLARIMIZI ve gelecegimizi savunurlar diye. Beklentimiz bosa cikti. Ahmet Duvan bizi her secimden sonra hayel kirikligina ugratti. Yok artik, bizim icin Ahmet Duvan ve DPS yok ve olamaz. Insana saygisi olmuyan ve özellikle Türkiye`yi istemeyen beni temsil edemez.
tro 2017-02-06 21:06:15
Iste zafer zamani artik HOH u cukura atmak zamani gelmistir......2009 da DPS nin oy sayisi=612,000 ken 2016 da...235,000 oylari var....KARADAYI li HOH artik erimek uzere DELIORMAN elerinden gitti...sira BULGARISTAN gitsin.....yasasin birlik DOST ve NPSD........
Karadayı 2017-02-06 22:18:11
Çok doğru ve mantıklı bir karar. Artık DPS düşünsün.
feys 2017-02-07 12:07:21
Biz DOST'lar zamanın içindeyiz, aynı zamanda bizim içimizdedir zaman.
fes 2017-02-07 13:12:16
Aptallığın sınır yok tabi, at atabildiğin kadar. 148 kişi hep bir olmuşlar DOST'u destekleyeceklermiş. Niyemiş o? Niyesi mi var, adamlar kendilerine saygıları varmış da ondan. Peki bu kendilerine saygıları olduğunu nası anlayıp ölçmüşler? Nasıl ölçecekler, gibilerine gelmiş, öyle galibamış, ben dedim oldu muş. Kendisine çok saygı duyan zurna kesin zurnadır, buna hiç kimsenin şüphesi olmasın. Başka bir zurna ondan geri kalır mı? Biz diyor zamanın içindeyiz zaman da bizim içimizde. İyi mi? Adam sen sanırsın Aynştayn.
Kircaalili. 2017-02-07 13:46:45
Fes senin o Hirçinca Ifadelerinin:V.Levski,yle ne alyakasi var ki.Vasil Levski: Bulgarlarin bagimsizliginin simgesi. DOST: Millyetçi bulgar kesiminin yaptiklari búyúk zorluklara raamen Bulgaristanda Túm Milletin AvroAtlantik Demokrasi Liberalizm degerleriyle bagdaslasmasini temsiil edecek Yeni bir Yasal barisçi parti dir.
košukavakli 2017-02-07 15:14:51
NE MUTLU TÜRKÜM DIYENE. HER ŠEY YAVAŠ YAVAŠ YERINE GELIYOR ARKADAŠLAR. HAYIRLI OLSUN DIYORUM.
fes 2017-02-08 07:48:05
Bir alaka kuramayacak kadar beynin kabaysa ben ne yapayım arkadaş? Adam Vasil Levski'nin meşhur sözünü DOST partisine ayarlamış, adeta beni eleştirin diye bağırıyor. Böcek olmayı tercih eden üstüne basıldığında şikayet etmemeli. Kendine koşukavaklı diyen başka biri de iyi şeyler olacak diyor; ayarı kaçmış havsalası neyi kastediyor bir Allah bir de kendisi bilir. Türklerin bölünüp siyasi olarak zayıflamaları olasılığı kendisini sevindiriyor her halde? Öyledir çiğ süt olsa neyse katran emdiysen hainlik damarına işlemiş olur.
feys 2017-02-08 12:01:08
Ne güzel günler geçiriyoruz. Bazıları çatlıyor, işleri hiç kolay değil ,Rabbim onlar'da feys'ini eksik etmesin (fes'ini yazacaktım az kala ya).
fes 2017-02-08 15:08:59
Senin Rab'binse benim Rab'im değil mi? Rab'bim yılışık birine niye destek versin, değil mi? Sevilme isteği hepimizde ilksel olarak vardır, ama bu isteği aşamayanlar çocukluk döneminden çıkamayanlar hayatları boyu çocuk ruhlu kalırlar. Rab'bi ona destek verimiş, ona kendini inandırmış bir kere. Hadi be! Güzel şeyler olacak gibi duruvarmış, adam sen sanırsın Nazım Hikmet: güzel günler göreceksin Memet, güneşli çiçekli günler! Hadi bakalım!
Kosukavakli 2017-02-09 11:31:10
Fes Abicigim, ne Zengin ve zekali adammissin sen - her durum ve görüste suclama ve negativleri arama SAMPIYONUSUN sen. Hatta sütte kara leke arayanlardan. Senin negativliginin ve suclama ve suc aramanin sinirlari varmi?
Hele gene senin kalpten sevdigin HÖH=DPS`ene birisi bir elestiri yaparsa o insani mat-maskara yapip yer altina sokmaya hazir oldugunu defalarca gösterdin
Madarski konnik 2017-02-09 11:32:46
Senin yularını elinde tutanlara selyamlar şöyle.
Hadi bakalım bahsettim güzel günlerden sizde nasiplenirsiniz insaalah. Beşyüz sene sirt üstü ,askerlik yok,vergi yok, bir şey yok ,bedavadan mizeriya içinde stroitelite voyski hiç yok.
DOST'um daha çok iyi günler onumuzdedir inan bana. Yalanla dolanla siyaset yapmak o günler geride kaldı.
Sıyası asımılasyon magduru 2017-02-09 19:12:00
Dostlarıma müjdem olsun!!! DOST partısıyle gümbür gümbür ıktıdara geliyoruz!!!cekemıyenler çatlasın patlasın
fes 2017-02-09 21:05:11
Ben DOST partisini hiç çekemiyorum, ama patlayıp çatlamaya hiç niyetim yok. Peki niyetim ne: niyetim DOST destekçilerini azınlıkta kaldıklarını hatırlatarak çatlatıp patlatmak. Hadi bakalım!

Sütte kara aradığım yok, tersine: katran gibi kara adamların kendilerini sütten çıkmış ak kaşık gibi göstermelerine karşı çıkıyorum. Bu kadar yalan dolanı midem kaldırmıyor ve mecburen kazın ayağı öyle olmadığını açıklamakta kendimi vazifeli görüyorum.
Kocadereli 2017-02-09 23:03:33
Çok güzel oluyor. Kimsenin kafanızı karıştırmasına izin vermeyin. Doğru bildiğiniz şekilde oy kullanın.
Bir arkadaş söz vermişti, seçimde Dost daha çok oy alırsa saf değiştirip Dost'u savunmaya başlayacak. O zamana kadar eski partisini savunmaya devam ediyor.
Halkın içinde yaşayanlar hangi partinin ne kadar oy alacağını tahmin edebiliyor. Bilgisayar başında atıp tutmakla olmuyor.
feys 2017-02-10 09:13:14
Kocadereli kardeş kimlerden bahsetmektensin.
Bizim hepimizin bildiği bir basindanismani var ,o olmasın.
fes 2017-02-10 13:57:15
Kocadereli, zurna biri olduğundan n dediğimi anlayamamışsın. Ben senin gibi DOST'un veya DPS'nin militanı, ateşli savunucusu değilim; ben olaya bir bütün olarak bakıyorum. Benim için önemli olan türklerin siyasal birliğinin devam etmesidir. Dolayısıyla o birliği kim sağlarsa o birliğin tarafında olmuş oluyorum. Allah akıl vermiş, vaziyete baktığımda DPS'nin ana gövdeyi tutuğunu DOST'un da bölen olduğunu görüyorum. Mantık bana şunu söylüyor: DOST'a hiç gerek yoktu. Dediklerim hiç bir partinin adamı olmadığımın kanıtıdır.
feys 2017-02-10 20:37:28
Kocadereli gardaş vahşetin kişi dusundumuz gibi ,tahminlerinde yanilmamisiz.
Eski Fotinovolu 2017-02-10 21:11:41
Fes Abicigim, sen kendini daha farkli ve daha üstün görmekte ve ayni zamanda bu sitede görüslerini dile getirenleri kücümsemekte herbir sinirlari asiyorsun. Bu cümle bir kisiyin görüsü veya seni suclama veya sana hakaret etme amacli degil. Bu cümle senin bu ve baska sitelere yazdigin yüzlerce yorumun uzman tarafindan özetlemesidir. Bizde ne derler: "Insanin agizindan cikani kulaklari duymasi ve beyninin analize etmesi gerekir". Sende bu ayrintilar yok oldugu gözüküyor. Insanin kendi eksiklerini kabul etmesi zor. Iste senin ana sorunun - bunu senin adina üzülerek yaziyorum.
OSMANLI TÜRK 2017-02-10 21:21:17
FES. SENIN TÜRKLERLE ALAKAN OLMADIGINI BELLI EDIYORSUN . ARKADAŠ SEN HER HALDE KÖTÜ MAMÜLE GÖRM܊ BIRINE BENZIYORSUN. ANLIYORUM SENI, AMA TEDAVINE BAKSANA BE KARDEŠ,BIR ÇARE BUL BE . ARTIK A. DOGIN VE O ŠIŠO SANA PARA VERMECEK . GEL BIZIM YANIMIZA ,INSAN OL ,YAPICI OLACAKSIN ,YIKICI DEYIL. HERKEZIN MORALINI BOZMAYA HAKKIN YOK .
fes 2017-02-10 21:56:32
Beni adıma üzülme arkadaşım, kendini aralamana hiç gerek yok. Eleştirilerimi veya ortaya koyduğum düşüncelerimi kendimi üstün gördüğümden yapmıyorum, doğru olduklarına inandığım için yapıyorum. Osman zurnası da benim bilmem ne olmadığım belli oluyor diye yazmış. Nasıl belli oldu Osi, bunu bir zahmet açıklasana. Azdan çıkanı kulaklar duyuvarımış, ondan sonracığıma beyin aldı mıydı ha babam ha babam analiz ediverirmiş; sen sanırsın bilgisayar mübarek. DPS iyidir iyi. Yana yuna sapmaya gerek yok.
Kocadereli 2017-02-10 22:59:02
Savunacak başka bir şey kalmayınca, birliğimizi bozmayalım, denir. Birlik güzel bir birlik ise birliktir. Aksi halde, birilerinin birilerinin sırtından geçindiği bir birlik, birlik değildir. Birliğimiz bozulmasın demek, bizim bu birliğe dayalı çıkarlarımız bozulmasın demektir. Bölünmeyelim demek, bizim kazandığımız paralar bölünmesin demektir. Eski parti ve bizim Püsküllü çok korktu. Uykuları kaçıyor oylar gidecek, bir dahaki sefere fazla milletvekili çıkaramayacağız, forsumuz kalmayacak diye. Oh olsun size! Beter olun!
feys 2017-02-11 08:39:09
Biz büyük reysin kime merhaba dedine bakariz
Bildiği elbette vardır.
Bir TÜRK 2017-02-11 10:52:01
HEY ŠAPKALI KARDEŠ
NE MUTLU TÜRKÜM DIYENE
YAZARMISIN. BU GÜZEL , anlamli sözcükleri ?
Ha šimdi açikla kalbini de görelim ne kadar türk sün ?
Yoksa , bozuk , boš ve anlamsiz lakirtilarinla reytingin çöplüye gidiyor. Hadi eyvalla.
emir 2017-02-11 14:15:17
Tam önümüzde Ağrı dağı duruyor olsa, fes ne malum bunun dağ değilde okyanus olmadığı diye kanıt isteyecek. Apaçık gerçekleri anlamsız tartışmalara sürükleyip ört bas etme çabası, ya da konu saptırma ve sulandırmalarla depeseli hainlerin sonu engellenemez. Toplumun nabzını görmek, anlamak için sosyolog olmaya gerek yok, halkın DOST partisi ve Türkiye Cumhuriyet'ine sevgisi aşikar, bunu görmeyen ya aptal , ya da art niyetlidir, burada Türk devletinin resmi
siyasetine saldırgan tavırlarım sergilenmesine izin verilmemeli.
Eski Fotinovolu 2017-02-11 15:16:48
Fes Abicigim, bazi yazilarina bakilirsa yasin 12-17 arasi Dünyaya kizmis biri ve bazi sözler ve cümlelerin 75-90 yasinda binama isaretleri göstermeye baslamis biri gibi gözüküyor. Fakat onlari birlestiren senin Hayatinda birinci defa ask olan biri gibi DPS`ye delice ask olmandir. Insan birinci defa ask olunca karsi tarafin yalniz olumlu taraflarini görür ve asla askinin üstüne "toz kondurmaz". Bu mediya sitelerinde senin DPS`ye askini anlatarak yüzbinlerce kisiyin kalbini kirdigini farkindamisin? Zaten DPS`de ilerde yalniz sen gibileri kalacak.
Egridereli 2017-02-11 15:20:54
Fes, A.Dogic ve o Sismanin sazcisimis diye bir söylenti geziyor ortalikta. Bu ifade dogrumudur? Bu soruya Fes`in cevabi ve yorumu ne olur?
fes 2017-02-11 22:37:02
Şu ana kadar 500 fazla kişiyi DPS'ye oy vermeye ikna ettim, onlar da benim gibi ikna etmekte başarılı olurlarsa "inadına DPS" diyenlerin sayısı geometrik olarak artacak ve seçimleri kazanmamız işten bile olmayacak. Valla bak! Gukkacak kuşu gibi tek olmaktan sa kazanan tarafta olun, bu sizin için en iyisidir. Yan kırmak size bir şey kazandırmaz, benden söylemesi. Beni kendinize örnek alın, kılavuzu karga olanın peşine takılmayın. Karga insanı alır burnunu moka sokar. Yapmayın etmeyin arkadaş!
feys 2017-02-12 00:13:08
Deyemaz, çünkü mutlu değil.
feys 2017-02-12 09:37:34
Bir Türk kardeş çok beklersin, adam önce mutlu olması lyazim, Bulgar olmak gerekli ama yeterli koşul değil ancak pirva radost e za nego olur, mutlu olmak için başka üçe vasıflar gerekmektedir değilmiş sevinmek başka ,mutluluk bambaşka

Onlar mutlulu anlamazlar
Yardimsever Kircaali li 2017-02-12 16:32:13
Degerli Fes Abicigim, sen "Beni kendinize örnek alin" diye bu site vastasiyla ilan yapiyorsun. Senin kim oldugunu senin kendinden daha iyi bilerek sana yardimci olmak istiyorum. Fakat senin örnek olacak ne kisliginde, ne haraketlerinde, ne insanlara karsi saygi ve yaklasiminda, ne görüslerinde, ne de toplum adina gercekte yaptigin bir cikisinda hayir ve yarar var. Tabii, insanin fenaliginin, kötülünün ve yüzsüzlügünün siniri yokmus - sen ancak bu sözlerin gercek anlami icin örnek olursun. Senin DPS`enin siyaseti bizim köylerde genc koymadi.
Fes 2017-02-12 21:53:08
Çok etkili propaganda yaptığımı anladılar gücümü kırmak için site yönetimine baskı kurdular ve böylece yazılarım sansürlenmeye başladı. Napçaz şinni, Dost'un önünü açıp benim önümü kapatıvarlar. Olmaz öyle ama! Zurna cumhuriyetinden kimseye yarar gelmez. Valla billa bak'
feys 2017-02-13 11:27:28
fes neden 500 (sene yazacaktım) sechtim, aslında 500 değil ,tam tamına 565'dır yani senin bildin 500 aslında 565'dir.
Vay be adamların bilinç altına bile 500 var.
İşleri zor Rabbim yardımcı olsun onlara da, onların idaresinde olanlarında.

565 gülüm (beşyüz altmış beş).
Fısfıs Cankuş 2017-02-13 21:19:01
Gurbangulu Berdimuhammedov Türkmenistan'da yapılmış bulunan seçimleri yüzde 97,65 kazanmış. İyi mi? Kuzey Kore'de ise hiç seçim yapılmıyor; dededen oğla, oğuldan toruna birinci sekreterlik geçiveriyor. En mükemmeli de bu, seçime meçime gerek yok abi. Özgür basına da hiç gere yok, ters yazı yazanlara geçit vermemelidir. Fes adında yazı yazan şahıs da çok oluyor, bu adamın hiç bir yazısı artık burada çıkmamalı. Kimr Sen kanunları en iyisidir abi.
feys 2017-02-14 07:55:26
Hormonlu yetişen ülkeden ne kendi evlatlarına nede komşularına faydası vardır aslinda. Bak TC 3 miliyon mülteci bakıyor ,BG de 3 miliyon kendi ülkesinde böyle bakılmıştır inanmıyorsan izleze ot kocinata i ela da vidish , v kocinata nalı znaesh koi jiveya oniya deto imar zurni.

Ya gardaş hormonlu işler böyledir. Sonra neden mutsuzum.
Çakma Facebook 2017-02-15 16:43:22
Feyzettin günümüz tarımından bihabersin anlaşılan. Türkiye yüzölçümü ne kadar, BG ne kadar? Nüfus desen ne hal? İstanbul sokaklarında dilenen kaç tane suriyeli masum var?
fes 2017-02-16 11:03:46
Bir adam rabbim mabbim dedi miydi anla ki adam tam bir porumcudur. Rabbim mabbim dediği şey sanki ölçülebilir, kontrol edilebilir şeymiş gibi. Orta çağda her türlü cinayet, vahşet, işkence Tanrı öyle istedi diye savunuluyormuş. Tanrının öyle istediğini nasıl anladın, sana haber mi gönderdi? Haber göndermedi ama ben öyle istedim öyle oldu. Bu örümcek kafayla bir şey yapılmaz sadece batı devletlerinin ayaklarının altında eziliriz, başka da bir şey olmaz. Yüzölçümüne, nüfusa, milli gelire bakmaz ki adam, rabbim der...
feys 2017-02-16 11:17:24
O Suriyeli mülteciler yaşadıkları yerler koşular BG deki 70℅ etnik Bulgarların yasayamiyorlar.
Dilenciler var ama çoğu bu işi "meslek" edinip gizli olarak standartları iyidir(haberlerden bilgi).
İstanbul 12-14 miliyon, Sofya 1-1,5. Sayı olarak dilenciler dilenciler Sofyada daha az değildir, kişi başına kaç dilenci geliyor yap hesabı. TC de hakiki ihtiyaç sahipleri devlete başvurur, cami önlerinde dilencilikle durumları iyi olanlar dır ,başka iş bilmedikleri için dilenciler devam ederken. Cumhuriyetimize zurna deme izlagas se.
fes 2017-02-16 11:40:07
Feyzonun zurna olduğunu anlamak için yazdıdıkları ipe sapa gelmez şeylere şöyle bir bakılması yeterlidir. Her şeye bir açıklaması var, var olmasına da, getirdiği açıklamalar hep yanlış. İstanbul ve Sofya'da dilenci sayısını ölçmüş, karşılaştırmasını yapmış ve sonuca da varvermiş. Hep öyledirler zaten, zırt pırt diye sonuç çıkarıverirler. Kesin düşünce, özenli yargı ve tutarlı çıkarım kıstaslarına bakmaz; belirsiz düşünce, özensiz yargı ve tutarsız çıkarımlarla yürüyüp gider. Peki gider de ne olur, ebesinin körü olur.
feys 2017-02-16 13:45:57
fes'alanma
Senin gibilerini de al
Götür gitin yere

oiy
feys 2017-02-16 18:31:57
Aslında fes haklı.
Kırklareli'deki dilencilerle Sofya'dakiler kıyasa Sofya önde.
İstanbul'dan özür diliyorum.

Bir fıkra anlatik bu gün site yöneticisine , rica etsekte anlativersin forumseverler fıkrayı.
hasan 2017-02-18 22:25:18
Diğer partiler halinize gülüyordur. Birbirinizi yemeye devam...