Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7342 Lv.
GBP GBP 2.2132 Lv.
TRL TRL 0.4948 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
27 Haziran 2017
HABERLER » Kırcaali
Kırcaali bölgesi ilçelerindeki seçim sonuçları

Kırcaali bölgesi ilçelerindeki seçim sonuçları

27 Mart 2017

1. Ardino

HÖH - 4 805
BSP - 664
GERB - 1 033
DOST - 958
Vatanseverler Birliği - 37

2. Cebel

HÖH - 2600
BSP - 191
GERB - 965
DOST - 2056
Vatanseverler Birliği - 59

3. Kirkovo

HÖH - 4606
BSP - 1241
GERB - 2654
DOST -3763
Vatanseverler Birliği -109

4. Krumovgrad

HÖH - 5863
BSP - 999
GERB - 1374
DOST - 1956
Vatanseverler Birliği - 147

5. Kırcaali

HÖH - 12652
BSP - 4705
GERB - 6199
DOST - 6030
Vatanseverler Birliği - 1785

6. Momcilgrad

HÖH - 4621
BSP - 434
GERB - 1 283
DOST - 2790
Vatanseverler Birliği - 87

7. Çernooçene

HÖH - 3820
BSP - 139
GERB - 605
DOST - 1179
Vatanseverler Birliği - 15

Kaynak: Kırcaali Haber

Ziyaretci sayısı: 15734


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


Anonim 2017-03-28 14:10:27
İlçelerde açık açık belirtilmiş ne kadar temiz Türk olduğu bunların çoğunun kanı bozuk olanlar
fes 2017-03-28 22:04:59
Yenilgiyi hazmetmek zor tabi, DOST most bir işe yaramadı ve keçi sakallı Mestan da işsiz kalmış oldu. Yazık. Adamın kariyeri bitti diyebiliriz. Yok temiz türkler belli olmuşmuş da, bırak bunları, zürt tesellisidir bunlar. Dünyanın her yerinde halkı kandırmak kolaydır. Sopa kimin elindeyse halk oraya meyleder. Demokratik denilen ülkelerde halka birkaç seçenek sunulur. Asıl güç sopayı elinde tutandır. Türklere gelince, türk dediğin adam devletin sopasından korkan adamdır. Ben mi, ben sopayı hak eden adamım.
anonime 2017-03-29 01:58:13
Milletin kanını boşver kendi kanına baktır. çoğunluk haksız da sen mi haklısın.
Anonim 2 2017-03-29 11:54:26
Baktirdim Rh A+
Eee.
Arda Boylu. 2017-03-29 16:58:26
milletin kani bozik degilde millet aç açlik korkakligi her zaman sinesinde tasimistir ve tasimaya devam etmekte.Tútún yok Tarim yok bahçeden alinan sevzeyle oda birileri tarafindan çalinmazsa tabiyki sadece onunla karin doymuyor arkadas. Çernooçenede ne var iki dikis yeri on dukkan pazardan pazara uç bes yasli toplanir biryanauçu alik besi aç kalir. uç içki yeri bi diskotek ondada genç insanar kalmayinca onlarda haftada sadece 2 gun anca çalisiyor 1 Sahte Okul Muduru 10 masun personal ogretmen iki supurgeci ve bir suburkeci basindan olusan 1 gimnasiya okulunu bitiren genç kiz ve çocuklarkuçuk
SENOL 2017-03-29 17:18:02
Ayıp ayıp yapmayın böyle yemeyin birbirinizi herkes istediği patiye oy verebilir kavga ve hakaret ederek bir yere varmazasınız
anonime 2017-03-29 22:02:58
aferin
Asli 2017-03-30 15:30:04
BU HÖHcüler sandalyelerini baskasina kaptirmamak düsüncesi onlari robotlastirmis ve saygisizca yerli halka elinden gelen olumsuz cikislari yaptilar
Osman 2017-03-30 15:38:24
Aferin size HÖHcüler devam edin yerli halka baski yapmanizla. Yapmayin dedik, dedik anlamadiniz, simdi tersine diyelim de belki anlarsiniz. Acaba anlarlar mi?
DOSTLardan biri 2017-03-30 20:48:50
Türkler olmazsa BG kilitlenir dagalir. Hükümet'te de Türkler yoksa ömrü kısa olur. Zor olan hükümeti kurmak dahası mı, çalıştırmak.
Şimdi referandum kapıda. Kimse üzülmesin .
Bazı şeyler iyi gorunmesede , belkide hayırlıdır ......
Regaip kandili mübarek olsun.
Ceyhan Cebelli 2017-03-30 21:34:57
Bulgarlar'ın senelerdir yapamadığını biz kendi kendimize yaptık ya Allah da bizi bildiği gibi etsin. Ataka bayram ediyordur şimdi. Allah kahretsin böyle işi.
Bölündükçe daha da zayıflayacağız, bunu fark etmekte fayda var hemşehrilerim.
Akıllanmayız biz.
Vatan 2017-03-30 21:58:46
fes 2017-03-28 22:04:59............................................Asil güc sopayi elinde tutandir diyor kafasi bos, fakat kafa tasinin üstünde fes olan kisi. Bu olsa olsa DPS taraftari olur. ûzülerek söylüyorum bu fes benim komsum olsa, komsuluk ömürümüz ne kadar olur acaba. Tabii, hayatta böyleleri de var, kendini gök yüzünde gören ve yukardan yerde insanlari sopayla yöneten zihniyet
Arda 2017-03-30 22:34:54
DPS yalan dolanla oylari aldi da ne oldu, ne olacak. 27 yildir aldi aldi ve simdi de alsa ne olacak: Onlarin oy toplamasindan benim kardesime ne gelecek?
Sabri Çilingir 2017-04-01 08:51:46
Saç kesildi, öne düştü. Herkes boyunun ölçüsünü almış oldu. Hal böyleyken, Kırcaalihaber sitesinin sımsıkı bir senzura uygulamaya devam etmesi akla mantığa uyan bir davranış değildir. Engelleme yaparak, insanların tartışmasına engel koyarak neyi elde ediyorsunuz ki?
Deliormanın delisi 2017-04-04 17:04:49
Fes,sen benim elime geçsen ....Sana Türklüğünü öyle bir güzel hatırlatacam ki,hayatının sonuna kadar ne türrklüğünü unutacan ne de beni,Deliormanın delisini.
fes 2017-04-05 00:06:54
Ben kendimi sana dövdürtmem Deliormanın zart zurtu, boşuna heveslenme. Her seçimde morarıyorsun ama kratuna akıllanmıyor. Bir adam doğuştan galoşsa ıkınmak fayda etmez. Dost yerle yeksan oldu, aynen Hapaşeşte gibi. Kasımka Dal, Kormanka Zmailov hep çuvalladılar. İki yanlıştan bir doğru çıkmaaaaazzz! Mısır unundan baklava, incir ağcından oklava olmaaaazzz!
feys 2017-04-05 11:51:03
Ya arkadaşlar Slavi B. ne oldu ya giremedi galiba, çok üzüldük.
fes 2017-04-05 21:58:14
Dost projesi çuvalladı derken Ahmet Doğan'ın son skandal çıkışlarını onaylamış olmuyorum, bu yönde zorlama sonuçlar çıkarmayın. Eğer az sayıda sandık başında bulgarlar deklarasyon engellemesi sonucu oluşmuş bulunan devasa kuyruklar olmasaydı oyumu Dost'a verecektim. Ben barajı geçip beş altı milletvekili çıkarırlar zannetmiştim, ama umduğum dağlara karlar yağdı. İnsan gerçekçi olmalı, realiteyle inatlaşmamalı. Dost boş bir hevesmiş, hasar tespiti yapıp yeniden DPS'ye dönmeliyiz; gerisi boş.
Ak'yel 2017-04-06 01:02:08
Bu bir zaman işidir,mücadele ister ,ümüdsizliğe yer yok.
Mestan işini kaybetmişte,aç kalmışmışda ,şimdi ne yapacakmış!
Adamın, hak arama anlayışına bak (fes)her şeyi maddiyata bağlamiş
Bu mantık ve korkaklıkla hiç bir kimse kazanım elde edemez.
Eğer biz bir şeylerin hakkımız olduğuna inanıp, zorluklara göğüs geremezsek bu bir mücadele sayılmaz

Hafifden bir gök gürültüsü başlamıştır.Yağmur çiseyor,Allahtan yakında sanağa dönüşmesini bekliyoruz
fes 2017-04-06 13:08:56
Her şeyi madiyata bağlayan sensin zurna. Kasa masa, sıfırlama, indira gandi işlerini ben mi yaptım sen mi? Zorluklara göğüs gerermiş. Hadi ba! Olmayacak duaya amin demenin adı zorluklara göğüs germek olmuş Puuuh! Adam şey pırtlamasını gök gürültüsü sanmış. İki tepe arasında bir boğa bağırır nedir o, gök gürültüsüdür o.
Saban 2017-04-08 00:12:03
Bu fes hanki kazanin altinda kapaliydi simdiye kadar? Yine salmislar onu veya bagini koparmistir ve ortaligi karistirmaya calisiyor. Bu fes sözünü duyunca insanin middesi bunalmamasi mümkün degil. Sonucta o da ................
Öküze Saban Sürmeye 2017-04-13 16:55:31
Seni salmışlar bir yerden ama anlayamadım
24 saat 2017-04-15 19:18:18
Ya arkadaşlar 24 saat gazetesinden Cumhur başkanımız RTE takib edebilirsiniz çok rahat.