Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7182 Lv.
GBP GBP 2.2751 Lv.
TRL TRL 0.3194 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
22 Nisan 2019
HABERLER » Bulgaristan
Ahmet Doğan istifa ediyor, yerine Lütfi Mestan geliyor

Ahmet Doğan istifa ediyor, yerine Lütfi Mestan geliyor

18 Ocak 2013

Kırcaali Haber Gazetesinin edindiği bilgiye göre yarın düzenlenecek olan Hak ve Özgürlükler Hareketi (HÖH) 8. Olağan Kongresi’nde 23 yıldır Genel Başkan olan Dr. Ahmet Doğan’ın istifa edeceği anlaşıldı. Yerine HÖH Başkan Yardımcısı Lütfi Mestan’ın seçileceği iddia ediliyor.

Ahmet Doğan yakın ekibini bugün toplayıp bu kararını açıkladığı belirtildi.

“Ben partimiz için geniş ufuklar açmak istiyorum. Benim kararım bugünden değil. Onun için çoktan hazırlandım” diyen Doğan, “Sizleri bu dün için uzun zamandan beri hazırlıyorum. Bu partimizin gelişmesi için geniş ufuklar açacağına inanıyorum” sözlerini eklediği bildirildi.

Bu karar Türkiye’den gelen Göçmen Dernekleri Başkanlarına bizzat bildirildi.

Kaynak: Kırcaali Haber

Ziyaretci sayısı: 3646


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


Perperek Der ki... 2013-01-18 22:31:07
Ya, bakımcımıyım neyim...
Haşim Semerci 2013-01-18 22:48:56
Sanmam.
İzmirli 2013-01-18 22:51:29
Ben istifa ettim ama kurmaylar kabul etmedi. ne yapalım istifamı kabul etmiyorlar. Senaryosu bu bence
kal yerinde 2013-01-18 22:55:05
Ahmet doğan yerini brakcak kişi bu mu bu yalaka yardımcına brakırsan ebediyen kırcalı topraklarında kalırsın .deliorman topraklarına gelme eeee adım atma yazıklar olsun sanaa
kandrdılar seni
Perperek Der ki... 2013-01-18 23:04:18
Aslında yarını beklemek lazım, ama yine de bu akşam bazıları için çok heyecanlı geçecek...
Menekşe 2013-01-18 23:04:22
İstifa edecek...kabül etmeyecek bizim gızanlar...
Amet'in yerine Lütfi gelirse daha da kötüüüü... Allahım sen bize yardımcı ol...
uykusuz gece 2013-01-18 23:20:14
papaz bu gece uyumaz eminim
Perperek Der ki... 2013-01-18 23:23:20
Eğer olur da Doğan istifa ederse başlangıçta vitrin istifası gibi olacak ama seçimlerden sonra tamamen çekilir.
Perperek Der ki... 2013-01-18 23:25:09
Eğe uyumam tabi ben seçimlerden sonra istifasını beklerken adam benden önce davrandı...
emir 2013-01-18 23:53:27
Kesin "israrla" dayanamayip tekrar genel baskan olur :)
tenzille 2013-01-19 00:06:42
Ahmet doğan çok seviyorum 23 yıllık BAŞARILI sevilen bır liderdir 23 yıl ıktıdar kalması EN BUYUK GÖSTERGESİDİR YERİ DOLDURULMUYCAK BIRIDIR TÜRK DOSTU ,MUCADELECİ EĞER İSTİFA EDERSE DPS KAPANSIN YA AHMET DOĞAN YADA DPS KAPATILSIN
DOĞANSIZ DPS OLMAZ
fes 2013-01-19 00:13:14
Bütün olumsuzllukların sorumlusu Ahmet Doğan'dır diyenler, istifa etiğinde bunun doğru olmadığı kısa zamanda görecekler.
Perperek Der ki... 2013-01-19 00:22:29
Bu istifa eğer ki gerçekleşirse Kasım Dal'ın siyaset malzemesi de kalmaz.
fes 2013-01-19 00:35:19
Ben istifa etmesini partinin dağtılamasına yönelik karar verildiği şeklinde yorumluyorum. Türklerin bir parti etrafında örgütlenmelerine bir son vermek istiyorlar. Eğer istifa ederse dağılma kesindir.

Ama dediklerim Doğn'ın partiyi ayakta tuttuğunu, gittiğnde parti dağılıvereceği manasında anlaşılmasın. İstifa olacaksa buna başkaları karar vermiştir.
Perperek Der ki... 2013-01-19 00:42:42
Karar Ankara'dandır ve Türkiye bu şekli ile HÖH'ü destekelmeye devam edecek. Önümüzdeki seçimler ise Türk'ün ateşle imtihanı olacak.
Perperek Der ki... 2013-01-19 00:57:43
Ekonomi ve devlet işlerinden anlamayanlar öyle boş boş konuşur işte... Bunu ancak bir Türk Federe Yönetimi olsaydı bir açıdan diyebilirdiniz. Ama böyle bir şey olmadığına göre bunun gibi açıklamalar boşboğazlıktan başka bir şey değildir.
bekliyoruz....... 2013-01-19 02:15:24
Metehan 2013-01-19 01:27:16
Herkes Korman kadar cesur ve yürekli olsaydı bu gün BG Türkü'nün sorunların çoğu çözülmüş olurdu ama cehalet 23 yıl Jivkovun uşaklarına hep oy verdik şimdi ise bir fırsatımız var inşallah seçimlerde hep beraber başarırız
S.Mümin radyo,tv açıyor 2013-01-19 02:23:45
akm 2013-01-18 18:12:09
sezgin kardeş sende olmasan vay halimize seni cani gönülden kutlarım siyasilerin bir arpa boyu gidemediğini gördük gerçekten senin yapmış olduklarını onların tamamlaması lazımdı elinden gelenin fazlasını yaptın vallahi O vekillerimiz ne iş yapar -utansınlar
musalat oldu Türk milletine... 2013-01-19 02:50:09
sali 2013-01-18 23:12:58
Sabri iskender i bende tanıyorum ama şu an nerde ne yapıyor bilmiyorum.Eski zağra mapuzunda beraberdik Asi biridir hiç boyun eğmezdi.Ah. Doğanda oradaydı biz ne bilelim Ah. Doğanın hazırlanmış biri olarak musallat oldu Türk milletine ve ondan kurtulamadık ne yazık dilmi.Ama artık zamanı gelmiştir kurtulmanın.ilk seçimlerde.oylar yeni partiye
Ana dilde eğitim 2013-01-19 02:55:35
ahmet 2013-01-17 23:24:28
Ada köylüye..........korman için söylediklerin doğru bile olsa yeni bir partiyi ve kişiyi denemekte yarar var çünkü H.Ö.H. Bulgaristan Türkleri için hangi olumlu işi yapmış onu yazmanı isterim bukadar cahil olmayın biz türküz bize yakışmaz bukadar kör cahillik uyanalım artık deli bile ayni kuyuya iki defa düşmez....Ana DİLDE EĞİTİM türkler için hayati önem taşıyor.dilini ,dinini,örf ve adetlerini genel türk kültürünü bilmeyen asimile olmaya mahkümdur.meğer siz bulgar mısınız
yapma bize numara.... 2013-01-19 03:00:16
taş ve kuş.... 2013-01-17 23:15:06
AHMET DOĞAN NUMARASI
Ahmet işi biliyor,8 yıl iktidar olduğu zaman türkçe mecbur okunsun demedi.Şimdi kalkmış türkçenin okularda zorunlu olmasını istiyor.Oyuncu-igraç.
Aklı sıra bir taşla üç kuş vurmak istiyor:-1.Türklere ve Tü
rkiye Cumhuriyetine şirin gözükecek.
2:-Kolay yoldan oyları toplayacak.
3;-Bulgarlar türkçeyi kabul etmeyecek ve Türklerin asimilasyonu son hız devam edecek.
Adama sormazlarmı?. 8 yıl hükümettin,Türkçenin mecburi okunmasını neden talep etmedin?.
fes 2013-01-19 08:59:21
Ankara öyle bir karar alamaz, yoktur öye bir güçleri ve kabiliyetleri. Kendi ülkesinde türklüğe hasım bir iktidar dışarıdaki türkler için bir girişim yapacağına ben inanmıyorum.

Ben kararın batıdan geldiğini düşünüyorum. Bulgarlar GERB'le atlantik gücüne tamamen teslim oldular; artık teslim alınmaları için kullanılacak bir baskı aracına ihtiyaç yok.
Perperek Der ki... 2013-01-19 09:16:51
Yahu İsmail Aramaz'ın demecini dinlemedin mi? En can alıcı soru, soydaşımıza kim daha yakın?

Bu Türkiye'nin HÖH'ün hala arkasında olduğunu ve onlardan daha çok şey beklediğini göstermektedir. Benim satır aralarında gördüğüm şey budur.
fes 2013-01-19 09:49:49
İsmail Aramaz snuçta bir diplomat. Onun görevi Ankara'daki iradeyi dile getirmekten ibarettir. Mesele merkezdeki iradenin mahiyetidedi.

Merkezdeki irade konusunda ABD’li araştırmacı Dr. Griffin Tarpley, “Obama, her hafta Erdoğan’ı arıyor, kibir ve hırsı ile oynayarak onu bir yere itiyor. Mübarek’in düşürülmesinden sonra Türk hükümeti Yeni Osmanlı İmparatorluğu fikri ile kandırıldı. Bu aldatmaca ile sıfır sorundan, başta Kürt sorunu olmak üzere, onlarca sorunlar dizisine geçiverirsiniz. Türkler öncelikle ABD ve İngiltere ile ittifakın öldüren bir kucaklama olduğunu anlamalı; bir başka deyişle İngiliz ve Amerikalılar Türkleri öldürene kadar sevecekler. Türkleri, Suriye’ye karşı kullanacaklar. Ve çatışmayı modern Türkiye’yi yok etmek için kullanacaklar. Korkarım, Obama’nın aldattığı Erdoğan ve Davutoğlu bu psikoloji ile kendi çukurlarını kazıyorlar. Kazanacakları hiçbir şey yok ve kaybedecekler” söylediklerine bakın ne demek istediğim anlaşılır.

Lafkla peynir gemisinin yürümediği bilinmektedir.
Perperek Der ki... 2013-01-19 10:04:08
Yahu o kadar da büyük komplo teorileri yok bu işin içinde, olay basit Gerb öyle ya da böyle iktidar olacak HÖH'de küçük ortağı, buna bir kılıf uydurulması gerekir bütün oklar bunu gösteriyor.

Boyko kazması zaten milletvekillerim keşke Lütfi Mestan gibi ağızı laf yapabilseydi demedi mi? Bence bu iltifat "görücülerin" devreye girmesine sebep olmuştur.
Tarafsız 2013-01-19 10:52:57
''fes 2013-01-19 09:49:49''

Devekuşum, kafanı kuma gömmen bir şey ifade etmez, kıçın açıkta kalmış!
fes ve perperek papazına 2013-01-19 11:24:02
İki baş yalaka,Fes ve Perperek papazı,Ahmet Doğan'ın istifa edeceğini duyunca,anlaşılan bütün gece uyuyamamışlar. A.DOĞAN cephesinde yalnız kalan bi iki şovaliye,yalnız ve öksüz kalmanın verdiği beyin depresyonuyla,Türkiye Cumhuriyeti liderlerine saldırmaktan geri durmuyorlar.
Fes ve Papaz siz kimsiniz?. Türkiyeye çocuk yaşta gelmiş,Türkiyede okuyup Türkiyede yaşayan,çevresinde üç beş yakın akrabasından başka kimseyi tanımayan,göçmen camiasından uzak duran,işten eve, evde bilgisayar başına oturup,bize siyaset nasıl yapılır,Türklük nasıl olur,öğretmeye kalkan, yolunu şaşırmış iki genç arkadaş.
A.DOĞAN'IN SOFYADAKİ KONGRESİNE TÜRKİYEDEN OTOBÜSLER,parasız gece konaklamalı,yime içme ve eylence bedava,600 kişi getirdi. Siz ikinizi,Türkiyeden gelen kafile içinde göremedim.Yoksa gelmedinizmi?.
Vallahi olmadı.Bu denli ateşli iki baş yalaka,nasıl olurda kul kölesi olduğu patronunun kongresine teşrif etmezler.
Olmadı Fes,yakıştıramadım Papaz.
Saygılarımla;
Varnalı.
Hikmet Efendi 2013-01-19 12:01:30
Ahmet Doğan'ın istifa edeceği haberini yorumlarken, herkesin bu işin içinde mutlaka bir kurt yiniği vardır, diye düşünmesi ne güzel, değil mi? Artık kuşkumuz uyumaz olmuş. Ben de öyle düşündüm. Bir atasözümüz çöyle der: Körün kılavuzu körse, kuyuya ikisi birden düşer! A.Doğan işini bitirmiş, kitabını kapamışsa hepimizi birden kurban edebilir. HÖH masalı da biter...
Demek istediğim şudur. H.Ö.H. Varna İl Mahkemnesindeki 1990'ın 10 ocak tarihli tescil kararında, HÖH Başkanı A. Doğan hakkında "başkan olarak değiştirilemez" yazılıdır. A.D. şimdi, 19 Şubat 2019 NDK Kongresi öncesi "istifa ettim", görevimi "L. Mestan Paşaya devrettim" derse, bu kararın Varna İl Mahkemesi'nde tastik edilmesi gerekir ki, mahkeme teklifi kabul edip tastik etmezse, dananın kuyruğu koptu, Başmüftülük hikayesi yeniden başlamış olut...Bu, HÖH yasa dışı ilan edilmiştir, anlamına gelir. Lütfen bu konuda bilen bildiklerini yazsın ve fikir alış verişinde bulunalım. Bu birinci ve yüzüncü tuzak değil, sanki bize karşı çalışan bir tuzak fabrikası var! A.D. nı yaratan ve 23 yıldan beri koruyan besleyenler kolay kolay pes etmez. Kendimizi anlatmayalşım. Eğer böyle birşey varsa, emir çok yüksek yerden gelmiştir. Ama orası neresidir ve orası L. Mestanı' neden kabul etsin... L. Mestan da A. Doğan kadar yıpramış biri. Bu da en yenisi olabilir. Böyle bir kararın alınmasından önce L. Mestan'ın ülkeyi gezmesi halkla görüşmesi, T.C. dernekleri ziyaret etmesi ve destek araması gerekmez miydi?
Perperek Der ki... 2013-01-19 12:27:54
Demek istediğim şudur. H.Ö.H. Varna İl Mahkemnesindeki 1990'ın 10 ocak tarihli tescil kararında, HÖH Başkanı A. Doğan hakkında "başkan olarak değiştirilemez" yazılıdır.
_______________________________________

Hiç sorun değil o karar üç-beş günde değiştirilir.
...... 2013-01-19 20:28:08
her kimsen küfür ve hakaret yok hiçte şık değil
menekşeye 2013-01-20 01:03:47
sana lütfi mestan yardım eder üzülme
skf 2013-01-20 09:07:50
yukarıda adı geçen kardeşimiz diyoki kimse hesap soramaz hep beraber görürüz sorulup sorulmadığını asıl burdan öte gör neler olacak nasıl dağılma noktasına gelecekler ahmet zanetti ki türk milletinden intikam alarak mestanı atadı yok aksine çöküşü başlattı zaten sallantıda olan parti inanın 90+ uzatmalarını oynuyor ya senide onuda millet etüd etti
TC 2013-01-22 10:05:54
TÜRKİYE KİMİ İSTERSE DESTEKLESİN ARTIK BG.TÜRK HALKI ANLADI Kİ HÖH ONLARIN HAKLARINI KORUMUYOR. BU GAYET İYİ ANLAŞILDI ARTIK HALK YENİ KURULAN PARTİYE VERECEK OYUNU. KURTULUŞ BUDUR......JİVKOVUN DEVAMCILARINDAN.ANLAYAN ANLAR SANOYORUM.......YETER ARTIK.DİKTATORLUĞA SON VERİLSİN. YAŞASIN YENİ PARTİ O KADAR.
Kirli magdurlari grubu 2013-01-25 14:58:57
Ahmed ,cok buyuk hata ettin Lutvi iblisini,zebanisini dps genel baskani yapmakla,sen onu bizler kadar bilemezsin,taniyamazsin,o cok KINCI bir YARATIKTIR,onu basa getirmekle iste simdi hem dps,nin hem de Turklerin analarini alagittin.Biz Halk olarak yillarca dps,ye sana oy verdik guclu olun haklarimiz icin calisin diye.Bu gune kadar ne hakkimizi ne de hukukumuzu savunamadiniz orasini biliyoruz nedenlerini de anliyabiliyoruz ,amma bu Lutvi denen soysuzu ,laneti neden dps,nin genel baskani yaptiginizi anlamis degiliz.Sen bizlere tesekur edecegin yerde bize Turk Halkina kazik attin bunu sakin unutma,secimlerde kazik atma sirasi bizde haberin ola Ahmed.Kirli(benkovski)magdurlar grubu adina.
M.Koseomer 2013-01-25 16:03:39
Ahmed cok buyuk hata ettin,Lutvi gibi ahlaksizi.kinci kan emici zalim ZEBANIYI dps ,nin basina getirdin,yaziklar olsun sana parti icinde degisim yapacagim dedigin bumudur,seni Halkimiz asla af etmez bundan sonra haberin ola.
ismail 2013-02-06 22:19:47
HALK ONU ÇOKTAN SİLECEKTİ GEÇ KALMIŞTA OLSA ARTIK SİLİNMİŞTİR BU BÖYLE BİLİNE.HÖH VE aA.DOĞANLAR ARTIK TARİHE KARA BİR LEKE OLARAK GEÇTİLER.
ALİ 2013-02-06 22:25:45
Bravo İsmaile en doğruyu söyledin.HÖH L.MESTAN NE YÜZLE TÜRKİYEYE GELECEK VE HÖH DESTEK İSTEYECEK.AMA ŞAŞMAMAK GEREKİYOR KOMUNİSTLER VE ONLARIN AJANLARI ARSIZDIRLAR HİÇ UTANMADAN GELİR VE İNSANLARIN GÖZÜNE BAKA ,BAKA YİNE YALANLARINA DEVAM EDERLER HEY SOYDAŞLARIM ONLARA GÜLÜN VE GEÇİN.ONLARDAN HALKIMIZA FAYDA OLMAMIŞTIR VE OLMAZ.