Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7439 Lv.
GBP GBP 2.1822 Lv.
TRL TRL 0.3041 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
17 Temmuz 2019
HABERLER » Bulgaristan
Ahmet Doğan HÖH’ün başında geçirdiği 23 yıldan sonra, parti başkanlığından çekiliyor

Ahmet Doğan HÖH’ün başında geçirdiği 23 yıldan sonra, parti başkanlığından çekiliyor

19 Ocak 2013

23 yıldır liderliğini yürüttüğü Hak ve Özgürlükler Hareketi /HÖH/ kurucusu ve kuşkusuz demokrasiye geçiş sürecinin en iyi siyasetçisi, aktif siyasetten çekilmesi bekleniyor. Dr. Ahmet Doğan 2005 yılından itibaren, bu niyetini tekrarlıyordu, ancak bu sefer yerine getirmeye kararlı olduğu düşünülüyor. Bu karar gerçekleşirse, bügün düzenlenecek olan 8. HÖH Ulusal Kongresinde, delegelerde ve konuklarda büyük şaşkınlık yaratması bekleniyor.

Sadece partinin geleceğine değil, ülkenin gelişimine yönelik önemli vurguların yapılacağı, Hak ve Özgürlükler Hareketi Genel Başkanı Dr. Ahmet Doğan’ın dönem raporu merakla beklenmekte. Ahmed Doğan’ın olası çekilmesi nasıl bir etki yaratacağı sorusu açık kalıyor: Parti içinde daha büyük birlik ve beraberliğe mi yol açacak, Hareketin gelişmesi adına daha büyük ufuklara mı yol açacak, yoksa gelişimini olumsuz yönde mi etkileyecek.

Yakın kaynaklara göre, eğer parti lideri çekilme kararını alırsa, yerine HÖH Başkan Yardımcısı Lütvi Mestan’ın geçeceği tahmin ediliyor. Aynı zamanda HÖH Parlamento Grubunun Başkan Yardımcısı görevini de yürüten Mestan, son yıllarda Bulgaristan siyasetinin en önemli otoritelerden biri haline geldi, sadece kendi sıralarından değil, tüm partilerden saygı duyulan bir kişiliğe sahip oldu ve kuşkusuz Bulgaristan’da parlamentarizmin sembolü haline dönüştü.

Dün akşam partinin geleceği hakkında başkanın, parti yönetiminin, il başkanlarının ve göçmen dernekleri temsilcilerinin katıldığı bir toplantı düzenlendi.
Bugün düzenlenecek olan Hak ve Özgürlükler Hareketi 8.Ulusal Kongresi kesinlikle çok ilginç olacak ve kuruluşundan itibaren düzenlenen kongrelerden, en önemlilerinden biri olacağı gözüküyor.

Kaynak: haber.bg

Ziyaretci sayısı: 4200


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


Tarafsız 2013-01-19 10:35:32
Hayırlı uğurlu olsun, Allah A.Doğan'ın tahsilatlarını affetsin. Bg. Türk'u bir URdan kurtuluyor.

L. Mestan'ın soyu sopu bellidir A. Doğan'dan çok daha iyi götürür bu işi.

Müstakbel yeni başkana başarılar diliyorum. Allahtan dileğim yeni başkan L. Mestan köylüsü Nuri Turgut Adalı abimize laik olmasıdır.
Perperek Der ki... 2013-01-19 10:50:58
Adam kendi kendine hiç bir şey yapmıyacaktır iş kendiliğine bırakılırsa ikinci Doğan olur fakat planlı ve sonuca yönelik baskı uygulanırsa belki bazı şeyler yüzeysel de olsa değişebilir.
Tarafsız 2013-01-19 11:00:04
Perperek, kaygılarını anlıyorum fakat bundan sonra asla eskisi gibi olmayacak ve çok kısa sürelerde büyük ilerlemeler olacak.
Perperek Der ki... 2013-01-19 11:15:36
Nasıl olacak bu iş? Bizim bir yol haritamız yoktur önceliklerimiz kırmızı çizgilerimiz yoktur. Yani ne istediğimizi hala bir kağıda yazabilmiş değiliz. Bizim işimiz durakta beklemek gibidir nereye gitmek istediğimizi ve hangi trene bineceğimizi hala bilmiyoruz dolayısı ile ha Doğan'la ha Mestan'la beklemişiz aynı nakarat.
Tarafsız 2013-01-19 11:37:35
Perperek,
Beyindeki URdan kurtulunca çok kolay olur bu iş, sağyağdan kıl çeker gibi olur.
Teknoloji çağında yaşıyoruz be aretlik, harita dediğin nedir ki? girersin kordinatlarını yol haritası şıp diye çıkıverir önüne.

HABERTURK,
Yeni partinin-NPSD çlenleri eskiden nerenin çlenleridi?
Tarafsız 2013-01-19 11:41:42
HABERTURK,
Yanlış anlaşılmasın, ben yeni partinin kurulmasından çok memnunum, ve etkilerini çok çabuk gösterdi.
Perperek Der ki... 2013-01-19 11:43:48
Eğe hadi gir bakalım koordinatları bakalım ne çıkacak... Unutma ki teknolojiyi yaratan insan aklıdır eğer insan aklı teknolojiden yerine geçmesini beklerse işimiz nafile.
Tarafsız 2013-01-19 11:54:13
Kordinatları ben değil yeni başkan girecek.

Dur bakalım bu kadar acele etme, yeni başkan önce görevi deviralsın, 23 sene bekledik bu acele niye şimdi?
Perperek Der ki... 2013-01-19 12:01:19
Acele şundandır 23 senedir danayı kuyruna kadar yüzdük şimdi bırakıp gidersek ne dana kalır ne de deri.

İşte yeni başkandan beklenen şey halkın deri ve etten istifade etmesini sağlamak.
Perperek Der ki... 2013-01-19 12:11:31
Yahu parti başkanı bir önderdir, halkın varmak istediği noktaya kabiliyetleri ile sizi ben götüreceğim diyen kişidir. Halk da ona destek verir bizi götür der, götüremediği zaman önder özür dileyerek çekilir, mantık budur. Sen önderin seni nereye gitmeni söylemesini beklersen Doğan mantığına dönmüş oluruz.
ADAŞ 2013-01-19 14:56:45
LÜTFİ MESTAN,AYNI FİKRİN AYNI DÜŞÜNCENİN ADAMI DEĞİLMİ ? BULGARİSTAN MÜSLÜMANLARININ ARTIK BUNLARA TAHAMMÜLÜ YOK HEPSİ,TOPU DEFOLUP GİTSİNLER.
aga 2013-01-19 20:35:19
oy verenler ve verecek olanlar düşünsün
HALİT 2013-01-20 22:47:26
O senaryoyu seyrettim tekrar , tekrar saldırgan genç hiç bir şey yapmadı bir şamar bile vurmaya kalkmadı ama o korumacılar ve Doğanın yağcıları o kadar gadarca hareket ettiler ki onlar benim için birer FAŞİSTİLER GÖZÜMÜN ÖNÜNDE. YAZIKLAR OLSUN KOCA , KOCA ADAMLARA. MAHKEME VAR ORADA VERSİN HESABINI.HAREKETLER HİÇ NORMAL DEĞİLDİ.
ali 2013-01-20 22:52:44
Asıl kahraman o genç çok kültürlü ve sakindi hareketlerinde.Benim için bulgaristan türklerinin bir kahramanı sayılır cesareti yerinde idi. türk Levskisi.
DERYA 2013-01-20 22:59:35
Evet eğer senaryo değilse aşkolsun o çocuğa.Yeter artık senden kurtulsun bu halk demek istedi istese zaten Boks yapmış birisi imiş sade bir yumruk vursa Doğanın soluğunu keser anında o onu yapmadı.Bravo o gence.
gerçek 2013-01-20 23:12:53
Olayı internetten 5 6 defa izledim ve ilgimi bir şey çelti o genç onu dövenlere dedi ki onun yüzünden yakınlarım mapuzda çürüdü ne demek istedi işin içinde başka şeyler mi var acaba diye düşündüm.İlerki günlerde belli olur.izleyelim olayları ve görürüz.
fes 2013-01-22 13:23:41
Halkin gozu aydin,Amed kerkenezin donemi bitti,kan emici,kinci Lutvi donemi basladi.
Deniz Kokardza 2013-09-10 07:33:46
Ne mislia,ce hora kato Dogan,sa dobri politici. V sledvastite izbori,elektorata ste se obarne kam druga partia ot hristianski tip i tova ste bade nacaloto na kraja na DPS!! Allah akbar!!!