Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7439 Lv.
GBP GBP 2.1822 Lv.
TRL TRL 0.3041 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
21 Temmuz 2019
HABERLER » Bulgaristan
Ahmet Doğan'a suikast girişimi

Ahmet Doğan'a suikast girişimi

19 Ocak 2013

Bugün Sofya'da düzenlenen Hak ve Özgürlükler Hareketinin 8. Olağan Konferansında konuşma yapan Genel Başkan Dr. Ahmet Doğan'a delegelerden biri silahı ile saldırdı. Doğanın korumaları kendisini kurtarnayı başardı. Konferansa ara verildi. (ayrıntılar daha sonra)

Kaynak: Kırcaali Haber

Ziyaretci sayısı: 3318


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


Tarafsız 2013-01-19 12:36:42
İstifa etme tehdimi bu şimdi
Şenol AKGÜN 2013-01-19 12:36:57
Saldıran Delegenin adı nedir? Nerelidir? Saldırmasının nedenini bilenleriniz varmıdır ?
Tarafsız 2013-01-19 12:40:37
Bir tezgah var bu işte, bakalım kokusu çıkacak mı
Perperek Der ki... 2013-01-19 12:56:04
Ne olduğu hiç önemli değil bu Doğan'ın gitme sonucu değiştirmeyecek...

Tabi saldırganın kimliği işi farklı noktalara çekebilir inşallah adi bir vakadır.
yemezler.Aço.... 2013-01-19 14:30:27
Gaz tabancasından suikast silâhı olmaz.Gerçek suikastlarda gaz tabancası kulanılmaz.Bu iş olsa,olda Ahmet Doğan numarası.Yemezler ajan Sava,yemezler.......
gürsel 2013-01-19 19:17:35
silistreli bu saldırganı linç etmeleri gerekiyordu orda
Menekşe 2013-01-19 19:22:57
Sahnede yeralanların prova için zamanları kısıtlı olduğu belli, oyun baya zayıftı, ... MADUR OYUNU..
Hikmet Efendi 2013-01-20 11:55:26
Hepinizin önsezisi çok kuvvetli. Sizi kutluyorum. İki hafta önce, "Yumurtanın kabu artık kırıldı" deyenler de haklı çıktı. Bu "kürsüden in ve dedenin koyunlarının peşine takıl" sahnesi ile pilicin kafası yumurtadan çıktı. Bu gaga ne kapanır ne susar.
Olay ortada: Bulgaristan Türkleri değişiklik istiyot. Hakları ve özgürlükleri gibi savaşacak bir parti uğruna güç topluyor.
Bundan böylr kimse kimseyı aldatmaya ve uyutmaya çalışmasın. Trajedinin birinci sahnesi kapandı. Seyircilerin salondan geri dönmemek üzere çıkmaları iyi olur. Gelecek gençlerin olacak.
salih 2013-01-20 22:29:08
Hikmet Efendi haklı gelecek gençlerin ama bu gençleri iyi yetiştirmek istiyor o çok önemli eğitimleri iyi olmalı milli şuurları tam olmalı HÖHÖ yöneticileri gibi ajan olmasınlar Türk halkının sorunlarını çok iyi bilsinler saraylara kapanıpta kendi keyflerine bakmasınlar ve halktan uzak olmasınlar halkla iç içe olsunlar onların dertlerine mehlem olsunlar.işte Lider öylelerine denir.
Menekşe 2013-01-20 22:50:33
20 yıl önce başka hayallerimiz vardı... şimdi tek hayalim gelecek nesillere iyi bir miras bırakalım, açıkça yazayım: çocuklarım HÖH e oyvermeye zorunda kalmasınlar benim gibi. Beni hemen eleştirmeye kalkmayın. Ne demek istediğimi anlayın önce. HÖH için gençliğimi verdim. Ben çok aktif çalıştım ve inandım bu parti için... çalışmayada devam... AMA OLANLARDAN UTANIYORUM
SALİH 2013-01-22 10:26:51
NE DEMEK ÇALIŞMAYA DEVAM......YİNE HÖH mi çalışıyorsunuz YOKSA aklınız başınıza geldi mi geldi ise yeni kurulan partiye gidin KASIM DALI DEMET TANIYORSUNUZ DEYİN Kİ BEN BUNDAN SONRA SİZİN PARTİNİZE ÇALIŞACAM KABUL EDERSENİZ.DİYE. VE DOĞRU YOLU BULMUŞ OKURSUNUZ AKSİ TAKDİRDE TORUNLARINIZ BİLE ASİMİLE OLMAYA MAHKÜM OLACAK....BU İŞ HÖH ile asla olmaz. TÜRKERİN OYLARINLA TÜRKLERİ ASİMİLE ediyorlar dolaylı olarak yani uyutarak.