Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7583 Lv.
GBP GBP 2.2627 Lv.
TRL TRL 0.2951 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
25 Haziran 2019
HABERLER » Bulgaristan
HÖH Lideri Ahmet Doğan'a Suikast Girişimi

HÖH Lideri Ahmet Doğan'a Suikast Girişimi

19 Ocak 2013

Bulgaristan'da, üyelerinin çoğunluğunu Türklerin oluşturduğu muhalefet Hak ve Özgürlükler Hareketi (HÖH) lideri Ahmet Doğan'a karşı silahlı saldırı girişiminde bulunuldu.

Çoğunluğunu Türklerin oluşturduğu HÖH partisinin 8'inci olağan kurultayında parti lideri Ahmet Doğan'a karşı silahlı bir kişi saldırıya teşebbüs etti.

Ahmet Doğan'ın, kongrede program konuşmasını yaptığı esnada, kimliği belirlenemeyen genç bir kişi, elindeki tabanca ile hızla kürsüye doğru koşarak, ateş etmeye çalıştı.

Yaklaşık 3 bin kişinin bulunduğu salonda, kürsünün yanında bulunan HÖH milletvekilleri Ahmet Doğan'ı yere yatırırken, saldırganı ateş etmeden etkisiz hale getirdiler.

Yaklaşık 5 dakika süren olay sırasında saldırgan, salonda bulunan HÖH milletvekilleri ve delegeler tarafından etkisiz hale getirildi ve güvenliği sağlayan Milli Güvenlik Servisi yetkililerine teslim edildi.

HÖH Genel Başkan Yardımcısı Lütfi Mestan, Ahmet Doğan'ın durumunun iyi olduğunu, kongre çalışmalarına yarım saat ara verdiğini açıkladı.

HÖH Milletvekili Remzi Osman ise AA muhabirine yaptığı açıklamada, saldırıyı sert bir dille kınayarak, saldırganın tanıdık biri olmadığını söyledi.



Kaynak: aa foto btv

Ziyaretci sayısı: 5268


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


Perperek Der ki... 2013-01-19 13:40:37
İnşallah bu bir mizansen değildir!
fes 2013-01-19 13:45:28
CHP Kırklareli Milletvekili Mehmet Kesimoğlu, tanık olduğu bu şok olayı twitter’dan şu mesajlarla duyurdu:

"- Bir toplantı için CHP heyeti olarak bulunduğumuz Bulgaristan'da az önce şok edici bir suikast denemesine şahit olduk.

- Toplantıda konuşma yapan Hak ve Özgürlükler Hareketi Başkanı Ahmed Doğan'a bir suikastçı ateş etmeye çalıştı.

- Yanımızdan koşarak, kürsüde konuşma yapan Doğan'ın şakağına silah dayayıp iki kere tetik düşürdü fakat silah ateş almadı, çok şükür...

- Sonra suikastçı etraftakiler tarafından etkisiz hale getirildi ve uzaklaştırıldı. Hepimiz halen olayın şokundayız"
oktay hasan 2013-01-19 13:48:14
coktan tiyatroya gitmemistim
Hasan 2013-01-19 13:49:38
Saldırgan Sungurlareden Kasim Dalın Adamı Oktay olduğu anlaşıldı. Yazıklar olsun.
Durmuş Arda 2013-01-19 14:08:50
Her seçim öncesi Bulgaristan'da yaşayan Türklere saldırı yapılırdı, daha sonra Ahmet Doğan meydanlara kahraman olarak çıkardı.
Kongrede Ahmet Doğan' a saldırı yapılması, onun için arayıpta bulamadığı bir velinimettir. Şimdi artık kahraman olarak çıkıp, sert bir konuşma yapacak... Yani senaryonun başka bir versiyonu devrede..
Mustafa Yıldız 2013-01-19 14:17:23
Geçmiş olsun .
Hasan 2 2013-01-19 14:29:57
Bu bir senaryodur, doktorda hazır bekliyormuş tesadüfen ) Hem tabancada kuru sıkıymış. Yani güzel bir senaryo sergilemişler. Oyumuz bu sefer Kasm DALa
Hikmet Efend, 2013-01-19 14:32:55
Ahmet Doğan H.Ö.H. Başkanlığını garantiledi.
Kırdjalının Delısı 2013-01-19 14:32:56
Durmus Arda nın yorumu cok yerınde bır yorum olmus kendısını tebrık edıyorum.Ben de aynısını dusunuyorum buyuk bır senaryo .tıyatro hazırlanmıs bunca yıldan sonra Amed kendını kahraman gostermek ıstetıp secımlerde basarı elde etmek ıstıyor.Daha dunku gun anlamıstım dps den ıstıfamı verecegım dedıgınde bu gun bır senaryo oynanacagının mesajını vermıstı.
Durmuş Arda 2013-01-19 14:50:33
Sorularla Burgaz…

Bilindiği gibi Burgaz, Bulgaristan’ın Karadeniz kıyısında bulunan bir kenttir.
18.07. 2012 tarihinde, Burgaz Havaalanında, bir intihar eylemcisi tarafından gerçekleştirilen bombalı saldırı sonucu, 7 İsraillinin ve 1 Türk asıllı Bulgaristan vatandaşının ölümü ile sonuçlanan terör eyleminden sonra, Burgaz, yine terör ile gündeme geldi.
İşte sorularla Burgaz’ın geçen yüzyılın 80’li yıllarından sonraki bazı terör olaylarının kronolojisi:
- 9 Eylül 1982 yılında Türkiye’nin Burgaz Başkonsolosluğu İdari Ataşesi Bora Süelken’ın Ermeni ASALA terör örgütü tarafından Burgaz’da öldürülmesi…
- 9 Mart 1985 yılında Burgaz – Sofya trenine konulan ve Sofya’ya 55 km kala Bunovo garında patlayan bomba düzeneğinin, o zamanki rejimin gizli servis(DS) ajanları tarafından Burgaz kentinde hazırlanması…
- 25.08.2005 yılında, nereden zengin olduğu belli olmayan G.İliyev’in yine Burgaz civarında öldürülmesi…
- Burgaz bölgesinin kıyı şeritlerinin 20 senedir belirli kişilere peşkeş çekilmesi ve rant kavgası sonucu Burgaz civarında onlarca cinayet işlenmesi…
- …Ve en son 18.07.2012’de İsrail turist grubuna Burgaz’da saldırı düzenlenmesi bir rastlantı mıdır?
Ayrıca:
- 5 – 10 sene öncesine kadar – özellikle yabancı plakalı - marka arabaların çalınıp, Burgaz civarındaki yerleşim yerlerinde saklanarak ve sahiplerine açıkça şantaj yapılarak yüksek miktarlarda para alınması…
- Kendilerini patriyot(!) ilan ederek, Türklere ve diğer azınlıklara saldırı programları yapan bir tv kanalının Burgaz’dan yayın yapması bir rastlantı mıdır?
Gelelim İsrailli turistlere saldırı olayına…
Dışardan gelen bir terör örgütü, içerden destek almadan böyle bir eylemi gerçekleştirebilir mi?
İçerden destek verenlerin bu konuda uzman ve tecrübeli olmaları gerekmez mi?
Kimler yapmış veya desteklemiş olabilir bu eylemi?...
Deniz kıyısı şeridinden rant kapamayanlar olabilir mi?
Böylece turizmi baltalayarak, hem rakiplerine zarar, hem de hükümete gözdağı verdiklerini düşünebilirler mi?
Hükümet?…
Bulgaristan Başbakanı, 1985 Bunovo garı eylemini hatırlatarak, bu eylemi DS mi, yoksa Türkler tarafından mı gerçekleştirdiğini ima ediyor?...
DS ajanlığını gönüllü kabul eden birisi, Türk sayılabilir mi?
Hükümet, eski DS ajanlarının ve onların kontrolündeki suç örgütlerinin üstüne gideceğinin mi, yoksa sıradan insanların üstündeki polis baskısını arttıracağını mı ima ediyor?
Hangisini?
En son Burgaz terör olayı vesilesiyle, Bulgaristan, Avrupa Komisyonunun belirttiği örgütlü suç odaklarından kurtulabilecek mi?...
anonim 2013-01-19 14:53:57
Hasan 2013-01-19 13:49:38
Saldırgan Sungurlareden Kasim Dalın Adamı Oktay olduğu anlaşıldı. Yazıklar olsun.
*********************************************
Sakin olalım arkadaşlar böyle asılsız ithamlarda bulunmayalım Kasım'ın Ahmet'in adamlarına bölünürsek ki bazı çevreler bunu bekliyor son olarak Bulgaristan Türkü zarar görür ve kaybeder.
ersin 2013-01-19 14:56:04
Guzel bir senaryo, ama modasi gecmis taktikler 20 sene oncesinin hareketleri...
Hayati tehlike riski her zaman olan bir adam ve bu nedenle devletin korudugu normal zamanda bile basbakandan fazla koruma ile dolasan birinin boyle bir saldiriya maruz kalmasi saldirinin devamindaki gelismeler ile de butunlesince biraz anatorluk gosterisi oldu sadece...
Kendi korumalarini gectik, bu
Adam salona nasil giriyor, kursuye kadar onca mesafeyi katedip silah dogrultana kadar gecen zamanda nasil mudahale edilemez gunumuz sartlarinda...
Gecmis olsun, sonunda birsey olmayacagi belliydi adrenalin seviyesi yukselmistir yine de...
Gorevi birakma karari onun olamaz birak derlerse birakabilir ancak onun gorevi daha bitmedi belkide magdur gisterilerek coj daha kuvvetli bir sekilde devam edecek.
Su saldirgana ne demeli, bunun gibi beyinsiz kobaylar yuzunden oldugumuz yerde sayiyoruz, her yerde var bunlardan kahraman olacaksin gazi ile bu tarz pis islere baliklama atlarlar
fes ve perperek papazına 2013-01-19 15:00:08
İki baş yalaka,Fes ve Perperek papazı,Ahmet Doğan'ın istifa edeceğini duyunca,anlaşılan bütün gece uyuyamamışlar. A.DOĞAN cephesinde yalnız kalan bi iki şovaliye,yalnız ve öksüz kalmanın verdiği beyin depresyonuyla,Türkiye Cumhuriyeti liderlerine saldırmaktan geri durmuyorlar.
Fes ve Papaz siz kimsiniz?. Türkiyeye çocuk yaşta gelmiş,Türkiyede okuyup Türkiyede yaşayan,çevresinde üç beş yakın akrabasından başka kimseyi tanımayan,göçmen camiasından uzak duran,işten eve, evde bilgisayar başına oturup,bize siyaset nasıl yapılır,Türklük nasıl olur,öğretmeye kalkan, yolunu şaşırmış iki genç arkadaş.
A.DOĞAN'IN SOFYADAKİ KONGRESİNE TÜRKİYEDEN OTOBÜSLER,parasız gece konaklamalı,yime içme ve eylence bedava,600 kişi getirdi. Siz ikinizi,Türkiyeden gelen kafile içinde göremedim.Yoksa gelmedinizmi?.
Vallahi olmadı.Bu denli ateşli iki baş yalaka,nasıl olurda kul kölesi olduğu patronunun kongresine teşrif etmezler.
Olmadı Fes,yakıştıramadım Papaz.
Saygılarımla;
Varnalı
halktan 2013-01-19 15:09:29
Geçmiş olsu n sağlığına duacıyız
fes 2013-01-19 15:17:33
Sofya'da oladığımı nereden çıkardın Varnalı? Suikastçıyı yere yatırdığımızda "öldürün a.... k......n !" diye bağaran bendim. Göremedin mi?
Perperek Der ki... 2013-01-19 15:22:29
fes ve perperek papazına 2013-01-19 15:00:08
____________________________________________

Bak arkadaş sana güzellikle söylüyorum beni unut, benim neyin doğru neyin yanlış olduğunu farkına varacak kadar aklım var asıl sen kendine bak ve bir daha bana hitaben yazı yazma. Ahır küreklerinin fikrine ihtiyacım yok.
halkçı 2013-01-19 15:38:01
fes perperek siz niye kongrede yoktunuz
mithat gökay 2013-01-19 15:46:27
Seçim yaklaşıyor bu sahne seçim propagandasını bir parçasıdır diye düşünüyorum.
yazık size be! 2013-01-19 15:51:37
Adam ölcek gitcek, yinede inanmayacaksınız! Böyle tiyatro olamaz, nebiçim düşünce var sizde! Yazıklar olsun!!!
hava gazı.... 2013-01-19 16:06:12
fesle,perperek papazından yalaka bile olmaz.boş adamlar bunlar.bunlardan dava adamı olmaz.bu ikisi işsiz güçsüz,can sıkısından yorum yazıyorlar.iş olsun diye.gerisi hikâye,hava gazı.....
Perperek Der ki... 2013-01-19 16:19:45
Ben sana beni muhatap anma dedim, ahır küreyi...
halkçı 2013-01-19 16:27:09
Böyle bir senaryo olmaz millet cahilliğinize son verin.hayal dunyasında yaşamayın
aman senaryodur ınanmayın demeyın bişeyler dönüyor
Perperek Der ki... 2013-01-19 16:30:14
Eline tabanca tutuşturulan "arkadaş" biraz saftirikmiş yani kensisini tam tongaya getirmişler. Kahraman olacaksın demişlerdir ama boş ya da oyuncak tabanca verdiler. Şimdi asıl bu büyük balıkların kim olduğu çok önemli.
fes 2013-01-19 17:08:25
Varnalı, sen benimle muhatap ol aga. Bundan hiç rahatsızlık duymuyor, ama da dalgamı geçiyorum.

Suikastçıyı da ben ayarladım, iyi mi? Eline bir su tabancası tutuşturdum- ama o su tabancası olduğunu bilmiyordu tabi. Duvan'la ikimiz, bir de Mestan verdik kafa kafaya ayarladık bu işleri abi.

Benim işlerim başımdan aşık Varnalı abi. Duvanın çantasını taşıyorum, para ise gani abi. Sofya'da Dondukov'da bir apartımanda konuçlandım abi.Suikast işini hallettik, koşa koşa geldim bilgisyarın başına Varnalı aga. Millet habarsız da kalmamalı aga, değil mi?


Onuştan benimle maatap ol abi!
Kircalili 2013-01-19 17:22:33
Varnali , fesin ve perperekin kucuk yasta Turkiyeye gitmelerinden neden hicbirseyden haberleri yok anlami cikiariyorsun?
Tarafsız 2013-01-19 17:41:49
Rezillik, videoyu defalarca izledim, çok ucuz bi numara, yersen.

http://webtv.hurriyet.com.tr/2/44228/0/1/turk-vekile-silahli-saldiri-girisimi.aspx
Perperek Der ki... 2013-01-19 17:52:06
Kongre tıkır tıkır devam ediyor, yol kazası sorunsuz atlatıldı...
Er 2013-01-19 18:11:28
Saldiriyi yapan kisi basarisiz deneyiminden sonra yeri boylayinca kendisini engellemeye calisanlara "nyyyoldu" yani ne oldu diyor.

1 - "Ne oldu" demekle ne demek istiyor? Kendince cok siradan birsey yaptigi kanisindami ?

2 - "Birakin beni" diyor. Ne demek birakin beni. Sen bir insan oldurmeye calistin, nasil olurda birakilmayi istiyorsun?

3 - Bakislari psikolojisinin bozuk oldugnu gosteriyor. Yesil veya mavi gozlu avanak tipli .

4 -25 yasinda.Herhangi bir seyin cabuk etkisi altinda kalabilecek kadar kucuk.
Hayrettin. İstanbul 2013-01-19 18:16:36
Ben Yunanistan göçmeniyim anlamadığım şu oradaki Türkler niye birbirlerine çok kötü şeyler yazıp saldırgan ve suçlayıcı davranıyorlar? orada çok büyük bir rant paylaşımı mı var? Bu davranışların bedelini çocuklarınız çok pahalı öder.
fes 2013-01-19 18:58:50
Rant paylaşımı da var, komunist ideolojinin tesirleri de. Ondan öyle oluyor.

Biz geneleksel türk tipinden çıktık ve kültür olarak da lumpenleştik.

Bir de daha derinlerde bir sebep var, o da türkün karakteridir. Türk denilen varlık iktidar kokusunu almayagörsün, inanılmaz saldırganlaşır. Sarayda sadrazamların kellelerinin düşmesi, paişahları boğudurmalar, ergenekon teripleriyle siyasi rakipleri Silivri zındanına tıkmalar, hep aynı hikayedir.
Perperek Der ki... 2013-01-19 19:04:12
Abartmaya gerek yok, acemi tetikçinin biri kongreye biraz heyecan getirdi o kadar bir iki sene sonra çıkar. Esas azmediciyi almak lazım.
Menekşe 2013-01-19 19:27:54
Kabul edelim ki tiyatro işe yaradı, nasıl mı????!!!
1. HÖH yine başrölde, Kasım Dal geri planda kaldı
2. HÖH ve Liderleri her zaman madur, kahraman ve istifa vermeye hazırlar:::
3.Gızanlar, oyları HÖH verelim, bakın ne olyo haaaa :-))))

Şimdilik bravo!!!
ISMI LAZIM DEGIL 2013-01-19 19:44:15
YASIM 25 ILK CIKTIGINDA BABAMLARDAN DUYUYORDUM ISTE DPS TURK PARTISI IYI OLCAK DISARDAN BAKIYORDUM BIZ TURKLERIN GOZLERI PARLIYORDU PIRIL PIRIL DI MILLETIN GOZBEBEKLERI SANKI COK BUYUK BI ZAFER KAZANMISTIK EVET BENCE KAZANMISTIK HERKEZIN GOZU KORKMUSTU TAMAM DEMISTIM HERSEY ZAMANLAN DUZELICEK DEMISTIM AVRUPAYA CIKILMICAK BELKI ARTIK DEMISTIM AMA SONRA HIC BISEY YAPILMADIGINI VE SADECE BAZI KISILERININ GOZU KORKMASI ICIN SANKI BIR OYUN OLDUGUNU ANLAMISTIM BAZI INSANLARDA SADECE AHMET DOGANIN YANINDA GEZERKEN ZENGIN OLDU BAZILARIDA HIZ BISEY YAPMADAN BASA GELDI YAZIK KESKI BAZI SEYLER DEGISTIRILSEYDI ARKADASLAR SORUYORUM SIZE ((( SUANA KADAR NE DEGISTI HANGINIZ ALDIGINIZ PARAYLAN IYI BI HAYAT GORE BILDI HANGINIZ ISTEDIGI EVE VE ARABAYA SAYIP OLA BILDI AVRUPAYA CIKMADAN YADA AHMET DOGANIN YANINDA YADA ONUN BASA GETIRDIKLERIN YANINDA OLANLAR HARIC))KENDIM SUANDA 8 YASINDAN BERI AVRUPADAYIM ANNEM VE BABAM DURMADAN CALISIP IYI BI HAYAT ICIN ELINDEN GELENI YAPTILAR VE BASARDILAR AMA KESKI KENDI DEVLETIMIN ADINI SOYLEYE BILSEYDIM NE YOLLARIMIZ YOL NE DEVLETIMIZ DEVLET HERKEZ CALDI ZATEN SEN EKSIK KALMADIN VE YANINDAKILERDE YINE HELAL OLSUN AMA BIRAZ OLSUN INSANLARA INSAN OLDUGUNU HISSETIRIN NASILMI ILK AYLIKLARLAN OLSA INAN HERKEZ DUGACI OLURDU GEVURRUYLAN MUSLUMANIYLAN BUNA GUCUN OLDUGUNU HERKEZ BILIYO BEN BUNU SENI ILK TANIDIGIMDA ANLAMISTIM AMA SENDE KENDINI DUSUNDUN BI DE BANA KIZMAYIN NEDENMI CUNKU BASTA OLANLAR YADA CIKARI OLANLAR ORDA O ADAMA VURUYOLAR. SORUYORUM SIZE ANLATIN BANA YALANSA ANLATTIKLARIM BILIM (( NE DEGISTI KIRCAALIDE YADA BG DE ))) BU KITABIN YUZU VARSA ARKA YUZUDE VAR YAZIKLAR OLSUN OLAN YINE BIZ TURK HALKINA OLDU
hasturk 2013-01-19 19:44:52
Öncelikle çok geçmiş olsun diyorum.bana göre o şerefsizi oraya gönderen o silahı eline vereni bulmak lazım.Perde arkasında kimler var esas onları tepit etmek lazım.
fes 2013-01-19 20:00:19
Tiyatro olmadığı çok açıktır. Skat tv'de de "tiyetro, anadolski bayram" diyorlar. Benim anlayamadığı bizim bazı aymazlar Skat tv ile aynı safta nasıl bulunduklarıdır.
Kubi-NL 2013-01-19 20:30:46
Allah Türkü korusun.
Er 2013-01-19 21:28:54
Discovery Channel tv de Ahmed Doganin parasi ile kurulmus.
Toscali 2013-01-19 22:33:10
Tam bir duzmece olay zaten cogu arkadas ta bunun farkina varmis daha onceden biliyoruz seytanin aklina gelmeyecek numaralari bunlar yaparlar, ama artik dps yolun sonuna geldi , artik oylarmiz calisanlara kanimizi emenlere degil...
Tarafsız 2013-01-19 22:40:41
Bu olay çok iyi bir işe vesile oldu, bütün dünya medyası bg Türklerinden söz ediyo. Bu olay bg'dek TÜRK varlığını perçinledi.
sabri 2013-01-19 23:00:00
bu burgaslı çocuk elini kolunu sallıya sallıya kürsüye kadar geliyo anlaşılan oki tetikçi değil parmakları kırılsaydı gerçekten bir pislikten kurtulurdu türk milleti birazda senaryo kokuyo ama eger öyle değilse gençliğine yazık etmiş olur
Cebelli 2013-01-19 23:00:08
Bu olay her nasıl olduysa Amedi kahramanlaştırmıştır
Son zamanlarda gelen tepkilerden Amed sonunun gediğini anlamıştı ,millet tarafından kapı dışı edilmektense ,kahramanca ayrılmak onun için arayıpta bulamadığı bir fırsattır.

Şimde ne yapacak?

Partide arka planda kalıp , dokunulmazlık zırhından yararlanıp simionçeler gibi yaşayacak

Ammaaa, her zaman evdeki hasap çarşıya uymaz
trk. 2013-01-19 23:42:10
Evet hemde cok amator ne yapsın cocuk o bakar aldıgı paraya. oyuncak tabancayla .........suıkast cok ınteresan ama senaryo cooooook aptalca.
ali 2013-01-19 23:48:56
Arkadaslar bekleyelım ve yakında senaryo olup olmadıgı bellı olur.Eger senaryo ıse A.Doganı bende kınarım ama gercek ıse gecmıs olsun derım.Turk mılletı ıcın hıc bır sey yapmadı ama sonucta ınsan hayatı oluyor soz konusu.Bana sorulursa senaryodur dıyecem ve cok acemıce.
alı 2013-01-19 23:55:15
Batı trakyalı soydasımıza. Sız Ahmed Doganı Sadık Ahmet ıle mı kıyasluyorsunuz sızınkı Batı trakya Turklerı ıcın olduruldu. A.Doganın bg. Turklerı ıcın hıc bır sey yapmadı sadece onlara kostek oldu ıyı arastır ve ogren dogruları....Sadık yunan GIZLI servızı ıcın calısmadı.anladınmı farkı.
muzzi 2013-01-20 00:02:38
Acemi suikastçı Türk mü Bulgar mı o kesinleştimi peki? İlginç bir olay doğrusu, eğer tiyatro değilse adam hakketen beceriksizmiş ama Ahmed oğan'ın korkusu ve tepkileri tiyatro gibi gelmedi bana baya bi gerçekçiydi bence ve adamı fena benzettiler cidden, kimisi zevkine, kimisi koruma içgüdüleriyle..Bir arkadaşım anlatmıştı İstanbul'da bir alt geçitte bir hareketlilik olmuş esnaf sopayı aldığı gibi koşmaya başlamış bi yöne doğru, olayı anlayamayan başka bir dükkan sahibi elinde sopayla koşanlardan biri olan arkadaşına sormuş "ne oldu? nereye koşuyorsunuz böyle diye?" Koşan cepav vermiş "Hiiç, herkes bir adama daldı az ileride bende sopayla dalıcam" demiş..Gerisi hikaye yani, b uolaydan sonra kongre stressiz, herkes rahatlamış olarak biter artık..Neyse şaka bir yana geçmiş olsun Ahmed Doğan'a..
kızanlıklı 2013-01-20 00:06:39
alı nın dedıklerıne katılıyorum A.d. S.A FARKI COK BIRI AJAN DIGERI BATI TRAKYA KAHRAMANI.NERDE YAMBOL NERDE ISTANBOL......FARKI GORUN UYUMAYIN.UCUZ KAHRAMANLIKLARA MILLETIN KARNI TOK.
gercek 2013-01-20 00:30:05
Gercekten suıkast ve olum olsaydı uzulurdum haın de olsa sonucta o bır can tasıyor.Bız Torkler merhametlıyız nasıl canakkale savasında o ulkemızı ıskal etmeye gelen anzaklara yaptıgımız gıbı. yaralı olanlara bıle dusman da olsalar yaralarını sarmısız ıste Turkun merhametı budur.
alı 2013-01-20 00:37:22
To rklar degıl Turkler her halde acele yazıldı .ıyı yazmıssın Bravo bız oyle bır mılletız zaten ıyı olmasaydık 600 yıl ımperatorluk ıdare edemezdık.yanı ıyı ıdareler ayakta durarlar.tum yasayanlar o zaman memnunmuslar demek anlamına gelıyor dıye dusunuyorum.
alı 2013-01-20 00:43:38
KIM HAK EDIYORSA ONUN ICIN KONUS SENI GIDI DOGAN YAGCISI. REALIST OLUN 22 BEKLEYIN BIR KAC GUN BELLI OLACAK NE OLDUGU SAHTE MI SAYI MI.
sevıye 2013-01-20 00:53:54
Arkadaslar sevıyeyı dusurmeyın.....sacma sapan seylerı yazmayın......hıc kımseye de yalakalık yapmayın.suıkastcı parayı ındırdı cebıne bız burada agız dalası yapıyoruz.yeterın artık. mantıklı seyler yazın.
hacer 2013-01-20 00:58:54
BRAVO Sevıyeye.aEVET SEVIYELI OLALIM. BIZE NE ONLARIN TIYATROSUNDAN. BIZ ILERI BAKALIM YENI PARTIYE DEMEK ISTEDIM. OYLARIMIZ BANKO OLSUN.HARODNA PARTIYA DOSTOYNSTVO I SVOBODA.
ERDI 2013-01-20 01:05:24
Evet hacer hanım Bız ılerı bakalım yenı partı yenı sımalar.bır de onları gormek ıstoyorum HOH kesın gıdıcıdır Tıyatrolar bıle kurtaramaz onları.yeter artık halk ozgurluk ıstoyor dıktatorlara coktan bıktı.ısı cok sulandırdılar.
fes 2013-01-20 01:09:18
Yok canım, ne hibesi? Olur mu öyle şey? Siderov'a para verişmiş de... Yav arkadaş, atarken biraz ölçülü at, emi?

Bak sana bir bilgi vereyim Bu Mestan Çorbacılar denen bir yerden. Bunlar anasının gözü insanlardır, iktidar hırsı kanlarında vardır. Çorbacı Osmanlı'da yeniçeri subayına derlerdi. 18 - 19'cu yüzyıllarda zenginleşen bulgar tüccarları özentidn çorbacı adı aldılar.

Bu Mestan yeniçeri çorbacılarındandır. Emme partiyi idare edebilecek mi, şüpheliyim. Ama perde arkasından Duvan eski tas eski hamam devam ederse daha da şukar olur.

Ben Mestandan yanayım arkadaş!
sebahattın 2013-01-20 01:11:42
ELINIZE SAGLIK. HOH VEKILLERI VE LIDERI BULUNMAYAN BURSA KUMASI MI..............ORADA MILLET ICI OLUMLU NELER YAPTILAR ONLARI YAZALIM.AMA HIC BIR OLUMLU SEYLER YOK MEYDANDA.SADECE YOLSUZLUKLAR.O KADAR CEP DOLDURMA. VE TURKLERE ARTIK BU HOH YUZUNDEN HIRSIZ DAMGASI VURMUSLAR .
EVET 2013-01-20 01:21:03
sebahattın Bende oyle ısıttım yazıklar olsun o H.O.H.yonetıcılerıne ne hakları var tum turklere leke surmeye. vermeyın oylarınızı oraya.suc ortaklıgı yapmayın ne olur akıllı olalım.Hıc bolunmeden oylarımızı YENI PARTIYE VERELIM.
fes 2013-01-20 01:23:46
Yapma yav sebaattin! Desene türklere hırsız damgasını vurdular, ha? Çok kötü olmuş çok. Bulgarların gözüne de giremicez şimdi. Napçaz biz şindi aga?
TOSÇALI 2013-01-20 02:36:13
Geçmiş olsun.Biraz oyunda kokuyor ama Doğanın korkusunda bakarsak bayada gerçekçi gibiydi.Ne olursa olsun kimsenin hayatıyla bu şekilde oynamaya kalkmak doğru değil.İnşallah herşey Bulagristan Türkleri için hayırlısı olur.Bylece Ankaranın Bulgaristan Türkleri üzerindeki oyunlarıda umarım değişmiştir ve bütünlük yeniden sağlanır.
hasan yıldız 2013-01-20 10:07:13
ben Türkiyeden yazıyorum.inanın ne Ahmet doğanı tanırım nede partisini nede sizlerin konuştuğu bir çok şeyi.dedemin babası oralardan gelmiş ama çok eskiyiz anlayacağınız.Bir türke suikast benim kanıma dokundu.içeriğini sizin kadar bilemiyorum ama...sizler orda yaşayan azınlıksınız sizlerin bir yumruk olması gerekmezmi diye düşündüm ve yapılan yorumları okuyunca üzüldüm...Allah aşkına orda ezilmeyin ezdirmeyin kendinizi ve tek bir vücut olun inşallah.Selametle kalın .
Varna osm 2013-01-20 12:37:23
Dünden beri yorumları okuyorum da herkes aynı şeyi söylüyor "çok basit bir tiyatro". Hiç kimse de aklının ucundan geçirmiyor. Kaç yıllık siyasetçi partinin lideri ve yanındakiler neler görüp geçirmişler bizim yaşlarımız kadar tecrübe sahibiler belki fazlası, Bunlar hadi diyelim oyun yaptılar, peki bunlar bu oyunun bu kadar basit olamayacağını düşünmemişler midir hiç? Allah aşkına biraz mantıklı olun. 5 yaşındaki çocuk bile bunun oyun olduğunu anlayabilir(Eğer kendi kendilerine yapsa idiler.)Bence bu kesinlikle bi oyun değildir. altında bu kişinin kişisel bi sorunu vardır eğer olmasa kuru sıkı silahla orada ne işi var??Bence çok basit düşünülmüş bir oyun değil; çok basit düşünülmüş kişisel(saldırıyı düzenliyen) bir olaydır.Kominizim sonu ve kominizim sonrası bu ülkenin geleceğinde büyük rol oynamış adamların oyun yapmak isteseler dahi akıllarında ucundan geçmeyecek bir oyundur ki herkes aynı şeyi düşündüğüne göre onlar düşünemeyecek pehh...
Zafer 2013-01-20 15:11:49
Değerli arkadaşlar Türkiye'de ki "Ulusal Kanal" adındaki TV kanalının sitesinde bu olayla ilgili haberinde Bulgaristan Türklerini "Türk Kökenli Bulgarlar" diye yazmış. Münferit olarak e-postayla tepkimi gösterdim ama bu ifadeden aranızda rahatsız olmayanın olabileceğini düşünemiyorum. Bu tepkiye ikna edebilirsek Bulgaristan Türkleri Derneklerini de dahil edelim, dernekler pek "etliye, sütlüye" karışmaz ama belki ikna olacak da bulunur. "Türk Kökenli Bulgarlar" tabiri kabul edilemez. Saygılar.
toscalı 2013-01-20 17:19:05
yazıklar olsun size bu iş dalın işidir daln adamı tüh sana
Ali Baba 2013-01-20 18:33:57
Er,e ermenniye,burasi bulgaristan,buradaki Turkler,in cok tigitleri vardir ,sozlerine dikkat et yoksa kaplumbag sudan gelinceye kadar s....yersin terbiyesiz herif.Senin karsinda kiler odlek ordekler yok ,karsinda Bulgaristan Turk Halkinin ARSLANLARI VAR.haberin ola cakal herif.
SEVGIN 2013-01-20 19:59:57
YASASIN DOGAN AGA... UCUZ KURTULDU.
zaman 2013-01-20 20:28:08
Zaman gazetesi olayı doğru verdi dürüstüğüne habel ilke anlayışını uygulayan tek basın zaman gazetesidir.,
İyiki gerçekleri anlatan bir gazete var yoksa kırcali haber ve ajans bg nin yazdığı haberlere göre düşünğrsek uçuruma yuvarlanırız
MEDYA YA DİKKAT ETMEZSEN DÜŞMANINI DOST GÖSTERİRLER
Er 2013-01-20 23:00:03
Bu borisova veya siderova yapilsaydi veya kasima hele hele kormana belki killarini oynatirlardi.

Higit Turk Ahmed Dogan parmaigini tabancanin deligine soktu vallahi helal olsun. Herkeste bu refleks yoktur.
Mustafa Mert 2013-01-20 23:43:47
Sayın okurlar ve yazarlar bu yapılan saldırı bir tiyatro olduğunu inanıyorum malzeme ,bol fırsat bu fırsat basit bir oyun ile her şeyi lehimize çevirelim mantığı, çünki 23 yıl yalanları ve oyunları ortaya çıktı bunlara kimse inanmıyor önümüzde seçimlerde oy kaybetme ihtimali de var adam kahraman olmak da istiyor bundan güzel daha ne olsun. Tabi tutarsa. Doğan komünistlerin azılı ajanı değilmi idi peki ne canlar yaktığını biliyomusunuız ??? Canı yanan insanların akrabası belki intikam almak istemiştir ,soruşturma bitsin görelim.
fes 2013-01-21 09:40:55
Mert, sen inandıklarına ve kedikendine gelin güvey olmaya devam et. Dünya senin gibi kendince düşünenler var diye bir şey olmuyor; hindi gibi düşünmeye devam et ve kendi çöplüğünde memnun memnun yaşa.

Masal dünyasında yaşamk güzeldir. Amma, bazen masal masal mastırı, şimdi gelirse bastırı da olduğu olur.
Kara Ibrahim Aga-10'cu Köy 2013-01-21 13:49:28
Reklamin iyisi kötüsü olmaz..

Hele hele bide beleshise hepten shukar..

Tüm Avrupa tv. verdiler görüntüleri..

Tüm gaztelerin birinci sayfasindadi..

Yani Dünya anladi Bulgaristanda Türk yashadini ..

Alman ve Rus gaztelerini taradim ,chok ilginch yorumlar

vardi haberin altinda..Ama bi Alman gencininkisini

yazayim...

-Belliki marka takim elbise giydikten sonrada Demokrat

olunmuyoru.. :-)

Yorumu Delegelerin O gence dayak atmasi ichin

yapmishti..
Perperek Der ki... 2013-01-21 14:39:41
O serserinin dayak yemesi normaldir ve çevredekiler onu tekmelemesi de normaldir. Çünkü olay onlar için spontanedir, tahsis edilmiş özel korumalar ve güvenlik yoktur dolayısı ile böyle olaylarda ne yapılması gerektiği konusunda aldıkları bir brifing de yoktur bunun için orman kaçkınına, orman kanununu uygulamışlardır. Ayrıca saldırganın üzerinde başka silahlar da olabileceğini düşünürsek ki bıçağı da olduğu söyleniyor bu durumda gayet iyi ve yerinde bir tepki olmuştur. Keşke böyle bir şey hiç yaşanmış olmasaydı.
fes 2013-01-21 16:56:51
Alamanının yorumu, hakkımızda ne düşündükleri bizi ırgalamaz. Bizim yoğurt yeyişimiz başkadır...

Alamanlşar klasik müzik eşliğnde milyonlarca insanı gaz odalarında yok etmişlerdi; onlarda öğrenecek bir şeyimiz yok.
Perperek Der ki... 2013-01-21 23:28:16
Almanya'da Merkel'e silah doğrultana bira mi ısmarlayacaklar?
fes 2013-01-22 13:20:23
Haklisiniz arkadaslar ben defalarca goruntuleri izledim ve olyi bir tiyatro olduguna inandim.
Kara Ibrahim Aga-10'cu Köy 2013-01-22 13:42:32
Pe.Pa-Senin ichin ve senin düsüncende olanlar ichin normal ola bilir.Ama Kuzey Avrupalilar ichin NORMAL degil..

Genchin üzerine iki NSO ajani chullanmish,ne lüzümü vardi

tekme tokat linch etmeye?

Bencesine chogu Achoya ya chekti..

Sonunda bi Pensiyada geldi chadirlan..peh..peh..

O "spontane" meselesi nedense hep güchsüzlere karshi

olushuyoru..

**

Püsküllü Almanlar degil NAZI'ler...fark var..

Alaman Bakani bicaklarinda kimse saldirgani linch etmedi!
aakodi 2013-01-22 17:14:28
Bulgaristanda türk siyasetçilerin başarısı ortada!
Oyunlar ve gösteriler sürekli olacak.
Eskiden ajanlık yapanlar bir şeyi çok iyi bilirler
İstihbarat çok güçlü olmalı ve önceden sonuclar bilinmeli :)
Yorum sizin!
Bu arada uluısal kanal yöneticilerine uyarı mesaj gönderdim ve kısa süre içerisinde geri dönüş yapmazlar ise sonuclar onlar için çok vahim olacak!
Perperek Der ki... 2013-01-23 11:03:45
Genchin üzerine iki NSO ajani chullanmish,ne lüzümü vardi
tekme tokat linch etmeye?
________________________________

Ne ajanı? Siz nekadar seviyorsunuz bu ajan majan lafını maşallah... Bu dangalak korumalar uyuyacaklarına kendilerini korudukları kişiye siper etmeliydiler, onların tepkileri "bavno zagryavaşt reotan" gibi ise halk kendi başına gerekeni yapar zaten korumalar'ın elinde kelepçe bile yoktu bu durumda elleri her an bir ikinci gerçek silaha davranabilirdi ki nihayetinde cebinden bıçak çıkmıştır. Buradaki halk tepkisi tamamen spontanedir ve nefsi müdafadır.
Perperek Der ki... 2013-01-23 11:10:16
ne lüzümü vardi
tekme tokat linch etmeye?
_______________________________

Çünkü halkın ne korumalara ne adalete ne de devlete güveni yoktur, işte bütün mesele bu. Asıl Avrupalı kodamanlara sormak lazım siz temel hak ve hürriyetleri sağlayamayan bir devleti hangi kriterlere göre AB üyesi yaptınız?