Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7182 Lv.
GBP GBP 2.2751 Lv.
TRL TRL 0.3194 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
22 Nisan 2019
HABERLER » Bulgaristan
Son dakika! Lütvi Mestan HÖH Genel Başkanı seçildi, Ahmet Doğan onursal Başkan oldu

Son dakika! Lütvi Mestan HÖH Genel Başkanı seçildi, Ahmet Doğan onursal Başkan oldu

19 Ocak 2013

Kırcaali Haber’in biraz önce Kongrenin kapalı oturumundan aldığı bilgilere göre 23 yıldır HÖH Genel Başkanı olan Ahmet Doğan istifa etti. Yerine oybirliği ile Lütfi Mestan seçildi. Delegelerin oyları ile Ahmet Doğan partinin onursal Başkanı seçildi. Şu an merkez kurul seçimi yapılıyor.

Kaynak: Kırcaali Haber

Ziyaretci sayısı: 4193


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


Tarafsız 2013-01-19 19:54:23
Her koyun kendi bacağından asılır, önyargılı olunmamalı bence!

L. Mestan'a başarılar diliyorum.
Soydaş 2013-01-19 19:56:48
Ahmet Doğan bizim için gerçek lider olarak kalacak. Siz ne isterseniz onu söyleyin. O zamanında ajan olduysa sen bugünün ajanısın. Bulgarlara hizmet ediyorsun. Sizler daha tehlikelisiniz. Siderov ile birlikte hareket ediyorsunuz. Niye Siderovun dediği sözleri sen ve Dal arkadaşın tekrarlıyor. Hadi git biz aptal deiliz. bu siteye HÖH karşıtı yazan kişi çeşitli isimlerle yazan tek kişidir.
fes 2013-01-19 20:09:22
Onursal başkan olarak parti devam edecek anlaşılan. Bu iyi oldu. Kral öldü yaşasın yeni kral. Önemli olan partinin bütün kalması ve türklerin blok olarak bir yerde durmalarıdır.

Doğan'ı istemeyen arkadaşlar da umarım memnun olmuşlardır. Gitsin diyorlardı gitti işte. Umarım kuzey bulgaristanlı bilazerler bi Gıcalıya oy vermem diye tutturmazlar.
oy yok kırcalılere 2013-01-19 20:13:09
hok un bitişi lutfi mestanla olacak kırcalıdan baska oy çıkmaz asla eminim seçim gunu guleceğim sandıktan çıkan oylara bıçak kesiği gibi kesilecek bu parti
halef-selef 2013-01-19 20:16:27
Gelen gideni aratmasın?
fes 2013-01-19 20:17:21
Ee aga sen de, armudun sapı üzümün çöpü, adam beğendiremiyoruz san da be yav! Makiyavelist bir adam geldi işte; gücüb nereden geldiğini ve ona göre oynamasını bilen birisi işte!

Mestan iyidir, ben Mestandan yanayım arkadaş.
oy yok lutfiye 2013-01-19 20:20:37
kesinlikle aratır yalnız bu adam çok daha çakal ve acımasız.
beterin beteri geldi.
kandırılmaya devam edilecektir kırcali haber hök n sıtesıdır
haberleri anında veriyor
lütfü hiç sırıtmasın oy yok ona
akm-berlin 2013-01-19 20:21:46
şimdi neoldu tavukmu yumurtadan çıktı yoksa yumurtamı tavuktan neden onun gösterdiği kişi başkan seçiliyo ya bunun ondan aşağı kalır yanı yokki gider ayak güzelde senaryo oynandı baş aktyorlarıda kendileridir, su tabancası elinde kürsüye kadar geliyo ba ba ba ha hasan ha kel hasan yemeyin bizleri ajan kardeşler , hiçtemi genç bir kardeşimiz yoktu aday gösterilecek ,kendinize güldürmeyin aynı tas ayni hamam yola devam * İNADINA BU SEFER DAL*
KASIM_TAHİR 2013-01-19 20:23:47
ajan ajandır
zaten bu yalaka herif ahmet liderimin peşinde dolanıyordu yerinde gözü vardı
ahmet doğan a bır kez daha yazıklar olsun diyorum farkında değil baş yalakaları aynı zamanda baş düşmanı
BENİM BABA LİDERİM KASIM DAL
OYUM KASIM DAL VE TAHİR TAHİRE DİR
Fes gardaşa 2013-01-19 20:24:44
Kuzey Bulgaristan Türkleri,Gıcalıya her zaman oy verirler. Kuzeyde yaşayan Türkler,ajanlara oy vermezler.
Saygılar:
Varnalı.
emir 2013-01-19 20:27:01
kasim ve korman , dogan yuzunden yeni parti kurmuslardi, Dogan gitti, yeni partiye de gerek kalmadi, bir zahmet kapativersinler...
... 2013-01-19 20:30:01
bu olur bak
istifa 2013-01-19 20:46:03
ak sakalı mestan istifasını versin
Durmuş Arda 2013-01-19 21:08:31
Hayırlısı olsun! Şu an herkesin Lütfi Mestan'ı desteklemesi lazım... Bir süre Türklere yönelik politikasını izleyip, ona göre tavır almamız lazım... Önemli olan bağcıyı dövmek değil, üzüm yemek...
Varnalı 2013-01-19 21:16:01
,,oy tahire gider''yazan arkadaşım,yanlış anlamışsın beni.Fes üsteki yazısında her zaman yaptığı gibi, bölücülük ve gündem değiştrmek istedi.Kuzeyli Türkler bir güneyli Türke oy atmaz diye yazdı.Fese cevap olarak:- Kuzeyli Türkler ajanlara oy atmaz,Milliyetçi bir Kırcaalili gence her zaman oy atar demek istedim.
Bu görüşümün fırıldaklık ve saflıkla bağlantısı yoktur.
Saygılarımla.
lütfi istifa 2013-01-19 21:22:35
lütfi oy almak için hertürlü şirinlik yapacaktır
zaten bu baskıları lutfinin adamları kurmuş ahmet doğan liderimize binbir türlü oyun oynamıştır
sonuç ahmet aga koltuğundan oldu
önemi yok kasımı geçircez
Menekşe 2013-01-19 21:37:30
Aklımıza gelen başımıza gelecek...
Ahmet Doğan Kırcaali Millet vekili, şimdi Lütfi de Kırcaali'den adaylığını koyacak ( Eski Zaara'da artık HÖH taraftarı kalmadı, eski Vali Yardımcısı Hüseyin Engeri küstürdüler, o da Kasım'ın yana gitti), böylece şimdiki HÖH Kırcaali Milletvekilinin yeri soyuyorrrr :-)))) iç savaş başlayacak...
BENİM DAHA İYİ BİR FİKRİM VAR, LÜTFİ MESTAN İSTİFASINI VERSİN, HÖH LİDERİ OLARAK HASAN AZİZ OLSUN. SELAMLAR KIRCAALİ, SİZİ SEVİYORUM
rodopların kızı 2013-01-19 21:46:03
ŞİMDİ ANLADIM NEDEN LÜTFİ MESTAN TÜRKÇE KONUŞMAYA BAŞLADIĞINI, ESKİ BAŞKANDAN FARKI OLSUN DİYE.
BU ARADA ŞİRİN MESTAN'IN ALACAĞI GÖREVİ MERAK EDİYORUM. SARAYLARDA BÜYÜMÜŞ KRALİÇENİN GÖZÜ BÜYÜK KOLTUKTADIR!!!
UTANIYORUM SİZDEN!!!!
BİZ SIRADAN VATANDAŞLAR, ŞEFFAF VE DÜRÜST LİDER İSTİYORUZ, AJANLARA İHTİYAÇ YOKKKKK!!!
Perperek Der ki... 2013-01-19 22:01:44
Şimdiye kadar muhalefet bahaneniz Ahmet Doğan'ın Türkçe bilmeyişiydi, şimdi Lütfi Mestan Türkçe konuştu gene yaranamadı.

Lütfi Mestan'a STK baskısı uygulanmalı ve bu baskıyı her zaman ensesinde hissetmelidir rahat bırakıldı mı kendisini rehavete kaptırır.
ersin 2013-01-19 22:15:55
Kircalililer nasil senelerce kuzeyli liderlerine oy verdi ise, simdi kuzeyli kardeslerimiz de kircaliden diye oy vermemezlij yapmayacaktir, onemli olan davadir... Herseyin sirasi var...
sefo 2013-01-19 22:20:38
biri türkçe bilmiyen ajandı yenisi türkçe bilen ajan yok öyle yarandı veya yaranamadı adam gibi adam olmadığından yakınıyoduk gönlüm isterdiki HÖH kalsın galiba iflasını oy birliğiyle hazırladılar KIRCALİ bu sefer hele hele bu adama oy vermez büyük köylerde iyi propaganda yapılsın MESTAN nal toplar (nüfus oranı 2000 üzerinde olan köylerden bahs ediyom )
adil 2013-01-19 22:28:15
kırcali= kuzey bence vermesinler sözüm bu adam için geçerli kırcalinin oy verdiği kişileride gördük keşke vermeselerdi yalandan oy verdim desinler diye yıllarca yanlış kişilere oy verildi bilinçsiz oy verildi ha şimdi gene versinler maymun gözünü açtı
Ada koylu 2013-01-19 22:45:50
Ey ahali iste simdi yandik,Lutvi cok kinci birisidir,hele su cebelli Bahri de onun adami olunca Allahim bizlerin yardimcisi olsun.Amed Dogan bizlerden intikam alircasina dps,nin basina kinci birini Lutvi,yi basimiza bela olsun diye getirdi,bu durumda bana koyumden ayrilmak dusuyor,artik siz kalanlar ne yaparsiniz bilemiyorum Allah yardimciniz olsun.
emlakçı 2013-01-19 22:54:29
Adaköylü, benim Osmanağa künde evim var, onu satayım sana hemde kelepir fiyattan, alcan mı?
Perperek Der ki... 2013-01-19 23:12:16
Bugünkü kongre HÖH'ten başka partinin olmayacağını göstermiştir.
papiye 2013-01-19 23:17:04
papi, senin lider emekli oldu canım, ha sende git kendisiyle. papi, höh reklamı için ne kadar paracık alıyorsun, bu kadar reklam stotinki karşılığında, deymezzzz. mucuk
kırcaali hayranı 2013-01-19 23:19:37
Lütfi Mestan, Bahri Ömer, Akif Akif, Sabiha Mestan, çakal ve ajan çetesi geliyor , hazırlanın
HİKMET AKSU 2013-01-19 23:29:15
GÜNEYLİ KUZEYLİ AYNI EZİKLİYİ YAŞAMADINIZMI BELENEDE BERABAR YATMADINIZMI,AYNI KİMLİK İÇİN TEK YÜREK OLMAK GEREKMEZMİ NEDİR BU KUZEY GÜNEY ,AKLIN YOLU BİRDİR KARDEŞLERİM BERABER OLMAK .YOKSA DÜŞMANLARIN BAYRAM YAPMASI ÇOK YAKIN OLUR .
Perperek Der ki... 2013-01-19 23:54:37
Ne lideri yavrum ben lidere tapmam, ben Bozkurt'um.
papaza 2013-01-20 00:13:24
papi, Bozkur'um demekle olmuyor, senin yorumların ve hareketlerin çok "YUMŞAK VE DÖNEK" dediğin çerçevede değilsin.
Perperek Der ki... 2013-01-20 00:44:00
"YUMŞAK VE DÖNEK" dediğin kişiler Doğan'ın yanında yanaşmaydı yıllarca sözünden çıkmadılar pabuçlarını parlattılar, pastalarını, keklerini yediler sonra da birden vay anam bunlar ajanmış diyenlerdir...

On'çin yumuşakları ve dönekleri aranızda arayınız...
menekşeye 2013-01-20 01:11:24
sen ne anlarsın siyasetten bari iyi bir kadın olda menekşe gibi koklamaya değesin
fes 2013-01-20 01:18:55
Ne ajanı aga, ajan olmayan bularistan türkü mü kaldı piyasada? Görmezlikten geliver rahatlarsın. Ben öyle yapıyorum.

Emme bu deliormanlıların kafalarını stroitelni voyskide VKR'ler fena karıştırmış. Kııcallıla hakkında VKR'ler kulaklarına ne fısıldadıysalar artık, bilazerlerimiz önyargılardan bir türlü kurtulamıyorlar.

Ben eminim, benim gibi saf ve bakir bir Gırcalı çocuğunu lider seçselerdi, banada ajan derdiniz siz. Evet, gözünün üstünde kaşın var mutlaka derdiniz siz. Ben sizi bilirim.
artis 2013-01-20 02:06:50
senin ajan olmana gerek yok Fes efendi,olmasına olurdun,hatâ sen gönüllü olurdun,yaşın küçüktü olamadın.Ajan olmdan da rolünü çok güzel oynuyorsun evelallah.
oku ve düşün... 2013-01-20 02:18:14
Hikmet Efendi 2013-01-15 11:46:33

Kısaca söylemesi gerekirse 1989'un 29 Aralık günü Bulgaristan'da yaşayan biz Türkler hiçbir hakkımızı elde edemedik. Pomakların din ve isimlerini geri alma hakkı tanındı. Parlamento içinder yapılan gizli görüşmeye Pomaklar adına şu an Amerika Birleşik Devletlerinde bulunan Hasan Byalkkov tek başına katıldı. Hiçbir Türk bu görüşmeye kabul edilmedi. Parlamentonun arka kapısından içeri bırakılmadı. Bu olay gözlerimin önünde gerçekleştiği için çok iyi biliyorum. Şahidim. Görüşme 2 saat sürdü ve Parlamentoya arka kapıdan giren H. Byalkov ön kapıdan çıktığı zaman hava iyice kararmıştı, lapa lapa kar yağıyordu, meclis basamaklarına çıkınca durdu ve ellerini kaldırdı: "İSAİMLERİMİZİ VE DİN HAKLARIMIZI ALDIK" dedi. Meydandaki kalabalık öyle bir haykırdı ki Sofya çınladı. O zaman o an orada benim yanımda Yıldız İbrahimova, Turgut Şenikarov, Sabri Alşagöz, Mehmet Feyzullov, Hüseyin Aguşev ve toplam 20 Türk vardı, birbirimize sarıldık, sarmaştık, öpüştük, selamlaştık. Ne ki o an, benim bile aklıma büyük bir oyuna getirildiğimiz, ancak Pomakların haklarının tanındığı gelmedi, aklımın ucundan bile geçmedi. Soğuktu, bütün gün oradaydık ve donmuştuk, üşüyorduk. Kafamız çalışmadı. Olay budur. Saat 19.30'du.
O zaman, o karlı kış günü Bulgaristanın dört bir yanından toplanan ve parlamentoyu kuşatan ancak Pomaklardandı. O an orada ne Ahmet Doğan, Ne Lütfü Mestan ne Önal Lütfü ne de bugünkü HÖH yönetiminde herhangi bir kimse yoktu. İsterseniz ayak izlerini inceletiniz. Ahmet Doğan'ın bir arabanın pençeresinde "başını çıkarıp konuşma yaptığı" da saçmalık. Öyle birşey olmadı. Ahmedi o zaman orada görmedim, gören de yok. Varsas lütfen yazsın. HÖH'mayasından orada kimse yoktu. Türkler savaştık ama yalnız Pomakların hakları tanındı. İtiraf edenleri yargılamıyorlar....Olay budur
fes 2013-01-20 08:59:55
O da ne şimdi, pomakların hakları verilirken bizimkiler naıl verilmedi. Biz türk isimlerimizi geri almaık mı şimdi, hala bulgar isimlerini mi kullanıyoruz?

İşte arkadaşlar, olup biteni yorumlayamanın bir örneği; tarihi olaylar gözünün önünde cereyan etmiş, ama arkadaş hiç bir şey anlayamamış.

Arkadaşım, o zamanın bulgar yönetimi isimleri geri vermeye, vızroditelen proses dedikleri politikadan vaz geçmeğe kara vermişler; fakat, bunu türklerle müzakere ederek verdikleri görüntüsü çıkmasın diye kendilerine daha yakın hissettikleri bir pomağı içeri çağırarak kararlarını bildirmişler.

Pomaklarda ana dili srunu yok tabi, pomakçayı çoktan bırakmışlar bulgarca konuşur hale gelmişler. Onlar bılgaromohamedanin tezini kabul etmiş görünüyorlar; tek dertleri islam dinidir. Tabi türklükten ayrı bir müslümanlığı nasıl yaşadacaklar, o da muamma. Suudilerden yardım alarak yapmağa çalışıyorlar aamaolmayacağa açıktır.

Ahmet Doğan, Korman ve Dal hiç bir zaman türkçü olmadılar. Mestan da öyle. Ulus veya millet bilinci hiç birinde yok. Ne yazık ki böyle.
1900 soydaşı 2013-01-20 11:48:51
bakın arkadaşlar siz orada birbirinizi yerken farkında olmadan bg yaşayantürk halkinin oylari bölünüyor yok kasım gelecek yok kim gelecek sonra AHMET DOGAN ajanmış ona bakarsan PUTİN de ajan ama RUSYAYI YÖNETİYOR saygilar
Yalniz Kurt 2013-01-20 12:06:18
1990,a Putin rustur,yonettigi millette rus milletidir ,cahil herif.
Varna osm 2013-01-20 12:50:45
Bu nedir sizin konuşmalar her okuduğumda gülmekten alıkoyamıyorum kendimi, nedir bu "ajan" meselesi? Yıl 2013 kafa(mentalite) 1990 öncesi. bırakın artık eskide yaşamayı. Bu sizin yaptığınız ajanlık suçlamaları Türkiye'de dağdakiler yapıyor sadece sen ajansın diye başkada diyen yok, Türkiye gazetelerinin yorumlarını hiç mi okumuyorsunuz herkes birisini savunur ama kimse diğerini ajanlıkla suçlamaz. Bunu ancak bilgi eksikliği bulunan cevap verme ve kendi bildiklerini (eğer biliyorsa) aktaramayan insanların kullandığı kelimedir(Örn:sus,hayır,aptal vs.). Cevap vermek ilen cahilliklerini ön plana çıkartmaktan başka bir şey değildir.
Brakın kim kimi savunursa savunsun eğer gerçekten bilgi sahibi isen zaten bildiklerini anlatırsın hakaret etmek yerin ha yok değilsen ne hakaret edip ortamı germeye çalışıyorsunuz.Oku haberini geç bırakın yorum okumayı yorum yazmak bilgisi olanlar ve bilgi edinmek içindir. Örneğin: Okumayı bilmeden gazete,kitap okuyamamak sadece dinlemek gibi. Okumayı sökmeden kitap okunamayacağı gibi bilgin olmadan bilgi vermeye kalkışmak arasında hiç bi fark yok.
emlakçı 2013-01-20 13:39:22
Ada külü,
Lütfi'nin amcası hidayete erdi. Adam şimdi her gün beş vakit namaz kılıyor ve kıldırıyor.

Benim ev çok kelepir, remot falan istemiyo, hala düşünüyon mu?
Ada koylu 2013-01-20 17:52:56
Evinin tamiratini Lutvi,nin amcasina yaptir,o eskileri onarmasini cok iyi bilir,en son hic bir civi,enser cakilmamis olan yedi kizlar camii,sini onarmisti,adam isini gayet iyi yaptigindan onardigi camii de su an karis,karis cakilmis inserler,civiler var.Eski evinin onarimini ona yaptir,bakacagin domuzlar rahat etsinler sen bana bos ver.
mustafa -burgas 2013-01-20 21:22:32
Tüm Bozkurtlara selam.Bu rezalete mi de şahit olacaktık-benım hemşehrim /oktay / bulgar mediyasında PATRİOT ilan edildi ,ve bazi kendini Türk sayan soysuzlarda dünkü üzücü olaylardan baya zevk aldıklarını görüyoruz orda-burda.Yazıklar olsun size Boykoyun yalakaları.Oyumuzu Kırcaalimi,varnalımı ister Vidinli olsun/ BİZ Türkler /dedi zaman ona tam destek veririz.
fes 2013-01-21 09:00:31
Biri de suikastçıyı destekliyorum diye yazmış. Hayet!

Savunulmayacak şeyleri savunma bizim bulgaristan türlerinde hep vardır. Onlara göre dünyada hukuk, kural yoktur.

Peki ne vardır, duygular vardır e her şey duygulara göre düzenlenmektedir.

Hal böyle olunca dünyanın önünde suikastte kalkışmış biri savunulabiliyor.
Kara Ibrahim Aga-10'cu Köy 2013-01-21 13:42:59
Vay be benim her sechimden önce yazdima gelmishler digemicem..

Ben ne yaziyordum..

Acho DPS'den elini cheksin ve fahri Bashkan olarak devam etsin,ama söz hakki olmadan..

Ve ikincisi Avrupada ve Amerikada egitim görmüsh chocuklari davet etsinler..

E ne oldu ne degishti?

Hich bishey.Acho gene Mil.Vekilleri listesini

hazirlacakmish falan filan...

Demek ayni tas ayni hamam..Zaten Parlementoya gitmiyordu..

Avrupadaki genchlerimize bi teklif geldini duymadim..

Komik olani PSP ve GERB bu konuda chalishiyoru..

Hele hele Ulusalarasi Hukuk bitirenlere ve

Bankacilarimiza inanilmaz teklifler getiriyorlar..

Lütfü'nün aralik ayinda bi konushmasindan..

Zitat:

-Jivata choveshka masa napusna Balgariya,no nie za

izborite shte gi namerime za da glasuvat za NAS!!!


Tamam OYlarini istiyorsanizda VEKILLIK ne

vermiyorsunuz be uyaniklar?
fes 2013-01-21 23:00:10
Aynı tas aynı hamam - işte türklerin çıkarına olan tam da budur.

Tasın ve hamamın değişmesini isteyenler bulgarlardır, çünkü bu onların çıkarınadır.

Bulgarların çıkarlarına yarayacak şey bize yaramıyacağına göre tası ve hamamı niye değiştirelim ki?
''BİRLİK'' 2013-01-22 02:45:45
‘’Araba yıkılınca yol gösteren çok olur’’ da. Şimdi ben de onlardan olacağım. Güvenlik sıfırın altındaydı. Bu güvenliği içişleri sağlamak zorundadır. Partinin kendi kurmayları veya müfettişleri bunu tespit ederek kongre başlatılmamalıydı. Bu sağlandıktan sonra başlatılmalıydı. Salona, kurul başlamadan önce bile on sefer üstünde kalın paltolar, montlarla girebiliyordun. Elinde uzun şemsiye ve kabarık çantalar olabiliyor. Bunların hepsi ben de bile vardı. Bu güvensiz ortamda eşyalarını salon dışında numaralı dolap bölümleri vardı ve ben oraya bırakmaya bile sakındım. Niçin mi? Vatandaşın biri paltosunun cebinde değerli cüzdan unutmuş ta almaya dönmüş. Elindeki numarayla görevli arıyor. Bulamayınca girdi içeriye asılı paltosunun cebinden cüzdanını aldı çıktı. Bu ne düzen dedim. Eşyanın cebine bir bomba yerleştirseler ve sahte bir ihbarla gardırobu aratsalar, yandın. Hele Türkiye’den isen…
Bir Bulgar partisi harıl, harıl milletinin çocuklarına Türk düşmanlığı aşılıyor. Tıpkı PKK’ nın çocukları dağa kaçırıp terörist yaptığı gibi. Bulgaristan’da vahşi kapitalist gerçeğinde hırsızı, ursuzu, tinercisi, esrarcısı almış götürmüş. Akşam karanlık başınca, ekmek parası çıkarmak isteyen bakkalcı bakkalını güvenlik moduna geçirmiş. Nasıl mı? Kapıyı kilitliyor, korkulukları çekiyor ve orta bölümüne bir 40sm çapı bir pencere açmış. Alış verişi oradan yapıyorsun. Bana hapishane yıllarımın hücre kapısını hatırlattı. İnanmazsanız gidin, Prenses otelin çevresini biraz dolasın, akşam yediden sonra. Bu tablo karşısında HÖH yetkilileri nasıl olurda kendi iç güvenlik tedbirleri almazlar. Delegeleri bırakın, ön sırada oturan bir delege kılıfında güvenlik olsaydı, kürsünün altından neredeyse otuz metreden yani salonun bir çapından öbür çapına koşarak gidenin önüne futbolcu gibi ayağını salsaydı, katili düşürürdü.
Bana inanmazsanız, CHP Trakya bölgesi milletvekili Fayık Ö. MHP milletvekillerine, Bornova Belediye Başkanına, İzmir Terörle mücadele Bölümü eski Başkanına sorun. Avrupa’nın liberal parlamenterlerine sorun. Yaklaşık bin delege ve yurtdışından yüzlerce misafir. O güvenliksiz ortama bin kilo bomba on tane kalaşnik sokulabilirdi. Bulgaristan’ın düşmanları büyük bir terör yapabilirlerdi. Bulgaristan bunun altından kalkamazdı. Bulgar komşularımız yetti artık, devlet olduğunuzu ispatlayın artık. Türk partisini sevmeyebilirsiniz, binlerce kişinin can güvenliğini sağlamakla yükümlüsünüz… Kongre binasında 6. katın 3. salonuna varmak için yolu şaşırıp çeşitli kapılarından girdik çıktık on sefer. Ne kontrol, ne ışık var. Teröristler istesinler bütün binayı havaya kaldırabilirler. Bu ne başıbozukluk yahu. Bütün girişleri kapatır, gerekli bölüme ulaşmak için işaretler koyar ve daha dışarıdan girişte kontrol edersin. Olaydan sonra bile kontrol sadece üçüncü salonun önündeydi…
Ahmet Doğan’a gelince; Avrupa’nın büyükbaşlarının merkeziyetçi ve ulus milletlerin değerlerini yok edecek yanlış politikalarını bir balyoz gibi en diplomatik bir dille vurdu başlarına. Tıpkı Devlet Güvenlik elemanı olarak çalıştığı dönemde, Türklerin üzerine yapılan asimilasyonu ve Türklerin sorunlarını devletin suratına yine edebi içinde diplomatik bir dille vurduğu gibi. ( Bu gerçekleri A.Doğan’ın sözde ‘’hainlik’’döneminin belgelerinde görüyoruz.) Avrupa’da krizin sebeplerini bilimsel kavramlarla beyaz bir çarşaf gibi serdi ortaya. Bu gün artık çok merkezli bir dünyanın oluştuğunu ve Avrupa birliğinin rekabette kalabilmesinin genel yollarını gösterdi. Bulgar hükümetinin Türk korkusuyla zavallılığını ve hapis arkadaşının ihanetini Sofya ve Ankara’da temizlemeye kalkıştığını ince ve üzüntülü bir dille geçiştirdi. Ankara kelimesini kullanırken, sitem etti sanki.’’Bu sarhoşu anlayamadınız gitti’’dercesine. Bulgaristan’da bir milyonun üzerinde Türk varlığının tüm yaşam haklarının
var olmasını açık bir dille Avrupa Liberal Parlamenterlerinin önünde vurguladı…
Türk Devletimin adına Sayın Cumhurbaşkanımın geçmiş olsun mesajına bir Balkan Türk’ü olarak, minnettarım. Sağ olun, var olun Sayın Cumhurbaşkanım.
…Bizi bize vurduruyorlar. Uyanın artık. İslamiyet’e saldıran; Hindistanlı Müslüman Salman Rüştü değimliydi. Papa’yı M:A. Ağca’ya vurdurmadılar mı? Ardında hangi güçler varsa çıkarsınlar ortaya. Yirmi Ocak sabahına Bulgaristan Türk’ü artık titreyerek uyandı. Hiçbir şey eskisi gibi olmayacak. Bulgar içişleri bakanı hemen istifa etmeli. Olayın gerçek perde arkası
gün geçirilmeden açıklanmalı. Aksi halde sonuçları nereye varacağı belli olmaz….
Kara Ibrahim Aga-10,cu Köy 2013-01-22 13:30:41
"Aynı tas aynı hamam - işte türklerin çıkarına olan tam da budur. "

**

Hangi Türklerin?
Gozlemci 2013-01-23 17:52:15