Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7182 Lv.
GBP GBP 2.2751 Lv.
TRL TRL 0.3194 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
23 Nisan 2019
HABERLER » Bulgaristan
Nedelço Stoyçev: Saldırgan, Ahmed Doğan’a yönelik saldırısını, kişisel bir karar olduğunu söylüyor

Nedelço Stoyçev: Saldırgan, Ahmed Doğan’a yönelik saldırısını, kişisel bir karar olduğunu söylüyor

20 Ocak 2013

İçişleri Bakanlığının düzenlediği basın toplantısında, Psikoloji Enstitüsü Genel Müdürü Nedelço Stoyçev “Dün Ahmed Doğan’a karşı suikast girişiminde bulunan Oktay Enimehmedov’un, saldırıyı kişisel bir karar olduğunu ve asla başkalarıyla veya başkalarının gerekçesiyle yapmadığını söylüyor” dedi. Stoyçev’in sözlerine göre, Enimehmedov topluma var olduğunu göstermeyi amaçlıyormuş ve onun da fikirlerine saygı gösterilmesini istiyormuş.

Olayı araştıran Polis yetkilileri önünde, saldırgan “Herkese ne düşündüğümü göstermek için, bu yolu seçtim” demiş.

Stoyçev, Oktay Enimehmedov’un Ahmed Doğanı öldürmek istemediğini ve sadece kendine has beş dakikalık üne sahip olmak istediğini savundu. Psikoloji Enstitüsü Genel Müdürü Nedelço Stoyçev’e göre, ses üretmek amacıyla tabancada bulunan ses mermileri bunu kanıtlıyor. Stoyçev, saldırganın niyetlerini ünlü olmak ve görüşlerini dile getirmek olduğunu söylüyor. Kendini bir vatansever olarak kabul ediyormuş ve saldırıyı toplumun iyiliği için yaptığını düşünüyormuş.

Kaynak: haber.bg

Ziyaretci sayısı: 3126


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


Perperek Der ki... 2013-01-20 13:29:21
Kahramanımız dengesizin teki çıktı ya da cezasını hafifletmek için öyle gösteriliyor. Anlaşılan ikinci "atila" vakası ile karşı karşıyayız.
ses getirmek 2013-01-20 16:35:26
Bu genç bir türk kahramanı,bundan şüphe yok.Bulgaristan türkleri içnde bu denli mert erkek bulmak biraz zor.Amet Doğan hakında herkes bir şeyler biliyor,fakat korkudan görüşlerini hiç kimse dile getiremiyor.
Kahramanımız darp edileceğini bilmesine rağmen,ölümü göze alarak ses tabancasıyla,sesini duyurmak istemiş. Olay bundan ibaret.
Tarafsız 2013-01-20 17:33:32
Polisteki ifadelerine bakılırsa bu gençte hiç TÜRK şuuru yokmuş, herif kendisini bulgar patriotu olarak görüyormuş.

http://news.ibox.bg/material/id_620310608/fpage_1/#clist
Menekşe 2013-01-20 23:02:32
İşsizlik, açlık, çocuklarımız "hikayeden" eğtim görüyor, kültür seviyesi... söylemeye utanıyorum ( bir örnek, Bursa'da kına gecesinde şahit oldum, inanamadım, ÇALGA dinneniyor ), BUNLARDAN BİZİ UZAKLAŞTIRMAYA ÇALIŞIYORLAR. TÜRKÇE ANA DİLİMİZİ OKUTMUYORLAR (şimdi okullarda Türk eğtimin alınmadığı için 2 HÖH lüyü suçluyorum). Türklerin arasında gerginlik ve kavga çıkartmaya çalışıyorlar -SAKIN UYMAYIN!!!
Menekşe Hanıma 2013-01-21 12:49:05
Tamam da Menekşe Hanım.
Türkçe eğitimini bizzat HÖH öldürdü.
Haksızmıyım
Kara Ibrahim Aga-10,cu Köy 2013-01-21 13:06:17
Menekshe köyüne dön Shekerim..

Ne ishin var senin Anadoluda hemde Bursa gibi dandik bi

yerde?Bu kish günlerrde pishir tarhanayi yanindada

lahana turshusu oldumu ve Herifinde yaninda bashka

ne istersin..

Shaka shaka..Kendine iyi bak Kirolar kachirmasin..

Nede olsa sarishinsin..
mektup 2013-01-21 13:15:40
:Oktay Hasan EminMehmedin annesine yazdığı mektup:- Ben davamda haklıyım.Yapacağım eylemin ses getireceğine inanıyorum.Birilerinin bir gün çıkıp,Ahmet Doğana dur demesi lâzım. Ahmet Dğan çok büyük yanlışlıklar yapıyor.Beni Doğanın korumaları öldürebilirler.Sen benim için duğa et anne. Hayat devam ediyor,sen yaşamaya devam etmelisin anne.Okulumu tamamlayamadığım için çok üzülüyorum.Beni affet.Hakkını bana helâl et anne.
Oktayın veda mektubundan bazı satırları size hatırlatıktan sonra,bir gün önce son sınıfında okuduğu Sofya ünüversitesi mimarlık fakultesinin karşısından 40 levaya aldığı,,ekol- volga'' marka türk yapımı gaz tabancasıyle,ölümü göze alarak,Ahmet Doğana karşı protesto eylemini gerçekleştirdi.
Menekşe 2013-01-21 15:51:19
KİA, selam, saç rengim hiç sarı olmadı:-))), salak blondinka mı demek istedin yoksa ???? Bursa'da hiç bulunmadım :-)))) sen dön Kırcaali'ye, bizden uzaklaşma, hem olaylara daha yakından vakıf olursun. Selamlar
Er 2013-01-21 17:27:45
oktay suikast islerini bosversinde gitsin adindaki "ov"u bir zahmet kaldiriversin.

yukarda mehmed"ov" un yazdidi mektup hristo botevin annesine yazdigi mektubun aynisi. Sanirim kendisini hristo botev saniyor :)
huso 2013-01-22 12:45:57
Olay sonrası tansiyonu 21’e , şekeri de 300’lere çıkan ve 2-3 saat hastenede iğnelerle sakinleştirilen Doğan’ın düzmece bir olaydan bu kadar etkilenmemesi gerekirdi!!!!!
Kara Ibrahim Aga-10,cu Köy 2013-01-22 13:19:46
Yapma be Shekerim.Ben sana hich öyle bishey dermin .-)

Helbette bi gün bölgemize dönecez,ama chok vakit var..

Olaylar ve siyaset beni ilgilendirmiyoru...

Kendine iyi bak..
Tomaşlarlı 2013-01-22 16:57:01
Ses getirmek için ses tabancası ile böyle bir eyleme gerek yoktu. Bunun yerine ensesine okkalı bir "Osmanlı Tokadı" indirseydi çok daha makbule geçecekti. Doğan da mizansenin gerçekçi olması için lazım geleni yapmış anlaşılan. Gencev ve Doğan bulgaristan türklerinin ve müslümanlarının başına gelmiş en büyük talihsizliktir. Jivkovdan bile beterler. Doğan milletten söğüşlediği paraları yemeye gidiyor lakin bu paraları bitirmeye ömrü vefa etmeyecek. Mirasçılarını bile ihya eder bu haramzade.
bir vatandash 2013-01-24 13:55:41
Turkiye vatandaslarina sesleniyorum.Siz orda Ahmet dogan diye cirpinirken biz burda aclik sefalet ve issizlikle boushuyoruz.ne yardim gorduk ki Doandan.
Turkiyede ki bazi dernekler 2013-01-24 19:49:05
Haklisin vatandas,Halkimizin durumu hic bu kadar bulgaristanin kurulusundan bu yana Halkimiz boyle bir ekonomik olarak felaketin icine dusurulmamistir.Halkimizin boyle bir cikmaza suruklenmesinin en buyuk payi dps yonetimindeki ajan+hirsiz+mafiya cetesinindir.DPS yonetimindeki bu korkunc cete var oldukca bolgelerimiza yatirimcilar asla gelmez,once onlardan bu seneki secimlerde kurtulmak gerekir.Bulgaristan Turklerine dusen gorev onlardan dps den secimlarde kurtulmak olacaktir,daha sonra problemler birer birer giderilir.saygilarimizla .