Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7182 Lv.
GBP GBP 2.2751 Lv.
TRL TRL 0.3194 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
24 Nisan 2019
HABERLER » Bulgaristan
HÖH yeni Genel Başkanı Lütvi Mestan, BNR radyosuna suikast girişimi ve partinin geleceği hakkında konuştu

HÖH yeni Genel Başkanı Lütvi Mestan, BNR radyosuna suikast girişimi ve partinin geleceği hakkında konuştu

20 Ocak 2013

HÖH yeni Genel Başkanı Lütvi Mestan, HÖH’nin önünde duran en önemli görevi, parti üyelerinin ve destekçilerinin, Bulgaristan demokrasisinin temel taşlarına duyulan güveni, tekrar kazanılması olarak nitelendirdi.

Hak ve Özgürlükler Hareketi çiçeği burnunda Genel Başkanı Lütvi Mestan, BNR radyosu önünde, dün yaşanan suikast girişimini, şu ifadelerle yorumladı: “İlk önce, Ahmed Doğan’a yönelik bu suikastın, bir parti liderine, yandaşlarına ve üyelerine yönelik olmadığını ve Bulgaristan demokrasisine yönelik bir saldırı olduğunu, tüm Bulgaristan toplumu olgunluk gösterip kabul ederse, ben herhalde dünyanın en mutlu siyasetçisi olacağım. Sadece 1 milyon Bulgaristan vatandaşına değil, 8 milyon Bulgaristan vatandaşına yönelik olduğu ve bu suikast, demokrasinin temel değerlerini hedef aldığı ve özellikle Bulgaristan demokrasisine yönelik olduğu kabul edilirse, ben dünyanın en mutlu siyasetçisi olacağım. Fakat sivil toplumun böyle bir olgunluğa sahip olabilmesi için, daha çok yol almamız gerekiyor. Doğrusunu söylemek gerekirse, dünkü olayın senaryo olduğuna dair yapılan yorumlar beni şaşırtıyor.”

HÖH yeni Genel Başkanı Lütvi Mestan, Hareketin önünde duran en önemli görevi, parti üyelerinin ve destekçilerinin, Bulgaristan demokrasisinin temel taşlarına duyulan güveni, tekrar kazanılması olarak nitelendirdi ve bunun herkes için büyük bir ders olduğuna vurgu yaptı. Hiçbir zaman demokrasi değerlerinin sabit olmadığı dersi olarak adlandırdı. Mestan demokrasinin çok kırılgan olduğu ve her zaman bakımı yapılması gerekliliğinden, duyduğu üzüntüyü dile getirdi. Şu an en önemli soru, suikastın siyasi azmedicisinin kim olduğu sorusu olarak belirtti. Saldırganı korumak için, kendisinin, Biserov’un ve Çakırov’un verdiği olağanüstü mücadeleye dikkat çekti.
Sadece HÖH’ün önünde değil, Bulgaristan’da ve Bulgaristan’ın önünde duran en büyük görevin, demokrasinin tekrar kazanılması, olduğunu söyledi. HÖH yeni Başkanı “Bunun olması için de, yolun iktidar partisi GERB’e, alternatif bulunmasından geçiyor” dedi.

Kaynak: haber.bg

Ziyaretci sayısı: 3755


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


önemli olan niyet 2013-01-20 18:15:06
Niyeti öldürmek,yok etmek olan insan,sahnedeki kürsüye oyuncak silâhla çıkmaz.Burada verilmek istenen mesaj,yakında açıklık kazanacaktır.
Bulgarcayı Lütfi Mestandan daha güzel konuşabilen Oktay EminMehmedof,Sofyada üniversite öğrencileri arasında ısrarla güzel türkçe konuşmasıyla ün kazandığını biliyormuydunuz?.
fes 2013-01-20 18:16:25
Sladırı 8 milyon bulgar vatandaşına olmuş... Lütvi Mestan böyle diyor. Bu ifadeler bende hafiften bir karın ağırısı yaptı.
Varnalı 2013-01-20 18:41:36
Çiçeği burnunda yeni başkan eski ajan Lütfi Mestan GERB-in gitmesini,yerine Türklerin isimlerini değiştiren, eski BKP yeni BSP partisinin gelmesini istiyor.Neden?
Çünkü herkesin bildiği bu şahıslar,yeni BSP eski BKP zamanında başarılı ajanlar olarak eğitildiler.Yeni BSP-yle 4 yıl (2005-2009) yılları arasında hükümet oldunuz olmasına da,ne iş yaptınız?BULGARİSTAN TÜRKLERİNİN HANGİ HAKKINI SAVUNDUNUZ?HANGİ HAKKINI,HUKUKUNU GERİ ALDINIZ?.Varı yoku kendi çocuklarınızın ve yakın çevrenizi zenginleştirip,yaşam ve refah seviyelerini yükseltme istikametinde çalıştınız.Gariban Türk milletinin hakkını hukukunu unutunuz.Bulgar partileri ve siyasetçilerinin arzuladığı da zaten buydu.
Saygılarımla.
ismi lazim degil 2013-01-20 18:42:33
vallah bana hic karin agrisi yaratmadi yazik milletime yazik bulgaristanin basindaki olan kisilere seneler gecsede yine duzelmez belki ben goremem ama benim oglum belki gorur birazda olsa insanca yasamayi bulgaristanda yazik gelen goturuyo giden goturuyo lutfi zenginlik sirasi sende hadi kolay gelsin iyi goturmeler
sesini duyurmak 2013-01-20 18:54:14
Sofya mimarlık fakultesinin son sınıfında eğitim gören genç suikastçı bir türk,bunda şüphe yok.Bulgaristan türkleri içnde bu denli mert erkek bulmak biraz zor.Ahmet Doğan hakkında herkes bir şeyler biliyor,fakat korkudan görüşlerini hiç kimse dile getiremiyor.
Kahramanımız darp edileceğini bilmesine rağmen,ölümü göze alarak ses tabancasıyla,sesini duyurmak istemiş. Olay bundan ibaret
fes 2013-01-20 18:54:28
Türklerin ismini bsp değiştirmedi, bulgar milliyetçiliği değiştirdi; bsp, gerb, bkp hepsi aynıdır. Nitekim Boyko'nun isim değiştirmelerde bizzat iştirak ettiği sabittir.

Kendilerini düşündüle halkı düşünmediler eleştirisinin gerçeklerle bir alkası yoktur.

Milletvekilimaaşları zenginlik mi getiriyor? Tam bir saçmalık. Biznes çevirdiyse çevirmiştir, yasal hakkıdır: sana ne?
Sofya'dan 2013-01-20 22:08:00
IP:188.119.40.14 (TR)
Yahu-şu zavallı yazı uyarıyı yazmışsın.
Ne olacak dava açılınca-BEN DE O KİŞİLERE TÜRKLÜĞÜ AŞALAMAK VE İHANETTEN dava açarım. Nasıl?
İstersen bir deneyelim
Sofya'dan 2013-01-20 22:15:08
IP:188.119.40.14 (TR)
Yahu-İsmail.
Bu dil oradaki heriflerin daha Komünizm dönemindeki alışkanlıklarını gösteriyor. Çünkü ona alışık bunlar
Aslında çok da isabetli olur.
Ama bukadar davaya bakacak avukatlar ıkacak mı ki?
Çok rahatsız oluyorlarsa ne diye açmışsın bu yorum kısmını?
Açıyorsan da saygı göstereceksin insanların yorumlarına.
İşine gelmiyorsa da kapatacaksın bu bölümü.
Ayrıca da bu yorumları Bulgaristanda Türklük için ömür tüketenler tarafından yazılmaktadır. Yani senin anlayacağın-oradaki herifler ortalıkta yokken Bulgar güçlerine karşı vücutlarını siper etmiş kişilerden bahsediyorum
agent pavel 2013-01-20 22:40:45
yorumların işine gelmeyenleri silerek insanların düşüncelerini vicdanın sesini susturduklarını sanıyorlar.nerdeyse tüm yorumlar silinmiş
Menekşe 2013-01-20 22:52:38
Bu arada KIRCAALİ HABER SİTESİNİ KUTLUYORUM, gelişmeleri sizin sayenizde öğrendim. Çalışmalarınızda başarılar.İYİKİ VARSINIZ :-)))
Perperek Der ki... 2013-01-20 23:03:34
Aslında mülakatı kıçı ile dinlemeyenler için Lütfi Mestan ilginç iki şey söyledi;

1. Hedefimiz sivim toplum örgütlerini dikkate alan bir yönetim modeli geliştirmektir.

2. Özellikle Balkanlardaki azınlıkları ve doğrudan bizi ilgilendiren Ulus devletlerindeki azınlıklar için özel AB azınlık statüsünün geliştirilmesini hedef aldıklarını ve bu teklifin parlamentoya sunulacağını.
bulunmaz hint kumaşı 2013-01-21 00:15:00
Hikmet Efendi 2013-01-20 12:44:35
Ahmet Doğan öldürülmek istendiğine ilişkin haberler, mektuplar, sinyaller aldığını BG İç İşleri Bakanlığı'na bildirip 5 yıl önce koruma istenmişti. Millet Vekili olduğu için 7/24 koruma verildi. Saraya kapandı. Bir Rus şirketi, "AMAN BİZİM ADAMIN BAŞINA BİRŞEY GELMESİN" diyerek A. Doğana şahsi hediye olarak 1 200 000 Euro ödedi ve tam zırh - kurşun değil, tank bombasına bile dayanıklı Zırhlı-Mercedess-Jip hediye etti. Böylece A. Doğan her bakjıma zırhlanmıştı ve Saraya kapandı. A. Doğan'ı korkutan kurşun yada zehirli bir ok değil, halkımızın gözleriydi. O gözler var ya, yılanı kuyudan çıkarır...
Bu olay biraz "Kız Kulesi" masalına benziyor. Kral kızını yılandan korumak için Boğaz içine Saray - Kızkulesi yaptırmıştır. Fakat hikayenin sonunda Kral kızı sıcak bir gün ayaklarını Boğaz sularında serinletirmeye uzatınca bir su yılanı gelip ayak parmağını ısırır ve kızcağız ölür. Başka bir anlatımda ise kıza 1 sepet ücüm getirdiklerinde, sepete saklanmış bir yılan, güzel bir salkıma uzanan ince parmakları sokar ve kızcağız yine ölür.
Demek istediğim Alın yazgısına rağmen olmaz! HALKA RAĞMEN HİÇBİRŞEY YAPILAMAZ. iNSAN KADERİNİ DEĞİŞTİREMEZ. BAŞKALARINI ALDATARAK SONSUZA DEK YAŞANMAZ!
A. DOĞAN'A GENÇ BİR TÜRK DELEGESİNİN BAŞKALDIRMASI, KURŞÜDEN ANLATTIĞI SAÇMALIKLARI DİNLEMEK İSTEMEMESİ, "DAHA FAZLA SAÇMALAMA" DEMESİ, "ARTIK ZAMANIN DOLDU GEÇ GİT" DİYE HAYKIRMASI ŞUNLARA İŞARET DEĞİL MİDİR:
1. KURULUŞ AMAÇLARINDAN TAMAMEN SAPAN, BULGARİSTAN TÜRLKÜĞÜNE YÜZ ÇEVİREN, HALKIMIZI MİDYA GİBİ YALNIZ SOLUYARAK YAŞAMAYA ZORLAYAN, TAMAMEN KÖRLEŞTİRMEYE ÇALIŞAN BİR POLİTİK PARTİYE BUNDAN BÖYLE HAYAT YOK VE OLAMAZ. BU OLAY HEPİMİZ İÇİN YÜZ KARASIDIR.
2. h.ö.h. KÖKTEN YENİLENMELİDİRVE H.Ö.H. olmalıdır.
3. Bu olayla h.ö.h. çok küçülmüştür. GÜN GİBİ ORTADA OLAN h.ö.h. İÇİNDEKİ MENFAAT GRUPLAŞMALARI O DENLİ KAYNAŞMIŞTIR Kİ, AHMED'E BİRŞEY OLURSA NE YAPARIZ KORKUSU BİR ANDA HEPSİNİ KATİL ETTİ. NDK İÇİNDE HÖH KONGRE DELEGESİNİ LİNÇ EDENLER, TEKMELEYENLER, DÖVENLER, ÇENE KIRANLAR, KAFA TEKMELEYENLER MAHKEMEYE VERİLECEK Mİ ACABA? LİDERE BİRŞEY OLURSA NE YAPARIZ, AÇ KALIRIZ DİYE DÜŞÜNENLER SON 23 YILIN EN BÜYÜK CANİLİĞİNİ NDK KONGRE SALONUNDA SERGİLEDİLER. BUNDAN BÖYLE HÖH PARTİSİNİN UZLAŞMA, BARIŞ, MUTLULUK ENERJİSİ TAŞIDIĞINA KİMSE İNANMAZ. DOĞANCILARDAN FIŞKIRAN DÜŞMANLIK ZEHİRİDİR. HÖH HALKIMIZDAN TAMAMEN KOPMUŞTUR. GÖZLE GÖRÜLEN GERÇEKLER BUNLARDIR. İNSAN KAFASINA TEKME VURUP İNSAN ÖLDÜRMEK İSTEYENLERİ AFGANİSTAN VE IRAKTA ABD ASKERLERİNİN CANİİLİĞİNDE GÖRMÜŞTÜK, AMA H.Ö.H. İÇİNDEKİ CANİLERİ, FAŞİSLEŞMİŞLERİ DE GÖREBİLDİK. GÖRDÜKLERİM BENİ YARALADI. HALKIMIZIN HÖH'E NEDEN ISINAMADIĞINI ŞİMDİ DAHA DA GÜZEL ALNLADIM.
LÜFYEN DURUN VE BUNDAN SONRA NE YAZACAĞIMIZI BİRAZ DÜŞÜNELİM. GİDİŞ İYİYE DEĞİL. KONGRENİN ALDIĞI KARARLAR, LİDER DEĞİŞİKLİĞİ V.B. YENİ DURUMDA HİÇ Mİ HİÇ, ÖNEMLİ DEĞİL. HALKIMIZ YARALANDI. YARALADILAR
Perperek Der ki... 2013-01-21 01:51:04
Hemen daha yarın güvenlik güçlerimize ve ilgili resmi makamlara başvurulacaktır.
____________________________

Hayrola hemşerim kimi kime şikayet ediyorsun? Burası gereken mercilerce zaten takip ediliyor hem Bulgar hem de Türk tarafından. Ama senin eski jurnalci alışkanlığın hala tıkırında.
Varnalı 2013-01-21 02:33:50
Ahmet Doğan'ın,HÖH-DPS'nin 8 oğlan kongresinde okuduğu rapordan bir bölüm.Dikatli okuyun ve arzu eden arkadaşlar yorum yazszınlar,beraberce okuyalım.--------------------------------------------------------------Korku makinası “kendine özgü eşkal ve görünüme” göre yapılandırılmış ve hareket ettirilmiştir. Ve makina hayatta kalabilme insiyakinin uyandırılması için gerekli ürün olan Korku’yu üretmeye başlıyor. Ancak her şeye rağmen, bizim Kahramanımız-Kurtarıcımız kendini güvenli hissetmiyor, ikinci bir sigorta yapmak istiyor ve bundan dolayı dostane bir şekilde Ankara’daki Türk meslektaşına hitap ederek elinden gelen her şeyle kendisine yardımcı olmasını istemeye karar veriyor. Ve tabi Ankara’daki meslektaşı olumlu cevap veriyor …

Ahlaki gerekçelerim olmasına rağmen dürüstlük nedeniyle yabancı başbakanların davranışlarını yorumlamak istemiyorum.

Sadece okumayı sevmediği için Tarihten hiç haberi olmayan bizim Kahramanımız-Kurtarıcımıza hatırlatmak istiyorum, ki Tarihin güneşi altında yeni hiçbir şey yok. Bunun için kendisi muhtemelen bilmiyor ki bu şekilde, Balkanlar tarihinde muadil modelleri olan tuhaf ilişkilere giriyor…
Perperek Der ki... 2013-01-21 02:46:59
Dediği şu "Jivkov'un yolundan gidiyorsun Bulgaristan'ı Miloşeviç'in Sırbistan'ı parçaladığı gibi parçalayacaksın".
fes 2013-01-21 08:26:36
Evet, Lütifi Mestan'ın söylediği o iki husus çok önemli; politika değişikliğinin işaretidir. Bulgarları DPS'yi iktidara sokmama politikalarına karşın STK'larla - yani göçmen dernekleriyle- çalışmak ve AB azınlık statüsünü alınması yönünde girişimler.

Stefan Solakov Bu AB azınlık statüsünden bulgarlar açısından tehlike olarak bahsetti.
Hikmet Efendi 2013-01-21 10:59:06
Yeni Başkan L. Mestan'dan ayağının tozuyla şöyle bir ricam olacak.

Hak ve Özgürlükler Hareketi Gençlik Teşkilatı Başkanlığına Oktay EminMehmedof'u hemen tayin etsin.

Ahmet Doğan'dan da bir ricam olacak. Oktay EminMehmedof'a karşı suçlamadan ve davadan hemen vazgeçsin ve içinde 1 gram insanlık varsa, bu gencin önünü Bulgaristan Türklerinin geleceği adına açsın.

Allahın insana verdiği sonsuz büyük kudretin kaynağı cesarettir. Herkese bahşedilmemiş bir niteliktir. Bu gençte gözü kara cesavet var. Ötesi boş laf.
Varnalı 2013-01-21 11:23:03
Ahmet Doğan kongreye katılanlar önünde,okuduğu raporunda,,Ahlâki gerekçelerim olmasına rağmen dürüstlük nedeniyle yabancı başbakanların davranışlarını yorumlamak istemiyorum''demiş.
Buna da ne demeli.Pes doğrusu.
A.Doğan,sen hangi dürüstlükten bahsediyorsun?.
Senin yabancı başbakan dediğin şahsiyet,Türkiye Cumhuriyetinin başbakanı sayın Recep Tayip Erdoğan beyefendidir. Ajan Savanın sarfetiği sözlere bir bakın.
Neymiş efendim,ahlâki gerekçeleri olan dürüst bir insanmışta.....Hadi git oradan ya.Sende ahlâk ve dürüstlüğün zeresi yok A.Doğan. Türk milleti seni dünden tanımıyor. 23 yıllda kaç eş ve sevgili değiştirdin?İçtiğin marka viskilerin şişe adeti kaç bin olduğunu dürüstçe söyleyebilirmisin?Seni seçenlerin haklarını korumak için canla başla çalıştığını söyle.Söyleyemesin çünkü dört yıllda bir defa meclise ayak basıyorsun.Seni millet Boyana saraylarında yan gelip yatsın diye seçmedi. Çalışsın ve biz seçmenlerine faydalı olsun diye sana 23 yılldır vatandaş oyunu verdi. Karşılığında ne aldı söylermisin Ahmet Doğan?.Bulgaristan Türklerinin bir gazetesi mi var,bir tv.si mi var? Yoksa çocukları okullarda 4 saat mecburi Türkçe ders mi okuyorlar?.1990 yıllı başında cebinde bir paket sigara parası olmadığı günleri çok çabuk unutun Ahmet bey.Hiç bir zaman halktan bir adam olmadın.Zaten işin başından itibaren sen ötekilerinin,açıkça söylüyorum,Bulgar derin devletinin adamıydın.JİVKOFUN AJANI OLMAKLA HER ZAMAN GURUR DUYDUN.Bahsetiğin sende olmayan o vijdan sende olsaydı,dosyaların açılmasından sonra istifa ederdin.Şimdi kalkmışsın sende hiçbiz zaman olmamış,dürüstlük ve ahlâktan söz ediyorsun.Bu yetmiyor bir de kalkmışsın başbakanımız Reçep Tayip Erdoğan'ın davranışlarını yorumlamak istemiyormuşsun.Sen kim oluyorsun da dürüstlük abidesi olan RECEP TAYİP ERDOĞAN BEYE DAVRANIŞLARINDAN DOLAYI DÜRÜSTLÜK ÖĞRETMEYE NİYETLENİYORSUN.Sen kim,Recep bey kim.Otur oturduğun yerde A.Doğan.
Varnalı 2013-01-21 11:56:12
Oktay Hasan EminMehmet'in anesine yazdığı veda mektubunu okuduktan sonra ağlamamak için kendimi zor tutum.Ben davamda haklıyım.Yapacağım eylemin ses getireceğine inanıyorum.Birilerinin bir gün çıkıp,Ahmet Doğana dur demesi lâzım. Ahmet Dğan çok büyük yanlışlıklar yapıyor.Beni Doğanın korumaları öldürebilirler.Sen benim için duğa et anne. Hayat devam ediyor,sen yaşamaya devam etmelisin anne.Okulumu tamamlayamadığım için çok üzülüyorum.Beni afet.Hakkını bana helâl et anne.
Oktayın veda mektubundan bazı satırları size hatırlatıktan sonra,bir gün önce son sınıfında okuduğu Sofya ünüversitesi mimarlık fakultesinin karşısından 40 levaya aldığı,,ekol- volga'' marka türk yapımı gaz tabancasıyle,ölümü göze alarak,Ahmet Doğana karşı protesto eylemini gerçekleştidi.
Saygılarımla.
HERKESE SESLENİYORUM-BELKİ BİR 2013-01-21 12:53:33
Arkadaşlar!
Herşeyden önce birçok kez kullanmış olabileceğim uslüp ilgili kişileri rencide etmişse özür diliyorum-Ama HÖHün yaptıklarını görünce insan kendini inanın tutamıyor.
Bunun için mi bu kadar şehit verdik? Bunlar için mi insanlarımız toplama kamplarında çürüdü?
Herkese sesleniyorum. Siteyi takip eden makamlarımıza da.
Şu 2 soru büyük bir merak konusudur:
1. BULGARİSTANDA TÜRKÇE EĞİTMİ KİM YOK ETTİ
VE
2. BU ADAMLARA TÜRK AZINLIĞA KARŞI HANGİ HİZMETLERİNDEN DOLAYI OY VERMEM GEREKİYORMUŞ?

Saygılarımla
KENDİ ÖNERİM 2013-01-21 13:00:22
HÖH İÇİNDE YUVALANMIŞ VE OYLARIMIZLA 23 YILDIR ADAM OLMAYA ÇALIŞAN ANCAK KÖYLÜLÜKTEN BİR TÜRLÜ KURTULAMAYAN DPS ELEMANLARININ AJAN DOSYASI TESPİT EDİLENLER HAKKINDA ÖNCE BULGARİSTANDA HUKUKİ SÜRECİN BAŞLATILMASINI STK OLARAK YAPALIM.
HEMEN AKABİNDE AVRUPA İNSAN HAKLARI MAHKEMELERİNE BAŞVURALIM
Kara Ibrahim Aga-10,cu Köy 2013-01-21 13:00:36
HÖH yeni Başkanı “Bunun olması için de, yolun iktidar partisi GERB’e, alternatif bulunmasından geçiyor” dedi.

***

E nasil bi alternatif'mish bu?
KENDİ ÖNERİM-2 2013-01-21 13:02:38
SOFYADA PARLAMENTODA OYLARIMIZ SAYESİNDE MİLLETVEKİLİ DOKUNULMAZLIĞI KAZANAN ESKİ AJAN OLANLARIN BU DOKUNULMAZLIKLARININ KALDIRILMASI HUSUSUNDA ORTAK HAREKET EDELİM
KENDİ ÖNERİM-3 2013-01-21 13:17:05
DİĞER ÜLKELERDE BU TÜR SUÇLULAR YARGILANDI? ÇAVUŞESKU İSE İDAM EDİLDİ.
SADECE BULGARİSTAN'DA HİÇBİRŞEY YOK.
DİĞER TÜM ÜLKELERDE HERKES YARGILANDI.
ARTIK BU TÜR DAVALARIN AÇILMASI LAZIM.
SUÇ İŞLEYENLER VE DOSYASI BULUNANLAR NE HAKLA SOFYADA MİLLETVEKİLLİĞİ YAPACAKMIŞ?
HİÇBİRŞEY OLMAMIŞ GİBİ TÜRKİYEMİZE GELİP OY DİLENECEKLER BURADA TATİL YAPACAKLAR, BURADA YATIRIMLAR YAPACAKLAR?
KENDİ ÖNERİM-3'e 2013-01-21 13:25:26
Bu senin Önerini Ivan Kostob 2-3 ay önce önerdi..

Bütün dogu blok ülkelerinde kabul edildi..

Yani Lustraciya kanunu..

Ama BSP ve DPS bir oluk red ettiler..

Shimdiye kadar sunulan benim bildim 3 belkim daha fazla önerildi...am DPS ve DPS karshi..

Neden aceba?
Asimilasiyona karsi koyan Yigi 2013-01-21 13:28:07
Degerli yorumcu arkadaslar,hizsiz ajan cetesine karsi davalar acilmaktan soz ediliyor,bunlarin kendi rizasiyla gitmek niyetinde degiller.HAKKI ,HUKUKU IYI BILENLER VARSA,lutfen arastirsinlar.Hukuki yollardan bu bicim islem yapma hakkina sahip isek,hic vakit kaybetmeden,hemen gereken merilere bas vurup davalari baslatalim ve salimleri ,zebanileri, zombi oculerinden Halkimizi kurtaralim.Hukukculardan cevap bekliyoruz.saygilarimizla.
Perperek Der ki... 2013-01-21 14:15:37
Bırçetler, sizde bayağı bi siyaset merağı varmış, neden buralarda kendinizi harcıyorsunuz ki? Kurun bir parti başına Oktay serserisini geçirin hem medyatik, karizma ise karizma, hırs ise hırs herşey var yavruda.
fes 2013-01-21 16:21:05
Arkadaşlar gönüllü Boyko askerliğini yapıyorlar, ama cabaları nafiledir.

SKAT tv'de bir yorum dinledim; diyor ki, Doğan ve DSP'si önemli bir ekonomik güç elde ettmiş ve bulgarları kandırmış. Boyko da akşam "Doğan 22 senedir bulgaristan'parmağında oynattı" diyor.

Eğer bu söylenenler doğruysa demek Doğan türkler açısından çok başarılı olmştur. Basit bir denklem vardır; bulgarlar için iyi olan türkler için kötü ve tersi.

NSFB artisinin lideri ise " Eğer Bir suikastla Doğan ve partisi yok edilecek olsayı bunu Oktay'dan önce biz yapardık. Ama bunu okadar kolay olmadığını bildiğimizden sabırla azar azar yapıyoruz" dedi.
Fese 2013-01-21 16:29:39
Yaw Fes-yine DPS yalakalığı başladı burada.
Yaw, insanımız bu heriflerin 23 yıldan beri sürekli "bizi seçin-haklarınız alacağız" gibi safsatalarını çekti be. Ama şimdi göreceksin seçimlerde. Ne başarısı.
Niye hep Türkiyeye yalvardı bu zavallılar.
Ne başarısı.
Hele bu vahşi yalakaların adam dövme girişimlerinden sonra bitti DPSnin işi
fes 2013-01-21 16:49:15
DPS'ın işi bitmedi daha da kuvvetlendi. Bundan ben çok memnunum. Doğan istifa edeceğim dediğnde ben dağılma olacak die endişelenmiştim, ama şimdi görüyorum ki parti daha güçlenmiştir.

Biz, bulgarın gönüllü askerliğini yapanların hakkımızda söyledikleri yalaka malak sözlerinden bozulacak adamlar değliz.

Bizle türk milletinin onurundan, namusundan yana insanlarız,

İşler tıkırındadır ve bu gidişaattan çok memnunuz.
fes 2013-01-21 17:19:16
SKAT tv'de de DSP'den mafya partisi olduğundan bahsediyorlar. Arkadaşların beslendiği yer SKAT tv gibi yerlerdir.
Fes gardaşa 2013-01-21 18:08:29
Fes kılavuzu garga olanın,gagası b....n çıkmazmış.
Bakıyorumda seninde kılavuzun meğer SKAT televizyonu imiş. Bende Fes Türklerle ilgili paha biçilmez,bilgi ve haberleri nereden öğreniyor diye hayret etmiştim.Şimdi anlaşıldı.SKAT tv.dinlemeyi devam et.Değerli yorumlarını bizimle paylaş.Sen doğru yoldasın gardaş.Yolun açık olsun.
Saygılarımla:
Varnalı.
Fes'e 2013-01-21 18:49:27
Aman ne de namuslu insnlarsınız Feeeeeees???!!!
Güç almışlarmış?!
Son seçimler gibi olmasın Fes?
Perperek Der ki... 2013-01-21 20:43:50
Son seçimlerin nesi var ki? 600.000 seçmen HÖH partisine oy vermiştir.
Perperek'e 2013-01-21 21:01:39
Niye muhalefetteyiz yahu
Sofya'dan 2013-01-21 21:07:09
Burada yapılan yorumlar ve sergilenen tutumlar tarih tarafından yargılanacaktır. Allah da kendi kararını verecek. Benim son sözüm budur.
Bundan sonra da bu sitede işim olmaz. Bulgaristan Türklüğüne her zaman olduğu gibi desteğimiz devam edecek
Kırcaali'den 2013-01-21 21:22:37
Güle güle arkadaş. Biri gider, diğeri gelir, yolun açık olsun. Bu site Tüm Türklerin, küfür etmeyen Türklerin. Bu arada site yöneticilerini kutluyorum. Sitenin yeni dizaynı çok çok süper.
Sofya'dan 2013-01-21 21:48:57
Allaha havale ediyorum sizi. O size bildiğini yapar-her zaman olduğu gibi. Türklüğünüz falan da yoktur. Türkler yalaka olmaz
Perperek Der ki... 2013-01-21 21:51:32
Niye muhalefetteyiz yahu
_____________________

Türk düşmanları bizi devlet kademesinde görmek istemiyor da ondan.
Perperek'e 2013-01-21 21:53:01
Sen de ne zaman Türk oldun?
20 sene devlet kademesindeydin de birşey mi yaptın yalaka?
Perperek Der ki... 2013-01-21 22:00:33
Bulgaristan gerçek bir devlet değil ki, böyle bir yerde ne yapılabilir ki?
fes 2013-01-21 22:15:33
Kılavuzu bilmem ne diye yazmış Varnalı. Ve, zeka seviyesinin yerlerde süründüğünü bir kere daha gözler önüne sermiş.

SKAT'ın görüşleriyle sizlerinki nasıl da uyuşuyor öyle diye sorduğum suale mantığa takla attırarak cevap vermeğe çalımış.

Sahi birader, görüşleriniz neden uyuşuyor öyle?
fes 2013-01-21 22:26:02
Tartıştığımız insanlar malesef ayak takımı ve korkunç cahil. 6OO bin oy aldılar bilgisine ama niye iktidarda değiller diyebiliyor. Dişleri doğuştan seyrek çocuklara bulgarca kreten mi diyorlardı? Bunlar urod veya kreten kafalı adamlar.

Bulgarların türk nefretinin sorumlusu olarak dps'yi görebiliyorlar. Mantıksızlığın bukadarı artık cizmeyi aşmış durumda.

Be adam daha seçimlerden önce Boyko dps'yle asla koalisyon yapmayacağız diye söylememiş mydi? Buna tepki olarak türk halkı da 600 oyu vererek DPS'nin arkasında durduğunun mesajını vermemiş miydi?
Turk Halki 2013-01-21 22:33:14
Ha ha haa Ltvi gelince dps guclenmismis,fes senin bu lafina insanlari birak kargalar bile guluyor.Senin Amedin gitmedi ki Lutvi gecsin yerine,bu bir aldatmaca,yil secim yili,ya guya o saraydaki kerkenez Sahla kaleyi rok(rokada)yapipta bizi aldatacakmis.Yemezler fes efendi yemeyiz,23 yildir hep aldatildik ,onlara artik inanmiyoruz,guvenmiyoruz,hirsiz cetesi gitmeyince o parti denen dps,ye guvenmiyoruz.
fes 2013-01-21 22:44:33
Yok kargalar değil, kretenler güler. 23 senedir onun yerine bir kreten olsaydı Deliormanla Kırcaali çaktırmadan Japonya gibi mi olurdu?

Bulgarların bile fakirlikten nefesleri kokarken türk bölgeleri Singapur mu olurdu?
Fes gardaşa 2013-01-21 23:23:44
Fes çeneni kapasan,kendine iyilik etmiş olursun.Konuştukça batıyorsun,batıkça yalnız kalıyorsun.Çok yakında kankan olan perperek papazı da seni terkedecek.Yalnız ve boynu bükük olarak seni görmek beni üzer.
Saygılarımla.
Varnalı
fes 2013-01-21 23:37:57
Batan sizlersiniz birader. Eleştirilerimize hiç bir yanıt veremiyorsunuz.

Ben söylediklerimin her zaman arkasındayım.Ben temelde basit bi yöntem izlerim; bulgarların tutumlarına bakar, onların karşı olduğunu tutar, sevdiklerine de karşıyımdır.

Bu yöntem çok sğlam bir yöntemdir ve inanı genellikle yanıltmaz. Herkese tavsiye ederim.
fes 2013-01-21 23:55:28
Lütfi Mestan çok iyidir. Güç dengelerini iyi bilir ve gerektiğinde çatışmayı göze alabilir. Bize tam da böyle bir lider lazımdı. Deneyimli Ahmed Doğan kılavuzluğunda türkler için çok iyi şeyler yapar diye umut ediyorum. Umutluyuz.
neden.... 2013-01-22 00:01:27
Adsız Ocak 21, 2013 Erdoganla Boyko nun iyi iliski icinde omasi tuhafmis , asil tuhaf olan bizim yillardir sorgulamadan hoh oy vermemiz!!!!!
fes 2013-01-22 00:13:52
Ne diyon aga, Ahmet Doğan Yanboludaki olaydan niye rahatsız olsunn ki, bilakis çok sevindiğinden ben eminim.

Kafa ütülemenin bir manası yok. Türk hükümeti Mestan'a bir kutlama göndermiş, olayları onayladığını teyit etmiştir. Nokta.
Fes'e 2013-01-22 10:35:27
Yaw-Bulgarcayı daha yeni kekelemeye başlayan Fes.
Senin gibilerine BG'da DEBİLEN İDİOT derler. Dişlerin seyrek olsa iyi-SİVOTO VEŞTESTVO Tİ LİPSVA. FES adıyla yazan tahsili eksik İsmail ve etrafındaki TKZS ayak takımı. Agent Pavelin pabucunu yalamaya daha şimdiden gitmiyorsun da yine gçzlerini Türkiyemizi dikmişsin yardım için. Başlarsınız yine domalmaya bize yakında-HER ZAMAN OLDUPĞU GİBİ
Fes'e 2013-01-22 10:52:33
Hadi gelin bakalım yine buraya göçmen derneklerine oy yalvarmaya. Görürsün gününü
Fes'e 2013-01-22 11:04:21
Hepiniz deşifre edileceksiniz. Canlı yayınlarda size rezil ederiz. Ajan bozuntuları
Tüm Türklerin Sitesiymiş?! 2013-01-22 11:12:26
Şu savsatalara bakın?!
Tüm Türklerin sitesiymiş burası?
Yahu zavallı:
Ömrünü Türk Düşmanlığı ile geçiren Gagavuz Prof. Emil Boev'in ölüm haberini nasıl bir üzüntüyle yüklediğini herkes gördü. Nasıl bir Türk olduğunu tahmin edebiliyoruz burada hepimiz.
Sen git önce Türkçe konuşmaktan korkan Agent Pavel Agent Sava ve diğer ajanlarına Türkçe konuşmaları konusunda uyar-ondan sonra gel önümüzde ahkam kesil.
Hadi ordan yalaka
İlgili Mercilerimize Sesleniyo 2013-01-22 11:46:51
Buradan ilgili mercilerimize sesleniyorum.
Bu siteyi takip etmekle ve incelemekle sorumlu ilgili makamlarımıza sesleniyorum.
Bu siteyi yapanların eski ajan dosyası olan kişilerin propagandasını yaptıklarına göre Türkiyemizin ve Türklükle herhangi bir bağlantıları bulunmamaktadır. Bu kişilerin bu tür faaliyetleri yakından incelenmelidir.
Türkiyeye daha 1970li yıllardan girişi yasak olan Türk Düşmanı Gagavuz Prof. Emil Boev'in ölüm haberini bu kişiler üzüntülerini hiç gizlemeden büyük bir edepsizlikle bu siteye yüklemişlerdir. Böylece bu küşilerin kime hizmet ettikleri bir kez daha ortaya çıkmıştır. İlgili makamlarımıza duyurulur
huso 2013-01-22 12:46:21
Olay sonrası tansiyonu 21’e , şekeri de 300’lere çıkan ve 2-3 saat hastenede iğnelerle sakinleştirilen Doğan’ın düzmece bir olaydan bu kadar etkilenmemesi gerekirdi !!!!!!!
Fes 2013-01-22 13:08:33
Huso tansiyonu yukselmemis ,altina yapmis.
fes 2013-01-22 13:10:54
Lutvi buyuk dayidir kavgayi iyi bilir,ileride hepiniz goreceksiniz.
fes 2013-01-22 13:13:00
Perperek giderse gitsin ,ben yanima Lutvi,yi alirim.
İsmaile IP eğitimi verilecekti 2013-01-22 13:15:40
İsmailim nasıl rezil oldun yahu.
O verdiğin IP'den biz giriş yaptık. Yau sana Trabzonda hiç öğretmediler mi nasıl başkasının IPsinden girilir. Karadenizliler çok zeki insanlardır-öğretmişleridr sanaama senin kafan basmamıştır. Şimdi de Hollandadan yine TR IPsinden sana yazıyırouz. Dün de yazdık-ama rezil olduğun için hemen sildin yazdıklarımızı be.
Hadi şimdi "muhatapların" başlatsın bakalım dava işini-amacımız da buydu zaten. Önce size Sen Kimisn sorarlar mahkemede. Ne diyeceksin-Ben eski ajan... mı diyeceksin.
Ama mutlaka sizi bu dava işine zorlamalıyız-çünkü işi inanılmaz boyutlara büyüteceğiz. Asıl o boyuttaki davalara hazır olun. Türkiyeye girişiniz bile söz konusu olmaz
Balkan Masası 2013-01-22 20:57:07
Konu ne Ahmet Doğan, ne HÖH. Bütün bu olan trajediden sonra getirilen yorumlar içler acısı. Yarabbi, yorum yapanları ıslah et. Beyler, nedir bu kin. Terörü nasıl savunabilirsiniz?
Nedir bu cahiliyet, nedir bu halk düşmanlığı. HÖH’ni komünist partisi mi sanıyorsunuz?
Kaldı ki, demokrasilerde komünist partisi de serbesttir ve seçimlere katılabilir. Millet oy verirse gelir iktidara. Siz kendinizi Milletin üzerine çıkarmaya ne hakkınız var. Millete hakaret etmeye hiçte hiç hakkınız yok. Sana oy verirse iyi de, vermezse kötü oluyor, öyle mi?
HÖH milletin temsilcisidir, çünkü milletin oylarıyla gelmektedir. Ona veya üyelerine küfür etmek bütün millete hakarettir. Sıkıyorsa kurarsın bir parti ve gidersin seçime. Milleti ikna edebilirsen gelirsin iktidara. Terörüstü nasıl savunabilirsin ve çiçeği burnunda bir politikacı Korman’a nasıl olurda Terörüstü savunmasını istersin. Korman zaten (mamino detense) acemiliğiyle neredeyse katili savunacak bir mesaj vermiş... Çok acı çok. Kimdir bu savunduğunuz katil. Yirmi beş yaşında; altı kere yargılanmış. Bir kaç defa hapiste yatmış. Tiner ve esrar kullanırmış. Polise de saldırmış. Kadın ticaretinden yargılanmış bir zavallı hasta bir insancık. Çok büyük ihtimalle onu karanlık güçler kullanmıştır. Bizimde varsayımlarımız var. Ancak bekleyeceğiz, sabırlı olacağız. Beyler kendinize gelin. Kendinizi bir anda parti başkanının koruması olarak hissedin. Dört gözle bakarken, gözünüzden kaçmış ve birisi kürsüde başkanın kafasına silah dayamış. Sizin göreviniz ne olacak, yıldırım gibi ve bir kovboy çevikliğiyle tabancanıza sarılıp vuracaksınız beyninden başkanınızın kafasına silah dayamış katili. Bu iş çocuk oyuncağı mı? İster şaka olsun, ister kürsüdekinin başına dayatılan çikolata tabancası olsun. Ey abuk sabuk yazanlar; O kongre Türk milletinin onurudur, namusudur ve şerefidir. Ne yazık ki, Bulgaristan devletinde içişleri gereken tedbirleri almamış. Mutlaka ve mutlaka hak ettiği cezayı almalıdır.
Orada AB Parlamenter de vardı, orada büyük bombalı terör olayı olsaydı Bulgaristan’da iç savaş olurdu. Kalkmışsınız, terörüstü savunacaksınız. Eğer terörist, başkana doğru koşarken etkisiz hale getirilseydi ve yakalansaydı, üzeri aranır, dövülmeden adalete teslim edilirdi. Terörist cinayet girişiminde bulunmuş, tabancasının teknik hatasıyla gerçekleştirememiş. Onu öpüp de, çiçekle mi teslim edeceklerdi güvenliğe. Hangi güvenliğe. Olmayan güvenliğe mi? Güvenlik vardı da niçin o noktaya ulaşabildi? Şükretsinler ki; öldürülmedi. Öldürülmemesinin sebebi de ardında kimlerin olduğunu bulabilmek içindir. Nefsi müdafaa diye bir madde var bütün dünya hukukunda ve ceza kanunlarında…
HÖH bu kadar acemi olduklarını bilmiyorduk. Bundan sonra yurtdışından böyle bir toplantıya giderken kendi güvenlik tedbirlerimizi almak zorunda kalacağız. Ve tüm delegeleri koruyacağız. Gökkurtlar milletini korumasını bilir…
''BİRLİK'' 2013-01-22 20:59:27
’Araba yıkılınca yol gösteren çok olur’’ da. Şimdi ben de onlardan olacağım. Güvenlik sıfırın altındaydı. Bu güvenliği içişleri sağlamak zorundadır. Partinin kendi kurmayları veya müfettişleri bunu tespit ederek kongre başlatılmamalıydı. Bu sağlandıktan sonra başlatılmalıydı. Salona, kurul başlamadan önce bile on sefer üstünde kalın paltolar, montlarla girebiliyordun. Elinde uzun şemsiye ve kabarık çantalar olabiliyor. Bunların hepsi ben de bile vardı. Bu güvensiz ortamda eşyalarını salon dışında numaralı dolap bölümleri vardı ve ben oraya bırakmaya bile sakındım. Niçin mi? Vatandaşın biri paltosunun cebinde değerli cüzdan unutmuş ta almaya dönmüş. Elindeki numarayla görevli arıyor. Bulamayınca girdi içeriye asılı paltosunun cebinden cüzdanını aldı çıktı. Bu ne düzen dedim. Eşyanın cebine bir bomba yerleştirseler ve sahte bir ihbarla gardırobu aratsalar, yandın. Hele Türkiye’den isen…
Bir Bulgar partisi harıl, harıl milletinin çocuklarına Türk düşmanlığı aşılıyor. Tıpkı PKK’ nın çocukları dağa kaçırıp terörist yaptığı gibi. Bulgaristan’da vahşi kapitalist gerçeğinde hırsızı, ursuzu, tinercisi, esrarcısı almış götürmüş. Akşam karanlık başınca, ekmek parası çıkarmak isteyen bakkalcı bakkalını güvenlik moduna geçirmiş. Nasıl mı? Kapıyı kilitliyor, korkulukları çekiyor ve orta bölümüne bir 40sm çapı bir pencere açmış. Alış verişi oradan yapıyorsun. Bana hapishane yıllarımın hücre kapısını hatırlattı. İnanmazsanız gidin, Prenses otelin çevresini biraz dolasın, akşam yediden sonra. Bu tablo karşısında HÖH yetkilileri nasıl olurda kendi iç güvenlik tedbirleri almazlar. Delegeleri bırakın, ön sırada oturan bir delege kılıfında güvenlik olsaydı, kürsünün altından neredeyse otuz metreden yani salonun bir çapından öbür çapına koşarak gidenin önüne futbolcu gibi ayağını salsaydı, katili düşürürdü.
Bana inanmazsanız, CHP Trakya bölgesi milletvekili Fayık Ö. MHP milletvekillerine, Bornova Belediye Başkanına, İzmir Terörle mücadele Bölümü eski Başkanına sorun. Avrupa’nın liberal parlamenterlerine sorun. Yaklaşık bin delege ve yurtdışından yüzlerce misafir. O güvenliksiz ortama bin kilo bomba on tane kalaşnik sokulabilirdi. Bulgaristan’ın düşmanları büyük bir terör yapabilirlerdi. Bulgaristan bunun altından kalkamazdı. Bulgar komşularımız yetti artık, devlet olduğunuzu ispatlayın artık. Türk partisini sevmeyebilirsiniz, binlerce kişinin can güvenliğini sağlamakla yükümlüsünüz… Kongre binasında 6. katın 3. salonuna varmak için yolu şaşırıp çeşitli kapılarından girdik çıktık on sefer. Ne kontrol, ne ışık var. Teröristler istesinler bütün binayı havaya kaldırabilirler. Bu ne başıbozukluk yahu. Bütün girişleri kapatır, gerekli bölüme ulaşmak için işaretler koyar ve daha dışarıdan girişte kontrol edersin. Olaydan sonra bile kontrol sadece üçüncü salonun önündeydi…
Ahmet Doğan’a gelince; Avrupa’nın büyükbaşlarının merkeziyetçi ve ulus milletlerin değerlerini yok edecek yanlış politikalarını bir balyoz gibi en diplomatik bir dille vurdu başlarına. Tıpkı Devlet Güvenlik elemanı olarak çalıştığı dönemde, Türklerin üzerine yapılan asimilasyonu ve Türklerin sorunlarını devletin suratına yine edebi içinde diplomatik bir dille vurduğu gibi. ( Bu gerçekleri A.Doğan’ın sözde ‘’hainlik’’döneminin belgelerinde görüyoruz.) Avrupa’da krizin sebeplerini bilimsel kavramlarla beyaz bir çarşaf gibi serdi ortaya. Bu gün artık çok merkezli bir dünyanın oluştuğunu ve Avrupa birliğinin rekabette kalabilmesinin genel yollarını gösterdi. Bulgar hükümetinin Türk korkusuyla zavallılığını ve hapis arkadaşının ihanetini Sofya ve Ankara’da temizlemeye kalkıştığını ince ve üzüntülü bir dille geçiştirdi. Ankara kelimesini kullanırken, sitem etti sanki.’’Bu sarhoşu anlayamadınız gitti’’dercesine. Bulgaristan’da bir milyonun üzerinde Türk varlığının tüm yaşam haklarının
var olmasını açık bir dille Avrupa Liberal Parlamenterlerinin önünde vurguladı…
Türk Devletimin adına Sayın Cumhurbaşkanımın geçmiş olsun mesajına bir Balkan Türk’ü olarak, minnettarım. Sağ olun, var olun Sayın Cumhurbaşkanım.
…Bizi bize vurduruyorlar. Uyanın artık. İslamiyet’e saldıran; Hindistanlı Müslüman Salman Rüştü değimliydi. Papa’yı M:A. Ağca’ya vurdurmadılar mı? Ardında hangi güçler varsa çıkarsınlar ortaya. Yirmi Ocak sabahına Bulgaristan Türk’ü artık titreyerek uyandı. Hiçbir şey eskisi gibi olmayacak. Bulgar içişleri bakanı hemen istifa etmeli. Olayın gerçek perde arkası
gün geçirilmeden açıklanmalı. Aksi halde sonuçları nereye varacağı belli olmaz….
fes 2013-01-22 22:42:42
Adımı kullanmanız ayıp olmuyor mu?

Modernizım ve postmodernizım konusunda ne düşünüyorsunuz, anlatabilir misiniz bakalım?

Gak guk konuşmaya benzemez.
RESMİ MERCİLERİMİZE SESLENİYOR 2013-01-23 13:15:50
İlgililere,
Türk düşmanı Prof. Emil Boev'i ve hain Cambazov'u buraya yükleyen bu site yetkililer bu gidişle Todor Jivkov'u da minnettarlıkla anarlar yakında.
Yaw İsmail, bir de AGENT İLKO var-ama onun dosyası Lütvi Mestan (Agent Pavel)inkiden farklı. Dırjavna sigurnosttan değil-polisten. Bir yazsana onu da buralarda. Osman Oktayı (Arnavut Osman) yazmaya unutma haaa.
Bir de şu var. Yıllarca BKP resmi tarihçisi olan Yalımov'tan vazgeç. Ondan sana hayır gelmez. Vatanseversen bu kişilerle ne işin var