Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7583 Lv.
GBP GBP 2.2627 Lv.
TRL TRL 0.2951 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
20 Haziran 2019
HABERLER » Bulgaristan
Korman İsmailov’a göre, suikast benzincide çalışan görevlinin de başına gelebilir

Korman İsmailov’a göre, suikast benzincide çalışan görevlinin de başına gelebilir

21 Ocak 2013

Kasim Dal’ın partisinin Başkanı Korman İsmailov BNR radyosunda “Bu bir suç eylemidir. Doğan’ın başına gelenler, benzin istasyonunda çalışan görevlinin de başına gelebilir, kuyumcu mağazasında çalışan satıcının da. Bir parti başkanının başına gelmesi, farklı bir tepki yaratıyor” dedi.

Ona göre, Ahmed Doğan’a suikast girişimi olayında, en çirkin görüntü saldırganın yüzündeki kanlar ve kongrede yer alan delegelerin tepkisi olmuş. Korman İsmailov “Bu gerçekten sadece insanların agresifliği. Bu görüntü uluslararası boyutta, ülkenin yakasına yapışan bir leke ve bunun hakkında daha uzun zaman konuşulacak” dedi.

Ulusal Koruma Teşkilatının olayı kontrol altına alamadığını ve bunun da saldırgana yönelik eylemin ağırlaşmasına neden olduğunu söyledi.

Kaynak: haber.bg

Ziyaretci sayısı: 3433


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


Perperek Der ki... 2013-01-21 21:44:11
Ona göre, Ahmed Doğan’a suikast girişimi olayında, en çirkin görüntü saldırganın yüzündeki kanlar ve kongrede yer alan delegelerin tepkisi olmuş.
___________________________________________

Yani arkadaş saldırıyı çirkin değil ama saldırganın etkisiz hale getirilişi çirkinlik olarak görmüş öyle mi? Ya ne yapacaklardı arkadaşa "kamenitsa'la troyka kebapçe" mi ısmarlasalardı?
Perperek Der ki... 2013-01-21 22:09:45
“Bu bir suç eylemidir. Doğan’ın başına gelenler, benzin istasyonunda çalışan görevlinin de başına gelebilir, kuyumcu mağazasında çalışan satıcının da. Bir parti başkanının başına gelmesi, farklı bir tepki yaratıyor”
__________________________________

Bu arkadaşın kafası tamamen BOŞ suikast ile soygunu ayırt edemeyen birisi çıkmış siyaset yapıyor.
fes 2013-01-21 22:37:28
Söylediği şeylerin iler tutar bir tarafı yok. Bulgar basınını yürüttüğü psikholojikavaş ve nefret söylemin tezlerini savunuyor.
üçünü kişi yok 2013-01-21 23:11:26
Doğanın iki yalakası,nasılda paslaşıyorlar.
YANDAŞ OLARAK YANLARINA,ÜÇÜNCÜ YALAKAYI BULAMIYORLAR. DÜŞÜNDÜRÜCÜ.
üçünçü kişi gölgeleri 2013-01-21 23:13:01
Başka da yok.
Perperek Der ki... 2013-01-21 23:24:14
Siz varsınız ya ahır kürekleri siz olacaksınız ki biz ortaya çıkalım...
fes 2013-01-21 23:27:16
Bulgarın yalakalığından ne haber? Boyko iyi para ödüyor mu bakalım?
... 2013-01-21 23:36:32
BULGARLARLA EL ELE MESTANI BİTİRME PROJESİ BARBARCIĞA SON VERME PROJESİ
emir 2013-01-21 23:46:26
Bulgar yalaksi degil yahu, maksat DPS'den memnun olmayanlarin GERB'e degil bu zavalliya oy vermelerini saglamak...Korman DPS'yi degil, GERB partisinde ki turkleri bolmek icin ortaya cikarildi...Korman ve kasim sayesinde yaza gene 5 "mandat" garanti Kircaali'de...
fes 2013-01-21 23:47:08
Ne barbarlığı, osmanlı balkanlara insanlık getirmiştir. Ne var ki bulgarlar şeytana uymuşlar, türkleri vahşice kesmişlerdir.

Da prepaşe tınka sabya diyen onlardır ve bu kandökücülüklerini çocuklarına okullarda öğretmektedirler. Böyle bir milletle nasıl ele ele verelim?

Mestan iyidir. Suikastçıyı pataklamaları insanı bir tepkidir, barbarlık asla sayılamaz. Bir de Osmanlı tokadı var, adaletin timsalidir.
pavelço 2013-01-21 23:57:05
osmanlı tokadını sadece osmanlının evlatları atabilir.
biz günümüzde yaşıyoruz tablo ortada kayırlı bır tarih kım barbar ortada
anonim 2013-01-22 00:01:20
Saçmalamayın. Böyle rezillik böyle tiyatro ne zaman ve nerede görülmüş.
fes 2013-01-22 00:08:07
Osmanlının evlatları ve mirasçıları biz türkleriz işte. Bu şüphe götürmez bir gerçektir.

1915 ermeni tehçirinin, 1913 trakya intikamının sonuçlarını sırtımıza kolayca yükleyip toprak, para isteyebiliyorlar. "Olurmu, üç dört nesil geçti dediğimizde, yook osmanlının mirasçısısın" diye karşımaıza çıkılmıyor mu?

Hem boli hem hem sırbi gibi bir şey var burada.
ev alma komşu al 2013-01-22 00:11:58
Adsız Ocak 21, 2013 Ahmet Doğan bir Bulgar milliyetçisi gibi konuşmuş. Normalde Türk düşmanı Bulgarlar Erdoğan'la Borisov'un yakınlaşmasında rahatsız olur, çünkü Türkiye daha güçlü olduğu için Bulgaristan'ın taviz vermesinden rahatsız olurlar.
Ahmet Doğan bir Türkse niye Bulgaristan'ın taviz vermesinden rahatsız oluyor ki. Boyko Borisov, Recep Tayyip Erdoğan'la görüşmeseydi BNT'deki 10 dakikalık Türkçe haberler kapatılacaktı.

Erdoğan'la Boyko'nun güzel ilişkileri sayesinde Yambol'daki uyduruk ermeni soykırımı kararı iptal edildi. Ahmet Doğan, bunlardan rahatsız mı oluyor
fes 2013-01-22 00:21:31
Niye rahatsız olsun ki Doğan, olmaz olamz.Yamboluların hatalarından dönmelerine türkler olarak sevindik ve belki iyi komşuluk olur diye umutlandik.

Ama bulgarisytanda türklere insanlıkdışı muamele devam ettikçe iyi komşuluk olmaz. Çok fazla da bir şey istediğimiz yok, sadece svoboda iravenstvo istiyoruz. Çok mu?
oku ve düşün... 2013-01-22 00:45:06
Şimdi biraz saadete gelelim.
Neymiş efendim,ahı gitmiş o Pire göre,
güya Bulgaristan Cumhuriyeti Başbakanı
ile Türkiye Başbakanı arasında tuhaf ilişkiler varmış...
Gospodin Boyko, bizim Tayip bey den yardım istiyormuş...
Bunları söyleyenin ahlaki gerekçeleri olmasına ramen,
dürüstlüğü nedeniyle yabancı bir başbakana dil uzatamazmış...
Ahlak, dürüstlük ve erdemlik.
Bir de bunlara dem vurana bakınız...
İki komşu devletin, iki dost halkın arasını bozmak niyetinde
Boyana'nın aforoz edilen sultanı.
Kapı Kule'nin kapanmasını arzulayanları tanırız biz.
Belki de, yakın tarihimizde ilk kez o eski komşuluklar
yeniden kanat açtılar.
Osmanlı zamanında Bulgar ve Türk komşu evlerinin arasında
özel ve gizli yollar bulunurmuş, bunlara Bulgarlar hala
komşuluk der durur.
İşte bütün bunlara rağmen, ilk kez bir Bulgaristan Türklüğünün
liderlik sultasını elinde tutan bir zat, bu ikili devlet ve yöneticileri
arasındaki dostane havaya karşı çıkıyor, çünkü çoktan
bütün ipler bu kötü oyuncunun elinden alındı.
Kendi kampındaki sadık ve genç izci delegasyonları yalnız geçen yıl
Kapı Kule'nin zeminini aşındırdılar,
fakat Ana vatanda artık onların yalvar ve yakarışlarına kulak asanlar olmuyor,
çünkü bu uyur gezer uşakları kimlerin ve ne için gönderildiği iyi bilinmektedir.
Böylece, Dolma bahçe sarayında şöyle bir okkalı Türk kahvesi içemeden
bir Pir veda tangosunda yerlerde süründü.
Başka izaha ne gerek
oku ve düşün... 2013-01-22 00:55:03
Sofya'da olanlar oldu.
Pir, son tangosunda yerlerde sürüklendi.
Bazılarının gözleri doldu, kahroldu.
Ödlekleri korku sardı.
Dünya, insanlıktan nasibini almamış fanatiklerin tekmelerine bağırdı, ayıpladı.
Sonu gelmiş gürühün uğultulu çırpınışını telefondan dinletti bir bacı.
Umut bağladığımız Hacı bile şaşırtı, bir elinde fotograf makinesi,
diğer pençesi, kolu bağlı kardeşinin patlatıyor ensesini.
Oktay'ın annesine yazdığı mektup kimin umurunda.
Tebrik ediyor eli kanlıları, ertesi gün Mestan.
Ve başlıyor başka bir raund ve karanlık destan
Varnalı 2013-01-22 01:12:55
Ahmet Doğan kongreye katılanlar önünde,okuduğu raporunda:-,,Ahlâki gerekçelerim olmasına rağmen dürüstlük nedeniyle yabancı başbakanların davranışlarını yorumlamak istemiyorum''demiş.
Buna da ne demeli.Pes doğrusu.
A.Doğan,sen hangi dürüstlükten bahsediyorsun?.
Senin yabancı başbakan dediğin şahsiyet,Türkiye Cumhuriyetinin başbakanı sayın Recep Tayyip Erdoğan beyefendidir. Ajan Savanın sarfetiği sözlere bir bakın.
Neymiş efendim,ahlâki gerekçeleri olan dürüst bir insanmışta.....Hadi git oradan ya.Sende ahlâk ve dürüstlüğün zeresi yok A.Doğan. Türk milleti seni dünden tanımıyor. 23 yıllda kaç eş ve sevgili değiştirdin?İçtiğin marka viskilerin şişe adeti kaç bin olduğunu dürüstçe söyleyebilirmisin?Seni seçenlerin hakklarını korumak için canla başla çalıştığını söyle.Söyleyemesin çünkü,dört yıllda bir defa meclise ayak basıyorsun.Seni millet Boyana saraylarında yan gelip yatsın diye seçmedi. Çalışsın ve biz seçmenlerine faydalı olsun diye sana 23 yılldır vatandaş oyunu verdi. Karşılığında ne aldı?. Söylermisin Ahmet Doğan?.Bulgaristan Türklerinin bir gazetesi mi var,bir tv.si mi var? Yoksa çocukları okullarda 4 saat mecburi Türkçe ders mi okuyorlar?. 8 yıl iktidar oldun,Türklere hangi hakkları kazandırdın?1990 yıllı başında,cebinde bir paket sigara parası olmadığı günleri çok çabuk unutun Ahmet bey.Ama biz halk olarak unutmadık.Hiç bir zaman halktan bir adam olmadın.Zaten işin başından itibaren sen ötekilerinin,açıkça söylüyorum,Bulgar derin devletinin adamıydın.JİVKOFUN AJANI OLMAKLA HER ZAMAN GURUR DUYDUN.Bahsetiğin sende olmayan o vijdan sende olsaydı,dosyaların açılmasından sonra istifa ederdin.Şimdi kalkmışsın,sende hiçbiz zaman olmamış,dürüstlük ve ahlâktan söz ediyorsun.Bu yetmiyor bir de kalkmışsın,başbakanımız Reçep Tayyip Erdoğan'ın davranışlarını yorumlamak istemiyormuşsun.Sen kim oluyorsun da,her yönüyle dürüstlük abidesi olan,RECEP TAYİP ERDOĞAN BEYE DAVRANIŞLARINDAN DOLAYI,DÜRÜSTLÜK ÖĞRETMEYE NİYETLENİYORSUN.Sen kim,Recep bey kim.Otur oturduğun yerde A.Doğan
skf 2013-01-22 06:16:57
Hiçte gülesim yok böyle uyduruk yorumlar, gülünç idialar, çocukça suçlamalar ,nenni masallar ,düzgün bir şeyler yazın bir yazın pir yazın her şeye maydonoz olmak eleştirmek yorum olsun diye yazmak olmazki Bakın tamam bir ahmet geldi ve geçti bulgar siyasetinden iyi birisiydi demek yanlış olur asla dürüst ve düzgün değildi belkide bu eleştirenlerden çoğu en az üç defa o kelleye oy verdi ona oy vermiyenleride teşhir edeyim yeri ve zamanı gelmişken (ceza evi arkadaşları ve yakınları onu iyi tanıyanlar belkide adını bile duymak istemediler) Bırakın saçma sapan yorumları her zaman saçmalayıp sapıtmışız konuları değiştirmişiz senaryoda olsa gider ayak ahmete bir mesaj verilmiştir anlayan anladı kürsüye kadar gelecek güvenlik zaafiyeti sıfır suç kimin? belliki ses getirsin diye yapılan bir eylem istese daha başka türlüde başka yerdede gerçekleştire bilirdi eylemini .Birileri suç işliyo diğerleride buna ıştırak ediyo
(vekiller) madem ahmeti çok seviyodunuz tabanca elindeyken gitseydiniz çocuğun yanına düşenin dostu olmaz yere inince önüne gelen tekme tokat girişiyo vuranlar belli kameralar önünde kime yalakalık yapılıyo belli. 24-25 yaşında bir kardeşimiz tabiki savunmuyorum ahmet koltuğa geçtiğinde o sadece 2 yaşında kos koca arada bir 23 yıl var neyin yanlış doğru olduğunu neyin suç olduğunu ayırta bilecek yaşta üstelik cahil biriside değil . Yılların kin birikimi acaba neden ve nerden ?gelecek için siyasilere iyi bir mesaj verilmek istenmiştir keşke herkesin gözü önünde olmasaydı hiç olmasaydı istisnalar kaydeyi bozmaz diyenler eminim çoktur bende onlardan birisiyim canı allah verir allah alır. Geleceğe bakın mestanı atadı yerine adınıda çoğunluk koymuşlar tipik komunist senaryosu burdan öte cadı kazanı gibi kaynar bu parti gün gelir mestanada bir süprüz çıkar hiç merak etmeyin adeta milletle dalga geçiyorlar.Siyaset öyle bir şey arsızı hırsızı uğursuzu üçü bir arada ama bizimkilerin artısı var ajan muhbir hafiye olmadan meclise giremiyosun çıksında birisi yalan desin bu adamlara daha ne kadar katlanacağız? soru bu .Yanarım yanarım ahmetli geçen yıllara yanarım anama küfür eden müslüman olsa bari gelen gideni aratacak öylede benziyo yol yakınken dönmek lazım birilerine 20 sene katlandılar hiç değilse bunu af atmesinler. Diğer tarafta Kasım ve Korman geçte olsa ayrıldılar siyasete bir renk katacaklar düzgün insanlar oylarımıza talip kişiler seve seve elimizi uzatacağız. Kısmet olursa bulgar tarihinde ilk defa oy kullanacağım oda onlara nasip olsun milletini seven ve değer veren kişiler dava arkadaşlarım benim bu sefer olacak ,çok sevdiğim KIRCALİ mestanla nal toplar onlara oy veren onların seviyesinde kişiler.
Toscali 2013-01-22 08:31:27
Hiç değil ise oy vereceğimiz partinin başkanı türkçe konuşabiliy. Öteki yezit gibi merhaba nasılsınız dan başka birşey bilmiyor. Senelerdir bizim saf halkımız da bunlara oy verdi sanki haklarımızı savunuyor. Oysa ki bize verilen haklar avrupa birliginin zorlamasıyla olmuştur.
Hikmet Efendi 2013-01-22 10:10:38
Ne oldu şimdi? Oktay Yenimehmedov'u savunmaktan vaz mı geçtiniz. Yazık be...
Sayın genç Lider Kroman, sen Oktayı savunmazsan, hemen partini kapat ve politikadan çekil. O senin ve Kasim Dalın yapamadığını yaptı. Oktay herkese "politikacıların dokunulmaz olmadığını gösterdi!" HÖH politikasında Türklükten yana köklü değişiklik istedi. Bunu yeni kuşak Bulgaristan adına ve onların heyecan, bilinç ve yüksek ruhuyla yaptı.

A. Doğan'ın yıllık koruması için, İç İşleri Baklanlığı bültenine göre, her yıl 2.5-3 milyon leva harcanıyormuş. Bu parayla 5 okul kurulur. Yolsuz köylere yol yapılır. Hastanelere alet edevat alınır. Pahalı ve bulunmayan ilaçlar getirtilir...Ahmet kimden korkuyor?

Oktay bu korku zırhı delebildi. Dünyaya Bulgaristan Türklerinin kimseyi öldürmek istemediğini gösterdi. Yeniden soruyorum. Ahmet kimden korkuyor? CevaP: Ahmet Doğan Bulgaristan Türkleriyle yüzleşmekten korkuyor. Senden benden. Oktaydan. Hepimizden korkuyor ve en fazla da kendinden, vijdanının sesinden, gece rüyalarından, unutamadığı ihannetten korkuyor.

Kroman kardeş, gelecek seçimlerde ouyumuzu sana vermemizi istiyorsan, Oktaya sahip çık. Bu evlat hapse girmesin. O senin yapamadığını yaptı. Kasim Dalın aklından geçmeyeni yaptı. O bir kahraman oldu. Sen, hiç vakit kaybetmeden hemen bir slogan yükselt. HÖH A. Doğan'ı Milletvekili adayı gösterirse, HÖH'e kimse oy vermesin de. Bize yıllık masrafı 3 milyon leva olan bir vekil lazım mı, diye sor. Korkma, hak o zaman takılacak peşine. Bırak şu benzinci falan laflarını.....
fes 2013-01-22 10:51:13
Doğan'ın Ankara'yı eleştirmesi yerden göğe kadar haklıdır. Boyko Höh'ni dağırtmak için Ankara'daki meşlekdaşından yardım istiyor ve olumlu yanıt alabiliyor. Türkiye açısından bu utanç verici bir durumdur.

Kerkürt't türkmenler alehine çalışmalar, ermenilerin desteklenmesiyle Azerbeycanın küstürülmesi ve şimdi de bulgaristan'da türk partisini dağıtmaya yönelik dallamalı girişimler.

1913 sonunda rodop dağlarında kendi kaderimize terkedilmemiz, 1984 Evren paşanın bulgaritan türkünü satması ve nihayet Dallam ve Korman ihanetiyle arkadan hançerlenmemiz.

Ne yapalım kaderimiz buymuş, başa gelen çekilecek.
huso 2013-01-22 12:45:11
Olay sonrası tansiyonu 21’e , şekeri de 300’lere çıkan ve 2-3 saat hastenede iğnelerle sakinleştirilen Doğan’ın düzmece bir olaydan bu kadar etkilenmemesi gerekirdi!!!!
aptallar 2013-01-22 12:53:02
Düzmece, tiyatro diyenler bizim taş kafalı geri zekalılardır.
senko 2013-01-22 12:56:37
Zavallı
TOSUN 2013-01-22 13:02:31
Sekeri yukselmamis,altina etmis elbiselerini degistirmeye gitmis adamcagiz,neyapsin ki baska.
Kara Ibrahim Aga-10'cu Köy 2013-01-22 13:04:56
Püsküllü sen Acho'nun ne demek istedini anlamamishin galiba..

Bunu tercümesini bi yorumumda yaptimdi..

Bulgar chikarlari ichin kendini Bul. daha Bulgar chikarma

peshinde..
fes 2013-01-22 15:48:51
Konuşmasını ben dikkatle okudum; entelektüel seviyesi çokyüksek bir konuşma. Tayip veya Boyko asla yapamaz aynı konuşmayı.

Modernizım ve postmodernizım konusunda söyledikleri çok önemlidr. Eğer bir başarı elde edilecekse azınlık hakları mücadelesinin teorik temeliri o felsefi tartışmadan devşirilebilir.

Doğan'ı kötüleyenlere bir soru: modernizım ve post modernizım ne demktir, bir tanım yapabilirler mi?
doğan agam 2013-01-22 16:58:10
doğanıkotuleyenler aynı zamanda aslında en büyük destekçisi gibi görünen kitle en buyuk destekçileri ve yalakaları aslında en buyuk düşmanı olsu sevgili liderim ahmet doğanın sağlık durumunu bile haber yapmıyorlar anlayın nıye desteklediklerinı
Cevdet 2013-01-22 18:21:55
İhaneti gördüm adı Kormandı!
fes 2013-01-22 19:13:54
Cevdet sen git ahir temizle,belki orada baska bir seyler gorursun.
Konu ne Ahmet Doğan, ne HÖH. B 2013-01-22 20:55:04
Konu ne Ahmet Doğan, ne HÖH. Bütün bu olan trajediden sonra getirilen yorumlar içler acısı. Yarabbi, yorum yapanları ıslah et. Beyler, nedir bu kin. Terörü nasıl savunabilirsiniz?
Nedir bu cahiliyet, nedir bu halk düşmanlığı. HÖH’ni komünist partisi mi sanıyorsunuz?
Kaldı ki, demokrasilerde komünist partisi de serbesttir ve seçimlere katılabilir. Millet oy verirse gelir iktidara. Siz kendinizi Milletin üzerine çıkarmaya ne hakkınız var. Millete hakaret etmeye hiçte hiç hakkınız yok. Sana oy verirse iyi de, vermezse kötü oluyor, öyle mi?
HÖH milletin temsilcisidir, çünkü milletin oylarıyla gelmektedir. Ona veya üyelerine küfür etmek bütün millete hakarettir. Sıkıyorsa kurarsın bir parti ve gidersin seçime. Milleti ikna edebilirsen gelirsin iktidara. Terörüstü nasıl savunabilirsin ve çiçeği burnunda bir politikacı Korman’a nasıl olurda Terörüstü savunmasını istersin. Korman zaten (mamino detense) acemiliğiyle neredeyse katili savunacak bir mesaj vermiş... Çok acı çok. Kimdir bu savunduğunuz katil. Yirmi beş yaşında; altı kere yargılanmış. Bir kaç defa hapiste yatmış. Tiner ve esrar kullanırmış. Polise de saldırmış. Kadın ticaretinden yargılanmış bir zavallı hasta bir insancık. Çok büyük ihtimalle onu karanlık güçler kullanmıştır. Bizimde varsayımlarımız var. Ancak bekleyeceğiz, sabırlı olacağız. Beyler kendinize gelin. Kendinizi bir anda parti başkanının koruması olarak hissedin. Dört gözle bakarken, gözünüzden kaçmış ve birisi kürsüde başkanın kafasına silah dayamış. Sizin göreviniz ne olacak, yıldırım gibi ve bir kovboy çevikliğiyle tabancanıza sarılıp vuracaksınız beyninden başkanınızın kafasına silah dayamış katili. Bu iş çocuk oyuncağı mı? İster şaka olsun, ister kürsüdekinin başına dayatılan çikolata tabancası olsun. Ey abuk sabuk yazanlar; O kongre Türk milletinin onurudur, namusudur ve şerefidir. Ne yazık ki, Bulgaristan devletinde içişleri gereken tedbirleri almamış. Mutlaka ve mutlaka hak ettiği cezayı almalıdır.
Orada AB Parlamenter de vardı, orada büyük bombalı terör olayı olsaydı Bulgaristan’da iç savaş olurdu. Kalkmışsınız, terörüstü savunacaksınız. Eğer terörist, başkana doğru koşarken etkisiz hale getirilseydi ve yakalansaydı, üzeri aranır, dövülmeden adalete teslim edilirdi. Terörist cinayet girişiminde bulunmuş, tabancasının teknik hatasıyla gerçekleştirememiş. Onu öpüp de, çiçekle mi teslim edeceklerdi güvenliğe. Hangi güvenliğe. Olmayan güvenliğe mi? Güvenlik vardı da niçin o noktaya ulaşabildi? Şükretsinler ki; öldürülmedi. Öldürülmemesinin sebebi de ardında kimlerin olduğunu bulabilmek içindir. Nefsi müdafaa diye bir madde var bütün dünya hukukunda ve ceza kanunlarında…
HÖH bu kadar acemi olduklarını bilmiyorduk. Bundan sonra yurtdışından böyle bir toplantıya giderken kendi güvenlik tedbirlerimizi almak zorunda kalacağız. Ve tüm delegeleri koruyacağız. Gökkurtlar milletini korumasını bilir…
HABERTURK 2013-01-22 21:43:20
HABERTURK

Bazi perefsizle halkinin cikarlari icin calisanlara Sayin diye bahsetmeyi ihmal ediyor,malesef hainlere,ajanlara,donosniklere,otryadniklere ve halkina zarar ve zulum edenlere bazi yalakalar Sayin demeye bugunlerdede devam etmekte.
Biz ise SAYIN kelimesini halkimizin cikari icin her seyi göze alan insanimiza SAYIN kelimesini yakistiririz ve bizim icin SAYIN Oktay Yenimehmedov'dur ve gencimizi tabi ki savunuyoruz ve yanindayiz her konuda.

Bu bizim ve bizden olan gencimizin hareketini bir yere brakiyoruz ve o konudan otomatik olarak ona baygin oldugu halde savunmasiz oldugu halde ana avrat kufurler edip ve kendilerini erkek yerine koyanlarin, kardesimize tekme tokat saldiranlari kiniyoruz ve kimayida gecip cezasiz kalmamalari icin elimizden geleni cezalandirmalari icin yapacagiz ve bu konuyun örtpas edilmesine izin vermiycaz diye daha o ilk gun gencimizin o insanlik disi saldiriya maruz kalinca daha o dakikalarda o gencimizin yaninda yer aldik ve almayada devam edecegiz.

Hodri meydan saldiriyi yapan perefsizlere,kanun önunde ve halk önunde hesabinizi verceksiniz.Sizin borunuz ve kanunsuzluklariniz sona erdigini size halk olarak and ictik ve kanun ne diyorsa o kanun size cezanizi verecektir.

Bu duzenlenen protesto icin -"Oktay Yenimehmedov'u dövenlere dava" adıyla Hak ve Özgürlükler Hareketi’nin (HÖH) kurultayında Ahmet Doğan’a saldırı girişiminde bulunan genci savunmak için 26 Ocak 2013 tarihinde Kırcaali mahkeme binası önünde protesto gösterileri düzenlemeye hazırlandigimiz o orada o gun herkezi bekliyoruz ve BIZDE orada olacagimizi ve sizlerinde halkimiz olarak destek vermeniz icin görusmek uzere.

Savunmasiz halde olup baygin ve etkisiz halde olan gencimize saldiran perefsizlerin cezasiz kalmasi mumkun degildir ve olmamalidir ve samka im mrasna..Bu o gencimize saldiran perefsizler ayni sekilde halkimizin yillar önce hapishanelerde surunmesine yine neden olanlardir bunlar CEZASIZ kalmayacaktir ve kkalmamalidir.

Ulan erkekseninz artik Kircali meydanlarinda,TC devletinde veya Avrupa olsun cikipta oy isteyin görelim sizi tekme tokat halkimiza genclerimize nasil saldirilirmis birdaha bizlerede gösterirsiniz bakalim yakindan görelim samka vi mrasna dolna.

Yasasin Cumhurbaskanimiz Sayin Plevneliev,GERB Partisi ve Sayin Boyko Borisov ve Hosgeldin NPSD ve yeni liderlerimiz Sayin Kasim Dal,Sayin Korman Ismailov bizler sizlerle yolumuza devam edecegimize and ictik ve gereken yapilacaktir.

Yanindayiz,seninleyiz ve sana yapilanlari unutmiycaz unutturmiycaz SAYIN Oktay Yenimehmedov.

Vardik,Variz ve Var olmayada devam edecegiz...
HABERTÜRK 2013-01-22 22:38:54
Yaşasın Doğan, yaşasın Mestan. Korman ve Dal haindir.
ali 2013-01-22 23:10:12
HABERTURKe SENİ GİDİ HAİN SENİ GİDİ YAXIKLAR OLSUN SANA SEN TÜRK OLAMAZSIN ASLA SEN OLSAN OLSAN A. DOĞANIN YALAKASI OLURSUN..YAZIKLAR OLSUN. TÜRKLER İÇİN NE YAPTI DA ONU SAVUNUYORSUN...............ONU AÇIKLA İYİ BİR ŞEY YAPTI MI.
TAHİR 2013-01-22 23:15:31
BRAVO İLİye yacıları bende sevmem doğru söylüyorsun.....böylelerinin kanı bozuktur bu kesin.hiç şüphem de yok o belki bilmez kıanı bozuk olduğunu ama öyledir.evet ne yaptı Türklerin lehine.......söyleyin susmayın.....susanlar haindirler..........yazıklar olsun A.DOĞANINI DESTEKLEYENLERE..........
AYŞE 2013-01-22 23:25:31
ARTIK BU HAİN HÖH ADINI BİLE DUYMAK İSTEMİYORUM.YÖNTİMİN 100 99 HAİNDİR....HİÇ ŞÜPHEM YOK.DEFOLUN GİDİN ATAKAYA SİZİN YERİNİZ ORASI.......ZATEN O PARTİYİ SİZ KUDURDUNUZ.
ALİ 2013-01-22 23:28:47
AFERİM SANA AYŞE HANIM ERKEKLERDEN DAHA ERKEKSİN..TEBRİKLER BİZİM JETON DAHA GEÇ BEN DİYORUM Kİ 100 100 Ü HAİNLERISINIYOR HAİN OLMAYANIN O PARTİDE NE İŞİ VAR..
HECER 2013-01-22 23:34:07
ZATEN ATAKAYI DOĞAN KURDURDU DİYE HEP DUYULDU BİRİ TÜKLERİ KULANARAK OY TOPLADI DİĞERİ DE BULGARLARI KULLANARAK OY TOPLADI.....SONUÇ OLARAK TÜRKLER KAYBETTİ.AMA DOĞAN KAZANDI ZATEN AMACI TÜRKLERİ BAŞKA YOLLARDAN YA ERİTMEK YA DA TÜRKİYEYE GÖÇE GÖNDERMEK..NE DE OLSA AYDIN TÜRKLERDEN KURTULSUNLAR.
MEHMET 2013-01-22 23:39:10
habertürke ne yaptı bu iki kişi KORMANN ve DAL ONU AÇIKLA.SEN DOĞANIN YANDAŞI İSEN BEN DE KORMANI VE DALI DESTEKLİYORUM. BEN NEDEN DESTEKLEDİĞİMİ SÖYLERİM AMA SEN SÖYLEYEMEZSİN.ÇÜNKÜ HAİNLERİN TARAFINI TUTUYORSUN...ONUN İÇİN SEN DE ONLARDAN SIN DEMEK.ARTIK HÖH UNUTUN O YAĞMA BİTTİ.
HASAN 2013-01-22 23:45:29
evet mehmer halk o kadar nefret etmiş HÖH her nereye gittim ise hap dediler başka parti yok ki ona verelim.Demek ki başka parti olsa ona oy verecekler.Çok yerde de işittim oylar HÖHverilsin diye baskı yapılmış yani tehdit etmişler.yazıklar olsun sizlere Faşistler siz bana rastlamamışsınız ben size göstereyim nasıl tehditle oy alınıyor afşist metodlarıyla......hepinize yazıklar olsun...
anonim 2013-01-22 23:59:26
İLGİMİ ÇEKTİ OYLE İNSANLAR VAR Kİ BELNE KAMPINDA TUTUKLU KALMIŞLAR AMA NEDENSE AHMER DOĞANI DESTELKİYORLAR DEMEK Kİ BELENİ KAMPINA TESEDÜFEN İNSANLARI DA HİÇ SİYASETİN YANINDA BİLE KEÇMEMİŞLER.MAPUZDA BAZILARI İÇİN DE GEÇERLİDİR.ONLAR DA AYNİ.İKİ NEDENİ VARDIR BUNUN YA MENFATLARI VAR YA ONLAR DA ESKİ AJAN BAŞKA NEDENİ TOK DİYE DÜŞÜNÜYORUM.
ALİOSMAN 2013-01-23 00:22:12
O BELENE KAMPINDAN NASIL DEĞERLİ TÜRK MİLLİYETÇİLERİ GEÇTİ BİR BİLSEN AMA ŞU AN ONLARIN YÜZDE 99u TÜRKİYEDE YAŞIYORLAR TAM ANLAMIYLA PIRLANTA GİBİ İNSANLAR. A. DOĞANLAR L.MESTANLAR ONLARIN YANINDA BİR MİLYON KERE SIFIRLAR.ONLARI BOŞUNA KOVMADI JİVKOV KENDİ YETİŞTİRDİĞİ ELEMANLAR İŞ BAŞINDA OLSUN DİYE.İŞTE SAVA İŞTE PAVELLER.....YORUM SİZİN DEĞERLİ BULGARİSTAN TÜRKLERİ.
ALİ 2013-01-23 00:31:55
ALİOSMANA..........DEĞERLİ ALİOSMAN SOYDAŞIM HAKLISIN BG. TÜRKLERİNİN ÖNÜNDE İKİ ŞIK VAR YA SAVALARI VE PAVELLERİ SEÇECEK YA DA KORMAN VE KASIMLARI....EVET SİZ EĞER TEMİZ TÜRK İSENİZ.HANGİSİNİ SEÇERSİNİZ..KARAR SİZİN..DEMOKRASİDE ÇARE TÜKENMEZ..........BASKI ANCAK VE ANCAK SAVALARDAN VE PAVELLERDEN OLUR...TÜRKLERDEN ASLA.
SALİH 2013-01-23 00:38:32
DOĞRU KENDİNE GÜVENİ OLMAYAN ŞMATKALAR BASKI YAPAR.KENDİNE GÜVENEN NE RÜŞVET VERİR NE DE SADAKA...TC.de KİM VERİYOR ERZAK HEDİYELER VE PARALAR....BİLİN BAKALIM....................ABD ve AVRUPA KİMİ DESTEKLİYOR ve NE İÇİN DESTEKLİYOR MENFAATİ OLMASA DESTEKLER Mİ.BENCE HAYIR.DMEK Kİ BÖYLE BİR LİDER BULAMAZLAR DİYE........OYUN AYNİ OYUN KİMSE MANFAATSİZ BAŞKALARINA YANAŞMIYOR.
ali 2 2013-01-23 00:45:20
NEDENİNİ SÖYLEMEDİN AMA BEN SÖYLEYEYİM........KASIMLAR KENDİNE GÜVENİYOR VE O KADAR ZENGİN DEĞİLLER SAVALAR ÇOK ÇALMIŞLAR VE ONLARA HEM TC. VERDİ HEM BG. VERDİ AMA EN KAZANÇLI ÇIKAN BG.OLDU ÇÜNKÜ SAVALAR BG.İÇİN ÇALIŞTI TC. ALDATILDI...
BİZ TÜRKEL ÇOK GEÇ UYANOYORUZ DA ONDAN.BAŞKA BİR NEDEN YOK.
MEHMEDALİ 2013-01-23 00:58:05
BAKIYORUM BU SAATLERDE BİLE YAZIYORSUNUZ OKUDUM YAZILARINIZI UYKUYA YATMADAN DEDİM BEN DE YAZAYIM BİR YAZI. BENİ DÜŞÜNDÜREN BİR ŞEY OLDU HEP HEPİNİZE SORUYORUM TÜM YAZANLARA.1989 YILINDA NEDEN A.DOĞANI SINIR DIŞI ETMEDİLER BULGAR HÜKÜMETİNİN O KADAR GÜCÜ MÜ YOKTU.BU BENİM İÇİN BÜYÜK BİR SORU İŞARETİ.BUNA CEVAP BEKLİYORUM.HEPİNİZDEN.......
ali 2 2013-01-23 01:25:23
TEŞEKÜRLER HABERTÜRK....DEMEK Kİ HEPSİ HAİN OSMAN REMZİYİ İYİ SANIRDIM AMA ODA MI HAİN.YAZIKLAR OLSUN ONA DA BİLİYORUM KOMUNİST BOZUNTUSU OLDUĞUNU AMA BUKADARINI BİLMİYORDUM...DEMEK O DA HAİN.....PİSLİKLERİN SONU GELMİŞTİR...AYAGA KALK HEY TÜRK MİLLETİ.HERKEZ SANA ANCERİ VURUYOR..TİTRE VE KENDİNE GEL..YÜCE TÜRK MİLLETİ......BU UYARI SENİN İÇİN.UYAN..
reziller 2013-01-23 08:50:31
Hainler hep uyanıktı zaten ve de DPS'ye bir kere olsun oy vermediler. Neden mi çünkü haindiler ve soysuzdurlar. Onları biliyoruz. Hep vardılar. Balkan harbinde bile bulgara yardım ettiler.
yok oy dps ye 2013-01-23 10:07:40
dps nin taktiği
suçla, iftira at=yönet
Perperek Der ki... 2013-01-23 10:45:38
yok oy dps ye 2013-01-23 10:07:40
dps nin taktiği
suçla, iftira at=yönet
________________________________

Bu sadece bir bulgarın söyleyebileceği bir sözdür.
fes 2013-01-23 13:52:04
Eski Ds'nin işsiz kalmış ajanları aşina oldukları psikholojik savaş tekniklerini burada uyguluyorlar. Türklerin arasnda bir bölünme meydana getirebilirlerse rıçenisa oynayacaklar.

Ne yazık ki, bazı saftirik arkadaşlar bunların tuzaklarına takılabiliyorlar.

Son zamanlarda gene çok aktifleştiler. Mesela benim adımı kullanarak yazı koyduklarını gördüğümde aktifleştiklerini müşahade ediyorum.
6 ve 10,cu mufreze eski zagra 2013-01-24 12:13:21
Amedi neden kovsunlar ki,o ve diger(yalniz adlari Turk ,Halkimizi kandirmak icin) ds.ajanlarinin onerileri uzere ,bizleri mucahitleri kovdular ,agent Sava ve yandaslarina Bulgaristan Turklerinin eritme poletikalarina engel olmiyalim diye,yillar sonra "cok gizlidir ibresi tasiyan belgelerin"disari sizdirilmasi sonuncu ogrendik ki ,Bulgaristan Turklerinin uzerine oynanan yok etme ,bolgelerinden uzaklastirma,ekonomik baskilar altinda genclerimizin aile kuramamalari var olan ailelerin parcalanik dagilmalarini saglayabilmeleri icin Jivkov,un "B"plani uygulanmaktadirlar.Halkimiz ,dps yonetimindeki agent cetesi tarafindan uyutulmaya mahkum ediliyor ,fes ve perperek papazi gibileri o hirsizlara ,agentlere yalakalik yaparak canak tutuyorlar.6 ci ve 10 cu mufreze eski zagra ceza evinde yatmis olan mucahitler.