Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7182 Lv.
GBP GBP 2.2751 Lv.
TRL TRL 0.3194 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
22 Nisan 2019
HABERLER » Dünya
Suikast Girişimi Avrupa Parlamentosu'nun Gündeminde

Suikast Girişimi Avrupa Parlamentosu'nun Gündeminde

22 Ocak 2013

Hak ve Özgürlükler Hareketi lideri Ahmet Doğan'a suikast girişimi AvrupaParlamentosu'nun (AP) gündemine geliyor.
AP Liberal Grup Başkanı Guy Verhofstadt, Doğan'a suikast girişiminin amacına ulaşamamasını "mucize" olarak nitelendirerek, Bulgaristan'da demokrasinin durumunun AP Genel Kurulu'nda tartışılmasını istedi.

Verhofstadt, yazılı açıklamasında, "Kongre sırasında parti liderine yönelik böyle bir saldırı Bulgaristan'da demokrasinin durumuyla ilgili geniş şüpheler uyandırıyor. Hak ve Özgürlükler Hareketi ve lideri Ahmet Doğan, Bulgaristan'da birçokları için önemli bir siyasi platform oluşturuyor. Bulgar makamları sorumluları münasip şekilde yargı önüne çıkarmalıdır" ifadesini kullandı.

Verhofstadt, Bulgaristan'da özgürlükler, insan hakları, azınlıklara saygı ve çoğulcu siyaset noktasında eksiklikler gördüğünü de bildirdi.

Kaynak: aa

Ziyaretci sayısı: 3271


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


hasan 2013-01-22 10:40:41
BU saldırı HÖH bir ikazdır TÜRKLERİN HAKLARINI KORUMADIĞI İÇİN NİÇİN SALDIRSIN O GENÇ A. DOĞANA DEMEK Kİ 23 YIL TÜRK HALKI HÖH TARFINDAN İŞGAL EDİLMİŞ YALAN ,DOLANLARLA HALKI UYUTTULAR BG.da bu genç kendi yöntemiyle korkutmsk istedi A.DOĞANI GERÇEKTEN İSTESE ONU VURMAYA VURURDU VURACAK OLAN ADAM ORAYA BOŞ TABANCA İLE GİTMEZ.ben öyle sanıyorum.yorum size kalmış.sayın okuyucular.
bence 2013-01-22 10:49:24
Bence o gencin arkasında %100 başka birileri var. Asla kimse kendi başına böyle iş yapmaz, nekadar da o kişiye nefret duysa yine yapmaz! İkinci babası ATAKA'danmış, ne biliyorsunuz onla bi ilgisi olmadığını. Gencin odasında Bulgar bayrakları varmış, o genç bence Türklüğünü yitirmiş sadece adı kalmış. Bulgarlara canını bile vermeye hazır o genç!!!!
ali-burgazlı 2013-01-22 10:53:40
avrupa parlamentosu da görsün artık Bulgaristan gerceğini. HÖH Türklerin haklarını korumaktan çok uzak onun için bu genç ikaz etti yeter artık demek istedi. avrupa asıl HÖH araştırsın ne işe yarıyor bu parti diye.Bulgaristana demokrasi daha yerleşmedi,kolay kolay da yerleşmez daha komunist kafalarla yönetiliyor bg.Ama er veya geç oralara da uğrayacak demokrasi Avrupa birliği içinde devam etmek isterlerse aksi takdirde Avrupa onları ihraç eder.
bedri yıldız 2013-01-22 10:54:10
Kimin Ahmed Doğanla zoru varsa gitsin sokskta vursun, kongrede vurmak ne demek. Zaten sabıkalı bir adam.Daha fazla yoruma gerek yok. Yetkili makamların, gereğini yapacaklarına şüpem yoktur.
Açın gözünüzü 2013-01-22 10:58:35
Türlü yorumlar yapılıyor A.Doğan için. Ya siz hiç vidyolara bakmadınız mı? Ben şahsen 50 defa her açıdan izledim. Adamcaz ne korktu görmiyormusunuz, can acısına kendini yerlere attı. O gencin surat ifadesini gördünüz mü, Doğan'nın kafasına silahı dayadığı an? Ben o gencin suratındaki ifadeyi gördüm. İsteyerek ve kinle çıkmiş o kürsiye. Ama eminim ki bunun arkasında çok büyük isimler var, asla yalnız kendi kafasına çıkmadı o genç oraya!!! Açın gözünüzü ve ADALETLİ OLUN!!!!!!!
ahmet 2013-01-22 11:02:23
HER İKİSİNİ DE KINIYORUM....SALDIRGANI DA İNSAN HAYATINA KAST ETTİĞİ İÇİN. AHMET DOĞANI DA eski DS .AJANI OLDUĞU İÇİN. genc her halde DS. ajanı değildir çünkü yaşı küçük.A.DOĞAN ajnanlık yaparka o dünyada değilmiş.
OSMAN 2013-01-22 11:23:23
GERÇEK BİR SUİKAST OLDUĞUNDAN DAHA ÇOK BİR KORKUTMA AMACINA BENZİYORDU. SADECE KORKUTMAK AMAÇLI İDİYE BENZİYOR. YORUMLARI OKUYORUM HERKEZ BAŞKA ,BAŞKA ŞEYLER SÖYLÜYOR......SONUÇ OLARAK EN DOĞRUYU UZMANLAR VE GERÇEKLERİ SALDIRGAN SÖYLER.ONU KİM GÖNDERMİŞ.O HER ŞEYDEN DAHA ÖNEMLİ.
... 2013-01-22 11:30:30
İnsan korkudan kalp krizi veya felç kalabilir. Öyle bir şey olsaydı, bunun hesabını kim verecekti? Saldırganda 2 adet bıçak da olduğunu göz önünde bulundurun! Korkutmak amaçkı olsa yanında 2 adet bıçakla niye gelsin!!! Bence o genci çok fena zorladılar oraya çıksın ve Doğan'ı yaralasın diye!!!!!!
MEYREN 2013-01-22 11:45:00
isteseydi onu yaralamaya yumrukla yapardı boş tabanca ile değil..kafanızı yormayın yakında belli olur çok zaman geçmez.....bekleyelim.Bu bir ikaz olduğu belli. artık A.Doğanın bahanesi çok büyük meclise gitmemek için........vurulacak korkusu ile.
SALİH 1 2013-01-22 11:54:05
EVET MEYREM HANIM DOĞRU DEDİNİZ.......AMA ARTIK A.DOĞANIN BAHANESİ BÜYÜK MECLİSE GİTMEMEK İÇİN.ZATEN ORAYI HİÇ UĞRAMAZ İMİŞ.
AYDIN 2013-01-22 11:56:54
salla başını al maaşını onun işi o imiş şimdiye kadar ve devam ayni işe..saat 7de yat sabahları öğle saat 14 kalk uykudan...oh ne alaa.
aydın 1 2013-01-22 12:02:41
EVET BENDE İŞİTTİM BİR KİŞİ TV.SÖYLEDİ A.DOĞAN BÜTÜN GECE UYUMAZMIŞ SABAH SAAT 7de YATRMIŞ SAAT 14 te kalkarmış.onun için meclise gidemiyor belki..şimdi artık bahanesi daha büyük.
ahmet 2013-01-22 12:08:08
BU NASIL İŞ İŞE GİTMEYENİ İŞTEN KOVARLAR ONUN MİLLET VEKİLLİĞİNİ NEDEN DÜŞÜRMÜYORLAR ONA KIYAK MI YAPILIYOR.BAŞKA ÜLKELERDE ÖYLE DEĞİL. O HALDE İNSANIN AKLINA BAŞKA ŞEYLER GELİYOR O BULGAR DEVLETİNE ÇOK YARARLI İŞLER YAPTIĞI İÇİN Mİ.ONA GÖZ YUMULUYOR.BENİM AKLIMA BU GELİYOR.
SALİH 2013-01-22 12:16:23
AKLA GELEN BAŞA GELİRMİŞ..EVET O BG. DEVLETİNE FAYDALI İŞLER YAPTI 23 YIL TÜRKLERİ UYUTTU.BU BİR BAŞARIDIR..BİLMEYENLER BİLSİN..
sertap 2013-01-22 12:28:16
Arkadaşlar sizce Meclise niye gitmiyordu, çünkü bu olaydan önce 3 defa saldırıya uğradı. Çoğu kişi bilmez bunu. Onlarca tehdit aldı Sayın Doğan. Bu olaydan öncede yine silahlı (kalasnikle)saldırıya uğramıştı evinden çıkarken arabasına saldırmışlar kimliği belirsiz kişiler. Bende olsam evimden çıkmam, adamın hayatı tehlikede. Adam ölse (Allah korusun) yine bir iş var bunda diyeceksiniz ve bazıları da kendisi öldürttü kendisini diyecek. Pes VALLAHİ!!!!!
HATİCE 2013-01-22 12:33:31
AKLIM ALMIYOR NASIL OLUR DA BU A.DOĞANA BU KADAR SALDIRILSIN.EVET TÜRKLER İÇİN ALEYHTE ÇALIŞTI AMA CANINA KAST ETMEK DOĞRU DEĞİL.O SADECE KORKUTMA AMAÇLA YAPMIŞ BELLİ.AMA O ANDA KORKUDAN KALBİ DURABİLİRDİ O ZAMAN NE OLACAKTI.YAZIK OLACAKTI.........TÜRKLERİN GÜNEŞİ YOK OLACAKTI.BULUNMAYAN BURSA KUMAŞI.ÇOK YAZIK OLACAKTI AMA.TÜRKLERDEN DAHA ÇOK BG.DEVLETİ ÜZÜLECEKTİ. BÖYLE BİRİNİ ZOR BULUR.
AHMET 2013-01-22 12:38:28
buldu zaten Sava gitti Pavel geldiikisi de ayni tıpa tıp.ikisnden de türklere fayda yok.olsa olsa.eğer seçimlerde HÖH gitmez ise parlamentodan.Ahmet ne yapı da lütfi İYİ BİR İŞ YAPSIN.ESKİ HAMAM ESİ TAS.
MEMO 2013-01-22 12:42:01
HİÇ TELAŞLANMAYIN.HÖH YOL GÖZÜKTÜ GELDİKLERİ GİBİ GİDECEKLER ÖNÜMÜZDE SEÇİM VAR.CANINIZI SIKMAYIN...........A. L. de KURTULACAK BU MİLLET.
huso 2013-01-22 12:44:40
Olay sonrası tansiyonu 21’e , şekeri de 300’lere çıkan ve 2-3 saat hastenede iğnelerle sakinleştirilen Doğan’ın düzmece bir olaydan bu kadar etkilenmemesi gerekirdi!!!!!!
TAHİR 2013-01-22 12:47:15
memoya...............EVET BU MİLLET KURTULACAK YANKESİCİLERDEN......YETER ARTIK..HÖH..ÇEKİLSİN........BİR YANA......VE GÖRSÜNLER NE OLACAK.TÜRKLERİN TENİDEN DOĞUŞU İŞTE O ZAMAN OLACAK.ŞU AN ASİMİLE DEVAM EDİYOR YOK KİM KORUSUN HAKLARINI. HÖH işe yaramayan bir partidir HÖH sadece Bulgarların işene yarayan bir parti.
Aytos Halki 2013-01-22 12:56:34
Sertap ,Amed uc kez saldiriya mi ugramis,buyuk yalanlardan birisi,salla basini al maasini diyene,Amedin aldigi millet vekili maasi Amede ancak bir gun yetiyor.Bizim kanagtimizce bu olay bir senaryodan ote gecmez,sov icerikli bir tiyatro.Bulgaristan Turklerinin gozunde kahraman gorunmek istemistirAmed.Bunun gibi tiyatrolar bu sene fazlasiyla oynanacak gibi gorunuyor.Ne de yapsalar dps yi cozulmekten kurtaramazlar artik .aytos halki
ali 2 2013-01-22 12:57:11
BELLİ Kİ DÜZMECE KORKAK OLDUĞUNU BİLİRDİM AMA BU KADARINA DA PES.İĞNE İLE SAKİNLEŞTİRİLMİŞ DEMEK O O İŞİ SAYIMI SANDI ACABA...ONU BİLEMEYİZ. AMA BENCE DÜZME OLDUĞUNA BENZİYOR OSİLAH OYUNCAK DA OLSA NASIL SOKULUR ORAYA HEM DE BG. GİBİ BİR ÜLKEDE....BİRAZ DÜŞÜNDÜRÜCÜ. SENARYO İYİ DEĞİL.
Kara Ibrahim Aga-10'cu Köy 2013-01-22 12:58:45
Peh..peh..

Suikast'mish..ha..ha..

Türkin biri bashka bi Türk'e alaTurka bi oyuncaklan teatro

yapti.Olay bu kadar basit.. Gench isteseydi iki yumrukta

öldürürdü Acho'yu

Neticede ne yarali ne de ölü var..

***

Demokrasilen bu teatroyun ve AB'nin ne alakasi var aceba.

Öyle düshünürsek Isvecte Almanyada Italiyada'da demokrasi

yok..

Palme'yi sokak ortasinda öldürdüler (korumasizdi)..

Alman Ichishlerini Bakanini bicaklan sakat ettiler..

Berluskoninin burnini kirdilar..

AB bi iyilik yapacaksa BG'de fakirlige ve acliga chare bulsun

böyle abuk subuk konularlan meshkül olmasin..

Tavuklar ichin bilem standart getirdiler "Mutlu" olmalari ichin..

Ama Ahali ichin bi b.k yok..

Haaa var..

Tüm AB ülkelerinde ehliyetler deyishecek..

150 milion kishi 24€ siz hesaplayin..
AHMET 2013-01-22 13:03:44
BRAVO AYTOS HALKINA ANLAMIŞSINIZ SENARYOYU İŞALLAH SEÇİMLERE KADAR NE KADAR SENARYOLAR DA YAPSALAR BU HALK ARTIK YUTMAZ.VE YUTMAYACAK.YETER DEYECEK KADAR AKILIDIR BULGARİSTAN TÜRKLERİ..AŞKOLSUN AYTOS HALKINA TEBRİKLER...SİZE.YETER ARTIK DİKTATORLARDAN AĞZIMIZ YANDI.
voya 2013-01-22 14:10:39
yanında görev alan yardımcı dediği kişi yani Mestan liderinin şok geçirmesine bile izin vermemiş şekeri çıkmış 300 e tansiyonu fırlamış.fakat mestan ve tayfası karga tulumba Doğanı kursuye çıkarmış AÇIKLA beni başkan yaptığını dercesine zorlamış
yardımcısı vicdanlı ve insafli biri olsaydı.şeker komasında olan başkanı bu derece zorlarmıydı sizce
iktidar olmak için gözü dönmüş bir kitle gördüm
psikolojı 2013-01-22 14:22:06
Ahmet doğan ın saldırısına çok acıklı yorum getirenler aslında doğana üzüldükleri için değil yeni gelen başkanın SUİKASTA UĞRAMISANDAN AYNI ŞEYLER ONUN BAŞINA gelir diye kaygılanıyor aslında
mümün 2013-01-22 16:12:56
Ahmedi Avrupa Birliğine Başkan yapacaklarmış. Bizden kurtuldu desene.
Balkan Masası 2013-01-22 16:54:10
Konu ne Ahmet Doğan, ne HÖH. Bütün bu olan trajediden sonra getirilen yorumlar içler acısı. Yarabbi, yorum yapanları ıslah et. Beyler, nedir bu kin. Terörü nasıl savunabilirsiniz?
Nedir bu cahiliyet, nedir bu halk düşmanlığı. HÖH’ni komünist partisi mi sanıyorsunuz?
Kaldı ki, demokrasilerde komünist partisi de serbesttir ve seçimlere katılabilir. Millet oy verirse gelir iktidara. Siz kendinizi Milletin üzerine çıkarmaya ne hakkınız var. Millete hakaret etmeye hiçte hiç hakkınız yok. Sana oy verirse iyi de, vermezse kötü oluyor, öyle mi?
HÖH milletin temsilcisidir, çünkü milletin oylarıyla gelmektedir. Ona veya üyelerine küfür etmek bütün millete hakarettir. Sıkıyorsa kurarsın bir parti ve gidersin seçime. Milleti ikna edebilirsen gelirsin iktidara. Terörüstü nasıl savunabilirsin ve çiçeği burnunda bir politikacı Korman’a nasıl olurda Terörüstü savunmasını istersin. Korman zaten (mamino detense) acemiliğiyle neredeyse katili savunacak bir mesaj vermiş…..devamı gelek. Misafirim geldi..
kircaalili. 2013-01-22 18:22:45
Mumin dostum Ahmedi A.B,ye baskan yapacaklarmis demissin buna sevindinmi yahutta uzuldunmu anliyamadim BIRLIK deyimli dostumuza Afferim beyinine ve ellerine saglik Tam dogruyu beyaan etmis Bulgaristan Basbakaani Gerp parti húkúumdarliginda olan Istihbarat kurmayligi olan NSO ve DANS Túrkiye cumhuriyetinde olan PKKnin Genç Kúrt kardeslerimizi daga kaldirarak Túrk dúsmanligi kusturdugu gibi Bulgaristandada biz BG Túrk gençligini HÓH. DPS,ye karsi dúsmanlik la Órgútlúyorlar Titre ve Kendine gel ey Túrk gençligi zaman çok kisa,herseyi aydin góren gózúne inan onu kór etmee.Bulgaristan ne kadar bulgarlarin okadarida Senindiir Vatandas olarak hepimiz Sózde yalniz kyaat úzerinde bir Anayasal haklara sayipiz Fakaat bi dúsúnelim Bulgaristan Adaletinde Túrklerden kaçtane Hukugukçu,Haakim ve Savci vardir NSO,da kaç túrk var DANS,da kaç túrk var.Askeriye ve Polis dayrelerinde kaç Albayimiz var kaç Pilotumuz var biliyormusunuz biz túrklerde hiçmi okumus insarimiz çikmiyoor. çika çikacaktir amma bulgarlar bizi disliyorlaar iste onun için ben diyorumki Bulgaristanda Demokrasi içi bos yalniz kyaat úzerinde yazilidir gerisi yapayalandir bunu iyi biliniz Anliyana sivri sinek saz anlamiyana davul zurna bile azdir demisler Bizim Yúce Atalarimiz 6 aydir BAF baskanimiz Sayin Sezgin Múmínin kurdugu ilk Túrkçe radyomuzun bu gúnedek halen FM bandi frekansini SEM tarafindan bekletilmesi bizler için bir sagduyumudur Hayiir bu bizim túrk halki için bir komlyoduur.bu radyo bizim degilde bir baska birinin olsaydi simdye kadariyla daha çoktaaan çalismaya baslardi. amaa bu isin bir ammasi varya bir bilmek gerek.bilmem kendimi sizlere ifaade edebildimmi Saygilaar.
Balkan Masası 2013-01-22 20:53:49
Konu ne Ahmet Doğan, ne HÖH. Bütün bu olan trajediden sonra getirilen yorumlar içler acısı. Yarabbi, yorum yapanları ıslah et. Beyler, nedir bu kin. Terörü nasıl savunabilirsiniz?
Nedir bu cahiliyet, nedir bu halk düşmanlığı. HÖH’ni komünist partisi mi sanıyorsunuz?
Kaldı ki, demokrasilerde komünist partisi de serbesttir ve seçimlere katılabilir. Millet oy verirse gelir iktidara. Siz kendinizi Milletin üzerine çıkarmaya ne hakkınız var. Millete hakaret etmeye hiçte hiç hakkınız yok. Sana oy verirse iyi de, vermezse kötü oluyor, öyle mi?
HÖH milletin temsilcisidir, çünkü milletin oylarıyla gelmektedir. Ona veya üyelerine küfür etmek bütün millete hakarettir. Sıkıyorsa kurarsın bir parti ve gidersin seçime. Milleti ikna edebilirsen gelirsin iktidara. Terörüstü nasıl savunabilirsin ve çiçeği burnunda bir politikacı Korman’a nasıl olurda Terörüstü savunmasını istersin. Korman zaten (mamino detense) acemiliğiyle neredeyse katili savunacak bir mesaj vermiş... Çok acı çok. Kimdir bu savunduğunuz katil. Yirmi beş yaşında; altı kere yargılanmış. Bir kaç defa hapiste yatmış. Tiner ve esrar kullanırmış. Polise de saldırmış. Kadın ticaretinden yargılanmış bir zavallı hasta bir insancık. Çok büyük ihtimalle onu karanlık güçler kullanmıştır. Bizimde varsayımlarımız var. Ancak bekleyeceğiz, sabırlı olacağız. Beyler kendinize gelin. Kendinizi bir anda parti başkanının koruması olarak hissedin. Dört gözle bakarken, gözünüzden kaçmış ve birisi kürsüde başkanın kafasına silah dayamış. Sizin göreviniz ne olacak, yıldırım gibi ve bir kovboy çevikliğiyle tabancanıza sarılıp vuracaksınız beyninden başkanınızın kafasına silah dayamış katili. Bu iş çocuk oyuncağı mı? İster şaka olsun, ister kürsüdekinin başına dayatılan çikolata tabancası olsun. Ey abuk sabuk yazanlar; O kongre Türk milletinin onurudur, namusudur ve şerefidir. Ne yazık ki, Bulgaristan devletinde içişleri gereken tedbirleri almamış. Mutlaka ve mutlaka hak ettiği cezayı almalıdır.
Orada AB Parlamenter de vardı, orada büyük bombalı terör olayı olsaydı Bulgaristan’da iç savaş olurdu. Kalkmışsınız, terörüstü savunacaksınız. Eğer terörist, başkana doğru koşarken etkisiz hale getirilseydi ve yakalansaydı, üzeri aranır, dövülmeden adalete teslim edilirdi. Terörist cinayet girişiminde bulunmuş, tabancasının teknik hatasıyla gerçekleştirememiş. Onu öpüp de, çiçekle mi teslim edeceklerdi güvenliğe. Hangi güvenliğe. Olmayan güvenliğe mi? Güvenlik vardı da niçin o noktaya ulaşabildi? Şükretsinler ki; öldürülmedi. Öldürülmemesinin sebebi de ardında kimlerin olduğunu bulabilmek içindir. Nefsi müdafaa diye bir madde var bütün dünya hukukunda ve ceza kanunlarında…
HÖH bu kadar acemi olduklarını bilmiyorduk. Bundan sonra yurtdışından böyle bir toplantıya giderken kendi güvenlik tedbirlerimizi almak zorunda kalacağız. Ve tüm delegeleri koruyacağız. Gökkurtlar milletini korumasını bilir…
HABERTURK 2013-01-22 21:40:31
HABERTURK

Bazi perefsizle halkinin cikarlari icin calisanlara Sayin diye bahsetmeyi ihmal ediyor,malesef hainlere,ajanlara,donosniklere,otryadniklere ve halkina zarar ve zulum edenlere bazi yalakalar Sayin demeye bugunlerdede devam etmekte.
Biz ise SAYIN kelimesini halkimizin cikari icin her seyi göze alan insanimiza SAYIN kelimesini yakistiririz ve bizim icin SAYIN Oktay Yenimehmedov'dur ve gencimizi tabi ki savunuyoruz ve yanindayiz her konuda.

Bu bizim ve bizden olan gencimizin hareketini bir yere brakiyoruz ve o konudan otomatik olarak ona baygin oldugu halde savunmasiz oldugu halde ana avrat kufurler edip ve kendilerini erkek yerine koyanlarin, kardesimize tekme tokat saldiranlari kiniyoruz ve kimayida gecip cezasiz kalmamalari icin elimizden geleni cezalandirmalari icin yapacagiz ve bu konuyun örtpas edilmesine izin vermiycaz diye daha o ilk gun gencimizin o insanlik disi saldiriya maruz kalinca daha o dakikalarda o gencimizin yaninda yer aldik ve almayada devam edecegiz.

Hodri meydan saldiriyi yapan perefsizlere,kanun önunde ve halk önunde hesabinizi verceksiniz.Sizin borunuz ve kanunsuzluklariniz sona erdigini size halk olarak and ictik ve kanun ne diyorsa o kanun size cezanizi verecektir.

Bu duzenlenen protesto icin -"Oktay Yenimehmedov'u dövenlere dava" adıyla Hak ve Özgürlükler Hareketi’nin (HÖH) kurultayında Ahmet Doğan’a saldırı girişiminde bulunan genci savunmak için 26 Ocak 2013 tarihinde Kırcaali mahkeme binası önünde protesto gösterileri düzenlemeye hazırlandigimiz o orada o gun herkezi bekliyoruz ve BIZDE orada olacagimizi ve sizlerinde halkimiz olarak destek vermeniz icin görusmek uzere.

Savunmasiz halde olup baygin ve etkisiz halde olan gencimize saldiran perefsizlerin cezasiz kalmasi mumkun degildir ve olmamalidir ve samka im mrasna..Bu o gencimize saldiran perefsizler ayni sekilde halkimizin yillar önce hapishanelerde surunmesine yine neden olanlardir bunlar CEZASIZ kalmayacaktir ve kkalmamalidir.

Ulan erkekseninz artik Kircali meydanlarinda,TC devletinde veya Avrupa olsun cikipta oy isteyin görelim sizi tekme tokat halkimiza genclerimize nasil saldirilirmis birdaha bizlerede gösterirsiniz bakalim yakindan görelim samka vi mrasna dolna.

Yasasin Cumhurbaskanimiz Sayin Plevneliev,GERB Partisi ve Sayin Boyko Borisov ve Hosgeldin NPSD ve yeni liderlerimiz Sayin Kasim Dal,Sayin Korman Ismailov bizler sizlerle yolumuza devam edecegimize and ictik ve gereken yapilacaktir.

Yanindayiz,seninleyiz ve sana yapilanlari unutmiycaz unutturmiycaz SAYIN Oktay Yenimehmedov.

Vardik,Variz ve Var olmayada devam edecegiz...
Kartal 2013-01-22 23:51:59
Sayin Arkadaslar,
Bu sitede turkce yazilan yorumlari okuyum bunlarin bir turk tarafindan yazildigini sanabilirsiniz. Sistemli bir sekilde, halkimiz cahil zannedilip manipulyasyon yapmaya calisan gizli kurumlara bagli insanlarin buralara turkce olarak yorum yazdigini aklinizdan cikarmayin. Yani yorumu okuyup , vay be adam dogru söyluyor degip ayrilik yaratmak onlarin amaci oldugu sakin unutmayin.

"Onlara" bir cift sözum var :

Belki kisa sureligine belli bir ölcude amacina ulastinizi zannedebilirsiniz, ama sakin unutmayiniz ki biz Turkuz.
Hesabini er yada gec sorariz.
Bu yaptiginiz hatalari tekrarlamakta israr ederseniz tarihte bulgarlarin yasadigi acilari kendi kendinize kendi halkiniza yine sizler getireceksiniz.