Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7583 Lv.
GBP GBP 2.2627 Lv.
TRL TRL 0.2951 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
20 Haziran 2019
HABERLER » Bulgaristan
Kasım Dal: Saldırı siyasi bir provokasyon

Kasım Dal: Saldırı siyasi bir provokasyon

22 Ocak 2013

Hürriyet ve Şeref Halk Partisi’nin düzenlediği basın toplantısında konuşan Kasım Dal, Ahmet Doğan’a karşı düzenlenen girişimim siyasi bir provokasyon olarak niteledi. Saldırganın kendi partisine üye olmadığını altını çizen Dal, olay anında Doğan’ın kendi özel dört korumasından hiçbiri yanında olmadığını dile getirdi.

Yeni yönetim ile kendsiinin tutumu deişmediğini vurgulayan Dal, Lütvi Mestan’ın Doğan’ın maşası olacağını aktardı. Dal, “Kötü olan Bulgaristan dünya gündemine yine böyle bir olay ile girmesidir. İyi olan ise Ahmet Doğan’ın sağlam ve hayatta olmasıdır” dedi.

Hürriyet ve Şeref Halk Partisi Başkanı Korman İsmailov, Ahmet Doğan’a karşı yapılan saldırıyı kınadıklarını belirtti. İsmailov, kan dökülmediği ve can kaybı yaşanmadığı için memnuniyetini dile getirdi.

Doğan’ın Lütvi Mestan ile yer değiştirmesini de yorumlayan İsmailov, “Doğan ömür boyu fahri başkan seçilmesi fazla bir şey değiştirmeyecektir. Tüm yetkilere yine sahip olacak, fakat sorumluluk taşımayacaktır.” diye konuştu. Olayın Bulgaristan’a sürülen bir leke olarak yorumlayan İsmailov, bundan sonra olacakları düşünmek bile istemediğini aktardı.

Kaynak: Beynur Süleyman, Sofya

Ziyaretci sayısı: 3078


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


tebrikler 2013-01-22 17:14:21
katılıyorum sayın liderlerim sizi çok seviyorum.temiz ve dürüst şahısların partisinde zaten şiddete nefrete yer olmaz tablo ortada
.. 2013-01-22 17:31:02
ben asıl mestan efendinin ne dediğini merak ediyorum
ne tuhaf mestan şuan susuyor. eee tabi kim olsa susar dayakçılık icratını gösteren susmayı tercih etsede kamera kayıtlarında öldürün emri verenlerde adaletten kaçamaz
biz kendimizi savunuyorduk ıfadesını kullanmasınlar boyle bır savunma olmaz eli kolu kontrol altına alınmış adeta dsayak yemesi için tutulan çocuğun azm ettişricileri yargılanmalı
zaten ahmet doğan olayına tum dunya komedi gözuyle bakıyor fakat kırcali bize bunu farklı çiviliyo
Cevdet 2013-01-22 18:19:38
İhaneti gördüm, adları Dalalama ve Kormandı!
Yigit Gaziler 2013-01-22 18:35:22
Kasim Dali ve Korman Ismailovu aciklamalarindan dolayi kutluyoruz.Amed Dogan kendisi rahat etsin diye dps ,ye omur boyu fahri (onursal)baskan kalmasi,temsil ettigi halki daha da rencide edecektir,alavere,dalavere ve bir cok kustahligi Lutvi,Bahri,Ramadan Atalay gibi masalarina yaptiracaktir mehsuliyet tasimiyacaktir.Entrigalara,iftiralara,ufuktaki ayak oyunlarina son verilmesi ,onune gecilmesi icin GUNAHSIZ HALKIMIZ bu sene yapilacak secimlerde kendi gelecegi icin oyunu iyi bir gelecek vaat eden yeni kurulmus olan HALKIN OZGURLUGU VE ONUR partisine vermesi zaruri(kacinilmaz)oldugunu gosteriyor.saygilarimizla asimilasiyona karsi direnen yigitler.
Cevdet 2013-01-22 18:40:14
İhaneti gördüm, Dlalamayı destekleyenler ihanet içindedirler.
.... 2013-01-22 19:00:49
CEVDET ABUK SUBUK LAFLAR ETME BURDA DEMOKRASİ VAR KIM NEREYE ISTERSE ONA OY VERİRİ
ASIL TOPLUMU GEREN
DURUP DURURKEN SUÇLAYAN
SUÇLA+İFTİRA AT=YÖNET yöntemi
halkına kımın ıhanet ettiği konuusnda aklı olan herkez bunu bilir
Ceyceyo 2013-01-22 19:57:38
Kasim sen nasil bir modelsin boyle yaaa.
TOSUN 2013-01-22 20:47:40
Ceyceyo ve,Cevdete Kasimdan benim modelim tosun modelinden ,siz ikiniz mereklisaniz buyurun bir iki toslalayim sizleri.
haber sitesimi provakator mu 2013-01-22 21:12:12
eğerki bu site gerçek haber sitesiyle turkluk için hızmet sunan siteyse
neden bölücü ıthamında bulunanların yorumunu silmiyor
kim ne yapmış bölmüş ne bölücüğü yapılmış
asıl bölucuğu gerginliği kım çıkarıyo
uyarı da hakaret kışkırtıcılık içeren yorumlar silinir diyor fakat
menfatleri doğrultusundakı yorum hakaret kufur de olsa kalıyor
bırde
uyarı yazma ozaman
açık açık hok u eleştırenlerın yorumu silinir yaz

toplumu geren asıl kim?
HABERTURK 2013-01-22 22:09:29
HABERTURK

Bazi perefsizle halkinin cikarlari icin calisanlara Sayin diye bahsetmeyi ihmal ediyor,malesef hainlere,ajanlara,donosniklere,otryadniklere ve halkina zarar ve zulum edenlere bazi yalakalar Sayin demeye bugunlerdede devam etmekte.
Biz ise SAYIN kelimesini halkimizin cikari icin her seyi göze alan insanimiza SAYIN kelimesini yakistiririz ve bizim icin SAYIN Oktay Yenimehmedov'dur ve gencimizi tabi ki savunuyoruz ve yanindayiz her konuda.

Bu bizim ve bizden olan gencimizin hareketini bir yere brakiyoruz ve o konudan otomatik olarak ona baygin oldugu halde savunmasiz oldugu halde ana avrat kufurler edip ve kendilerini erkek yerine koyanlarin, kardesimize tekme tokat saldiranlari kiniyoruz ve kimayida gecip cezasiz kalmamalari icin elimizden geleni cezalandirmalari icin yapacagiz ve bu konuyun örtpas edilmesine izin vermiycaz diye daha o ilk gun gencimizin o insanlik disi saldiriya maruz kalinca daha o dakikalarda o gencimizin yaninda yer aldik ve almayada devam edecegiz.

Hodri meydan saldiriyi yapan perefsizlere,kanun önunde ve halk önunde hesabinizi verceksiniz.Sizin borunuz ve kanunsuzluklariniz sona erdigini size halk olarak and ictik ve kanun ne diyorsa o kanun size cezanizi verecektir.

Bu duzenlenen protesto icin -"Oktay Yenimehmedov'u dövenlere dava" adıyla Hak ve Özgürlükler Hareketi’nin (HÖH) kurultayında Ahmet Doğan’a saldırı girişiminde bulunan genci savunmak için 26 Ocak 2013 tarihinde Kırcaali mahkeme binası önünde protesto gösterileri düzenlemeye hazırlandigimiz o orada o gun herkezi bekliyoruz ve BIZDE orada olacagimizi ve sizlerinde halkimiz olarak destek vermeniz icin görusmek uzere.

Savunmasiz halde olup baygin ve etkisiz halde olan gencimize saldiran perefsizlerin cezasiz kalmasi mumkun degildir ve olmamalidir ve samka im mrasna..Bu o gencimize saldiran perefsizler ayni sekilde halkimizin yillar önce hapishanelerde surunmesine yine neden olanlardir bunlar CEZASIZ kalmayacaktir ve kkalmamalidir.

Ulan erkekseninz artik Kircali meydanlarinda,TC devletinde veya Avrupa olsun cikipta oy isteyin görelim sizi tekme tokat halkimiza genclerimize nasil saldirilirmis birdaha bizlerede gösterirsiniz bakalim yakindan görelim samka vi mrasna dolna.

Yasasin Cumhurbaskanimiz Sayin Plevneliev,GERB Partisi ve Sayin Boyko Borisov ve Hosgeldin NPSD ve yeni liderlerimiz Sayin Kasim Dal,Sayin Korman Ismailov bizler sizlerle yolumuza devam edecegimize and ictik ve gereken yapilacaktir.

Yanindayiz,seninleyiz ve sana yapilanlari unutmiycaz unutturmiycaz SAYIN Oktay Yenimehmedov.

Vardik,Variz ve Var olmayada devam edecegiz...
Cevdet 2013-01-22 22:33:33
Dps sitesinde Korman ve dal haberleri görmek istemiyoruz. Hainlerin yüzlerini görmek istemiyoruz.
cesur 2013-01-22 22:55:26
CESUR YÜREK SAYIN OKTAY EMIN MEHMED
Sağlık durumu nasıl ?çok merak ediyoruz.
sofya ya yakın sayın başsavcıya tşk edecektim bır yureyi yaralı olarak bende derdımı anlatıcaktım
oktay emin ahmetler o kadar çokki
tahir 2013-01-22 22:58:32
19.01.2013 tarihinde yaşanan olayın ardından çok ilginç, traji komik, bazen okurken bu yalan nasıl söylenir benim halkıma diye düşünmeden edemedim. Evet bir partinin senaryosundan sonra batmakta olan geminin medya yandaşları da kaynak göstermeksizin bir takım asparagas haberler gün yüzüne çıktılar. Bir basın kuruluşunun haberine göre, Ben Kasim Dal’ı destekliyorum” Facebook grubu, suikastçıyı göklere çıkartıyor’’ başlığıyla haber yaptığını düşünerek bir karalama planı içine girmiştir. Fakat şunu göz ardı etmemek gerekir ki, burası sosyal bir platform olup, her birey düşüncesini özgürce savunabilmektedir. Burada yazılan yazılardan dolayı, ne Kasım Bey, nede parti sorumlu tutularak yazı yazılamaz. Buradaki saygısızlık yapılan senaryonun devamı olarak düşünüldü mü bilinmez ama artık benim halkım bu insanların yıllardır güzel tiyatrolar oynadığını, onuda başaramayıp en sonunda ellerine yüzlerine bulaştırdıklarına şahit oldular. Dünya basınında büyük manşetler çıktı. Türk medyasına Türk siyasetçiye suikast girişimi diye manşet attılar. Nasıl bir Türklüktür bu ki yıllarca komünistlere hizmet eden, Türk kardeşlerimizin ölümüne parçalanmasına sebep olan bir zihniyettir. Ayrıca bu nasıl Türklüktür ki Bulgaristan parlamentosunun Milletvekili, belediye başkanı diye adlandırdığı fakat Türkçenin zorunlu olmasına dair tek çivisi bulunmayan kişilerin bir Türk kardeşimiz umarsızca, acımasızca tekmelemesi, yetmez gibi kafasına tekme atarak ÖLDÜRÜN nidaları yükseltebilmektedir. İlk tekmeyi atarak bu işin ateşleyen, senaryo havasından çıkarmaya çalışan kişi ve kişileri kınıyorum. Bunlar TÜRK değil benim gözümde ………dır. Evet ben şahsım adına bu suikast girişiminde bulunan kişiyi göklere çıkartıyorum, çünkü Allah’ın yarattığı bir kul olduğundan. Peki sizlere sormak isterim, sadece boş bir tabanca ile gösteri yapan bir kişiyi bu kadar acımasızca döven zihniyet, yıllar önce baş aktör olarak katıldıkları öldürülen kardeşlerimiz için biz onlara ne yapacağız.? Biz Türklük adına asla barbarlığı desteklemedik ki bu saatten sonra onlara sadece cevabımızı sandık başında vermeliyiz. Bu kadar basit senaryo hazırlayıp, sandık başında ciddi kayıplar yaşayacaklarını bile bile başkasını karalamak, suç atmak neyin politikasıdır? Hürriyet ve Şeref Halk Partisi Başkan ve Başkan Yardımcısı başta olmak üzere verdikleri HÖH ayrılık kararını çok doğru olduğu, bu zamana kadar anlatıların ne kadar içler acısı olduğu ve bu senaryodan kurtulup hayatta başarıyı, hizmeti ve insan haklarını savunan bir grup, başarıyı sonuna kadar hak etmektedir. Evet bu parti ve kurmayları en azından insan insan olduğu için değer veriyor. Kimseyi dövmeyi amaçlamayan, tehdit alamayan bir grup. Bir insan neden suikast girişimine maruz kalır diye düşününce, ki bu suikasti bir Türk genci yapıyorsa ya senaryodur, ya da hakkı yenmiştir. Bu karar benim güzel yurdumun güzel insanlarına kalmış bir karardır. Bu konu artık sandıkta netice bulacaktır. Son olarak açık yüreklilikle söyle bilirim ki ‘’GÜZEL GÜNLER GÖRECEĞİZ ARKADAŞLAR’’ .
SAYGILARIMLA
Tüm Türk Kardeşlerime
Kartal 2013-01-22 23:48:18
Sayin Arkadaslar,
Bu sitede turkce yazilan yorumlari okuyum bunlarin bir turk tarafindan yazildigini sanabilirsiniz. Sistemli bir sekilde, halkimiz cahil zannedilip manipulyasyon yapmaya calisan gizli kurumlara bagli insanlarin buralara turkce olarak yorum yazdigini aklinizdan cikarmayin. Yani yorumu okuyup , vay be adam dogru söyluyor degip ayrilik yaratmak onlarin amaci oldugu sakin unutmayin.

"Onlara" bir cift sözum var :

Belki kisa sureligine belli bir ölcude amacina ulastinizi zannedebilirsiniz, ama sakin unutmayiniz ki biz Turkuz.
Hesabini er yada gec sorariz.
Bu yaptiginiz hatalari tekrarlamakta israr ederseniz tarihte bulgarlarin yasadigi acilari kendi kendinize kendi halkiniza yine sizler getireceksiniz.
adalet 2013-01-23 00:08:06
yarın bulgar tv kanal 3 oktay ın linçç edenlerin ismini verecek lütgen tanıdıklarınızı isimlerini burdan bildirerek yardımcı olun https://www.facebook.com/#!/SudZaPublichnitePoboiniciNadOktayEnimehmedov
Şapşal 2013-01-23 08:45:41
Türk ordusu ikisaate nah Sofya'da olurdu. Sen hayal dünyasında yaşamaya devam et gene, hayal etmek güzeldir.

1912 yazında harbiye nazırı Nazm paşa bir günde kahvemizi Sofya'da içeriz dedi az kalsın İstanbul elden gidiyordu. Haberin var mı?
mümünali 2013-01-23 11:21:47
Ahmet gitsin senede 3 bin leva ödenen korumalarını, beni neden korumadınız diye mahkemeye versin. Paraları geri alsın ve fakir fukaraya dağıtsın.

Üzülmemek elde değil be kardeşim. Bu bizim Kasım Dal Ahmetle yediklerini içtiklerini unutamıyor. Ne olacak bilmem. Ahmet onun da canuına okudu ama acısı yüreğini yakmamış benziyor.

Şu İsmail oğlan ise zaten biz soydaş oylarıyla seçilmişti, ayağını denk almazsa ne Parlamento göremez, Bana öyle geliyor da siz ne dersiniz bilmem. Bu arkadaşların ikisi de politikadan çok uzak. Milletin gömlek sırtına yapışmış, onlar "sayın" oyunu oynuyor. Ne deyeyim bilmem...
by 2013-01-23 11:52:03
sizin oyununuzu tiyatronuzu biz 23 yıldır gördük yaşadık.bahri ömer lutfi mestan tüm haksız kazanç elde edenler ortada artık bu siteye gerek yok bu siteye girsek gidişimiz komanst kafalı türk jıvkof oluruz
kırcalı eu sayfasındayız
fes 2013-01-23 13:56:44
Bu sefer de siteden rahatsız olanlar başka bir site kurmuş millete gel gel yapıyorlar. Serbest Korkmaz diye bir denemişti bu yolu, sonuç hüsran olmuştu.
serçe 2013-01-23 14:36:27
Oktaya ana avrat küfreden halk düşmanları bu ne biçim tanım.Oktay silahlı eylem yapıyor ve üstünede pişman değilim tek üzüntüm silahın ateş almamsı diyor ve siz kanı bozuklar buna halk kahramanı diyorsunuz.Yazıklar olsun
Akilli 2013-01-23 17:28:02
Bu olayi kim yaptiysa butun turkleri birbirine dusurdu, helal olsun.
...bu arada baya hain varmis, bu kadar da beklemiyordum.

Herseyin hayrlis diyelim, bakalim bu olayi yapanlar sular durulup gercek Turku gördukleri zaman nereye ne yapacaklarini sasiracaklar simdikten hesabini yapsinlar.

bu sefer ne amerika ne rusya ne de eu onlara yardim edebilecek.
gerçekler 2013-01-23 21:23:57
A.DOĞANIN YAPTIKLARI SALDIRGANIN YAPTIĞINDAN ÇOK DAHA ZARAR VERDİ TÜRK HALKINA SİZ HİÇ DÜŞÜNEBİLİYORMUSUNUZ BG. TÜRK HALKI 1985 YILINDAN BERİ HİÇ KESİNTİSİZ SADECE ŞEKİL DEŞTİRİLDİ VE ASİMİLASYONA DEVAM EDİLİYOR KİMİN SAYESİNDE BAŞTA A. DOĞAN OLMAK ÜZERE ve DİĞER MİLLET VEKİLLERİ SAYESİNDE.OLDU BU ASİMİLENİN DEVAMI.....BUNLARI GÖZ ÖNÜNDE BULUNDURUN ve GÖRECEKSİNİZ Kİ SALDIRGANIN YAPTIĞI BİR OYUNCAKLA HİÇ BİR ŞEY DEĞİLDİR...EVET BİR DÜŞÜNÜN DÜŞÜNME KABİLİTİYETİNİZ VARSA.
AHMET 2013-01-23 21:33:05
AHMET EMİNİ KİM ÖLDÜRTTÜ....A. DOĞAN BİLİYOR BU İŞİ KİM VE NE İÇİN YAPTIRILDI YAZIK DEĞİL Mİ.RAHMETLİ AHMET EMİNE. BU İŞİ ÖRT BAZ ETTİLER O KADAR..İŞTE BU İŞLER ÖNEMLİ İŞLER....MERMİSİ OLMAYAN BİR OYUNCAK TABANCA İLE KORKUTULMUŞ.A.DOĞAN ARTIK KİM NE OLMUŞ..TARTIŞMAYA BİLE DEĞMEZ.ASIL ÖNEMLİ OLAN SORUN BG. TÜRKLERİ İÇİN ZORUNLU TÜRKÇE EĞİTİM GENÇLARİMİZ TÜRKÇE OKUSUN...BU ÇOK ÖNEMLİ.KİM ELİNİ BİLE TEPİŞTİRMEDİ BU KONUDA HÖH BAŞI KİM BELLİ DOĞAN...DİKTAORA....
fes 2013-01-23 21:50:02
Saçmalamanın bir alemi yok, Afrika ülkesinde yaşamıyoruz. A .Emin intihar etmiştir. Doğan'ın enküçük bir dahli olmuş olsaydı çoktansiyasi hayatı biter, kodesi boylardı.

Doğan türkçü olmamasına ramen başarıı bir siyasetçidir. Entelektüel kapasitesi çok yüksektir. Bence dolaylı da olsa türklüğe faydalı olmuştur. Onursal başkan olarak tavsiye ve önerileriyle faydalı olmaya devam edecektir.
SADIK 2013-01-23 21:56:21
DOĞANIN ENTELEKTÜELLİĞİNİN TÜRK HALKINA HİÇ FAYDASI OLMADI FELSEFİ LAFLARLA VE YALANLARLA SADECE TÜRK HALKI ALDATILDI.fes BİLEZİSEN BİLENLERE SOR veÖĞREN SORMAK AYIP DEĞİL BİLMEDEN KONUŞMAK AYIP..BİLGİ OLMADAN FİKİR YÜRÜTÜLMEZ..ONU DA ÖĞREN.........
fes 2013-01-23 21:57:25
Site yönetimine.

Doğan ve dps karşıtları burada fikir tartışması yapmıyorlar, dezinformayona dayalı kara propaganda yapıyorlar. Bunlara müsade edilmemeli, yazıları derhal silinmeli.

İfade özgürlünü kötüye kullanma hakkı hiç bir demokraside yoktur.
fes 2013-01-23 22:00:16
Sen Doğan'ıanlayabilecek seviyede olsaydın bukadar aptal olmayacaktı. Türk halkını bulgarlar aldattı ve aldatmağa devam ediyorlar. Aldananlardan biri de sensin ki Boyko'un askerliğini yapıyorsun. Hem de gönüllü askerlik.
AYŞE 2013-01-23 22:18:59
FES SENDE A. DOĞANIN YAĞVISMISIN KİM DEMİŞ Kİ BOYKOYA OY VERİN DİYE...YENİ TÜRK PARTİSİ VAR OYLAR ONA DENİLİYOR BAŞKA BİR ŞEY DENİLMİYOR LAFI BAŞKA YERE ÇEKMEYİN...BİRAZ AKILLI OLUN.......SİZ BG.da NE MAPUZLARA DÜŞMÜŞSÜNÜZ NE DE BELENE TEMERKUZ KAMPINA BELLİ Kİ SİZİN....HABERİNİZ ÇOK KISITLI BG. POLİTİKASINLA İLGİLİ.
boykocu 2013-01-23 22:27:25
fes bu arda facede benim yorumlarımı okumuşun laflarımı papağan gibi çalıyosun ve burda yazıyorsun doğanı eleştirmeye son verelim bu kadar apartı eleştiri çok fazla oldu .....
boyko bugune kadar gelmiş geçmiş türklere en yakın siyasetçidir
boyko dan rahatsız olanlar kusura bakmayın verdğiimiz rahatsızlıktan dolayo onurluyuz
boykoyu da destekleriz .........yani şuanda güçlü oanı desteklememiz gerekiyor
tek taraflı fanatizme son

körü körüde baygın taraftarlığa son
güç kimde biz orda
güzel günler göreceğiz
SİZLER 2013-01-23 22:32:48
ANLAŞILIYOR Kİ fes GİBİ DÜŞÜNEN KİŞİLERİN ASİMİLASYON HİÇ ,Mİ HİÇ AĞIRLARINA GİTMEMİŞ ve ZANETMİYORUM BU GİBİ DOĞANCILARIN TÜRKLÜN MÜCADELESİ YAPMIŞ OLSUNLAR...KİM BİLİR KORKUDAN NASIL KISTINIZ KENDİNİZİ.VE ADIN NE DİYE SORULDUKÇA...BULGAR ADINLA CEVAP VERDİNİZ.ŞİMDİ BÜYÜK TÜRK KESİLİYORSUNUZ.BÜYÜK TÜRKLER TÜRK HALKI İÇİN CANINI DAHİL ORTAYA KOYANLARDIR.İYİ BİL BUNU. BOŞA KONUŞMAYIN............EVET BEN KFAYI TORBAYA KOYDUM BU KONUDA.BUNU İYİ BİL.SENİN ve SENİN ÇOCUKLARIN İÇİN KELLE KOLTUKTA ÇOK FAYDALI İŞLER YAPABİLDİK DİĞER MÜCADELE ARKADAŞLARLA.
Er 2013-01-23 22:38:30
Enimehmedov . Bu ne bicim isim boyle. Eminmehmedmi dogrusu yoksa yanlismi kullaniliyor. Enimehmed adini hicbir yerde hickimsede duymamistim.

Sanal ortamda duygu somurusunden gecilmiyor. bulgar usagi oktayin yuzu gozu morarmis kizarmis halde resimlerini kullanarak birde fotosop duzenlemesi ile yuzune masumane bir ifade vererek insanlari ona acindirmaya tesfik ediyorlar. Tabi en buyuk destegide bulgarlardan aliyor.

Cok garip bir mantik. Tamamen duygu somurusu . Zaten politikaciların en tehlikeli ve en ise yarayan silahidir duygu somurusu.
FATMA 2013-01-23 22:46:10
SİZLER.BUNU YAPTIYSANIZ.ÇOK TEŞEKÜRLER SİZE VE DİĞER MÜCADELE ARKADAŞLARINIZA SİZLER GİBİLERİ MÜCADELE ETMESEYDİLER BG. TÜRKLERİNİN ONURU BEŞ PARALIK OLURDU.SAĞ OLUN VAR OLUN.ŞİMDİ YİNE GERÇEK ANLAMDA MÜCADELE EDENLER.BG. TÜRKLERİNİ KURTARACAK BU GÜNKÜ DURUMDAN.
kakalinka maya 2013-01-23 23:01:00
okay kardeşimizi seviyoruz hatta baygınız ,bulgarlara hasasiyet ve insani duyarlılığından dolayı tşk ediyoruz .
. 2013-01-23 23:07:28
bu akşam muberek gecede tartışmayın
fes 2013-01-24 00:03:06
Tartığımız falan yok. İşsiz kalmış DS ajanları kara propaganda yapıyorlar. Bunlara cevap bile vermek gerekmez.

Mesela boykocu adıyla yazan onlardan biridir. Türkçeyi bilir ve demode psikholojik savaş yöntemlerini mekanik bir biçimde kullanır.

DPS'nin zayıf tarafı propagandadır. Antonyo Gramchi dediği gibi, kitleler üzerinde ideolojik hegemonya kuramazsan güçünü kaybedersin.

Türklerin en güçlü, ama aynı zamanda en zayıf taraları güce meyletmeleridir. İç çatışmalarda bu yararlı olurken, dışardan gelen bir güce meylettiklerinde ise, feci sonuçları olmaktadır.
Gulyabani 2013-01-24 12:39:20
Fesiye kizim seni istemeye geldiler,nerdesin gel de birer kahve koy onlerine ,uc delikanli geldi gelde birini sec birinci afrikadan geldi yamyamlarin kabile basimis,ikincisi avusturalyadan geldi aburgenlerin davulcu basimis,ucuncusu nepaldan geldi yetilerin basimis.Bir an gelde sec birini ,aksi halde ucunede veririm seni.
feso-ya 2013-01-24 18:20:12
Ulan ipne fes,bu siteye yazı yazanların %99 u Amet Duvanı suçlu buluyor,türk düşmnanı olduğunu tescil ediyor da,bir sen mi akıllısın ulan pederas.Bizi ahmak mı sanıyorsun.Bir sen,bir de Amet Doğan kitap okumuş,geri kalan 350 milyon türk aptal. Bir siz ikiniz,Amet Duvanla akıllı. Geri kalan herkes ahmak.Utanmaz adam,kolayını bulsan Amet Duvana g.t verecen,terbiyesiz.AMET DUVAN felsefe kitaplarından kopye çekerek konuşmalarını kaleme alıyor. Ne demek istediğini ne sen,ne de amet Duvan kendi anlıyor.Boş laflar,bulgar gazetecileriğin bile anlamakta güçlük çektiği,kitaplardan kopya alma sözlerden,halk ne anlasın.Sen Amet Doganın,mitinglerde elinde yazılmış metin olmadan,konuştuklarını dinledin mi Fes?.İNAN BİR LİSE ÖĞRENCİSİ Amet Duvan aganızdan,üç misli daha iyi konuşuyor.İstanbulda oturup hiç halk arasına çıkmadan,yorum yazman Fes,seni yanlış düşüncelere ve dolayısıyla,yanlış yorum yazmana sebebiyet veriyor.
Er 2013-01-24 19:03:56
fes arkadas bak post modernizmin yarattiklari sana neler yaziyor :)
Vitisa kerkenez sarayindan 2013-01-24 19:29:05
Fes dogru soyluyor,Ahmed Emin intihar edecek baska yer bulamadigi icin ,buraya saraya gelip intihar etti,fes A.Eminin yanindaydi ikisi once carba ictiler daha sonra sarayda bulunan Turk hamamina gittiler ne olduysa orada hamamda oldu,silah sesleri sarayin her kosesini cinlatti.
fes 2013-01-24 20:18:00
Yazsınlar, lumpenlerin söylediklerinden etkilenecek değiliz. Akıl çalıştıramazlar, mantık bilmezler. Onlar fasa fiso insanlardır, hiç bir değerleri yoktur. Sıfır çarpı sıfırdırlar.
Perperek Der ki.... 2013-01-24 22:18:21
HEPİNİZE SÖZ VERİYORUM.
AGENTPAVEL TÜRKİYEYE GİRİŞ YAPTIĞI ANDA HİÇ UNUTAMIYACAĞI BİR SÜRPRİZLE KARŞILAŞACAK
HA BİR DENESİN ŞİMDİ BAKALIM
Er 2013-01-24 22:46:47
fes , Ahmed Dogan post modernizm kavramini avrupa birligini yorumlarken kullanmisti.

Bence Post modernizmin bulgaristan Turkleri icindede buyuk etkisi vardir.

Yani post modernizm zihinsel paradigma yaratir.

Sence Bulgaristandaki Turkler icin nasil bir zihinsel paradigmadan soz edebiliriz?

Dogan karsitligi yapan sahislar bilincli olarakmi karsitlik yapmaktadirlar yoksa post modernizmin yaratmis oldugu sihinsel paradigmanin eserlerimidirler.
Deliormanın deli efesi 2013-01-24 23:19:19
i.ne fes seni İstanbulda,Türkiyede saklandığın delikte bulmayanı...... anasını danasını.Kerkenez gibi seni deliğinden çıkaracam ulan som ağızlı.Senin TÜRK düşmanlığı yapan ağzını ve dişlerini revizyondan geçirecem.Ulan eşek kafalı senden başka Türk düşmanlığı,Doğan yalakalığı yapan kalmadı.Neydibelirsiz Fes.
fe 2013-01-24 23:38:13
Hayvan hayvanlığını kanıtladı. Ben demiştim...Cierleri beş para etmez. Korkak ve düşük zeskalıdırlar.
Yusuf 2013-01-25 18:13:52
Sizler ilk once turkce yazmayi ogrenin,ondan sonra yorum yapin.Turkce konusmayi ve yazmayi bilmiyorsunuz.
Yusuf 2013-01-25 18:23:18
Ahmed Dogan dediginiz baskan turkce bilmiyor ustelik turklerin baskani.
HH 2013-01-28 18:15:14
biz ajanlarin degil sizin arkanizdayiz (HSHP)