Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7439 Lv.
GBP GBP 2.1822 Lv.
TRL TRL 0.3041 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
21 Temmuz 2019
HABERLER » Bulgaristan
Lütfi Mestan: Saldırı Ahmet Doğan’ı ve HÖH’ni yok etmeye yönelikti

Lütfi Mestan: Saldırı Ahmet Doğan’ı ve HÖH’ni yok etmeye yönelikti

22 Ocak 2013

Hak ve Özgürlükler Hareketi /HÖH/ Genel Başkanı Lütfi Mestan düzenlenen basın toplantısında, HÖH Onursal Başkanı Ahmet Doğan’a yapılan saldırının ekspertizlerini, HÖH partisi Başsavcıdan ve soruşturmayı yönetenlerden, Avrupa Uzmanlık Servislerine bağlı, bağımsız bir laboratuarda yapılmasını istediğini duyurdu.

Lütfi Mestan “Bu silahın insan öldüremeyeceğini söyleyen herkes, silahı şakağına dayasın ve ancak o zaman, şimdiki ekspertizin doğru olduğuna inanabilirim” dedi. Ahmet Doğan saldırısını Bulgaristan’a sürülmüş utanç verici bir leke olduğunu ve HÖH’nin gerçeği ortaya çıkararak, bu lekeyi sileceğini söyledi.

Hak ve Özgürlükler Hareketi, suikast hakkında İçişleri Bakanlığı kurumları tarafından yapılan ekspertizleri, doğru ve geçerli olduğuna inanmıyor. HÖH Başkanına göre, ekspertizlerin geçersizliğine rağmen, savcılık Oktay Enimehmedov’a kaldırılan cinayete teşebbüs suçunu, Vandalizm ve cinayet tehdidi suçlarıyla değiştirmiş.

Lütfi Mestan “Suikastın amacı siyasi bir siparişi yerine getirmek ve Dr. Ahmet Doğan’ı öldürmek. İkinci amaç ise Hak ve Özgürlükler Hareketinin siyasi ölümüydü. Suikast birinci aşamasında başarısız oldu, ikinci amacında da başarısız olacak.

HÖH Başkanı “Tüm diğer partilere sesleniyorum, sadece formalite olarak bu terör eylemini kınamasınlar, bunu saldırganın yüceltilmemesi ile birlikte uygulasınlar. Saldırganın yüceltilmesi devam ederse, ileride çok ağır cezalar ödeyebilirler” dedi.

Mestan demokratik bir Bulgaristan’da, 5 dakikalığına ünlü olmak isteyen ve siyasi parti liderini öldürmeye teşebbüs eden birisini, doğrudan veya susarak siyasi güçler tarafından ödüllendirmesini, normal karşılamadığını söyledi. HÖH Başkanı “Avrupa ölçeğinde bir siyasi parti liderinin hayatı, bu kadar mı değersiz?” sorusunu yöneltti.

Kaynak: haber.bg

Ziyaretci sayısı: 3469


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


barış 2013-01-22 17:55:30
bu iş boyle olmıycak ahmet doğan bır kerede afetsin emın ahmet el öpsun 23 yıllık turk lıderi afederse çok guzel anlamlı barışçıl olucak
Cebelli 2013-01-22 17:57:35
Lutvi siz dps olarak kimi kandirdiginizi saniyorsunuz,sizin karsinizda ,oynadiginiz tiyatroya inanacak kerizler mi var?Sizin karsinizda gozunu acmis olan Turk Halki var!Halkimiza hesap verme zamaniniz yaklastikca,ne yapacaginizi sasirmis oldugunuzdan turlu,turlu senariyolar uretip ,oyunculugunun eksik oldugundan tiyatro rolunuzu iyi oynayamadiginizdan dolayi cumle aleme acik verip rezil oldugunuzun farkinda bile degilsiniz.DPS,ye elveda dizisi basladi iyi seyirler.
... 2013-01-22 17:57:51
mestan ın yargının verdiği karara itiraz etmesi için kendizi azrail sanan can alıcılarından haber versin
... 2013-01-22 18:02:20
dsp nin grubu orda can alıcı azrail gibi gerçek yuzunu gösterdi 3 gundur moralim bozuk
yuo tube ahmet doğan sahnesi izlene rekoru kıryor
1.5 milyon tıklama almıştı öğlen baktım ama izleyemedim şiddet goruntulerınden dolayı bakamıyorum
ve dünya bize k..la gülüyo
alay konusu olmuş
şov diyor herkez
rezil ettiniz bizi
uyarı 2013-01-22 18:12:49
" ...kaldırılan cinayete teşebbüs suçunu"

Kaldıralan olmaz yöneltilen olur. Bukvalen prevod olmuş.
DERS 2013-01-22 18:21:19
Olay ders niteliği taşıdığını almak alabildiyseni,z ne mutlu
ESRA EROL A 2013-01-22 18:50:23
Sevgili bulgaristanlı kardeşlerim esra erol a güzel terbiyeli pırl pırıl genç kızımız çıkıyor.
talibini arıyor lutfen medeni cesaretinizi tolayın tv ye çıkın çünkü o göçmen çocuğuna EVET Diyecek
tüm taliplerin e bugune kadar hayır dedi
Eğerki bu site haber sitemız ise esra erol gibi hayırlı bir işe vesile olmak istıyorsa lutfen guzeller güzeli HAFİZE İÇİN HABER YAPSIN MEDENİ CESARETİ TOPLASIN BİZİMKİLER ÇAĞRIDA BULUNSUN.BEKAR KARDEŞLERIMIZE EVLİLİK YUVA KURMAK İSTIYENLERIN DIKKATINE
Esra Erol diyene... 2013-01-22 20:02:14
Sen Hafize'nin babası mısın? Kefil mi oluyorsun?
Televizyona çıkacak kadar çaresiz kaldıysa, işi zor...
abdi-esraya 2013-01-22 20:19:05
ne olur saçmalamayın utanmasam 50 yaşında benmi gideceğim ama izdivaç için değil nasihatta bulunmak için
Bulgaristan turku 2013-01-22 20:50:44
Bakiyorumda,bazi arkadaslar ,ozellikle Turkiyeden,HOH-u cok tasliyorlar.Eger bu turkculuk davasi ecnebi bir devlette o kadar kolay ve basit olsaydi,bugunku olaylar olmazdi.Unutmayn ki biz burada 1990-dan sonra cok ve cesitli davaladan gectik,ona ragmen,kendi dilimizi,dinimizi,kulturumuzu korumaya ve gelistirmeye calistik.Ve on saflarda HOH vardi.Size belkide disaridan kolay gelirdir ve suclamanizda basit oluyor.Her ne olmus ve olmamis,ne kadar da suc veya zaman kayibi olsada,biz burada kaldik ve turkluk davamizi surduk,direndik,kazandik.Eger simdi baska zamanlar geldise,o zamanlarida biz yarattik.Biz BULGARISTAN TURKLERI-burada kalanlar ve direnenler.
adalet 2013-01-22 21:01:22
sayın mestan yargıcın işine karışmaya şimdiden başlamış.
yaşadığı ülkenin lobratuvarına yargısına güveni yok mu avrupaya sesleniyo ? avrupa gelir ama senın için değil dayakçılar için .
illa birinin üstünemi yıkması lazım?
artı dps nin önsıralarında oturanların nasıl can alıcıya dönüştüğünü gördük
oktayı dövenler ve öldür emri verenler yargılanmalı
adalet yerini bulsun
tabiii 23 yıldır tek parti tek olunca nassıl olsa mecbur bana deyip seçim zamanı gül seçim sonrası sopa
HABERTURK 2013-01-22 21:49:48
HABERTURK

Bazi perefsizle halkinin cikarlari icin calisanlara Sayin diye bahsetmeyi ihmal ediyor,malesef hainlere,ajanlara,donosniklere,otryadniklere ve halkina zarar ve zulum edenlere bazi yalakalar Sayin demeye bugunlerdede devam etmekte.
Biz ise SAYIN kelimesini halkimizin cikari icin her seyi göze alan insanimiza SAYIN kelimesini yakistiririz ve bizim icin SAYIN Oktay Yenimehmedov'dur ve gencimizi tabi ki savunuyoruz ve yanindayiz her konuda.

Bu bizim ve bizden olan gencimizin hareketini bir yere brakiyoruz ve o konudan otomatik olarak ona baygin oldugu halde savunmasiz oldugu halde ana avrat kufurler edip ve kendilerini erkek yerine koyanlarin, kardesimize tekme tokat saldiranlari kiniyoruz ve kimayida gecip cezasiz kalmamalari icin elimizden geleni cezalandirmalari icin yapacagiz ve bu konuyun örtpas edilmesine izin vermiycaz diye daha o ilk gun gencimizin o insanlik disi saldiriya maruz kalinca daha o dakikalarda o gencimizin yaninda yer aldik ve almayada devam edecegiz.

Hodri meydan saldiriyi yapan perefsizlere,kanun önunde ve halk önunde hesabinizi verceksiniz.Sizin borunuz ve kanunsuzluklariniz sona erdigini size halk olarak and ictik ve kanun ne diyorsa o kanun size cezanizi verecektir.

Bu duzenlenen protesto icin -"Oktay Yenimehmedov'u dövenlere dava" adıyla Hak ve Özgürlükler Hareketi’nin (HÖH) kurultayında Ahmet Doğan’a saldırı girişiminde bulunan genci savunmak için 26 Ocak 2013 tarihinde Kırcaali mahkeme binası önünde protesto gösterileri düzenlemeye hazırlandigimiz o orada o gun herkezi bekliyoruz ve BIZDE orada olacagimizi ve sizlerinde halkimiz olarak destek vermeniz icin görusmek uzere.

Savunmasiz halde olup baygin ve etkisiz halde olan gencimize saldiran perefsizlerin cezasiz kalmasi mumkun degildir ve olmamalidir ve samka im mrasna..Bu o gencimize saldiran perefsizler ayni sekilde halkimizin yillar önce hapishanelerde surunmesine yine neden olanlardir bunlar CEZASIZ kalmayacaktir ve kkalmamalidir.

Ulan erkekseninz artik Kircali meydanlarinda,TC devletinde veya Avrupa olsun cikipta oy isteyin görelim sizi tekme tokat halkimiza genclerimize nasil saldirilirmis birdaha bizlerede gösterirsiniz bakalim yakindan görelim samka vi mrasna dolna.

Yasasin Cumhurbaskanimiz Sayin Plevneliev,GERB Partisi ve Sayin Boyko Borisov ve Hosgeldin NPSD ve yeni liderlerimiz Sayin Kasim Dal,Sayin Korman Ismailov bizler sizlerle yolumuza devam edecegimize and ictik ve gereken yapilacaktir.

Yanindayiz,seninleyiz ve sana yapilanlari unutmiycaz unutturmiycaz SAYIN Oktay Yenimehmedov.

Vardik,Variz ve Var olmayada devam edecegiz...
Cevdet 2013-01-22 22:35:37
Habertürk bir haindir yazıları silinsin
tahir 2013-01-22 23:16:27
asıl hain cevdettir kendiside silinsin
habber turk protestoya gelicem inş
ben oktay gibi yaralı biriyim
Kartal 2013-01-22 23:26:54
Sayin Arkadaslar,
Bu sitede turkce yazilan yorumlari okuyum bunlarin bir turk tarafindan yazildigini sanabilirsiniz. Sistemli bir sekilde, halkimiz cahil zannedilip manipulyasyon yapmaya calisan gizli kurumlara bagli insanlarin buralara turkce olarak yorum yazdigini aklinizdan cikarmayin. Yani yorumu okuyup , vay be adam dogru söyluyor degip ayrilik yaratmak onlarin amaci oldugu sakin unutmayin.

"Onlara" bir cift sözum var :

Belki kisa sureligine belli bir ölcude amacina ulastinizi zannedebilirsiniz, ama sakin unutmayiniz ki biz Turkuz.
Hesabini er yada gec sorariz.
Bu yaptiginiz hatalari tekrarlamakta israr ederseniz tarihte bulgarlarin yasadigi acilari kendi kendinize kendi halkiniza yine sizler getireceksiniz.
adalet 2013-01-23 00:12:34
yarın bulgar tv kanal 3 oktay ın linçç edenlerin ismini verecek lütfen tanıdıklarınızı isimlerini burdan bildirerek yardımcı olun https://www.facebook.com/#!/SudZaPublichnitePoboiniciNadOktayEnimehmedov
Perperek Der ki... 2013-01-23 02:16:22
Henüz medeni ve nazik dayak atma metodları keşfedilmediği için artık allah ne verdiyse serseriden esirgenmemiş.

Canavar insanlar göremiyorum ama hayal gören gerizekalılar gani, mesela aklı evvel ahır küreğinin teki elleri kelepçeli insana nasıl kıydılar diye sormuş. Bre ilk önce sen serseriye "elinde tabanca ile sen kime kıyacaktın?" diye sorsana. Sonra da gözlerini iyice aç ve olayları takip et doğru görmesini öğren ki doğru yorumla.

http://www.cross.bg/photo_new_gallery/2013/01/21/10331e4e448acc3029a88f0543803280.jpg
fes 2013-01-23 08:39:33
Benim Dps'yle lgili bazı rezerverim vardı, fakat bu olaydan sonra, bulgar medyası ve kamuoyunun olayı ele alış biçiminden ve hain ruhlu Doğan karşıtlarının tutumlarından sonra artık yüzde yüz Dps destekçisi oldum.

Irkçı bulgar kamuoyu DPS'ye hayat şansı tanımak isemiyor, onları toplumun dışına itmek istiyor.

Bulgaristan'ın çıkarlarına saygılıyız diye teminatlar vermelerine, AB katılım sürecinde iyi niyetle haklarımız bahasına engel çıkarmamalarına, yapıcı olmalarına ramen türkleri toplum dışına itmekte kararlılar.

Bu okadar açık ki görmemek için aptal olman lazım. Hal böyleyken bize ne kalıyor? Direnmek kalıyor.
şevked 2013-01-23 09:14:11
Bulgarların yazılarını takip ederseniz forumlarda Oktayı "bılgarski patriot" "osıznal se bılgarski-myusyulmanin patriot" olarak ifade ediyorlar.Ben Oktayı Ahmed Doğana Türkçülüğü savunmadığı için saldırdığını sanıyordum oysa adam bulgarcı çıktı.
Umarım Mestan yeni lider daha türkçü ve radikal söylemlere ve eylemlere girer.
fes 2013-01-23 09:40:57
Aslında Dps yönetiminden hiç kimse bulgarlarla çatışma içerisine girmek istemiyor, hiç biri benim gibi sert milliyetçi değil mesela. Fakat olaylar bazen insana hiç istemediği şeyleri yaptırır, tarihte bu defalarca görülmüştür.

Gerb partisin mafiotik yönetimi, işlediği suçları örtbas edebilmek için bulgarlarda zaten var olan türk korkusu ve nefretini kışkırtmaktadır. Bulgaristan'ın feci ekonomik ve sosyal durumunun müsebbibi olarak DPS'yi Ve Doağan'ı göstermektedir.

Ben de diyorum ki, Dps ve Doğan bu söylenen kötülükleri isteseler bile yapamazlardı; en azından dört senedir iktidarda olmamalarından dolayı bir iyileşmein başlamış olması lazımdı. Değil mi?
Hikmet Efendi 2013-01-23 12:04:13
Sayın arkadaşlar,

Bulgarların ve Bulgar devletlerinin yakın ve uzak tarihi suikastlarla doludur. 1923'te
Çara saldırıp öldürmek isteyenler, Sofya'da "Tsveta Nedelya" kilisesi çatısına bomba koyut patlatanlar, Todor Jivkov'u öldürmek isteyen Gruya Grubu ve daha niceleri hep politik suikast işleyip kahraman olmuşlardır. Bulgardaki gelenek budur. Bizim, "değişiklik isteyen birinden, kim olursa olsun farklı davranmasını istememiz zaten saçmalık. Ahmedin hiçbirimizi peş paraya saymadığını siz de biliyorsunuz. Onun için bir şey var. Ben ve Benim gölgem. Başka bir dünya yok. Bunun sevmekle sevmemkle alakası yok...

Bulgaristan tarihinde suikastlar hep polit olmuştur. Bizde mafyalık da politiktir.
Nedenleri ve sonuçları da politiktir. Öldürülen öldüğü yerde kalır ve olay biter. Hep öyle olmuştur. Çünkü bu Bulgaristan'da politikacı olmanın özelliğir: Yani Kelleyi koltuk altında tutmak. Ahmet bunu bilmiyor muydu. Biliyordu. Biz kendisine yardım ederken de biliyorduk, halkan kopunca, politikayı halka rağmen yürütünce, işlerin buralara varacağını. Oktayın Ahmet'i öldürmek istediğine inanmıyorum. Bu iş iyilikle bitmelidir.

Tarihsel gerçekler böyleyse, Bulgaristan'da doğmuş, okumuş, yetişmiş olan Oktay Yenimehmedov'un işlediği Ahmet Doğan suikastı neden politik olmasın. Ortada iki fail var: Suikasta hedef olan DPS Başkanı, suikastçı genç DPS'li genç militan bir Bulgaristan Türkü. Suikast nedeni, "Ahmet Doğan'ın kendisini zırhlaması, halkından kopması, politikayı saptırması ya da sizin değimlerinizle "bana kimse hiçbirşey yapamaz havası yaratması", Türklerin dertlerinden tamamen kopması, halkımıza yararlı olmayan politika izlemesi, seçmenin oyunu alıp dertlerimizle hiçbir ilgisi olmayanlar için kullanması, bizi tanımayan insanları bizim temsilcimiz olarak parlamentoya tıkması, olayları uyutması, politikayı toslatıp insanımızı dilenci duruma getirmesişdir."

Siz hepiniz DPS'de işlerin iyi gitmediğini biliyordunuz ve biliyorsunuz. Bu GERB'ten önce de böyleydi, şimdi de böyle. Zorlaşıyor tabii. Kazanın giderek kıkırdadığını ve neredeyse kaynamaya başladığını da görüyorsunuz. İlk gonguruk (Oktay olayı) kazan kapağını kaldırdı. Otoriterleşme, faşıstleşme kokusu sardı NDK'yı, Sofyayı, Avrupayı. Biz Bulgaristan, Balkanlar ve Avrupanın en namuslu, en çilekeş ve en ezilmiş halkının evlatlarıyız. Lütfen kendinize gelin, hesap gönderin para havale edelim de bir boy aynası alın, bir bakın kendinize??? Belki o zaman halkktan koptuğunuzu ve çok çok değiştiğinizi göreceksiniz. Lütfen biraz daha sağduyulu olalım. Ben diğer partilere ve politik çizgilere teslim olalım demiyorum. Ama yeni Başkan Lütfü Mestan'ı halka inmeye, demokratikleşmeye, herkesi saymaya zorlamak benim, sizin, hepimizin, bizim ortak hem vatandaş hem seçmen hem de de namus hakkımızdır. Biz her defasında DPS'ye oy veriyoruz. Biz oyumuzu tiyatro seyretmek için vermiyoruz. Lütfen saatlerimizi yeniden ayarlayalım. Unutmayalım hepimiz aynı mahale harmanında çelik ve top oynayarak büyüdük ve aynı mezarlıklara gömüleceğiz. Lütfen benliği ve kibiri yenelim, verelen selama selamla karşılık verelim.
fes 2013-01-23 12:58:04
Hikmet , uzun uzun anlattığın şeylerin, vardığın sonuçların tamamı yanlış. Önce bir düşünmeyi öğren ki doğru yargılara varabilesin. Bunu yapamıyorsan sus.

Bulgaristanın durumunun sorumlusu olarak bir azınlık partisini göstermek ya avanaklıktır ya da kötü niyet vardır. Doğan'ı eleştirenler (Korman ve Dal) onu daha türkçü neden olmadın diye eleştirmiyorlar; yolsuzlk ve bulgarlarla daha iyi niye geçinmedin diye eleştiriyorlar.

Sen de aynısın. Mesela suikast olayını Boyko'nun gizli servisinin planlayabileceğini hiç düşünmedin. Savaş halinde siizin gibi adamlar hemen idam edilirler. Çünkü yaptıklarıyla duşmana yardımcı olmaktadırlar.
anlayana 2013-01-23 13:03:41
Kasım Dal gümbür gümbür geliyorda,Ahmer Doğanın uyutuğu,hipnoze etiği bazı kişiler,azınlık olmalarına rağmen,meselâ Fes VE papaz gibiler halâ derin uykuda ve doğan rüyası hayal etmekle,genç ömürlerini geçiriyorlar.Yazık üzülüyorum bu gençler için.Milliyetçi ve Türkçüyüz diyorlar.Türk düşmanını Doğanın yanında yer almaktan geri kalmıyorlar.Anlayan turp yesin ve yahut bu kalın kafalı fes ve papaza turp yedirsin.
AGENT PAVEL YARGILNACAK 2013-01-23 13:08:30
AGENT PAVEL EN KISA ZAMANDA YARGILANACAK VE DOKUNULMAZLIĞI KALDIRILACAK.
BULGAR AJANI OLARAK AVRUPA MAHKEMELERİNDE DE DAVALARI GÖRÜLECEK
AGENT PAVEL HAKKINDA 2013-01-23 13:09:46
HEPİNİZE SÖZ VERİYORUM.
AGENTPAVEL TÜRKİYEYE GİRİŞ YAPTIĞI ANDA HİÇ UNUTAMIYACAĞI BİR SÜRPRİZLE KARŞILAŞACAK
HA BİR DENESİN ŞİMDİ BAKALIM
Fes'e 2013-01-23 13:12:04
Salak FES,kimin işi var Bulgaristanın ekonomi durumuyle.Bırak batsınlar sana ne babam oğlu.Yok muhalefete olan höh partisinin günahı neymiş te falan filân. Geç bunları.Demogoji yapma.Konuyu bilinçli bir şekilde sapıtıyorsun uyanık.Senin yalakalık yaptığın HÖH-DPS partisi ve genel başkanı BG.de yaşayan türklerin,sosyo-kültürel hakkları içinne yaptı?.Sen onu söyle babam oğlu.
Kara Ibrahim Aga-10,cu Köy 2013-01-23 13:12:33
Acho ichin chok iyi bi yorum var Almanyanin en saygin gazetesinde..Fes sen birkach kere oku.Anlamazsan sor..

http://www.temadaily.bg/publication/7258-%D0%93%D0%B5%D1%80%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D1%81%D0%BA%D0%B8-%D0%B2%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%BD%D0%B8%D0%BA:-%D0%92%D0%BB%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%BD%D0%B5-%D0%BD%D0%B0%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D1%85%D0%B0-%D0%BD%D0%B8%D1%89%D0%BE-%D1%81%D1%80%D0%B5%D1%89%D1%83-%D0%94%D0%BE%D0%B3%D0%B0%D0%BD/
Agent Pavel 2013-01-23 13:16:23
İlgililere,
Türk düşmanı Prof. Emil Boev'i ve hain Cambazov'u buraya yükleyen bu site yetkililer bu gidişle Todor Jivkov'u da minnettarlıkla anarlar yakında.
Yaw İsmail, bir de AGENT İLKO var-ama onun dosyası Lütvi Mestan (Agent Pavel)inkiden farklı. Dırjavna sigurnosttan değil-polisten. Bir yazsana onu da buralarda. Osman Oktayı (Arnavut Osman) yazmaya unutma haaa.
Bir de şu var. Yıllarca BKP resmi tarihçisi olan Yalımov'tan vazgeç. Ondan sana hayır gelmez. Vatanseversen bu kişilerle ne işin var
fes 2013-01-23 13:43:22
Okudum İabram aga, ve de demek istediklerini anladım sanırım. Bulgarcayı konuşamasam da çok rahat okuyup anlayabliyorum.

Batıbasınında çokan haberler kesin doğrudur diye bir şey yok. Kim yazmış bu yazıyı, ihtimal söz konusu alaman gazetesinin bulgaristan muhabiri. Muhabirin bulga sevgilisi var mıdır, türklere karşı ksenofobduygularla dolu mudur değil midr, onlara bakmak lazım.

Ama yazının geneline bakılırsa türk duşmalığı tesçillenmiş bulgar kamuoyunun nefret dilinin tekrarından başka bir şey değil.

Parlamentoya gitmez mış de... Bulgarların nefretini üerinde hissetmemek için gitmiyordur, ben olsam ben de gitmem. Sanki gidip de ne olacaktı, bir de böyle bakmak lazım.

Berliskoni falan suçlamaları ise tümden geçersizdir , çünkü eğer bir açık bulbilselerdi çoktan hapis ettirmişlerdi.
şevked 2013-01-23 14:08:16
Ben merak ediyorum Ahmet Doğana general Franko Lütfi Mestana Juan Karlos benzetmesi yapabilecekmiyiz acab.Şu Manada:

General Franko otoriter ve muhafazakar bir diktatördü ve bugünkü İspanya kralı Juan Karlosu o yetiştirdi mirasçısı olarak.
Fakat Frankonun ölümünden sonra Juan Karlos Frankocu sistemi demonte etti ve yerine demokrasiyi getirdi.

Acaba Mestanda 23 senelik "doğanist" kültürü HÖH'ten demonte edip HÖH'ü "kvazitürk" partisinden gerçek azınlık partisine dönüştürecek mi?
Perperek Der ki... 2013-01-23 16:10:58
Öyle ya da böyle Doğan dönemi bitmiştir.
fes 2013-01-23 16:23:20
Demokrasiyi niye okadar istiyorsunuz ki siz, bize yarayıp yaraıyacağını niye hiç sorgulamıyorsunuz?
Bulgaristan'ın kedisinde demokrasi var mı ki, sorarım sizlere.

Bize merkeziyetçi ve diktatoryal bir parti gerek; bulgrlarla mücadele ederken her kafadan bir ses çıkmayacak bir parti gerek.

Bugün mesela meşhur Bab-ı Ali baskının tam 100'cü yıldönümü. İttihat ve terrakki üyesi yurtsever subaylar hükümeti basıp iktidara el koymuştu; bir kaç bakanı da kurşunlayarak öldürmüştü.

Demokrasi hukuk falan deselerdi asla başaramazlardı. Edirne bulgarların elinde olurdu, Çanakkale asla yaşanmaz, İstiklal harbi de verilmezdi.

Bize demokrasi lazım değil, bize taş gibi bir türkçü parti lazım. Onun hayalini kuruyoruz ve de umut ediyoruz.
şevked 2013-01-23 17:07:46
Fes benim dediğim demokrasi meselesi değil.Ben prensip olarak HÖH'ÜN yeni yönetimi Doğan döneminin türk halkına BİRŞEY YAPMAMA durumundan vazgeçip BİRŞEY YAPMA modeline geçilsin, yani Mestan Doğandan çok farklı olsun - DAHA AZ ÇALSIN, HALKININ GEÇİMİ İÇİN BİRŞEYLER YAPSIN,TÜRKÇE EĞİTİM İÇİN BİŞEYLER YAPSIN.Çünkü DĞAN SADECE SİMÜLASYON YAPTI.
Nasıl Juan Karlos Frankoculuğu attıysa o şekilde Mestanda Doğancılıktan sıyrılsın.
Hikmet Efendi 2013-01-23 17:38:13
Şevked kardeş, çok iyi özetlemişsin. Ben de Mestan'ın Doğanı pozitiv yani Türklüğümüzden yana, kimliğimiz lehinde olumsuzlamasını arzu ediyorum ve sana tamamen katılıyorum. Bunu yapmaya kalkarsa her bakıma yardımcı olurum. Kimse dışlanmayacak. Biz hepimiz kardeşiz.

Fes'in yazdıklarını okurken aklıma geçen yüzyıldan bir politik düşünürün şu sözleri geldi:

"Cahil bir toplum, özgür bırakılıp kendine seçim hakkı verilse dahi, özgür bir seçim yapılamaz. Çümkü oy kullananlar seçim yaptığını zanneder." İnsanımızın politik düzeyini göz önüne getirelim.

"Cahil toplumda seçim yapmak, okuma yazmayı bilmeyen bir adama, hangi kitabı okuduğunu sormak gibi ahmaklıktır." 40 yıldır doğru dürüst eğitim veren okulumuz yok. A. Doğan döneminde BG'de Türkçe kaç kitap basıldı? Kişisel koruma için verilen yıllık 3 milyon leva ile Türk Üniversitesi kurulurdu...Biz gevezelik etmek için yazmıyoruz.

Fes, senin seçmen üzerinde çok sıkı baskı uygulama isteklerine gelince, 23 yıldan beri insanımız zaten asker gibi diziliyor, biz demokratik toplumda yaşamak istediğimizden dolayı, Ahmet Doğan vesayetinden kurtulmak istiyoruz. Bunu yeniden yazmama yada altını çizmeme gerek varmı? İstersen gel ve Kırcali'de Ahmeti eleştirel bir tutum al da göreyim senii. Yazmak kolay...Linç edilirsin vallahi...
fes 2013-01-23 18:08:30
Ahmet Doğan'ın türk kimliğmiz konusnda hiç bir şey yapmamasını eleştirenlere benim bir diyeceğim yok; ben de eşleştiriyorum ve onaylamıyorum.

Nevar ki, bazı arkadaşlar Doğan'ı bulgarların türk duşmanı tezleri noktasından eleştirmelerini ben kabullenemiyorum. Ahmet Doğan türk kimliğini savunmuyor ama bulgarlar ona savunuyormuş gibi muamele yapıyorlar. Ne diyorlar "ankara'nın adamı, boyanada bir sultan, bulgar milletini soydu gibi şeyler" diyorlar.

Mesela Şevket'in şu "çalmasın, halkın geçimi için bir şeyler versin isteklerini bir ele alalım.

Nasıl çalabilir, Doğan Bulgaristan'ın başbakanı veya maliye bakanı mı ki? Koalisyon döneminde bulgar hazinesinden veya fonlardan üç beş para tırtıklayabildiyse bu bir başarıdır.Bulgar devletinin kasası sizi mi gerdi? Onlar almasaydı bulgarlar alacaktı, daha mı iyi olacaktı.

Tükiye'de kürt milletvekillerine kürtlerden yolsuzluk yapıyorsunuz diye eleşri
Yapıldığını ben duymadım. Kürtler kadar olamıyacak mıyız.
Perperek Der ki... 2013-01-23 19:22:14
Kişisel koruma için verilen yıllık 3 milyon leva ile Türk Üniversitesi kurulurdu...Biz gevezelik etmek için yazmıyoruz.
_______________________________________________

Bu parayı nerden uydurdunuz ya da Vejdi Raşidov'un dediği herşeye inanmalı mıyız? Böyle bir para abartılı bir rakamdır olsa bile Doğan'ın kendisine nakit verilmiyor ki o parayla okul kurulsun. Zaten Doğan bırakın beni korumayı bir Türk okulu yapın demesi bu Bulgar devleti gene yapmaz. Eğer ki böyle bir para harcanıyorsa ben Doğan'a daha çok gezip tozmasını öneriyorum ki koruma masrafı 10 milyon lev olsun.
fes 2013-01-23 22:05:33
Sayı saymasını bilmiyorlar ki, budalaca şeyler söyleyebiiyorlar. Korumalara verilien parayla değil ünüversite, toalet bile kurulamıyacağını nereden bilsinler?

Ayrıca son saldırı korumaların gerekli olduğunu apaçık gösterdi. Keşe daha fazla para vererek daha iyi korunsaymış.
dini imanı para 2013-01-23 23:44:54
iki yalaka kırcalı fes ve papaz. kırcalıya ver parayı,başka da bir şey isteme.kalkmışlar türklük falan filan konuşuyorlar.yalan.inanmıyorum inanmayın.kırcalının dini imanı para gerisi boş.kimseyi inandıramasın fes.
fes 2013-01-24 00:11:40
Kapitalist sistemde yaşadığımıza göre para tabi ki çok önemli olacak.

DPS'nin koalisyon dönemlerinde elde ettiğ kapital çok önemlidir. Para olmadan bu devirde hiç bir şey olmaz. Para olmadan partinin örgütlenmesini bile kuramayız.

Ben Ahmet Doğan'ın paraya önem vermesini çok olumlu buluyorum. DPS'nin kontrol etiği paralar tehtit altında bırakılırsa Bulgaristan'da etnik çatışma çıkar. Ben öyle düşünüyorum
BG. 2013-01-24 01:12:25
HİÇ BİR ZAMAN TR. TARAFINDAN ETNİK SAVAŞ ÇIKSIN...O CESARETLİ TÜRKLER ZORUNLU GÖÇLE TR. KÖÇ ETTİLER.........ORADA YAŞAYANLAR BÜYÜK ÇOĞUNLUKTA KORKAKLAR....KORKAN İNSAN HİÇ BİR ŞEY YAPAMAZ.....
YAŞA 2013-01-24 01:17:11
BG. NASIL BİLDİN BRAVO SANA BEN DE ÖYLE DÜŞÜNÜYORUM.KORKAK OLMASALARDI A. DOĞAN 23 YIL SALTANATLIK YAPABİLİRMİYDİ. DEMEK Kİ KORKAKLAR BOYUN EĞMEYE DEVAM EDİYORLAR.HAKLARI GASP EDİLSE DE UYU UYU YAT UYU MİSALİ. ARTIK UYANIN VE KORKUYU ATIN ÜSTÜNÜZDEN ZAMANIDIR.........
Perperek Der ki... 2013-01-24 02:15:10
Gerizekalı ahır küreği kendi konuşuyor sonra da kendi kendine başka birisiymiş gibi destek çıkıyor!
Sehit yakinlari 2013-01-24 11:44:44
Yazdigimiz yorumlari siliyorsunuz,bu nasil bir demokrasi anlamis degiliz,yapilan yorumlar silinmemesi icin ille de fes ve bir iki angut gibi dps ,ye yalakalik mi yapmamiz gerekir.Asla sitenizde yorum yapmaktan vaz geciyoruz,siz Halkin yararina degil ,dps tarafi tutuyor ve sizlere yalakalik yapan Halk dusmanlarinin yorumlari disindakileri siliyorsunuz.Aburgen Ismail Koseomer bir gun gelece bunlar sana ve yandaslarina sorulacaktir.Sehit yakinlari.
vatandaş 2013-01-24 12:12:53
Deyusların pislik yazılarını silmeniz iyi oluyor. Burasını pislemelerine müsade etmeyin.
fes 2013-01-24 12:24:22
Vatandas sen ne gunler icin yasiyorsun,site pislenirse perperek papazinin ahir kuregini alip temizlersin,ucretini site sahibi oder.
Varnalı 2013-01-24 12:44:23
Korman ve Dal arkadaşların yardımıyla türkleri parçalayacağız. Göreceksiniz.
Türkiyeli 2013-01-24 13:46:37
geçmiş 20yılda dps halka sefalet ve rezalet dışında ne verdi. Taş üstüne taş koydu mu, sorarım sizlere. Güzelim türk halkını perişan etti, hizmet adına ne yaptı, eğitim, sağlık'ta ne yaptı? Bölgesel yalakalarını oligarşik bir yapıya soktu. Bölgesel zenginlerin de sonu hayırlı olmayacak, halk sefalet içinde olduğu sürece..
al mazlumub ahını 2013-01-24 16:48:31
Belli oldu ki Allah 19.01.2013 seytanlarin ikisinide Azraille tanistirdi ve uyardi. Allah Ekber ! Аллах бавя, но не забравя ...İsmail Korkmaz
Merkezi Bursa’da bulunan Balkan Göçmenleri Kültür ve Dayanışma Derneği’nin (Bal-Göç) Genel Başkanı Doç. Dr. Yüksel Özkan kalp krizi geçirdi. Özkan 19 Ocak 2013 Cumartesi günü Bulgaristan’ın Başkenti Sofya’da gerçekleştirilen Hak ve Özgürlükler Hareketi Part...isi’nin kongresini izlemek üzere resmi davetli olarak Sofya’da bulunuyordu. Kaldığı Princess Otel’de Pazar günü erken saatlerde rahatsızlanan Yüksel Özkan’ın kaldırıldığı Aleksandrovska Hastanesi’nde kalbine stend takıldı. Bir süre yoğun bakımda tutulan Özkan Türkiye’den gelen eşi ve hekim arkadaşlarının gözetiminde Türkiye Cumhuriyeti Sağlık Bakanlığı’nın tahsis ettiği ambulans uçak ile Bursa’ya götürüldü. Özkan’ın hayati tehlikeyi atlattığı ancak kalbine giden damarlarda yaşanan daralma ve tıkanma nedeniyle tedavisine bir süre daha devam edeceği belirtiliyor. İsmail KORKMAZ — Bal-Göç’ün başkanı Özkan hayati tehlikeyi atlattı (2 phot
Varnalı 2013-01-24 17:35:01
Korman ve Dal arkadaşların yardımıyla türkleri parçalayacağız. Göreceksiniz.
------------------------------------------------------------------
Dünya alem bilir ki,Varnalı denen adam,yani ben yukarıki yazıyı yazmayacağımızı. Biz dava arkadaşıyız.Bizim anlayışımızda ölüm var,dönmek yok.Bu böyle biline.Bir arkadaş her halde şaka yapmak istemiş olabilir.Fakat nafile.Yemezler.
Saygılarımla.
Fes gardaşa 2013-01-24 17:52:06
Fes,bu şakayı sen yaptın değilmi gardaş?.Kimseyi inandıramasın Fes. Biz daava adamıyız,bizi herkes bilir ve tanır.
Saygılarımla:
Varnalı.
fes 2013-01-24 20:09:04
Yok ben yapmadım, ama bakıyorum kaç gündür biri benim ismimle şakayapıp duruyor.

"Vatandas sen ne gunler icin yasiyorsun,site pislenirse perperek papazinin ahir kuregini alip temizlersin,ucretini site sahibi oder."

Yazı bana ait değildir.
Perperek Der ki... 2013-01-24 20:17:06
Ne zamandan beri diyorum, bu siteye yorum yazabilmek için üyelik sistemi lazım diye.
ds ajanı pavel 2013-01-24 20:28:53
bu sitede yorum yazabilmek için ds ajanı olmanız yeterlidir.
fes 2013-01-24 22:14:35
dsp nin grubu orda can alıcı azrail gibi gerçek yuzunu gösterdi 3 gundur moralim bozuk
yuo tube ahmet doğan sahnesi izlene rekoru kıryor
1.5 milyon tıklama almıştı öğlen baktım ama izleyemedim şiddet goruntulerınden dolayı bakamıyorum
ve dünya bize k..la gülüyo
alay konusu olmuş
şov diyor herkez
rezil ettiniz bizi
Perperek Der ki.... 2013-01-24 22:15:39
HEPİNİZE SÖZ VERİYORUM.
AGENTPAVEL TÜRKİYEYE GİRİŞ YAPTIĞI ANDA HİÇ UNUTAMIYACAĞI BİR SÜRPRİZLE KARŞILAŞACAK
HA BİR DENESİN ŞİMDİ BAKALIM
göt 2013-01-24 23:15:32
Ananın amcı nasıl gülüyo ibne