Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7182 Lv.
GBP GBP 2.2751 Lv.
TRL TRL 0.3194 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
24 Nisan 2019
HABERLER » Bulgaristan
Müftülük Binası Girişine Domuz Kafası Asıldı

Müftülük Binası Girişine Domuz Kafası Asıldı

24 Ocak 2013

Gotse Delçev Bölge Müftülüğü binasının kapısına domuz kavası asıldı. Olay, Salı sabahı yaşanmış. Namaz kılmaya gelen imamlar ve Müslümanlar gördükleri manzara karşısında adeta şaşkına dönmüşler. Çirkin girişimi bir kışkırtma olarak kabul eden Müslümanlar, bu olayı, sağcıların yeni cami yapımı karşıtı düzenleyecekleri gösteri ile alakalı olduğunu düşünüyorlar. Gösteri “Top presa” basın kuruluşu tarafından düzenleniyor.

Bölge Müftüsü Aydın Muhammed, olayın büyütülmemesi için sabah namazına gelen gençlerin bu kafayı çöpe attıkları bilgisini doğruladı. “İnfomreja” önünde konuşan bölge müftüsü: “Gotse Delçev bölgesi ile tüm Blagoevgard ili Müslümanlarını sağduyulu olmaya çağırıyorum ve hiçbir koşul altında bu domuz kafası olayında olduğu gibi yarınki karşıt yürüyüşte de kışkırtılmaya gelmemelerini istiyorum”, dedi.

Başmüftülükte mevcut bilgilere göre geçen yıl toplam 15 cami ve dini binalara karşı saldırı düzenlenmiş ve birçok yerde İslam karşıtı gösteriler yapılmış. Bu yılın başından beri ise ülkenin çeşitli yerinde gerçekleştirilen saldırılar hemen hem geçen yılın toplam rakamına yaklaşmış. 24 gün içerisinde 10 saldırı yaşandığı da verilen bilgiler arasında.

Yaşanan bu çirkin saldırı Başmüftülük makamınca doğruladı.

Kaynak: haber.bg

Ziyaretci sayısı: 2942


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


Perperek Der ki... 2013-01-24 22:35:58
Olaylar Orta Çağ İspanyası gibi mi
HABERTURK 2013-01-24 22:36:18
Böyle durumlara halkimiz alismali lazim oy kayibina ugrayan pöhluler dpsliler Kircaliyi en son secimlerde kaybettiklerini anladilar ve en azindan gotse delchev dekinleri bali elimizde tutalim oradan bari oylar kaybolmasin diyorlar belkide olamaz mi ?

Yillar önceden sinirlarin kapanmasi icin TC develetine yalvardilar kapanincada sinirlar sinirdan kacak insanlari para karsi gecirenler yine onlarin icinden degilmiydi?
Er 2013-01-24 22:51:02
haberkekonun idrarinin rengi degisse, diskisi sivilassa HOH 'den suphelenecek.
Varnalı 2013-01-24 23:25:53
Ahmet Doğan kongreye katılanlar önünde,okuduğu raporunda:-,,Ahlâki gerekçelerim olmasına rağmen dürüstlük nedeniyle yabancı başbakanların davranışlarını yorumlamak istemiyorum''demiş.
Buna da ne demeli.Pes doğrusu.
A.Doğan,sen hangi dürüstlükten bahsediyorsun?.
Senin yabancı başbakan dediğin şahsiyet,Türkiye Cumhuriyetinin başbakanı sayın Recep Tayyip Erdoğan beyefendidir. Ajan Savanın sarfetiği sözlere bir bakın.
Neymiş efendim,ahlâki gerekçeleri olan dürüst bir insanmışta.....Hadi git oradan ya.Sende ahlâk ve dürüstlüğün zeresi yok A.Doğan. Türk milleti seni dünden tanımıyor. 23 yıllda kaç eş ve sevgili değiştirdin?İçtiğin marka viskilerin şişe adeti kaç bin olduğunu dürüstçe söyleyebilirmisin?Seni seçenlerin hakklarını korumak için canla başla çalıştığını söyle.Söyleyemesin çünkü,dört yıllda bir defa meclise ayak basıyorsun.Seni millet Boyana saraylarında yan gelip yatsın diye seçmedi. Çalışsın ve biz seçmenlerine faydalı olsun diye sana 23 yılldır vatandaş oyunu verdi. Karşılığında ne aldı?. Söylermisin Ahmet Doğan?.Bulgaristan Türklerinin bir gazetesi mi var,bir tv.si mi var? Yoksa çocukları okullarda 4 saat mecburi Türkçe ders mi okuyorlar?. 8 yıl iktidar oldun,Türklere hangi hakkları kazandırdın?1990 yıllı başında,cebinde bir paket sigara parası olmadığı günleri çok çabuk unutun Ahmet bey.Ama biz halk olarak unutmadık.Hiç bir zaman halktan bir adam olmadın.Zaten işin başından itibaren sen ötekilerinin,açıkça söylüyorum,Bulgar derin devletinin adamıydın.JİVKOFUN AJANI OLMAKLA HER ZAMAN GURUR DUYDUN.Bahsetiğin sende olmayan o vijdan sende olsaydı,dosyaların açılmasından sonra istifa ederdin.Şimdi kalkmışsın,sende hiçbiz zaman olmamış,dürüstlük ve ahlâktan söz ediyorsun.Bu yetmiyor bir de kalkmışsın,başbakanımız Reçep Tayyip Erdoğan'ın davranışlarını yorumlamak istemiyormuşsun.Sen kim oluyorsun da,her yönüyle dürüstlük abidesi olan,RECEP TAYİP ERDOĞAN BEYE DAVRANIŞLARINDAN DOLAYI,DÜRÜSTLÜK ÖĞRETMEYE NİYETLENİYORSUN.Sen kim,Recep bey kim.Otur oturduğun yerde A.Doğan.
HABERTURK 2013-01-24 23:52:59
Tebrikler sana Varnali kardesimiz o dogru ve acik sözlerin icin gercekleri yazmissin ALLAH SIZIN GIBILERINI BASIMIZDAK EKSIK ETMESIN VE HER GECEN GUN COGALMAKTAYIZ ARTIK GELECEK SECIMLERDE BALOTAJ OLMAYACAK..

HER KIM OLURSAN OL NPSD Eye gelin ve bu yeni yoldan gidelim ve destanimizi yazalim.
TOSÇALI 2013-01-25 00:05:49
Yeter be sıktınız artık.Hep aynı şeyi yazıp duruyorsun HaberTürk.Sen bu harekete bence yararı bırak daha fazla zarar veriyorsun.
HASAN 2013-01-25 00:12:16
Valla NPSD nin ne tarafa çekeceğini bilmiyoruz ama bildiğimiz tek şey var oda DPS nin ne tarafa çektiği, Yetti artık 23 yıldır sizleri karsılıksız zengin ettik. Bu sefer oyumuz hakikaten NPSD ye, sonu ne olursa olsun. Ya NPSD yada asimilasyona devam, kararı milletimiz versin artık,2 keapçeye ve biraya kanmayın artık, seçimlerde şoparlara birsürü para dağıtıyor DPS ama Türklere gelince nanay . Oyumuz Kormana ve Kasım DAL a
Er 2013-01-25 00:13:56
haber keko, sen yazsan yazsan " osuruk destani" yazarsin .
ajan habertürk 2013-01-25 12:01:19
Habertürk ajandır, milleti kışkırtmaya çalışıyor.
Er 2013-01-25 12:47:09
ajan olsa ne olur gulmek icin yazilarini yorumlarini okuyorum.
Sevda 2013-01-25 12:48:29
Dürüstlük abidesi R.Tayyip Erdoğan-hahaha,beni güldürdüğünüz için Allah sizden razı olsun:))))
Bu adam Türkiye'yi demokratik ve laik ülkeden şeriata doğru hızlı adımlarla götürürken,ve Türkiye'nin şu anda yarısını resmen para için satmış bulunurken,siz dürüstlük abidesinden söz ediyorsunuz.Kasım Dal'ın partisini tebrik etti diye mi bu sözler? Kasım Dal'ın adamı olarak ancak bukadar yalakası olabilirsiniz! Yakışır!
sevda 2013-01-25 13:24:35
Ayrıca,Varnalı veya Haberturk,haberin başlığı "Müftülük Binası Girişine Domuz Kafası Asıldı" . Oysaki sizin yorumunuz bu başlıkla yakından uzaktan alakası olmayan kongreyle ilgili.Yani,sizler,bu sayfaya sadece birilerinin kuklalari olarak,Ahmed Doğan'ı kötülemek için girdiğiniz gayet net ortada. Bunu yaparken bari biraz daha ortama ve yazılan başlıklara uygun eleştiriler yapsanız,belki bukadar bariz yalaka olduğunuzu hissettirmeyebilirdiniz. Saygılar..
Kara Ibrahim Aga-10,cu Köy 2013-01-25 14:14:10
Gelishmekte olan Memleketlerde olar böyle vakalar..

Bazilarinda Papazlar öldürülür bazilarindaise domuz kafalar asilir Camilerin avlusuna..

Normal..
Perperek Der ki... 2013-01-25 14:43:48
Gelişmiş ülkelerde ise Solingen gibi vakalar olur, temiz iş...
Mutluluk 2013-01-25 14:47:25
Bu tür hareketler yapan Bulgar milliyetçileri çok aptal ve cahil.
Türkler mutsuz olursa Bulgarlar da mutsuz olur.
Bunun başka türlü olacağını düşünmek mümkün değil.
Hepimiz aynı toplumda yaşıyoruz.
Toscali 2013-01-25 16:37:12
Gara sevda Senin beğenmediğin başbakan Kırcaaliye geldi camide cuma namazı kıldı Gazi kırca ali nin türbesinde dua etmiş Kırcaali ye ilk defa bir türk cumhur başkanı geldi.
Daha öncekilerin aklı nerdeydi Başbakanımızı kötülüyorsun... Şeriata götürüyor dediğin sistemle Osmanlı 800 sene dünyada süper oldu.. senin cumhuriyetin ne yaptı ????
Dil uzattığınız kişilere dikkat edin.
son 12 seneyi uzayda mi geçirdin de böyle saçmalıyorsun.
ToSCaL 2013-01-25 16:46:58
Ayrıca savunduğun kişinin Türkler için yaptığı 5 tane hayırlı işi sayabilirmisin.. Adam Türkçe konuşamıyor ki Türklerin hakkını savunsun...Kendi cebi için yapacağını yaptı kesesini doldurdu , baktı ki artık işler kötüye gidiyor başkanlıktan çekildi. İnanın bu adam DPS nın iktidara ortak olma ihtimali %1 bile olsa bırakmazdı. Suyu sıkılmış işi bitmiş partiyi bıraktı . Sen de bu adamı savunuyorsun. Sana soriyim o zaman dps nın avukatı dps 2 dönem iktidar ortağı oldu da neden hala benim köyümün girişindeki tabelada Gorno Prahovo yazıyor. Neden köylerin adlarını türçeleştirmedi .
Perperek Der ki... 2013-01-25 18:34:34
senin cumhuriyetin ne yaptı ????
Dil uzattığınız kişilere dikkat edin.
_____________________________

Ortalığı cahil cühela basınca böyle sorular da çıkabiliyor elbet... Dil uzatılan kişi kim yahu, mehdi mi, peygamber mi, yoksa Kasımpaşalı Gürcü Recep mi?
HABERTURK 2013-01-25 19:53:11
ajan habertürk 2013-01-25 12:01:19 e cevap:

Ajan asl olmadik,halkimizi ise asla satmadik,sulalemin icinde bile sizin gibi ne yalakalar verdir ne halkini satanlar ne ajanlar,ne donosnikler ne otryadnikler.

Tek var olan sizin gibi yalakalardan ve hainlerden zarar görenler ve hapishanelerde yatanlarimiz vardir bazilar
bu yolda hayatlarinida kaybetmislerdir.

Bizler Asil turkleriz Vardik,Variz ve hosunuzada gitmese biz VAR OLMAYADA DEVAM EDECEGIZ ve NPSD ye oyumuz ve destegimiz siz bile sasiracaksiniz secimlerde geldinde nasil halkimiz bu defa Sayin Korman Ismailovu,Sayin Kasim Dali ve Kircalili kardesimiz Sayin Tasim Tasim nasil bas taci yapip yukseltecek ve sizler ise sumuklerinizi sarkitip sokaklarda bile gezmeye utanacaksiniz.

Kazaniz mubarek olsun siz cökup gittiniz bu sizin gibi hainlerin cökusu 4 yil önce basladi farinda degilmisiniz ve son secimlerde kircali belediye baskanlini balotajlan aldiniz cunku biz getirdik o göreve inanarak azis aganiza ama halkinin yannda olmadigi icin bizde onu silecegiz ve halkini seven baskasi bu sene sonuna kadar gelecektir .

Hasan aganizin istifasinida biz isteyecegimizi biliniz.

Bir etrafiniza baktinizda asil turkleri görmelisiniz simdiden yada körsunuzdur yalakliginizda,saginizda GERB e oy veren kardeslerimizi solunda ise NPSD yi bas taci yapacak asil turk halkimizi görmelisiniz uyanin o ruyadan sizin gecmisiniz mazide kaldi ARTIK HALKIMIZ NE DERSE VE KANUNLAR NE DERSE O OLACAK.

Saygilar asil halkimiza.

Her ne olursan ol yeriniz bizim yanimizda NPSD yada höhe dpsye dahada cok nefret dolusan GERB e hic cekinmeden oyunu verebilirsiniz..
ajan habertürk 2013-01-25 23:01:37
Yahu Habertürk, sen git önce biraz Türkçe öğren. O son cümle ne öyle?
Senin gibi kafası karışık adam hangi partiye gitse o partiyi batırır.
Al biraz Türkçe bir şeyler oku. Hem Türkçeyi öğrenirsin hem de belki biri iki düzgün laf.
Şu anda Kasım ve Korman ne anlatıyor ben daha anlayamadım.
DPS'ye güzel muhalefet yapsınlar, sıkıştırsınlar, beni mutlu ederler.
Ama çıtayı yükseltsinler, üçüncü dünya ülkesinin üçüncü sınıf politikacısının yapacağı şeyleri yapmasınlar.
Daha iyiyi yapmak için yarışsınlar. İyi olan kazansın.
Ha, sana da dostça bir tavsiye. Kasım'a ve Korman'a iyilik yapmak istiyorsan, onları savunma, onlar lehine bir şey yapmaya çalışma. Kaş yapayım derken göz çıkarıyorsun, iyilikten çok zararın dokunuyor. Bak söylemedi deme...
HABERTURK 2013-01-26 12:38:50
ajan habertürk 2013-01-25 23:01:37
Gara gulum benim yasim 53 bu yil 54 de gircam ben turkcemden memnunum,turkcem dahada kuvetlidi 1990 yilina kadar ama malesef hainler ve sizin gibi yalakalar gelince biz turkcemizi unutur olduk ve turkce konusmamin bozuklu sizden geliyor.
Tc devleti siniri kapatsin diye yillardir komplolar yaptiniz halkimiza sonrada sinirdan kacak halkimizin paralarini alip gecirenler yine sizin icinizdendi her tarafiniz ticaret kokanlara lafimiz,ve mitinglerde her yerde turkceyi bilmeyen sizler hep bulgarca konusunca bizde bulgarca ögrenmeye yöneldik ve ordan benim turkcemin bozuklugu ve yasimizda ilerlemis ama insallah Sayin Dal ve Sayin Kormanlan turkcemiz duzelecek..
Perperek Der ki... 2013-01-26 16:35:57
53 yaşında olmuşsun ama için hala boş, bu gidişle de dolduramazsın.
HABERTURK 2013-01-26 21:04:23
Istersen gel cernooceneye hazirandan sonra göruselim ve nasil dolu oldugunu göstyereyim sana öyle bir doldururum ki arkandan sasirirsin papaz,taskinlara yol acip disarlara tasmasin pacalarina kadar akmasin.
Perperek Der ki... 2013-01-26 22:05:54
Beyinsiz adamlarla işim olmaz...
deliormanlı 2013-01-27 00:08:02
ahmet doğanın türkiye cumhuriyeti başbakanı hakkında yabancı başbakan ifadesini kullanması hiç hoş olmamış.nez aman anavatanımızın başbakanı yabancı oldu.
ajan habertürk 2013-01-27 00:56:07
Habertürk
Çok güzel sen aynı kafayla, kahve muhabbeti yapar gibi yazmaya devam, çok güzel, hiç bozma.
Kasım ile Korman'ın senin gibi dostu varsa zaten düşmana ihtiyacı yok.
İnadına 2013-01-27 01:01:51
Arkadaşlar,
Bu adamlar böyle saçmalıkları hep yapıyorlar. Ben şahsen hırslanıyorum. Ama onların oyununa gelmeyeceğiz. Güzel güzel bildiğimiz yoldan gideceğiz.
Ayrıca, şu anda Türklerin yaşadığı bölgeler hep en geri kalmış yerler arasında. Bu kadar Türk, dünyanın dört bir yanına gitti, Türkiye'ye gitti, nispeten iyi paralar kazandılar. Ne yapalım da bu insanlar gelsin Türklerin yaşadığı bölgelere yatırım yapsın. Ekonomik kalkınma olmadan hep boşuna konuşuyoruz.
Türklerin yaşadığı bölgeleri Bulgaristan'ın en zengin, en refahlı bölgeleri yapalım.
Bunu yapabilecek insan gücüne ve maddi güce sahibiz. Bu gücümüzü birleştirmemiz gerekiyor. Görsün bakalım Bulgarlar bu iş nasıl oluyor.
Türkiye'ye gelince ağızları bir karış açık kalıyor. Yıllarca kötüledikleri Türkler onlara 20 sene fark atmış diye hayıflanıyorlar.
Toscali 2013-01-28 08:41:09
İnadına iyi güzel konuşuyorsun da Türkiyede seçim zamanı gelince bizim saftrik maçırların çoğu chp ye mhp ye oy atıyor . Bulgaristanda ise dps ye oy veren halk la yola çıkılmaz dediklerin yapılmaz. Senin dediklerini bu halk hakedecek kafa mantalitesinde değiller daha. Ahmet dogan ve partsiine 23 sene oy verdiler 23 sene daha oy versinler kalkınırlar merak etme.
İnadına 2013-01-28 10:30:54
Durumun kötü olduğunda anlaşıyoruz ama daha iyiye gitmesi çaba gösterelim deyince anlaşamıyoruz. Neden?