Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7583 Lv.
GBP GBP 2.2627 Lv.
TRL TRL 0.2951 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
20 Haziran 2019
HABERLER » Balkanlar
Ahmet Doğan’a Yapılan Silahlı Saldırı Hakkında Basın Açıklaması

Ahmet Doğan’a Yapılan Silahlı Saldırı Hakkında Basın Açıklaması

27 Ocak 2013

Bulgaristan’da faaliyet gösteren ve üyelerinin çoğunluğunu Türklerin oluşturduğu “Hak ve Özgürlükler Hareketi (HÖH)” isimli siyasi partinin kurucu Genel Başkanı Sn. Ahmet DOĞAN’a 19 Ocak 2013 tarihinde Bulgaristan’ın başkenti Sofya’da yapılan silahlı saldırı ile ilgili olarak 27 Ocak 2013 Pazar günü İzmir’in Bornova ilçesinde bulunan Cumhuriyet Meydanında basın açıklaması yapıldı. İzmir Bal-Göç Derneği’nin öncülüğünde bir araya gelen Balkan Dernekleri ve Federasyonları tarafından yapılan basın açıklamasında ortak açıklama metni Ege Balkan Rumeli Dernekleri Federasyonu Genel Başkanı Sn. Süleyman PEHLİVANOĞLU tarafından okundu. İzmir’in değişik ilçelerinden gelen çok sayıda İzmir Bal-Göç Derneği üyesinin katılımı ile Bornova Cumhuriyet Meydanında okunan söz konusu basın açıklaması metni aşağıda yazmaktadır.

Değerli Basın Mensupları Kıymetli Katılımcılar,

Bulgaristan’ın başkenti Sofya’da 19 Ocak 2013 tarihinde yapılan “Hak ve Özgürlükler Hareketi’nin (HÖH-DPS)” 8. Olağan Kongresinde kürsüde konuşma yaptığı esnada silahlı saldırıya uğrayan HÖH Kurucu Genel Başkanı Sayın Ahmet DOĞAN’a yapılan bu saldırıya duyarsız kalan Bulgaristan yönetimini kınamak amacıyla burada toplanmış bulunmaktayız.

19 Ocak 2013 tarihinde Sofya’da yapılan “Hak ve Özgürlükler Hareketi’nin” 8. Olağan Kongresinde, yirmi birinci asırda ve Avrupa Birliği üyesi olan Bulgaristan’da tüm dünya kamuoyu gözleri önünde HÖH Genel Başkanı Sayın Ahmet DOĞAN’a silahlı saldırıda bulunulmuştur. Büyük bir şans eseri olarak saldırı esnasında silah tutukluluk yapmış ve bu eylem amacına ulaşamamıştır. Saldırının ardından 8 gün geçmiş olmasına rağmen bu suikastın azmettiricisi hala bulunamamıştır. Suikastı gerçekleştiren Oktay ENİMEHMEDOV’un silahı tutukluluk yapınca ikinci bir hamleye fırsat vermeden kongrenin delegeleri tarafından suikastçı etkisiz hale getirilmiştir. Burada dikkatinizi çekmek isterim “delegeler tarafından” diyorum, çünkü bu kongrede delegelerin ve misafirlerin salona girişinden itibaren hiç bir güvenlik tedbiri alınmamıştır. Hak ve Özgürlükler Hareketi Genel Merkezinden bu kongreyle ilgili 15 gün önceden Bulgaristan İçişleri Bakanlığına güvenlik müracaatında bulunulmasına rağmen bu talebe cevap verilmemiştir ve suikastçı amacına ulaşamamış olsa da eylemini gerçekleştirebilmiştir. Bu olaydan sonra emniyet yetkililerine haber verilmesine rağmen emniyet birimleri olay yerine bir buçuk saat sonra gelmişler ve zanlıyı gözaltına alıp savcılığa ifadeye götürmüşlerdir.

Eylemci savcılıkta yapılan sorgusunda; “Bu eylemi neden yaptın?” sorusuna “Ahmet DOĞAN’ı öldürmek istedim!” cevabını vermiştir. Sorgu makamları ve savcı bunu duyurmuştur. Ancak olaydan 10 saat sonra bu cevap değiştirilmiş ve Oktay ENİMEHMEDOV’un bu eylemi şöhret için ünlü olmak için yaptığını söylediği savunulmaya başlanmıştır. Mademki ünlü olacaksın ne için iki el ateş ediyorsun ve kolayca kullanabileceğin yerlerde iki adet bıçağı neden bulunduruyorsun?

Değerli basın değerli katılımcılar;

Bu olay tüm dünya kamuoyu önünde ve bir Avrupa Birliği ülkesinde gerçekleşmiştir. Bizler de Balkan Dernekleri olarak tüm dünya kamuoyu önünde Bulgaristan devletine ve hükümetine soruyoruz, tüm bu olup bitenlerde sizce bir tuhaflık yok mudur? Hani adalet, hani demokrasi? Bu kurşunla Sayın Ahmet DOĞAN’ı mı susturmak istediniz yoksa Bulgaristan demokrasisini mi?
Bu sıkılan kurşun sadece Ahmet DOĞAN’a sıkılmış bir kurşun değildir. Bu kurşun bu kongreye katılan tüm delegelere, Avrupa ülkelerinden katılan tüm misafirlere sıkılmıştır. Bu sıkılan kurşun faşist yönetimin Bulgaristan Türk’üne tehdit kurşunudur. Bu kurşun: “Ey Türkler sizin işiniz siyaset değil sadece üretmek ve yönetilmektir. Siz siyaset yaparak Bulgaristan yönetimine karışamazsınız!” demektir. Bu kurşun böl, parçala ve yönet sisteminin habercisidir. Bu sıkılan kurşun Bulgaristan demokrasisine sıkılan bir kurşundur, Avrupa Birliği demokrasisine sıkılan bir kurşundur, bu sıkılan kurşun Türklüğe sıkılan bir kuşundur.

Biz Balkan Dernekleri ve Federasyonları olarak bu olayı şiddetle kınıyoruz, bu suikastı bizzat işleyen Oktay ENİMEHMEDOV’u ve onun azmettiricilerinin bir an evvel Bulgaristan adaletince cezalandırılmasını istiyoruz. Avrupa Birliği’nin ise bu davanın takipçisi olmasını istiyoruz. Bulgaristan adaleti bu olayın peşini bıraksa bile biz Balkan Dernekleri olarak bu davamızın takipçisi olacağız. Bulgaristan’da ve tüm Balkanlarda kalan kardeşlerimize her zaman sahip çıkmaya hazırız.

Geçmişte oynanan oyunların oynanmasına izin vermeyeceğiz. Geçmişte bizlerin oralarda yaşadıklarımızı şu an orada kalan soydaşlarımıza yaşatmalarına müsaade etmeyeceğiz. Onların sevinci bizim sevincimiz, onların acısı bizim acımızdır. Birimiz hepimiz için, hepimiz birimiz için ölmeye hazırız. Herkes yaptığından sorumludur ve mutlaka bir gün hesabını verecektir.
Ne mutlu Türk’üm diyene! Yaşasın Türk Ulusunun Birliği!

Ege Balkan Türkleri Federasyonu
Hüseyin KOCAMAN
Başkan

İzmir Balkan Dernekleri Federasyonu
Vahap SAVAŞAN
Başkan

Ege Balkan Rumeli Dernekleri Federasyonu
Süleyman PEHLİVANOĞLU
Başkan

Kaynak: Kırcaali Haber

Ziyaretci sayısı: 3809


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


Bornovali 2013-01-27 22:23:18
Mitingleri beklenen ilgiyi görmedi :)))

Tam tamina 38 kisi vardi hepsinide bunun icinde Yuce TURK BAYRAGIMIZIDA TRES TUTAN ICINDEDIR.

Baya umutlu bu balgöcluler secimde bulgarístandan paralar gelcek diye ama malesef gelmeyecek cunku dpsde biliyor ki paralari alinca balgöc zaten onlar icin calismiyor ve halk soydaslar zaten dinlemiyor onlari zaten ortaliktada yokmuslar secim zamaninda..

Asil turkler yumurta saldirisinda bulununca hepside kacmislar hihhii meydandan..
gecmis olsun balgöclulere
balkanlı 2013-01-27 22:50:27
Baksanıza herkesin bir dernegi federasyonu var. okadar dernegiz,hatta bunun üstünde federasyonuz diyorsunuz ama daha kendiniz birleşememişsiniz. biz balkan türklerini nasıl temsil edeceksiniz. hepsinin açılımı ve amacı aynı olan 3 federasyona ne gerek var? birleşin ve güçlenin sidik yarışını bırakın ve faydalı işler yapın lütfen. temel amaç oradaki Türk varlığı ile bağları güçlendirmek olmalı ancak sizin şu an yaptığınız gereksiz işler bunlara hiç benzemiyor...
fes 2013-01-27 22:55:05
Ben de bu arkadaşın nasıl Bornova'lı olduğunu merak ediyorum. Yirmi sene önce Bornova'ya yerleşen bir göçmen nasıl Bornova'lı olur., hep kendime sorup duruyorum.

Mitingleri beklenen ilgiyi görmedi diye sevinçten zıp zıp edecek. arkadaş. Bundan kazancı nedir bilinmez.

Arkadaş bir de insanı şaşkına çeviren bir şey söylüyor; bulgaristan'dan BAL-GÖÇ' e para gelecek diyebiliyor. Ona göre olmaz diye bir şey yok, her şey olabilir. DPS'nin para kaynakları o kadar sonsuz ki, BAL-GÖÇ' e de "ATAKA"ya da paralar gidiyor.

Kanıt falan istemiyin, fena kızar ha; ne dediyse havadan kapıp inanın.
Tarafsız 2013-01-27 23:20:24
''Tam tamina 38 kisi vardi hepsinide bunun icinde Yuce TURK BAYRAGIMIZIDA TRES TUTAN ICINDEDIR.
''

Bornovalı, saptırma arkadaşım, saymayı bilmiyorsan öğren, en az 200-250 kişi vardı, belki daha fazla.
yeter 2013-01-27 23:28:45
ARTIK BU HÖH. partisini hiç anmayın......ona verilecek oy yok.23 yıl ne yaptılar.Türkler için HİÇ BİR ŞEY........ONLARI ANMAYIN...ARTIK..DS ajanlarına daha doymadınız mı demek sizde mi eski DScisiniz.
HASAN 2013-01-27 23:35:39
ÇOK HAKLISIN..............BU BİZİM HALKIMIZIN HABERİ BİLE YOK A.DOĞANIN KİM OLDUĞUNDAN.SATILMIŞ ADAMLAR HALKINA YARARLI İŞLER YAPAMAZLAR....YAZIN OLUMLU HER HANGİ BİR ŞEY YAPTIYSALAR.BG. TÜRKLERİ İÇİN..YALAN VE DOLANDAN BAŞKA...UYUTTULAR TÜRKLERİ.
Tarafsız 2013-01-27 23:38:15
Arkadaşım boş boş konuşacağına K. Dalın programını anlat bize. Kültürel haklarımızı savunacaklar mı, silah zoruyla verilmiş bulgar adlarının kütüklerden silinmesini isteyecekler mi? K. Dal çıksın bunları söylesin benim oyum ona.
HASAN 2013-01-27 23:47:10
EVET HAKLISIN..........BU SÖLEDİĞİNİZİ KENDİSİNE SORMUŞTUM 1998 YILINDA BİR TOPLANTIDA İSTANBULDA.O DEMİŞTİ Kİ A. DOĞAN BU MESELEYE SICAK BAKMIYOR DİYE....
İŞALLAH KENDİLERİ GELDİ Mİ YAPARLAR...........TÜM KÜTÜKLERDEN O ZORUNLU İSİMLER SİLİNSİN.BU KONUYU SABRİ İSKENDER 29 MAYIS 2009 YILINDA SOFYAda RE tv. de konuşmuştu canlı yayında ben kendi kulaklarımla işitmiştim.TÜM KÜTÜKLERDEN BULGAR İSİMLERİ SİLİNSİN VE BÖYLECE ONUR KIRICILIĞA SON VERİLSİN DEDİ.....BRAVO ONA ÇOK SEVİNDİM O KONUŞMAYI DNLEDİM VE GÖZLERİM SULANDI.
fes 2013-01-27 23:56:32
23 yildır çok güzel iler yaptılar, saysam say say bitmez. Bir kere bulgar milliyetçilerini fena kızdırıyorlar, bu da bizim açımızdan harika bir şey.

38 tane milletvekilini oraya göndermemiz bulgarların canlarını fena sıkıyor, benim ise yüreğim yağ bağlıyor. Anladın mı yararlarını arkadaşım?

Onlardan güçlerini aşacak şeyler istemek çok yanlıştır, bize sonsuz zararlar vermektedir.

İktidar ortağı olabildiler, bakan makan olarak gövde gösterisi yaptılar, üç beş mangiz de tırtıklayabildilerse ne ala. Üç beş türkün şöyle veya böyle biznes çevirmesinin hiç bir türke zararı olmaz, yararı olur ama.
MEYREM 2013-01-27 23:58:25
ASIL O GÖREVİ YAPACAK OLANLAR OLANLAR H.Ö.H değil değil mi demek hiç millet vekili olmayan biri bunu söylüyor ama HÖH kılını bile kıpırdatmıyor öyle anlaiılıyor ki HÖH TÜRKLERİN OYLARINI ALIYOR AMA ONLARIN TEMEL HAKLARINI BİLE KORUMUYOR.......BU BİR HAİNLİKTİR BAKA BİR DEYİŞLE.ASİMİLASYONA YARDIMCI OLUYORLAR....NE YÜZLE OY İSTEYECEKLER MERAK EDİYORUM.KOMUNİSTLER ARSIZDIRLAR AMA BUKADARI DA FAZLA..
Tarafsız 2013-01-28 00:00:17
Şekilde görüldüğü gübi başsız öndersiz 38 MV hiç bir işe yaramıyorlar. İnsallah L. Mestan toparlar bu durumu ve tarihe geçer. N.T. Adalı abimin köylüsü yapar bu işi, içimden bir his Lütfi'nin başaracağını söylüyor.
fes 2013-01-28 00:17:30
Hanım hanımcığım, Meyrem, haklarımızı nasıl korusunlar, ellerinde top tüfek mi var ki? Öyle aşırı isteklerde bulnmanın bize bir yararı yoktur.

Bak bende eşmin harika yemekler yapmasını istiyorum, ama eve geldiğimde umduğuma değil, bulduğuma kaşık sallıyorum.

Maalesef, hayat böyledir işte. Aam yine de güzel şeyler umut etmekten hiç vaz geçmemeliyiz diye düşünüp duruyorum.
Tarafsız 2013-01-28 00:24:07
Yahu Fes, senin kadar saçma mantık yürüten başka birini görmedim şu dünyada.

Silah zoruyla verdiğiniz bulgar adlarını kütüklerden silin demek için topa tüfeğe gerek yok, yürek ve şuur olsun yeter.
HASAN 2 2013-01-28 01:22:35
DPS yine yaptı yapacağını, yine adından sözettirdi bu suikastle , ama yinede bu numara geçmeyecek, herkes anladı bu suikastin kurmaca ve yalan olduğunu. DPS zaten hiçbirzaman halka yakın olmadı ki. Kasım DAL da çıksın artık açıkaçık şu halkın karşısına ve söylesin şunu şunu yapacağız diye,çok sessiz kalıyorlar, seçimlere az kaldı daha ne susuyorlar. Balgöç te hikaye okumuş bu mitingte, inandınız demek sizde bu uydurma suikaste, yazık, ama artık anlamışınızdır herhalde bu DPS nin sonu geliyor. FES demişki parlamentoda 38 milletvekiliyle ırkçıları kızdırıyorlar, ulen düdük biz sadece bunun içinmi bu itlere oy veriyoruz, GEREKİRSE MECLİSİN ÖNÜNDE AÇLIKGREVİ YAPMALARI LAZIM İZİM HAKLARIMIZ İÇİN
fes 2013-01-28 08:19:00
Yürek ve bilinçi vermek sadece DPS'nin görevi değil, herkesin görevi; özellikle de ailelerin görevi.

Yapmadığımz görevlerden dolayı birilerini suçlamanın kimseye bir yararı yoktur.

Nihayetinde DPS mecliste sadece br öneri verebilir, o kadar. O dediğin şeyleri yapmak için çatışmayı göze almak gerek.Ne var ki çatışmayı ne halk ne de Dps istiyor; kimse risk almak istemiyor.
Toscali 2013-01-28 08:28:49
DPS de yolun sonu göründü.Yakında belediye başkanları millet vekilleri istifa edip birer birer yeni türk partisine geçecekler. Çünkü artık dps de yenilecek avanta kalamadı.
Ahmet dogan dps nin hükümet te iktidar ortağı olacağına az da olsa inanasaydı bırakamzdı dps yi.
Yorumlara bakıyorum da hala Dps ye destek verenler yorum yazabiliyor.
kendilerine soruyorum, 23 senede bana dps nin türklerin yararına olan 5 tane hayırlı işini saysınlar sonra kalkıp dps yi savunsunlar.
fes 2013-01-28 09:06:02
Dps'de yolun sonu göründü derken bulgarlarla beraber sevinçli misin bundan? Bu sorunun yanıtı ak koyun kara koyunun belli olması açısından çok önemlidir.

İnsan bir sorar; Boyko'nun onay verip kurdurttuğu bir parti türklerin hangi talebini çözebilir ki?

DPS'nin beş değil yüz tane hayırlı işi oldu, ama bunları görebilmek için biraz tarih, biraz dasiyaset bilmek gerek.

Bazıları bir şeyler yapmaktan sorunların tamamının çözülmesini anlıyor; yok öyle bir şey dünyada. İdeali veya mükemmeli arayanlar sonunda evdeki bulgurdan da olurlar.

Balkan harbinin sonularının değştirilmesini istemek ve bunu da DPS'den istemek ancak tarih ve siyasetten zırnık anlamayanların talebidir.

Öerdikleri, tercih etmemizi istedikleri şey ne peki? Duşmanla işbirliği yada bulgarların dediklerini yapalım, onları fazla kızdırmayalım tutumunu sergilemek. Yakışır mı? Valla yakıştırabilen gitsin Boyko'nun yanında dursun, ben durmayacağım.
Fes'e 2013-01-28 09:48:33
Fes-kes şu 23 yıllık palavraları: "Güçleri yokmuş ta"; "Milletvekillerimiz varmış ta"; "sadece arada sırada çalıyorlarmış ta"; "Orada olmalaro iyimiş te".
ESKİ AJANLAR ALSINLAR ÖZEL TÜRK DERSANESİ AÇSINLAR-ANLADIN MI?
CEPLERİNDE YETERİNCE HARAM PARA VAR-BU PARANIN BİR KISMINI HAYIR İŞLERE VERSİNLER.
BALGOÇ TOPLANTISI TAM BİR FİASKOYDU-SEÇİMLER DE ÖYLE OLACAK DPS İÇİN.
AMİN
fese 2013-01-28 10:05:24
Zavallı DPS yalakaları-Size sesleniyorum.
Yine gelmişsiniz oy istiyorsunuz. Oy vermemiz için 2 ŞARTIMIZ VAR:
1. ESKİ BULGAR AJANLARI OTURACAKLAR ADAM GİBİ TÜRKÇE KONUŞMAYA BAŞLAYACAKLAR
VE
2. DPS BANKA KREDİ KARTI BORCUMUN ÖDENMESİNE "YARDIMCI" OLACAK. ANLARSIN YA...

OLMAZ MI?
YOKSA OYUMU ATAKAYA VERİRİM ULAN
VATAN HAİNLERİ DPSCİLER
hök DEFOOOL 2013-01-28 10:13:24
HÖK HIRSIZLIK ÖRGÜTÜ KURUMU YANİ HÖK
AVRUPA tarım fonları her yıl gönderiyor.Biz fon gelmiş köylüye dedik. Soru sormamızı stemiyorlar.Soru sormamızdan rahatsız oluyorlar.
Ben kiraz fidanı almak istiyorum
ben 2 bin levayı biriktiremem imkansız bişey bulgaristan şartlarında 2 bin leva birikim yapmak mümkün değil
ULAN HÖK FON PARALARINI GERİ VER ALLAH BELANI VERSŞN
O PARA BENİM İÇİN GELECEK DEMEK
EKMEK PARASI DEMEK

ANALIK BABALIK HAKKIMIZI ELİMİZDEN ALMAYIN
GENÇLER ÇOCUK YAPMIYOR
GELECEK KORKUSU PARASIZLIK

BACILARIMIZIN ANALIK HAKKINI ELİNDEN AŞMAYA NE HAKKINIZ VAR
Toscali 2013-01-28 10:14:16
fes e fes demişsin ki 100 tane hayırlı işi olmuş ama biz göremiyormuşuz .
sen madem ki görüyorsun 100 tanesini değil de 23 senede türklerin yararına olmuş 5 tanesini sayabilirmisin şu işimiz dps sayesinde oldu diye.

google dan faydalanabilirsin...
fes 2013-01-28 10:21:49
Da ma... bir yığın saçmalık eleştiri niyetine söylenmiş. Oturduğu yerden, yerine getirilmesine asla imkanı olmayan isteklerde bulunak, bir marifet mi sanki. Herkes söyleyebilir bunları, önmli olan gerçekçi olmaktır.

Birbasın açıklamasının amacı çok insan toplamak değil, sadece basın açıklamasıdır. Bunu bilmeyecek kadar gerçeklerden kopmuş birini mlet niye ciddiye alsın ki?

Fiyasko oldu diyor, abartılı duyguların esiri olmuş söylüyor da söylüyor. Ne var ki, o söyledi diye güneş batıdan doğmuyor, olan gerçeklere uyun bir şekilde olmaya devam ediyor.
Perperek Der ki... 2013-01-28 11:28:25
Türk bayrağı çift taraflıdır dolayısı ile ters falan değildir...
fese 2013-01-28 11:37:15
Ceplerini doldurmaya gelince "görevlerini" biliyorlar ama. Türkçe dersane mi güçlerini aşıyormuş-anlayaONA GÜÇLERİ YETİYOR TABİİ Kİ madım?!
DEFOLSUNLAR O ZAMAN BAŞKASINDAN OY İSTESİNLER
HALKIN SESİ 2013-01-28 11:38:55
BORNOVALI SENİN YUMURTALARIN OLGUNLAŞMIŞ GALİBA DÖLLENME İSTİYOR OLACAK. SAHTEKÂR ADAM, BU BİR MİTİNG DEĞİLDİ. MİLLET ADINA BASIN TOPLANTISIYDI. MİTİNGLE TOPLANTIYI KARIŞTIRMA. YUMURTA ATILSAYDI ÇIKTIĞI YERE GİDERDİ. SEN İZMİR’İ NERESİ SANIYORSUN. MİLLETE HAKARET ETMEYİ Bİ BIRAK BAKALIM. SİYASİ GÖRÜŞÜ NE OLURSA OLSUN BULGARİSTANDA KALAN MİLLETİMİN OYUNA SAYGILI KALINIR. YAZILARINA DİKKAT ET. SENİ BULMAK ZOR DEĞİL. GEREKLİ YETKİLİLERE GÖREV VERİLMİŞTİR. SEN KİMSİN, HANGİ BİLGİSAYARDAN YAZIYORSUN HEPSİ BULUNACAKTIR. SANA HESAP SORACAKTIR. GALİBA SEN ATAKADAN MAAŞ ALIYORSUN. SENİ DEŞİFRE EDECEĞİZ. ÇOK BİLME , ERKEKSEN MEDENİ BİÇİMDE TARTIŞ VE GÖRÜŞLERİNİ AÇIK,AÇIK KİMLİĞİNİ BELİRTEREK YAZ..
fese 2013-01-28 11:39:28
ESKİ AJAN DOSYALARININ AÇILMASINA İLİŞKİN VERİLEN YASA TASARISINA EN ŞİDDETLİ VETOYO DPS KULLANDI. NEDEN ACABA.
CEVAPLASANA FES
HALKIN SESİ 2013-01-28 11:52:15
FESE SORDUĞUN SORUYU BİZ BELGELERLE VE GEREKÇELİ KARARLARIYLA AÇIKLAYACAĞIZ DEĞERLİ KARDEŞİM. İSMİNİ AÇIKLA VAYA E- POSTANI YAZ.BABANIN İHANETİNİ GÖRÜR DE AİLENİN BÜTÜNLÜĞÜ İÇİN GİZLERSİN.ANNENİZ HUZURUNU BOZMAK İSTEMEZSİN. LAKİN SİZİN AİLEYİ BOZMAK İSTEYEN DÜŞMAN BUNU ÖĞRENMİŞ VE SİZİ YIKMAK İSTİYOR.SEN DÜŞMANDAN MI OLACAKSIN. YOKSA KOL KIRILIR YENİN İÇİNDE KALSIN VE KAN KUSAR KIZILCIK YEDİM Mİ DERSİN ? DEĞERLİ KARDEŞİM BEYİN GÖÇÜ OLDU MEMLEKETTEN.ADAM YOK, ADAM.KONUŞULACAK ÇOK ŞEYLER VAR.
ne perhis ne lahana turşusu 2013-01-28 13:25:05
Türk bayrağı yerde değil ayakta gögusunu gere gere açılır.
Türk bayrağı kutsaldır yerde açılmaz
DİKKAT 2013-01-28 13:39:29
NUKLER SANTRALLER YAKLAŞIK 30 YIL SONRA 50 KM Lİ TARIM ALANINI HİÇBİR MAHSÜL YETİŞEMEZ HALE GETİRİYOR.
TÜRKİYEDEN BİR VERELİM TRAKYA HAMİTTABAT ELEKTRİK SANTRALİN ETRAFINDAN MAHSÜL ALINAMIYOR YAKLAŞIK 20 YIL SONRA LÜLEBURGAZ TARLALRI EKİLEMEZ VAZİYETE GELİCEK .
SAYIN ÖZCAN PEHLİVANOĞLU AYNI ZAMANDA HUKUKÇU OLAN DEĞERLİ KİŞİ BU KONUDA BİLGİLİSİ OLAN BİR NUKLER SANTRAL DURUMUNU PROGRAMDA İZAH ETMİŞTİ
KANSER ETSİNİ ZATEN KONUŞMAYA GEREK YOK HERKEZ BİLİYORKİ NUKLERR SANTRALLER KANSER SAÇIYOR.

NADEN VİDİN DEĞİL DE BELENE ÇUNKÜ BELENE ÇEVRESİ TÜRK BÖLGESİ
REFERANDUMDA HÖK VE TABANI,SOSYALİSTLER
EVET OYU KULLANMIŞTI
Rehber 2013-01-28 13:42:58
Lâga-lûgayı bırakın da bugünkü "Nov Jivot" gazetesinde Doğan'a "Moe otroçe" diyen Bulgar subayın sözlerine dikkat edin' E mi?
fes 2013-01-28 13:54:42
Cevaplayayım madem aga!
En şiddetli veto diye bir şey olmaz, veto edilir veya edilmez. Vetonun şiddetini olçtün mü ki yoksa sen birader?

Eğer büyük partiler dosiyeler yasasının geçmesinden yana tavır koysalardı DSP bnu engelleyemezdi, ama bildiğimiz üzre bunu istemediler.

Niye istemediler o başka bir tartışma. Ben şahsen dosiyelerin içeriklerinin tamamen açılmasından yanayım. Kim kime kötülük yapmış, her şey ortaya çıksın.

Arşivin tamamen açılmaması yönünde görüşün gerekçesi ise, toplumda güvenin otadan kalkacağı, ulusal güvenliğin yara alacağı anlamındadır.

Ben bu ajan konularıı hiç önemsemiyorum. Başka şeylere bakmak lazım. Mesela bulgarların DPS'yi bir ur olarak görmelerine ve partinin ortadan kaldırılması için olağanüstü gayret göstermeleri bize çok önemli bilgiler veriyor. Demek ki DPS onların çıkarlarına değil ki, onu ortadan kaldırmağa çalışıyorlar.

Siyasi ortamı kavrarken dogmatik olmamak lazım. Bizim danayla işimiz yok, anayla işimiz var
DİKKAT HALK BUNU BİLMİYOR 2013-01-28 13:57:39
NUKLER SANTRALLER YAKLAŞIK 30 YIL SONRA 50 KM Lİ TARIM ALANINI HİÇBİR MAHSÜL YETİŞEMEZ HALE GETİRİYOR.
TÜRKİYEDEN BİR ÖRNEK VERELİM TRAKYA HAMİTTABAT ELEKTRİK SANTRALİN ETRAFINDAN MAHSÜL ALINAMIYOR YAKLAŞIK 20 YIL SONRA LÜLEBURGAZ TARLALRI EKİLEMEZ VAZİYETE GELİCEK .
SAYIN ÖZCAN PEHLİVANOĞLU AYNI ZAMANDA HUKUKÇU OLAN DEĞERLİ KİŞİ .BU KONUDA BİLGİLİSİ VE TV DE RUMELİ EKRANINDA PROGRAMINDA NUKLER SANTRALLER HAKKINDA BİLGİ VERMİŞTİ KANSER ETSİNİ ZATEN KONUŞMAYA GEREK YOK HERKEZ BİLİYORKİ NUKLERR SANTRALLER KANSER SAÇIYOR.
BELENE ETRAFINDAKİ HALK 30 YIL SONRA TARLALARI VERİMSİZ HALE GELECEĞİNİ BİLMİYOR.

... SANTRAL NADEN VİDİN DEĞİL DE BELENE DE KURULACAK ?ÇUNKÜ BELENE ÇEVRESİ TÜRK BÖLGESİ
REFERANDUMDA HÖK VE TABANI,SOSYALİSTLERLE BİRLİKTE
EVET OYU KULLANMIŞTIDevamını Gör
MK 2013-01-28 16:44:50
HEPİNIZ HÖH HAKINDA ÇOK ŞEYLER YAZMIŞINIZ SİZLER TÜRK OLAMASINIZ TURK PARTİSİNE OKADAR NEFRET EDEN KİŞİLER BENİN İŞİN TÜRK DEĞELDİR
HH 2013-01-28 18:11:18
hoh turkluk belgesi veriyo da bizim mi haberimiz yok
onlar ancak ajanlik belgesi verirler.
çirkin duruş 2013-01-28 19:05:36
Yüce Türk bayrağının dizüstüne çömelmiş bayrağı ters açıldığını il defa gördüm
Yüce T ürk bayrağı ayakta saygı duruşuyla göğusunu gere gere goğus izasında tutulur.
anonim 2013-01-28 19:56:22
Eminim resimde yer alanların bir çoğu BALGÖÇ hariç bugünkü HÖH yönetimi kime hizmet etini bilmiyorlar.
İzmir HÖH yönetimin bazıları "другарилерден" dir. Bu da DPS/HÖH Türkiye yönetim biçimidir.
Arkadaşlar istesezde istemesezde HÖH DS ajanlarından kurtulacak.
Bu gün Ahmet Doğan'a sahip çıkanlar ya DS ajanıdır ya da çıkarları vardır.
Her geçen gün halkımız bunu anlıyor. Seçimlerde hep birlikte HÖH Ds ajanlardan kurtarılacağına emin olun.
Gıcalılılar 2013-01-28 20:02:06
FES: Emin ol ki kimse HÖH/DPS karşı değil. 1990 resmi olarak kurulan parti sadece halka iade etmekten başka kesinlikle niyet olmadığına emin ol.
Yıllar içinde parti sadık adamlardan arındırılarak Türk komünistleri getirdiler yönetime.
Sen de aynı düşündüğünden eminim. Parti DS ajanlardan kurtulup halka iadesi gerekmez mi?
Parti halkın emrinde olmasını benden daha çok istediğinden eminim.
Seninle birlikte partiyi DS ajanlardan arındırarak halka iade edeceğiz emin ol.
dalkavuk fessse 2013-01-28 20:19:34
Sn fes fesini çıkarma zamanın yakın, kelinde görülünce cümle aleme gülecek olacaksın. Bozuk pilak gibi ayni şeyi tekrarlıyorsun ve suçluyorsun, Bulgarlarla birlikte hareket edenler, işbirlikçi filan gibiler inden. Seninkiler (HÖH) 1992 den bu yana komünistlerle (BSP), Çar ile (NDSV), Atka ile (cumhur Başk. seçimi) iş birliği yaptılar. Peki bu partiler Türk partisi mi, Bulgar partisi mi? Yoksa senin tohumun komünist tohumu da bunları farklı görmüyorsun veya kafan kumda gömülü başka yerinle mi bakıyorsun? Haklarını alabilmek için bir şekilde iktidar la (parlamentodaki çoğunluk la ) iyi geçinmek zorundasın. Bu çoğunluk illa komünistlerin olmasını mi bekleyeceğiz senin ajanlar la uyumlu olsunlar diye. Komünistlerin Türk halkına yaptıklarını bilenler değil iş birliği kelimesini bile ağzına almazlar. Fakat seninkiler maşa, pardon ajan oldukları için bu işbirliği onlar için zorunludur. Bir sonraki seçimlerde hazır kafanız kumda iken halk bir karmfilleyecek gözleriniz menekşelenecek... Kumda kalmış balıklar gibi.
fes 2013-01-28 20:25:30
Halka iade nasıl edeceksin mesela? Halka tek bir birey olsa, partinin kendisi de mesela bir bavul olsa, tutar iade edersin; ama ne yazık ki, mesele o adar basit değil.

Kasım v eKorman adında iki vatandaş, Boyko aganın da yardımyla çıkageldiler, "biz halkız" diyorlar. Onların halk olmalarına ihtimal var mı ve iade edecek bavul mavul da yok.

İşler, senin anlayacağın, bu kadar karmaşık ve çetrefil. Neredeyse arap saçı gibi.
HASAN 2 2013-01-28 20:29:59
Gırcalılar söylediğin inşallah olur, ama bulgaristandaki ve Türkiyedeki halk iyi ilinçlendirilmesi lazım, koyun sürüsü gibi oy kullanmasınlar artık bilmeden. Kasım Dal çıkıpta izim GERB partisiyle hiç alakamız yok demesi lazım yoksa kimse oy vermez. Tek basına çıkmalı seçimlerde hiçbir Bulgardan destek almadan.
ATV 2013-01-28 21:43:23
fese. RİSK ALMAK İSTEMEYENLER HİÇ BİR HAK KAZANAMZLAR HAK VERİLMİYOR ALINIYOR BUNU BİLMEYEN ZATEN DÜNYADAN HABERİ YOK DEMEKTİR...KORKAK OLANIN NE İŞİ VAR VAR MECLİSTE DURSUNLAT EŞLERİNİN YANINDA....O KADAR.MECLİSE CESARETLİ ADAMLAR GEREKİYOR....HELE GENE TÜRKLERİN HAKLARINI SAVUNACAK KİŞİLER.CESARETLİ ULSUNLAR MUTLAKA.
HASAN 2013-01-28 21:48:38
BRAVO........EVET YERDEN GÖKE KADAR HAKLISIN..........EY KOCA TÜRK.SADE ANLAMADIN ATV KISALDILMIŞ ADIN MI. OLSUN ÖNEMLİ OLAN DOĞRULARI YAZMAK.RİSK AKMAYAN HARP BİLE KAZANAMAZ.ASKERLİKTEN BİLİRİM..MECLİSTE KORKAKLARIN NE İŞİ VAR.............ÇOOOOOOOOOOOK HAKLISIN.BRAVO.
konfed 2013-01-28 21:57:27
Peh,peh, peh üç tane federasyon gövde gösterisi yapıyor sonuç 38 kişi. Yarın iki kişi daha katılırsa saflara konfederasyon diye çıkarlarsa ortaya şaşırmayın. Amaçları, hedefleri, davaları birer başkan vizit kartı bastırmak, piknik yapmak, Bulgaristan gezilerini bedavaya getirmek . Anlayacağın yiyip içip hoş geçmek. Halk mı, o da ne, baksın çaresine. Seçimler gelince birkaç tatlı söz eder yine kandırırız hesaprı yapıyorlar fakat nafile.
ALİ 2013-01-28 22:00:21
tarafsıza cevap....L. MESTANDAN NE BEKLİYORSUNUZ A. DOĞAN NE YAPTIYSA DAHA FAZLASINI YAPAMAZ ÇÜNKÜ O DA DS.ajanlığı YAPMIŞ BİR KİŞİ GİDEN SAVA PAVEL FARK NE SİZ SÖYLEYİN.ONDAN UMUDU OLANLAR ÇOK YANILIYORLAR.....DAHA NE ZAMANA KADAR BU MİLLET ALDATILACAK SÖYLERMİSİNİZ...YETER ARTIK AKLIMIZ BAŞIMIZA GELSİN...YETER..............
fes 2013-01-28 22:02:27
Peh peh peh! Federasyon gövde gösterisi yapmıyoooor! Basın açıklaması yapıyoooor! 38kişi bile çooook, bunu bilmiyormuyduuuuun?

Bi derneğin amacı halkın sorunlarını çözmek değildiiiiir! Nafile bir akıllla bunları nassıl dersiiiiin!
feeees 2013-01-28 22:06:49
Ali topu aaat! Topu atmayanlar ajandııır! Ajan olmasının ne mahsuru vaaaar. Fes de bunu sorvarıııı! Bana kalırsa ben ajan olmayan adama oy vermeeem! Vallayı tallayı baaaak!
AHMET 2013-01-28 22:08:09
HÖH OY VERENLER TÜRK OLMALARI İÇİN 100 ŞAHİD GEREKİYOR.AKLINIZ GELMEDİ DEMEK YAKINDAN BİRAZ İLGİLENİN KİMİN NE YAPTIĞINLA İLGİLİ HÖH NE AMAÇLA KURULDU TÜRKLER İÇİN Mİ VEYA TÜRKLERİ UYUTMAK İÇİN Mİ.BEN DİYORUM Kİ TÜRKLERİ UYUTMAK İÇİN.KİME HİZMET EDİYOR BULGAR DERİN DEVLETİNE...HİÇ ŞÜPHEM YOK BU KONUDA.ŞİMDİYE KADAR YAPTIKLARINA BİR BAKIN VE İŞİ ÇÖZERSİNİZ.
feeees 2013-01-28 22:22:00
Aklımız geldi geldi, ve de olayı çözdük birader.

HÖH iyidir ve de oyumuz helalı hoşlar olsun onlara. Ama bakıyorum olayı sen çözememişin birader. Titre ve yanlıştan dön birader, arkadaş nasihati dinle.
MERYEM 2013-01-28 22:27:53
HEY ERKEK OLARAK GEÇİNEN BAZI KİŞİLER HÖH DAHA ÖĞRENMEDİYSENİZ.................DİYECEK BİR ŞEYİM YOK.HÖH TARLASINDA OTLAMAYA DEVAM EDİN..DEMEK Kİ BU KİŞİLERİN MENFAATİ VAR.HÖH.VEYA ONLARDA ESKİ DS.AJANI BAŞKA ŞEY AKLIMA GELMİYOR..DE DİYEYİM...BEN ASLA HÖH desteklemem......ne pahasına olursa olsun çünkü ben BİR TÜRKÜM..........AJANLAR ONLARA VERSİNLER OYLARINI.BEN TÜRK OĞLU TÜRKÜM.....
ali 2013-01-28 22:33:26
Meyrem hanım alnından öpeyim senin ne güzel yazmışsın......TEBRİKLER SANA.. ÇOK YAŞA BİR TÜRK OLARAK.ASLA SAHTEKYARLARA OY YOK. HÖHün ARTIK MASKESİ DÜŞTÜ İLK SEÇİMLERDE ANLAYACAKLAR ANYAYI KONYAYI.........
fes 2013-01-28 22:35:41
Bırakın şu ajan muhabbetlerini Allahaşkına! Ölmüş eşeğin nallarını sökmekte yarar yotur. Hemi de eşşek 25 sene önce ölmüştür.

Sonra ajan olmuş olsalar bile bize bir zararları yoktur, ama bulgarlara zararları çoktur. Bunu nerden mi anlıyoruz, bulgar basınından tabi.

Onuştan eskiyi bırakıp, günümüze gelelim.
feeees 2013-01-28 22:44:20
Bir türk olarak hanyayı konyayı anladım ve Mestan'a destek vermekte karar kıldım. Doğru olan budur.

Korman ve Dallama peşinde gidemem, çünkübilirim ki, arkalarında Boyko vardır.

Boyko ise çok kaba bir bulgardır; ince zekalı bir türk olarak, kaba bir bulgarın, kaba Korman ve Dallama tuzağına düşmem bana yakışmaz.

Bendenizf es'in gerekçelerim bunlardır, öyle düşünmekteyim. Haksız mıyım?
anonim 2013-01-28 22:54:47
hiç kimse bile seçilmesin ne HÖH NE DE YENİ PARTİDEN NE OLACAK BG. TÜRKLERİ ÖLECEKLER Mİ.MECLİS DIŞINDA KALAN A. DOĞANLAR YARGILANSIN.VE HAK YERİNE GELSİN....BAŞKA TÜRKLER ÇIKAR BG. TÜRKLERİNİ TEMSİL EDERLER HEM DE ÇOK DAHA İYİ OLUR. HER HALKIN İLE DE BİR KURTARICISI ÇIKAR....O DA YAKINDA OLUR YETER Kİ BİRLİK VE BERABERLİK İÇİNDE OLALIM.........
SADET 2013-01-28 23:00:06
anonime cevap......SİZE KATILIYORUM........ESKİMİŞ SİYASETÇİLERLE ASLA OLMAZ.........YENİ , VE YİNE DİYORUM YENİ KİŞİLERİ SEÇELİM.ONLARI DA DENEYELİM.YETR BU XAYDUTLARLA........TÜRKLERE HİÇ FAYDALI OLAMADILAR....VE UMUDUM HİÇ YOK...HÖHtinden ASLA.....BU HAİNLERİN GİTMESİNİ SABIRSIZLIKLA BEKLİYORUM.........VE OYUM YENİ PARTİYE OLACAK..
yaşlı gırcalıdan,Fes'e 2013-01-28 23:55:21
FES yazmış,,Sonra ajan olmuş olsalar bile bize bir zararları yoktur, ama bulgarlara zararları çoktur. Bunu nerden mi anlıyoruz, bulgar basınından tabi''
----------------------------------------------------------------
ULAN EŞEK KAFALI FES,bizim o kadar aklımız yok ta,bulgar basının ne yazdığına bakarak fikir oluşturacaz.Ajanları var gücünle müdafa ediyorsun .Seni gidi kurnaz seni.Sen sadece baş yalaka değil,aynı anda bulgarlara ajanlık ta yaptığın anlaşılıyor. DPS li ajanları avukatları gibi koruman,senin de ajan olduğunun açık göstergesi.
HASAN2 2013-01-29 00:50:43
Saadet, Ali, Meryem, Ali ve HASAN isimlerini kullanan kişi aynı kişiye benziyor, yorumlar ve yazı tipi hepsinin aynısı
Perperek Der ki... 2013-01-29 01:03:09
Zaten burda bir salak var hem karı hem herif kılığına giriyor kendi kendine soru soruyor başkası olarak kendine yanıt veriyor. E alemin delileri hastanede duruyor bizimkileri ise yorumcu yapmışlar.
LALE HANIM 2013-01-29 08:18:02
SADECE Seçim zamanı oy avına çıkıp asimilasyon sömürüsü yapanLAR .Bulgar zülmü ha geldi gelecek KORKUTUP acıtasyon yapan,Şehitlerin kanıyla beslenenler yargılanmalı.Şehitlerin ölümüne ispiyonlukla sebep olanlar yargılanmalı.
hÖK ÜN zerzere geçirmesi süratle yıkılmasını gören önderlere verilen talimatlardan dolayı yargılanmalı.
verilen talimatlar şöyle halkın gözünün açılmasına izin verme gerektiğinde korkut tehtit et ama hök e laf söyletme

güçsüz zayıf bir kitle yaradıp bu kitleyi köle yapan.Dünya platformundaki yeri köle statusune sokan parti yargılanmalı.
hiçbir yatırım yapılmasına izin vermeyen yargılanmalı.
halkın tarım fonuyla kalkınmasının önüne geçenler ab nin parasını cebine indirenler yargılanmalı
yol çukurlarında binlerce araba hasar gördüğü için yargılanmalı
YETER HÖK YETER ÇEK GİT SEN HİÇBİR AZINLIĞIN PARTİSİ OLAMAZSIN ADAM OLSANIZ AZINLIĞIN KANIYLA BESLEMZDİNİZ.
LALE HANIM 2013-01-29 08:21:57
ayrıca artık biz AZINLIK DEĞİL BİRLEŞMİŞ OSMANLI TORUNLARIYIZ
HÖK SEN BAVULUNU TOPLADA AFRİKADA BAŞKA BİR AZINLIK ARA
fes 2013-01-29 08:29:49
Biz demiş azınık deil osmanlıturunlarıyız.Ne demek se o. Beri yanan biz kıçınkıçınovski torunlarıyız dese, daha bi anlaşılır olacak.

İşsiz kalmış eski ajanlar farklı kılklarda yazılar döşenip duruyorlar.
LALE HANIM 2013-01-29 08:33:21
siz osmanlının torunlarını satarken ben 4_5 yaşındaydım
4 yaşında bir çocuuk nasıl ajan olur onu bilemem .siz daha iyi bilirsiniz.
OSMANLI TORUNU OLMAMIZDAN RAHATSIZ OLUYORSANIZ VERDİĞİMİZ RAHATSIZLIKTAN ÖTÜRÜ ONURLUYUZ.
fes 2013-01-29 08:50:45
Tamam, osmanlı torunu olduğunu kabul edelim madem. Yanlız, osmanlı torunuyum derken ne anlıyorsun, onu bir açıkla. Kemalistlere, türk milliyetçilerine karşımısın, nedir?
lale hanım 2013-01-29 09:30:59
İnsanların hesaba çekilmeleri yaklaştı! Hal böyle iken onlar gaflet içinde yüz çevirdiler! Rablerinden kendilerine ne zaman bir uyarıcı gelse, onlar bunu alaya alarak, kalpleri eğlenceye dalarak dinlediler!”
MEMO 2013-01-29 09:47:29
OYUMUZ KİNE ARKADAŞLAR
MEMO 2013-01-29 09:49:07
KİMİ LİDER SEÇEZEZ BULGARİSTAN YUTDAŞLARIMIZA KİME EMANET EDECEZ KİN ONLARI KORUCAK
Toscali 2013-01-29 13:32:51
Fes biz osmanlı torunuyuz sen ise katatürkü n torunu ve Doğanist olarak kalmaya devam et sana ceza olarak bu yeter.
bizim daha fazla birşey dememize gerek yok.
fese 2013-01-29 13:52:21
Yaşlı gırcalıya cevap versene,okmuş çocuk Fes.Ajan oğlu ajan.
lala hanım 2013-01-29 13:56:23
dırjavna çistaçka olabilirsem kim beni dırjavna çistaçka yapasa oyum onadır.
lele hnm 2013-01-29 14:03:09
yani ohom ohom e çünkü koskaca dırjavna çistaçka olacam
fes 2013-01-29 16:28:57
Tamam, siz kana kana Osmanlı torunu olun, ben kemalist lmayı seçiyorum.

Yaşlı gırcalıya ceva vermem, çünkü kendini kaybetmiş birine yanıt verilmez.

Baulgarların DPS duşmanlığı nedendir diye kendine hiç sormayan bir adam ciddiye alınmaz.

Benim düşünen, soru soran ve gerçeği durmaksızın arayan adamlara saygım var. Madalyonun bir yüzüne bakıp, arka yüzünü es geçenler, saygı duyulcak insanlar değildirler.
Gıcalılar 2013-01-29 21:15:54
FES sen her halde birilerinden para alıyoruz. Ancak para alan senin gibi düşünüyor. Fes kardeşim para karşılığı hizmet geçi değildir. Ancak Allaha ve halka hizmet bakidir.
Bornovali 2013-01-29 22:23:40
HALKIN SESI isimliye vecap.

Gara gulum bizler hapishanelerde yillarca yatanlar asla yillar önce kimseden korkmadik bugunde sizin gibilerinden korkumuz yok.
Neyi ve kimi desifre ediyon,hangi bilgisayardan nerden yaziyormusuk desifre edecekmis bizleri,ulan bizler yillarca hapishanelerde yatarken senin gibileri o zamanda halkini satiyorlardi.
Bizim kimseden korkumuz yok ve olmadida olamazda.

Biz asla halkini satan olmadik,TC Devletinin cikarlarini asla ayak altina almadik bazilariniz gibi,Yuce Turk bayragini asla ters tutmadik hele hele yerde asla tutmadik,her zaman o anli sanli bayragimizi gögusumuzu gere gere yukseklerde tasidik ve NE MUTLU TURKUM DIYENE diye seslendik,hele hele turk halkini ve bulgar halkini asla kullanmadik ve karsi karsiya getirmedik.
Turk ve bulgar halki daima kardeslik icinde yasamasi icin kardesce yasamasi icin calisti,bölucu olmadik halkimizi satmadik ve korkumuzda kimseden yok.

Her bayrak cift taraflidir ama kimse bayragini ters ve yerde tutmaz
fes 2013-01-29 23:12:11
Para tabi ki alıyorum aga. Para almadan olur mu? Parasız ayı bile oynamazmış. Ben bir profesionalistim aga; paramı alırım, gözlerimi kaparım, vazifemi yaparım.

Madem bu para işlerine inanmak istiyorsun, doya doya inan aga. İnan ve kendini rahatlat.

Soru falan sormayı boşver, rahatsız olursun. Daha iyisi mi bu ajan lafına sarıl ve elli sene sonra bile "ajan ajan!" diye çığılık çığlağa bağır da bağır..
fes'e 2013-01-31 10:09:46
Allahından bul yalaka ödlek. 1989 bunların g..ünde don yoktu
fes'e 2013-01-31 10:12:34
Tüm bilgilerini ilgili mercilere bildiririm.
Biz burada Türk Halkını iyiliği için yazıyoruz. Sen kalkmışsın hala eskimiş sloganları atıyorsun.
Bütün Bulgar Ajanları hesap verecek. Büyük bir yasal süreci ve davaları başlatacağım.
Vatansever 2013-01-31 10:48:52
Şu Fes'i deşifre edelim arkadaşlar. Bu dava adamı değil. Böylelerini çok gördüm.
Bunlar icab gereği gerektiğinde yine biz Türkleri ele verir yine ait oldukları kumanist yuvalarına döner. Şimdi DPSde cirit atan "yönetici" Bulgar Ajanları hakkında da hukuki süreci başlatalım artık
TOKMAKCI 2013-02-12 21:35:10
Fes nerdesin ben geldim,sana bir hediyem var,tokmak puskulu takayim senin orana anlarsin ya,gelde biraz tokmaklayayim seni,cok kasiniyorsun yine.
mehmetoglu hasan 2013-02-15 23:10:23
biz HOH degil HOH teki AJANLARA karsiyiz
dusundunuz mi hic TURKIYEDE 300bin CIFTE vatandas var niye HOH 90bin oy geliyor. ben dusundum ve suna karar verdim oy vermeyenlerin cok CANINI yanmis bu AJAN serefsizlerinden. ama karanligin en zifiri oldugu an AYDINLIK dogmaya baslar biz bunu 1ocakta SOFYA NDK da gorduk. Aydinlik yarinlar icin oylar yeni partiye HSHP