Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7583 Lv.
GBP GBP 2.2627 Lv.
TRL TRL 0.2951 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
24 Haziran 2019
HABERLER » Kırcaali
Lütvi Mestan: Yönetim modelinin değişmesi gerekiyor

Lütvi Mestan: Yönetim modelinin değişmesi gerekiyor

29 Ocak 2013

Hak ve Özgürlükler Hareketi’nin basın toplantısında konuşan parti başkanı Lütvi Mestan, Sergey İgnatov’un istifasında mükemmel bir düzenlilik var. Hiçbir şekilde yapılan bu kişisel değişiklikler hükümeti kurtaramayacak, iktidarın içinde bulunduğu güven eğilimindeki düşüşü engelleyemeyecek. Kişisel değişiklikler çözüm değil, yönetim modeli değişmesi gerekiyor. Mestan devamında “Otoriter mantalitelerinde her zaman hata yapmadıkları öne sürülüyor, her zaman başkaları suçlu, Şengen içinde, büyük işsizlik için de, ısıtma faturalarının yüksek olması da hep başkaları suçlu. GERB gittikçe tekrar iktidar olma hakkını kaybediyor. Hak ve Özgürlükler Hareketi 42. Millet Meclisi seçimlerine tek başına katılacak, Daniel Vılçev’in kehanetleri gerçekleşmeyecek” dedi.

HÖH Başkanı, Ahmed Doğan suikastı hakkında da konuştu: “Tsvetan Tsvetanov geçen Cuma parlamento kürsüsünden, iki yalanın bulunduğu bir tezi savundu. Tsvetanov Ulusal Muhafız Teşkilatı(NSO) görevlisi tarafından Oktay Enimehmedov’un etkisiz hale getirildikten sonra, delegeler tarafından şiddet uygulandığını söyledi. Bu tezde iki tane yalan bulunuyor.

Birincisi saldırganın NSO görevlisi tarafından etkisiz hale getirilmesi, ikincisi ise delegelerin eylemleri etkisiz hale getirildikten sonra olduğu. Enimehmedov NSO görevlisi tarafında etkisiz hale getirilmedi ve delegelerin tüm eylemleri bunu yapmaya yönelik ti. Delegeler güvenlik güçlerinin ve hatta Tsvetanov’un emrinde bulunan kurumların yapması gerekeni yaptılar.

Basın toplantısında “Bereli” lakaplı Zlatomir İvanov suikastına değinen HÖH Başkan Yardımcısı Hristo Biserov “Adliye Sarayının basamaklarında açılan ateş çok büyük bir gösterge. Organize suçun omurga kemiğinin kırıldığı iddiaları, boş sözlülükten ibaret olduğu gözüküyor.” HÖH Başkan Yardımcısı “Biz birkaç defa Tsvetan Tsvetanov’un istifasını istedik, ancak dönem sonunda artık Boyko Borispov’un istifası söz konusu” diye ekledi.

Kaynak: haber.bg

Ziyaretci sayısı: 2599


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


Perperek Der ki... 2013-01-29 18:51:00
Bence HÖH de değişmesi gerekiyor yoksa gidişat iyiye gitmiyor.
lale 2013-01-29 19:47:37
halsyetsiz yalaka
Gıcalılar 2013-01-29 20:54:55
EVET DOĞRU SÖYLÜYORSUN TEKE. Ancak Başta sen olmak üzere DS dosyalı herkes partiden AYRILMALIDIR sayın TEKE. Ancak o zaman patide değişim olacaktır.
Perperek Der ki... 2013-01-30 00:17:55
Bu arada ahır küreklerinin fikrini soran yok...
cebel 2013-01-30 08:59:06
arkadas lutvi okadar bu isleri iyi biliyorsa mestanlida sds yi niye kurmus.bence lutvi aklini basina toplar ve devletle surtusmeyi birakir.ahmet dogan 20 yilda basbakan olamadi.gucumuz belli oyumuz belli.milletin verdigi bu gucu iyi kullanmak lazim.carcur etmemek lazim.
feeees 2013-01-30 09:37:43
Doğan super bir adamdır, Mestan'a yardımcı olacaktır. Bazıları ajan ajan diye bi taraflarını yırtsalar da, güneş balçıkla sıvanmaz.

Bir taraflarını yırtanların yolu yol değildir. Ayrıca ciyak ciyak diye sesler çıkartmaları çok kötü bir görüntü sergliyor, önlem almak şart oldu
BİRLİKTEN GÜÇ DAĞAR 2013-01-30 10:49:14
FES SANA KATILIYORUM. SIR DEĞİLSE BULUŞALIM.BANA BİR ŞİFRE VER.AKLI BAŞINDA İNSANLARIN BİR ARAYA GELEREK BİR ŞEYLER YAPMASI GEREK. BU ŞAŞKINLAR, SATILMIŞLAR, ZAVALLILAR, HASTALAR HALA TERÖRÜ SAVUNUYORLAR. SAYGILARIMLA.
fes 2013-01-30 17:59:35
Birlikten güç mü yoksa tuzak mı doğar, bilecek durumda değlim. Fakat ben şeffaf biriyim, cam gibi şeffaf. Benim gerçek ismim Mememedali Memmedaliev Memmedaliev'tir.

Beri yandan, benim birileriyle güç birleştirmesi yapabilecek kadar bir gücüm yoktur. Bir kaç güç birleştirmesi denemesi yaptım yapmasına da, her defasında karşı taraf kaçarcasına bu birlikteliği terketti.

Hayar kırıklığı büyük oldu tabi, dolayısıyla kendi kendime artık bir daha güç birleitirmesi yapmama konusunda söz verdim.

Ve fakat, dediğim gibi, ben şeffaf bir adamım ve adım da Memmedali na kuptur.
Gıcalılar 2013-01-31 11:07:44
FES
Yazdıklarına kendin bile inanmıyorsun ama birlerinin parasını yersen böyle yazarsın.
Biliyor musun yazdıklarına ancak KENDiN inanırsın.
İstesende istemesende DPS/HÖH DS dosyaya sahip herkes sen de dahil gideceksiniz. Başta Lütfi Mestan tekesi.
fes 2013-01-31 13:14:48
Lütfi Mestan niye teke olsun ki aga? Adamın saçları akuş gibi olmuş ve de ihtiyarlık görünümlerine bürünmüş gibi bir hali ortadadır.

Kadın düşkünü mü demek istiyorsun bu teke lafıyla? Kadınlarla haşna fişna yapabilecek bir adam aslında hayat dolu ve enerji demektir. Keşke Mestan öyle bri olsa, ama ben baktığımda, hiç öyle bir adammış izlnimi alamıyorum.
Fese 2013-01-31 16:48:23
BURUK TEKE.
Keresteci 2013-02-01 23:29:45
Fes ,senin aslinda guzel bir bayan oldugunu soyledi ,kardesim Tokmakci .Yazdigin yorumlari epey zamandir takip ediyorum,cilve yapmasini iyi ogrenmis gorunuyorsun ,adresini verde sana bir hediyem var gorustugumuzde alirsin sevgili fesiyem benim birtanem arayikta bulamadigim guzelim.