Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7473 Lv.
GBP GBP 2.1232 Lv.
TRL TRL 0.3187 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
17 Ağustos 2019
HABERLER » Kırcaali
Milli atletimiz Tezcan Naimova, 60 metre düz koşuda Avrupa’da birinci oldu

Milli atletimiz Tezcan Naimova, 60 metre düz koşuda Avrupa’da birinci oldu

04 Mart 2013

Bulgaristan’ın Türk asıllı milli atleti Tezcan Naimova, 32. Avrupa Salon Atletizm Şampiyonası’nda altın madalya kazandı. İsveç’in Göteborg kentinde gerçekleştirilen şampiyonada Naimova, 60 metre düz koşuda 7,10 saniye rekor elde ederek birinci oldu. Finale erişen diğer Bulgaristan temsilcisi İvet Lalova ise birkaç saniye ile bronz madalyayı kaybederek dördüncü oldu.

Tezcan Naimova, 1 Mayıs 1987 yılında Pırvomay’da dünyaya geldi. 10 yaşında atletizm antrenmanlarına başladı. 2005 spor sezonunda Bulgaristan’da 100 ve 200 metrede şampiyon oldu. Naimova, 2006 yılında Pekin’de düzenlenen Atletizm Gençler Dünya Şampiyonası’nda bayanlarda 100 ve 200 metrede altın madalyaları aldı. Aynı yıl düzenlenen Balkan Atletizm Şampiyonası’nda 60 metrede 7,13’lük derecesiyle dünya sıralamasında zirveye çıktı. 2007 yılında Balkan Atletizm Şampiyonası’nda 200 ve 100 metrede altın madalyaları kazandı. 2011 yılında Beşiktaş Spor Kulübü’ne transfer oldu.

Kaynak: Kırcaali Haber

Ziyaretci sayısı: 2591


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


seastar 2013-03-04 20:39:29
milli atlet derken hangi ülkeyi kastettiniz ki???
Gurbet 2013-03-04 20:59:35
Bulgaristan’ın Türk asıllı milli atleti Tezcan Naimova-------------> haberin başında yazıyor
Menekşe 2013-03-04 23:20:42
tebrikler Tezcan...
neden haberi tam okumadan didişmeye hazırız, ne bu kompleks, ne bu aşağılık duyguları... polemik yapılacak başka konular var.
AYŞE 2013-03-05 09:51:24
TtEBRİK EDERİZ TEZCAN HANIM .BAŞARILARININ DEVAMINI BİZİM KİMLİĞİMİZİ DURUŞUMUZU EN IYI ŞEKILDE TEMSİL ETTİĞİN İÇİN SANA BULGARISTAN TÜRKÜ OLARAK TEŞEKUR EDİYORUM.SENİ DESTEKLİYORUZ COŞKUMUZU SEVGİMİZİ BELLİ EDİYORUZ
seastar 2013-03-05 13:03:25
haberin başı doğru ,başlık yanlış kardeşim...
bursalı 2013-03-05 14:18:01
kardeş ille de haberin başlığında da mı belirtmeleri gerek yahu, siteyin ismine baksana kircaali haber yani Kırcaali nerede bulunuyor Bulgaristan'da bukadar basit
seastar 2013-03-05 15:51:49
agacım, bizde o yörede doğduk biliriz neyin ne olduğunu ...milli kelimesi Türkiye'de türkler tarafından kullanılır .
haberi yapan arkadaş bunu türk okuyuculara hitab ederek yazdıysa ,milliyi okuyan manaf yanlış anlar...
bu arada
haberin bulgarcasını göremedim sitede ...
AYDIN TEZCAN 2013-03-05 16:14:13
TEBRİKLER-SENİNLE GURUR DUYUYORUZ-BAŞARILARIN DEVAMINI DİLİYORUM-ARKADAŞLAR,ANLIYAMIYORUM NEDEN ANLAMSIZ OLARAK BİRBİRİNİZE İTAM EDERSİNİZ-BU BİZE YAKIŞMAZ...!?
salih 2013-03-09 22:03:16