Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7473 Lv.
GBP GBP 2.1232 Lv.
TRL TRL 0.3187 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
18 Ağustos 2019
HABERLER » Kırcaali
HÖH Genel Başkanı Lütfi Mestan: “Yerel teşkilatlar milletvekili adaylarını gösterecek”

HÖH Genel Başkanı Lütfi Mestan: “Yerel teşkilatlar milletvekili adaylarını gösterecek”

14 Mart 2013

Hak ve Özgürlükler Hareketi (HÖH) ve Başkanı Lütfi Mestan, partinin Merkez Kurulu’nun düzenlediği basın toplantısında, “41. Halk Meclisi’nin feshedildiği gün sanki bir sembolik anlam taşıyor. Çünkü HÖH Merkez Kurulu, partinin seçim kampanyasına yönelik yaptığı hazırlıkların önemli bir aşaması olarak milletvekili adaylarını gösterme, seçme ve onaylama prosedürüne başlıyor” diye açıkladı.

Sayın Mestan, “Milletvekili adaylarının onaylanmasında ilk sözcükler anlam bakımından birbirine yakın, fakat biz onlara farklı anlam yüklüyoruz. Milletvekili adayların gösterilmesi parti içinde aşağıdan yukarı oluyor. HÖH partisinin tüm yerel kurullarının milletvekili adayları gösterme hakkı var, her bir HÖH partisi üyesi aday gösterme hakkına sahip” diye belirtti.

Lütfi Mestan, “Prosedürün ilk aşamasında HÖH partisinin geniş katılımlı oturumu yapılacak. Bu oturumda tüm yerel kurulların, Belediye başkanları, ilçe yönetim kurulları, kadın kolları, gençlik teşkilatların temsilcileri yer alcak” diye kaydetti.

Bu geniş katılımlı oturumda her bir belediyeden milletvekili adayları elenerek üçe kadar düşecek. Milletvekili adaylarının ikamet adreslerinin o belediyede olması şart değil, başka bölge ve illerde de herhangi bir adreste bulunabilirler.

Sayın Mestan, “Destek kazanan sadece bir kişinin de milletvekili adayı gösterilmesi mümkün. Üçten fazla aday olduğunda, 20’ye kadar, bu geniş katılımlı oturumda oy kullanarak 3 milletvekili adayı seçilecek” diye izah etti.

HÖH Başkanı’nın ifadesine göre ikinci aşamada partinin il kurulları tarafından adaylar alfabetik sıraya göre dizdirilecek. Fakat bundan önce il kurulları, adayın koşullara uyup uymadığını kontrol edip tutanakları partinin Merkez Seçim Kurulu’na sunmaları gerekiyor.

Lütfi Mestan, “HÖH partisinin merkez yönetimi seçilen milletvekili adayları listelerini oluşturacak. Listeleri hazırlama yetkisi Merkez Seçim Kurulu’na aittir. Başka bir deyişle milletvekili adaylarını yerel teşkilatlar gösteråcek. HÖH’nin lider tipinden bir parti olduğu efsanesine rağmen içyapısında çok ciddi bir demokrasi söz konusudur” diye vurguladı.

Başkan, bir milletvekili adayı seçilmesi için temel kriterin uygun kişi olup otorite sahibi olması, HÖH partisi fikirlerini ve liberalizmi paylaşması olduğunu belirtti. Milletvekili adayının mutlaka partiye üye olmaları şart değil.

Lütfi Mestan, “Yerel teşkilatlar 25 Mart 2013 tarihine kadar milletvekili adayları gösterebilir. Bu il kurullarının milletvekili adayları konusunda aldıkları kararları merkeze sunmaları için son tarih. Tahminen o tarihe ve en geç nisan ayının ilk haftasına kadar HÖH partisinin milletvekili adaylarını onaylayıp listeleri hazırlayacağız. Bu listelerde HÖH partisine üye olmayan şahıslar da yer alacak” diye ileri sürdü.

Kaynak: Kırcaali Haber

Ziyaretci sayısı: 3931


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


Seçmen 2013-03-14 20:25:17
DANS adaylarını ne zaman gönderecek?
'Bilgin' 2013-03-14 20:42:55
Ne derseler desin köpek b*k yemekten vazgeçmez..
DS Emriyle tükr isimli AntiTürk Ajanlarından kurulan HÖH'ün ESSAS GÖREVİ; Bulgaristandaki Türkleri yerlerinden yurtlarından Yok etmektir... Milliyetçi sloganlarla,tehditler,şantajlar,işten atmalar,dayak atmalarla oy alıp..sonrada işsiz,bırakıp,ellerinden mallarını mülklerini almak ve göçe zorlayıp bg'da türk nüfusunu yok etmek....Türkçe eğitimin,din eğitimi ve serbestliği gibi aldatmacaların BU Ajanları ve projelerinde Ettikleri TÜrkleri Yok etme Yeminlerine Zararlı vermez...Tek GAYRETLERİ türklerin ellerinden herşeylerini soyup ta göçe zorlamak....Ruyen boşaldı...2000 kişi göçe zorlandı....
Deliormanın deli efesi 2013-03-14 21:04:27
Hooop,biraz yavaş ol Fes gardaş.Yalakalığını yaptığın Doğan,24 yılldır,bırak otonomi istemeyi,BG.Türklerinin türkçe mecburi 4 saat okumasını bile istemedi.DPS/HÖH 15 GÜNDE BİR ÇIKAN 4 SAYFALIK GAZETESİNİ BİLE KAPAT'TI.Sen ne konuşuyorsun hıyar ağası.Bir milyon BG.Türkünü aptal mı sanıyorsun,eşoğlu eşek.SENİN AHMET DOĞAN'IN 24 YILL'DA,MECLİSİN SADECE 44 OTURUMUNA İŞTİRAK ETİĞİNİ BİLİYORMUSUN,HIYARTO FES?.
Tabii ki bilmessin,işine gelmeyince nereden bileceksin?.
Kasım Dal ve İsmail Korman'a gelince orada biraz dur.Daha iki aylık çiçeği burnunda bir parti.Otonomi istemeyecekleri ne malüm?.
Bulgarlar A.Doğan'dan nefret ederlermiş'te falan,filân....Ucuz demogoji yapıp,aklın sıra bizi ahmak yerine koyuyorsun.Hangi bulgarlar Doğan'dan nefret ediyor?Cahil ve ahmak olanlar. Akıllı bulgarlar,JİVKOFLAR,ANDREY LUKANOFLAR,PETER MLADENOFLAR,BOYKULAR,STANİŞEFLER,KALFİNLER,DOĞANI GÖZÜ GİBİ KORUYUP CANI GİBİ SEVİYORLAR.NEDEN?
ÇÜNKÜ AHMET DOĞAN,24 YILLDA BG.TÜRKLERİ İÇİN HİÇ BİR HAK VE HUKUK TALEP ETMEDİĞİ İÇİN.
Anladın'mı koca kafalı Fes ?.
fes 2013-03-15 08:59:40
Dallama kelimesini ben icat ettim, bana karşı kullanman benim üstünlüğümü kanıtlar. Belli ki bu neden türkçe bilmiyora takmış vazyettesin.

Takmak kötü bir vaziyettir, ufacık bir şeyi genele teşmil eder, doğru illaki budur zannedersin. Acıklı bir haldir.

Türkçe bilseydi iyi olurdu, ama bilmiyor işte; şimdi kalkıp bundan dolayı ire için yorgan yakacak değiliz. Tersi aptallık olurdu.

Türkiye'de kürt hareketinin başındakilerin neredeyse tamamı kürtçe bilmez,ama nedense kürtler arasında kimse bunu mesele yapmaz. Kuzey İrlanda miliyetçileri de irlandaca bilmezler, inglizce konuşurlar. Bunları mesele yapmamak lazım.
Tarafsız 2013-03-15 09:25:31
Ben sana gerizekalısın, aptalsın deyince kızıyon bana, halbukü kızmana hiç gerek yok, ben sadece gerçekleri yüzüne çarpıyorum, okadar. Benim bildiğim ''dallama'' sözcüğü Türkçede ben kendimi bildim bileli kullanılıyor, sen gerçekten kerameti kendinden menkül bi DALLAMASIN.

Türklerin ÖNDERİ olacak bir adamın TÜRKÇE bilmemesi ufacık bir şey değildir, burda yazanlardan sen hariç herkes için, anladın mı dallama herif?

Ben kürt değilim, kürt hareketi beni ilgilendirmez!


DALLAMA
http://eksisozluk.com/dallama--38708
fes 2013-03-15 09:43:03
Kasımka Dala Dallama diyen benim agamoğulu ve dediklerine hiç kızmıyorum. Niye kızayım ki? Her denilene kızacak olsaydım buralara hiç çıkmaz, keyfime bakardım.

Gerçekleri yüzüme vurduğun doğru olsaydı bundan memnun olur, üstüne bir de teşekkür ederdim. Ben eleştiriye saygısı olan biriyim.

Abdullah Öcalan kürtçe hiç bilmiyor, ama kürtlerin lideri olduğu herkes tarafından kabul ediliyor. Hatta yetmiyor, senin de destek verdiğin Tayyiple devlet başkanı gibi müzakereler edebiliyor. Neyin nesi kimin fesi, hiç düşündün mü?
KUZEY 2013-03-15 11:07:23
DELİORMANIN KUZEYİN VE GUNEYİN ,DOĞUNUN TEK LİDERİ VE ÖNDERİ SAYIN KASIM DAL DIR.DAL IN ANLAMINI BİLMEYENLER TÜRKLÜKTEN BAHSEDİYOR.DAL SOYU KİMDİR OSMANLININ EVLATLARI BUNU ÇOK İYİ BİLİR.
BİZLER LUTFİNİN ÇANTASINDA KEKLİK ASLA OLMAZ .
HALKIMIIZI UYANIK OLMAYA DAVET EDİYORUM HALSİYETİ ŞEREFİ OLAN İNSANLAR DPS YE OY VERMEZ
Er 2013-03-15 12:10:08
Yok, arapca bilmeyenden Turk lideri olmaz.
fes 2013-03-15 14:24:40
Bir aldatmacayı acilen düzeltmek isterim. Dps'ye ve onun kurucusuna saldırmak iyi bir şeymiş gi gösterilmek isteniyor, kesinlikle bir aldatmacadır. Aklı başında, ehli namus insanlar Dps'yi desteklemeyi bir borç bilirler.

Bizler bulgarların istediklerini yapar hale gelmemeliyiz. Korman Morman ve Dallama bir aldatmacadır, bulgar aldatmacası.

Hainler kendilerin belli etmiş, ak koyun kara koyun belli olmuştur. Doğan ve Mestan karşıtlığı bölücülükle eşdeğerdir.
osman osman 2013-03-15 15:48:28
herkes dusundugunu yazabilir ama kimse kimseye dusuncesini empoze etmeye kakmasin. hoh 20 yildir uyudu bu olanlarin sorumlusu kendileridir. zaten bakin MESTAN ne diyo kuzeyde bir GENC lan o genc kac yasin buyurken nerdeydiniz niye turkceyi iyi ogrenlenmeri imkanini SAGLAMADINIZ siz 8 sene hukumet ORTAGI deyilmiydiz.
Mestanli 2013-03-15 15:57:48
Ucube herifin tekisin sen fes yaratigi,i......ne herif konuyu saptirmak icin bir Jivkov babasinin adini telafus ediyor,daha da sikisinca Ocalani ornek gostererek kacak yorumlarini oynuyor.O....pu cocugu festrik baban Jivkov bulgaristandan,yerinden ,yurdundan 500.000 Turku kovdu,o katil kendi milleti icin tabiki kahraman,Ocalani yatagina mi aldinda kurtce bilmedigini anladin s.....kik herif.Sani son kez uyariyorum pislik herif bulgaristan Turklerini rahat birak.
fes 2013-03-15 21:32:13
Mestanli adındaki şaşkın nekadar haklı olduğumu bir kere daha dorulamış oldu. Nasıl mı, medeni düşüncesi olmadığından küfüre başvurarak yaptı bunu.

Küfürbaz ve lümpen birinin siyasi görüşü olabilir mi? Hayatta olmaz, mümkün değildir.

Osmanım ise yirmi senedir dps uyudu diyor. Salla sallayabildiğin kadar. Adamın beklentisi kim bilir ne artık, bir iş mümkün müdür, yapılabilir mi, hiç dert edinmez; ister ve niye yapmadılar diye hesap sorar. Bunlar dps'yi aya niye çımadı, hep uyudu mu diye suçlayabilirler.
şeytanın avukatı... 2013-03-15 22:10:48
Fes hainleri desteklemekle,şimşekleri üzerine çekiyorsun,bilmiş ol.Unutma ki,avukatlığını yaptığın Ahmet Doğan dahi,seni Türklerin elinden kurtaramaz.
Er 2013-03-16 01:13:58
eksitasyon sendromu

(excitation syndrome) en önemli özelliği hareketliliğin artması olan, ayrıca aşırı konuşma, uykusuzluk, sürekli yazı yazma, neşe ya da öfke, huzursuzluk, saldırganlık gibi davranışlar ile karakterize, mani, şizofreni, oligofreni, psikopati, bazı beyin hastalıkları, bazı zehirlenmeler, infeksiyon hastalıklarının bir bölümü ve hipoglisemi sırasında oluşabilen psikopatolojik tablo
fes 2013-03-16 08:08:36
Türklerin derken lumpenlerin demek istiyorsun herhalde. Lumpenlerden korkum yok benm, hiç bir karşıma çıkamaz. Ayrıca çaktımı oturtan bir tarafım da var. Gayet rahat ve sakinim.
fese 2013-03-16 14:21:01
Türkler lumpen'se,sen nesin piç oğlu piç.
Perperek Der ki... 2013-03-16 15:33:34
Fes, Türkler lumpendir demedi ki lumpenlerin bazıları Türklerin adından konuşuyor dedi. Onlardan korkum yok, kodummu da oturturum, dedi. Tabi bunları ayırtedebilmek için saksı lazım!
AKM 2013-03-16 15:56:28
Ağır olun ne bu küfürler hakaretler eğer kozlarınızı paylaşmak isterseniz bu site değil buluşun bir yerde ne haliniz varsa görün ayıp oluyo kendinize çeki düzen verin hem size ne oluyo pastadan pay falanmı düşüyo bir çıkarınızmı var?
yaşlı gırcalı 2013-03-16 16:06:09
bu fes keçisini dinlemeye bıktık usandık.İnsanda sabır bu kadar olur.Şeytan diyor ki git İstanbula,bul bu Fes denen hergeleyi.Evire çevire ver Allah,güzel bir maris at bu dönme yalaka Fese.Aklı başına gelsin biraz.
Perperek Der ki... 2013-03-16 16:44:32
Yukarıdaki zat aklın yaşta değil başta olduğunu bir kez daha ispatlamıştır.
fes 2013-03-16 19:42:43
Evire çevire niye dövmek istiyosunuz ki beni, "DPS'nin etrafında toplanalım, bölünmeyelim" dediğim için mi?

Benimkisi sonuçta sadece bir görüştür, ister alır ister bakar geçersiniz. Nedir bu şiddet bu celal?

Sizin isteğinize göre görüşlerimi değiştirecek değilim her halde, değil mi?


Bence Ahmet Doğan eğitimli biridir, ona karşı yöneltilen bir çok eleştiri temelsizdir. Ajanlaık iddiaları dedikodudan öteye geçememiştir. Yolsuzluk iddiaları ise doğrudan doğruya bulgarların çekememezliklerinden gelmektedir.

Bunlar benim samimi görüşlerim ve bu görüşleri ancak aksini kanıtlayan veriler gelirse revize edebilirim. Nokta
yaşlı gırcalı 2013-03-16 21:00:08
Ulan yalaka Fes,24 yılldır DPS-HÖH-ün etrafında toplandıkta ne oldu hergele.Daha kırk yıl bölünmeden DPS-enin etrtafında toplansak ne olacak?
Sen kör müsün yahu,Bulgaristanda Türklerin sosyo kültürel açıdan,hak ve hukuk açısından ne kadar geride kaldıklarını görmüyormusun? AHMET DOĞAN VE ETRAFINDAKİLER AJAN DEĞİLSELER,ÇIKJSINLAR HUKUKİ YOLARDAN KENDİLERİNE İFTİRA ATANLARI MAHKEMEYE VERSİNLER.Ben adalet önünde cevap vermeye hazırım.Suçlu bulunursam cezamı çekmeye hazırım.
Tekrar ediyorum DS-ye ajlanlık yapmışlardır.Nokta.
Yalaka Fes seni ellime geçirirsem,eşek sudan gelene kadar,yemin billâh ediyorum evire çevire marisleyecem.Haberin olsun.,
cuppeli 2013-03-16 21:44:48
Arkadaşlar fes ve perperek papazı ayni şahıs ve Türkçe bilen ehli bir kafir tiplemesi. Kale almamakta yarar var. Sadece yazılara yorum yaparsanız ona da kendisini bir şey zannetme şansı vermemiş olursunuz. Burada çıkan yazının konusuna göre daha çok Türk halkının yararına, yön verme, yol göstermeye yönelik yorumlar olursa halk da yol bulmuş olur. Sizin fikirleriniz de yerini bulmuş olur.
....... 2013-03-16 21:45:36
sana yakın bir yerde ikamet ediyo galiba artı karate antrenmanına gidiyo dikkatli ol
Türk 2013-03-16 22:16:33
Sayın Başkanımız ince bir demokrasi çizgisi ortaya atmış. Evet, herkes fikir beyan edebilir fakat son söz merkezindir, yani bAŞKANIN. Neye göre - kriterlere göre. Kriterler nerede? İnek içti İnek nerede dağa kaçtı... Peki kriterleri de bir açıklasanız ona göre adaylar daha şeffaf bir ortam da gösterilse nasıl olur. Kriterlerde neler isteniliyor: 1.eskiden ajanlık yapmış olacak
2. Babası veya dedesi komünist partisinde önderlik yapmış veya ajan olacak
3.En az bir Türk veya ailesinin canını yakmış
4. Türklüğünden utanacak ve bu şuura uzak olacak
5. Ateist olacak
6. Bulgarları kendinden üstün kılacak
7. Asla başkanının sözünden çıkmayacak
8 Yolsuzluğu,çalmayı çırpmayı iyi bilecek
9.Utanmak nedir bilmeyecek
10. Yalanı iyi becerecek
11. Türkiye Cumhuriyetinden uzak duracak
12. Okullarda Türkçe okutulursa ingilizceyi engeller diye öğüt verecek
13. Türk iş adamlarının yatırm yapmasına engel olmak için ödemeyi göze alamayacak miktarda rüşvet istemesini bilecek v.s.
23 yıldır bu kriterler isteniliyordu daha ilavesi varsa bilenler tamamlasın lütfen.
Mestanlılı 2013-03-16 22:57:11
14. Aday en az bir kez boşanmış olacak,yani ailesi yapısı düzgün olmayacak.
15. Üstlerine karşı yalakalığı iyi bilecek ve meslek edinecek
skf 2013-03-16 23:26:40
16. şerefsizlerin önde gideni olacak
fes 2013-03-16 23:39:51
Sen ne olmasını istiyordun öküz, göklerin gürlemesini şimşeklerin çakmasını mı arzuluyordun? Aklı başında bir insan için Dps saesinde bir çok olumlu şey oldu, ama öküz kafalı biri bunnları göremez.

Manda boku gibi laf yapıştıranlar dps bulgaristan'ı niye Japonya gibi yapmadı diye huysuzluklar yaparlar. Çünkü öküz öküzdür.
...... 2013-03-17 00:16:23
maalesef sonları geldi eğer adalet bakanlığı bağzı kararlar alıp yargıda reform yaparsa bunların alayı ceza evini boylar sadece dps değil diğerleride var o ülke bak nasıl düzelecek
Perperek Der ki... 2013-03-17 01:07:44
Kim ve hangi reformları yapacaktır? Yapsa kaç yazar, kanunlar geriye dönük işlemez. Bugün suç olmayan bir şey yarın suç olarak değiştirilse bile hiç kimse sorumlu tutulamaz bu hukukun evrensel bir kuralıdır.

Ayrıca hangi ülkenin düzelmesini istiyorsunuz? Hani şu Türklere ikinci sınıf insan muamele yapan ülke mi? Benim olmayan, beni saymayan, beni sevmeyen tez batsın gitsin...
mert 2013-03-17 07:30:22
Hoop, hoop, medeniyetten bahsedenlere bak basmışlar küfrü. Nyoldi, hoşunuza gitmedi mi? İlacınız ajans bg'de K. Dal ve....
fes 2013-03-17 08:16:58
Bulgaristan'ı soyup soğana çevirenlerin arasında türkler de varmış. Duy da inanma. Sanki hırsızlıktan bir pay vermeğe razı olacaklarmış da, salla sallayabildiğin kadar.

Yasaları değiştireceklermiş ve herkes, bu arada çok nefret ettikleri Doğan da, hapsi boylayacakmış.

Adamlar 1944 senesinden sonra eski rejimi tasviye amacıyla ilkel "naroden sıd" uygulamasını hayal ediyor. Keyflerine göre mahkeme kuracaklar ve gıcık oldukları insanları sallandıracaklar. Hukukun evresel ilkelernden onlara ne, yeterki hayvani istekleri yerine getirilsin.
Gıcalılar 2013-03-17 21:14:50
Arkadaşlar FES'i dikkate almayın onun yorumlarına sakın cevap vermeyin. Onun yorumlarını dikkate alırsanız kendisini bi BOK sanıyor.
Bırakın kendi sularında BOĞULSUN.
...... 2013-03-19 07:22:52
adi şerefsiz utanmaz küfürbazlar ahlak denen bir şey var ama şunuda unutmuyalım kalitemiz bu kadar
Hak ve Adalet orgutu 2013-03-19 14:10:37
Jivkov,un doneminden kalan pislikler temizlenmeden,Sehitlerimizin katillerinden hesap sorulmadan,HOH,DPS yonemindeki Jivkov,un uzantilari ajan tayfasi arindirilmadan Dps,ye oy verenler kendi kendilerine,Turk Halkina kotuluk edenlerle esdiger sayilacaktir.
...... 2013-03-19 20:44:20
Küfürbazlarla bu siteyi paylaştığım için utanıyorum git site yönetiminden al adresini kozlarını öyle paylaş kardeşim merak etme savcı izin veriyor iyi kötü kimin nerede ve ne olduğunu öğrenebiliyosun .
fes 2013-03-20 17:48:13
Simdiye kadar yazdigim yorumlarimi gecersiz sayilmasini istiyorum ve tum yorumcu arkadaslardan ozur diliyorum,dps deki ajanlar beni tongaya getirmisler,cok pismanim Turk Halkindan ozur diliyorum,bundan boyle benim icin dps diye bir parti yok.
s.yönetimine 2013-03-20 20:24:12
teşekür etmek boynumun borcu olsun yinede söylemeden geçemiyom arayıp uyarmasaydım bu küfürlü satırları hala görecektik