Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7473 Lv.
GBP GBP 2.1232 Lv.
TRL TRL 0.3187 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
20 Ağustos 2019
HABERLER » Kırcaali
Kirli alanları ihbar etme çağrısı

Kirli alanları ihbar etme çağrısı

15 Mart 2013

Momçilgrad Belediyesi yönetimi, tüm kent ve belediye sakinlerini “Bulgaristan’ı Bir Günde Temizleyelim!” girişimine katılmaları çağrısında bulunuyor. Bu yıl girişim 20 Nisan’da gerçekleştirilecek. Belediye’den tüm vatandaşların girişime katılıp yaşadıkları ve çocuklarının okuyup oynadıkları yerleri temizlemeleri için çağrıda bulundular.

Şu anda yasadışı çöp alanları ve kirli yerler için belediyenin obshtina@mg.link.bg elektronik postası aracılığıyla ihbarda bulunulabilir. Ayrıca bu tür ihbarlar 26 Aralık sokağındaki ¹12 nolu belediye binasında bulunan Bilgi Merkezi’ne ve 6800 posta koduyla aynı adrese gönderilen mektupla da yapılabilir.

Girişimle ilgili daha fazla bilgi http://www.btv.bg/da-izchistim/ adresinde bulunabilir.

Kaynak: Kırcaali Haber

Ziyaretci sayısı: 2759


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


Ablan 2013-03-15 21:44:24
PAPAZIN YORUMLARINA "HAYIR"
Perperek Der ki... 2013-03-15 22:19:00
Eskiden biz buna "Leninski Sıbotnik" diyorduk, "Ablan" arkadaş da hatırlıyordur. Kendisine bir tane ahır küreği vermek lazım ki 20 Nisan için hazırlık yapsın yoksa körelip gider.
HASAN 2013-03-15 23:55:30
Momcilgradtan sonra parantez içinde MESTANLI yazmayı unutmuşsunuz sayın moderatör
AYDIN TEZCAN 2013-03-16 10:35:59
MESTANLI'LARA HAYIRLI UĞURLI OLSUN-TEMİZLİK İMANDAN GELİR,UMARIM BU UYGULAMANIN SÜREKLİLİYİNİ VE DEVAMINI SAĞLARSINIZ-PERPEREK KARDEŞİM,BEN SENİN TÜRKÇE'NE,YAZI KAREKTERİNE VE İÇERİYİ'NE SÖZÜM YOK,SEN KENDİN BU KONUDA FARKINDA DEYİLSİN, ÇOK KÖTÜSÜN-KÖŞE YAZARLARI ARKADAŞLARIN,YAZILARIN ALTINDAKİ YORUMLARI AYIRMADAN OKURUZ-DİYERİNİ'DE ANLAMAK İÇİN-SEN BİR VAKASIN,RUHUN KARARMIŞ,BENCE BİR PSİKOLAĞA İHTİYACIN VAR-HİÇ BİR YAZININ ALTIN'DA OLUMLU YORUMU OLMAZ'MI İNSANIN-YIKICI SIN,KIRICI SIN-(BUNU BİLEREK YAPTIĞINI DÜŞÜNÜYORUM,BİRİLERİNE HIZMET EDİYORSUN-?)-BİRAZ OLUMLU DÜŞÜN,YAPICI OL-ALLAH YARDIMCIN OLSUN.
Perperek Der ki... 2013-03-16 15:23:48
Arkadaş, sen ne karın ağrısısın böyle? Bana saygı duymanı ya da benim düşüncelerime katılmanı beklemiyorum. İlk önce Türkçe'ye saygın olması gerekiyor, büyük harfle ancak pankart yazarsın ve yerine göre yüksek sesle, yerine göre bağırarak okunur. Oturduğun yerde bana hitaben bağıra bağıra yazdığını düşünmediğim gibi ve sen büyük harfle yazdın diye benim bunları yüksek sesle okuyacağımı da zannetmiyorsundur inşallah. Bu durumda büyük harfle yazman senin için hiç bir getirisi olmadığına göre, bundan sonra edeb ne gerekiyorsa öyle yazarsın.

Olumlu mu olumsuz mu yorumları özellikle benim yorumlarımı pek takma, zaten burasını çok fazla kişi okumuyor okuyanların da %80-90 fikri olmadığı için yorum yazmıyor. Yorum yazanların %80-90 da konuyu kavramadan yorum yapıyor, bunların büyük kısmı da ancak bana ya da Fes'e gıcık oldukları için yazıyor.
Perperek Der ki... 2013-03-17 12:10:06
Benim anladığım 20 Nisan'a kadar ortalığı bok götürebilir sakıncası yoktur... Bence Türkler, Bulgarların düzenlediği hiçbir ulusal kampanyaya katılmamalı.
Hikmet Efendi 2013-03-17 13:28:26
Ben dün geçtim Mastanlı'dan. Temişlik işleri 12. Mayıs 2013 tarihine kadar bekleyebilir. Temizliği o gün sandık başında beraberce yapalım. İşe yaramayan ne varsa çöp konteynerine atıp, sandıktan pırıl pırıl yeni akıllı ve onurlu genç politikacılar çıkarıp görevlendirelim.
Perperek Der ki... 2013-03-17 13:47:13
Ben hala anlamış değilim, neden bazıları siyaseti veya seçimleri içinden tavşan çıkan sihirbaz şapkası olarak görmeğe diretiyor? Arkadaşlar, o şapkanın içine ne koyarsanız o çıkar! Bulgaristan'ın insani malzemesi belli eksiği çıkar fazlası çıkmaz.
Hikmet Efendi 2013-03-17 14:33:11
Papaz efendi sen hep evde misin? Dışarı çıkmaz mısın? Bugün bizim Sofya biraz soğum ama son günlerde bahar havası esmeye başlamıştı. Şöyle bir çıksana avluya, baksana tomurcukları patlamaya yüztutmuş fidanlara. Koklasana bahar havasını. O zaman değişikliklerin kokusu burcu burcu gelir burnuna. Tıkama burnunu lütfen. Alışırsın...
Perperek Der ki... 2013-03-17 14:42:43
Evet evdeyim, tavşan besliyorum uzun kulaklı kısa ayaklı. Böyle bir aşinalıktan dolayı sizin kısa ayaklı, uzun kulaklı yalanlarınızı hemen yakalayabiliyorum.
Ablan 2013-03-17 19:30:12
Papi, Antalya'dan burasının havasını koklamak zor gelir sana yavrum. Olayların içinde olmadan, laga luga etme... hadi az kaldı sizin orada sezon açılıyor. Nisan sonu senin yanındayım...byyy bebişko, sütünü iç ve yat...
Yürkeden 2013-03-17 20:30:25
Angara'ya da bekleriz Ablaaaaaaaa!

http://www.youtube.com/watch?v=XcTwlMIPk4c
Ablan 2013-03-17 21:17:40
Teşekkür ederim evladım. Ablan klasik müzik dinler:-)))
Yürkeden 2013-03-17 21:36:56
Sen yeterki gel Angara'ya Ablaaaaaaaaaa, ayaklarına Cumhurbaşkanlığı Senfoni Orkestrasını sermezsem arap olayım.

http://www.youtube.com/watch?v=RJzSGqU9Q7M
Ablan 2013-03-17 22:24:01
Tşk :-))) gel birlikte Viyena Semfoni orkestrasını dinlemeye gidelim. Dönüşte Papi'ye bir by deriz...
Perperek Der ki... 2013-03-17 22:32:25
Ablan diye dengisizin biri fındık kadar aklıyla bana laf mı yetiştirmeye çalışıyor? Arkadaş, o fındık bir gün işine yarayabilir şimdiden ziyan etme!
HASAN 2013-03-18 01:16:54
Ne oldu bu Türkçe radyosu yine çalmıyor, ulen şu Bulgaristanda 2 milyon TÜRKÜZ 1 tane radyoyu fazla mı görüyorsunuz bize. Ne yaparsanız yapın zaman gelince o topraklarda bangır bangır Türkçe radyolar ve televizyonlar çalacak. Bulgarın tek kurtuluşu Türkiye başka çaresi yok.Şu Kırcalı haber radyosunu çaldırın artık ya, ayıp oluyor, müzik dinlemek istiyoruz