Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
 
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7725 Lv.
GBP GBP 2.27 Lv.
TRL TRL 0.3079 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
12 Aralık 2019
HABERLER » Bulgaristan
HÖH Genel Başkanı: "Seçmenler ittifaklı yönetimleri yeniden meşru kılacak"

HÖH Genel Başkanı: "Seçmenler ittifaklı yönetimleri yeniden meşru kılacak"

23 Mart 2013

Hak ve Özgürlükler Hareketi Genel Başkanı Lütvi Mestan “Darik” radyo “Sedmitsata” (Haftaya dair) programında gündeme ilişkin konulara değindi. Güç durumlarda ittifakların önemine değinen Mestan, şunları söyledi: “Seçmen güç durumlardan kurtulmak için ittifaklı yönetimleri yeniden meşru kılacaktır. Partimiz dört beş ülke önceliği konusuna dayalı geniş destekli ittifak hükümeti hakkında konuşan tek siyasi güçtür. Acaba seçimlerden sonra tek başına iktidar naraları atarak kulakları çınlatanların duruşu ne olacak”, diye sordu.

Hükümetler arası devamlılık konusuna da değinen deneyimli siyasetçi bu konuda BSP’den farklı düşündüklerini belirtti. “Hükümetler arası devamlılığı sağlamak için HÖH %10’luk düz oranlı verginin kullanılmasına devam edilmesini isterken, BSP gelir ölçekli vergilendirme istiyorlar”.

Mestan düşük vergilerin hiçbir şekilde yatırımları çekmek için tek yeter şart olmadığını ifade ederek, para kurulu düzenin devam etmesi gerektiğini söyledi.

Kim suç işlediyse cezasını çeksin

Boyko Borisov’un meclis kürsüsünden yaptığı suçlamaya değinen Mestan, “En azından Borisov meclis kürsüsünden sarf ettiği iftiradan dolayı cezasını çekmesini istiyoruz. Ya bilgi vardır ve içeriği gizli olup bunu dışarıya taşıdığından dolayı suçludur ya da bu doğru değildir ve Boyko Borisov "ağır iftirada" bulunmuştur. Mestan'a göre, kim yasaları çiğnemiş ise cezasını çekmelidir.

Kaynak: haber.bg


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


adam 2013-03-23 19:29:00
Ne halleri varsa görsünler be lütfücüğüm nasıl olsa gelecek seçimlerden sonra meclis yolu sana ve tayfana ebedi kapanacak
Ayşe 2013-03-23 19:55:15
Cehennemin ızgaraları seni bekliyor pavel
RECEP SABRİ 2013-03-23 20:09:06
Her zaman olduğu gibi Doğan ve Mestana desteğimiz tamdır. HÖH BİZİM PARTİMİZDİR
...... 2013-03-23 20:56:02
perperek seni sevip sevmemem önemli değil ben insanları yaradanı sevdiğim için severim ilk defa hoşuma giden iki söz etmişsin demekki seninde iyi yönün varmış inan gözlerim yaşardı -iyi akşamlar
anonim 2013-03-23 20:56:39
Lütfi akıllı olarak geçiniyorsun sen harcadıklarını bile bile niye onlara hizmet ediyorsun. Eninde sonunda yapayalnız bir köşede bir lokma ekmeğe muhtaç olarak terk edeceksin bu cennet dünyayı. Şimdilik hizmet karşılığında paralar ka..lar içinde yüzüyorsun. Görevin tamamlandığında inan beş parasız bir köşeye atılacaksın. Bir de öteki dünyayı düşün sen cehendemde Bulgar kazana düşmen için şimdiden dua etmeye başla Pavel'e
Perperek Der ki... 2013-03-23 20:57:11
Lütfi Mestan, şöyle demişti: "Ako nyakoy sgazi luka trybva da useti silata na zakona". Borisov kazması hakkına yapılan suç duyurusuna rağmen hala dava açılmamış ya da herhangi bir işlem yapılmış değildir. Bu Bulgaristan kenefinde kanunların suçu kimin işlediğine bakılkarak değerlendirlidiğinin rutin hale gelmiş bariz örneklerden birisidir. Eğer böyle bir suçu Ahmet Doğan ya da herhangi bir Türk politikacı hatta Korman ya da Dal tarafından işlenmiş olsaydı şuan mahkeme karşına çıkmıştı bile. Hal böyleyken ev sahibini bastıran yavuz hırsıza yardakçılık niye?
anonim 2013-03-23 21:00:57
Nereden buldun yasasını iyi biliyorsun. Baldızına geçirdiğin malları bile iade edeceksin. Parlamentoda o yasayı kabul etmediniz. Eşinin akrabaların mal varlığı araştırılamayacak yasasını boşuna ret ettiniz şerefsizler. Baldızın üstüne geçirdiğin bütün mallara devlet el koyacak sefil KÖLE.
anonim 2013-03-23 21:03:07
Perperek neden Amet agana sormuyorsun bu soruyu. Asıl sen kime hizmet ediyorsun da böyle saçmalıyorsun.
Perperek Der ki... 2013-03-23 21:09:54
Keşke 18 yaşını dolduran her Türk Bulgaristan devletini soyan profesyonel hırsız olsa...
sadi 2013-03-23 21:19:41
Nerden buldun yasası gelecek, geri dönük bağzı politikacıların canı yanacak sağı oldukça bunları göreceğiz tatlı tatlı yemesi olduğuna göre birde acı,acısı.....var
A.V.Berlin 2013-03-23 22:31:27
Kardeslerim,bacilarim onumuzdeki secimlerde,ayni zorla isimlerimizi degistirdikleri donemindeki gibi birlik kuralim,beraber olalim ve secim sandigina katil Jivkov,un kurdurdugu dps partisini yonetici agent kadrosuyla birlikte gomelim,onlardan kurtulalim ve bir daha karsimiza cikamasinlar.Bu secimlerde firsati iyi degerlendilerim ki sonradan bir kere daha pisman olmiyalim.DPS,nin agent kadrosuna oy verenler Sehitlerimize hakaret etmis olacaklardirBerlinden agent Pavelin dps partisine oy cikmiyacaktir Evelallah.
fes 2013-03-24 00:32:22
Nereden buldun yasası hiç bir zaman gelmeyecek. Kapitalist sistemde yaşadığımız unutuluyor. Roza Lüksenburg'un "Primitif akumulasyon" kavramını duymuşluğunuz var mıdır? İlkel birikim demektir.

Sermaye sınıfı olacak ki kapitalist sistem çalışabilsin. Eğer kapitalistler yoksa yaratılmalıdırlar; devlet eliyle yapılmalıdır. Primitif akmulasyon, devlet eliyle halkı soğanaevirmek demektir.

Çalıp çırmayla birken para rakı cibresi gibi belli bir süre yatacak ve zamanı geldiğinde avrupada gibi hukuk sistemi kurulacak. Bu sürecin başarıyla tamamlaması için en azından 60 - 70 sene geçmesi lazım.

Onun için enseyi karrtmayın ve acele etmeyip bekleyin. Sabreden derviş muradına ermiş.
H. Efendi 2013-03-24 09:57:58
Şu bizim Lütfü ekonomiden hiç mi hiç anlamadığını bir daha ortaya koydu. Şu vergiymış bu vergiymiş. Geliri olmayan insanları vergilendirsen ne olur? Önce iş ver ki, vergi alasın.

Ha, şunu hemen söyleyelim. B. Borisov en büyük yanlışlığı çıkardığı vergilendirme ve vergi ödemeyi geciktirenleri cezalama kanunu çıkarıp uygulamakla yaptı. Böylece filiz sürmeye başlayan küçük iş adamlarını ve esnafı ürküttü, kimilerin de nefretini kazandı.

Lütfüler zengin olsalar da ne olacak ki! Bilmem Lütfü'nün damat olduğu Mastanlı köyüne yakında uğradınız mı? Tuvaletine beş adım yaklaşılmıyor. Taşmış. Tam HÖH elitinin çalıp çırpma işinde ölçüyü kaçırdıkları gibi...
Menekşe 2013-03-24 10:31:36
8 sene iktidardadınız, ne yaptınız: okullarda türkçe eğtim yok; Türkçe TV veya gazete yok; yetişmiş kadrolar yok-sizin çoçuklarınız haketmedikleri halde yurtdışında okudular (höh bursları ile) yinede bir baltaya sap olamadılar; Sivil örgütlerinin ve Türk derneklerinin kuruluşuna ve kalkınmasına izin vermediniz-monopol sizin elinizde olsun diye; Kırcaali ve Deliorman'dan gençleri kovdunuz-işyerleri açmadınız; tütüne bir alternatif üretim getiremediniz....
Perperek Der ki... 2013-03-24 11:52:01
Kırcaali ve Deliorman'dan gençleri kovdunuz-işyerleri açmadınız;
_________________________________________________

Ne açacaklardı?
....... 2013-03-24 12:48:02
hafiye ve muhbir salonu belki gelecekte lazım olur
Perperek Der ki... 2013-03-24 13:03:14
Hoş demagojiden başka bir şey yaptığınız yok...
fes 2013-03-24 17:03:54
Lütfi diyor ekonomiden hiç anlamıyor. Buradan nasıl bir sonuç çıkarmalıyız? Lütfi anlamazken ben super anlıyorum iktisattan. Peki nereden bileceğiz öyle olduğuğunu? Madem Efendi öyle dedi, kabul etmek zorundayız; sorgulama falan yok kayıtsız şartsız kabul etme var. İşte bu kadar sığıdırlar.

Diyelim ki Lütfi ekonomiden super anlıyor, onun Bulgaristan ekonomisinin başına geçme ihtimalı var mıdır? Hayır, ihtimal sıfırdır. Öyleyse ekonomiden anlamıyor lafları neifade eder? Avanaklığı, hödüklüğü ifade eder.

Onlara göre dallama partisi itidara gelecek, isanların gelirlerini bi artıracak, üstüne bi de vergi koydunmuydu, al sana balkanlarda bir Japonya daha. Tabi bütün bu mucizelerden sonra bulgarla "turçin ama ubav çilak" diyecekler, bizimkiler mutluluktan dört köşe olacaklar

Omlaz diye bir şey yok abi!.
.... 2013-03-24 20:57:04
her şeyi iktidar partisinden beklemek yanlış olur birazda hırsız partileri yatırım yapsın o senin HÖHün neler engellediğini bir bilsen küçük dilini yutarsın istiyosan küçücük bir ip ucu vereyin *yatırımına göre ruşvet* isteyenler seninkiler
Menekşe 2013-03-24 21:16:25
Ah sevgili kardeşim benim, gerçekleri bilmemen mümkün değil... konsolosun bize yaptığı kadar HÖH 20 yıldır yapmadı ne yazık ki. Bırak yatırımcı getirmeği, konsolos ticaretten sorumlu ataşe getirdi, neden mi-istenilen rüşvetlere dayanamayıp dönen ciddi yatırımcılara destek olmak için. Bizim partinin amacı kendi kasasını doldurmak ve halkı 4 yılda bir hatırlamak. Sen birde Türk yatırımcılarla konuş, sana anlatsınlar...
Perperek Der ki... 2013-03-24 21:45:38
Ne alaka, serbest pazar ekonomi modeli ve AB üyesi olan bir devlette neden yatırımcı muhalefette ya da iktidarda olan HÖH'nin kapısını çalsın ki? Yoksa birileri serbest piyasa kurallarının dışında bir yatırım mı yapmak istiyordu?
Menekşe 2013-03-24 22:01:17
Remzi Osman ve Necmi Ali aday listelerde yeralmıyorlar.. bakalım Önal Tasim ne yapacak??? Kırcaali'de büyük entrigalar oluyor.
Perperek Der ki... 2013-03-24 22:24:28
Hiç kimse vazgeçilmez ya da yeri doldurulamaz değildir, birileri milletvekili adayı olmuyor ya da aday gösterilmiyor diye dünyanın sonu gelmez.
arif mersinli 2013-03-24 23:33:36
Ticarette ve siyasette dönen entrigalar hiç bir yerde dönmez ve dönemez serbes pazar ekonomisi modeli öylemi? benim gttiğim yıllardada o model vardı bana hiçte yabancı değil. AB ülkesi keşke gidipte doğruları yerinde görseydin bana uygulanan model hiçte öyle değildi şunu gör bunu gör kural elinde buçağı olanda hatta yeri gelmişken söylüyeyin KASIM oyıllarda yardımcısıydı o benim çok sevdiğim KASIM üzerine toz dahi kondurmak istemediğim KASIM seçim arefesi söylemek içimden gelmiyo ama unutmuş değilim ruşvet yoksa yatırım yok gibi imaj yarattı çok af buyurun g... bakarak döndüm model ve sistem daha hala öyle çalışıyo bunun aksini söylemek mümkün değil. Senin bahs ettiğin modele bu gün düpe düz hırsızlık derler ileri demokrasi gelen ülkelerde yapsınlar neler oluyo serbespiyasa modeli ruşvet döndüğü müddetçe hiç bir zaman o ülkede netlik kazanamaz zaten henüs benimsemiş bile değiller
Perperek Der ki... 2013-03-24 23:55:52
Arkadaş, Bulgaristan'daki serbest pazar modelini yaratan ben değilim, HÖH partisi de değil. Yatırım işiniz rüşvetsiz hal edilemiyorsa bu Türk partisinin sorunu değildir bu Bulgaristan devletinin sorunu ve onları bu halleri ile AB üyesi yapanların sorunudur.

Ayrıca neden HÖH partisinin ocağına düştünüz? Siyasi kanattan destek aradığınıza göre işiniz pek serbest piyasa işi değilmiş. Gerçek serbest piyasa kurallarının işlediği bir düzen istiyorsanız o kuralları uygulayabildiğiniz ülkeye yatırım yapacaksınız.
Ablan 2013-03-25 07:42:55
PAPİ, NE ANLARSIN SEN BENİM GİBİ SERBEST PİYASASINDAN YAVRUM :-))) SICAK ANTALYA'DAN BULGARİSTANDA SİYASETİ YORUMLAMAK KOLAY. SEN SIKILIYORSUN EVDE GALİBA. SEZON AÇILMADI MI???
Perperek Der ki... 2013-03-25 08:16:20
Esas senin canın sıkılıyo galiba gen de seninle açayım sezonu.
fes 2013-03-25 08:32:41
Aslında onlar höh partisinden yararlanmak istiyorlar, o kadar. Mamayı hep başkalarına verme, biraz da bize ver diyorlar. Höh partisinin de dağıtacak fazladan maması yok; zaten azınlk partisi olduğundan mama yaratmak çok zor (koalisyonlar falan).

Serbest piyasa dedikleri itisat deniznde yüzemediklerinden bir yerlerden ekonomik dışı destek gelmesini bekliyorlar.

Oysa bulagaristan'da birilerine destek imkanı fazla yok; bulgarlar desteğe muhtaçken türklere zırnık koklatmayacakları aşikar.

Gelin görün ki bizimkiler desteğin geleceğini, yeter ki HÖH dağıtılsın bulgarlar para muslularının açılacağını zannediyorlar.

Sava, Pavel, Boyana sarayları laflarının eonomik arka planı yukarıda söylediklerimdir.
kircaalidelisi 2013-03-25 20:28:21
Papaz,fes ayni kisi,kiliseye giderek papaz oluyor,Turklerin yaninda fes giyiyor,bir gece papaz misafirim oldu,sabah onu ugrlarken cebinden fesini dusurdu,neyse geceyi cok rahat gecirdim,gerisini solylmiyeyim anlarsiniz ya..............
Ablan 2013-03-25 20:45:53
Papi sezonu benimle açmaya niyetliydi......anaaaa neler olmuşşş, Papi, kışın ayılar gibi uykudamısın sen, yani tık nyama li?
.... 2013-03-25 23:03:34
he yaw tık nyama