Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
 
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7725 Lv.
GBP GBP 2.27 Lv.
TRL TRL 0.3079 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
07 Aralık 2019
HABERLER » Kırcaali
Ruşen Rıza,”HÖH Yine İktidar Olacak”

Ruşen Rıza,”HÖH Yine İktidar Olacak”

23 Mart 2013

HÖH Genel Başkan Yardımcısı Ruşen Rıza ile Bulgaristan seçimleri öncesinde yapılan hazırlıkları değerlendirdik. Rıza "iktidara gelmemiz ve ortak olmamız kaçınılmaz. Olmazsa olmazlarımızın başında dayatacağımız konular var. Bunlar Türkçe eğitim, resmi kurumlarda özellikle emniyet, adliye ve istihbarat gibi noktalarda personel çalıştıracağız. HÖH iktidar ortağıyken 5 bin kişi resmi yerlerde çalışırken şu an çok sayıda insanımızı işten çıkardılar ve biz bu kardeşlerimizi yeniden işe sokacağız"dedi.


Kaynak: Gökhan Tuzladan


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


Menekşe 2013-03-23 20:36:19
Gökhan Tuzladan'a selamlar, çalışmalarında başarılarının devamını diliyorum. Ruşen Riza'ya gelince.... Hayırlı Cumartesi akşamı sevgili Kırcaaliler...
manaşer 2013-03-23 20:37:04
Ruşen bey siz dürüst bir insansıınız bu kirli partide ne işiniz var, esir almış sizi.Biz bu Sava ve paveli kurtarıcı sanmıştık meğer kan emici duygularımızı suistimal etmişler.Sizi destekliyorum fakat partinizi desteklemiyorum .Ruşen bey bu partinin çantasında keklik olmayın.Parti sizi kandırıyor.sızde halkınızı kandırmayın
Hök un mılletımızı kandırmasına izin vermeyin
anonim 2013-03-23 21:09:17
Ruşen sana inan üzülüyorum. Fazlasıyla dürüstsün senin için üzülüyorum. Amet agan seni özellikle bu göreve bundan getirdi. Şartsız kayıtsız görevi yerine getiriyorsun. Fazla iyimser olma.
içmeler/tuzla 2013-03-23 21:09:53
TUZLAlı komşuma bu RUŞEN kardeşimizi kullanıyorlar onun yeri orası değil höh kim dürüslük kim iki zıt kelime benimde bu kardeşimize tek sözüm :şartlar ne olursa olsun senin yerin o çakal tayfasının yanında değil bir an önce kendine çeki düzen ver kendine gel başka partimi bulamadın? vakit varken boş yollarda kendini heba etme ne olursun söylemeden geçemiyom senin yerin o kokuşmuş ajan tayfasının yanında değil
Hak ve Adalet orgutu 2013-03-23 22:01:09
Rusen kardes seni iyi taniyoruz sen durust,iyi bir insansin,senin yerin o ajan dps partisinde degil.Sen bile yalancilarin,yalanlarini tukce egitimden bahs ediyorsun,hani iki donem hukumet ortagi oldunuz yillarda ajan Lutvi Pavel milli egitim komisiyon baskaniyken neden bu konuyu meclise tasimadida simdi secim oncesi Halkimizi kandirmak icin palavradan sozler sarf ediyorsunuz ,sizi anlamakta gucluk cekiyoruz dogrusu.Sana daha leke bulasmamisken ,sen orayi terk edersen gelecekte cocuklarini senden utanmalarini engellemis olacaksin.Zararin neresinden donersen kagirli cikarsin ,halkimizin durumunu gormuyormusun,vicdaninin sesine kulak ver ve dogrularla yuzlesmelisin Rusen kardes.saygilarimizla.
fes 2013-03-24 00:10:28
Lütfi abisinden sonra sıra Ruşen beye gelecek ve zincir kopmadan devam edecek. Rüşen akıllı çocuktur, dallamalardan akıl alacak biri hiç değldir. Kendisini biz Kırcaali türkleri olarak çok seviyoruz.
sami 2013-03-24 07:46:04
tabi ayakta kalabilirlerse neden olmasın ama perşembenin gelişi çarşambadan belli dallamalar olmazsa oy alamaz oy alırsada ayakta kalamaz
fes 2013-03-24 09:38:07
Perşembenin gelişi çarşambadan nereden belli, Baba Vanga gibi mstik güçlerin mi var? Gaibi bilen biri mi oldun? Cahil bir kaç tane şaşkının görüşünü görüp, herkes böyle düşünüyor diye sevinçlere mi gark oldun? Nedir?
H. Efendi 2013-03-24 10:13:03
Ruşen sen hakkikatten bakan kör müsün? Sen HÖH kazanında kaynayanı göremedin mi, görmüyor musun, bunun da mı koku almıyor?
Kiminle "iktidar" olacaksınız? Siz önce sandıktan çıkın da görelim. Eski zamanlar tarih oldu. Şimdiye kadar sizi Türkiye vinci kaldırıp istediğiniz rafa koyuyordu. Şimdi motokar (fortlift) bozuldu. Sizi yükseklere kaldıran dalga artık geri çekiliyor.

Mülakatını kısaca vermişler. Hakikatten kısa ve öz konuşabiliyorsan, seni kutlarım. Yoksa kırcaali Haber mi özetlemiş...Çünkü HÖH eliti uzun ve anlaşılmaz bir dil ve tümce dizimiyle konuşuyor. Ne de olsa sen de bir iki "yalan" şişirmişsin. Gençsin. Yapamıyacağın şeyi vaad etme. İnsanları ümitlendirmek günahtır. Yalan söyleme.Gün gelir hesap soran bulunur. Mülakatında balonlar var. Güneş görünce patlayacaklar.
sami 2013-03-24 12:45:41
Evet ben cahil biriyim keşke herkeste benim gibi gören cahil olsa takke efendi bu adamların en büyük suçu başa gelmeleri pardon suç onların değil onların babalarının babaları çoktan öldüğüne göre bunlarında kokmaması için gömülmesi gerek .Bu adamların orada olması şehitlerimize ve gazilerimize saygısızlık demektir aralarında parmakla gösterilecek düzgün birisinin olmayışı sence bir şeyin kanıtı değilmi? Biraz daha açayım belki saksın net basar takvimler 1984 gösterirken bunlar neredeydi? sonradanmı türkleştirildi ?bu çok sevdiğin ajan ve hafiye soytarıları acaba kaç can yaktı? ozamanda yatağında rahat uyuyamazdı şimdide uyuyamazlar. Suçsuz günahsız ruşen gibilerini o itlere yem edersek ki ediliyo günahı hepimizindir önce bu pisliklerden arınmak pekte kolay olmuyacak çünkü onları sonradan zorlu bir süreç bekliyo onlarda onun bilincinde aha yazıyom suç işleyen hiç kimse cezasız kalmaz dünyada örnekleri çok yok efendim yasalar geri dönük çalışmazmış falan fıstık öyle bir çalışırki bir bak İTALYA,FRANSA hele hele BGR'de türksen.Gelecek seçimler büyük ölçüde türkleri üçe bölecek biz buradan desteğimizi çeker çekmez(çoktan çekildi 4-5 sene önce) gör sen komunis bozuntularının halini yani ajan partinin akibeti belli çekip gidecekler o parti ayakta kalabilmesi için türk düşmanları ajan ve muhbir tayfası gidecek belkide BGR dışına .O topraklarda doğduk büyüdük gerektiği gibi mücadele verdik sığıntı gibi emanetçi gibi yaşamak istemedik en büyük suçumuz türk olmaktı ve canımız pahsınada olsa ödedik senin gibi anamızın koynuna yaslanıp yatmadık sonrada suçlulara kucak açmadık anladınmı potur efendi?
Perperek Der ki... 2013-03-24 13:07:28
Gelecek seçimler büyük ölçüde türkleri üçe bölecek biz buradan desteğimizi çeker çekmez(çoktan çekildi 4-5 sene önce)
_____________________________________________________

Madem öyle nasıl oldu da geçen seçimlerde HÖH partisinin oyları arttı? Bu durumda siz üç beş serseriden başka bir şey değilsiniz.
.... 2013-03-24 13:29:24
o üç beş serseriden birisi sensin nesi artmışmış zor girdi meclise yalanmıpapazabi
Perperek Der ki... 2013-03-24 13:33:39
600.000 oyla meclise zor girdiyse siz demek 700.000 alacaksınız...
fes 2013-03-24 15:32:26
papaz ,bu secimlerde hep birlikte gorecegiz hain dps partisi kac oy alacak halkimizdan,bakalim secimlerden sonra konusacak lafin olacak mi.
akm 2013-03-24 15:40:45
Bu çocuğa kıymayın kötü emellerinize alet etmeyin gider ayak çocuğun sicilini bozmayın çooook yazık olur yavrum sanada tek sözüm ;aç tavuk kendini .......inşallah hevesin kursağında kalmaz yinede yanlış safalarda olduğunu hatırlatayım
Perperek Der ki... 2013-03-24 15:44:49
Fes'in yerine geçmeye çalışan kişiliksiz feslerle işim olmaz.
fes 2013-03-24 23:01:05
Hayvanın biri ısrarla benim ismimi kulanarak pis mesajlarınıvermek istiyor. Nedir bu ısrar, anlamış değiliz.

Dps seçmlerde oyların koruyacaktır diye düşünüyorum, ama koruyamasa da, bu bizi haksız çıkarmaz. Tam tersine, hakl olduğumuz daha açık çıkar ortaya.

Bütünlüğün, elde edilmiş olan bir çok kazanımın nasıl bir anda buharlaştığını herkes görecek ve haklılığımz kanıtlancak. Ne var ki biz dahil hepimizin kaybedeceğinden haklı çımak istemem açıkçsı; varsın ben haksız olayım,ama halk kazansın.
emir 2013-03-24 23:32:16
fes 2013-03-24 00:10:28
"Kendisini biz Kırcaali türkleri olarak çok seviyoruz."

-Şahsen sen sevebilrisin tabi...Mübarek olsun...El ele "razvito sotsialstiçesko obştestvo" kurarsınız Ruşen beyle.

http://www.youtube.com/watch?v=mTsAW2IR8F4
fes 2013-03-24 23:45:57
Ne alakası var şimdi, AB girip serbest piyasa ekonomisini kabul etmedik mi? Dini metinleri ezberlerken kendin çok kaptırmş olacaksın ki, artık her şeyi ezbere yapıyorsun.

Değil komunist partisi, Lukaşenko tipi bir parti olsaydı, bulgaristan'ı AB'ye kabul etmezlerdi.
veteran hoh 2013-03-24 23:54:02
bu gidishata dur demek lazim.
secimde gidin oyunuzu diger parti listelwerindeki kishilere bakin. kimin yuregine hangi aday isiniyorsa oyunuzu ona verin.
ama sakin iyi inceleyin de ajan,donosnik olmasin.bizleri bulgarlar ishpiyonlamadi.tash uzaktan gelmiyor diye atasozu var.hep ds ye iyi gorunsunler diye yaptilar bizimkiler bunlari.kimse de itiraz etmesin bu yazdiklarima.cunki ben bizzat yashadim ve gordum nasil verbuva yapmaya bashladiklarini ve acik yureklilikle dedim ki ben tashiyicisi olamam ve reddettim.ne oldu biliyormusunuz.hic birshey.ama korkanlar zannediyor ki bashlarina bir shey gelecek diye devam ediyorlar,..daha bashtan reddediniz sonra zor olsa gerek.
emir 2013-03-25 00:29:12
Tabi ezberden konuşuyorum, suflörüm yok...Senin gibi Kırcaali Türkleri adına da konuşamıyorum... :D Ayrıca eleştirim partiye, AB üyeliğinin parti içi demokrasi ile pek alaksı yok. Bak sevgi nasıl olurmuş öğren :) Ruşen bey Arda boylarında görününce artık sizde sevginizden su aynasına atarsınız kendinizi...

http://www.youtube.com/watch?v=DZc6wS85o4g
Aye 2013-03-25 13:41:03
Ruşen bey tam halk adamı halı için kendını adayacak bir isim ama gel gelelim görev aldığı parti kan tücarı can tücarı halkımızın tücarıdır.Lütfen istifa edin Kasımn partisi var Günerin partisi var .Bu yüzkarası jıvkofun enailerine hizmet ederek kendi insanınıza zarar vermeyin.Zaten lütfi ve ahmette olan şifreli sakal sizde yok ..Biz ruşen beyi destekliyoruz.Görev yaptığı partiyi latente vargücümüzle kınıyoruz
Keresteci 2013-03-27 17:58:08
HOH yine ikdidar olacakmis ha haa haaa haaa haaaa,HOH yine iktidar POH olur,bu kez ajanlar donemi kapanacak,Halkimiza hizmet edeceklerin donemi basliyacak.
şaban 2013-03-28 12:56:00
bu sefer bunları amatör lige göndereceğiz kendiliğinden dağlıp gitsinler RUŞEN kardeşimede şimdiden geçmiş olsun vakit varken yol yakınken kendine gel ne olursun en azından türklerin yanına gel bırak bu dönmeleri çakmaları muhbirleri hafiyeleri hırsızları çapulcu tayfasını