Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7473 Lv.
GBP GBP 2.1232 Lv.
TRL TRL 0.3187 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
20 Ağustos 2019
HABERLER » Bulgaristan
Lütfi Mestan: “HÖH partisi Başbakan adayı göstermeyecek”

Lütfi Mestan: “HÖH partisi Başbakan adayı göstermeyecek”

01 Nisan 2013

Hak ve Özgürlükler Hareketi (HÖH/DPS) Genel Başkanı Lütfi Mestan TV7 kanalının sabah programında, “HÖH partisinin Başbakan adayı gösterme gibi bir niyeti yok” diye kaydetti.

Sayın Mestan, derin bir sosyal-ekonomik ve siyasi kriz koşullarında tek başına Bulgaristan’ı yönetmeye kararlı olan üç siyasi güç tarafından Başbakan talebinde bulunduklarını belirtti.

HÖH lideri, GERB yönetiminde tek parti iktidarı modelinin dejenere olarak otoriter iktidar modeline dönüştüğünü söyledi.

HÖH lideri, “Gelecek tek parti hükümetinin otoriter olsun olmasın başarılı olması mümkün değil. Çünkü seçimleri ne kadar çoğunluk oyla kazansa da, ülkenin düştüğü zor durumdan çıkarması hiçbir partinin elinde değil. Bunun için GERB, Bulgar Sosyalist Partisi (BSP) ve Başbakan olmaya hazır olduğunu söyleyen Meglena Kuneva’nın Bulgaristan Vatandaşların Partisi’nin tek parti hükümeti kurma talepleri artık gerçekten komik olmaya başlıyor. Ben bu tek parti iktidarı kurma taleplerini samimi bulmuyorum. Bu daha çok neredeyse çirkin bir sözcüğe dönüşen koalisyon sözcüğünün yarattığı korkunun bir ifadesidir. Fakat ben seçmenin Bulgaristan’ın bulunduğu koşullara göre koalisyon hükümetini tercih edeceğinden eminim” diye sözlerine ekledi.

Kaynak: Kırcaali Haber

Ziyaretci sayısı: 3167


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


Gıcalılar 2013-04-01 14:17:39
Lütvi bey senin en iyi hizmetin siyaseti bırakmak ve pahalı purolarını çalıntı paralarınla yaptıracağın bir evin köşesinde içmek olacak.
Perperek Der ki... 2013-04-01 15:31:11
Lütfi Mestan siyaset kariyerinin zirvesine ulaşmışken senin keyfin öyle istiyor diye siyaseti mi bıraksın?
H.Efendi 2013-04-01 17:30:24
(ülkenin düştüğü zor durumdan çıkarması)
-------------------------------------------------------

Bulgaristan'ı buçıkmaz duruma kim düşürdü?
Çıkış yolu yoksa, uğraşmamıza gerek varmı?
Perperek Der ki... 2013-04-01 19:09:37
Düşüren ve mütekabilinde protestolarla tekme tokat hükümetten düşürülen bellidir, adı Gerb hükümetidir.
Gıcalılar 2013-04-01 20:17:33
Gitmesini bilmese halk Lütfiyi sandıkta atacaklarından hiç kimsenin kuşkusu olmasın gardaşlar.
Ada koy Halki 2013-04-01 20:36:09
Gercek mi,dedikodu mu?,duyumlara gore bizim keci sakal Lutvi Pavel agenti secimlerden hemen sonra bulgaristani terk etmeye hazirlaniyormus,ne kadar dogruluk payi oldugu bilinmez amma,kacacagi ulke Kuba olabilirmis.Bir kac yil once las vegasa kumar oynamaya giderken,merakindan kuba,yi da ziyaret etmis,Kastro,nun memleketini cok begenip hukumetin yetkili kisileriyle gorusup kendisine ,dunyanin en kaliteli pura ureten bir fabrikayi satin almis.Biz ada koyluleri olarak keci sakal Lutvi Pavelimizle gurur duyuyoruz,ada koy neree,kuba neree ,bir de bizimki nekadar da Fidel Kastroya benziyor cenabet herif,masallahi var ictigi purani tanesi iki yuz avro ediyor,baska bir yerde varmi bizim Lutvi Pavel gibisi,hey gidi hey,ada koy nire,kuba nire.
Ada köy Halkı 2013-04-01 22:53:57
dostum, amerikalılar aya çıktığında oralarda kırcalı'ları bulmuşlar,tütün ekmek niyetiyle gitmişler, taa sözüm Lütfi bey'de kırcalı'dan, nerelere gideceği belli olmaz.
seçmen 2013-04-01 22:54:16
Aç tavuk rüyasında buğday tanesi görüyormuş. Üçlü koalisyon zamanını arıyor arkadaş ama nafile, yok yoook artık o soygunculuk oyunları. Barajı aşında gerisi kolay.
yaşlı gırcalı 2013-04-02 00:49:35
HÖH hakiki türk partisi ne zaman olacak?.AVRUPA BİRLİĞİ ULKESİ BULGARİSTAN'DA Türk milletvekileri en azından,Türkiye Cumhuriyetindeki kürt partisi BDP milletvekileri kadar,baskın,bilinçli,milliyetçi ve cesur olmaları şart'tır.Bu saydıklarımızın hangisi bizim HÖH -çü liderlerimizde var?.Hiç birinde,hiç biri yok. Hesap kolay.O zaman oy da yok.Bak bana bir gözle,bakam sana iki gözle
fes 2013-04-02 08:31:52
Höh hakiki türk prtisi ne zaman olacak diye sormuş agam. Hakiki dediğini de açmış, kürt partisi gibi "baskın, bilinçli, milliyetçi ve cesur"diye.

Gün görmüş agamımın istediklerini ben de isterim, hemde çok isterim. Lakin, kürt partisinin arkasında koskoca küresel güç ve batı dünyası var; askeri gücüyle, istihabaratı ve muazzam finansmanıyla. Sorarım: Höh partisinin ardında kim var?

Bizimkilerin arkalarında hiç bir güç olmadığından fincancı katırlarını ürkütmekten korkuyorlar, bir nalına bir mıhına vurmak zorunda kalıyorlar.

Kuru deriden bal çıkmaz. Kendinden bir güç çıkacağı inancı boş bir hayaldir.
kircaalidelisi 2013-04-02 08:58:21
Festrik.bulgaristan Turklerinin arkasinda koskocaman Turkiye var,avrupanin en buyuk ekonomisine sahip,Halkimizin haklarini almak ,aramak niyetinde olan bir partiye her yerden destek gelir.Lutvi Pavele bir bakin avuclarini acmis secimi kazanmismis gibi bir hali var.Aslinda bizlere anlatmak istedigi sey,iste secim sandiginda bu kadar yiyecegiz diyor anlayana.
Kircaalliler. 2013-04-02 14:59:33
Kircaalinin delisiymisBg Túrklerinin arkasinda Koskoca Turkiye varmis seninleTúrkiyenin ne alakaasi var ki Túrkiye Bulg Delileriyle urasacak haali yok ki Túrkiyenin içinde deli var onlar kendi derdinde senin gibi bg delilerine ihtiyaaci yoook.BG Delilerinin yeri ise ATAKA Liideri Volenin yanidir Piskopatlarla ancak o urasiyodur sen git onin yanina birader.eger oda tedavi edemezsee senin yerin Pskyatrik hastahanesidir hastahane ise Kircaalin girisinde.Baykalin basindadir.ilgili delilere sahsen duyurulur.
kircaalidelisi 2013-04-02 21:55:48
Hemserim ben zaten dedigin o hastahanede gorevliyim,istersen gel de goruselim,senin bahs ettigin o ataka partisini yaratanlar savundugun o dps ajan,hirsizlardan olusan partidir,Halkimizi perisan eden o hoh partisine destek verenler asil akilsiz onlardir,bana gelince ben kabadayi delilerdenim .
Koşukavalı 2013-04-03 08:36:13
Lütfi Mesan ve Ahmet Doğanı destekliyorum oyum onlara.
Cevdet Cebel 2013-04-03 09:48:55
Doğru yana yuna sapmyalım oyumuzu gene HÖHE verelim. Ben Bahri Ömere güveniyorum.
Mehmet Özgür 2013-04-03 10:00:11
12.Mayıs 2013 tarihinde Bulgaristan'da yapılacak olan seçimlerde oyumuz HÖH Partisine.ÇUnkü,ilk defa HÖH,böyle açık ve net proje ve fikirlerle halkın karşısına çıkıyor.Tebrikler ve başarılar dileriz.
Kircaalliler. 2013-04-03 14:27:52
Hemserim.O belliki sen delilerin yaninda olunca delilik bulasici bir hastalik degil ama sen her zamaan onlara bas komandan oldugun için Delilik sanada bulasmis Ben psikolok degilim tedavini sen gitte bizim Dale Mesuda yaptir o Delileri dúzeltmede çok erbabtir EN BÚYÚK HÓH BASKA BÚYÚK YOK EN BÚYÚK HÓH BASKA BÚYÚK YOK DÚSMAAN PARTILER ÇATLASIN.ILERI BIZLER SIZINLE HEP BERABER "ILERI,ILERI HAYDI ILERI HAYDI ILERI bgTÚRKÚNÚN ORDUSU"."BIZIM SÓZÚÚMÚZ OLMADAN DÓNMEYIZ GERI".
hocanın dediği şudur ki; 2013-05-01 03:29:42
bizi bölmelerine izin vermeyelim. bugün lütvi varsa yarın yok. kişiler geçici davalar kalıcıdır. bu davanın dürüst, insancıl, imanlı savunucuları da var elbette. 12 mayısta zafer türklerin olmalı. çakma siyasetçi korman ismailov gibileri koltuk sevdasına kapılmışlar. varsa bir yanlış durum HÖH içinde düzelteceksin. bölünmek sonumuzun başlangıcıdır. oylar HÖH'e...