Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7473 Lv.
GBP GBP 2.1232 Lv.
TRL TRL 0.3187 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
22 Ağustos 2019
HABERLER » Kırcaali
Kasim Dal: “Korman İsmailov, Kırcaali’de milletvekili adayları listesinin başında olacak”

Kasim Dal: “Korman İsmailov, Kırcaali’de milletvekili adayları listesinin başında olacak”

02 Nisan 2013

NOVA TV kanalının bu sabahki programında Hürriyet ve Şeref Halk Partisi’nin (NPSD) kurucusu Kasim Dal, “Parlamento seçimleri için yeterince hazırlığımız yok ve o yüzden Ulusal İstikrar ve Yükseliş Hareketi (NDSV) ile Merkez-Hürriyet ve Şeref koalisyonunu kurduk” dedi. O, yeni koalisyonda Demokratik Güçler Birliği (SDS) partisinin yer almamasından üzüntü duyduğunu ifade etti. Dal, “Eski sağ partiyle de bir proje gerçekleştirmek istedik, fakat yapılan müzakerelerde koalisyon kurma konusunda anlaşmaya varamadık” diye izah etti. O, NPSD partisinin NDSV ile birlikte seçimlerde yüzde 4 oranında oy alarak, Parlamento’ya gireceğine dair kanaat getirdi. Kasim Dal, “Gelecek Parlamento’da olacağız. Siyaset, Meclis’te yapılıyor” diye kaydetti. Dal, Razgrad, Silistra, Kubrat ve Şumen bölgelerinden destek bekliyor. Türkiye’deki vatandaşlarımızdan da destek alacağından emin.

Kasim Dal, bugün kendisinin hangi bölgeden milletvekili adayı olacağının karar alınacağını duyurdu. O, “Korman İsmailov, Kırcaali milletvekili adayları listesinin başında olacak” diye sözlerine ekledi.

Kaynak: Kırcaali Haber

Ziyaretci sayısı: 2852


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


Perperek Der ki... 2013-04-02 15:47:30
Yazık zavallı parlamentoya gireceğini zannediyor...
emir 2013-04-02 19:13:25
Tabi ki girecek, NDSV 100 bin oy alır, Kasım da en azından 50 bin, zaten 18 bin kişi ile seçimlere kaydını yaptırdılar, bu 18 bin kişinin muhakkak eşi, hısım-akrabası vardır...Biraz da GERB yardım eder...150 bin oy 4% barajı geçmek için yeterlidir.
Hak ve Adalet orgutu 2013-04-02 21:36:22
Bekleyin ve gorun,baraji asmak ne demek,baraji siplayarak gececek NPSD,HSHP si,siz Hoh ,Halkin Ozgurluklerini Hirpaliyan partisini dusunun ,barajin derin sularinda bogulup kaybolmasinlar,siz ona bakin.
fes 2013-04-02 23:14:55
İsteyen bu iki artkadaşa oyunu verebilir, ben vermiyeceğim. Kendime göre gerekçelerim var.
emir 2013-04-02 23:24:10
HÖH, 23 senedir değişmeyen vekil ve muhtarları yüzünden seçimlerde ağır yenilgi alacak.
Deliormanın deli efesi 2013-04-03 01:17:47
BG.Türklerinin geleceği ve istikbali,23 yılldır gerçekleşmemiş rüyaları,Hürriyet ve Şeref Halk Partisiyle gerçekleşecektir.
23 yılldır oyumuzu DPS'ye verdik'te ne elde etik.Türkçe radyo/televizyonumuz'mu var?Türkçe yayınlanan gazetemiz,dergimiz mi var?Çocuklarımız okulda mecburi Türkçe okuyorlarmı?Yoksa alın teriyle çalışıp çocuklarımızın nafakasını çıkaracak iş yerleri mi var?
Bizi yaşarken öldürdüler,sindirdiler,hayata küstürdüler.Yetmedi,var güçleriyle Türklüğü asimile etmeye çalışıyorlar.
12 MAYIS GÜNÜ DPS BARONLARININ GİZLİ EMELERİNE,MİLLETİMİZ DUR DİYECEKTİR.
Sandıkta milletimiz son sözünü söyleyecektir.
Denenmiş eskiler meclisten dışarı,yenilikçiler meclise girecektir.
yaşlı gırcalı 2013-04-03 01:38:43
HÖH hakiki türk partisi ne zaman olacak?.AVRUPA BİRLİĞİ ÜLKESİ BULGARİSTAN'DA Türk milletvekileri en azından,Türkiye Cumhuriyetindeki kürt partisi BDP milletvekileri kadar,baskın,bilinçli,milliyetçi ve cesur olmaları şart'tır.Bu saydıklarımızın hangisi bizim HÖH -çü liderlerimizde var?.Hiç birinde,hiç biri yok. Hesap kolay.O zaman oy da yok.Bak bana bir gözle,bakam sana iki gözle.
Seyko 2013-04-03 03:11:53
Hemşerim sizler böyle ,deli orman,kırcali ayırımlarına girerseniz oylarınız bölünür ve hiç bir şey elde edemezsiniz o barajları.da aşamazsınız bu;da diyer partilere yarar ,sizlerin oralarda tek yürek,tek yumruk olmanız gerekiyor.
tosçalı 2013-04-03 08:14:39
Öyle diye diye bugünlere gelindi. HÖH de oyları topladı, ne yazık ki türkler için hiçbir icraat yapmadı. Yazıklar olsun, insanlara değer vermeyip sadece kendilerini düşünenlere. Yeter artık milleti kandırdıkları, boş laflara karnımız tok.
fes 2013-04-03 11:54:19
Ben türklerin, DPS'nin 23 senedir değişip değişmediğine bakmam; çünkü önemli olan, bulgarların değişip değişmediğidir. Bu itibarla, bulgarların türke karşı bakışlarında bir milim oynama olmadığına göre ben niye değişeyim ki?

Dps'nin 23 senedir hiç değişmeyip aynı kalması ( eğer bu doğru ise ) iyi bir şeydir. Ben kendilerine aferim derim, yürmiüç senedir milleti böldürmeden birarada tutmanız büyük bir başarıdır.

Emir kendi tahminini söylemiş. Hakkıdır söyler. Seçimler yaklaştı, tahmini tutup tutmayacağı görülecektir.
Perperek der ki... 2013-04-03 17:49:26
Fes senin Tokmaktan baska gozlerin hic bir seyi goremez zaten,akligin fikrin tokmakta.
skf 2013-04-03 19:05:48
Ne güzel özetleyip yazmışsınız onu yapmadı bunu yapmadı diye ne yapabilirlerdi? babalarının yolundan gitmek zorundalar babaları partiyi emanet ederken vasiyette bulunmuş her halde aranıza türk almayın diye maalesef babalarının fazla ömrü olmadı onlarda aynen devam etmekte .Gönül isterki bu köpeklere oy vermeyin bu halk düşmanlarına oy vermeyin türk düşmanlarına oy vermeyin ne yaptılar 20-22 senedir hep aynı tas aynı hamam indir pirinç kaldır pilav daha hala kendime gelemiyom ya bu kişiler bizleri ceza evlerine belenelere gönderdi birde oy istiyorlar yok böyle bir şey ömrüm yeterse yakalarına yapışmak isterim ben değil illa biri bunu yapacak
Perperek Der ki... 2013-04-03 19:41:59
Benim imzamı kullanmak mı? Tabi tabi orospu çocukları serbestir...
fes 2013-04-03 20:12:46
Kimse abartılı beklentiler içerisine girmemeli. Bir azınlık partisinin yapacakları sınırlıdır, öle akla hayale sığmayacak isteklerde bulunmanın kimseye bir yararı yoktur.

Mesela bir azınlık partisinden ekonomiyi düzeltmesi beklenmemeli. Beklenirse ne olur? Gülünç duruma düşeriz, bu türkler de amma aptal insanlarmış derler.

Şu da asla yapılmamalı; bireysel cabalarımızla yapacağımız, yapmamız gereken şeylerin yapılmasını azınlık partisinden istememeliyiz.

Parti insanların taleplerini yerine getirmeğe çalışır, olmayan talebi oluşturmaz. Mesela türk dili konusunda halk olarak taleplerimiz olmalı ve DPS de bu talepleri bulgar devletinin önüne getirmeli. Ama çocuklarımızın türkçe öğrenmeleri konusunda hiç bir şey yapmayıp, türkçemizin gerilemiş olmasının sorumlusu olarak Dps'yi göstermek yanlıştır.
gacal 2013-04-03 20:32:13
Evet çok doğru ,yanlıştır git kardeşim kendini kandır ağlamayan çocuğa meme vermezler hem onların yapacağı iş değil doğru olan şudur : höh doğru yolu bulmadıkça azınlık partisi olamaz asla ve asla türkleri temsil edemez zaten dediğin gibi aşırı bir taleptede bulunmak yanlış olur.Averaj partisiiydi düne kadar ama buradan öte galiba farklı olacak ayakta nasıl durdular bu yöneticilerle? sene 1984 bunlar anamızı ağlattı bizleri bağzı aileleri parçaladı hala onlara oy vermekteyiz galiba milletimiz O günleri unuttu bunları sandığa gömmedikçe asla huzur olmaz onlar bizi ceza evleri belenye gönderdi bizde ödül olarak yıllardır bu hainleri başımıza taç ettik. Öyle bir halk mahkemesi olsunki boğazlarına asılacak ipin parasını bile ölmeden tahsil edeceksin
fes 2013-04-03 22:51:31
Bu arkadaşın maalesef ne dediği belli değil. Birbirini desteklemeyen kaotik düşüncelere sahip.
dr.Mithat GÖKAY 2013-04-04 11:20:18
Fes kardeş bu düyada herkes cenabı hak tarafından verilen rızık kadar yiyebilir.Bizlere de hayırlı olsun demek düşer.Sizin düşüncenize katılıyorum ,Korman kardeşimiz vermeden almaya çalışıyor.bence gitsin kendi memleketinde şansını denesin.saygı ile sizi selamlıyorum.
HAKİKİ KIRCAALİLİ 2013-04-04 15:04:44
NPSD Resmi Genel Başkanı Korman İSMAİLOV ve Gizli Genel Başkanı Kasım DAL bence YALAKA yandaşları olan Razgratlı Fikret ÖKSÜZ ve Yeğeni İbrahim DELİORMANLI'nın memleketi RAZGRAT İlinden Aday olmalarını tavsiye ederim. Veya Türkiye'de AKP'den Milletvekil Adayı olsunlar. Yanlış anlaşılmasın Ajan "PAVEL" ve onun SATILIK Partisi DPS'de OY YOK benden. Aklı SELİM hiçbir TÜRK bu PİSLİKLER Asla OY VERMEZ zaten. Bendeniz SANDIĞA GİTMEME HAKKIMI KULLANIYORUM hiçbirşey kazanmayacağım ama hiçbirşey de kaybetmeyeceğim. Silahım ve Mermilerim elimde kalacak. KÖTÜNÜN İYİSİNİ SEÇMEK Asla Bulgaristan TÜRKÜNÜN Kaderi DEĞİLDİR. Artık iyi olanı İSTİYORUZ bu bizim HAKKIMIZ. SAYGI ve SEVGİLERLE
Seyko 2013-04-04 20:16:27
Sayın:Hakiki Kırcaalili arkadaşım o iyi olanı bize;de söyle biz;de oylarımızı ona verelim.