Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7473 Lv.
GBP GBP 2.1232 Lv.
TRL TRL 0.3187 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
18 Ağustos 2019
HABERLER » Bulgaristan
HÖH Başkanı Lütfi Mestan: “HÖH partisi Bulgaristan’ın ulusal önceliklerine “evet” diyecek”

HÖH Başkanı Lütfi Mestan: “HÖH partisi Bulgaristan’ın ulusal önceliklerine “evet” diyecek”

09 Nisan 2013

Ulusal televizyon kanalı BNT’nin Gün Başlıyor programına konuk olan Hak ve Özgürlükler Hareketi (HÖH) Genel Başkanı Lütfi Mestan, “12 Mayıs’ta yapılacak Genel Seçimlerde bir önceki parlamento seçimlerinin sonuçları tekrarlanmayacak. GERB partisinin milletvekili sayısında ciddi bir azalma yaşanacak” dedi. Sayın Mestan’ın ifadesine göre bu seçimler için en önemli şey son dört yıldan dersimizi almış olmamız ve yanlış bir yönetim modeli olduğunu anlamamızdır. HÖH lideri, “Bu tek partili iktidar modeli, otoriter bir model şekilleri gösterdi, kriz sırasında “Ben” şekline dönüşen bir iktidar kesinlikle işe yaramıyor” diye izah etti.

Lütfi Mestan’ın ifadesine göre 12 Mayıs’tan sonra seçmenin tek partili bir yönetim istemediği anlaşılacak. Boyko Borisov’un bile tek başına iktidar istemediğini belirtti. Sayın Mestan, “Ben psikanalist değilim, fakat o ülkeyi ne halde bıraktığını bildiği için böyle bir iktidarın başarılı olmayacağını çok iyi biliyor” diye ileri sürdü.

Lütfi Mestan, bir tek HÖH partisinin Başbakan adayı göstermediğini hatırlattı. O, “Başbakan adayları ancak tek başına ülkeyi yönetmek isteyen partiler gösteriyor.

Bu talebin samimi olmadığını söylüyorum ve tüm bu partiler 12 Mayıs gecesinde daha seçim sonuçlarını görünce çok hassas bir duruma düşecekler” diye tahminde bulundu.

“Bir sonraki hükümet için HÖH kime “evet” diyecek” sorusuna, Sayın Mestan, “Bulgaristan’ın ulusal önceliklerine, yeni bir demokratik formülüne ve yeni bir iktidar biçimine “evet” diyeceğiz ve ayrı siyasi partiler meselesi ancak ikinci planda kalıyor” diye kesin kanaat getirdi.

HÖH liderinin ifadesine göre bir sonraki hükümette geniş bir siyasi ve toplum temsilciliği olması ve kamu kontrolüne açık olması gerekiyor.

Kaynak: Kırcaali Haber

Ziyaretci sayısı: 3045


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


aga 2013-04-09 15:08:06
aç tavuk rüyasında buday görüyor
Sari çizmeli agaya. 2013-04-09 15:27:18
Gorúrsuún aga kalmadi bir ay daha Denizi geçmeden ónce Paçalari sivama dur bi bekle aynaya inanma iste kalmadi artik Berberler geliyor.Saçlarinin kesildiginde beyazi siyahi onúne dúsecektir.
emir 2013-04-09 19:08:57
Son zamanlarda ki değişimlerden ben memnunum. HÖH'ün tekrar hükümet oratağı olması bizim yararımıza. Akmasa damlar yani...DPS den memnun olmayan türkler de gavur partisi yerine, kasımı dsetekler artık...
osman osman 2013-04-09 21:54:03
haklisin kardes biz memnun olmayanlar bunun secim oncesi oldugunu biliyoruz ve HSHP destekliyoruz
hasan 2013-04-09 23:28:20
arkadaşlar şimdiye kadar vekil olanlara asla oy yok.uyanık olalım.
mehmet 2013-04-09 23:30:50
halk oyunu kime vereceğini bilir.**********************
fes 2013-04-10 08:05:24
Oyunu kime vereceğini bilen halkın içinde ben de olduğuma göre demek halk oyunu Dps'ye verecek. Düşüncem şudur:Halktan biri olan ben öyle karar verdiğime göre, kuşkusuz halkın diyer kalanı da oyunu DPS'ye verecektir.

Halk yarar zarar hesabını yapabiliyor mu yapamıyor mu, seçimlerden sonra ortaya çıkacaktır. Bana gelince, halktan biri olan ben, oyların bölünmeyip DPS'de toplanması taraftarıyım.

Peki şaşkın ördeklerin hakları ne olacak, "bizim de kendi ayağımıza kurşun sıkma hakkımız yok mu?" diye feveran ediyorlar. Kuşkusuz hakları vardır, ama kurşunu halkın ayağına değil, kendi ayaklarına sıkmak kaydıyla. Kendilerine zarar vermekte kuş gibi özgürdürler.
tosçalı 2013-04-11 09:27:16
FES çok heveslenme; DPS ye oy vermeyeceğiiiizzzz. Senin bu yorumunu okuyan, halktan biri olmadığını anlar . Aga demiş: " aç tavuk rüyasında buday görüyor". Seninki o hesap. Hala insanları kandırabileceğinizi mi sanıyorsunuz. Ne yaptı DPS Türk halkı için. Ayıptır hala çıkıp yüzünüz kızarmadan oylar DPS ye diyabiliyorsunuz. YETEEEEEER.
fes 2013-04-11 18:47:23
İnsanları kandırmam için ya akepeli ya da gülenci olmam lazım, ama değilim; demek kimseyi kandırmıyormuşum. Geçen seçimlerde altıyüz bin küsür seçmen beni dinleyerek oy vermedi, kendi özgür iradeleriyle oy verdiler.

Ben halktan biriyim, hiç şüphen olmasın. Dahası, yedi sülalem benim halktandır. Alın teri, el emeyi göz nuru bizim için önemlidir. Helal kazanca hep dikkat etmişiktir. Birini aldatmaktansa aldanmayı tercih edenlerdeniz.

Yüzümüz niye kızarsın ki? Korman ve dallamnın peşine takılarak fitne fesat peşinde değiliz çok şükür. Oyumuz DPS'dir.
ali 2013-04-12 12:27:19
12 mayısta HÖH barajı bile belki de aşamaz çünkü Türk diye geçinen bir parti sadece demogoji yapıyor sözde türk partisi hizmet bulgAr derin devletinedir Türk halkına değil.tüm oylar Kasım Dallara. hiç olmassa onlardan çok daha iyidir.AJANLIK YAPMAMIŞ BİRİSİDİR.
Seyko 2013-04-13 20:03:44
Dallarla budaklarla bu iş olmaz,onlara bu partiyi;DPS;nin oylarını bölmek isteyenler kurdurdu,bunu çok iyi bilmeniz lazım,sonradan pişmanlık fayda etmez aklınızı iyi kullanın.Geleceğinizi iyi düşünmek zorundasınız.Saygılar.
hatice 2013-04-29 13:25:06
Arkadaşlar bence de bu bir tuzak.AmaçlarıTÜRK PARTİSİNİ bölmek.Gelin yıllardır hizmet veren partimize destek olalım.LÜTFİ BEYE GÜVENİYORUM
Metcho 2013-05-08 01:56:01
Yorumlariniz kendinize gore dogru , herkezin dusuncesi baskadir.Yillar once Guner Tahir NDPS partisini kurarken amaci su an Kasim Dal ve Korman Ismailov gibi idi , o zaman neredeydi bugunun boluculeri ama derler ya "KEMIGi tatlidir " birakmak istemiyorlar.Kasim Dal sayin DOGAN ' in yaninda olamaycak diye Sumen otelin onune kamp kurmustu.
Herkes iyi disunsun ben sahsen oylarin DPS'ye verilmesini istiyorum.
serkan 2013-08-08 11:05:24
kasim dal kendi kalesine goll atti bence.sandi ki dps dallsiz yapamaz,tam tersine dps simdi dps daha guclu oldu cunku partinin icinde sutu bozuklar belli oldu,onlardan biriside SAYIN KASIM DALDIR ve gigerleri