Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7473 Lv.
GBP GBP 2.1232 Lv.
TRL TRL 0.3187 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
20 Ağustos 2019
HABERLER » Balkanlar
Erdoğan'dan Korman İsmailov'a başarılar dileği

Erdoğan'dan Korman İsmailov'a başarılar dileği

19 Nisan 2013

Hürriyet ve Şeref Halk Partisi Genel Başkanı Sayın Korman İSMAİLOV, kendisine gönderilen davetiye üzerine Ankara’da Türkiye Cumhuriyeti Başbakanı Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ı ziyaret etti.

Sayın, Recep Tayyip Erdoğan, yeni kurulan partinin, genç Genel Başkanı Korman İSMAİLOV’un ziyaretlerinden duydukları memnuniyetlerini belirttiler. Görüşme sırasında Hürriyet ve Şeref Halk Partisi’nin hedefleri, iki komşu ülke arasındaki ilişkiler, Bulgarıstan’da yaşayan Türk ve müslümanların yaşamı ve geleceği gibi konular görüşüldü. Büyük ekonomik ve kültürel gelişmelere sahne olan Türkiye’den daha geniş ve yakın işbirliği yoluyla Bulgaristan’ın sağlayabileceği faydalar uzerinde duran İsmailov “en önemli hedeflerimiz eğitim ve bölgelerimize istihdam yaratıcı hızlı yatırımların önünü açmaktır“ diye konuştu.

HŞHP kurucularının verdikleri mücadeleyi, AK Parti’nin kuruluş günlerindeki verdikleri mücadeleye benzeten Sayın Erdoğan, “İnşallah önümüzdeki yıllarda, bizim geçmişte sağladığımız başarıyı tekrarlayacaksınız” dediler.

Tayyip Erdoğan ve İsmailov 12 Mayıs 2013 seçimlerinin huzur içinde geçmesini ve Bulgaristan halkına hayır getirmesini temenni ettiklerini bildirdiler.


Kaynak: npsd.bg

Ziyaretci sayısı: 3742


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


rodopların kızı 2013-04-20 20:15:17
NE OLDU??? HAYIRDIR, HİÇ YORUM YOK. DİLLERİNİZ ... KAÇTI MI???
emir 2013-04-20 20:51:56
Gümüş ibrik kormanın elerine daha çok yakışırdı bence...
Hak ve Adalet orgutu 2013-04-20 20:56:55
Tebrikler Korman bey,Turkiye cumhurriyeti basbakani ile gorusmeniz,insallah bulgaristan Turkleri icin hayirli olur.
Cebelli 2013-04-20 20:59:30
Emir,yan sen Turklerin islerine karisma,sen erivanda neler oldugunu takip etmelisin.
İzmirli 2013-04-20 21:22:41
Kasim 20 yıl Ahmetin 1. adamıydı. Korman Ahmet Doğan tarafından siyasete girebildi. Bizim oyumuz HÖH'e
İzmirli kardeşime 2013-04-20 21:46:40
İzmirli, evet Kasım 20 yıl Ahmet Doğanyanın açıklarını kapatmaya çalıştı. Fakat 20 yıl sonra dosyasını okuyunca-UYANDI, uyanmak zorunda kaldı. Evet, Korman HÖH szayesinde Türkiye7de eğtim gördü, fakat Ahmet Doğan eşittik Türklük deyemeyiz kardeşim. Bu nedenle bizim seçme hakkımız, alternatife ihtiyacımız var.
Menekşe 2013-04-20 21:50:26
İyi akşamlar Kırcaali!!!!
Kırcaali Haber sitesini kutluyorum, tarafsız ve yıldırım gibi haberler yayınlıyor! Bravo, Müzekki Bey-tebrikler, ekibiniz harika.

Kırcaali uyuma!!!
Bursa. 2013-04-20 22:00:47
Oylarimiz 23 yillik HÓH,e biz Kasim Kormani tanimiyoruz onlar ayrimci birileri yaani bólúcúler biz onlari neden seçelimki.
Menekşe 2013-04-20 22:09:05
Oyum Hasan Azis'e :-)))) HÖH partisinin lideri!!!
London 2013-04-20 22:09:07
Hepimiz oyumuzu HÖHe vereceğiz. Biz Kasim Korman tanımayız.
Seyko 2013-04-20 22:25:08
Ben daha önce;de yazmıştım,bu işler Dalla;Budakla olmaz diye.Oylarımız HÖH;ne olacaktır.Saygılar.
Menekşe 2013-04-20 22:27:34
Hasan Azis !!!
Seyko 2013-04-20 22:51:57
Menekşe kardeş bildiğim kadarı;ile Hasan Azis Kırcaali belediye başkanı ne zaman parti lideri oldu?Yoksa sen;mi öyle görüyorsun?İleri;ki zamanlarda olabilir,neden olmasın.
Menekşe 2013-04-20 23:43:17
Seyko kardeş haklısın, rahmetli Vanga bana "evladım geleceği göreceksin " demişti. Kırcaali'den selamlar.
Varnalı 2013-04-21 03:12:57
Çok güzel bir resim.Güzel bir tablo.Sayın başbakanımız Recep Tayyip Erdoğan ve başkanımız Korman İsmail'e sağlık sıhat ve başarılar dilerim.
Perperek Der ki... 2013-04-21 16:20:24
Kaç yıllık manav'ım hıyardan anlarım Körmen'den bir cacık olmaz...
emir 2013-04-21 20:49:18
Korman İsmailOV geçen sene verdiği bir röportajda- tanrı ınancım var, ama dindar yani müslüman değilim demişti.
Böyle biri çıkıp müslümanlardan oy talep edemez, USA ve bulgarların desteğini almak için Türk kelimesi yerine müslüman ve ya bulgar asıllı türk ifadelerini kullanmaktadır.
Ayrıca Korman ve Kasımın 23 senelik geçmişlerinin 22 senesi HÖH ile baglantiliken şimdi utanmadan onlar ajan ve ya hırsız diyebilecek kadar utanmazdırlar.
EMİRE 2013-04-21 22:08:06
EMİR SAÇMALIYORSUN
Doğrucu Davut 2013-04-21 23:40:49
Söylenenlere göre Türk kelimesi yerine müslüman ve ya Bulgar asıllı Türk ifadelerini kullananlara Bulgaristan Türklerinin verecekleri oy yoktur. Kasım Dal 22 sene HÖH(DPS) deyken her şey iyiydi de şimdimi kötü oldu? Çocukmu kandırıyorsunuz siz.Daha düne kadar dserneklerimize gelip bizden HÖH’e oy istiyordunuz, şimdi onlara oy vermeyin diyorsunuz.Eğer 23 senedir yanlışlar vardıysa kasım partinin Genel başkan Yardımcısı ,Korman milletvekili değilmiydi!!! O zaman onların da geçmişin hatalarında suçları yokmu? Bu Bulgaristan Türklüğünü bölüp parçalama oyunudur.gerisi lafı güzaf.Oylarımız HÖH/DPS’ye kardeşim.Sizlere gelince başka kapıya…
cebelli 2013-04-21 23:55:20
Kormana ruhsat verilmiştir,HÖH'hün suyu ısınmıştır---biraz zaman alacaktır
deli bekir 2013-04-22 01:09:49
evet menekşe höh lideri hasan azis başkada şansları yok zaten
Menekşe 2013-04-22 12:19:59
HÖH başına lider olarak Hasan Azis seçilseydi, şimdi Kasım Dal da partiye hizmet etmeye devam edecekti, Güner Tahir de, romanlarda, ....beraber ve birlik içinde sadece HASAN AZİS'le.

Kırcaali uyan!!!
Mehmet Veteran 2013-04-23 14:23:17
Emir,seni kutluyorum.Korman'ın reportajını ben de hatırladım.Ben dindar değilim-müslüman değilim demişti.Bu eriften kimseye hayır gelmez.Çünkü,resmen ben hristiyanım,diyor.
Kasım ise, o da çalıp çırpanlarla beraberdi.Doğru söyliyorsun"utanmadan, 22 çalıştığı arkadaşlarına ajan ve hırsız diyor.
Yaşasın "HÖH"! Oyumuz 40 numaraya.
menekşeye 2013-04-23 17:29:11
menekşecim sen eskiden hep iyi sabahlar derdin şimdi iyi akşamlar demeye başlamışsın anlaşılan uykun gelmiş zaten uykudasın iyi uykular