Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7473 Lv.
GBP GBP 2.1232 Lv.
TRL TRL 0.3187 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
17 Ağustos 2019
HABERLER » Bulgaristan
Devlet Milli Güvenlik Ajansı'nın Yeni Müdürü Belli Oldu

Devlet Milli Güvenlik Ajansı'nın Yeni Müdürü Belli Oldu

14 Haziran 2013

Başbakan Plamen Oreşarski, Devlet Milli Güvenlik Ajansı'nın (DANS) genel başkanlığına, Hak ve Özgürlükler Hareketi (HÖH) Milletvekili Delyan Peevski'yi atadı.
Peevski'nin ataması, parlamentoda yapılan oylamada onaylandı.

Bulgaristan Sosyalist Partisi'nin (BSP) kurduğu Oreşarski hükümetine ortak olan HÖH'e, güvenlik sisteminde en yüksek makamın verilmesi, eski Başbakan Boyko Borisov'un tepkisine neden oldu.

Lideri olduğu muhalefet Bulgaristan'ın Avrupalı Gelişimi İçin Vatandaşlar (GERB) partisi adına konuşan Borisov, "BSP, bu seçimi ile kendi kaderinin sonunu belirliyor" diyerek, protesto amacıyla partinin tüm milletvekilleri ile Parlamento oturum salonunu terk etti.

Kaynak: Anadolu Ajansı

Ziyaretci sayısı: 3491


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


Beleneli 2013-06-14 11:40:58
Maşallah maşallah!
Halk ve Özgürlük Partisinden mutralara hizmet partisi olduk.
Hayırlısı olsun.
Kara Ibrahim Aga-10,cu Köy 2013-06-14 12:06:20
Akshama sahat 18.30 Bashbakanligin önünde enteresan

sheyler olacak...Eve giderken bi kasa bira alayim gari

;-) Haberler muhteshem olcak...


***

Haci Ismel gardash,Osman Oktayin 08.06 Dnevnik

gaztesinde bi söyleshi var..Onu Türkche buraya

postlasana..olaylari anlamamiz ichin iyi olur..
fes 2013-06-14 16:52:45
Mutralara demiş arkadaş, peki bu "mutra" kavramını icat edip kullananlar kim? SKAT'çilar.

Peki biz türklere, aşırı milliyetçi ve azılı türk düşmanı bulgarların ürettikleri kavramları doğru kabul edip benimsememiz yakışık alır mı?
fes 2013-06-14 17:00:59
Mutralara demiş arkadaş, peki bu "mutra" kavramını icat edip kullananlar kim? SKAT'çilar.

Peki biz türklere, aşırı milliyetçi ve azılı türk düşmanı bulgarların ürettikleri kavramları doğru kabul edip benimsememiz yakışık alır mı?

Bir de arkadaş hızmet partisi olduk diye hayıflanıyor. Mızmızlanabilir, ama ne yapmamız gerektiğini de herkese izah etmesi, kafalarda soru işareti bırakmaması gerekirdi.

Demokrasiler, bilindiği üzere uzlaşma rejimleridir; dediğim dedik çaldığım düdük diye dayatmaya kalkarsan iktidarın dışına itilir, dört sene boyunca boş boş oturursun. Hapeşe-şte DPS'nin yerine parlamentoya girseydi gök mü gürletecekti? Anlatın, bilmek isteriz.
Fesın babası 2013-06-14 20:03:19
BUNU BEKLEMIYORDUK! MENEKŞEYI ARPEZOSTA BEKLIYORDUK. PERPEREK PAPAZINI KOKİÇE DE BAYRAM BETETO BEKLİYOR.
fes 2013-06-14 21:32:14
Fes'in babası bi kere iri harflerle asla yazmaz. Sonra, ne dediğin de belli değil; kendince bir şeyler demek mutlaka istemişsindir, ama bunu çirkin iri harflerle yapamamışsın.
emir 2013-06-14 22:17:24
Onemli olan tekrar hukumet ortagi olmamiz, yoksa bulgar devleti bizi ilgilendirmez-mutrasi, tehnokrati...butun gavurlar benim icin birdir...Onemli olan devletten turklerin ne kadar yararlanabilecegidir.
zagorkacı 2013-06-14 23:12:38
Eyy emirski.Kaksi bate?
Nerelerdeydin sen ya.Özlettin.
mert 2013-06-15 13:20:53
Fes gardaş Atak'yı benimsedin şimdi SKAT mı düşmanın oldu? Ne de olsa Ataka ile hükumet ortağı sınız değil mi? Ne utanmaz yaratıklarsınız, akıl fikir versin Allah sizin gibi yaltaklara. Ataka ile ayni çatı altında olduğunuzda hangi haklarınıza sahip çıkabileceksiniz bakacağız göreceğiz. Milli eğitim Bakanının ilk açıklaması ana dilde eğitim seçmeli ders olacak, dedi. Seninkilerden çıt çıkmadı. Hani seçimlerden önce halkın önünde söz vermişti Lütvi bey. Seçimlerden sonra ilk işleri ana dilde eğitimi mecburi müfredata sokmaları olacaktı. Şimdi de seçildiler ya, bu işin ne kadar zor olduğunu anlatır dört sene boyunca, yani bir sonraki seçimlere kadar. Tabii bu komünist hükumetini o kadar yaşata bilirlerse. Fes gardaş Ataka, BSP,DPS ayni fabrikanın ürünü olduğunu anlamak için daha ne olmalı sence? Konuştur o sivri zekanı görelim gardaşşş.
Kara Ibrahim Aga-10,cu Köy 2013-06-15 14:52:24
Peh..peh..peh...

Purtretteki Shopar istifa mi ediyor..peh..pehh..

http://www.segabg.com/article.php?id=653148

Yaptila Halk yoklamasini shimdi "dogru" adami

oturtchaklar..

Bakin bizim Zübükler kimlere hizmet verioru..

***

Mert Kardeshimizde Pusküllüye soru sormush

Türkchelen ilgili..

L.Mestan hich bi Bulgar gazetesinde ve ya tv'de böyle bi

achiklama yapmamishtir..

Haaa bazilarin oylarini alamak ichin Türk gazetelerine

böyle sheyler söylemishtir..

Mualimlik yapti okulda kizlarin sachlarini Türkche

konusti dige kazitan birinden Türkcheye ve Türklüye

sahib chikmasi beklemek naivliliktir...

***

Her zaman yazmishimdir..

Türkün,Türkten bashka dushmani yoktur dige..
fes 2013-06-15 16:46:45
Ataka'yla hükümet ortağı niye olayım ya, DPS ortak DPS. Ben sadece değerlendirme yapıyorum, doğru yanlış sadece değerlendirme. Oldu mu?

Ben oylarımızı DPS'ye vermeliyiz dedim diye Dps seçimleri kazanmadı, kendinizi kandırmayın. Ben uzakta bir gözlemciyim, aktör falan değilim.

Ve fakat, BSP -DPS hükümeti kurulmasaydı hangi hükümet kurulacaktı, GERB - ATAK hükümeti kurulacaktı. Şimdi soruyorum: GERB- ATAKA hükümeti bizim işimize daha mı yararlı olurdu? Açıklayın bakalım, kıvırmayın.
fes,e 2013-06-15 18:46:54
hiç bir şey fark etmez biz dediğin türklerden bahs ediyorsun her halde şunuda unutma DPS bizim düşmanımız değil üzgünüm ama asla bizleri temsil edemez sadece göz boyamadan öte geçemez iç sayfalarını bir karıştır( başı bir kenara koy oda dahil tabi) .İçlerinde ciğeri beş para eden kaç kişi var? geçmişi unutmuş değiliz ha belkide diyeceksin daha iyisini bulana kadar bunlarla yola devam idare edelim onlardan beklentimiz olmadığı gibi hiç değilse elimizde olanı almasınlar çalmaya yalana dolana talana devam etsinler. GERB- ATAKA olsaydı samimi söylüyeyin iyi olmazdı bu teknokratlarda yakında pes eder çekip gider
fes 2013-06-15 19:00:34
Seni temsil etmez canım, orası doğru. Dps biz oy verenleri temsil eder.

Biz oy verenler Bsp koalisyonunu onaylıyoruz. Siz ise, oy vermeyerek Gerb tarafını tuttunuz, ve görüşünüzü de belli ettiniz.

Ve sizi gibiler kuyruklarını kısıp en azından gelecek seçimlere kadar beklemeleri lazım. Mız mız yapmanın bir alemi yok, demokrasinin kuralları böyle.
adam 2013-06-16 20:08:52
Bu gördüğümüz yarma gül mü temsil ediyo bizleri ?seçim zamanında çok ama çok daha dikkatli olalım neresinden bakarsan bak her yanından oligarşi fışkırıyo allahtan istifa etti azda olsa atmosferi yumşattı enazında seçimler ilk bahara kaldı. Zaten kaçınılmazdı helal fes sana nasılda oy verip vermediğimi biliyosun benim tek oyum var bırak onuda türklere vereyim çakmalara değil ama o ülkede hala yaşayan kardeşlerimiz var hiç değilse onlar için doğruları yapalım.
anonim 2013-06-17 09:46:04
Evet HÖH diye bir partiyi desteklemediğim için vijdanım rahat. Destekleyenler partileriyle gurur duysunlar, nasıl da savunuyor seçmeninin hak ve özgürlüklerini, hem de 23 yıldır, hemde gümbür gümgür-söke söke birer birer elde ediyor türklerin haklarını.
fes 2013-06-17 10:39:30
Senin vicdanın çok sorunu anlaşılan anonim arkadaş. Azılı türk düşmanlarının protestolarına bakıp "eyvah be! bu bulgarcıkları nasıl da memnun edemedik" diye üzülüyorsun galiba. Memnun edemesin aga onları, onlar için en iyi türk ölü türktür.
anonim 2013-06-17 15:18:59
Benim tek derdim var; bg deki türklerin mutluluğu. Üzüldüğüm şey; 23 yıldır oy verdikleri partilerinin onlar için hiçbir şey yapmaması. Ayrıca, sana kalmadı benim vijdanımı sorgulamak, kendini gökyüzünde görme az yere iniver.
fes 2013-06-17 16:35:49
Hiç bir şey yapmadılar diyorsun, başta sen olsaydın çok bir şeyi nasıl yapacaktın, onu anlatsana. Bulgar asıllı dps'li birini bile kabul etmeyen bulgar faşistleri, seni nasıl kabul edeceklerdi; onu da anlatsana.

Senin vicdanını sorgulamak bana kaldı kalmadı, kendim ve buraya girenler adına bir soru sordum sadece. Kafamızda oluşan soru işaretlerini gidermek senin görevin değil midir? Biz o açıdan vicdanında sorunlar var galiba arkadaş dedik, başka da bir şey demedik.
adam 2013-06-18 00:44:27
anonim kardeş ne yapmasını bekliyodun? yapamazlar yapmaları için yusuf ister onların önünde babalarından kalma ölmeden önce imzalanmış metin var orada yazanların dışına çıkamazlar öyle bir şansları yok yemin etmişler sadık kalacaklar ya se se ya se se. Neden aralarına türk almıyorlar?gelenler neden barınamıyo? neden bu parti çakmalardan kurulu? 23 senedir bu soruyu soruyorum ha oy hiçmi hiç vermedim aklı selim bunların anca suratına tükürür umarım kısa zamanda milletin aklı başlarına gelir ve gerekeni yapar harbi türkler partinin başına geçer ve seçmeninin yüzünü güldürür... (cebini değil)
anonim 2013-06-18 08:28:46
Bg' deki bir türk ne ister; kendisini temsil eden partisinin sonuna kadar kendisi için canını dişine takarak çalışmasını bekler, güvenmek ister. Bilmek ister ki; partisi onun hakkını savunmaktadır, bundan hiç şüphe duymak istemez.
"adam" ın dediği gibi partisinin içindekiler çakma değil, türk oğlu türk olmalıdır. Nerdeeee. Bulmaca gibi çözmeye çalışıyoruz bu ne, falanca kimin nesi...
Bu şekilde bu partiden türklere hayır gelmez, gelmediğini de çeyrek asırdır görmekteyiz.
ali veli 2013-06-21 18:08:39
oy vermeyin oleyse verdiğiiniz sürece buralara boş boş yazılar yazmaktan başka bişey olmaz