Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
 
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7725 Lv.
GBP GBP 2.27 Lv.
TRL TRL 0.3079 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
09 Aralık 2019
HABERLER » Bulgaristan
Ahmet Hüseyin: “Sayın Cumhurbaşkanı, Müslümanların çiğnenen hakları konusunda neden sessiz kalıyorsunuz!?”

Ahmet Hüseyin: “Sayın Cumhurbaşkanı, Müslümanların çiğnenen hakları konusunda neden sessiz kalıyorsunuz!?”

21 Haziran 2013

Hak ve Özgürlükler Hareketi (HÖH) Veliko Tırnovo İl Teşkilatı Başkanı ve eski Kırcaali Milletvekili Ahmet Hüseyin, Cumhurbaşkanı Rosen Plevneliev’e bir açık mektup gönderdi.

Ahmet Hüseyin, “Benden farklı olana saygı duyma duygusuyla yetiştirildim. Herkesin dinine karşı saygı hissediyorum, özellikle de Ortodoks Hıristiyanlara karşı saygı duyarım, çünkü onların arasından dostlarım ve komşularım var. Fakat günlük konuşmalarda dile getirilen Müslümanlara, çocuklarımıza, torunlarımıza yönelik kinden dolayı bende negatif enerji oluşmaya başladı. Bunun da tek sebebi Müslüman, Türk oluşumuzdur. Ama ben atalarımızın da olduğu gibi şerefli Bulgaristan vatandaşları da olduğumuzu düşünüyorum. Geçmişte bize karşı uygulanan utanç verici insanlık dışı tutuma rağmen bizler burada, doğup büyüdüğümüz topraklarda kalmayı tercih ettik. Ama bize karşı kin giderek artıyor” diye ifade ediyor.

Sayın Hüseyin’in ifadesine göre Cumhurbaşkanı yasal olarak Sofya, Gotse Delçev ve Burgaz şehirlerinde cami inşa etmek isteyen Müslümanların çiğnenen dini hakları konusunda sessizliğini korumaya devam etmektedir.

Eski Milletvekili, “Ülkenin çeşitli şehirlerinde Müslümanların haklı olarak açtıkları davalar konusunda da sessiz kalıyorsunuz. Birkaç gündür başkentte bir grup vatandaş başka bir grup vatandaşı Türk olduklarından dolayı suçluyor. Vatanımızda Türk, Roman, Ermeni olmak suç mudur?! Birkaç günden beri Blagoevgrad’da Türk karşıtı senaryolar oynanıyor. Sebep ise yeni atanan Vali’nin isminin Musa olmasıdır” diye kaydediyor.

Ahmet Hüseyin, bir sürü kurumların da son günlerde Bulgaristan’da olup bitenlere karşı gözlerini yumduklarını belirtiyor.

Kaynak: Kırcaali Haber


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


Ince Memet 2013-06-21 13:29:06
Nerde Yambol, nerde Stambol. Ne işi var Mestanlılı Amet Üsein Tırnovada. Allah, Allah...
Perperek Der ki... 2013-06-21 15:05:47
Ne söylediğine bakmayıp kimin söylediğine bakmak bizi Bulgarlarla aynı kefeye sokmaktadır. Maalesef Türk milli doktrinini yazmamış - yazamamış olmamız bizi hedefsiz kılmaktadır, hedefi olmayanları hedefe ulaşıp ulaşmadıklarını hiçbir zaman anlayamayacaklardır.
Kurt 2013-06-21 23:41:20
Ahmet Husein bir hameleon gibidir.Komunistlerlen koministir,ds ( дс )acanlarinlan ajandir Raif Mustafa'yin sag kolu gibidir.Volen Siderov hokumeti kurulmasina oturumun yasal olmasi icin oyunu verrdi,nerede senin Turklugn,nerede senin cesaretligin Ahmet husein,neden Turk milletini uyuturuyorsunuz,neden hepiniz sadece lalci oldunuz,neden DPS icinde kendi gorusunu soyliyenler disri itiliyor,neden halka acik ve sefak olmuyorsunuz Turk hlkina ve HANefi Meshepine karsi cikip. Alevi kardeslerimizi turk milletinden gun gectipce ayiriyorsunuz,dps yi bir mafya teskilatine cevirdiniz,Turk halki sen gibilerinden cok yakinda hesap soracak.bu hesaplasma cok yakinda olacak,bakalim lalacilar nereye saklanacaksin.TRBIYeSiZLEr
asil 2013-06-22 08:42:15
braziliyada kökeni bulgar başbakan var niye türk başbakan olmasın demokraside ayırımcılık olmas
anonim 2013-06-22 09:47:36
Ahmet Hüseyin Sen ne zamandan beri Müslümanların haklarını düşünüyorsun. Sen en yakın çevren kim? Senin sadece ismin kalmış. Bir gün yaptıklarınızın hesabını vereceksiniz. SENİN DE ÇOK SUÇLARIN VAR. İlahi adaletten kurtulamayacaksın.
adam 2013-06-22 17:41:19
Bu siyaset galiba düzgün insanlar için değil aşağı tükürsen sakal yukarı tükürsen bıyık bu aşğlık insanlar ciğeri beş para etmiyen zatlar bir birilerini nasıl bulup tamamlamışlar. Bunlar ne haysiyetsiz şerefsiz utanmaz insanlar galiba BGRde insan türküm demiye utanacak tut mestanından ta sana kadar kaç kişi var aranızda ya bu milleti seçim arefelerinde ilaç içirip uyutuyormusunuz? daha ne diyem sizlere ta 1980,den beri hiç mi hiç değişmemişsiniz pes doğrusu birazda meydanı boş bulunca.......normal
ali baba 2013-06-22 20:37:14
Emeklilik zamanı gelmiş.Benim bu adamdan hiç bir beklentim olamaz.Onu oralarda tutan seçmen düşünsün.
konevo 2013-06-22 21:10:02
usein karda6 sizi kircalide 4oaltilar tirnovoya dagildiniz i6allah tirnovodada 4oaltirlar 4evrenizde i6 var
anonim 2013-06-23 16:48:15
Utanmadan sıkılmadan hala poz vermekten kaçınmıyor.Utanma sıkılma yok ki.
Türk 2013-06-25 16:24:19
Sn Ahmet Hüseyin, halk uyamasın diye tavada kini unutturup havada kini hedef gösteriyor. Siz Ataka ile birlikte hükumet ortağı değil misiniz şu an? Madem istedikleriniz olmuyor, istifa ederiz, hükumetten desteğimizi çekeriz dese HÖH millet vekilleri Plevneliv'İN DESTEĞİNE GEREK KALMAYACAK Kİ. Ama nerdee o dik duruş? Komünist işverenleriniz de kızar ama, değil mi. Seçimden önce Türkçe mecburi müfredata girecek diye millete vaatler veriyordunuz, ondan niye bahsetmiyorsunuz? Üstelik hükumet ortağısınız. Ataka ile yan yana, buna nasıl bir yanıtınız var.
Turk 2013-06-27 23:58:15
Bir bakin kimlerlen oturup kalkiyor,hepsi ds acani,cekilmish bize akil vermeye,birinci kendini siraya koy cunku hattinizi asiyorsunuz