Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7583 Lv.
GBP GBP 2.2627 Lv.
TRL TRL 0.2951 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
20 Haziran 2019
HABERLER » Bulgaristan
Başbakan Yardımcısı Bozdağ, Bulgaristan'da

Başbakan Yardımcısı Bozdağ, Bulgaristan'da

06 Ağustos 2013

Başbakan Yardımcısı Bekir Bozdağ, Dereköy Sınır Kapısı'ndan Bulgaristan'a geçiş yaptı.

Bozdağ'ı, Dereköy Sınır Kapısı'nda Kırklareli Valisi Mustafa Yaman, Jandarma Komutanı Kıdemli Albay Ömer Lütfi Mor, AK Parti İstanbul Milletvekili Hüseyin Bürge, Türkiye'nin Burgaz Başkonsolosu Cem Ulusoy, Bulgaristan Hürriyet ve Şeref Halk Partisi Genel Başkanı Korman İsmailov, Hürriyet ve Şeref Halk Partisi Genel Başkan Yardımcısı Kazım Dal ile Bulgaristan Dışişleri Bakanlığı yetkilileri karşıladı.

Dereköy Sınır Kapısı'nda incelemelerde bulunan Bozdağ, Kırklareli Valisi Mustafa Yaman'dan bilgi aldı, daha sonra Bulgaristan'a hareket etti. Bozdağ'ın Türklerin yaşadığı Kiremitlik köyü, Şumnu ve Silistre'yi ziyaret edeceği bildirildi.

Yarın Rusçuk'ta imam hatip lisesini, Plevne'de Osmanlı-Rus savaş alanını ziyaret ederek, iftarı Filibe'de yapacak olan Bozdağ, Ramazan Bayramı namazını, Filibe Muradiye Camisi'nde kılacak. Bozdağ, Filibe'de yaşayan Türklerle bayramlaşacak, Kırcaali Mestanlı'daki imam hatip lisesini ziyaret edecek.

Kaynak: Anadolu Ajansı

Ziyaretci sayısı: 2937


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


Tuncay 2013-08-07 01:36:48
Karşılama da DPS nerde?
Rüşvet yemekle mi meşguller acaba?
TOSCALI 2013-08-07 04:32:52
Salim efendi kan nerde goremiyoruz , Bulgaristana Turkiye cumhuriyeti BASBAKAN i yardimcisi yuzu ile geliyor 12 senedir uzayda mi yasadin.
Ergenekon dedigimiz sey de tarih kitabinda okudugun ergenekon degil...Ergenekon Turkiyenin 2013 yazdigi gercek bir destanin adidir.
TOSCALI 2013-08-07 04:42:04
Bir bulgaristan Turk muslumani olarak Turkiye basbakanini yardimcisini kim karsiliyorsa benim temsil im odur. Bg turklerini %100temsil eden kim var...ataka ile kardes parti olan dps mi turklerin temsilcisi? Halk ilk defa secime giren bir partiye iyi bir oy vermistir . ve gittikce de oylarinin arttigini goreceksiniz 1,2 secim sonra gorursun kim kime tokadi cakiyor..gunes birden dogmuyor gece de birden bastirmiyor. Bunu unutma.
TOSCALI 2013-08-07 04:58:11
Tuncay dps lerin namazla cami ile ne isi olur sen ahmet dogani cami de gordun mu cami ye 100 m yaninda gordun mu...bayram demek onlar icin icki ve yemek icmek demek . Ramazanin sadece bayrami onlar icin orucu ve ibadetleri muslumanlari icin onlar sadece bayram kismi ile ilgileniyorlar.onu da yanlis kutluyorlar. Ramazan bayrami onlar icin namazla baslamaz kafeteryada kahve icerek baslar....
ali baba 2013-08-07 10:11:10
İktidarda olan DPS'nin Türkiye Cumhuriyetinin bakanın karşılamada bulunmaması ,Türkiyede yaşıyan 100 binlerce vatandaşa hakaret etmektir.Türkiye cumhuriyetine açıkça meydan okumaktır.DPS yetkililerini kınıyorum.Yazıklar olsun.
karanfil 2013-08-07 10:53:01
Mestan nerdeydi aacaba
TOSCALI 2013-08-08 14:34:31
Resmi veya gayri resmi geldi ya adamlar senkiler nerde. Akp zamanina kadar bg muslumanlarini hatirliyan mi vardi seniniler turkiyede nasil darbe yapariz diye dusunmekten bizi akillarina getirmediler...Dps -ataka ittifaki yapanlar vatansever mi oldular sen milleti aptal mi saniyorsun halk herseyi gormeye basladi ataka kurulurken dps nin verdigi 1 milyon leva yardim parasini unutmadikkkk dogru partizanlik devam etmekteeee sana katiliyorum.
fes 2013-08-08 18:32:30
Seninkiler ne demek? Benimkiler iktidarda değiller, başa geldiklerinde ne yapacaklarını görürsün. Ayrıca islamcı zihniyetin Bulgaristan'a gelip bölücülük yapması hiç yakışık almıyor.

Yeni yapılmış bulunan seçimlerde türklerin neredeyse tamamı
DPS'ye oy vermişken bunu görmezlikten gelmek, bulgaristan türküne büyük bir saygısızlıktır.

Kormanka ve Dallamayla hemhal olmaları hepimizi üzmüştür.