Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7182 Lv.
GBP GBP 2.2751 Lv.
TRL TRL 0.3194 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
22 Nisan 2019
HABERLER » Kırcaali
Başbakan Yardımcısı Bekir Bozdağ, Kırcaali’de karşılandı

Başbakan Yardımcısı Bekir Bozdağ, Kırcaali’de karşılandı

08 Ağustos 2013

Türkiye Yurtdışı Türklerden Sorumlu Başbakan Yardımcısı Bekir Bozdağ, bu sabah Filibe’deki Muradiye Camşii’de bayram namazı kılıp oradaki Müslümanlarla bayramlaştıktan sonra Kırcaali’ye ulaştı. Bozdağ, beraberindeki heyetle birlikte Kırcaali yolunda Karamantsi (Karamanlar) köyünde durarak köy halkıyla bayramlaştı.

Kırcaali’de Türkiye Başbakan Yardımcısı, Bulgaristan Müslümanları Yüksek İslam Şura Başkanı Şabanali Ahmet, Bölge Müftüsü Beyhan Mehmet ve Krumovgrad (Koşukavak) Müftüsü Nasuf Nasuf ve vatandaşlar tarafından karşılandı.

Başbakan Yardımcısı Bekir Bozdağ, kendilerini karşılayan her bir vatandaşla teker teker bayramlaştı. Ardından Bölge Müftülüğü’nde ağırlanan Bozdağ, Yüksek İslam Şura Başkanı’na bir Kuran-ı Kerim hediye etti. Kendi tarafından Sayın Şabanali Ahmet de üst düzeydeki konuğuna bir onur plaketi sundu. Bölge Müftümüz Beyhan Mehmet de konuğuna şu anda müze olarak kullanılan Başmüftülüğün geri almak için girişiminde bulunduğu medresenin fotoğrafı ve tarihçesi yer alan bir resim hediye etti. Daha sonra görüşme basına kapalı olarak devam etti.

Müftülük çıkışında Sayın Bozdağ ve heyeti Kırca Ali’nin kabri başında dua ettiler.

Ardından Bekir Bozdağ, Mestanlı İlahiyat Lisesi’ni ziyaret etti ve oradan da Kapıkule Sınır Kapısı’ndan Türkiye’ye geri döndü.

Böylece Türkiye Başbakan Yardımcısının 3 günlük Bulgaristan ziyareti sona erdi.



Kaynak: Resmiye MÜMÜN

Ziyaretci sayısı: 4199


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


TOSCALI 2013-08-08 14:11:51
Helal olsun Basbakanimiza ve Turkiye hukumetine bazi kisilere guzel bir cevap oldu.Akp ve basbakanimizi begenmeyenler bu haberi iyi okusunlar.KEndi destekleri adamlar kircaalinin yerini bilmezler. Gurur duydukkkk bu ziyaret ile.....
akm 2013-08-08 14:31:53
gayri resmi sade bir ziyaret fazla bir şey beklemek yanlış olur
doktor Ziya Şen 2013-08-08 16:41:06
Gök donlular ve üç beş ahmağın dışında onlara kimse oy vermez. Millet aklını peynir ekmekle yemedi. Hakkımızı helal etmiyoruz, zehir zıkkım olsun.
ali baba 2013-08-08 16:46:54
Beyler önce sizlerin bayramınızı kutluyorum.siyasette siyasi terbiye diye bir kavram vardır.1989 yılında 324000 bulgaristan türküne kapısını açan Türkiye 24 yıl sonra türklerin haklarını sözde savunucusu DPS yetkilileri T.C. devlet yetkilisin hoşgeldiniz demeyi fazla görüyor.Yazıklar olsun DPS kimin partisidir seçmenlere sormak isteri.bu hareket ataka PARTİSİNİN HAREKETİNE BENZEMEKTEDİR.sAYGI İLE SİZİ SELAMLIYORUM.
ibrahim mehet 2013-08-08 17:18:25
DENGESIZ DENGESIZ YORUM YAPMAYIN. ADAMLARIN NIYETI ORTADA. RESIME BAKIN ANLARSINIZ. KORMAN LA KASIM DAL... ADMLARIN ZIYARET SEBEBI ORTADA. BAAZI GERIZEKALILARDA KALKMIS YORUM YAPIYO. DPS ASLA BOLUNMUYECEK!! BUNU HERKEZ BOOLE BILE
karanfil 2013-08-08 17:38:27
DPS neden bölünmemeli soruyorum
mmm 2013-08-08 19:35:49
Bakıyorumda DPS rüzgara karşı çişini yapıyor,üstünü pislettiğinden haberi yok
emin 2013-08-08 20:07:45
karanfil sana simdi nutuk cekecek deilim. Bu soruyu sorduuna gore dier yalaka takimindansin. muhattaba alinacak adam deilsin.
sadık 2013-08-08 20:43:53
akp yi sevmem ama unutmayın ki DPS ajanlarla dolu bir parti...
filibe 2013-08-08 22:50:11
Turkiye'den Basbakan yardimcisi BG ye geliyor, yanından Korman ve Kasim YALAKALArini neden hic ayirmiyor hic dushundunuz mu acaba ????
Yoksa sadece BG ye yemek(iftar) yemeye mi geldi,BG turklerinin kara kashina,kara gozune mi geldi ?????
Biraz dushunun.....
fes 2013-08-09 00:27:22
Türk hükümeti Bulgaristan'da eski Osmanlı türk vakıf mallarının iadesiyle ilgili kanunun çıkmasını sağlayabilirse herkesin (benim de tabi ) hayır duasını alır. Bekir Bozdağa bey bunu yapsın, söz veriyorum elini öpmek için üşenmeyip Ankara'ya gideceğim. Sözüm sözdür.
Perperek Der ki... 2013-08-09 12:32:13
Dallama ne Kormanka'nın dere suyu nereden geldiğini hala öğrenemedik...
yazovirci 2013-08-09 15:44:13
böyük, böyük hidroinjiner olursan dere suyun honorardan gelir. hidroinjinerstvo işlerinden anlamayanların dere suyu Allahtan gelir. yağmur yağdırır mevlam derelere su gelir, taşar...
Perperek Der ki... 2013-08-09 16:55:19
Yani Dallama'nın para kaynağı belli değil... Bu durumda kime hizmet ettiği de pek belli değil, kime hizmet ettiği bilinmeyen bir kişi halka nasıl bir hizmet sunabilir?
Balkan Masası 2013-08-10 02:50:49
Beyler. Bir ülkenin bir bakanı başka bir ülkeye giderken her zaman mutlaka bir programla gitmektedir. Her şey saati saatine planlanır. Karşı tarafta kimlerle temaslar yapacağı önceden kesinleşir. Son iftarını Bulgaristan’ın Cumhurbaşkanıyla açmış. Unutulmaması gerekir ki. o cumhurbaşkanın bir parti kökeni var. Tabii bütün ülkenin cumhurbaşkanıdır. Yine unutulmamalıdır ki; bir şehrin halkının temsilcisi o şehrin belediye başkanıdır. Dünya diplomasi tarihinde yurtdışından bir şehre gelen bir başbakan yardımcısının veya bir bakanın, o şehrin halkını temsil eden belediye başkanını ziyaret etmemesi bu güne kadar görülmemiştir. Ne yazık ki bu zafiyet, belgeli yedi bin yıllık Türk devletinin bu günkü Türkiye cumhuriyetinin on bir yıllık yönetim tecrübesi olan hükümetinin bir başbakan yardımcısı tarafından yapılmıştır. Siz Türkiye’de halkın iradesinden bahsedeceksiniz, benim Kırcali’mde halkın iradesini hiçe sayacaksınız. Bulgaristan’da Osmanlı vakıflarını arayacaksınız, heyetinizde Türkiye Vakıflar Genel Müdürlüğünün Osmanlı vakıfları görevlilerinden bir kişi olmayacak?
.Sayın cumhurbaşkanı Abdullah Gül’e Bulgaristan Türk’ü olarak şikâyetçiyiz.


HÖH Türk halkından aldığı oy 400.466
muhalefet koalisyon oyları 57.611

Türkiye'den HÖH'e gelen toplam oy 54.353
Muhalefete gelen toplam oy 8.806


Türk Dünyası Balkan Masası
karanfil 2013-08-10 09:59:19
Balkan masasına katılıyorum.Bunlar önce planlı programlı şimdilik sevgiyle şevkatle gelenler ayağına yer yaptı sözünü geçirmeye başladığında gerçek yüzleri ortaya çıkacak.Kimse zalimin zulmunu görunce sızlanmasın

adamlar boşluktan yararlanıyo.sahipsiz köyün tilkisi çoktur.
Kara Ibrahim Aga 2013-08-10 11:51:57
Peh..peh...

Bashka zaman yazdigimi tekrarlayim..

"Türkün Türkten bashka dushmani yoktur"

Kasabanin Muhtari nerde?

Hich kimse Ahaliden daha yüce degildir..

Ne AKP ne HÖH...

Yahudiler gibi birlik olmadikcha önüne gelen bizleri

kullanir..
Varnalı 2013-08-10 19:07:34
Türklerin oylarıyla,üç dönem hükümet ortağı olup,Türklerin sosyokültürel haklarını savunmaktan aciz olan,24 yıldır yan gelip yatan ve ceplerini dolduran, DPS-HÖH YÖNETİCİLERİYLE,AKP HÜKÜMETİNİN BAŞBAKAN YARDIMCISI VE DİŞ TÜRKLERDEN SORUMLU BAKANINI bir karede görseydim bende,acaba (?) derdim.
Arkadaşlara özetle üstüne basa basa hatırlatmak isterim ki;-BÜYÜK ATATÜRKTEN SONRA DIŞ TÜRKLRLE EN ÇOK İLGİLENEN VE YARDIM EDEN BİR HÜKÜMET VARSA,hiç şüpheniz olmasın,AKP hükümetidir.
Aksini iddâ edenlerle,her yerde ve her zeminde tartışmaya hazır olduğumu,hatırlatmak isterim.
Saygılarımla:
Varnalı.
Varnalı 2013-08-11 00:50:41
Fes benim mücadelem,Türklük ve açıkça itiraf etmek gerekirse Turancılık.Ben onun bunun uşağı ve yalakası olmadım ve olamam.Canımdan çok sevdiğim halkıma gelince,acı da olsa üzülerek gerçekleri söylemek gerekiyorsa;-,,1878/1960 yılları arasında yaşamış dedeleri kadar mert,dürüst bilinçli ve milliyetçi olmayışlarıdır''.
Halkın vaziyeti hal ve durumundan istifade,bulgar derin devletinin gücünü de arkasına alan DPS-HÖH PARTİSİ,SON SEÇİMLERDE ANCAK 400 BİN OY ÇIKARABİLDİ.
Saygılarımla:
Varnalı
Er 2013-08-11 12:19:14
varnali seninin sagindan solundan haberin yok, bulgar derin devletinden nerden haberin var :)))

bali gotunden haberin varmi ? :)
Gıcalılı 2013-08-11 16:15:38
Balkan masası:
İyi demişin ama tam dememişin. Neden anlamak istemiyorsunuz artık HÖH merkez yürütme kurulunda bulunan bazı zatları kimseler tarafından görülmek istemiyorlar.
Hem HÖH o aldığı oyları tam baskıyla aldılar insancıklar işinden aşından olacak korkusu HÖH oy vermeye gereği duyuyorlar.
HÖH merkez karar alma mekanizminde kesinlikle azınlıklara hizmet etmeyen DS ajan zatlar var.
Aslında sen de o mekanizmanın pir parçasıymışın gibi yönetiminde minik köpekler gibi cafkırıyorsun.
HÖH karar alma mekanizmada bulunan azınlıklara hizmet etmeyen DS ajanları gitmedikçe onlarla kesinlikle resmi görüşmeler olmamalı.
ASLAN 2013-08-12 16:20:30
Helal olsun Başbakan yardımcımız Bekir Bozdağya gereken mesaj herkese verilmiştir. Komuistlerin son fosilleri olan HOH oligarşisinin etekleri tütüştü herhalde.
Varnalı 2013-08-13 00:23:51
Gençler,sözüm sizlere.Ben yaşlı bir insanım.Dedeniz olabilecek yaştayım.Doğup büyüme Varnalıyım. Varna Türklerindenim.
1950 li yılarda,Türkiye Cumhuriyetinin Varna Başkonsolosluğunu çok iyi hatırlarım.
Hayat tecrübeme dayanarak size söylemek istediklerime lütfen dikkat edin.1938 yılı Büyük Önder Atatürkün vefatından sonra Bulgaristan Türklerinin lehine,en yararlı çalışmaları AKP hükümeti yapmıştır.Bazılarınız itiraz edebilir.Açıklama yapmak zorundayım.Bundan önceki hiç bir hükümet'te Büyük elçiler ve Başkonsoloslar bukadar Türk müslüman halkın arasına inip insanımızın dertleri ve problemleri ile ilgilenmemişlerdir.Siz kendiniz KIRCAALİ HABER'DEN İZLİYORSUNUZDUR.Her hafta sonları Büyük elçimiz ve konsoloslarımız,ayrı bir bölgeyi ziyarette bulunuyor,insanların dertlerini dinliyorlar.
Önceden nasıldı.Bilenler bilir.Konsolosluk kapılarında azarlanmaktan,sıkılmaktan sovuk terler döküyorduk.
Başbakan yardımcısı Bekir Bozdağ beyefendiye nediyelim?.
Bir baştan öbür başa,500 kilometre olan BG.de sayın Bozdağ
1900 kilometre dolaştı,üç gün içinde.
Neden?.Daha çok Türke ulaşıp,dertlerini dinleyebilmek için.
Bekir Bozdağdan Allah razı olsun.Bulgaristan Türklerine göstermiş olduğu ilgiden dolayı kendilerine teşekkür ederiz.
Saygılarımla:
Varnalı.
Perperek Der ki... 2013-08-14 19:20:46
Neden?.Daha çok Türke ulaşıp,dertlerini dinleyebilmek için.
___________________________________________

Gerb ve Dallamanın derdinden başka kimin derdini dinledi?
ziko 2013-09-06 20:14:58