Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7583 Lv.
GBP GBP 2.2627 Lv.
TRL TRL 0.2951 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
24 Haziran 2019
HABERLER » Kırcaali
Elvan Gürkaş NAP Kırcaali Şube Müdürü görevine atandı

Elvan Gürkaş NAP Kırcaali Şube Müdürü görevine atandı

14 Ağustos 2013

Milli Gelirler Ajansı (NAP) Müdürü Boyko Atanasov, Elvan Gürkaş’ı NAP Kırcaali Şube Müdürü görevine tayin etti. Sayın Gürkaş bu konuda ciddi bir deneyime sahip, çünkü 2010 yılının ocak ayına kadar NAP Kırcaali Şube Müdürü görevini başarıyla sürdürdü. O zaman eski NAP Müdürü Krasimir Stefanov, GERB iktidarı gelince Gürkaş’ı görevden aldı. NAP Kırcaali Şube Müdürü görevinden alınan Dimitır İliev’e aynı kurumda daha alt göreve getirilmesi önerildiği açıklandı. İliev’in müdür görevinden önce gelir müfettişliği yaptığı belli oldu.

Kaynak: Kırcaali Haber

Ziyaretci sayısı: 2994


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


fes 2013-08-14 18:56:58
Dps ne yaptı diyenlere bu atama iyi bir cevap olmuş. Türklerin bir bütün halinde Dps'nin arkasında durmaları iyi bir şeydir.
karanfil 2013-08-14 20:30:44
Canı gönülden başarılar diliyorum.Resminden belli boş bakışlı dışardan etkilenen birine benzemiyor .NAP NOLUYOR
Ablan 2013-08-14 21:05:11
Hadi yavrum şimdi daha fazla çal...emi...hem sen birsonraki seçimlerde kesin Muhtarka seçilirsin
Perperek Der ki... 2013-08-14 22:20:50
Eğer çalabilecek bir şeyler varsa ve çalabiliyorsa, aferin... Türkler Bulgaristan'ın dürüstlük abidesi olmak zorunda değiller.
emir 2013-08-14 22:38:11
Iste boyle gorevlerde ki Turkler, bulgarlarin "nie nyamame nisto protiv obiknovenite tuurtsi" deyiminde ki "obiknoven turcin" tanimina uymuyor...Allah DPS'den razi olsun, boyko'nun kalinkalari Kircaali'den tek tek ucurulacak.
Perperek Der ki... 2013-08-14 23:03:14
Böyle görevlerde Türkler görebilmek için birlik şart, birlik yoksa ancak Bulgarların ahır küreği olunur.
fes 2013-08-14 23:15:59
Bu çalıyorlar lafı baydı artık; nasıl "çaldıklarına" dair somut bir olay, hikaye anlatılmıyor, soyut bir genelleme söyleniyor. Ablam belli ki kıskançlıktan kıvranıyor, çalıyorlar diye kıskançlığını dışa vurmuş.

Ablacım dünya mutlak eşitliğin hüküm sürdüğü bir yer değil; bazı aileler yetenek ve gelenek itibarıyla daha gelişmiş ve daha üst seviyede oluyorlar. Söz konusu ailelerden gelen oğlanlar ve kızlar eğitimlerinde daha başarılı oluyorlar; bu eşitsizliği kabul etmemiz bizim yararımızadır, kıskançlığın kimseye bir faydası yoktur.
Ses 2013-08-15 00:37:23
Ataka partisine tesekur edin,cunku hanim efendi gerb partisine cok yalakalicik yapti ama olmadi,Bahri Omer enistesine tesekur etsin
emir 2013-08-15 00:41:46
Istanbul bogazindan "kiskanma" demek kolay tabi...Seninki biraz ekmek yoksa pasta yesinler gibi oldu...Zenginler bile kiskanclik duygusuna sahipken, fakir halkimiz ne yapsin...
Tatile gitmek bir yana, istedigi yemeyi yiyemeyen insanlar var ve bu durumda kiskanclik gayet normal, insan ozeniyor.
Sadi ESENKAL 2013-08-15 09:21:57
Bizim insanımız böyle kıskanç olamaz.Destek olmamız gerekirken bu fesatlık neden.Sayın Elvan GÜRKAŞ yeni göreviniz hayırlı olsun Allah sizi doğruluktan ve Türklere yardımdan ayırmasın.TEKİRDAĞ
anonim 2013-08-15 09:27:44
DPS ye keyfimizden kızmıyoruz, türk halkı için zerre kadar birşey yapmadıkları için kızıyoruz. İstediğiniz kadar inkar edin bu durumu, herşey apaçık ortada...ne yazık ki olan halka oluyor.
Yavuz Selim 2013-08-15 10:07:35
BÜTÜN TAYİNLER HAİN AJAN SAVANIN ONAYINDAN GECER BU KADINCAĞIZA ACIYORUM MAŞA OLARAAK KULLANILIYOR BAKALIM KAÇ TÜRKÜN CANINI YAKACAK...
karanfil 2013-08-15 10:07:37
Dps hizmet etmeli özellikle medya önplana çıkmalı hizmet haberlerini paso yayınlamalı gönül bağı kurmalı biri çıkıp turkıyedeki göçmenlere selam sabah mesajları yollamalı
biri gayri resmi ziyaret gerçekleştiriyor adı hizmet oluyor.mİLLET ONA TAPAR
dps bizi bir arada tutan unsurdur.dIŞARDAN GELENLER KENDİ HESABINA GELİYO
Bazıları öyle gözü kararmışki kendi insanına saldırıyo yok hırsız yok çalgıcı dünyanın neresinde fakir bir lider var.fakirmi olsunlar en azından doğan kasım gıbı beleşe satmadı .doğan satar gibi yaptı ama satmadı yani ters köşe yaptı YAMYAM YATIRIMCI PARASINI KAPTIRIP TIPIŞ TIPIŞLDÖNDÜi ..DPSNİN BU TAVRI DOĞRUDUR.EKSİKLİĞİ KENDİ HALKINA BAĞLILIĞINI BELLİ EDEMEMESİ DESTEKLEMEMESİ.BİZİM ÇIKARIMIZA İSE ATAKAYLA BİLE DOST GÖRUNMEKTE NE YANLIŞ VAR
DPS nin derneklerin 4 yıl içinde en yüksek performansı sergilemeleri gerek
kasımın partisi hiçte yabana atılacak giibi oy almadı 60 bine yakın 60 bin ne demek i ayaklanMAK DEMEK ıkıncı seçimde yarı yarıya alabilirler.sakın dps ıktıdar sarhoşluğuna girip rahatlamasın.kasımın partisi çalışmaya devam ediyor ..
fes 2013-08-15 10:08:04
Her zaman olan halka olur zaten, dünyada bu eşitsizliği ortadan kaldırmış bir düzen yoktur; sadece eşitsizliği görece azaltmış toplumlar vardır.

Rusya'da 1917 sözünü ettiğimiz eşitsizliği ve sömürüyü ortadan kaldırmak için devrim yapıldı, ama hepimizin bildiği daha beter eşitsiz bir toplum ortaya çıktı.

İstanbul'da benim durumum görece iyi sayılır; mesleğim var, az çok kazanıyorum; ama, mesela başbakanın oğlu veya Koçların çocukları kadar avantajlı bir konumda değilim. Hadi onları bıraktık, köklü bir İstanbul'lu ailede yetişmiş biriyle karşılaştırıldığımda, oturmuş şehirli alışkanlıklarımın olmayışı ve edebiyat türkçesine çok aşına olmamam bakımından çok aşağılarda bir yerde olduğum görülecektir. Sonuçta her ne kadar az çok eğitim almış olama karşın biraz kazındığında arkasından Kırcaali köylüsü çıkacağı çok açıktır.

Ne var ki, hayatın getirip önüme koyduğu bu eşitsiz dünyaya küsmem ve kıskançlıkla cevap vermeye kalkışmam bana bir fayda getirmez. Daha doğru olan , kendimizi ve mümkünse ailemizi azar azar ileriye götürme cabasıdır. İleriye gitmenin en kestirme yolu da, hepimizin gayet iyi bildiğimiz gibi, eğitimdir. Eğitim ve gerçekçilik.
Gıcalılı 2013-08-15 10:27:53
Gürkaşlar'ın mal varlığı incelenmesi gerekmiyor mu?
Bu aile soymadık soyulmadık bir şeyler bırakmadılar. Hala soymaya devam mı edecekler?
Bunlar kendilerinden başka kimseleri düşünmezler.
$$$$ 2013-08-15 13:46:33
http://www.taraf.com.tr/ayse-hur/makale-bal-tutan-parmagini-yalar-ulkesi.htm
magdur 2013-08-16 21:32:54
Elvan Karakas hanim efendiyi tanimiyanlar ovgu dolu yorumlar yapiyor,o bulgarci bayani taniyanlar,onun ihbarini yasayanlar isyan ediyor,Elvanin bir adi bizden ,geri kalani Turk dusmanligi yapanlardan,ayni Mukades Nalbant gibi soya donus (vizroditelen proses)doneminde Turk alehtarligi yapan aktivistlerdendir,almis oldugu gorevleri basariyla icra edenlerdendir,adlari turk zoyalardir.
yaaaa....... 2013-08-18 16:30:49
bulgaristanda amet aganın dizine oturmayandan çaycı bile yapmazlar.