Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7182 Lv.
GBP GBP 2.2751 Lv.
TRL TRL 0.3194 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
22 Nisan 2019
HABERLER » Bulgaristan
Türk Standard Profil otomotiv şirketi Bulgaristan’da ikinci fabrikasını kuruyor

Türk Standard Profil otomotiv şirketi Bulgaristan’da ikinci fabrikasını kuruyor

21 Ağustos 2013

Stara Zagora’da bulunan Türk Standard Profil şirketi ülkede ikinci fabrikasını kuruyor. Otomotiv sektöründe sızdırmazlık profil sistemleri üreten firmanın Bulgaristan İcra Müdürü Petır Angelov, kolay lojistik ve alınan iyi maliyetlerden dolayı yeniden Bulgaristan’ın tercih edildiğini söyledi.AB üyeliği ve Avrupa’nın ana pazarlarından Almanya, Polonya ve İngiltere’ye yakınlığı da Bulgaristan açısından bir öncelik oldu. Yeni üretim Opel, Fiat, Renault ve Mercedes markalı arabalara yönelik sızdırmazlık sistemleri olacak. 2015 yılı itibarıyla bugün 1000 olan işçi sayısı 2000’e çıkarılacak.

Kaynak: BNR

Ziyaretci sayısı: 3426


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


SÜLEYMAN 2013-08-21 09:40:31
ACABA NEDEN S.ZAGORADA KURULDU BU FABRİKA HİÇ DÜŞÜNDUMU DPS Lİ YONETİÇİLER KARDJALİ VEYA BAŞKA BİR TURKLERİN ÇOĞUNLUKTA OLDUĞU BU KASABAYA YAPILSAYDI DAHA İYİ OLMAZMI DPS HALKA LUTFEN YARDIMCI OLUN TURK FİRMALARINI BARI BOLGEMİZE DAVET EDİN SADECE AVANTAYI DUŞUNMEYİN
... 2013-08-21 09:46:53
Göçmen federasyonunuma sesleniyorum 1989 mahacırları ev yatırımı yapacağına ortak semaye birleştirerek işlere atılsın.Tr usta oldunuz bir sürü mesleği öğrendiniz.Girişimci ruhu teşviki yapılmasını rica ediyorum.
Bg bir avrupa ülkesi rica ediyorum lütfen ekonomiye adım atın.
çalışıp emekli olmak için yaşamayın
geleceği güçlü nesil için girişimci olun
... 2013-08-21 10:00:52
İşveren hemşerin varsa işin garanti.İşveren hemşerin yoksa ndın.Barınma elektrik su faturasını ödemek için şehirlerlere farklı farklı memlekete göç etmekzorunda kalırsınız.
İsmail arazın bile kırcalide doruk gıda ortaklığı varmış.
Doruk gıda kırcali bölgesinde pirinç yetiştiricilii yapan türkiye asıllı arazi sahibi pirinç yetiştirip ihracat yapıyor.
uyumayın ziratçılar belediye başkanları araştırın takip edin rakip çıkın .Siz gurbetteyken çakallar geliyor arazilerimizi toprağımızı sahipleniyor.

bilinçsiz hedefsiz bilgisiz öndersiz tarımcı olduğumuzudan yararlanıp arazi alıp kendileri çok ıyı gelir elde ediyor
Bizim tütüncü buğdaycının anası ağlıyor bu yaman iş
CEBEL 2013-08-21 12:00:35
YONETICILERIMIZ VIZYONSUZ. BIRAZ SESINI CIKARANI ISE TOPYEKUN YOK ETMEK ICIN ELINDEN GELENI YAPIYORLAR. AKTIF GENC NUFUSUMUZ YURTDISINDA. BURADAKILER ISE GECIM DERDINDE, SORGULAMAK BILMIYORLAR, YADA SORGULAYAMIYORLAR.
CEBEL 2013-08-21 12:10:51
BEN OY KULLANIRKEN KENDIME GORE OYUMU GUNCELLIYORUM, YANI BEN BIR PARTIYE YADA YONETICIYE OY VERDIN. O ZAMANDA BEN BU PARTIYE NE ICIN OY VERMISIM.BU PARTI KURULUS ILKELERINI KORUYORMO HATTA BU ILKELERIN USTUNE NE KOYMUS. BOLGE ICIN, HALKINI BASKALARINA MUHTAC ETMEMEK ICIN NE YAPMIS. HERZAMAN BIR TURK ODUGUM ICIN YONETI VE PARTI ORNEKLERINI BASTA TURKIYE OLMAK UZERE BUYUK DEVLETLERE BAKARAK DEGERLENDIRIRIM. MALESEF BULGARISTANI YIRMI YILDIR YONETENLERDE ORNEK ALACAK BIR OLUSU GORMIYORUM.
... 2013-08-21 13:03:13
" ben İtalyanlar ile Türklerle iş yapmam" diyen birii
ahmet doğanın hayatta yaptığı bir doğru sözü
yatırım çok farklı bir konu
yatırımcı işveren olduğun sürece hakslsın ve özgürsün
Ahmet doğan yatırım alanları nı bg türklerine açsaydı bugün onu indirmeye kimsenin gücü yetmezdi
Mezara kadar başkan olurdu ,
TSOCALI 2013-08-21 14:59:40
Siz Türk hükümetinin destek verdiği partiye oy vermeyip gidin dps üçkatcılarına oy verin sonra Türkiyeden neden yatırım gelmiyor. Daha çok beklersiniz.
CEBEL 2013-08-21 15:44:30
KARDESIM BIZ SIMDIYE KADAR TURK HUKUMETININ DESTEKLEDIGI PARTIYE OY VERDIK. BIZ BULGARISTANDA YASAYAN TURKLERIZ. DEVLETIMIZE DE SADIKIZ. FAKAT TURK VE MUSLUMANIZ. SIZ TURKIYEDEKILERI BURALARA GELIP YIYIP ICIP CEVIRMELERDE MILLETIN BEKASINI BELIRLEDINIZ. DOGRU VE TURK VE ONURLU ADAMLARI ARKA TARAFA, IYI KONUSAN ESKI REJIM COCUKLARINADA BASKANI DIYE YALAKALIP YAPTINIZ. 2000 NLERDEN BERI MILYONLAR AKTARDINIZ. SIMDIDE BURADAKI SIYASETE KARSIDAN LAF CAMUR ATIYORSUNUZ.
genç gırcalı 2013-08-21 17:59:34
Bu Amet Duvan ve ajan bozması Lütfi Mestan gibi hainleri,çoktan başımızdan atmak gerekirken ,biz bu hainlere oyumuzu veriyoruz.Ya bu hainler çok kurnaz ve tilki,ya da biz çok ahmakız.Hangisi doğru siz söyleyin.
Perperek Der ki... 2013-08-21 21:57:22
Eski Zağra bir sanayi şehridir ve bu konuda oturmuş bir sanayi altyapısı var. Yatırım yapan biri ilk önce pazara, ham maddeye, ara maddeye yakınlık ve kalifiye işgücü el altında bulundurmak ister. Kapitalist sitem kâr odaklıdır amacı hemşehriye iş vermek değildir öyle olsa bu şirket Bulgaristan'da değil Türkiye'de yatırım yapardı.
... 2013-08-22 10:32:09
Yatırımcı türk halkını düşünmez.Yatırımcı turk halkı maaş vermek içinde gelmez para sına para katmak için gelir.sorun mestan ve ahmette değil onları atsan nolcak .Yatırımcı çağırınca herşey düzelecekmi sanıyorsun Ticareti bilmeyen bu dünyayı tanımayan temiz kalpli işçi uçurumdan yuvarlanır haberin varmı
Kendimiz üretmedikçe kurtuluş yok.
1 orgutlu kooparatifleşmek
2 organik sertfika kalite sertfikası sahip olmak
3 elçiliklere çok yakın olmak ürünlerimizi tanıtmak

4 elçiliklere satılık meyve sebze .kurutulmuş (sebze)satışı ilanı vermek
5 halkın bilinçlendirilmesi
... 2013-08-22 10:37:51
Ahmet doğan kırcalide 2 milyon leva İNDİA projesi aklınca turizme katacak
bu tür eski tarihi kalıntılar hemen hemen her ülkede var adam kendi ulkesınde sıkça görüğü eski yerleşim alanlarını görmeye niye gelsin ...Boş bir proje geliri beklenenin altında kalacak bir projeye benziyor.
2 milyon leva büyük bir rakkam 4 tane işletme yada sera alanı açsaydı daha makbule geçerdi
genç gırcalı 2013-08-22 18:10:15
Alın Ahmet Doğan'ı başınıza çalın.Belki kelinize merhem olur.Kim bilir....
doktor Ziya Şen 2013-08-22 22:42:18
Atatürkle sorunu olan Türk hükümatına bulagaristan türkleri rabet etmezler. Ergenekon davasıyla meşru olmaktan çıkmışlar, suç şebekesi haline gelmişlerdir. Tosçalı bunları niye bilmiyor?