Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7439 Lv.
GBP GBP 2.1822 Lv.
TRL TRL 0.3041 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
17 Temmuz 2019
HABERLER » Balkanlar
Belene Mağdurları BAL-GÖǒü Ziyaret Ettiler

Belene Mağdurları BAL-GÖǒü Ziyaret Ettiler

23 Ağustos 2013

Belene mağdurlarından oluşa bir heyet BAL-GÖÇ ve B.G.F. Genel Merkezini ziyaret ettiler.

Heyet sözcüsü, bu güne kadar değişik platformlarda hak aradıklarını, ancak çözüm bekleyen birçok sorunları olduğunu dile getirdi.

Bu nedenle BAL-GÖÇ'ten destek beklediklerini aktaran Belene mahkûmları ellerinde mevcut birçok dokümanın fotokopilerini Özkan'a teslim ettiler.

Genel Başkan Yüksel ÖZKAN kendilerine tam destek sözü verdi.

Kaynak: Kırcaali Haber

Ziyaretci sayısı: 3544


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


TOSCALI 2013-08-23 14:30:33
Ohooooo yıl 2013 olmuş belene madurlarının ne sıkıntısı kalmış bir de bunları yazsaydılar.
Dps yıllardır iktidar ortağı idi o zaman neden haklarını istemediler. eğer dps sorunlarına çözüm olamadıysa neden dps yi desteklediler. Bu belene madurluğu masallarından vazgeçsinler.
anonim 2013-08-23 14:44:19
İnsanımız ne yapacağını şaşırmış, HÖH yarattığı tabloyla gurur duysun. Bu kadar aciz bir parti olabilir mi, yazıklar olsun. Hala, HÖH deyip duruyorlar....Yeter artık, milletin halini görmüyor musunuz, çekin gidin. Utanma sıkılma olur biraz, bu ne yüzsüzlük.
CEBEL 2013-08-23 16:00:43
BELENE MADURLARINA TAVSIYEM MADURIYTLERINI MADUR OLDUKLARI YERLERDE ARASINLAR. TURKIYEDE RAHATCA CALISTILAR EMEKLI OLDULAR EGER ZERRE KADAR TURKLUK VE MUSLUMANLIK GURURLARI KALDIYSA DONSUNLER MUCADELERINE DEVAM ETSINLER. SIMDIYE KADAR HOH YONETICILERI TARAFINDAN KENDILERINE VERILEN SOZLERI TEGIT ETSINLER. BAKALIM GORELIM. BIR IKI HAFTA ONCE DERNEGIMIZDE BULENT ARINC A MUCADELE SOZU VERILDIK DIYE HATIRA FOTOGRAFI CEKTIRMEK ICIN TOPLANMAMIS OLMALARINI DILIYORUM. BEN BELENE MAGDURLARINI HOH TE VEYA BU TOPLUMUN CIKARLARINI SAVUNAN HERHANGI BIR BASKA PARTININ LISTELERINDE GORMEK ISTIYORUM. BU MILLET VEKILI LISTESI OLABILIR, YEREL MECLIS LISTESI OLABILIR...
Gazi Malkocoglu 2013-08-23 16:46:20
Ne cok magdur olmuslar belenede yatanlar da haberimiz yokmus!!!.Bulgaristanda asimilasyon doneminde mucagdele eden asil dava adamlarinin ilk gorevi,verdigimiz Sehitlerin yakinlarinin bulunduklari icler acisi durumdan nasil kurtulabilmelerini saglamaktir.Sahsi cikarilarini on planda tutan magdur gecinen bazi belene adasinda yatanlara,su soruyu soruyorum:Beleneden erken birakilan sahislar nasil bir belgenin altina imzalarini atarak serbest birakildiklarini kamuoyuna bir aciklasinlar,Turkiyeye geldiklerinde torpil bularak iki,uc ay belenede neden kaldiklari mechul olanlar nasil gazi olduklarini Halkimiz ogrensin.Bes alti yil ceza evlerinde iskencelerden sakat kalan dava adamlari gazi olamiyor da ,bu iki,uc ayliklar nasil gazi olduklarini Halkimiza bi anlatsinlar ,vicdansizlar.Asil dava adamlari her zaman cile ceken Halkinin yaninda yer almalidirlar,ajan HOH tarafinda degil.
rfy 2013-08-23 21:47:44
gazi malkoç B R A V O katılıyom sana sonuna kadar ama dediğin öyle bir belge olacağını pek zanetmiyom onlar olsun siyasi ceza evlerindekiler olsun başımızın üstünde yerleri var sayelerinde TÜRKİYEye göç ettik allah onlardan binkere razı olsun. HÖHte nereden çıktı ? gaziler onların yanında olduğunu ve olacağını aklımın ucundan bile geçirmek istemiyom( iki ayrı kutup) o hain tayfası yaktı çoğunun başını emin ol peşlerinden parmaklarına zil takıpta oynamışlardır hiç merak etme onların yanlarına kar kalmaz hesabını verecekler.
ÖZGÜR VATANSEVER 2013-08-24 11:12:59
GERÇEK DAVA/DAVAMIZ UĞRUNA-ŞEYİT OLANLAR,BELENE'DE YATANLAR,SÜRGÜN EDİLENLER-SÖZÜM ONLARA DEYİL,SAYGI DUYUYORUM,BOYUN EYİLİYORUM,ELLERİNDEN ÖPERİM-BUNLARI/GEÇMİŞİ HATIRLAMAK/HATIRLATMAK GEREKİYOR,BU SOSYAL SİVİL VE YA SİYASİ ÇATI/ÇATILAR ALTINDA OLABİLİR-ama ben öyle belenede yattım..!? diyenler tanıdım-DİL,DİN,İMAN,ÖRF,ADET,GELENEK,GÖRENEK-0 0 0.TÜRKLÜĞÜN-T'esi,İslamın-İ'si,MÜSLÜMANLIĞIN-M'si,VATANCILIĞIN-V'si,MİLLİYETÇİLİYİN-M'si,yok kusura bakmayın-1985-1989 yılları arası,sarhoş kafayla,gençlik serseri ruhuyla,polislere diklenmişler-hadi belene'ye/biz belenede yattık-GÖKLEMEZLE'Lİ Dr.BEYSİM ABİMİZİN,BELENE KİTABINDA BASSETİYİ GİBİ,KOFAYA UFAK İHTİYAÇLARINI GİDERİRKEN,İŞKENCE GÖRMÜŞ KOYUŞ ARKADAŞLARINI RAHATSIZ EDEN,HAYİN,AJAN VE SERSERİLERDE VARDI.SAYGILAR.
Gıcalılı 2013-08-24 19:22:13
Abe siz Belene'ciler hangi akılla BALGÖÇ gittiniz. Siz en iyisi Sofya'ya DPS başkanı Lütfi Mestan'a gitseydiniz.
EYYYYYYYYYYYY resimdeki Belene arkadaşlar, BALGÖÇ kimlere hizmet ettiğini bilmezseniz ne işiniz var orada. Abe güzel arkadaşlar BALGÖÇ yönetimin bir çoğu Bulgar ajanlarıdır. Onlar canla başla DPS çalışıyorlar. Onlardan medet ummak aynı Bulgar'dan medet ummaktan başka bir şey değildir.
Yanlış kapı çalmışınız.
anomim 2013-08-24 19:24:06
Siz Belene arkadaşlar DPS mi çalışıyorsunuz da BALGÖÇ gidiyorsunuz?
DPS yönetimi DS çalıştığını sokak köpekleri bile biliyor.
fes 2013-08-24 22:47:56
Malkoçogli Belene'de "az" yatanları sahtekar olmakla suçlamış ve dava adamı olamazlar demiş. Arkadaşa göre söz sahibi ve türkleri yönetme hakkı elde etmek için mutlaka "çok" acı çekmek lazım.

Bir de bu Dava adamı ne demektir, izah edebilir mi acaba? Komunist terminolojiden kalma bir söz mü bu?
CEBEL 2013-08-25 10:58:59
BU ADAMLAR BELENE ADASINDA YATMAKLA ISIM YAPTI. BUNLAR BAL GOC TEN YARARLANMAK ICIN YAPMIYACALKLARI YOK. ORADAKI GANIMETI BUNLAR GOTURUYOR. MADEM OKADAR VATANINI DOGUP BUGDUGU YERLERI SEVIYORLAR BURALARDA BABALARININ DEDELERININ YATIKLARI MEZARLARININ BULUNDUGU BULGARISTANDA HIZMET ETSINLER. BAL GOCUN FINANSAL KAYNAKLARINI KESECEKLER DIGE FILIM CEVIRMESINLER. SAYIN TUNCAY OZKAN DA BAL GOCUN BIR KAMU YARARINA DERNEK OLDUGUNU UNUTMAMASINI ARZU EDERIM. BAL GOC DEVLET BAZINDA MEHMETCIK VAKFI GIBI DERNEKLERDEN ONDE GELIYOR. BASINDA BULUNDUGU DERNEGIN KIME HIZMET ETTIGINE DIKKAT ETSIN.
Sadi Kafalı 2013-08-25 12:05:34
Senin var mı yapmayacağın aşağılık? Attın kendini dinci zebanilerin yanına sağa sola pislik yağdırıyor sun. Utanmazın teki herif.
.. 2013-08-25 13:09:01
Madem vatanını milletini bu kadar seviyorlar ücretsiz para bekletisi olmadan bg ye gidip hizmet etsinler.
Meslekleri varsa meslek öğretsinler
Sadi Kafalı 2013-08-25 16:27:13
Hadi oradan şapşal! Bulgaristana gidip hizmet edeceklermiş, isteğe bak isteğe! Adamlar yaşlarını başlarını almışlar, - belkide artık hepsi emekli - çektikleri onca sıkıntıdan sonra zor bela edindikleri yurtlarını bırakıp Bulgaristana gidecekler. Amma da saçma bir fikir!
ikaz 2013-08-25 18:31:29
gittiysek onları uyarmak için gittik sakın yanlış anlamayın onlarlada bizi ayni kefeye koymayın BELENEde ve siyasi ceza evinde yatmanın ne olduğunu bilmeyenlere tek sözüm bağzı konular sizi aşar bırakında canı yananlar ve bilenler konuşsun
Sadi Kafalı 2013-08-25 19:20:32
Haydaa! Bu da ne şimdi? Uyarmaya gitmiş. Kimi uyarıyorsun aga, öyle bir yetkiye nereden alıyorsun?
genç gırcalı 2013-08-25 21:12:16
Beyler,aramızda yani bu sitede yazı,yorum yazan bir ajan varsa,bilesiniz ki o herif FES'tir.Ahmet Doğan'ın bir numara yalakası olan Fes,milleti şaşırtmaya devam ediyor.Bulgaristan Türklüğünü asimile edip,yok olmasını salayacaklarına dağir Jivkofa verilmiş yeminli sözleri olsa gerek.
Hasan Halvacı 2013-08-25 23:41:09
Genç gırcalı kardaşım, adamın ajan olduğunu kimden öğrendin? Sır değilse bize de anlat. Jivkova yeminli sözleri nasıl vermiş,?Jivkovun çoktan nalları dikmiş olmasına ramen verdiği yeminli sözlere hala nasıl harfiyen uyuyur? Bütün bunları bize anlatırsam çok makbule geçecek.
Rasim 2013-08-26 07:55:50
Haberde bele madurlarının bir çok sorunu olduğu yazılmış . Bana birisi bu sorunlardan 3-5 tanesini yazabilir? mi gercekten 23 senedir devam eden sorunlarını merak ediyorum ?
Belene Mağduru 2013-08-26 11:45:31
Sevgili kardeşlerim biz Belene mağdurları hiç bir menfat peşinde olmadığımızı bilmelisiniz .Bizlerin gayemiz 30 yıl önce neydise bu günde aynısıdır .Bizler canımızı hiçe sayarak kendimizi türklüğümüze adamış insanlarız
Deliormanın Deli efesi 2013-08-26 12:03:51
Belene maduru kardeşleim,dün canınızı türklüğe adamış olmanız,bugün hainlerin yanında yer almanızı afettirmez.
Türke yakışır duruş sergilerseniz,toplum gözünde itibarınız artar.Yok bizi satanların yanında bizde varız derseniz,işte o zaman siz,Beleneciler gerçekten Belene adasına neden gitiğinizi,Belene adasına varınca öğrenmiş sayılırsınız.
genç gırcalı 2013-08-26 12:53:50
Hasan Halvacı gardaşım,1991 yılında Ahmet Doğan Boyana da,göz hapisinde tutulan Todor Jivkofla ,kahve içerken Fes efendi de yanlarındamıydı?-sorusuna cevap arıyoruz.Gerçekler gün ışığına çıkmadan,hiç kimseyi suçlayamayız.
Rasim 2013-08-26 13:32:26
Belene Mağduru : şu anda çözüm bekleyen çok sorunlarınız varmış birkaçtanesini söyelebilirmisin merak ediyorum da öğrenmek istiyorum 23 senedir ve dps nin devamlı iktidar ortağı olduğu zaman içerisinde ne gibi sorunlarınız çözülemedi ?
Anonim 2013-08-26 15:38:54
Belene arkadaşlara bir tavsiye.
Eğer gazilik peşindeyseniz O korkunç dönemde idareye çalışmalıydınız ya da babanız o idareye yakın olmalıydı ve bu gün kesinlikle DPS / HÖH çalışmalısınız.
Aksi takdirde emekliği UNUTUN.
Emekli olanlara bir bakın DPS/HÖH kutlamalarında Hristo Biserov'un yanında kimler duruyor. Eski Zaara siyasi hapisçi şimdi emekli. Bazıların babaları yıllardır BKP Komünistlere hizmet edenlerdir.
İşte onların çocukları ister siyasi ister Belene kampında yatsınlar bu gün DPS/HÖH çalışmaları şartı var.
Sizler bu kategorileri turtmazsanız BALGÖÇ gitmeniz yanlış olur.
Zekerya Sertel 2013-08-26 19:46:47
Balgöç'e gitmek neden yanlış olurmuş, münasip bir dille anlatsan da anlasak birader. Kategori mategori diye anlattıklarından hiç bir şey anlaşılmıyor da.
KIRCCAALİ 2013-08-27 17:04:56
ARKADAŞLAR BU KAHRAMANLARIMIZ YILMADAN BG DEVLETİNE KARŞI MÜCADELE VERİRKEN ABUK SUBUK YAZI YAZANLAR NEREDEYDİ BU KAHRAMANLARIMIZIN ÇEKTİKLERRİ ZULMLERİ İŞKENCELERİ SİZLER BİLMEDİĞİNİZ İÇİN ABUK SUBUK KONUŞUYORSUNUZ BUNLARIN SAYESİNDE BUGÜN BG DE BİZ TÜRKÜZ DİYEBİLİYORSUNUZ BUNCA ŞEHİTLERİMİZ VAR ONLARI BALİ RAHAT BIRAKIN NANKÖRLÜK ETMEYİN YÜZLERCE KARDEŞİMİZİN YUVALARI DAĞILDI O KAHRAMANLARIMIZIN SAYESİNDE TÜRKLÜĞÜMÜZÜ ONLARA BORÇLUYUZ
akm 2013-08-29 19:10:08
bırakın öküz altında buzağı aramayı o yanlış bu yanlış yok yaw daha neler işinize bakın işinize - saygılar hepinize
sinsi kurt 2013-10-02 23:31:38
Burada yazılan yorumları okudukça, bir Balkan Göçmeni olarak utanç duyuyorum. Birisi kalkmış Bal-Göç ne işe yarar, diğeri var gücüyle Hapis yatmış insanlarımıza acımasızca saldırmanız, farkına varmadan kendi kendinizi ayaklar altına alıyorsunuz… Bir insanın haksız yere görmüş olduğu zulmün akıbetini aramamak, söz konusu Bulgaristan Türlerinin pasifliğini, korkaklığını ve sümüklü olduklarını simgeler. Hak aramak bir erdemliktir, şu Bulgaristan Türkü ne zaman birlik beraberliği öğrenecek? Jivkov Bulgaristan Türküne tek bir konu aşılamış, o da: İyi olana da muhalefet, kötü olana da muhalefet. Yahu sizin mayanızda hiç ZEMZEM aşkı, sevgisi yok mu?
Belene Mağduru 2013-11-04 10:14:01
GAZİ MALKOÇOĞLU BİZLERİN SİZİN GİBİ KAFALARI BOŞ KİŞİLERLE MUHATAP OLACAK zamanımız yok .Bu Kahramanlarımızın ne için yıllarca yılmadan Ailelerini bırakıp TÜrklük uğruna canlarını hiçe sayan bu Yiğitlerimize yeterin artık bu hakaretleri .Şu anda sana soruyorun .Bu değerli kahramanlarımız o acıları işkenceleri çektikleri zaman siz neredeydiniz .Ben söyliyeyim Annenin pişirdiği çorbayı sıcacık içiyordunuz .FEKAT BU ARKADAŞLARIMIZIN AÇ YATIP KALKTIĞINDAN HABERİNİZ BİLE YOK SİLERİN GİBİ BABAM GETİR ANNEŞ PİŞİR DEMİYORDUK .Hiç bir zaman Bg ye BOYUN EĞMEDİK EĞMİYECEĞİZDE