Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7439 Lv.
GBP GBP 2.1822 Lv.
TRL TRL 0.3041 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
21 Temmuz 2019
HABERLER » Kırcaali
Bulgaristan Başmüftülüğü 2013 Hac Organizasyonu

Bulgaristan Başmüftülüğü 2013 Hac Organizasyonu

26 Ağustos 2013

HAVAYOLU VE UÇAKLA KUTSAL TOPRAKLARA YOLCULUK

2900 Avro

1. Mekke veya Medine’ye Uçuşlar İstanbul Havaalanlarından planlanıyor.

2. Yaklaşık olarak kutsal topraklarda 1 ay kalınacaktır. Bunlardan 8 günü Medine’de, diğer günler ise Mekke’de geçecektir.

3. Hacı adayları 5-6 kişilik apartman dairelerinde; kadınlar ve erkekler ayrı oda ve bölümlerde kalacaklardır. Medine’de evler Mescidi Nebevi’ye yürüme mesafesindedir. Fakat Mekke’de bu mümkün olmadığından Hareme ulaşım için servis aracı temin edilecektir.

4. Bu kutsal ibadetin yolculuğu ile Medine, Mekke, tavaf, sa’y, Arafat, Müzdelife, Mina’da şeytan taşlama, kurban kesimi ve diğer ziyaretler tecrübeli görevliler öncülüğünde yapılacaktır.

5. Hacılara, Mekke ve Medine’de bulundukları günlerde kahvaltı ve akşam yemeği verilecektir.

6. Hacılar için Mekke ve Medine’de tarihi yerleri ziyaret programları düzenlenecektir.

7. Mekke’de şartlar müsait olduğunda umre ziyaret topluca yapılacaktır.

8. Hacı adaylarına yola çıkmadan pasaport çantaları ve rehber kitaplar verilecektir.

9. Hacı adaylarının Mekke, Medine ve Cidde arası ulaşım, buralarda konaklama, yemek, vize işlemleri, çadır ücreti, sağlık sigortası ve Suudi Arabistan’daki sağlık hizmetleri ve çeşitli hizmet ücretleri dahil toplam tutarı 2900 Avrodur.

10. Kurban bedeli bu ücretin içinde değildir. Resmi fiyatı açıklandıktan sonra hacı adaylarına duyurulacak ve belirtilecek hesaba yatırıldıktan sonra kurbanlar İslâm Kalkınma Bankası nezdinde güvenilir bir şekilde kesilecektir.

Kayıtlar için son tarih: 30 Ağustos 2013.

MÜRACAAT İÇİN GEREKLİ BELGELER:
1. Hacı adaylarının müracaat esnasında dolduracakları bir örnek form;

2. Hacı adayının geçerlilik süresi en az 1 yıl olan ve 5 boş sayfası bulunan pasaportu;

3. Beyaz fonda çekilmiş 4 adet vesikalık resim;

4. Menenjit ve grip aşısı yaptırdığına dair tıbbi belge;

5. 45 yaşın altındaki bayanlara yolculukta kendilerine eşlik edecek erkek akrabaların bulunması;

6. Bulgaristan vatandaşı veya en az altı aydan fazla süresi olan Bulgaristan oturumu sahibi olmak;

7. Bölge Müftülüklerinin kasasına veya Başmüftülüğün belirtilen hesabına hac organizasyonu tutarının yatırıldığını gösteren banka dekontu veya belge.

Kayıtlar için son tarih: 30 Ağustos 2013.
Hacı adayları sayısı sınırlıdır!

Kayıt için Başmüftülük veya Bölge Müftülüklerine müracaat edilmelidir.
İrtibat: Başmüftülük

“Bratya Miladinovi” sok. No 27
Sofya 1000
Tel: 00359 2 9816001
Faks: 00359 2 9803058
E-mail: hac_bg@abv.bg

Kaynak: Kırcaali Haber

Ziyaretci sayısı: 4382


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


Salıh 2013-08-26 17:57:00
Müracat varmı
emir 2013-08-26 18:20:54
İnsaf yahu 3000 euro bir ailenin ortalama bir senelik tütün geiri...
TOSCALI 2013-08-27 07:52:30
emir efendi hac maddi durumu yerinde olanlar için senede 3000 euro kazananlar için değil ..
emir 2013-08-27 18:06:03
Mesele başka, Dubai'ye 600 euroya bir haftalık turlar varken, nasıl olurda Suudi Arabistan 4 haftaya 3000 euro olur...Hemde hac için. Üstelik Dubai'de 4 yıldızlı otellerde kalınıyor, haberde ki ilanda ise çadır ücreti falan yazıyor, haa birde kurban dahil değilmiş.
Perperek Der ki... 2013-08-27 21:24:59
Eğe kendine Hacı dedittirmek bedava mı? Hacı olmak istiyorsanız din tüccarlarına cukkayı bayılacaksınız.
Perperek Der ki... 2013-08-27 21:41:01
Siz esas espriye bakın...
" 5. 45 yaşın altındaki bayanlara yolculukta kendilerine eşlik edecek erkek akrabaların bulunması;"

Esad ile birlikte Suudi yönetimi de aynı anda halledilse kötü mü olurdu? Fena olmazdı ama mesele şu ki bu ibneler her yıl ABD ve Avrupalı silah tüccarlarına son yıllarda Rosoboronexport'a da kraliyetlerinin diyetini yüklü siparişler vererek ödemektedirler. Eğe bunlar da dangalak değil altın yumurtlayacak tavuğu kesecek değiller ya demokrasi insan hakları kimin skinde?
emir 2013-08-28 00:47:36
Kardeşim Esad BOP kurbanı oldu...Kürdistan'a Akdeniz çıkışı lazım, artık kırolar Lazkiye'den mi denize iner Mersin ve Hatay'dan mı Allahu alem... PKK da profesyonel ordu kuruyormuş, açılım dahilinde maddi yardım yapak lazim, demokrasi memokrasi uguruna bir kaç uçak ve tank verelim sevabına, garibanlar ordumuza karşı yeterli ağır silaha sahip değiller...Açılım için iyice açılmak lazım...
TOSCALI 2013-08-28 13:20:25
Perperek Der ki Espiriye bakın demişsin ama espiri nerde ?
fes 2013-08-28 20:00:16
Yüzde yüz ümmi birinin espiriden falan anlamayacağı vakidir. Kendisine biraz yardımcı olalım; modern hayatta yetişkin bir kadının refakatçı kabul etmesi mümkün değildir, çünkü kabul ettiğinde kadın erkek eşitliğinin zedeleneceğini bilir.

Öte yandan modernliği kabul etmeyen hiç bir toplum başarılı olamıyor. Atatürk ve arkadaşları çağıdaş Türkiye'yi ondan kurdular ve çok da başarılı oldular. Ne var ki, eskiye özlem hep devam etti ve gericilik yeniden hortladı. Bir gün bunun da yol olmadığı görülecektir; belki yarın, belki yarından da yakın.
Perperek Der ki... 2013-08-29 00:50:14
Espri yakalamak zeka işidir...
emir 2013-08-29 01:41:36
Bizim muhtarın sekretarkasına yaş sınırı en az 55 olmalı. Maaşallahı var 50 yi devirdi hala durmak bilmiyor, biri Suud hükümetini uyarmalı...
TOSCALI 2013-08-29 07:56:18
fes efendi moder dünyada kadın erkek eşitliği varsa neden kadınlar daha erken emekli oluyor ?
Bu örnek senin seviyene göre , hac ta neden bir kadının yanında bir erkek akrabası olması gerektiği ise internetten araştır yeterince doyurucu cevaplar var. Burda yazarak vakit kaybetmek istemiyorum zaten yazssam da kabul edecek biri değilsin o yüzden deymez....
Anti Kemalist 2013-08-29 08:06:21
fes kemal paşanız Türkiyenin daha cağdaş olması için yaptığı ne var hangi inkılabı ülkeyi daha ileriye götürdü. İlk olarak bira fabrikası kurması mı ülkeyi ileriye götürdü .Adam eksiksiz yaptığı tüm inklaplar İslam nurunu yok etmek içindi. İslam dünyasının omurgasını kırdı. 2013 yılındayız gericilik hortladı demişssin birkaç örnek ver de herkes bilsin nasıl geriye gidiyormuşuz ??? İttiat ve terakki nin bu ülkeye yaptıklarını ihanetin ucu bucağı yok sizin elemen da o cemiyetin üyesiydi... Burda kemal paşayı kim zerre kadar övse karşısında beni bulur.......
TOSCALI 2013-08-29 08:08:52
Perperek Der ki... anlamaktan ziyade yapmak zeka işidir :):)
$$$ 2013-08-29 16:36:06
Vay be Dalaveraya bak..

Kelle bashina 3 bin Euro..siz hesaplayin ...

Bi Arkadashim vardi mimar ve Alman..

Bilmem hanki senesi 2 binmi 20 bin mi kenef yaptik

diyordu oralarda..Ondan önce?Chöle yapiyorlamish dedi.

Bi gizli chekilmish belgesel filmi izledim S.Arabistandan.

Halk nasil yashiyru ve uzrail askerleri..

Birilerine her türlü yasak,uz'raillerin askerleri aynen Las

Vegasta gibi..Hershey mevcut.

Onlarin statüleri bashkaymish,yani oralarin kanunlari

ishlemezmiysh..

Onun ichinde her yil 120 miliyar dolar harach veriyorlar

uzraillere..Gechen havtada Ruslara vermishler..

***

Bakiyorum ikitane Neandertal yorum yazmish M.Atatürk

ichin..Peh..peh...Birde örnek vermish Bira fabikasinlan..

Insan sorar..

-Tamamda Biradan,Rakidan alinan vergilerlen

Imamlarin,Müftülerim mashlari ödeniyoru?

Künah degil mi?

Bunlari inanci zaten bundan ibarettir..

Erkegin ichkisinden,kadinin örtüsünden..

At önlerine makarna,nohut gech arkalarina..

***

Allah razi olsun,nur ichinde yatsinlar Atatürk ve silah

Arkadashlari..

Okuyun öremcek kafalilar ne yaptiklarini..

Zafer Bayramamiz kutlu olsun..


http://sozcu.com.tr/2013/yazarlar/emin-colasan/general-trikupis-30-agustosu-anlatiyor.html
fes 2013-08-29 19:03:42
İnternetten araştırmama gerek yok, şartı şurtu senin tahmin ettiğinden fazla biliyorum; zira ben de müslümanım, en azından kendimi öyle kabul ediyorum. Ne var ki, islam dünyasının hali de ortada. Modern dünyanın karşısında en az 400 senedir rezil rüsva olmaktan bıktık usandık. Daha fazla kökten dinci olarak bir güç olamıyoruz; tam tersi, daha da beter batıyoruz.

Modern dünyada kadın erkek eşitliği varsa yoksa diye bir düşünme biçimi gerçeklikten kopmuşluğu gösterir. Mutlak eşitlik söz konusu değildir, görece eşitliğe yakınlık uzaklık söz konusudur.
Perperek Der ki... 2013-08-29 20:27:41
TOSCALI 2013-08-29 08:08:52
Perperek Der ki... anlamaktan ziyade yapmak zeka işidir :):)
___________________________________________________

Yavrum, senin gibi ahmakların temel sorunu anlamadığı şeyi yapmaya kalkmasıdır. Tabi sen gene anlamadın, senin gibi matryaller ancak ahır küreğinin muamelesinden anlar...
Perperek Der ki... 2013-08-29 22:09:02
İslam nurunu yok etmek içindi
______________________________

Eğer birileri Arap putperest adetlerini İslam'ım nuru olduğunu zannediyorsa gitsin kendini gavurların yaptığı Burj el Arab'tan atsın.
bir kemalist 2013-08-30 06:32:34
Pakistan’ın kurucusu Muhammed Ali Cinnah: “O, Türkiye’yi kurmakla bütün dünya uluslarına Müslümanların seslerini duyuracak kudrette olduğunu ispatladı.. Kemal Atatürk’ün ölümüyle, Müslüman dünyası en büyük kahramanını kaybetmiştir. Atatürk gibi bir önder önlerinde bir ilham kaynağı olarak dikildiği halde, Hint Müslümanları bugünkü durumlarına hâlâ razı olacaklar mı?”