Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7583 Lv.
GBP GBP 2.2627 Lv.
TRL TRL 0.2951 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
20 Haziran 2019
HABERLER » Kırcaali
Bozdağ, Bulgaristanlı Türk Gençlerle Bir Araya Geldi

Bozdağ, Bulgaristanlı Türk Gençlerle Bir Araya Geldi

28 Ağustos 2013

Başbakan Yardımcısı Bekir Bozdağ, Bulgaristanlı Türk gençlere, "Siz nerede olursanız olun asla yalnız değilsiniz. Arkanızda siyasetiyle, ekonomisiyle, gücü, kuvveti, kudretiyle, nufüzu ve nüfusuyla her alanda güçlü ve kuvvetli bir Türkiye Cumhuriyeti Devleti vardır.
Bu dün böyleydi, bugün böyle, kıyamete kadar da böyle olacaktır" dedi.

Bozdağ, Birlik Vakfının "Biz kardeşiz" sloganıyla düzenlediği eğitim ve tanıtım projesiyleTürkiye'ye getirilen 120 Bulgaristanlı Türk gencini, Yurtdışı Türkler ve Akraba Topluluklar Başkanlığında kabul etti.

"Hepiniz evinize, kardeşlerinizin yanına hoşgeldiniz" sözleriyle gençleri karşılayan Bozdağ, Bulgaristan'daki Türklerin ve Müslümanların iki ülke arasındaki ilişkilerin güçlenmesi açısından büyük önem taşıdığını söyledi.

Türkiye ve Bulgaristan ilişkilerinin çok iyi olmasının, orada yaşayan soydaş ve dindaşların hukukunun daha ileri götürülmesinde etkili olduğunu vurgulayan Bozdağ, "Türkiye ile Bulgaristan arasında çok boyutlu ilişkilerin olması her iki ülkeye kazandıracaktır ama daha da fazlasını Bulgaristan'a kazandıracaktır" dedi.

Bozdağ, konuk gençlerin bir kısmının Türkçe bilmediğini ve tercüman kullanıldığını hatırlatarak, "Sevgili gençler benim sizlerden bir de ricam olacaktır o da şu: Şimdi tercüman aracılığıyla sizlerle konuşabiliyorum. Gönül istiyor ki burada kardeşlerimle tercümansız konuşalım. Çünkü kardeşler tercümansız konuşurlar. Onun için Türkçeyi lütfen iyi öğrenin" diye konuştu.

Bulgaristan'daki Türk geçnlerin Bulgarcayı da iyi öğrenmeleri gerektiğine dikkati çeken Bozdağ, bu tür ziyaretlerin hem dili ve tarihi öğrenme hem de dini bilgileri artırma bakımından çok faydalı olduğuna inandığın söyledi. Bozdağ, "Siz nerede olursanız olun asla yalnız değilsiniz. Arkanızda siyasetiyle, ekonomisiyle, gücü, kuvveti, kudretiyle, nufüzu ve nüfusuyla her alanda güçlü ve kuvvetli bir Türkiye Cumhuriyeti Devleti vardır. Bu dün böyleydi, bugün böyle, kıyamete kadar da böyle olacaktır" ifadelerini kullandı.

Bozdağ, kendisine kılıç hediye eden konuklarına, içerisinde Safahat ve Ömer Seyfettinhikayelerinin de bulunduğu hediye paketleri verdi.

Kaynak: Anadolu Ajansı

Ziyaretci sayısı: 2897


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


TOSCALI 2013-08-29 08:14:28
AK Parti düşmanları bu haberi iyi okusunlar ... keyifleri için nasıl bir partiye karşı olduklarını iyi görsünler Bulgaristan türklerine en çok sahip çıkan partinin kim olduğunu iyi öğrensinler.
İZMİRLİ 2013-08-29 13:04:37
BENİM TANIDIĞIM BÜTÜN TOSCALI LAR UYUNIK TIR.İSTİSNALAR KAİDEYİ BOZMAZ
$$$ 2013-08-29 15:23:20
Bayilirim Ata'sözlerimize..

Mesela:

-Söyle Arkadashlarini söyleyiyim KIM oldunu!

-Ayrancinin shahidi yogurtcu...

***

Habere gelince..Yine bi Atasözümüz:

-Ayran gemisi,LAFLAN yürümez!!!


Araplara gelince miliyarlarca yardim,bize gelince yalniz

laf..

Bi Türk lisemiz yok..

Bi televiziyon kanali..

Avrupada ve Amerikada okuyanlara burs murs yok..

T.C bankalari uygun faizlen kredi vermiyoru..

Onu birakalim Türkiyede okumk ichin burslar yok..


Var olan derse lütven hanki Uni'ler ichin oldunu yazsin!!

Chok sheyler var yazilacak ama...
Er 2013-08-29 21:06:16
toscali uc be bilgi ile akp propagandasi yapma.

amerikanin projelerini bize Turkculuk diyede yutturmaya calisma , bu bisleri sen bilmiyorsan biz biliyoruz.

amerikanin yeni dunya projesine gore rusyadan ayrilan dogu blok ulkeleri avrupa evi tasarisi adi altinda avrupaya baglanacak ama yine amerikanin kontrolunde.

yine projeye gore rusyadan ayrilan orta asya Turk cumhuriyetleride Turkluk muslumanlik diye Turkiyenin gudumunde olacak ama amerikanin kontrolunde.

balkanlardaki Turkler ve muslumanlarlada akp ecnebi projesi geregi tabiki ilgilenecektir.

sende bizim neden akp dusmani oldugmuzla ilgilenme, kendin neden nasil akpli oldun onunla ilgilen.
Gozlemci 2013-08-30 15:23:10
Siz cok bilmisler AK parti,Gok parti deyip ugrasacaginza civisi cikmis sarkuli kaymis bulgaristanin yarinlarini konussaniza,siz TUrkiye,ye bakmayin Turkleri isini iyi yaoiyor ve gumbur ,gumbur dunya gucu olma yolunda ilerliyor.
ArdA boylu. 2013-08-30 20:48:50
Gozlemci efendi sen uzaydanmisin bulgaristanin zayıflığını uzaydanmi goruyorsun. Bulgaristan bugun bir üniter ülkeler arasında sizin gibi zihniyetsizlere pabuç birakmiyacak kadariyla koca bir Avrupa birliği ulkesidir.
fes 2013-09-01 09:55:06
Gümbür gümbür parçalanmaya doğru gidiyor Türkiye. Bunu görmemek için kör olmak lazım. Gözlemci biraz eğitimli olsaydı batı basınında Tayyip hakkında yazılanları okur ve yattığı derin kış uykusundan mutlaka uyanırdı.

Cahil olmak kötü bir şey, aval aval bakarken bir bakmışsın Gözlemcinin altından halıyı çekivermişler. Zarar görenler sadece Gözlemci ve onun gibiler olsaydı "oh" olsun der geçerdik, ama ne yazık ki bizler de en az onlar kadar zarar göreceğiz. Maalesef!
ziko 2013-09-01 15:26:26
yukarıda yapılan yorumları okudumda.hepsine güldüm gectim.bende şunu söylüyorum: bok çamura mana buluyor.her iki ülkede batağa doğru gidiyor.ikiside farklı yönlerde batıyor.
Gozlemci Haydar 2013-09-01 22:49:46
Gundemi,gelismeleri doguru okumak ak partiyle ne iliskisi olabilir,benim tahsilim lise ustu oldugunu fes gibileri bilmeleri icin soyluyorum.Bulgaristan avrupa birligi uyesi olabilir,amma avrupanin en fakir ulkesi oldugunu gormiyenlere kor mi diyelim,ben bulgaristanin bulundugu kotu durumundan hosnut kalan bir kisi degilim,bulgaristanin ekonomisi guclu oldugunda benim halkimin da yasami iyi olacagindan dolayi ,guclu bir bulgaristan arzulamaktayim.