Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7473 Lv.
GBP GBP 2.1232 Lv.
TRL TRL 0.3187 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
22 Ağustos 2019
HABERLER » Balkanlar
Erdoğan, Bulgaristan Dışişleri Bakanı'na sigarayı bıraktırdı

Erdoğan, Bulgaristan Dışişleri Bakanı'na sigarayı bıraktırdı

09 Temmuz 2016

Polonya'nın Varşova kentinde düzenlenen NATO Zirvesi sırasında Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Bulgar bakana sigarayı bıraktırdı.

Sigara içenlerden bırakma sözü alan ve ellerinden sigara paketlerini de almasıyla bilinen Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, NATO Devlet ve Hükümet Başkanları Zirvesi sırasında, sigara içme kabininde sigara içen Bulgaristan Dışişleri Bakanı Daniel Mitov'a sigarayı bıraktırdı.

Mitov sigara paketini imzalayarak Cumhurbaşkanı Erdoğan'a verdi.

Kaynak: Anadolu Ajansı

Ziyaretci sayısı: 3484


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


fes 2016-07-09 23:06:41
Tayyip Erdoğan'ın sigara konusundaki tutumunu takdir ediyorum, çok doğru bir şey yapıyor.
Kes 2016-07-10 00:01:39
Yanlış saat bile günde bir kere doğru gösterirmiş :)
Varnalı 2016-07-10 00:49:42
Fes,
Tayip beyin rahmetli ATATÜRKTEN sonra,gelmiş geçmiş en büyük Başbakan ve Cumhurbaşkanı olduğunu anlayacağın günün,yakın olduğunun müjdesini vermek istedim sadece.Hepsi bu.
Saygılarımla;
Türk 2016-07-10 15:33:04
Bulgaristanda ayyaşlık yapan siyasetçileri görse ne der bilmiyorum.
fes 2016-07-10 16:10:38
Yok Varnalı, öyle bir şey yok. O dediği gerçeklere ve Atatürk'e hakaret olurdu. Senin anlaman zor çünkü sen kendin eğitimsiz ve kültürü düşük biri olduğundan sadece kendine benzeyen devlet adamlarına hayran oluyorsun. Bu sözleri sana karşı yazmadım, sen ne yapsan anlayamazsın.
Lider bak nasıl olur 2016-07-11 08:19:47
1920 - Fransız gazeteci ve yazar Madam Berthe Georges Gaulis:

Anlattıklarındaki açıklık, çarpıcı niteliktedir, hafızalarda asıl kalan şey kanıtlamadaki berraklık, tâbirlerdeki isabettir. Titreşimli sesinde hiçbir şiddet belirtisi yok. Bu titreşimde çelik var, bir tuhaf ahenk var... Eserini yalnız o anlatabilir, başkası bunu beceremez. Her kelimesi ona yeni bir hayat yaşatıyor. Bu şaşırtıcı sohbet adamının büyük güçlerinden biri, her zaman nasıl bir cevapla karşılaşacağını tahmin etmesi. Zihnî hassaslığı muazzam, gözünden, aklından hiçbir şey kaçamaz... Başarısının belirgin üç nedeni
... 2016-07-11 08:21:54
Başarısının belirgin üç nedeni var: Seziş, ihtiyatlı olma, inceleme. Müşahede yeteneği en ileri derecede gelişmiş, hiçbir şeyi rastlantıya bırakmıyor. Kendine güveni kesin. Onun yıldızına inanışta bundan fazlası düşünülemez, ama yine de beklemeyi, düşmanı yorgun düşürmeyi, kendine kalan zamanı kullanmayı biliyor..."
TOSCALI 2016-07-12 07:57:23
Varnalı sana katılmıyorum. Doğrusu Abdulhamit han dan sonra gelen en iyi devlet adamı olmalıydı.
Bol keseden verendir 2016-07-12 08:43:39
Evet, Abdülhamit kadar vericidir, sıkıştığında hep verir. Abdulka-hamit Tuna vilayetlerini verdi, şarki rumeliyi bir kurşun atmadan bulgarlara verdi, Nısır'ı ingilizlere hediye etti, Kıbrıs' hakeza hedaye etti, Tunus fransızlara peşkeş edildi, Girit yunalılara öylesine verildi, Kars ve Ardahan ruslara hedaye etti, donanmayı Hliç'te 30 sene boyunca tutarak çürüttü ve balkan harbini kaybetmemizin en büyük müsebbibi oldu. Bu da şimdi hep veriyor, İsraile veriyor Rusyaya veriyor, amerikaya veriyor almanyaya veriyor, Kıbrıs'ı veriyor. Hep veriyor, daha çok isteyene ne istedin de
TOSCALI 2016-07-12 12:09:22
Bol keseden sallamişsin ne tarihi dogru biliyorsun ne gunumuzu ...
ac ta buraz tarih oku
Büyük adamdı büyük 2016-07-12 13:10:32
Okudum okudum, ben zaten vaktimi ne idüğü belirsiz şeyleri ezberlemekle geçireceğime tarih ve coğrafya okuyarak geçiriyorum. Baykuş gibi Yıldız sarayından hiç çıkmadı, paranoyaktı memleketi fis kos fis kos müzevirci cennetine çevirdi. Şarki Rumeli'yi (İstoçna Rumelye) bir kurşun sıkmadan bulgarlara hedaye etti. Mısır'a bak bakalım onun zamanında kimin eline geçmiş. Girit Adası ne oldu, yunanilere hedaye. Daha neler neler.

Bir de Allah vergisi bir dehaya sahip Atatürk'e bak. Çankkkale'de savaşın seyrini değiştirecek kritik müdahaleyi yapmış, Anafartalar grup komuta
Büyük adamdı büyük 2016-07-12 13:12:21
Anafartalar grup komutanıyken ani bir taruzla düşmanı denize dökmüş, 1916 senesinde Bitli ve muş'ta rusları bozguna uğratmış, 1918'de Suriye cephesinde dağılmış bir orduyu alman generalden devralarak toparlamış günümüz Suriye sınırını çarpışarak çizmiş. Yabancılar bu dağılmış bir ordunun nasıl toparlanacağına ideal bir örnek olarak Gazinin başarısını askeri akademilerinde okutuyorlar.

Bir de İstiklal harbi var ki, yaptıklarını okudukça gözyaşlarımı tutamıyor, Allahın beni türk olarak yarattığna şükrediyorum. İki tane meydan muharebesi kazandı, yıkılmış bir devletten yepyeni b
... 2016-07-12 13:13:56
yıkılmış bir devletten yepyeni bir devlet çıkardı. Bizim ebedi kahramanımızdır, kalbimizdeki yerini kimse silemez.
TOSCALI 2016-07-12 17:56:17
Sen canakale savasindan kemal pasaya pay cikardiysan ne kadar okudugun belli oluyor
zırva tevil götürmez 2016-07-12 19:33:23
Mustafa Armağan geri zekalısı gibi kafadan çıkartmıyorum, dünyada tarihçi olarak kabul edilenler söylüyor. Ama senin gibi kültürden ,edepten ve bilimden nasibini almamışlar Kadir Misiroğlu gibi çatlaklara inanırlar. "Shakespeare aslında müslümandı, Şeh Pir'dir" gibi zırvalıklara.