Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
 
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7725 Lv.
GBP GBP 2.27 Lv.
TRL TRL 0.3079 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
11 Aralık 2019
HABERLER » Kırcaali
HÖH Başkan Yardımcısı Hasan Azis: “Yeni Cumhurbaşkanı’nın kim olacağına HÖH karar verecek”

HÖH Başkan Yardımcısı Hasan Azis: “Yeni Cumhurbaşkanı’nın kim olacağına HÖH karar verecek”

11 Temmuz 2016

Hak ve Özgürlükler Hareketi (HÖH) Başkan Yardımcısı ve Kırcaali Belediye Başkanı Müh. Hasan Azis, HÖH Kırcaali İl Yönetim Kurulu’nun geniş kapsamlı oturumunda, “HÖH, sadece seçimlere değil, ülkenin yönetimine iştirak edip, istikrarlı bir şekilde yönetmeye tamamen hazır vaziyette. Diğer partiler Cumhurbaşkanı adayı gösterirken, HÖH kimin gelecek Cumhurbaşkanı olacağını belirleyecek” diye belirtti. Müh. Azis, HÖH partisinin siyasi misyonunun, ülkedeki diğer bölgelerde olduğu gibi partide istikrarı ve birliği tesis etmesi olduğunu vurguladı.

Hasan Azis, “GERB partisi, ildeki tüm devlet birimlerinde görevli memurların siyasi sebeplerden dolayı görevden alınmaları sürecinde yeni bir aşamaya geçiyor. GERB, yerel yönetimi bir mengeme gibi sıkıyor ve yerel yönetimin tek alternatifi AB çerçevesinde yönetimde yer almasıdır” dedi.

HÖH partisinin Kırcaali ilinde önde gelen isimleri, Momçilgrad (Mestanlı) ilçe merkezine yakın Makas Otel Kompleksi’nde bir araya geldiler. Toplantı organizasyonu Avrupa Parlamentosu Milletvekili Necmi Ali ve HÖH İl Yönetimi’nin ev sahipliğinde gerçekleştirildi.

Toplantıda HÖH Milletvekili ve Merkez Yürütme Kurulu Üyesi Erdinç Hayrulla, HÖH Kırcaali İl Başkanı Müh. İzzet Şaban, Milletvekili Saliha Emin, ilden belediye başkanları, HÖH ilçe başkanları, belediye meclis başkanları, HÖH Gençlik Kolları Kırcaali il Başkanı Bayram Bayram, tüm HÖH Gençlik Kolları ilçe başkanları ve Türkiye’den HÖH İstanbul Temsilcisi Fahri Vatansever de hazır bulundular.

HÖH Başkan Yardımcısı ve Kırcaali Belediye Başkanı Müh. Hasan Azis, partinin yeni siyasi sezondan önce siyasi bulmacaya ilişkin birkaç dayanak noktasını belirlediğinin altını çizdi.

Müh. Azis, gelecekteki önemli siyasi süreçlerin sonbaharda yapılacak Cumhurbaşkanlığı seçimi, erken Parlamento seçimi talebi, yeni siyasi oluşumla ilgili heyecan, yerel yönetimin durumu olduğunu belirtti. Müh. Azis, “Hiçbir parti yazın doruğunda 200 genci bir araya getiremez” dedi.

Toplantıda ilde siyasi durumun analizi yapıldı ve HÖH’ün teşkilatlarında birlik olduğunu ve onlara yönelik siyasi süreçlerden etkilenmediklerine dikkat çekildi.

HÖH Gençlik Kolları İl Teşkilatı için siyasi açıdan yaz tatili olmadığı ve teşkilat tarafından gençlerin HÖH Gençlik Kolları üyeleri ve taraftarları olarak pozisyonlarını korudukları doğrulandı.

Milletvekilleri Erdinç Hayrulla ve Saliha Emin, parti aktivistlerine Parlamento’da yürüttükleri çalışmalar ve yeni siyasi sezonda beklenen önemli olayları ve Türkiye’de İstanbul, Bursa, İzmir, Trakya ve Marmara bölgelerinde gerçekleştirdikleri başarılı görüşmeler hakkında bilgiler sundular.

AB Parlamentosu Milletvekili Necmi Ali, katılımcıları Avrupa Birliği’nde yaşanan dinamik siyasi süreçlerle tanıştırarak, onların karmaşık olduğunu ve AB üyesi ülkelere etkisi olduğunu ileri sürdü.

Necmi Ali, Brexit’in analizini yaparak, Lizbon Antlaşması'nın 50. maddesine göre AB’nden ayrılma prosedürünü izah etti. Bununla birlikte AP Milletvekili, İngiltere’nin AB’nden ayrılmasının ne gibi olumsuz etkileri olabileceğini belirtti. Necmi Alş, şu ifadeleri kullandı: “Bu karar AB’nin önceliklerinin yeniden belirlenmesine ve dolayısıyla kaynakların çeşitli programlara dağılımının yeniden yapılmasına yol açacaktır. Bunun da ülkemiz için onaylanan operasyonel programların finanse edilmesine yansıması olasılığı var” diye kaydetti.


Kaynak: Güner ŞÜKRÜ


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


TOSCALI 2016-07-12 07:52:44
Birdahaki seçimde de halk sizin hakkınızdaki kararı verecek.
HASAN DURMUŞ 2016-07-12 09:59:15
HER İKİ MİLLETVEKİLİNİN Türkiye’de İstanbul, Bursa, İzmir, Trakya ve Marmara bölgelerinde gerçekleştirdikleri başarılı görüşmeler hakkında ŞÜPHELERİM VAR özellikle İzmir için bu söylenemez hele hele cebelde yaşanan olaylarda aktif rol alan E.H. ben şahsen onları daha önceki seçimlerde kahve kahve dolaştırıp toplantılar tertip etmiştim bundan sonraki sürecde hiç kusura bakmasınlar Türkiye Cumhuriyeti Devleti temsilcisini Sofya'dan oradan buradan topladıkları Türkçe bilmeyen gençlere Cebel'de protesto ettirenlere benim ne desteğim ne de oyum yok bu da böyle biline
Nayme Feradova 2016-07-12 11:10:50
Tosçalı, sen halk mısın? Burası Türkiye değil burada demokratik kurallar çalışır.
TOSCALI 2016-07-12 12:26:47
Evet halkim, halk cogunlugunun sesiyim Turkiye gel de demokrasi ogren
Nayme Feradova 2016-07-12 13:45:22
Öyle de herkes kendin halkın sözcüsü ilan ederse ne olacek? Oraya gelecez gelmesine de, biz türküz bizi istemezler. Onlar araba hayran, bak Ahıska türklerine senelerce vatandaşlık vermezken şıp diye üç buçuk milyon araba vatandaşlık verecekmiş. Bir de uluslararası kuruluşlar orada gazetecilerin hapislere tıkıldıklarını, seçimler taralelle şeklinde yapılıyormuş, anayasa masa tanımayan otoriter bir doğ despotluğuna doğru koşar adım gidiliyormuş.
Ersin 2016-07-12 16:48:16
Necmi Ali hep Kırcaalide
Avrupa Parlamentosu Milletvekili değil mi bu arkadaş?
Home office çalışıyor herhalde.

Erdinç Hayrulla kabarmaktan hindiye dönecek yakında.
Kimlere kaldık Allah'ım sen büyüksün.
Gülşen F. Ahmed 2016-07-12 17:23:05
Bende bu ülkenin bir vatandaşıyım, Bulgaristan Türküyüm ve Kırcaali'de yaşamaktayım. Bana göre de DPS/HÖH bitmiştir. Menfaat peşinde koşan üç beş yalaka belki onlara oy verebilir. Fakat aklı başında hiçbir Bulgaristan Türkü, Türkiye ve Türk düşmanı bu partiye oy vermemeli. Bulgaristan Türklerinin nerede yaşadığı önemli değil önemli olan ihanetin yanında mı yoksa sadakatin yanında mı yer aldıklarıdır. Bizim gibi düşünenler tabi ki sadakatin yanında yer alacaklardır. Nayme Ferhadova isimli şahsın yazdığına göre Türkiye'de yaşayan çifte vatandaşlar sanki Bulgaristan vatandaşı ve bizim k
Gülşen F. Ahmed 2016-07-12 17:26:46
Nayme Ferhadova isimli şahsın yazdığına göre Türkiye'de yaşayan çifte vatandaşlar sanki Bulgaristan vatandaşı ve bizim kardeşimiz değil. Bazıları ne kadar da çabuk unuttu 1984-1989 çileli yıllarımızda Türkiye'nin ve dünyada yaşayan Türklerin bize verdiği desteği. İnşallah bir gün gelir de bu DPS/HÖH kaymak yiyicileri ve bir avuç yalakaları sokağa çıkacak yüzleri olmaz. Milletlerin ve Devletlerin hafızaları çok derindir hepsini kaydederler ve günü gelince de gereken tavrı ortaya koyarlar. "Benim hayatta yegane servetim TÜRKLÜĞÜMDÜR" 1927 - Mustafa Kemal ATATÜRK. "Taş kı
Nayme Feradova 2016-07-12 17:44:42
Gülşenciğim ben öyle demedim. Demediğim şeyi demişim gibi evirip çevirme. Okuduğunu anlamayanlardan mısın, zira toplumun %80 okuduğunu çarpık anlar. Atatürk yegane servetin türklüğümdür demiş ama bugün idarede olanlar aynısını demiyor. Kavmiyetçilik kötü ümmetçilik iyi diyor, bir de ben gürcüyüm eşim de arap diyor.
Gülşen F. Ahmed 2016-07-12 17:57:53
Nayme Feradova okuduğumu da yazdığımı da gayet iyi anlıyorum çok şükür. (Söylemesi ayıp iki üniversite mezunuyum - eğitimim de kötü sayılmaz). Benim tepkim insanlarımızın yaşadıkları yer ve mekana göre ayrı tutulmasına. Kimin nerede yaşadığından ziyade ben "kişinin kişiliğine bakarım". 27 sonra Bulgaristan Türklerinin durumu ortada. Ayni şekilde onların kanını emen ve sırtından geçinen başta DPS/HÖH yöneticileri ŞEREFSİZLERİN saltanatları da ortada. Söz konusu olan BEN değil BİZİZ. Mevcut durumumuz çok parlak sa benim diyeceğim yok. Fakat görünen köy kılavuz istemez.
Gülşen F. Ahmed 2016-07-12 17:59:16
Kimin nerede iş başında olduğu bana bağlı değil. Benim rehberim belli "EN BÜYÜK TÜRK BALKANLI MUSTAFA KEMAL ATATÜRK".
Gülşen F. Ahmed 2016-07-12 18:00:41
Milli kimliğime aşinayım.
Aydin 2016-07-12 19:54:58
Halk, HÖH ve Oligarh AHMED DOGAN`in cikarlarini temsil eden Milletvekili ve benzeri uzantilarin tatli tatli secim öncesi nasil söz verdiklerine ve su an ne konusduklarina degil, onlarin ne yaptiklarina ve genel halka is yaratma konusunda nasil engel olduklarina bakiyor. Son 27 yilda HÖH ve temsilcileri rusvet alamadiklarindan dolayi kac yatirimciya engel oldular?
Yaptiklari toplantilarda bu soruya cevap versinler. Isledikleri bu tür günahlarin faturalarini Halk onlara önümüzde gelene secimlerde ödettirecektir.
Hasan 2016-07-12 20:10:00
Oyumuzu HÖH`e verdik, fakat benim, bizim ve Halkimizin oylariyla HÖH Milletvekili benim, bizim ve Halkimizin Ana konularinda Parlamentoda bizi temsil etmedi, etmiyor ve etmiyecek. Cünkü HÖH`ün en büyük patronu AHMED DOGAN kendi sahisina veya onun temsil ettigi Oligarsi sistemine ekonomik gelir getirmeyen konularla bir kimsenin meskül olmasina müsaade vermiyor ve vermiyecekte.
emir 2016-07-12 20:40:35
Nihayet herkes doğruları görmüş, dps türkleri temsil etmiyor, tek yaptıkları hırsızlık ve türk halıkını sömürmek.
Hasan 2016-07-12 20:49:58
Bizler 27 yildir artik HÖH, HÖH temsilcileri ve sevdalilarinin verdikleri fakat bir defa yerine getiremedikleri sözlere bezdik. Benim dürüst kardeslerim ve HALKIM bir degil, iki degil defalarca HÖH`e oyunu verip Parlamentoya girmesini sagladi.

Fakat olmadi, olamadi, cünkü is, yardim ve destek konularina gelince HÖH ve En büyük patronu HALKIN cikarlari yerine 5-10-15-25 Oligarh firmalarinin cikarlarini sectiler.

Halkin cevabi: DOST ve DOSTlar geliyor, gelecekler ve hic durmadan HALKIMIZA hizmet verecekler ve HAKIMIZIN cikarlarini temsil edecekler.
Erdinc 2016-07-12 20:51:34
Bizler 27 yildir artik HÖH, HÖH temsilcileri ve sevdalilarinin verdikleri fakat bir defa yerine getiremedikleri sözlere bezdik. Benim dürüst kardeslerim ve HALKIM bir degil, iki degil defalarca HÖH`e oyunu verip Parlamentoya girmesini sagladi.

Fakat olmadi, olamadi, cünkü is, yardim ve destek konularina gelince HÖH ve En büyük patronu HALKIN cikarlari yerine 5-10-15-25 Oligarh firmalarinin cikarlarini sectiler.

Halkin cevabi: DOST ve DOSTlar geliyor, gelecekler ve hic durmadan HALKIMIZA hizmet verecekler ve HAKIMIZIN cikarlarini temsil edecekler.
Ata T. 2016-07-13 00:41:19
Artik höh möh duymak istemiyoruz .Bir daha yalandiramasiniz bizi . Gidin sibiryaya , yolunuz açiktir !!!
Remziye 2016-07-13 03:52:46
Yorumunuz küfür, hakaret ve ya rencide edici cümleler içerdiği için silinmiştir!
Macır 2016-07-13 07:42:25
Ey halkımız 8 ay olmasına rağmen hala höh partisi altında siyaset yapan belediye başkanlarını unutmayın. Bir gün höh bittiğini ve orada gelecek olmadığını gördüklerinde DOST partisine gecerler ise o zaman sorarız 8 ay neyi beklediniz diye eğer 8 ay bekleyen çıkarcılar kalkar da DOST partisinden belediye başkanı adayı olurlar ise onlara da oy vermeyelim bu menfeaat perest belediye başkanlarını siyasetten silelim...
Cezbettin Sümsükov 2016-07-13 08:22:15
Dost partisi mahkemeden onay aldı mı ki be Macır? Kendi kendine hayal kuruyorsun ve yetmiyor bir de o saçmalıklara inanıyorsun değil mi?

Dost partisinden benim de beklentilerim vardı, ama onlar dincilerlehaşna fişna yaparak her şeyi berbat ettiler. Bu arada hayalperest Davutğulunu gönderdiler, ruslardan özür dilediler ve kartlar yeniden dağıtıldı. Bundan sonra Mestan'dan artık kimse hayır beklemesin.
emir 2016-07-13 09:30:26
Mahkeme süreci hala devam ediyor, 25.07.2016 tarihine kadar VKS alt mahkemenin hatasını düzeltecektir. Başbakan Borisov bunun işaretini bir kaç gün evvel verdi- Ne iskam slujebna pobeda, neka vsiçki da se yavyat na
izbori i glasopodavatelite da izberat koya partiya da gi predstavlyava, dedi.
Türk kafası siyasetten anlamaz 2016-07-13 10:02:03
Borisov'un öyle demesini ben çok normal görüyorum, çünkü Dost partisinin varlığı mı işlerine yarayacak yokluğu mu henüz karar veremediler. Diğer taraftan Borisov bu sözleri bak ben mahkemenin işine karışmıyorum, bulgaristan'da mahkemeler bağımsızdır manasında da söylemiş olabilir. Ama ben bulgarların yerinde olsaydım Dost partisine izin verirdim, çünkü türkler siyasetten anlamadıklarından kendi kendilerini yiyecek siyasi varlıkları sonlanacaktır.
Aydin 2016-07-13 11:04:58
Kardeslerim, DOST`un gelecegini ucak meselesi ve Türkiye - Rusya anlasmasina baglayan sahislar - bu görüsleri ile HÖH ve biricik patron AHMED DOGAN BG de Türk ve Müslümanlara karsi totaliter Jivkov rejiminden daha kötü siyaset uyguladiklarinin farkinda degiller. Bu sevgili HÖH sevdalilarina biricik ricam - Uyan bu uykudan kardesim, gercekleri ögrenmek icin biraz caba göster.
Aydin 2016-07-13 11:05:56
Kardeslerim, DOST`un gelecegini ucak meselesi ve Türkiye - Rusya anlasmasina baglayan kisiler - bu görüsleri ile HÖH ve biricik patron AHMED DOGAN BG de Türk ve Müslümanlara karsi totaliter Jivkov rejiminden daha kötü siyaset uyguladiklarinin farkinda degiller. Bu sevgili HÖH sevdalilarina biricik ricam - Uyan bu uykudan kardesim, gercekleri ögrenmek icin biraz caba göster.
Hasan 2016-07-13 11:27:16
Din ve dinciler sözcüklerini kullanmazdan önce bir defa kafamizda olan önyargili düsüncelerimizden serbez olalim.

Benim komsum Ivan`in cocugu benim adim Asen, ben Bulgarim, hristiyanim, Bulgaristan ve Avrupa vatandasim deyip bunlarla gurur duyabiliyorsa,

bende benim oglum Hasan, benim ismim Erdinc, müslümanim, Bulgaristan ve Avrupa vatandasiyim deyip bunlarla gurur duyabilsin ve fark etmeden bunu herbir yerde, herbir cevrede hic sikilmadan diye bilsin.

Din ve dincilik derken biz önce bu derecede esitlik ve haklardan bahsediyoruz.

Senin cocugun bu gün Plovdiv, Burgas
Hasan 2016-07-13 11:31:29
Din ve dinciler sözcüklerini kullanmazdan önce bir defa kafamizda olan önyargili düsüncelerimizden serbez olalim.
Benim komsum Ivan`in cocugu benim adim Asen, ben Bulgarim, hristiyanim, Bulgaristan ve Avrupa vatandasiyim deyip bunlarla gurur duyabiliyorsa,
bende benim oglum Hasan, benim ismim Hasan, müslümanim, Bulgaristan ve Avrupa vatandasiyim deyip bunlarla gurur duyabilsin ve fark etmeden bunu herbir yerde, herbir cevrede hic sikilmadan diye bilsin.
Din ve dincilik derken biz önce bu derecede esitlik ve haklardan bahsediyoruz.
Senin cocugun bu gün Plovdiv, Burgas, Gabrovo veya
Nuknettin Hıkmık 2016-07-13 11:44:18
Ona buna uyan diyeceğine kendin şöyle bir sarsıp uyandırsan - bu da mümkün müdür, o başka mesele -olmaz mı Aydın. Mestan niye görevden alında, uçak meselesinde aldığı pozisyondan dolayı. İslamcılar Kasım Dal ve Korman İsmailov'a bir parti kurdurtarak türkleri bölmeye çalıştılar, olmadı bu sefer Mestan ve çevresini işlediler. Uçak meselesinde işler çığırından çıktı BAL-GÖÇ bile türk devletini desteklemek zorunda kaldı. Ama bu politika sürdürülemedi, rusya öylesine zarar vermeye başladı ki özür dilemek zorunda kaldılar. Yani sonunda haklı olan Ahme Doğan oldu. Maalesef!
Hasan kardeş 2016-07-13 11:48:44
Hasan sen olayı anlamıyorsun, dinciler türk devletini yıkmak üzereler, hiç bir düşman onların türklere verdiği zararı vermedi. Türkiye bizim güneşimiz, anavatanımız giderse biz de yok oluruz.
emir 2016-07-13 15:03:48
Mahkemeler counterintelligence faliyetleri yürütemez, hukuk çerçevesinde karar alırlar... DOST adı altında parti kurulursa ileride şöyle böyle olur lafları siyasidir ve her türlü kanıttan yoksundur. İstihbarat, savcılık ve polis gıkını çıkarmazken, mahkeme kararını ileride yaşanabilecek siyaset ve güvenlik alanında ki tahmini gerekçelere istinat ettirmek olmaz. DOST kelimesinin bulgarcaya türkçeden geçmiş olması ve parti kurucularının çoğunluğunun türk ismi taşıması hiç bir şey ifade etmiyor.
Kaldı ki bu isimlerin türkçe mi, yoksa müslüman- arapça kökenli olduğu mu da açıklanmalı, nitekim b
emir 2016-07-13 15:04:32
nitekim bulgar devletinin tezine göre bılgaromohamedaniler etnik azınlık değildir öz bulgardır. Bu tespit edildikten sonra 15 bin parti üyesine hakim tek tek dinlerini, ne kadar dindar olduklarını ve amaçlarının etnik ve ya dini parti kurmak olup olmadığını da sormalı ve tüzüğü de göz önünde buludurarak bir karara varmalı, bunun başka yolu yok.Bulgar devletinin dünyanın önünde rezil olup, ab kurularının GERB hükümetine yüklenmesi hoş olmaz...Kısaca DOST partisi olacak, kimse merak etmesin...
Ersin 2016-07-13 16:04:03
Davudoğlu Hoca gitti, Dost projesi rafa kaldırıldı maalesef. Bunu en iyi Dost projesinden nemalanmaya çalışan yakın çevre bireyleri biliyor ancak bilmiyormuş gibi davranmakta ısrar ediyor.
Türkiye ile Rusya da aradaki buzları eritti, Lütfi Mestan'ın çıkışı da havada kalmış oldu.
Ahmed Doğan gene haklı çıktı maalesef, şu anda galip duruma geçti gözüküyor. Bulgaristan Türk'lerinin çilesi bitmeyecek anlaşılan.
Amma da yaptınız ya! 2016-07-13 17:46:50
Bulgaristan türkünün çilesinin bitmeyişi Ahmet Doğan'ın kalıp kalmamasıyla ne bağlantısı var bunu bir türlü anlayamıyorum. Ahmet Doğan giderse her şey düzelecek diye kendinizi nasıl inandırdınız ben şaşıp kalıyorum. Hayır, gidecekse gitsin gene, ama onun gitmesiyle hiç bir şeyin değişmeyeceğini, değişmesinin mümkün olmadığını nasıl göremiyorsunuz? İnsan bu kadar mı idrakten yoksun olur?
Kocadereli 2016-07-13 18:21:44
Türkiye'nin Rusya'dan özür dilemesi de Davutoğlu'nun gitmesi de hiçbir şeyi değiştirmiyor.
1 - Ahmet Doğan, partinin seçmenleri için değil kendisi ve çevresindekiler için çalışıyor. Ve Bulgar (derin) Devleti.
2 - DPS yıllardır seçmenlerini oyaladı, yapması gerekenlerin çok azını yaptı.
3 - Rusya ile Türkiye arasındaki uçak krizi bu durumun çok net anlaşılmasını sağladı. Kriz aşılsa da Bulgaristan'da ortaya çıkan gerçek değişmiyor.
4 - Seçmenlerin önündeki seçenek ne? I) Bulgaristan'ı komünist kalıntısı bir ülke olarak tutmak isteyen, azınlıkların ve fakir
Kocadereli 2016-07-13 18:22:33
4 - Seçmenlerin önündeki seçenek ne? I) Bulgaristan'ı komünist kalıntısı bir ülke olarak tutmak isteyen, azınlıkların ve fakirlerin durumunu düzeltmek istemeyen, durumdan faydalanarak sürekli kendi ceplerini dolduran, güçlerini koruyan partilere oy vermeye devam etmek. II) Mevcut düzeni değiştirmek isteyen, seçmenlerin çıkarlarına hizmet etmek isteyen, demokratik yapıya (en azından teorik olarak) sahip partiye/partilere oy vermek.
Erdinc 2016-07-13 18:52:36
HÖH ve Ahmed Dogan sevdalilarina iyi Haber: Kimse sizin Oligarh Amet Dogan patronunuzu yok etmek, cikarmak veya kalmasini saglamak pesinde degildir.
BG Türkler ve Müslümanlar diyor ki, "Günesin altinda Allahin herbir kuluna yer var".
Sizin Ahmed`iniz Türk ve Müslüman halkinin üstünden elini ceksin, onlari yalandirik durmasin ve insanlara biraksin artik ve Halk kendi istedigini secsin.
Akif 2016-07-13 19:02:39
Bana zarar vermeyen yilan bin yil yasasin, yani HÖH ve Dogan agentleri yasamalarina devam etsinler, eter ki, vatandas biraz serbez ve sagilikli derin soluk alabilsin ve onlarin baskilarindan kurtulsun. Köy ve ufak sehirlerde bile insanlar HÖH ve Amet Dogan alehine bir söz söylemeye korkuyorlar. Bu durum Ametin eski ögretmeni Jivkov zamanini hatirlatiyor. Vatandas bu durumdan kurtulmak istiyor.
Nuknettin Hıkmık 2016-07-13 20:54:40
Senin için değiştirmiyor Kocadereli benim için çok şeyi değiştiriyor. O bir iki üç dört diye saydıklarının tümünü kabul etmiyorum, gerçeklerden kopuk bir düşünme biçimi olarak değerlendiriyorum.

Oligarh lafları da boş laflardır, Bulgaristan'da hiç bir türke - isterse en büyük hain olsun - oligarh olma hakkı tanımazlar. Yok öyle bir şey.

Vatandaşın hiç bir şeyden kurtulmak istediği yok, hayal bunlar.
Aladaga 2016-07-13 22:07:28
Bizler tatli fakat bos HÖH veya bölgede kök salmaya calisan GERB siyasetcilerinin laflarina doyduk ve bezdik.
Bizler artik verilen sözlere degil yapilan ve özellikle olumlu sonuc veren haraketlere bakiyor ve ona göre bir siyasetciye deger veriyoruz. HÖH´ün bos sözcülerinden tabii kurtulmak istiyoruz. Bos lafa doymus olmuyanlar HÖH ve Oligarh sözüne hak eden Ahmet patronunun yaninda kalsinlar. Bos sözlere doyunca onlarda tutar dogru yolu.
Kocadereli 2016-07-13 22:23:11
Nuknettin bir şeyi çok merak ediyorum:
1989'dan beri nerede yaşıyorsun?
Şuraya ne yazsam da DPS'yi kurtarsam diye kıvranıyorsun ama işin çok zor.
Bu kadar düşük seviyeden savunma yapma, hiç inandırıcı olmuyor. Yukarıdaki resimde görülen kişiler, seçimden sonra işlerini kaybedecek. Senin yazdıkların onları kurtaramayacak. Biraz daha gerçeklere yaklaşmayı dene. Belki daha inandırıcı olur.
Kocadereli 2016-07-13 22:34:17
Vatandas siyaset ve siyasetcilerden anlayis, is ve gerektiginde esit bir bicimde destek ve el uzatmalarini bekliyor. 1990 yilindan beri BG siyaset alanina Halkin bu beklentilerini ciddiye alip bu konularda durmadan Halka hizmet vermekle meskul olan bir parti cikmadi.Bundan dolayida 2,5 miljon BG vatandasi evi barki birakip Avrupayin yolunu tuttu. Biz HÖH`e oyumuzu verdik, karsiligin ne oldugunu yalniz HÖH`e ask olmayi beceren 100-200-300 HÖH boyali firma sahipleri bilir. Geri kalan vatandas Avrupanin gel-git yolunda cürüyor.
Kocadereli 2016-07-13 22:37:10
Vatandas siyaset ve siyasetcilerden anlayis, is ve gerektiginde esit bir bicimde destek ve el uzatmalarini bekliyor. 1990 yilindan beri BG siyaset alanina Halkin bu beklentilerini ciddiye alip bu konularda durmadan Halka hizmet vermekle meskul olan bir parti cikmadi.Bundan dolayida 2,5 miljon BG vatandasi evi barki birakip Avrupayin yolunu tuttu. Biz HÖH`e oyumuzu verdik, karsiligin ne oldugunu yalniz HÖH`e ask olmayi beceren 100-200-300 HÖH boyali firma sahipleri bilir. Geri kalan vatandas Avrupanin gel-git yolunda cürüyor. Bunun ne kadar gercek oldugunu yaz kis demeden bu yolculukta hayati
emir 2016-07-13 22:59:11
Bay Nuknettin her türlü gelişmeye kapalı, feste taksa, fötr şapka da taşısa 80'li yıllardan bir adım ileri gidemiyor. Yeni dünyaya adapte olamayan herkes gibi o da hezimete mahkum. Düşünce ve aksiyon dengesini ayarlamakta zorluk çektiğinden, teorik bazlı düşünceye takılıp kalmış, ayrıca aşırı derecede tedbirli, ki bu da her hangi bir hamle yapmasını zorlaştıtıyor, bu insanlar karşımızda tutunamaz, yeni dünya düzeninde ki yerleri mutfak değil bulaşıkhane. Bu kadar yeter baphomet!le görüşmeme geç kalıyorum...
Nuknettin Hıkmık 2016-07-13 23:23:15
Höh milletvekillerinin tamamını DOST alsa gene bir şey değişmezi ben bunu söylemek istiyorum. Yoksa HÖH gitsin gitmesin beni fazla ilgilendirmez. Benim demek istediğim 30 milletvekili çıkartan bir azınlık partisinin - üstelik bulgar çoğunluk tarafından daima nefret edilecek bir parti - bulgaristanın sosyoekonomik politikalarını belirleyemeyeceğine yöneliktir. DOST gelecekmiş avrupalara gidip gelme çilesi bitecekmiş, bunlar ekonomiden, siyasetten zerre anlamayan insanların boş beklentileridir.
TOSCALI 2016-07-14 07:44:44
Halkımız gerceği gördü höh ve ahmet doğan için artık yolun sonu göründü. höh ile beraber siyaset yapan belediye başkanları da artık siyaset meydanından silinecekler . Onlar halktan yana olmadıklarını gösterdiler . ahmet doğan uçak krizinde rusya haklıdır açıklamasından sonra 1 saat bile geçmeden istifa etmeleri gerekiyordu ama bunu yapmadılar yazıklar olsun.
Nuknettin Hıkmık 2016-07-14 08:57:50
Tosçalı, o göründü bu göründü diye yazmışsın. Ben sana söyleyeyim mi, hiç bir şey görünmedi. Sadece sen öyle olsun istiyorsun, o kadar. Gönlünden geçenlerle gerçekte olanları birbirine karıştırma, birader. Bu çok kötü bir alışkanlıktır, adamı gerçeklikten koparır, etrafta şaşkın ördek gibi gezer hale getirir. Sonunda insanı beni sevmeyen ölsün noktasına getirir ki, bir bakmışsın can sıkan huysuz bir ihtiyara dönüşmüşsün. Aman ha!
Kocadereli 2016-07-14 09:14:58
Son iki "Kocadereli" ben değilim. İsim kalmamış gibi benimkini kullanıyor birisi.
Cebelli 2016-07-14 11:42:36
Ben DOST POST bilmem. Bildiğim kesin birşey var benim ve yakınlarım için DPS ve satılık "ahmet DOĞAN" ve kurmay ekibi bizim için ölmüştür. Bu saatten sonra kendilerine kullanmak için başka enayiler arasınlar. Evet şu anki tercihim DOST partisi, fakat onlar da DPS gibi yaparlarsa onları da anında sileriz ve gerekirse sandığa gitmeyiz. Partinin ismi ne olursa olsun bizim oy verdiğimiz parti Bulgaristan Türklerine asgari hizmet etmek zorunda. Talebimiz bu kadar basit. Yoksa çok mu fazla talebimiz var.?
DamieN 2016-07-14 12:55:50
Halkımız hangi gerçeği gördü?
DPS gibi DOST da Bulgaristan çıkarlarına uygun şekilde hareket etmek için kurulmuş bir yapıdır.
Bunları görün artık. Hiç bir farkı yok ikisinin de.
Ahmet Doğan, Bulgarların en çok sevdiği siyasetçidir. Bulgaristan çıkarlarını onun kadar kollayan gözeten yok çünkü. Mesele bu kadar basit.
Bulgaristan Türk'lerini düşünen olmadı bugüne kadar bundan sonra da olmayacak. Türk'ler daha fazla ilerlemesin diye çırpınırken aradan Roman vatandaşların hızla çoğalıyor oluşunu göz ardı ettiler orası da ayrı bir tartışma konusu.
Ahmet Doğan kesinlikle ço
Aydin dere 2016-07-14 14:51:06
Herkezin kendi düsüncesini dile getirme hakkina sahiptir, fakat kisinin düsüncesi bir ise yarayacaksa kisi toplumu ilgilendiren güncel konular hakkinda yeter derecede objektiv modern bilgiye sahip olmasi gerekir.
Nuknettin kardesimin ifade ettigi yaklasim gösteriyor ki, onun genel egitim ve bilgiye sahip olmaktan ihtiyaci var. O zaman görüsleri bir ise yarayabilir.
Nuknettin Hıkmık 2016-07-14 16:27:59
Yapma yav Aydın! Sen kimin yeteri derecede objektiv ve moderen oduğunu belirleyecek konumda mısın? Kendi kendine juri oldun ve insanların "genel eğitim (o ne demekse) ve bilgiye sahip olduğunu şıp diye söyleyiveriyorsun ha? Hot zot hot zot, devam et bakalım! Aferin aferin!
Mastanli 2016-07-14 17:57:23
Sende haklisin, o da haklidir Abi, fakat ikinizinde vercekleriniz var, alacaklariniz yoktur. Farkindamisiniz Abeyler?
Yanmiš 2016-07-15 21:38:29
Ben höh möh istemiyorum artik , yedigim yaraklar çok oldu ,30 yildir soygunculuk , E 45 yil da eski hirsizlar ,... Bunumu hak etmiš bu devletin milleti? Canimiza geçti agam . Deyištirin šu dangalaklari be canim kardešlerim !!! Benim ömrüm gecti ,sizinde boša gecmesin, okadar aptal olmayin bre .Haydi eyvalla