Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7473 Lv.
GBP GBP 2.1232 Lv.
TRL TRL 0.3187 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
18 Ağustos 2019
HABERLER » Kırcaali
Resmi Murat, köy muhtarlarıyla aylık toplantısını Temenuga’da yaptı

Resmi Murat, köy muhtarlarıyla aylık toplantısını Temenuga’da yaptı

14 Temmuz 2016

Ardino (Eğridere) Belediye Başkanı Resmi Murat ve ekibi ilçede görevli köy muhtarlarıyla Alada Tepesi’nin yamaçlarında kurulu Temenuga (Menekşeköy) köyünde aylık toplantısını gerçekleştirdi. Konuklar, ev sahibi konumundaki köy muhtarı Ercan Muradov tarafından karşılandılar.

Resmi Murat, “Hepiniz Gırbişte’den Temenuga köyüne uzanan 7 kilometrelik yolun çok kötü durumda olduğuna tanık oldunuz. Bu Temenuga halkı için ciddi bir sorun. İnşallah, bir gün bu yol asfaltlanır da burada yaşayanlar daha iyi bir yola kavuşurlar” dedi. Belediye Başkanı, Temenuga köyünün artık ilçede bulunan muhtarlıklar arasında asfalt yolu olmayan tek muhtarlık merkezi olan köy olduğunu belirtti.

Resmi Murat, “Zor bir ödev. Söz veremiyorum ama bu yolun asfaltlanması için çaba sarf etmeye ve imkan arayacağımıza söz veriyorum” dedi. Belediye Başkanı, Temuga’ya giden yolun, Belite Brezi Turistik Kompleksi’nden Vardar Tepesi üzerinden Mleçino (Sütkesiği) köyüne uzanan ve Tırna-Kitnitsa (Yatacık) yol kesimlerinin 2008 yılında Tarım ve Gıda Bakanlığı tarafından tasarlandığını ve asfaltlanıp daha erişilebilir durumda olmalarının hedeflendiğini kaydetti. Resmi Murat, “Maalesef, 2009 yılında hükümetin değişmesi, yani Boyko Borisov’un iktidara gelmesiyle bizim bu projelerimiz ertelendi ve öncelik olmaktan çıktı” diye belirtti. Fakat birkaç gün önce Belediye yönetiminin Tarım ve Gıda Bakanlığı tarafından bir mektup aldığını ve bu mektupta Bakan Yardımcısı’nın yukarıda belirtilen yolların Bakanlığın yatırım programında olup, Bakanlık tarafından finanse edilen yolların listesine dahil edilmesi için imkanlar aranacağını bildirdiğini aktardı.

Resmi Murat, “Bunun olmasını ve bu yerleşim yerlerinde ikamet eden kişilerin daha iyi bir yola sahip olmalarını umarım” dedi. Belediye Başkanı, bunun Temenuga Muhtarı Ercan Muradov’un dönemi sırasında olmasını ve köy muhtarlarıyla aylık toplantıların farklı yerlerde yapılması geleneğinin devam etmesini diledi.

Kaynak: Güner ŞÜKRÜ

Ziyaretci sayısı: 2051


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


Egridereli 2016-07-15 10:39:45
Görüntü gözü dolduruyor ve Egridere Belediyesinin gercek sorunlarini bilmiyenler Bravo Resmi, bravo HÖH, bravo Medi Dogan patron diyecek.
Fakat bu görüntüyün arkasini, etrafini veya bu görüntüden disari gercek ve bilgileri bilenler Bravo sözünü kullanamadiklarindan baska geri kalan 99,999% Egridere Belediyesi insanlari adina üzülüyorlar. Cünkü Amet Dogan, HÖH ve Resmi öyle siyaset üretip yörütüyorlar ki, Egridere Belediyesinde yalniz bu görüntüde olan insanlara is ve ekmek var. Diger insanlarimiz issiz, gücsüz bu görüntüye bakip dis kamastiriyor veya almis basini Avrupa yolunda git-gel, git
Egridereli 2016-07-15 10:41:09
..................Cünkü Amet Dogan, HÖH ve Resmi öyle siyaset üretip yörütüyorlar ki, Egridere Belediyesinde yalniz bu görüntüde olan insanlara is ve ekmek var. Diger insanlarimiz issiz, gücsüz bu görüntüye bakip dis kamastiriyor veya almis basini Avrupa yolunda git-gel, git-gel derdi ile mücadele veriyor.
"Anlayana sivri sinek saz, anlamayana davul zurna az".
Mastanlili 2016-07-15 12:42:03
Egridereli, dile getirdiklerini anlamaz olurmuyuz, tabii ki, anliyoruz. 20 yildir HÖH siyaseti altinda yönetilen Mastanli Belediyesinde vatandasin durumu aynisi. Bizim Belediyede de yalniz kendi aile cikarlarindan dolayi HÖH sevdalisi olmus 15-20 aile ve 7-8 HÖH boyali firmaya is, ekmek ve kazanc var. Onlar da HÖH`ün verdigi Belediye ve firma sandalyelerine oturmuslar, Dünya yansa o sandalyeleri baskasina kaptirmak istemiyorlar. Diger Mastanli Beledyesi vatandaslari nasil geciniyorlar diye soracak olursan, cevap aynisi: Onlarda 99,99%-i ye issiz, gücsüz ortalikta kosuyorlar ye de Egriderelile
Mastanlili 2016-07-15 12:44:17
.................. Onlarda 99,99%-i ye issiz, gücsüz ortalikta kosuyorlar ye de Egridereliler gibi alik basini Avrupa yolunu tutuyorlar. Herkez biliyor ki, durumun bu noktaya gelmesinin ANA suclusu ve ANA nedeni HÖH ve basindaki BG de biricik onurlu lider Ahmet Doganin 27 yildir yönettigi BILINCLI siyaset ve bencil ekonomik cikarlar anlayisi. Oligarh Ahmet Doganin müsaadesi olmadan bir yatirimciyin Kircaali ilcesine yatirim yapma sansi olmadigi söylentileri dolasiyor ortada. Bu konuda HÖH`ün Kircaali ilcesinde uzantilari degil, sahsen A. Dogan kendisi aciklik getirsin. Halk o aciklamayi bekli
Mastanlili 2016-07-15 12:47:25
................Halk o aciklamayi bekliyor Dogandan. Bu konuda 1991 yilindan beri bölgemize yatirim yapmak isteyen kac yatirimciya engel olmus o unurlu Dogan lider? Bizler ve Avrupa sokaklarinda sürünen cocuklarimiz bu konuda aciklik ve Dogan`dan cevap bekliyorlar. Halkin icinde bu gercekleri bilenler var, fakat korkudan insanlar bunlari dile getiremiyorlar. Bu gercekleri Belediye seviyesinda o HÖH sandalyelerinde oturan HÖH sevdalilari HÖH`e elestiri gibi kabul ediyorlar ve sonra onu dile getiren Belediyeyi terk etmek zornunda kaliyor. Cünkü kisiye ekonomik ve her türlü baski yapiliyor.Son za
Mastanlili 2016-07-15 12:49:35
.................. kisiye ekonomik ve her türlü baski yapiliyor.Son zamanlarda kardeslerimizden duydugumuz cümle sudur: "Senin aileni karartirlar".Totaliter Jivkov zamaninda kullanilan yöntem, korkutma ve susturma anlayisini HÖH devam ettiryor.
Maalesef, bu Kircaalide, Mastanlida, Egridere ve diger HÖH`ün yönettigi Belediyelerde oturan kardeslarimizin gercekleri, güncel yasantilari, hisleri ve saklica birbirleriyle paylastiklari duygulardir.
Fotinovolu 2016-07-15 13:04:50
Bizim her gün yasadiklarimiza, hissetiklerimize ve gercekte ugradimiz haksizliklara ve bize karsi saygisiz davranislarina karsi HÖH Beldiye, Ilce ve Milli uzantilarinin hic bir sanslari yoktur. Kötülük yapma, korkutma ve susturma denemelerine ve yaklasimlarina deva edebilirler. Fakat son söz yine bizim, vatandasin ve Halkin olacaktir. Biz sabirli olmaya devam edecegiz. O secme ve oy verme zamani gelince biz biliriz ne yapacagimizi.
Egridereli Aydin 2016-07-15 14:59:07
Kardeslerim, acaba neden Kircaali Ilcesinde Türkler ve Müslümanlar 27 yasinda gül gibi ekonomik cikarlar anlayisi adina kurulmus HÖH`ü birakip B.Borisov`un partisine gidip oy veriyorlar ve hatta GERB adina köy muftarlari cikariyorlar?
HÖH`ün siyasetini biyenmeyip dertlerinin dermanini baska yerde aramakmidir veya B.Borisov ve GERB`i cok sevdiklerinemidir yoksa baska nedenler mi vardir?