Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7473 Lv.
GBP GBP 2.1232 Lv.
TRL TRL 0.3187 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
25 Ağustos 2019
HABERLER » Bulgaristan
Türkiye’de Yaşanan Krizle İlgili Hak Ve Özgürlükler Hareketi’nin Açıklaması

Türkiye’de Yaşanan Krizle İlgili Hak Ve Özgürlükler Hareketi’nin Açıklaması

16 Temmuz 2016

Biz Hak ve Özgürlükler Hareketi olarak, son saatlerde Türkiye Cumhuriyeti’nde yaşanan olayları büyük bir kaygı ve endişeyle takip etmekteyiz.

Türkiye, birkaç yüz bin Bulgaristan vatandaşı kardeşimizin yaşadığı komşu bir ülkedir.

Bu yüzden yasal olarak seçilen kurumlara, Cumhurbaşkanına, Türkiye Büyük Millet Meclisi’ne ve hükümete yönelik desteğimizi kesin bir şekilde ifade ediyoruz.

Demokratik bir şekilde düzenlenen seçimle ifade edilen Türk halkının iradesi, her şeyden ve herkesten üstündür . Halkın iradesi hiçbir şekilde bastırılamaz, güç kullanılarak ise hiç yapılamaz.

21. yüzyılda hiçbir demokrasi askeri darbe ile değiştirilemez.

Hayatını kaybeden ve yaralananların yakınlarının acılarını paylaşıyor, Hak ve Özgürlükler Hareketi olarak, ülkedeki düzeni ve demokrasiyi yeniden sağlamaya çaba sarf eden, bizim vatandaşlarımız da dahil tüm Türkiye Cumhuriyeti vatandaşlarının hayatını, güvenliğini ve özgürlüğünü sağlamaya çalışan ve yasal olarak seçilen Türkiye Cumhurbaşkanının, Meclisin ve hükümetin çabalarını kesin bir şekilde destekliyoruz.

Kaynak: Kırcaali Haber

Ziyaretci sayısı: 2391


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


Rodoplu 2016-07-17 10:20:57
Siz HÖH olarak samimi değilsiniz. Siz, kendi genel başlkanınız Sayın Lütvi Mestan'ı darbeyle başkanlıktan indirmediniz mi? Şimdi neyin savunuculuğunu yapıyorsunuz? Büyük Türk Milleti bu hareketinizi unutmamıştır!!!
KIRCAALİ'Lİ MÜMÜN 2016-07-17 13:24:38
"TÜRKİYE.....KOMŞU BİR ÜLKEDİR" İFADESİ TAM BİR İHANET VE SOYSUZLUK ÖRNEĞİDİR... HÖH OLARAK TÜRKİYE'YE KOMŞU BİR ÜLKE DİYORSAN HAİN VEYA SOYSUZSUN DEMEKTİR.DAHA AĞIR İFADE KULLANMAK İSTEMİYORUM.ZATEN HEP BU YÜZDEN KAYBEDİYORSUNUZ. "UŞAK OLMAYA RAZI OLAN,GÜNÜN BİRİNDE KİRLİ BİR MENDİL ÇÖPE ATILMAYI DA KABUL ETMİŞ OLUR". BU HERKES İÇİN GEÇERLİ BİR KURALDIR VE İSTEYEN UŞAK OLUR,BİRİLERİ DE UŞAK OLMAK ZORUNDA DEĞİLDİR...
deli ormanlı 2016-07-17 17:01:00
demokrasiden en son höh bahsedebilir,çünkü onların boyanada bir diktatörü var,mestan gibi diyer ajanlarıda başta boyanadakini kovsunlar sonra demokrasiden bahsetsinler
Hasan Kircaalili 2016-07-18 16:51:46
HÖH ve HÖH uzantilari Halk sizin ne söylediginize degil ne yaptiginiza bakiyor ve kayitliyor.
HÖH`ün tüzügünü cineyip, herbir demokrasi prensiplerine ve anlayisina aykiri olan hareket ve gücle HÖH`ün Parti Baskanini darbeyle sokaga atan 27 yildir HÖH`ün patronu, sahibi Ahmet Dogan degilmidi?
HÖH ne yüzle yasadan, tüzükten ve haktan bahsediyor ve edebilyor? Sizin insanlara karsi hic sayginiz yokmu?
Hasan Kircaalili 2016-07-19 10:43:05
Bir Türk olarak gönül ister ki, HÖH adina yazilan yukaridaki o cümleler SAHTE degil candan gercek anlam tasisin. Fakat 27 yildir HÖH patronu Ahmet Doganin Türk ve Müslümanlara karsi olumsus adimlari ve SAHTE yaklasimlarini göz önünde bulundurunca o cümlelerin ne kadar SAHTE olduklarini anlamak zor olmuyor. Biz cogumuz bunu anladik. Umarim önümüzde gelecek günler, haftalar ve aylarda daha cok insanimiz anlar. Kimin SAHTE, HESAPCI ve kimin CANDAN GERCEK oldugunu bilmek zornundayiz. Hayat bunu gerektiriyor.
Oh oh 2016-07-19 15:49:50
Kusacam geliyor śu höh müdür ?möh müdür b...k mudur her ne olursa olsun , yetirki görünmesin meydanda .
Hasan Kircaalili 2016-07-19 20:14:35
Oh oh kardes kusacagin geldiyse saglik ocagini bas vur ve derdine derman ara. Ortalikta höh, müdür deyip kusmaya zorlama kendini. Gecmis olsun!
Mastanlili Fikri 2016-07-19 20:31:14
HÖH`ün bazi gelismeleri takip etmesi cok iyi de, vatandasin anlayamadigi cok önemli ve özel bir konu var:

Herkezin bildigi gibi sekiz ay önce ( 17.12.2015) HÖH`ün super lideri Ahmet Dógan, partiyin sahibiymis gibi tüm BG ve Dünyayin önünde HÖH`ün tüzügünü ve herbir demokrasi anlayisi cineyip partide Darbe yaparak parti Baskanini darbe sonucu partiden uzaklastirdi. Böyle bir anlayis ve tecrübeyle hanki gözlerle takip ediyorsunuz olanlar? HÖH secmeni olarak merak ediyorum yalniz.
Konyali 2016-07-22 18:16:11
HöH Fabrikasi , kapandi artik . Gözünüz aydin olsun .
Ah be 2016-07-22 18:19:30
HÖH fabrikasi kapandi ,Çarenize bakiniz .
Hüsnü 2016-07-23 16:32:14
Fabrikanin sahibi ne yapacak ? Özür dilecekmi ?28 sene milleti , devleti ,soymuš diyorlar .