Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.6763 Lv.
GBP GBP 2.2021 Lv.
TRL TRL 0.267 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
23 Eylül 2018
HABERLER » Bulgaristan
2019'dan itibaren yeni kimlik kartları çıkarılacak

2019'dan itibaren yeni kimlik kartları çıkarılacak

07 Eylül 2018

2019'dan itibaren yeni kimlik kartları çıkarılmaya başlanacak. Kimlik kartı çıkarmak için ihale açılması bekleniyor.

Konuyla ilgili basın açıklaması yapan İçişleri Bakan Yardımcısı Milko Berner, “Yeni kimlik kartları daha fazla biyometrik veri içerecek. Vatandaşlar onlarla 169 ülkeye vizesiz seyahat edebilecekler. Yeni kimlik belgeleri, 10 yıl boyunca geçerli olacak” diye izah etti.

İçişleri Bakanlığı, yeni kimlik kartlarının gelecek yıl çıkartılmasının zorunlu olmayacağını ve mevcut kimlik kartlarının son kullanma tarihlerine kadar geçerli olacağını açıkladı.

Bunların yanı sıra İçişleri Bakanlığı, mahkûm edilen veya aleyhlerine dava açılan ve ülkeden ayrılmaları yasak olan kişiler için de belge çıkartacaktır. Bu belgelerin sayesinde sınır kontrolü daha kolay gerçekleştirilecek.

Kaynak: KIRCAALİ HABER

Ziyaretci sayısı: 6607


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


Nejo Kj 2018-09-08 08:53:28
O 169 Ülke içinde Rusya olmadıktan sonra ne avantajını gördüm ben bu pasaportun???
Ordi 2018-09-08 10:23:07
AB ülkelerinin bildiğim kadarıyla tamamı Rusya için Vize alıyor İngiltere, Fransa, Almanya dahil. yani bir parça anlamsız olmuş siteminiz.
Çemkir Çemkirov Memmedaliyev 2018-09-08 14:07:12
Rusyaya hovardalık seyahatine gitmek istiyor her halde. Ukraynaya git, orada envai çeşit eş değiştirme partileri varmış, git ve hızını dizginle. Anadoludan Ukraynaya pezevenk turları düzenleniyor. Geçen gün sosyal medyaya bir video düştü, Akasaraylı 43 yaşında biri gitmiş çok memnun kaldım diyor. Birinci gün Ana anımla şey ettik, sonra Sisi ve ardından Katya hanımla, böyle devam ediyor diyor. Ya, buraya gelmeyen yaşadım demesin diyor, biz hiç gitmedik Ukraynaya demek hiç yaşamamışız.
fes 2018-09-09 12:41:17
Çemkirka, çok güzel bir konuya parmak basmışsın: aferin, aferin! Yalnız "Ukray'na ya hiç gitmedim, demek hiç yaşamamışız" demene üzüldüm. Git, bir an önce git Ukrayna'ya aga. Kiev'e falan gitme, doğrudan batı Ukrayna'da Lvov şehri var, oraya git aga. Lvov şehrinde kadın erkek dengesi bozulmuş, bir erkeğe altı kadın düşüyormuş. Kadının bolu orada aga. Söylendiğine göre Hürrem sultan Lvov şehrindenmiş. Çemkirka, Kanuni Sultan Süleyman'dan senin neyin eksik aga?
Feys 2018-09-09 20:13:30
Biraz dizginleyin kendinizi be kardeşim ya.Burasi entel Kırcaali forumu sonuçta.Ya.
Seviye tutmalıyız.

Fark mı?
Kanuni oraya gitmedi ki, ayana gelmiş pardon getirmişler ,çok pardon sarayına.
Bu konuda bilgim az ama bariz ,tartışılmaz ve olanustu fark ortada bence.
Bence otobüs ve şey arkasından kosulmamali.
fes 2018-09-10 13:15:39
Fark olmaz mı be ya, o koskoca Kanuni Sultan Süleyman, bizimki sadece Çemkirka. Adam Fransa kralına bir mektup yazmış, mektuptan ziyade gök gürlemesine benziyor. Ben ki Padişahların padişahı Süleyman, şu şu memleketleri idaremin altına aldım; ardından bir liste çıkıyor ortaya, saya say bitmiyor. Atım hep eğerli, kılıcım kuşanılmış vaziyettedür diye bir de göz dağ veriyor ki, bir türk olarak gururlanmamak elde değil. Lakin, burada Çemkirkanın sahasına giriyorum, kem sözlüler Osmanlı'nın yıkılışının da Kanuni ile başladığını söylüyorlar. Damat - yine damat- Rüstem paşa, rüşvet, oğul katletmeler hep onun devrinde oldu diyenler var. Bir de damat Ferit var ki, felaketin felaketi bir şey
Feys 2018-09-10 14:20:13
Sen şimdi bizim Baskervil bau bau'u Fransa'nın kralınla denk mi tutuyorsun."O sadece bir ..."
fes 2018-09-11 12:36:14
Fransalu - Osmanlılar böyle diyorlardı - kralı o tarihte İngiliz, avusturya ve ispanya baskısından bunalmış, kendine yeni bir müttefik arıyordu. Siyasette de doğa kanunları gibi bir olgu vardır, düşmanımın düşmanı dostum olur. İran Osmanlı baskısından bunaldığında Papayla işbirliği yapmaktan çekinmez, Mustafa Kemal batılılar tarafından sıkıştırıldığında Sovyet rusyayla işbirliği yapar. Bu yasaya uymamak aptallıktır. 1877 senesinde Osmanlı yönetimi hem batıyla hem de Rusyayla kavga etti Tuna vilayetini kaybettik, Balkan savaşı öncesi de aynı oldu. Davutoğlunun sıfırcı politikası da aptallığın aptallığı idi.Batı üzerine geliyorsa Rusyayla anlaşacaksın, veya tersi.
Feys 2018-09-12 15:16:55
Fes
Cemkiri bağla abi , korkudan kimse girmiyor siteye.
erbin 2018-09-13 11:07:34
fes yorum yazmaya devam et. Yorumlarınla bizi aydınlatıyorsun. Yorumlarını beğenerek okuyorum. Senin yazdığın yorumlardan aydın, entellektüel insan olduğun belli oluyor.
fes 2018-09-13 15:15:24
Çemkir'bağlamaktan çok daha bir özgür bırakmak lazım ki, bu siteye girenler daha da çok korksunlar. Kendi görüşünü savunabilmek cesaret ister, korkaklara göre değil.
Feys 2018-09-13 15:47:50
Be kardeşim tamam da
Kimse yazmıyor. Giden yok gelen yok,
Gel onu değiştirelim,
Pistanla , mışıl mışıl myaulasin. Niknameide Van kedisi olsun.
Veli Mutlu 2018-09-13 20:17:52
Site yönetimi yaptı bunu. Etkili yerler devreye girdi, onay sisteminin getirttiler. İnsanların ilgisinin kökünü kazıdılar. Bindikleri dalı kestiklerini bilemediler. Oysa insanın gelmediği bir yere etkili kişiler destek niye versin? Olan oldu, fırsat kaçtı, bir daha geri gelmez.
Feys 2018-09-16 14:20:28
Ancinsan Veli'nin yazdıkları dogoru mu?.
Doğruysa arkadaş Mutsuz oluyormuş.
Fes-fes 2018-09-22 13:12:38
Bu fes her yerde, her konuda ve her zaman en düzgün, en dogru ve degerli ve özellikle yorumlari yapan birisi imajini vermeyi birakmamis. Bosuna dememisler:" insan cani cikmadan.................." Biz fes kardes bu tür yapasi var, ne yapalim, sonucta o da bizim sürüden birisi. Yine demisler ya:"Her såurüyün bi kara koyunu ve kafverengi lekesi olur ve dogaldir. Kimse fes kardesimizin yazdiklarina darilmasin, sikilmasin ve özellikle dikkate alip takilmasin.
Fes-fes 2018-09-22 13:18:59
Bu fes kardes, her yerde, her konuda, her zaman en düzgün, en dogru ve özellikle en degerli yorumlari yapan birisi imajini vermeyi birakmamis. Bosuna dememisler:" Insan cani cikmadan.................." Bizim fes kardesimizin bu tür yapasi var, ne yapalim, sonucta o da bizim sürüden birisi. Yine demisler ya:"Her sürüyün bir kara koyunu ve kafverengi lekesi olur diye ve öyle olmasi dogaldir. Kimse fes kardesimizin yazdiklarina darilmasin, sikilmasin ve özellikle dikkate alip takilmasin. Fes kardes sen hic sikilma, hava atmana devam et!
fes 2018-09-22 20:19:30
' Agam ben tartışmaktan çekinen biri değilim, fikirler çatışsın doğru ortaya çıksın diyorum. Çık ortaya, en doğru ve değerli fikirlerini ortaya at ve onları savun, sana mani olan mı var? Ha sürünün kara koyunu olduğumu ben de kabul ediyorum ve bu da hoşuma gidiyor doğrusu. Hayatında onca kitap okumuş ve hala okumaya devam eden birisi olarak hava atmaya biraz hakkım olsun artık. İnsanın ikili bir karakteri olduğu açıktır, övünmenin çok saçma bir şey olduğunu bile bile övünür de. Dostoyevski'nin "Delikanlı" ( "Yunoşa") diye bir romanı var, bu konular çok güzel işlenmiş. Merak eden okuyabilir, eğer hala merak eden varsa tabi.
Feys 2018-09-22 22:21:15
Aman Dostoyevski de Dostoyevski. Çok kitap okudum da......
tintiri montori hop Dostoyevski ine .