Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7275 Lv.
GBP GBP 2.2004 Lv.
TRL TRL 0.3235 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
10 Aralık 2018
HABERLER » Kırcaali
Bursa BAL- GÖÇ Yönetim Kurulundan İstifa Edenlerden Gelen Açıklama

Bursa BAL- GÖÇ Yönetim Kurulundan İstifa Edenlerden Gelen Açıklama

05 Ekim 2018

Değerli BAL-GÖÇ üyeleri, Değerli Balkan camiası mensupları, Değerli Basın Mensupları

Bizler için öncelik her zaman camiamızın etkin temsil edildiği, kolektif yönetilen güçlü BAL-GÖÇ olmuştur, bundan sonra da BAL-GÖÇ olacaktır. Dolayısıyla, BAL-GÖÇ güçlüyse hepimiz güçlüyüz. BAL-GÖÇ zayıfsa hepimiz zayıfız. Kişisel beklentiler veya sıfatlar hiçbirimizin amacı olmadı. İstifa ederek bırakılan sıfatlar, camiamız için bugüne kadar elimizden geldiğince yaptığımız maddi manevi katkılar da bunun göstergesidir.

İstifamız sonrası yapılmaya başlanan bir çok açıklamaya cevaben ve yanlış anlaşılmaya mahal vermemek adına, bu açıklamayı yapmak bizler için zorunluluk olmuştur.

Bilindiği gibi, BAL-GÖǒü yöneten mevcut yönetimin ilk yılında, genel başkanı Prof.Dr.Yüksel Özkan’ın milletvekili seçilmiş olması sonrasında, yeni yönetimi oluşturmaya aday birden çok başkan adayı yönetim kurulu içinden demokrasinin gereği çıkmış bulunmaktadır. Bu çok adaylı başkanlık yarışının, mevcut yönetim içinde yürütülmesi; yönetimin kendi içinde gruplaşması, sonrasında birlikte çalışma ortamının bozulmasına doğal olarak neden olacaktı. Bunun yerine bu yarışın, geniş katılımlı, olağanüstü Genel Kurula gidilerek yapılması; yasalarında gereği kısa süre içerisinde bir başkanın seçilmesi zorunluluğu ve buna yönelik olarak en yaşlı üyenin, olağanüstü kongre tarihine kadar başkanlığı üstlenerek, süreci sürdürmesi kararı , Milletvekili seçimlerinden sonraki ilk Yönetim Kurulu toplantısında oy birliği ile kararlaştırılmıştır.

Türkiye’nin en güçlü sivil toplum kuruluşlarından biri olan BAL GÖǒün üyelerinin sayısı da nazara alınarak, katılımın çok olacağı, güçlü bir genel kurul yapılması ile yeni yönetim oluşturması, ilkesel olarak kararlaştırılmış iken; mevcut yönetimi belirleyenler ve mevcut yönetim içindeki statükocular, yeniden seçilememe kaygısı taşıyan bazı üyelerin de yönlendirilmesi ile olağan kongre tarihine kadar mevcut statükoyu korumaya dönüşen ikincil irade, verdikleri sözden cayarak oluşturmuşlardır. Bununla birlikte yönetim içerisinde güvensizlik, kutuplaşma ve ötekileştirme derinleşmiştir.

Kendi içinde birlikteliğin, karşılıklı güvenin kaybolduğu bir yönetim kurulunun, temsil ettiği camianın birlikteliğini, güçlenmesini ve yükselmesini sağlaması mümkün değildir. Bizler daha güçlü, daha uyumlu ve camiamızın tamamını daha etkin temsil edecek bir BAL-GÖÇ için; daha önce verdiğimiz sözlerin arkasında durarak ve kararlaştırılmış ve konuşulmuş olduğu üzere, BAL GÖÇ ün yeni başkanının mevcut yönetim içinden değil, demokratik olağanüstü genel kurul ile seçilecek yönetim kurulu içinden seçilmesi gerektiğini; camiamızın genel kurulda güvenoyunu alarak seçilecek başkan ve yönetiminin, dün yanında olduğumuz gibi , her zaman yanında olacağımızı tekrar beyan ederek, halen görev yaptığımız yönetim kurulu üyeliklerimizden istifa ettik.

Yurt içindeki ve dışındaki tüm balkan camiamıza, kamuoyuna saygı ile duyurulur.

Basri Açıkgöz - Balkantürksiad, Koşukavak Yöresi Dernekleri temsilcisi. Yönetici

Günaydın İzmirli - Bal-Göç Dış ilişkilerden sorumlu Başkan Yrd. Killi Derneği temsilcisi, 3 Dönem Bal-Göç yönetim kurulu yöneticisi. İş Adam

Halit Çelik - Bal-Göç kuruluşundan beri farklı görevlerde bir çok dönem görev aldı. İş Adamı

Hasan Öztürk- Mestanlı ve Yöresi Derneği Başkanı - İş Adamı

Remzi Abdioğlu - Bal-Göç İş ve Çalışma dünyası ile ilişkilerden sorumlu Başkan Yrd. Filibe Yöresi Onursal Başkanı. 3 Dönem Bal-göç yönetim kurulu üyesi. İş Adamı. İnşaat Müh.

Sabri Öztürk - Bal-Göç Kültür Sanat ve Sportif Faaliyetlerden sorumlu Başkan Yrd. 2 Dönem Bal-göç yönetim kurulu üyesi. İş Adamı

Ümmü Eryılmaz - 3 Dönem Bal-Göç yönetim kurulu üyesi,
2 dönem Bal-Göç Kadın Kolları Başkanı - Emekli Öğretmen

Kaynak: KIRCAALİ HABER

Ziyaretci sayısı: 1443


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


muhtar 2018-10-05 22:44:07
dernek iş adamlarından kurtulmuş sanki
t.c 2018-10-08 09:28:19
BU BAHSİ GEÇEN ŞAHISLARDAN SADECE BALGÖÇ KURTULMAKLA KALMADI TABANDAKİ EN DOĞAL BALGÖÇLÜLERDE KURTULDU BU ZİHNİYETLER KENDİLERİNİ BALGÖÇ GİBİ GÜZİDE KURUMUN HER ZAMAN ÜSTÜNDE GÖRMÜŞLERDİR.NOT ŞAHISLARIN AÇIKLAMALARIDA MEVCUTTUR ARŞİVLERDE.İŞ DÜNYALARI KENDİLERİNE HAYIRLI OLSUN.
fes 2018-10-08 12:34:08
Bal-göç güzide bir kurum değildir, sadece bir dernektir. Vaktiyle Mümin Gençoğlu tarafından, türk derin devletinin desteği ve teşvikiyle kurulmuş bir dernektir. 2002 sonra derin devlet dediğimiz fenomenin içine fetöcüler sızdı, gayrı milli tarikatler, dinciler minciler sızdı; haliyle söz konusu fenomenin başkalaşmasıyla Bal-göç derneğinde de bunalımlar yaşandı. Bu bunalım henüz bitmiş değildir. Zihniyet mihniyet suçlamaları dinciler has bir konuşma biçimidir, akıllarınca gerici ideolojilerini desteklemeyenlere zihniyet suçlaması yapılır. Adama sorarlar sen ne zihniyeti savunuyorsun? Hızsızlık ahlaksızlık, yalancılık, kalleşlik, gaddarlık senin zihniyetin değil mi? Bal-göç dinci melanetin kontrolüne girmemeli.
Fatmegül İsmail 2018-10-08 14:05:07
Yolsuzluklarla ilgili araştırma yapan gazeteci Victoria Marinova'nın Rusçuk şehrinde tecavüz edilerek öldürülmesini kınıyorum. Suçlulara en kısa zamanda bulunup en ağır ceza verilmelidir.
t.c 2018-10-08 14:44:55
fes yazarı siz balgöçü uzaydan falan takip ediyorsunuz herhalde.
siz bu ithamlarla kurucularımızı rencide ediyorsunuz.NOT.TABİİ SİZİN İÇİN NE ÖNEMİ VARKİ BALGÖÇ VEYA DİĞER STK,LARIN VEYA BALKAN İNSANIN ?.............
fes 2018-10-08 17:32:45
T.c, meramını tam anlatamamışın, ne dediğin anlaşılmıyor. Kurucularınızı nasıl rencide etmişim, Mümüin Gençoğlu merhumu sayarım, değerli biri olarak görürüm. Galiba söyleneni ve olayları okuyabilecek seviyede bir insan değilsin ki fantastik çıkarımlar yapıyorsun.
Feys 2018-10-08 18:43:50
Cehape zihniyetinde olan dernek temizlenip başkomutan Rejep Taib Erdogan emrine girmedikçe Demokrasi eksik kalacak. Amerikada Corch Soros gizli masonların emrinde bir suru dernek var hepsi kapatılması lyazım. Dost partisine cehapeliler engel oldu muarem inje kırjaliye geldi depeselilerle görüştü sınırda sıkıştırılan yashli teyzelerin ahi yerde kalmadı. Rejep Taib Erdogan demokratik seçimle geldiyini fes itiraf etti.
Feys 2018-10-08 19:29:40
Feys nikname kullanılmaya izinsiz asıl sahibinden.
Evet Feys karakteri EVET pozitiftir ama propaganda yapmaz
sadece fikirlerini dile getirir.
Ancinsan iç bir sake vazgeç bu işten
Neden taktın ,önem verdin vallahi bende bilmem
Demek ki birinin gözüne (poposuna) bu isim giren
Feysi öldürmek isteyen bilsin ki o Fes'ten ilham alan
Fes var ise Feys'te olacak Feys'te var olan
Bundan sonra cihanda biline
Gerçek Feys nakaratla olur yazısı ilgilene
Bre gafil Bre soysuz Bre her kimse kendini bilmeyene
Sana mı düştü Feys in namıyla adıyla eğlenmeye.
Çemkir Çemkirov Memmedaliyev 2018-10-08 20:29:55
Dost partisinin en büyük hatası islamcılara alet olmasıdır, artık hayatta dikiş tutmaz. İslamcı iktidar bitmiştir, yalan dolanla bu kadar. Gelecek kuşaklar bu on yedi senelik dönemi lanetle anacaklar. Mestan bitmiştir, Mestanlıda kahvelerde gezerek ömrünü tamamlayacak. Damatistana hiç kimse tabi olmaz. Damatistan bir rezalettir. İyi ki cehape zihniyeti var, yoksa çoktan yok olmuştuk.
Feys 2018-10-09 10:21:05
Damatistan die ulke yok chemkir efendi! sen ve senin gibiler ejdad yadigari osmanli topra turkiye shahlanmasina karsi chikajaksiniz ama karshinizda bizi bulajaksinis. Dost dushman belli oldu, biz dostlarla birlikteyiz durmak yok yola devam. 2023 gelsin gizli lozan bitsin hepinis dis chokejeksinis.
Feys 2018-10-09 11:00:49
Tmm
bu olsa olsa, ikizim olur,
Yola devam.
Sefa Doğanay 2018-10-09 12:09:51
Taklit gibi olaylardan nefret etmeme rağmen Feys2 karakterini büyük bir zevke takip ediyorum. Taklit konusunda çok hatta çok çok yetenekli, saat ustası olsaydı caponun seyko'sunu 1x1 taklit ederdi, KHaber'in Yavuz Seçkin'i mübarek.
Feys 2018-10-09 12:52:20
Yeni bir arkadaş çıkmış soyadı Doğanay
Yazmış biçilmiş Feysin taklidini beğenmiş ay!
Sahtekyarlara , cakmakcilara prim veriyor musunuz vay,
neyse oda bizim, bizdendir o degilmi Ancin bizim Sefa
Baksin,çeksin, düşünsün nedir bu cefa.
Hoplarmis Sefa konumdan konuma
takipciymish her pir konuya
izlemiş dikkatle tüm postları
takliti orijinalinden ayirtmasindada çok yatanekli.
Ey benim gardes küçüğüm ey Sefa
Taklidimden feys alabildinmi hiç olmazise bir defa
İşte farkı burada ey Sefa
Gerçek olandan alırsın sen her defa.
Feys 2018-10-10 16:54:06
Gelmish gechmish en hakki Feys olarak yukada yasan falshif Feys hani hakki Feys demish kendisini ishte o . Yuje dinimise pitrak dien kisiden gerchek dost osmanli ejdadi evladi olmasi beklenemes. Bu saytta herkez anadi falshifin kim oldunu. Chok uyanik sanmis galba kendini pitrakli shei!!!!!!!!!!!!
Feys 2018-10-10 18:26:09
Evet
Feys 2018-10-10 18:34:08
korkma, sönmez bu şafaklarda yüzen al sancak;
sönmeden yurdumun üstünde tüten en son ocak.
o benim milletimin yıldızıdır, parlayacak;
o benimdir, o benim milletimindir ancak.
Halilİbrahim 2018-10-10 18:38:19
BALGÖÇ çoktan ikiye bölünmüştür.
Yarısı DpS destekleyerek Bulgar devletini destekliyorlar.
Öteki yarısı DOST/HŞHP koalisyonunu destekleyerek Türkiye devletini destekliyor.
Bazı insanlıktan nasibini almamışlar Türk devletine “gerici islamcı” yakıştırmaları yaparak Türk füşmanlğı sergilemekteler.
Bu gün kim o hain DpS teşkilatını destekliyor Bulgar devletini desteklemiş olduğunu unutmasınlar.
Şaban Ömer 2018-10-10 19:28:07
Yorumunuz küfür, hakaret ve ya rencide edici cümleler içerdiği için silinmiştir!
Halilİbrahim 2018-10-10 20:36:02
Şaban Ömer sen gerçekten Türk müsün öyle mi sanırdın. Bu gün Türkiye Cumhuriyeti var ve hükümeti. Sen bu gerçeği inkar edersen asla Türk olamadın ancak YOBAZ olursun ya da DİNSİZ.
Kabul et etme.
BALGÖÇ bal kabağı gibi ikiye bölünmüş durumda. Bu gerçeği inkar edemediniz.
Şaban Ömer 2018-10-10 21:55:37
Halilibrahim hayvanı, ben gürcüyüm hanımım da araptır demedi mi, türklüğü ayaklarımın altına aldım demedi mi, resmi binalardan türk ismini kaldırmadı mı, andımızı kaldırmadı mı? Cevap ver hayvan. Kıvırma, dostdoğru cevap ver. Ordunun içinde başkan kökenli tek bir general bıraktı mı, bundan sonra balkan kökenli tek bir çocuk subay mektebine alınıyor mu alınmıyor mu? Hemen cevap ver.
Seyfettin Mumcu 2018-10-10 22:59:04
Şaban Ömerin dedikleri biraz sert olmuş ama haklı. Türkiye cumhuriyetini kuran Atatürk ve arkadaşlarıdır, halk idaresini ortadan kaldırıp totaliter tek kişilik bir idare kurmak isteyen birine destek vermek türklükten çıkmak manasına gelir. Atatürk saraya karşıydı, din devletine karşıydı, hırsızlığa karşıydı, cehalete karşıydı, tarikat sultasına karşıydı, din eğitimine karşıydı. Haliibrahim bunları benimsemiyorsan türk olamazsın. Saudi arabistana git, gazeteciyi konsoloslukta on beş parçaya böldürten kral Salmanının kulu kölesi ol.
Halime Sönmezateş 2018-10-10 23:22:49
Katlıyorum, Atatürkçüyüz, türküz hep türk kalacağız.
Halilİbrahim 2018-10-11 01:59:35
Şaban Ömer sen ne Türk sün hele HİÇ Mülünan değilsin.Sizin gibi dinsizler değil Atatürkçü Arap bile olamadınız.
Diz ancak Gavuvurun ulakları olurdunuz.
Bu T.C. Sizin gibi dinsizlere yobazlara rağmen dimdik ayaktadır. Ben Atatürkçü demekle Atatürkçü olunmuyor eyyyy hayvan demicem sana sen hayvan bile değilsin.
Bu gün Beymen sen de beyenmedende T.C. Devleti var size rağmen var olacak. T.C. Devletini hiç bir hükümet kaldıramayacağını bilemiyorsan çar git as kendini.
Hükümetler geçicidir devlet bakidir eyyyyy Türklükten nasibini almamış zor cahil .
Halilİbrahim 2018-10-11 02:11:29
Bu gün başta Amerika,İngiltere, Fransa,İsrail daha birkaç ülkede Başkanlık sistemi var. Bü ülkeler dünyaya hükmetiyor ne yazı ki sizin gibi dinsiz yovaz “Atatürkçüler” bu gerçeği görmek için olgunlaşmamışsınız.
Dinsiz birileri ASLA Atatürkçü hele Türk ASLA olamaz.
T.C. Atatürk düşüncesini hiç bir hükümet yıkamaz . TÜrkiye hükümeti bu gün resmî bayramlarda Atatürk anıtına saygı duyarak çelenk koyuyorlar.
Bu gün Türkiye gerçeği var aklınız varsa biraz düşünün belki doğru yolu bulursunuz.
Şaban Ömer 2018-10-11 08:43:30
En büyük yobaz sensin utanmaz arlanmaz adam, çünkü Balkanlarda doğmuş olmana rağmen türk düşmanı dinci arapçılara destek veriyorsun. Yukarıda sorduğum sorulara cevap veremedin, kıvırıverdin. Ben gürcüyğm hanımım da arptır diyen adam nasıl türkçü oluyor onu açıkla bakalım. Yıkamazmış, yıkıyor işte. Tek bir Balkan kökenli çocuğu subay almıyor, Balkan kökenli iş adamlarını batırdı. O saydığın ülkelerin hiç birinde senin gibi ucube sultanlık rejimi yok, kendini kandırma. Yalaka tv'leri çok seyretmişsin sen , ülkeyi batırıyorlar, biraz gözünü aç.
Halime Sönmezateş 2018-10-11 10:22:17
Tamam Şaban Ömer, görüşlerine yüzde yüz katılıyorum. Hakaret ederek doğru sözlerini bozmasan daha iyi olur.
Şaban Ömer 2018-10-11 12:11:39
Valla ben bu Halilİbrahim gibilerini anlayamıyorum. İnsan hem islamcı hem de Atatürkçü nasıl olur? Bir şey hem sıcak hem de soğuk olabilir mi? Atatürk'ün hayatı, yaptıkları ortada, adam laik ve türk milletine dayalı bir devlet kurmuş. Turk ulus devletini ( turska natsya) kuran Atatürk ve arkadaşı İsmet İnönüdür. Tayyip Erdoğan'ın da hayatı ortada. Atatürk'ün kurduğu laik düzene, türk milletine dayalı milli devlete hep karşı olmuş. İki ayyaş dedi ve bunu herkes duydu, eğitim birliğini bozdu, her şey yerle bir oldu. Şimdi bütün bunlar olmamış gibi, Atatürk'ün kurduğu cumhuriyeti sistematik bir yolla yıkmaya devam etmiyorlarmış gibi bunu görmezden gelmek ayıptır. İnsan kendinden biraz utanmalıdır.
Halilİbrahim 2018-10-11 17:47:18
Şaban Ömer, sence Müslüman Laik kişi olamaz diyorsun.
Senin sorunun işte burada.
Sevsen de sevmesen de bu gün T.C. bir devleti var onlar da Türkiye dir.
Yok Balkanlar’dan kimseleri askere almazlar Muş yok efendim laik sistemi yıkıyorlar mış sen RÜYA mı görüyordun.
Senin dediklerin alayı Türkiye düşmanı FETOCULAR dur.
Yine söylüyorum hiç kimse Türkiye Cumhuriyetini yıkamaz Laik sistemi değiştiremez.
Bazı senin gibi yobazlar ara sıra ufaksa olsa T.C dil uzatıyorlar ORADA kalıyorlar.
Sizin gibileri rüya görüp ülkeyi iç savaşa süreklerler.
Bu ülkede aklı salımler varken ne laik sisteme ne de T.C. Müdahale ederler.
Eğer sen gerçek bir Tük Müslüman oldaydın nefret dilini kullanmazdın.
.. 2018-10-11 19:31:44
HOHun BG partisi olarak kimi tutsun, DOST ta BG partisi BG ye karşı yanlışı yok , olmamalı da.
HOH eskiden CHPye destek verdi, il başkanları TCde seçimlere katıldı.
DOST görünüşte AKP ile daha yakın.

HOH -bunların yaptıkları, yapamadıkları, yapmasigerekenleri için siyasi irade göstermedikleri yani şimdiye kadar oylarimizi aldılar, biliyoruz, tanıyoruz -ozet 3 mil. vatandaş kaçtı gitti onların ihtidarinda iyi olsaydı gitmezdi.
Oyverene ne kaldı bişey çoğunluğu yani, e oyveren BG vatandaşı degilmi ozaman BG içinde bişey pek yok uzun vadede.

Dost - HOHten türev, onlar eskiden HOHte yonetimdeydiler, deyelim müsade edilmedi fırsat yoktu v. s., onlar bundan sorumlu degilmi, sorumlu tabi,

Özet
HOH desteinle CHPnin oy potansiyeline etkilemek az da olsa meylindeydi
DOST AKPden siası olarak ilham aldı (burada dincilikle veya Atatürkçülükle bir alyaka değil) . Ve dünyada pozitivist meyle ,gücünü dogorudan seçmenden almış siyasi akım olarak halıya tanımlanmaktadır.
Bu çizgiden ayrıldığı takdirde ANAP gibi tarihe gömülür. Ama son seçimler ayrilmadini gösterdi.
Diyelim ki CHP trende girdi ,olur mu niye olmasın ama şimdiki ihtidarinda gibi olması
Şaban Ömer 2018-10-11 20:32:08
Aymazlığın dibi yok Halilibrahim, aptallığna doyma sen oldu mu. Ülke elden gidiyor, iki bin senelik türk varlığı tehlikede sen taş kafalılığında ısrar ediyorsun. Et bakalım. Hırsız dincilerle ilgili sorular sordum, kıvırıyorsun, duymazlıktan geliyorsun. Askeri okullara tek bir Balkan kökenli bile almıyorlar, onların fetöcülerle hiç bir farkları yok, aralarındaki kavga para kavgası. Sen hainlerin tarafını seçmişsin, öyle olsun. İleride soyundan sopundan aklı başında biri çıkarsa seni lanetle anacak. Bunu da bil.
Ovacıklı Tuncel 2018-10-11 21:34:43
Feskof Turlamacıyev Elmalı Baba Tekkeliyev bize ne lan elin Balkan kökenli gega'sından, toska'sından, torbeş'inden, bogomil'inden, aguptin'inden bize ne? Biz Asya kökenli Balkan Türkleriyiz. Yok balkan kökenliler subay yapılmıyormuş. Yapsan nolacak olum kafana sıçacaklar, bunların bazıları zamanında Erbakan hocamı nasıl vıcık vıcık terlettiklerini unutmadık unutmayacaz.
Ovacıklı Tuncel 2018-10-11 21:45:39
Feskof Turlamacıyev Elmalı Baba Tekkeliyev REİS çıkmış mertçe asılının ne olduğunu söylemiş senin Ecevit'in gibi ömrünün sonuna kadar gizlememiş. Ecevit ömrünün sonuna gelmiş 2004 yılında ''ben kürt olabilirim dedemin mezarında kürtzade Şükrü efendi yazıyor, anne tarafımdan boşnak'ım''diyo. Yani özetle B. Ecevit bende gram Türk ganı yok diyo, ne zaman 2004 yılında bir aya çukurdayken.
Şaban Ömer 2018-10-11 22:12:44
Hayvanat bahçesi, Ecevit türklüğü savunan , türkçe sevdalısı, türkçe şiir yazan ve sapına kadar cumhuriyetçi, ulusalcı biriydi. Türklüğü ayaklarımın altına aldım demedi, türk sözünü resmi binalardan kaldırtmadı. Kendisi ne mutlu türküm diyen biridir dolayısıyla dört dörtlük türktür. Bu ise demiyor, üstelik ayağının altına alıyor, fark burada. Türk ulusuna karşıdır, üstelikte milletin parasını cukkaladığı da ortadadır. Balyoz davasında tasfiye edilen generallerin tamamı türk kökenliydiler, bir tane bile boşnak, arnavut, pomak yoktu. Bir tek Adem Huduti vardı arnavut kökenli o da fetocu çıktı.Hayvanat bahçesi seviyesinde zekaya sahip biri bunları bilemez, çünkü hayvandır.
Kesecikli 2018-10-11 22:23:24
Şaban Ömer beye bir çok konuda hak veriyorum. Yalnız bir konuda ona tavsiyede bulunmak istiyorum: Ovacıklı diye yazan İzmir Sarnıç'da oturan mendeburla tartışmaya değmez. Kendisi boynuzludur, Çok güvenilir biri kendisi hakkında bana ve bir çok kimseye özel bilgiler verdi. Rezilin ötesinde bir adamdır, üstelik cahildir de. Zaten neyi savunduğu da belli değildir.
Munzurlu Tuncel 2018-10-11 22:42:23
Feskof Turlamacıyev Elmalı Baba Tekkeliyev, Türklük söylemle ayaklar altına alınmaz EYLEMLE alınır. Senin Ecevit'in 30 kişilik grubuyla Erbakan hocamdan iktidarı alarak, 28 şubattçılara gaz vererek, sömürge valisi Kemal Derviş'i Amerika'dan getirerek, onlarca bankanın içinin boşaltılmasına göz yumarak Türklüğü ayaklar altına almıştır.
Mehmet Akif'i, Yahya Kemal Beyatlı'yı, Ziya Gökalp'i bilmesek Rahmetliyi bize gerçekten ŞAİR diye kakışlacaksın. Allah akıl fikir versin sana.
Halilİbrahim 2018-10-12 08:49:33
Şaban Ömer hakaret edene bey denmez Kesecekli.
Onun beyni sulanmış ileri geri yazıyor kendisi bile yazgısına inanmaz.
T.C. laikliği kimsenin kaldırmaya gücü yetmez hele Türklüğü HİÇ yatmaz
şaban aganın derdi başkadır onun derdi kendisine dir.
T.C. devletine dil uzatanı hayvanat bahçesinde bile bulunmaz.
Bırakın saçmaladın.......
Şaban Ömer 2018-10-12 08:55:48
Yorumunuz küfür, hakaret ve ya rencide edici cümleler içerdiği için silinmiştir!
Kesecikli 2018-10-12 10:13:34
Yorumunuz küfür, hakaret ve ya rencide edici cümleler içerdiği için silinmiştir!
fes 2018-10-12 12:38:49
Kazın ayağı nasıldı arkadaş, perdeli miydi; suda yüzmesine, pattak pattak yürümesine bu perdeler yardımcı oluyor muydu? Uzun süredir, işlerimin yoğunluğu nedeniyle buraya giremiyorum, ama her nedense ismim her tartışmaya karıştırılıyor. Baktım tartışmalara, Şaban beyin görüşlerine keskin ifadeler bir tarafa, katılıyorum. Aklın yolu bir. Siyasi olaylara farklı görüşte yazılı metinleri okuyarak bakmayan Ovacıklı gibi zazaların doğruyu söyleme olasılığı yoktur. İslamistlerin totaliter televizyonlarını şöyle göz ucuyla izlemek gerçeği görmek için hiç de yeterli değildir. Atamız "ne mutlu türküm diyene" demiş, "ne Mutlu türk doğana" dememiş. Ben türküm, türk dilini seviyorum, türk tarihi benim de tarihim diyen bizdendir, kardeşimizdir.
Şaban Ömer 2018-10-12 13:01:53
Yorumunuz küfür, hakaret ve ya rencide edici cümleler içerdiği için silinmiştir!
Adnan Akın 2018-10-12 14:09:21
Bal-göç derneğini kutluyorum, çok önemli iş görüyorlar, Özkan beyden çok memnunum. Umarım yeni yönetim aynı yolda devam ederler.
Kesecikli 2018-10-12 14:41:07
Ovacıklı Sakalıpisliyev, zaza ve kürt hayranı, gürcü hayranı, arap sabunu gibi kaypak, bakıyorum korunuyorsun. Pomaklık var mı pomaklık. Arenlik, yeşilrenk, rise rengiyle örtüşüyor. Lazistan + pomakistan+ arnavutistan+ boşnakstan.
Halilİbrahim 2018-10-12 21:06:28
Şaban Ömer BOYNUZLU lekelediniz kullanmıştı cevabını unutttm ona ahbaba bakmasını tavsiye ederim kafasında kaç boynuz görecek bilemiyorum.
Feska sen değişmesin senin İslamiyetle,Müslümanlıkla yakından uzaktan ilgin yok seni mağlesrf atayist bir zihniyet yetiştirdiği ortada.
Ovacıklı Tuncel 2018-10-13 07:38:40
Feskof Fuat Avniyev Elmalı Baba Tekkeliyev, gızılbaş takımına ve bulgar komunis partisi Türkiye şubesine bir dokundurduk dengeniz bozuldu bel altından başladınız. Boynuzlu ahmak takımı sizi, şecaat arz ederken merdiKIPTİ sirkatin söylermiş.

Fes biliyorda bilmeyenler için söyleyeyim 'Ovacıklı Tuncel' adi Fes'e atfen bir ironi olarak kullanılıyor, çünkü Feskofun ana tarafından bütün akrabaları sosyal medya hesaplarından sürekli Tunceli-Ovacık ilçesinin komunist beldesini ve belediye başkanını parlatıyorlar. Bu gün bıraksan yarın hepsi Ovacık'a yerleşecekler :D :D sanki kendilerini bağlayan var, gidin yerleşin lan :D :D :D
Şaban Ömer 2018-10-13 09:41:17
Evet, fes'in hesapları öyleymiş, ben de aynısını duydum. Tıpkı ironi olsun diye Ovacıklı yazanın pezeveng olduğu gibi. Fes bir kızılbaştır, Ovacıklı ise dört dörtlük pezeveng dir. Kafalar karışmasın, doğru olan budur.
Cafer Beşayak 2018-10-13 10:51:16
Kızılbaş olmak suç mu ya, ben kızılbaşlığımla iftihar ediyorum örneğin. Demek fes de Kızılbaş mış, ama niye açık açık söylüyor ki?
.. 2018-10-13 12:55:59
Burada bir tuzak var.Bilmemne-bash olan, -bas olmayan . Bu mantık karşıt da gözükse aynı yardeki yazıldığını düşünüyoruz.
Admin buna izin vermeyin ,bunları görmeniz lazım.
Halilİbrahim 2018-10-13 14:49:17
Saçmalamayın meşrep tartışimalardan uzak durum. Mezhep kavgaları kimselere iyilik getirmemiştir. Tarih bunu gösteriyor. Lütfen birbirimize saygılı olalım.
Cafer Beşbacak 2018-10-13 16:04:07
Kavga eden yok, adam fes'i kızılbŞ olmakla suçluyor, ben de kendisine kızılbaş olmak mı kötü yoksa pezeveng olmak mı.
fes 2018-10-13 16:28:57
Ben fes, alevi değilim hesabım falan da yok. Olsaydı niye söylemeyeyim, ben her şeyiyle açık biriyim. Ovacıklı islamcı hırsızları desteklemeyen her kim varsa onun alevi olduğunu zannediyor. Oysa eğitimli kesimin yüzde doksanı islamcılara karşıdır. Aleviler bizm kardeşimizdir, alevisiz türklük olmaz.
.. 2018-10-13 16:55:58
İslyamcilari tanımla . AKP den bahsediyorsan , hayır fes isimliye
katılmıyorum.
Soruyu soran okumuşlar olanlardan o 10% dan olan.
Aldım eytimde fes inan iyidir.
CHP gerçekten de cumhuriyetçi değiller.
fes 2018-10-13 19:52:27
CHP son zamanlardaki yönetimini ben de eleştiriyorum, ama islamcı akepeden bin kat iyidir. CHP soğuk algınlığı ise akepe vebadır. İslamcılara karşı büyük bir dalga geliyor, batı güçleri bu gücü kontrol ve kanalize etmek için CHP içine kendi adamlarını yerleştiriyorlar.
.. 2018-10-13 20:16:37
" İslamcılara karşı büyük bir dalga geliyor, batı güçleri bu gücü kontrol ve kanalize etmek için CHP içine kendi adamlarını yerleştiriyorlar."
İşte bizde bunu diyoruz yerli ve millî. Kendiniz diyorsunuz "yerleshtiriyorlar"
Lütfen tanımlayan şu "islamcı " anlamı ne taşır, ama lyutfen.
Biz bu yerleştirmeleri tanırız çok yakından, BG de demokrasi geldikten sonra öyle bir yerleştirdiler , dimi.
Fes isimli bey efendi gerçekler ve özgürlük birbirinden ayrılmazlar.
Fes 2018-10-13 20:48:52
İslamcı dan yerli ve milli olmaz, kökünde hıyanet vardır çünkü. 2002 dip dalgayı islamcılar sayesine kullandılar. Ö zaman yerli ve milli kimse demiyordu. Hanedandan, damattan demokrasi olmaz, yıkım olur sadece
.. 2018-10-13 21:02:33
ABD de evanjelostler, Almanya'da Hristiyan demokratlar, Merkelin babası
rahip miş .
Dünya hristiyancilardan mi yönetiliyor sizin mantiniza göre .
islamcı -,.....................
bekliyoruz!
fes 2018-10-13 21:25:37
Hayır, onlar hıristiyanlık dogmalarına göre yönetmiyorlar, amahristiyan kültürünü temel alarak laikliğe göre yönetiyorlar. Atatürk aynısını yapmak istedi, islamcılar onu dinsiz olmakla suçladı. Oysa Atatürk Müslümanlarının son şansıydı.
.. 2018-10-13 22:00:35
Toplantılarda duvaile başlıyorlar TV de Trimpin talimatıyla Pompeo duva okudu. İnciler emin ediliyor .
Bir türlü islyamci tanımını verilmedi. Önemli değil tanimlayamiyorsunuz demek. O zaman iftira atmış oluyorsunuz bir nevi.
Fes 2018-10-13 22:12:36
O incile el basarak yemin etmeöer, dualar edilmesi hep Hristiyan kültürünün yaşatılmasıdır. Kuran kursu, okullarda yaygın din eğitimi yapılmaz, müsaade edilmez. Dindar yargıçlar, dindar öğretmenler, dindar subayar, dindar bilim adamları, dindar sanatçılar diye bir şey düşünülemez, adamı tımarhaneye kapatırlar.
.. 2018-10-13 22:34:15
ABD başkanı inciler basarak yeminle başlıyor görevine.

AKPde bahsetiniz vasıflara yükselme olmuyor ki.Taniyorum büyük şehir meclis üyesi oruç bile tutmuyor. Sonuçta siyaset ,tekke değil.
Size katılmıyorum. Benim izlenimlerim böyle değil .
fesğ 2018-10-13 23:21:14
Sen katılma katılma, cumhuriyeti, laik düzeni, hukuk sistemini,parlamenter sistemi nasıl yıktıklarını, ülkeyi kaosa nasıl götürdüklerini görme. Karmaşık olanı herkes görecek, hakikatin farkına varacak diye bir kural yok
.. 2018-10-14 08:57:55
Göremiyorum çünkü yok öyle şey. Bir tek başkanlık sistemi geldi oylamadan sonra.
fes 2018-10-14 10:24:29
Sen göremezsin zaten, görmek için baya bir bilgi sahibi olmak gerek. Totaliter sistem nedir, Hitler seçimle iktidara geldiğinde demokratik Vaymar cumhuriyetini nasıl dönüştürdüğünü, Osmanlı'da meşrutiyet döbemini, hep bilmek lazım ki karşılaştırma yapabilesin. Özgür basın nedir, serbest seçim ner, hukukun üstünlüğü nedir ve en önemlisi kuvvetler ayrılığı nedir; bütün bunları bilmeden göremezsin. Ne yaparsın, ne var bunda ne var bunda diye şaşıp kalırsın.
.. 2018-10-14 12:56:15
TC demokratik ve Özgür bir ülke, rahip de olsa ajan da olsa cezasını çeker, köşe yazarı da olsa İstanbul sokaklarında emniyetedir, ülkenin sınırından geçip kapıdan girdin mi birdaha da cikamayabilirsin.
fes 2018-10-14 13:32:56
Yapma yav, babayı gördüğünde rahip değil ajan değin adamı bırakıveriyorsun. Merkel istedi bıraktın bu istedi bıraktın, bir daha dikiş tutmaz bu. Jivkov zamanında da sokaklar çok güvenliydi, ama demokrasi nanaykahdı.
.. 2018-10-14 13:54:12
Cezasını çekmiş .Mahkyum edildi deye okudum. Belki bir takas anlaşması olabilir ama yargı baamsiz.
TC de basın özgürlüğü var olduğunu inanıyorum.
Türklerin kurdu devletler Osmanlı dahil yönetimleri hiç bir zaman "islyamci"
olmadılar.
A ,sosyal bakımdan, daha yapacaklar var oldunu da düşünüyorum.
fes 2018-10-14 16:09:28
Cezasını çekmedi, mahkeme devam ediyor. Saraydan gelen talimatla yurt dışı çıkış yasağı kaldırıldı ve adam tüydü gitti. Özgür basın olmadığından vatandaş bunları öğrenemedi, tıpkı senin öğretmediğin gibi. Osmanlı teokrstik biryönetimdi, ama gerçek İslamcılık 1960 senelerinden sonra çıktı. Felaket bir harekettir, türklüğün geçmişine geleceğine kibrit suyu döken bir hareket.
Veli Mutlu 2018-10-14 19:58:48
Özgürlüğün tanımını yapamayan için kesinlik yoktur, o sadece inanır veya inanmaz
.. 2018-10-14 20:30:42
Eğer insan Veli'yse (evliya) o mutlaka mutludur , gerçekleri bilir ve tanır
işte bu noktadan özgürlük buradadır
deye düşünüyorum.
Fes 2018-10-14 21:49:56
Evet, doğru diye bir şey yok, ona göre doğru buna göre doğru var. Her şey görece, demokrasi nedir konusunda kriter yoktur; ben beğendim Tayyoyu öyleyse benim dediğim doğrudur.
Şaban Ömer 2018-10-15 08:08:24
Yorumunuz küfür, hakaret ve ya rencide edici cümleler içerdiği için silinmiştir!
.. 2018-10-15 15:58:21
Söylediklerinde dogoroluk payı var belki de.