Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.6999 Lv.
GBP GBP 2.2265 Lv.
TRL TRL 0.3046 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
19 Ekim 2018
HABERLER » Kırcaali
Bulgaristan'da yolsuzlukları araştıran gazeteci öldürüldü!

Bulgaristan'da yolsuzlukları araştıran gazeteci öldürüldü!

08 Ekim 2018

Yolsuzlukları araştıran gazeteci Victoria Marinova(30), Ruse şehrinde öldürülmüş bulundu. Marinova'nın, tecavüz edildikten sonra öldürüldüğü ve yanındaki cep telefonu ile bazı eşyalarının da kayıp olduğu belirtildi.

Bulgaristan'ın Ruse kentinde yayın yapan TVN kanalında muhabirlik ve sunuculuğun yanı sıra 'Dedektör' adlı programı hazırlayan Victoria Marinova, Cumartesi akşamı kentteki bir parkta öldürülmüş halde bulundu.

Son dönemde Avrupa Birliği (AB) fonlarıyla ilgili yolsuzluk iddialarını araştırdığı belirtilen gazeteci Marinova'nın bu araştırmasıyla ilgili öldürülüp öldürülmediği araştırılıyor. Bulgar yetkililer, Marinova'nın tecavüz edildikten sonra öldürüldüğünü, yanında bulunan cep telefonu, otomobil anahtarı, bazı kıyafetleri ve gözlüklerinin de kayıp olduğunu açıkladı. Marinova'nın kafasına vurulup, boğularak öldürüldüğü belirtildi.

Bulgar yetkililer, olay gününden itibaren gazeteci Victoria Marinova'nın ölümüyle ilgili geniş kapsamlı soruşturmanın sürdürüldüğünü ancak henüz kesin bir bulguya rastlanılmadığını bildirdi. Marinova'dan DNA örneklerinin alındığı ve incelendiği kaydedildi. DHA

Kaynak:

Ziyaretci sayısı: 6381


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


Karanfil 2018-10-08 14:24:36
Cinayete kurban giden gazeteci özellikle politacı ve yatırımcı işadamlarının kirli anlaşmaları ab fonu ile ilgili araştırmalar yapan gün yüzüne çıkaran gazeteci
Aynı tür cinayet malta ve Slovakya da işlenmiş
yabancı yatırımcı tarafından yapıldığı kanaatindeyim bu yabancı yatırımcı Slovakya ve maltada iş sahaları olan biri Bulgaristan da kimsenin bilmesini istemedikleri bir soygun vurgun kazıklama olayı var demekki
Fatmegül İsmail 2018-10-08 14:37:45
Yolsuzluklarla ilgili araştırma yapan gazeteci Victoria Marinova'nın Rusçuk şehrinde tecavüz edilerek öldürülmesini kınıyorum. Suçlulara en kısa zamanda bulunup en ağır ceza verilmelidir.
Feys 2018-10-08 15:09:10
Ne bu kardeşim. Ruscun ortasında elini kolunu sallayarak hayvan gezmiş. Tecavüzcü un ve katilin Allah belasını versin.
Bir an önce inşaallah yakalanır.
Bu tip hayvanların aramızda yeri olmamalı.
Feys 2018-10-08 18:35:27
OSMANLI DEVLETİ OLSAYDI CHOKTAN JİNAYETİ İSHLEYEN İPTE SALLANDIRILIRDI. TEJAVÜZ KATİLLERE SHERYAT LYAZIM, KADINLAR CHIPLAK GEZİYOR, CHOCUKLAR KUMAR BİLGİSAYAR TELEFON TABLET KONTRA STRAYK OYNUYOR, NAMAZ APTEZ YOK... UYANIN MİLLET KİYAMED CHOK YAKIN TEBE ETMESSEK HEPİMİZ ÖLJEZ!!! JENET VE JEHENEM GERSİ BOSH YALAN. BAK OLDURMUSHLER GENCH KADINI 500 SENE OSMANLIDA HİCH BİR KADIN CHOCUK OLMEDİ, BATININ OYUNLARINA SAKIN KANMAYIN!!!
Feys 2018-10-08 19:37:42
Neden tekrar , niye niknamei kullandın.
Haberin nekadar acı olduğunu görmüyor musun.
Genç bir annenin başına gelenlerini görmüyor musun. AB de olan bir şey
güpe gündüz.Sirasi mi şimdi
nekadar cahilsin.
Karanfil 2018-10-08 19:58:14
Bana göre bu cinayet in arkasında multi zengin yabancı bir iş adamı tarafından yaptırdığını düşünüyorum
Rus ve Bulgar Hristiyan cinayetlerinde tecavüz edip öldürme vakaları yok duymadık yani tecavüz edilip öldürmek çok nadir
Bu yabancı biri tarafından yapıldığı kanaatindeyim
Biran önce katilin bulunup cezasını çekmesini istiyorum
Feys 2018-10-09 10:33:22
Anjinsan patlat bi hikyaye
Radyotochka sende soyle
Fes tolstoy dostoyevski oku
Chemkirka bala kuchunu
Oldu genjejik bir kiz
Katil kayboldu tirs tirs
Anlatin bize hikyaye
Sahte Feys istersen sende
Ejdad olsa tekrar
olurmuydu boyle bi zarar
Feys 2018-10-09 11:10:57
Hakiki Fyse Cemkir der Cemkiri, sen cemkirk(a) dedin
Tolostoyuda nereden çıkardın.
Belli ki takib etmişsin bizi
ama nekadar da acemiyimissin seni gidi
bilmez mi o efsane dillere destan bizi
sahte mi hakikimi gelen gayibtan bunca dizi.
Tanır benim bildiğim beni o fes
uzaklardan da olsa gercek Feys'te gelen mi acaba o ses.
E çakma benim güzel kardeşim ,taklidinde canım ciğerim
belli ki aynı yoldan yoruldunuz gibi göründü
bitsin gitsin yatsıya kadar mumun senin sonsun.
Feys 2018-10-09 11:20:37
Belli ki takib etmişsin bizi
ama nekadar da acemiyimissin seni gidi
bilmez mi o efsane dillere destan bizi
sahte mi hakikimi gelen gayibtan bunca dizi.
Tanır benim bildiğim beni o fes
uzaklardan da olsa gercek Feys'ten gelen mi acaba o ses.
Ah benim çakma güzel kardeşim ,
taklidinde canım ciğerim
belli ki aynı yoldan yrurgibide görunsun
bitsin gitsin yatsıya kadar yalanci mumun sönsün.

Şair yayında sonra hataları farketmek tesir, hatalar telefonun otomatik bazı kelimeleri üretmektedir, bu da posttan sonra belli oluyor.
Feys 2018-10-09 12:44:26
Telefonum avtomatik yazi yaziyor
Gerchekten dogru yasmak oldu zor
Feys Feys olali gormedi boyle androit
Hepsi gyavur ishi id olu id

Bilmezdim ben chakma Feys
Bilmezdim ben chakma Feysbuk
Osmanli ejdadimdir benim
Namussus katil sevmem

Ah fes, ah radiotochka, ah...
Inanin bilin birdir Allah
DURMAK YOKTUR, YOLA DEVAM
Bir de yasli yasli mi yasli amcam

Beni bitek anjinsan anadi
Ama o da yannis anadi
Feys 2018-10-09 15:11:06
Çakmakçı sin sen guzel bir takma
taklit ettin bile süper çakma
Çakmakçı olan yazılmış sana kaderde
kalmışsın kendi kendine başbaşa derde
İne yapacağını yaptı orjinali
Feysl'ensin bundan tüm ahali.
Feys 2018-10-09 18:40:15
birisi veya ikisi yada da chok kishi benim namima yazi yasiyor bu sayyta. chok beddua etim, tanidim chok hizli hoja var, sauditska arabiyadan okunmush tespi zemzem suyu haji shakir sapini getirdi, nefesinne bi okudu mu mat eder. son chare bu oljak, hich istemem oyle bisey ama sen kashindin!
Feys 2018-10-09 20:15:44
Sensin jahil, bende uch tane visho var, gerchek Feys oglu Feys ben. Seni herkez tanidi, depesenin gizli ajanisin, dostchularin arasinda gorundun diyem gerchek dostchu mu oldunu zanetin. Pitraklida olsa tikennide olsa buyol ejdadimin yuje peygamberiminden beri gelen yol sen kim olyosunda yuje islyam religiyasinin yolunu pitrakli diyorsun bre jahil . Sen gibiler depese diyem haykirakan biz dolu depeseyi ilk dedik. Chakma kim oldu chikti bak, kriptolu ajansin
Feys 2018-10-09 20:19:45
fes chok uzdun beni chok. o kadar sene yaninda durdum bi soz soylemedin yazik oldu chok. radyotochka kirmizi eshohman da sustu tek bashina biraktinis beni charesis. Chemkir bali sen bishey soyle havla bi ses ver gozunu s.yim ya!
Feys 2018-10-09 20:22:19
Telefon yanis yazdi yukada yazdim shemkir bali sen bisey soyle hata bises ver gozunu seveim olajakti arkadaslar
chok ozur dilerim
Feys 2018-10-09 20:26:41
Anı okutacaktin zavallı
sen bir Türkü susturacan mı sandın
Ne de gasi tüy shto ne gasne yazmıştı senin hakiki soyundan ajdadin
Şimdide benim ejdadimi dinle!
Ben ezelden beridir hür yaşadım, hür yaşarım.
Hangi çılgın bana zincir vuracakmış? Şaşarım!
Kükremiş sel gibiyim, bendimi çiğner, aşarım.
Yırtarım dağları, enginlere sığmam, taşarım

e ksk e originala momcheto mi.
Feys 2018-10-09 20:34:10
Hakiki Feys olarak bu haberin altında yazmak istemiyorum daha fazla.
Farkında olmadan taklid edeni takip ettim bu haberin yorumlarında .
Özet çok kötü bir vaka ,pislide yakalanmasını umuyorum inşaallah.
Bu haberin altında benden bu kadar.
Feys 2018-10-10 16:52:19
Gelmish gechmish en hakki Feys olarak yukada yasan falshif Feys hani hakki Feys demish kendisini ishte o . Yuje dinimise pitrak dien kisiden gerchek dost osmanli ejdadi evladi olmasi beklenemes. Bu saytta herkez anadi falshifin kim oldunu. Chok uyanik sanmis galba kendini pitrakli shei!!!!!!!!!!!!
Feys 2018-10-10 18:36:03
Bu haberin altında benden bu kadar.
Rasim Veli 2018-10-10 19:21:57
İki feys yazılar yazıyor, ama yazdıkları şeyleri kendilerinden başka kimse okumuyor.
Feys-fes 2018-10-19 12:16:01
Bravo fes ve Feys adi arkasinda saklanan arkadaslara. Iki sahis bu siteyi benimsemis ve seviyeyi o kadar düsük tutuyorlar ki, ücüncü kisi kendine yakistiripta tartismaya katilmaya cesaret edemiyor. Bravo size. Böylelikle bu siteye ücüncü kisiyin bir görüs dile getirmesine imkan vermiyorlar
fes 2018-10-19 12:24:42
Yav arkadaş sana görüşünü söylemekte mani olan mı var? Araya gir, ben de varım diye olayı kendi lehine çevir. Seviye konusunda senin seviye dediğin nedir tam anlaşılamıyor. Birbirini tebrik etmelere, yaltaklanmalara seviye diyorsan bizim yapacak bir şeyimiz olmaz.