Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7275 Lv.
GBP GBP 2.2004 Lv.
TRL TRL 0.3235 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
13 Aralık 2018
HABERLER » Bulgaristan
Başbakan Yardımcısı Valeri Simeonov istifa etti

Başbakan Yardımcısı Valeri Simeonov istifa etti

16 Kasım 2018

Bulgaristan hükümetinin ortağa olan Başbakan Yardımcısı Valeri Simeonov, istifasını sundu. İstifanın sunulmasını ardından Başbakan Boyko Borisov Simeonov’un istifasını kabul ettiği açıklandı.

Engelli çocukları bulunan anneler, Simeonov’un kendilerine “çocuklarını spekülasyon amacı ile kullanan bağırgan kadınlar” demesi üzerine bir ay kadardır istifa etmesinde ısrar ediyorlardı.

Simeonov, kararı hakkında yaptığı açıklamasında “İstifa kararım şahsidir. Hükümet’in otoritesini zedeleyen bir medya kampanyası söz konusudur” dedi.

Kaynak:

Ziyaretci sayısı: 1267


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


[A..Z][0..9] 2018-11-17 11:03:46
Bulgaristan'da halk sokaklara döküldü, bunu başlatanlar da engelli bireylerin anneleri. Anneler yağmurda, sıcakta, soğukta her koşullarda isteklerini haykırdılar. Dün (16.11.2018) akşamı anneler istifanın parlamentodan onaylana dek trafiği kapatmaya devam edeceklerini söyledi.
Halk bu istifadan sonra yatışacağı falan yok, Borisov istifa etmem dese de pisi pisi gidecektir. Yeniden onu mu seçeceğiz ya da daha kötüsü BSP ve DPS mi?
Çemkir Çemkirov Memmedaliyev 2018-11-17 11:54:54
BSP ve DPS daha kötüsü neden olsun, komunist bir ihtilal mı istiyorsun? Parlamenter demokrasilerde iktidar gittiğinde yerine muhalefet gelir, yani iktidarların alternatifi muhalefettir. Halkın oy vermediği, bir milletvekili bile çıkaramayan Dost partisine iktidarı verecek halleri yok her halde; böyle bir şeyi düşünmek bile saçmalıktır. İktidar halkın oylarıyla teşekkül eder. Burada dikkat edilmesi gereken tek yer seçimlerin dürüst bir şekilde yapılıyor mu yapılmıyor mudur. Bulgaristan'da seçimler AB normlarına göre yapıldığı herkesin kabul ettiği bir gerçektir; Türkiye'de gibi değildir mesela, alavere dalavere, katakulli yoktur.
rE 2018-11-17 12:55:29
Bulgaristan’ın Bsp ve Dps ye ihtiyacı var. Hem Bulgaristan ekonomisi için ham Bulgaristan’da Türkler için.

Türkiye’de 1996 yılıbda kurulan Avrasya islam şurası fetonun ikinci ayağıdır. Bulgaristan’daki faaliyetleri engellenmelidir.
[A..Z][0..9] 2018-11-17 14:33:19
Bulgaristan'ın kesinlikle BSP/DPS ve DPSden bölünen partilere ihtiyacı yoktur. Halk kesinlikle DPS'yi iktidarda görmek istemiyor, DPS sahtecilik, hırsızlık, ahlaksızlık, cahillik ile özdeşleşen oluşumdur, öyle demokratik falan hiç değildir.
Yeni siyasi oluşumlar ortaya çıkacaktır, halk daha da fazla aşırı sağa ve populist söylemli olanlara kayacaktır, yani Mareşki gibi işadamı, ünlü kişiler ortaya çıkacaktır (örneğin Slavi Trifonov pusuda bekliyor).
Boyko iktidarda kalır mı yoksa gider mi zaman gösterecek
Şaban Ömer 2018-11-18 09:50:55
Bulgar halkı DPS'yi iktidarda görmek istemediği doğru DPS'ye oy verenler türkler, pomaklar ve bir kısım roman vatandaş. Komunistler halk diktatura na proletaryata istedi derken yalan söylüyorlardı; halkın öyle bir şey istediği yoktu. Halkın ne istediği serbest ve özgür seçimlerde belli olur, o da mutlak bir isteme değil değişken bir istemedir: bu gün böyle ister yarın başka şey ister. Bu halk istedi lafı dincilerin Allah böyle istedi demeleri gibi bir şeydir. Allahın ne istediğini kim bilebilir ki?
Çemkir Çemkirov Memmedaliyev 2018-11-18 11:09:00
Tuhaf isimli adam kendi saplantılarını herkesin kabul etmesi gereken doğrular zannediyor her halde ki, "kesinlikle ihtiyaç yoktur, halk bunu istiyor" gibi herzeleri çekinmeden burada yazabiliyor. Yüz binlerce insan DPS'ye oy vermiş, onları bulgar paramentosuna göndermiş ama tuhaf isimli adam bizden bütün bunları görmememizi istiyor. Sen kimsin be adam, halk ne yapacağını sana mı soracak?
[A..Z][0..9] 2018-11-18 13:55:18
Yüz binlerce DPS'ye oy vermişmiş, öyle bakarsan yüz binler Vatansever Cephesi'ni oluşturan partilere verdi. DPS 6 810 341 kayıtlı seçmenin 315 976'i geçerli ve 5 146 geçersiz olmak üzere toplam 321 122'in oyunu almış, yani toplam oyların %4.72'sinden azını almış.
İşten çıkarma, yardım kesme tehditlerine rağmen %5'e ulaşamamış tescilli hırsız ve dolandırıcı partisi iktidara gelecekmiş, belediyelerde ve köy muhtarlıklarında olanları görüyoruz, bunlar devlet mi yönetebilir?
Halk benim, dahası var mı?!
[A..Z][0..9] 2018-11-18 14:08:57
Düzeltme: DPS geçerli oyların %9.24 almıştır, kayıtlı seçmenin %4.72 biraz azı DPS'ye oy vermiş
Veli Mutlu 2018-11-18 21:42:27
DPS'ye hırsız ve dolandırıcı partisi diyenler aşırı milliyetçi faşizan bulgar çevreleridir, bu onların terminolojisidir. Türk olup da bu pislik sözleri dillendirmek gaflet, delalet hatta hıyanet etmek demektir. Azınlıkta olan ve üç dönemdir iktidarda olmayan bir partiye hırsız diyen adamın zekasından şüphe edilir.
İşten çıkarma tehdidi laflar gerçek olamaz, çünkü avanakları dinleyip başka yerlere oy vermekle DPS'nin elindeki belediyelerin kaybedilmesiyle orada memur olarak çalışan türklerin işlerini kaybedecekleri çok açıktır. Bu olayı çarpık yorumlamak insanların aklıyla alay etmektir.
.? 2018-11-19 06:32:21
" Bulgaristan'da seçimler AB normlarına göre yapıldığı herkesin kabul ettiği bir gerçektir; Türkiye'de gibi değildir mesela, alavere dalavere, katakulli yoktur."
Bu dusuncenize katilmiyorum Baskervil. TC de seçimleri şeffaf ve gerçekçi ,öyle katekule de yok. Belki dünyada en iyi demokrasiyi temsil eden seçimlerden biri ( seçmen oranı 80%). Bg seçimleri demokrasiyi hiç bir şekilde temsil etmemektedir.Bg halkına 1990 beri seçim alternatifi sunuldu büyük devletlerden .
Çemkir Çemkirov Memmedaliyev 2018-11-19 08:05:29
Son dört seçimde sandık görevlisiydim, yapılan katakullilere bizzat şahit oldum; ama sen taraflısın, görüşüne rağbet edilmez diyebilirsin, hakkın vardır. Ne var ki bir de uluslar arası kuruluşların, AB gözlemcilerinin raporları var, oraya bak her şey net yazıyor. Zahmet edip bu raporları oku, katakullileri göreceksin. Tabi rapor okuyup değerlendirme yapabilecek bir eğitimin ve gerçeklere saygın varsa yapabilirsin bunu, yoksa fasit dairede dönüp durursun.
.? 2018-11-19 09:36:51
Son seçimlerde Muharrem İnce bile yenilgiyi kabullendi, daha nesi.
İtiraz edecek kişi o. BGde bende sandık başında idim bazı seçimlerde, seçimler nasıl yapıldığını, nasıl sayıldığını aynen görmüş ve uygulamış biriyim. Katakule biraz zor, üstelik siz görevliyken neden ozaman müsade etiniz eğer dedikleriniz dogoruysa eliniz mi bağlıydı ağzımızda erik mi vardı.
Bg de manipülasyon seçime kadar yani beyin yıkamak ,ve bizzat bizim seçmenleri natsionislerle korkutmak ti.
TC de bunu yapamayınca ,Gezi olaylar denemesi, bilmem darbe teşebbüsü ama TC de vatandaş görülüyor ki daha bilinçli Sanda gidiyor ve seçimini özgür iradesiyle yapıyor, ben böyle gördüm.
Taraf değilim aldığım mükemmel eytimim gereği objektif olmak zorundayım.
TC de halkın 80% sandıkta 51% oranla hür iradesi reçeli eti ve mevcut ihtidar
Göreve geldi. BGde öyle değil.
Çemkir Çemkirov Memmedaliyev 2018-11-19 11:11:59
Gençliğinde Bahçeli ve Kılıçtaroğlu gibi mit elemanı olduysa itiraz etmez, çünkü sonuçta devlet memurudur. Bahçeli'ni eleman olduğuna dair bilgiler kesin, Alpaslan Türkeş ve çevresi tarafından teyit edilmiş; kamu oyu bu bilgileri oradan öğrendi. CHP'nin iki kuşuna gelince prof. Yalçın Küçük eleman olduklarını dile getirdi, ben oradan öğrendim ve akla uygun diye kanaat oluşturdum.
Donanımı farklı iki kişi aynı şeye bakarlar ama farklı şey görürler, bakar görmez fenomeni buradan ortaya çıkar. Anlaşılan bakıyorsun ama göremiyorsun; ne yazık ki bu hastalığın tedavisi de yoktur:kıyamete kadar sürgit devam eder.
Medyanın yüzde 98% ele geçirip devletin parasını gücünü bangır bangır propaganda yapmak için kullanırsan seçimlerin eşitliğini bozarsın. Ve fakat sadece bununla yetinseler sayım esnasında çeşitli yöntemlerle en az üç milyon oyu oradan oraya kaydırıp 40 olan oyunu hooop 51 ayarlayıverdin miydi al sana dürüst seçim. Batıda herkes bu olayların böyle olduğunu biliyorlar ve çıkarları gereği bu türkler böyle rezil şeklinde yaşasınlar daha iyi diye hiç seslerini çıkarmıyorlar.
Sali 2018-11-19 11:22:06
DuPiSe kesinlikle Türklerin,Pomakkarın,Tomanların partisi değildir OLMAYACAK TA.
O hain örgüt kesinlikle Bulgar devletine çalışmakta.
Todor Jivkov tek ulus devlet yapmak istedi yapamadı.
1991 yılında BG parlamentosunda TEK ULUS maddesi kabul edildi.
Ne yazık ki sizler o hain örgütünü destekleyenler DpS İbrahim Tatarlı’nın imzası var. Parlamentoda oy birliği ile tek ulus devlet kabul edildi.
Todor Jivkov’um yapamadığını DuPiSe yaptı sizler hslz DpS diyordunuz.
.? 2018-11-19 11:47:15
TC de ihtidara eş değer bir muhalefet yok. Problem burada. Kılıçdaroğlu'nun tesadüfen tvlerde duydum oldu olmuştur , entelektual biri olarak sıkıcı , vizionsuz, bomboş söylemleriyle hafızalarda yer aldı. Bahçeli başka, ne dediniz ve ne yaptığını iyi bilen.
Muhalefetin vizyonu yok, lider yok , karşıt konuşmalarıyla şahsımı kazanamazlar. Politikaya karışmış değilim, oyumu verir okadar. Sonuçta siyasetciler, en iyisi bile hata yapmaktadır evliya değiller ki.
Ama burda konu BGdeki oluşumlar. Diyecem bukadar.
Veli Mutlu 2018-11-19 18:53:49
Bulgaristan daha baştan bir ulus devlet olarak kuruldu, dünyada herkes bu basit gerçeği gördü bir tek Sali adındaki şaşkın göremedi. Bulgaristan 1944 senesine kadar dört dörtlük bir ulus devletti, komunist idare internasyonalizım adına ulusalcılıktan biraz geri adım attı, ama 1956 senesinden sonra yeniden ulusalcılığa döndüler. 1990 senesinde komunis idare çöktüğünde Lilov, Mladenov, Ognyanov üçlüsü ingilizlerin rehberliğinde post komunist idareyi tasarlarken Ahmet Doğan ve çevresine de görevler verildi. Türklere bir parti kurdurtulması ingilizlerin isteğiydi; bulgarların almnya ve rusya'nın yanına gitmemesi için türklere ihtiyaç duyulmuştu.
Veli Murduz 2018-11-20 07:48:31
Veli Mutlu/Mutsuz mu demek gerekiyor anlamadım.
Konuyu anlamamışın benziyor.
BG parlamentosunda kabul edilen “ulus devlet” yasasına DpS destek vermelidir.
En azından kanunun altına imza atmazlardı.
Bu şekilde azınlıkların kapısı kapanmış oldu.
Kısxcası senın DpS örgütü Türkleri gavura satmış oldu sen de destek verdiğine göre sağlam pabuç değildin benziyor.
Veli Mutlu 2018-11-20 08:08:03
Bak kardeşim, cahil adam zannedildiği gibi bilgisiz adam değildir: bilmediği şeyler üzerine yanlış çıkarımlar yapan adama cahil adam denir. Bu arada adamın diploması falan da olabilir, hiç önemli değildir.
Bulgar devleti 1991 senesinde yeniden sıfırdan kurulmadı, devletin 1944 var olan anayasası yeniden yürürlüğe koyuldu. Dps imza vermeseydi ulus devlet olmayıp çok uluslu devlet olurdu gibi bir çıkarımı ancak cahil biri yapabilir. Yok öyle bir şey. Türkler bir pati kurma hakkını elde etmekle avantajlı duruma geldiler; ingilizlerin bastırmasıyla oldu bu. Yugoslava'daki olayların benzeri Bulgaristan'da da olacak korkusuyla bulgarlar razı geldiler, bazı garantiler alarak istemeye istemeye bu hakkı verdiler.
Seyfettin Mumcu 2018-11-20 16:07:01
Veli Mutlu'un dedikleri doğrudur. DPS türkleri satmak istese bile satamaz çünkü öyle bir gücü yoktur. Ama milliyetçi bulgar çevreleri DPS yıkılmasını, yok olmasını çok istedikleri, bu yönde çalıştıkları çok açıktır.
[A..Z][0..9] 2018-11-20 20:19:57
DPS milliyetçi bulgar çevrelerinin siyam ikizidir, 2005'te ATAKA'yı 1,6 milyon lev finanse etmiş, Sofya Camisine saldıran pislikleri MV adayı göstermiş, başkanları açık şekilde rusçuluk ve "Levski" yolundan yürümeden bahsetmiştir. Daha da bu oluşumun Türklük davasıyla ilişkilendirmek avanaklıktır. Kırcaali'de sordum seçimlerde, dedim ne bu iş, Slavço Binev DPS'den aday? Hık mık, biz kendi bölgemize bakalım falan dediler.
Az buçuk aklı olanın DPS'nin Türklerin davasını sattığını bilir, yaptıkları ortada.
Çemkir Çemkirov Memmedaliyev 2018-11-20 21:11:03
Dava sözü terorist örgütlenmelere, komunist ve faşst ihtilal hareketlere ait bir sözdür; parlamenter demokrasilerde dava mava söz konusu değildir, anayasal düzenin işlemesi işletilmesi vardır.
Tamam işte, levskiye bağlı olmasaydı daha ilk başta partiyi kurdurtmayacaklardı ; biz de tam bunu söylüyoruz. Oyunun kuralları böyle konulmuş, daha fazlasını istersen avucunu yalar, elde var sıfırla oturursun oturduğun yerde. Balkan savaşının sonuçlarını kabul etmiyorum ben dersen savaşır ve kazanırsan o dediklerini bir bir dikte ettirip alırsın, biz de sana şapka çıkartırız.
[A..Z][0..9] 2018-11-21 07:39:22
Çemkir sen DPS ile sözde vatanseverlerle iç içe olmasından, Türklüğe karşı hönkürmelerden gocunmuyor musun?
Türklük davası yokmuş, bal gibi de var! Bulgaristan'da Türk azınlığından entelektüel aydın kişiler çıkmaktadır. Rahmetli Kazım Memiş, Muharrem Tahsin dava adamı değil de nedirler?! Müzekki bey işadamı, davası olmasa dilimizi yaşatmaya çalışması olur mu? Çemkir köpeği mışıl mışıl uyu, pembe depese rüyalarına dalmaya devam et. Çok şükür Bulgaristan'da DPS artık bir gün dahi iktidara gelse halk sokağa dökülüp hayın çetesine yol vermeyecektir.
Çemkir Çemkirov Memmedaliyev 2018-11-21 08:01:28
Sokağa dökülecek halk hangi halk, türk halkı değil her halde. Burada çelişkiye düşüyorsun; nerede düşmüyorsun ki, ama o başka. Bulgar halkı DPS'ye, türklere karşı kışkırtılmış, dolayısıyla sokağa çıkabilir. Türkler sokağa neden çıksınlar zaten çoğunluğu DPS'ye oy veriyorlar ve milliyetçi bulgarların hedefinde olduklarını biliyorlar. Burada önemli olan kendini nereye konumlandırdığın: bulgrların yanına mı türklerin yanına mı.
Bilimsel veya sosyal bir misyonla siyasal davayı birbirine karıştırdın galiba; siyasal bir dava takip etmeni yasalar sana izin vermez, yaka paça ediliverisin, görürsün gününü.
Şaban Ömer 2018-11-21 11:34:38
Türklük davamız olmaz mı, var tabi, ama o bizim gönlümüzdedir. Açık açık türklük davası güder isek irredentizm gütmekle suçlanır türk düşmanlarının eline koz vermiş oluruz. Batı dünyasını yenecek gücün var mı yok mu, oraya bakacaksın. Yoksa oyunun kurallarına göre oynayacaksın. Saf türk milliyetçisi bir partiyi ne bulgarlar kabul eder ne de batı dünyası. Hal böyleyken aklın gereği olarak DPS gibi bir partiyle yetinecek, yok niye türkçü politikalar izlemiyor diye mızıkçılık yapmayacaksın. Kaldı ki ana vatandaki idare türkçülüe karşı, on yedi senedir açık arap milliyeçiliği yapıyor, türk sözcüğünden rahatsız olduğunu açık açık söylüyor; bunları görmeyip DPS niye türçü değil diye sorular sormak biraz gülünç kaçıyor.
[A..Z][0..9] 2018-11-21 13:28:55
Aklın gereği hırsızlardan uzak durmayı gerektirir. BSP/DPS iktidara gelir gelmez AB fonları durdurulacak, geçmişte bu oldu çünkü. Durdurma sebepleri Türk oldukları için değil hırsız dalavereci oldukları için.
DPS aşırı milliyetçileri fonladı mı? Fonladı. Slavi Binev gibi düdükleri partiye aldı mı? Aldı. Amaçları Türkleri korkutmak, hırsızlıklarına devam etmek.
Kendini bulgarlar yanına konumlamak DPS'de var. Lânet hırsızlar Hitrino'ya giden yardımları dahi çarçur ettiler, anlaşamayıp ayrıldılar. Rezil ötesi oluşum DPS!
[A..Z][0..9] 2018-11-21 13:40:39
DPS siyam ikizi oluşumlarıyla antidemokratik paridir, ATAKA için 1.6 milyon lv verdiler (bu bilinen!): https://www.google.com/search?q=DPS+ATAKA&tbm=isch
Hem Türkleri hem de bulgarları kışkırttılar rus piyonları. Hırsızlıklarını devam ettirmek için toplumu ateşe atmaya çalışan onlar, sınırda Türkleri tartaklatan yine onlar. Kırcaali belediyelere bir git bakalım, adam yerine konuluyor musun? Seçim zamanı gezerler köy köy, göstermelik el sıkışmalar. Kırcaali'de il parti koordinatörü ile ayın 32sinde görüşürsün ancak. Mesela GERB'de ise Karayançeva göstermelik de olsa hemen iletişime geçer.
Çemkir Çemkirov Memmedaliyev 2018-11-21 15:42:42
Aklın gereği de hangi aklın gereği? Çarpık aklın gereği yerine getirildiğinde elde edeceğin çarpıklık olacaktır. Ab fonlarını durduracakmış.. Bu kadar geri zekalı bir çıkarım yapılır mı, en geri zekalı bir iktidar bile gelir kaynaklarını kapatma gibi bir yola girmez; bu da nereden çıktı şimdi? GERB gibi sağcı bir partinin propagandasını utanmadan yapan bir türk ruhunu tümden satmış biri satılır. Rus piyonu lafları ise tam bir edepsizlik, kimi kandırıyorsun, git işine be adam.
Çemkir Çemkirov Memmedaliyev 2018-11-22 12:11:41
O senin dediğin gibi olmadı, olayı tam göremediğinden çarpık bir resim çiziyorsun. Bulgaristan AB üye olduğunda fonları Yunanistan gibi kullanmak istedi; yünanistan katakulliyle milyarlarca avroyu alıp şakır şakır kullandığına göre biz niye aynısın yapmayalım dediler. Yunanistan'nın bu tutumundan bıkmış olan AB "dur, bu işin şartı şurtu var, yok öyle" dedi. Daha sonraları GERB iktidara geldiğinde AB bu isteğine uymak zorunda kaldı, ama BSP yerine ilk başta kendileri iktidarda kalsalardı aynısını yapacaklardı, belli ölçüde yaptılar da. Bu olayı sanki BSP ve DPS fonları almak istemiyormuş gibi yorumlamak gerçeğin resmini çarpıtır. DPS Peyevski gibi bir iş adamıyla bağlantı kurması bir başarıdır, aferin, siyaset tam da öyle yapılır.
Veli Mutlu 2018-11-22 12:42:39
Bütün ülkelerde, hele demokrasinin tam oturmadığı ülkelerde ülkenin rantını kim yiyecek kavgası vardır. Rant derken iş sahalarını kapatma rantı, devlet ihalelerini kim alacak rantı, memuriyet ve bürokrasiyi kim alacak rantı, milletvekili rantı, belediyelerin rantını kast ediyoruz. Bulgaristan'da bu ülkenin kaymağını kim yiyecek kavgası bir tarafta GERB ve aşırı milliyetçiler, diğer tarafta da BSP ve DPS tarafından yürütülüyor. Türklerin bu kavgada ufak da olsa bir kemik ele geçirmiş olmaları büyük bir başarıdır. DPS olmasaydı türkler bu kavganın tamamen dışına itilip marjinalize olurlardı. Türkler bu mücadelenin hiç içinde olmasın diyenler, aşırı milliyetçiler ve GERB taraftarlarıdır. Obrıça ot firmi, türkler ülkeyi soyup soğana çeviriyorlar yaygarası türk düşmanı çevrelerin edepsiz propagandasıdır.
Çemkir Çemkirov Memmedaliyev 2018-11-22 13:10:33
Bunlar taktik amaçlı yapılmış hamlelerdir, türk alerjisi olan bulgar kamu oyunu ikna etmek için. Yoksa sevmek mevmek söz konusu değildir. Donuk düşünceli insanlar donmuş br resmi görürler, dinamik düşünme yoktur onlarda. Rusya alman faşistlerine para veriyor, ama buradan Rusya'ın alamn faşistlerini çok sevdiği manası çıkarılmaz; çıkarılırsa adam gülerler.
Çemkir Çemkirov Memmedaliyev 2018-11-22 14:09:01
Görünürde değil ama arka planda iş birliği var diyorsun, ama kuru bir iddiadır sadece, aptal komplo teorileri cinsinden. Bu iddialar kanıt bekliyor, ama uzun zamandır bir kanıt sunulmadı.

Peki görünürde, herkesin gözü önünde ne var, GERB ve aşırı milliyetçilerin koalisyonu var.

Herkesi kendin gibi aptal sanma.
Seyfettin Mumcu 2018-11-22 17:24:25
Dubaracı birinin namuslu kızları "fahişe olmak daha iyi, çok güzel olacak" diye kandırmak istemesi gibi kendi partimiz DPS'den vazgeçmemizi, GERB sağ koalisyonuna oy vermemizi istiyor. Utanmazlığın bu kadarı da fazla.
[A..Z][0..9] 2018-11-23 18:23:51
Silgiyi ammada salmışsın. Hakaret yok, uçur babam uçur. İstediğiniz kadar özgür medya deyin durun. Kimelere göbek bağıyla bağlısınız bbelli oldu.

Siz DPS'den sakın vazgeçmeyin. Delyan Peevski, Slavi Binev, Hristo Biserov saygıdeğer iş adamlarına sakın ola yüz çevirmeyin.
Çemkir Çemkirov Memmedaliyev 2018-11-23 18:57:19
Senin gibi aklımızı peynir ekmekle yemedik, neyin ne olduğunu gayet iyi biliyoruz ki, aptal birinin bunu yaparsanız daha iyi olacak ayartmasına kanmıyoruz. Elimizde en azından bir parti var, Peevski, binev ve Biserov gibi adamları çıkarlarımız doğrultusunda kullanabiliyoruz. Parti marti elden giderse ne olur, Borisov'un elinde paspas olursun. Göstermelik Vejdi Raşidov gibi bir iki milletvekili koyarlar ve daha fazlasını isteyene kaderine küs deyip kıç üstü oturturlar.
[A..Z][0..9] 2018-11-23 19:28:48
Biz de zaten onu söylüyoruz. Adı geçen sözde parti çemkiren hayvanların elinde, koklaşa koklaşa birbirlerini bulmuşlar. Hakkını yemeyelim Borisov camiye sopayla hiç saldırmadı, hak özgürlükçü Binev Sofya'da Volen'le beraber yaptıklarını unutmadık!
Feys 2018-11-23 21:01:03
A'dan Z'eye anlatmış arkadaşımız ,
eline salık .
Üç boyutlu, renkli, 3D ve stereo, daha nasıl olsun.
Çemkir Çemkirov Memmedaliyev 2018-11-23 21:06:17
Evet, Borisov daha ilk başta ne demişti, "asimilasyon doğru bir karardı, ama acele edildi; sürece yayılması daha doğru olurdu." dedi. Bulgar derin devleti DSP'in siyasal varlığının ne manaya geldiğini çok iyi bildiğinden 1991 senesinde Lilov, Mladenov, Ognyanov üçlüsünün yaptığı bulgarlar açısından vahim hatayı mutlaka düzeltmek istiyorlar. Üçlü DPS'in içine kendi adamlarını yerleştirerek kontrol edebileceklerini zannettiler, belli ölçüde kontrol ettiler de, ancak partinin siyasal varlığı türkleri konsolide edeceğini düşünemediler. Bulagar derin devleti bu durumu partiyi dağıtarak düzeltmek istiyorlar, bazı şuursuz ahmaklar da onlara yardımcı oluyor. Maalesef.
[A..Z][0..9] 2018-11-23 21:56:55
Bulgar devleti DPS'yi dağıtmak istiyormuş, ahmaklar yardım ediyorlarmış. Allahtan cami baskıncılar Türk partisini savunmaya geldiler, kemik davası, az çok DPS bağlı şirket ve belediyelerinden ihaleler uçurtmak için değil, ha!
İnternette tarat bakalım DPS ne gibi konularda haberlere çıkmış.
.? 2018-11-29 13:34:07
Cimkir
A dan Z'eye arkadaşımız yazmış işte. Sen C'den başlıyorsun r'de bitiriyorsun. Bence bakış açınız çok dar.
Çemkir Çemkirov Memmedaliyev 2018-11-30 19:09:26
İnternette, yani bulgar basında ilgili çıkan haberlere niye inanalım ki, akıl var mantık var. DPS bağlı şirket lafını türk düşmanı çevrelere ait bir sözdür, kendini türk hisseden biri bu sözü kullanmayı kendine zül addeder. Doğrusu DPS destekleyen iş çevreleri denmesi gerekir. Böyle iş adamlarının olması DPS en büyük başarısıdır. DPS bir komunist parti olmadığına göre iş çevrelerinin desteğini alması çok normaldir. DPS ana yasaya göre bir kitle partisidir. Borisov'un iş adamlarına söz yok, DPS söz var; adama gülerler.
.? 2018-11-30 20:01:09
" DPS bağlı şirket lafını "
Cemkir ya cahil cuhelya sin, dunnnyaadan habersiz nyne .
Dogoru cümle DPS Milet vekillerin şirketleri. İnan onların belediyelerine başkası göremezdi , en sadık köpeği bile kapılarında cemkirse.
Çemkir Çemkirov Memmedaliyev 2018-11-30 21:25:11
Millet vekillerinin şirketi olması neden yanlış olsun, gayet normal bir şey. Bak Trump'ın da şirketleri var hem de 10 milyar dolar değerinde şirketler. Sanki diğer bulgar partilerinin içinde iş adamı millet vekili yok mu? Ne biçim düşünme bu sizinki ya? Türk partisi diye bilinen DPS iş hayatında hiç olmasın mı, kapitalist sistemde yaşamıyor muyuz arkadaş? Hay Allah!
ata 2018-12-01 23:16:41
karaliyev ne alaka Trump,ne alaka kapitalizm.sen plaçka ile girişimcilik arasında,gasp ile alın yeri arasındaki fark edemiyorsan,eğilmeye mahkumsun.
Çemkir Çemkirov Memmedaliyev 2018-12-02 12:05:18
Pierre-Joseph Proudhon Fransız ekonomist ve düşünür mülkiyet nedir sorusuna mülkiyet hırsızlıktır diye cevap vermiştir. Serbest girişimci dediğin kitabına uygun hırsızlık manasına gelir. Kapitalist sistemin ana mantığı kitabına uygun, kurallı hırsızlık yapmaktır. Komunistler eşitlik, adalet adına iktidarı aldılar, proletarya diktatorluğu kurdular; ama gel gör ki, gelen gideni aratır sözünü doğrularcasına eşitliği daha bozdular. Buradan çıkaracağımız ders şudur: ideal bir sistem yoktur, hiç bir zaman olmayacak. Kötünün kötüsü olduğunu herkesin bilmesi çok önemlidir, yoksa zıvanadan çıkılma tehlikesi her zaman kapıdadır.
Çimşir Çimşirev Aliveliev 2018-12-02 15:54:02
İdeal sistem yoktur mu? Teoride vardır.
Kapitalist sistem komunizmi arattığı yok, olsaydı Güney Kore'den Kuzey Koreye, Batıdan Doğuya göç olurdu.
Sürekli kötünün kötüsü olmaz, doğa ve beşeri kanunlarda değişim hüküm sürer. Değişime ayak uyduramayan eski sistemin daha iyi olduğunu söyler durur. Evrilmek, gelişmek, uyum sağlamak gerekir, uyum sağlayamayan tarih sahnesinden silinir.
Kaşmir Kasmirov Memedaliveliye 2018-12-02 20:18:07
Cemkirevin yazdıkları bence beş para yetmez.
Cesmireve katilmaktsyim
Çemkir Çemkirov Memmedaliyev 2018-12-02 22:34:09
Sen oraya katıl, ben de katıla katıla güleyim bari.
Çimşir Çimşirev Aliveliev 2018-12-03 19:51:22
Köpekler ancak hırlar. Ekmek veren ele de saldırır, tanımadığına da saldırır. Saldırganlık içgüdüsü tavan yapmıştır çünkü. Kendine köpek adını takan zat olacak ki ismini taşıdığı hayvanın özelliklerini kendinde buluyor. Köpek köledir, köpekten efendi olmaz. Jivkov düşüncesiyle anadoluya kaçması ilginçtir, keşke Sibirya'ya gitseydi de Ayı'nın pençesini sırtında hissetseydi.
Bozkurt, Aslan, Kartal gibi özgür hayvanlar devletlerin temsili olmuştur. Köpekten ancak köle zihniyetli biri olur.
Kaşmir Kasmirov Memedaliveliye 2018-12-03 20:06:06
Dogoru söze ne söylenir ki?
Ama onu da severiz köpek da olsa bizim kopek.
Selami Fehim 2018-12-04 14:04:06
Aferin Çemkir, bulgarrın kıçı yalayanlara çok güzel derslerini veriyorsun.D PS oyunuzu vermeyin Borşsov verin diyen kıç yalayıcısıdır.
CAMO genece! 2018-12-04 15:55:23
Öhö öhö... Glasınızı depeseye verin. Depeseye verenler vnimanie! Partien nomere hiks ili çengelçe attıktan sonra AYNI NOMERİ ili DRUG NOMERİ otbelyazva YAPMAYIN. Ako öyle pravi yaparsanız SENTRALNO RUKOVODSTVOYUN opredelya yaptığı REDİ razvalya yaparsınız, ona göre, sonra deputat izklyuçva yapmak gerektiği için DEPESE deputatlarının broykası nadolu sliza oluyor.
Slavi Binev'i izbira yapmayan can priyatelı priema yapmayan sinagogaya gidik ateist olsun. Türkler Slavi Bibev der.

 
   YORUM YAZ
Ad/Soyad*
Yorum Metni*:  
* Maksimum karakter sayısı: 1200
Security Code*
 
  * Yazılan yorumlardan site sahibi sorumluluk taşımaz !
  UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.


« Geri dön

ANKET



Anket Başlangıç Tarihi:

[ Anket sonucu ]
REKLAMLAR



All Rights Reserved © 2006-2018    "SENİ MEDİA" LTD; KARDZHALI   e-mail: kircaalihaber@gmail.com   Webdesign: SWS