Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7473 Lv.
GBP GBP 2.1232 Lv.
TRL TRL 0.3187 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
23 Ağustos 2019
HABERLER » Balkanlar
HÖH Genel Başkan Yardımcısı Ahmed Ahmedov Ankara’da Siyasi Parti Temsilcileriyle Görüştü

HÖH Genel Başkan Yardımcısı Ahmed Ahmedov Ankara’da Siyasi Parti Temsilcileriyle Görüştü

30 Ocak 2019

Hak ve Özgürlükler Hareketi (HÖH) Genel Başkan Yardımcısı ve Bulgaristan Meclisi Bulgaristan -Türkiye Parlamentolar arası Dostluk Grubu Başkanı Ahmed Ahmedov ve HÖH Meclis Grubu Başkan Yardımcısı Hamit Hamit’in Türkiye Büyük Millet Meclisi (TBMM) ziyareti Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu ile yapılan görüşmeyle sona erdi.

Görüşmede İki komşu ülke arasındaki dostça ilişkilerle ilgili tüm ana konular ele alındı. Dostane bir atmosferde geçen görüşmede Ahmed Ahmedov bir kez daha HÖH partisinin, Türkiye’yi Avrupa Birliği’ne üyeliğini tutarlı bir şekilde desteklemeye devam ettiğini belirtti.

Bundan önce Ahmed Ahmedov ve Hamit Hamit, muhalefet partilerinin liderleriyle görüştüler. HÖH temsilcileri, muhalefetteki Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener ve Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Genel Başkan Yardımcısı Prof. Dr. Kemal Aydın ile bir araya geldiler.

Ahmed Ahmedov ve Hamit Hamit TBMM’ni ziyaret eden Bulgaristan Parlamento heyetinde yer aldılar.

Kaynak: Kırcaali Haber

Ziyaretci sayısı: 1347


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


Disident 2019-01-30 19:01:13
Cebel'de Türkiye Büyük Elçisini yuhalayanlar ne yüzle Ankara'ya geldiniz ha ne yüzle? Ce Ha Pe ye hoş gelmişsiniz, gelin, yiyin için sorun değil, diğer taraflarda ne işiniz var ha?
Mestanlı Belediyesinin hesaplarından gece gündüz Sayın Devlet Bahçeli'ye sövülüyor hakaretler ediliyor hangi yüzle Milliyetçi Hareket Partisini ziyaret ettiniz ha hangi yüzle? Sizlerde hiç mi utanma duygusu yok.
disident taralellisine 2019-01-30 22:26:18
Olay senin bildiğin gibi değil Disdentim aptalım, yalvar yakar davet edenlere sor olayı anla. Mstan'ı desteklemekle hata ettik, DOST projesi hataydı, gelin eskisi gibi beraber çalışalım diye davet edildiler onlar da icabet ettiler. İyi de olmuş. Yanlışın neresinden dönersen kardır.
Disident 2019-01-30 22:41:21
Kes lan sesini kafasına soktumun kızılbaşı davet ederken berabermiydin. İşin gücün fitne fesat yalan, uydur uydur yaz.
fes 2019-01-31 08:10:52
Disidentim aptalım, bana kızma kendi aptallığına kız. Davet edilmeseler ta Ankara'lara gitmezler. Dediğin doğru olsaydı dış bakan onları kabul etmez, gerisin geriye dönerlerdi. Türkiye sadece iktidardaki parti değildir, iktidardaki parti artı muhalefet partileri Türkiye'yi oluştururlar. Dünyanın her demokratik ülkesinde bu böyledir, senin Jivkov zamanından kalma çarpık düşüncelerinin günümüzde geçerliliği yoktur. Bu dersi bedava verdim bak, kafayı çalıştırırsan aptallığından sıyrılıp baya akıllı olabilirsin. Hadi bakalım
Disident 2019-01-31 09:27:15
Geri zekalım, şapşalım, kızılbaşım, Penço Kubadinskim. Jivkov zamanından kalma çarpık düşünceler Penço Kubadinski'nin heykelini diken meçhul babanındır. Armut seni
fes 2019-01-31 12:54:18
Evet, Disidentim aptalım, akıllanma yolunu tutmayacağını, fasara fusara diye devam edeceğini biliyordum. Bak tartışmamız sonucu yanıtlanması gereken sorular oluştu; Anakara'ya neden davet edildiler, bakanın sıcak karşılaması nedendir gibi sorular. Bunlara dürüstçe cevaplar veremediğine Kubadinski ayaklarına yatıyorsun. Yapma büle be Disidendim aptalovskim.
Disident 2019-01-31 13:51:00
Geri zekalım, Mandacı kızılbaşım, Ankara kimseyi davet edilmedi, Onursal baban Tanrı misafiri olarak gönderdi onları. Malum kendi cesaret olmadığından aracı kullanıyor uyanık. Türklerde kapıya gelen misafiri kapıdan kovmak yoktur. En güzel şekilde yedirilir içilirilir ağırlanır, yanlarına yolluk hazırlanır öyle uğurlanır.

Tabi birazda toplum mühendisliğinin icap ettiği durumlarda var. Bizim APK TKZS kafalı camia için başka türlüsü zor. Yeterince açık olmadı ama şimdilik bu kadar.
feyz 2019-01-31 17:25:53
"Türkiye sadece iktidardaki parti değildir, iktidardaki parti artı muhalefet partileri Türkiye'yi oluştururlar. Dünyanın her demokratik ülkesinde bu böyledir, sen ......."
EVET TC en demokratik bir ülkedir, bizim evsane şimdi mi uyandı.
Dur bakalım daha neler
feyz 2019-01-31 18:33:40
Fes yanildigini düşünmekteyiz.
Heyet parti heyeti , AKP ye gitmesi lazım.Disisleri niye davet etsin bunları.
fes 2019-01-31 18:47:11
Dış işlerin akape yönetmiyor mu be aga. Adamlar dış işlerinin davetini planlarken muhalefetle görüşmeyi de şart koşmuşlar. Alt mesaj şudur: biz Türkiye'yi bir parti devleti gibi görmek istemiyoruz mesajıdır. Yoksa parti devleti olma yolunda baya bir mesafe kaydedildiği ortadadır. Bunları görmemek için aptal olmak lazımdır, aynen Disdentim aptalım gibi. Demokratik devlet olamanın en önemli kriteri iktidarın seçim yoluyla değişmesi kriteridir. Her kim ki bunun tersini hayal ediyorsa o jivkov hayranı Disidentim aptalım gibi biri olup çıkar.
feyz 2019-01-31 21:17:49
İzmir belediyesini CHP yönetiyor mu be abisi oraya gitseydiler, diyecem şu ki AKP ye gidecek yüzleri kalmadı .
Hatırlatma :
Başkanlık seçimlerinde Mustafa Karadayı ya soletirmedilermi bazi çirkin söylemleri. Şu anki HOH başkanın (Mustafa Karadayı) ,TCnin ozaman Cumhurbaşkanına "diktatör" yakıştırması yapmıştı.
Başkanlık seçimlerinde de aynı kendini bilmez zat ,eğer EVET kazanırsa "dunyanin geleceği risk altindadir" benzeri ve söylem ve "gospot da nı e na pomost" medya aracılığıyla beyanda bulunmuştu. DEAS bile karıştırmıştı hatırladım kadar. Bunlardan adam olmaz bunlar tutarsız , o resimdeki olan BG heyetinden birini ahlyaksizlina ben şahidim. Neyse gizli kalsın.Tanidigim Bulgarlar ondan kat ve kat ahlyakli.
fes 2019-01-31 22:18:50
Yapma yav, sen de dümdüz yorumlarınla Disidentim aptalım kardeşimizin pabuçunu dama atacaksın böyle giderse. İzmir'niye gitsinler. Dış işleri kendilerini davet ediyor, onlar da şu şu şartla geliriz diyorlar ve mutabık kalınarak ziyaret gerçekleşiyor. Diplomaside çat kapı habersiz ziyaret olmaz. Kopernik Batlamius güneş sistemi anlayışının tam tersini doğru varsayarak gözlem yapmış ve dünyanın güneşin etrafında döndüğünü keşfetmiş; sen de Karadayı beyin dediklerini doğru olarak varsay ve bir çok keşif yap. Kuvvetler ayrılı nedir, özgür basın, hukukun üstünlüğü ve yargı bağımsızlığı nedir - bunlar çok kolay öğrenebilirsin.
feyz 2019-01-31 22:49:45
Fes bukadar etsin ,sen git biraz daha Dpstoyevski oku ,son kişi senin Dayın olsun bana akıl veren. Bunlar hep matryoska neyse hayırlı geceler.
Mustafa Karadayı pomaklarin zorla muslumanlastirildina (poturceni ) inanmış biri, tabi 30 sene sonra fikri degismediyse.
Bu kadar etsin .
Hatçe 2019-02-01 06:32:02
İleti geri bilip bilmeden saçmalamayın.
Bulgar parlamenter grubu Ankara’yı ziyaret ediyor onların arasında o hain DpS liker de var.
DpS lobisi o hainlere bu randevuları ayarladılar.
Heyette azılı KOMUNİST Janlanov da var Türk düşmanı ikincisi yeni yetişmiş yeteneklerden Gadjev Türkleri pek sevdiği söylenemez.
Onların yanında Amet Amet ile Hamit Hamit.
Bu iki Türk ismi taşıyan zatlar televizyonlarda görüşmelerde partiyi temsil ederler ve hiç bir zaman Türklerin lehlerinde konuşmalar yapmıyorlar.
Bunlardan ne beklenir.
DpS Türklere dönüşü beklemek ahretten birini geri gelmesini beklemek gibidir.
feyz 2019-02-01 10:49:03
Fes "ne dersi".
fes 2019-02-03 08:24:23
O dediklerinin hiç biri doğru değil, kafanın içinde oluşturduğun bir kuruntu. Ahmet Doğan'ın zengin olduğu bir efsanedir. Ama gerçekten zenginse ben "Aferin, bulgarlardan para tırtıklaya bilmiş" diye onu över takdir ederdim. Kafan kuruntularla dolu olduğundan hayal gücü, düşünme sıfır ki HÖH diye bir parti hiç kurulmasaydı daha iyi mi olurdu, partiyi bugün kapatsak yarın cennetin kapıları açılacak mı açılmayacak mı gibi soruları hiç sormuyorsun. Sonra fes diye biri burada HÖH partisini övdü ve parti 28 sene ayakta kaldı, yoksa çoktan tarihe karışacaktı gibi bir düşünce tam geri zekalıca bir düşüncedir. Ben de zaten uzun süredir geri zekalılarla tartışıp duruyorum, orası doğru.
Fesçe 2019-02-03 09:22:25
Feska önden gelen baş geri zekalı.
Varnalı( 2019-02-03 10:18:43
Kardeşler,bu fes denen hergeleyi 2005 yılından beri bu siteden tanırım. Ben 75 yaşındayım.1960 yılından bu yana Bulgaristan'da demokratik yollardan Türklük mücadelesi veren bir Türk olarak,siz genç kardeşlerime vasiyetim şudur;- Fes hergelesi ruhunu kalbini,Türklüğünü paraya,Ahmet Demir Doğan denilen o neidiği belirsiz haine,bulgar derin devletine,emanet etmiş şahsiyetsiz,bencil, içine kapalı Türk düşmanı bir şahsiyettir. Ona verilen görevi yerine getirmeye çalışıyor.Nafile ve behudeye caba veriyor.Başaramayacaktır.Haindir,hain ölecektir.
Allah sizi doğru bildiğiniz Türklük yolundan ayırmasın!.
Saygılarımla.
Varnalı
feyz 2019-02-03 10:42:12
fes ne bu haller, konunun resmini değiştirmişler.
Önceki resim Mevltoglu vardı ,şimdi CHP genel müdürü.
Anjinsan neler oluyor ?
fes 2019-02-03 10:50:04
Akıl başta değil yaştadır diye bir söz vardır, 75 yaşına basmakla aklın da otomatik geleceği anlamına gelmez. Türklüğü ayaklarımın atına aldım, ben gürcüyüm hanımım da araptır diyen birinin peşine takılmış 75 yaşında bir Balkan türkünün aklına nasıl güvenebiliriz, değil mi? Şuursuz insanların ellerinde kazmalarla "Yıkalım HÖH, yıkalım DPS'yi, çok daha iyi olacak" diye bağırmalarına ne kadar güvenebiliriz? Aklı olan bunlara rağbet etmez, nitekim seçim sonuçlarına baktığımızda edilmediğini de görüyoruz.
Numan Nalcı 2019-02-03 11:29:47
Hakikaten, Varnalı ağabeyin dediği gibi Fes 2005 senesinden beri burada aralıksız yazıyor. O zamanlar sitenin bulgarca kısmında da tartışmalar yapılıyormuş, bizim fes bu tartışmalara katılmış. Bulgarcası biraz tutuk, rahat değil. Dobri Çuntulov ve İvan Vazov'un şiirleriyle alay ediyor, Samarsko zname tabirine Samarski çarşaf demiş.
Ali adında biri, başka bir tartışmada, benim Çavuşev ailesiyle bir akrabalığımın olup olmadığını sormuş. Hayır yok. Fes'in belki vardır, orasını bilemem. Ben tamamen tarafsız biriyim, atomun içinde netronlar gibi. Saf hakikatla ilgiliyim, ama bulgaristan türklerinde gelişmiş, her şeyi olduğu gibi bilmek isteyen bir komu oyu olmadığından konular bir yere kadar açıklanabiliyor.
Ukrain 2019-02-03 22:21:06
Varnalı , Rüstem Aziz Rüstem mümum. İki çeşit aldı olduğu gibi iki alfabeli afı var.

Facebook’ta işte bazen Türk bayraklı toplantılar yayınlıyor işte türkiyeden birileriyle resim paylaşmayı milliyetçilik Türkçülük sanıyor. Burayada gelip saçmalayıp laf ettiğin sanıyor.

İnsanlara hergele demeyi bir halt sanıyor. Hem Nazım hikmetçi hep dinci hem Atatürkçü hem cemaatçi hem erdoğancı. Kısacası aklı bayağı karışık.

Şu Nesrin sipahiden tek farkı onun erkek versiyonu olması.
fes 2019-02-04 08:05:45
Çok doğru, insan hem Nazımcı, hem dinci hem Atatürkçü hem de Erdoğancı olamaz. Ama yaşını başını almış bir kişiyi çok fazla çekiştirmek de doğru değil. Hergele sözcüğünü o sonradan öğrenmiş, tam manasını bildiğini sanmıyorum. Bulgaristan türklerinde hergele sözü yoktur.
Sınırboyundan 2019-02-04 10:37:10
Hergele hayvan sürüsüne denir.

Dincilerin şu üç şeye düşman olduklarını senelerce söyledik.

Doğaya, insana ve hayvana.

Aynı anda birçok ideolojik görüşe sahip olmasının nedeni ben her ipte oynarım. Kurnazım. Adamı alıp satarım demek istiyor.
feyz 2019-02-04 11:55:40
Türkçülük, Bulgarcilik ve genelde ırkçılık iyi bir şey değil, feminizm daiz bir nevi kadın ırkçılığı.
Önemli insan değerlerine sahib insan olmak.
Bu yazım son olsun Kircali Forumda.
fes 2019-02-04 12:46:30
Türkçülük yapmak iyi değilse arapçılık, gürcücülük, çerkezcilik, kürçülük mü yapalım. Herkes kendi milliyetçiliğini yapacak türklere geldi mi, yook olmaz; var mı dünyada böyle aptallık? Türkçülüğe dayalı bir devleti Osmanlı 1850 senelerinde kursaydı Balkanlardan kimse bizi söküp atamazdı. Türkçülük yapmak kötü diye diye bağrımızdan koca koca parçaları koparıp aldılar. Nasıl aldılar? Bulgarcılık, sırpçılık, yunancılık, arnavutçuluk, arapçılık yapa yapa aldılar. Sadece ermeniler büyük parça alamadılar; çünkü Talat, Enver, Mustafa Kemal Paşalarla türk milliyetçiliği uyanmıştı. Emperyalistler ve İsrail bunu çok iyi bildiklerinden Türkiye'de dinci melanete destek verdiler ve arapım, gürcüyüm, kürdüm diyenler ortaya çıktı. Bizler de sapına kadar türküz ve Türkiye türklerindir diyoruz.
Varnalı 2019-02-04 15:10:07
Fes,Bulgaristan Türk gençlerinin kafasını karıştırmaya son vermenin zamanı çoktan gelmiştir.Seninle bu forumda 2005 ten bu yana yüzlerce defa tartıştık.Ya olduğun gibi görün,yahut'ta göründüğün gibi ol!.Öğlene kadar Türkçü,Turancı.....Öğleden sonra Doğancı,bulgarcı,amerikancı ve bilmem daha neci.Seni sevdiğim için birçok defa ikaz ettim!.Türkün müslümanlığıyla dalga geçme.Okuduğun yüzlerce feylosof kitaplarından olacak ki,feylosof olamamış,fakat kafayı yemişsin.Tedavi ol,yalnızlıktan ve interneten biraz'da olsa kurtul,insan ve toplum arasına çık.Kafayı üşütmüş yetmiyor,bir de şartlanma hastalığına yakalanmışsın.İslâmofobi ve Erdoğanfobi hastalığın cabası.Patronun A.Doğan gibi bulgar derin devletinin adamıysan,sözüm yok.
Ama yok,temiz gerçek bir Türksen,acil tedaviye ihtiyacın var gardaş.
Varnalı ağbeyinin bir bildiği var ki,sana rica minet'te bulunuyor.Seni seviyoruz Fes.Unutma!...
Saygılarımla.
Varnalı
Mehmed Hodja 2019-02-04 16:37:48
Kozmos çarpıcasıcılar kuzenim fes'e çok yükleniyorsunuz. Dikkat edin elimden kaza çıkasın!
Deli efe 2019-02-04 18:12:53
Söküp söküp alınan bu kocca koca parçaları,kim vatan toprağı yaptı Fes?.Sen mi?...Yoksa Osmanlı Türk Sultanlarımı?.Osmanlı Türkiyesinle,Cumhuriyet Türkiyesini ayıramasın.Ayırdığın anda uçuruma gidersin.Osmanlı Selçuklunun,Cumhuriyet Osmanlının devamıdır.Tarihi gerçek budur.Böyle biline.Aksini idda eden,bizden değildir!.
fes 2019-02-04 18:43:59
Hayatında hiç bir kitap, bilimsel makale okumamış biri kalkıp şunu biliyorum bunu böyle yapmalı afra tafrasıyla ortaya çıkarsa bilin ki aptalın tekidir. Onun yapması gereken eski köylülerimizin yaptığı gibi susmak ve bilen adamları dinlemektir.
Soruya bak be! Koparılan parçaları kim vatan toprağa yapmışmış.Bir de sen mi diye bir soru sallamış. Zurnaya bak be! Ömrüm bin sene olsaydı belki yapardım, ama maalesef o kadar yaşamak imkansız. Ne var ki, soylarını devam ettirdiğim dedelerim elde kılıç bir çok yeri vatan toprağı yaptı. Osmanlı'nın Türkçülüğe sarılmayarak, türkleri hor görerek devleti nasıl çökerttiğini kavrayacak hayal gücü bir zurnada olmaz. Zurna bön bön bakar aptal sözlerini tekrarlar da tekrarlar.
Varnalı 2019-02-05 07:36:33
Fes,zurna senin babandır.Sende zurnanın son deliğisin.Sakın ola kendini bir b.k sanma.Sonra hüsrana oğrar,üzülen sen olursun.Tarih boyunca Türklerin
yaptığı savaş barış anlaşmalarında(galibiyet ve yahuta malübiyet)TÜRK kelimesi,TÜRK sözü yazar.Osmanlı yazmaz.Feylosofların kedi/köpek kitaplarını okumaktan,zamanın yetmemiş belli.Aksi taktirde okuyacağından eminim.Osmanlı yazsa ne olur Fes?. OSMAN GAZİ BİZİM TÜRK ATAMIZ DEĞİLMİ?.Bugün ben ,sen, biz Bulgaristan Türkleri,OSMAN GAZİNİN KONUŞTUĞU ANA DİLİ TÜRKÇEMİZİ KONUŞUYORUZ.
Ana dillin senin etnik kimliğinin değiştirilemeyen yegâne ve tek tapusudur!.
Not:-Bahçeni hortumla suladığın için olacak ki,Antalyada seraları yerle bireden felâkete Deliormanda ve Osman Gazinin konuştuğu Türkçede HAMAS denir Fes.
Saygılarımla.
Varnalı
fes 2019-02-05 11:32:47
Varanalı, sen yaşını başını almış bir adamsın, seni muhatap alarak daha fazla kırmak istemiyorum. Okumamış biri tarih marih bilmez, hiç bir şey bilmez; en kötüsü de bilmediğini bilmez. Buraya gelen bir çok kişinin kurduğu cümlelere bakarak düşünsel manada kaç paralık adam olduğunu net görebiliyorum. Nasıl görebiliyorum bunu ben? Düşünce, bilgi ve görüş bakımından kendimi geliştirmiş olduğumdan görebiliyorum Peki benden başka gören başka kimse buraya gelmedi mi; geldi ve geliyor, ama onların sayısı parmakla sayılacak kadar az. Aptal birinin beni küçümsemesi beni hiç ırgalamaz; aptal aptal olduğu için zaten bunu hep yapar. Yapsın, beni ırgalamaz.
Varnalı 2019-02-05 16:04:20
Baba parasınla hayatını idame etirenin neresi akıllı.Evinin tulaları kitaptan olsa ne yazar.Hareket bereket yok. Aile,çocuk yok.Ortam,arkadaş,toplum, faliyet,mangal yürek nanay,yok!. NE VAR?
Alevi mesebine mensup olman,Din düşmanlığı,Osmanlı ve R.T.ERDOĞAN düşmanlığı yapmanı gerektirmez.İnsan ol,Türk gibi yaşa.
Bu siteden Türk'ü küçümseyip,gyâvuru savunma.
Bulgaristan Türk gençlerinin kafasını dezenformasyonla karıştırmaktan vazgeç.
Egostlik,bencilik,tek ben bilirim,ben okumuş,diğerleri cahil ayaklarını bırak. Havada uçma,biraz da yere bas ki,kanadın kırıldığı an canın az yansın.A.Doğan ve bulgar hayranlığını anlamak zor.Okuduğum dediğin kitaparla örtüşmüyor.Ya hainsin yahuta çok okumaktan kafayı sıyırmışsın.
Saygılarımla.
Varnalı
fes 2019-02-05 16:19:51
Manda gibi dümdüz kafalı dediğimde kızma, çünkü o hakkımda yazdıklarını tamamı yanlış. Alevi falan değilim - alevi olmak kötü bir şey değil bu arada - onun bunun düşmanı değilim, ama ben gürcüyüm hanımım da araptır diyen birine hayran olan üç beş Balkan türkünü küçümsüyor ve çok aptal buluyorum. Baba parası yemiyorum, yemedim, ailem ve çocuklarım da var. Esas Doğan ve hareketine karşı olanlar bulgar hayranıdır. Okuduğum kitaplarla davranışlarımın örtüşmediğini sen bilemezsin; çünkü sen onları hiç okumadı. Senin bir siyasi görüşün olamaz. Bir köylü ve hiç eğitimin yok. Sen sadece susman, ihtiyaç hasıl olduğunda aklı başında olanlara akıl sorman lazım. Gerisi hikaye.
Ovacıklı Tuncel 2019-02-05 16:46:59
Varnalı abi, herkese kitap okumamış cahil yaftası yapıştıran, çok kitap okumakla övünen Fes ile maymunlar arasındaki tek fark Fes'in konuşuyor olmasıdır. Türk töresinde kendinden yaşça büyük insanlara hakaret edilmez en azından asgari saygı gösterilir, bu kafasına soktumun kızılbaşı kimsenin yaşına başına bakmadan önüne gelene hakaret ediyor. Abi bunu yolda görsen suratına tukurmekle bile zaman kaybetmek iztemezsin.
rE 2019-02-05 17:37:52
21 ci yüzyıla geldik ve gördük ki postmodernizmin insanlığa bir faydası yok.

Ahmet DOĞAN . 2013. NDK.

Varnali aga 75 yaşımdayım hayatım siyaset içinde geçti diyorsun. Peki Pıstmodernizm nedir?
rE 2019-02-05 17:39:03
Postmodernizm olacaktı. Klavye atasından dolayı özür.
fes 2019-02-05 18:47:02
Postmodernism'ın ne olduğunu bilsin ben dişimi kıracağım. Sözüm söz. Kavramın etimolojik açılımını yapabilir mi en azından. Hayatta yapamaz; etimoloji de neymiş diye bön bön bakar ve kulağının üstüne yatarak susmayı tercih eder. Ovacıklı Tuncel hayvanı yapabilir mi? Hayvan ve sonsuz zurna biri bunları hayatta yapamaz. Ne yapar, ekranın arkasından galiz küfürler savurur, ama denk gelip de karşıma bir çıksa süt dökmüş kedi gibi pıs diye pısacağı kesindir. Bir dakika sonra ağızının burnun kırılvereceğini bilir ve pısar. Bunlar hep böyledir, hainlikleri kişiliklerinin özündedir.
rE 2019-02-05 21:53:12
Varnalı, 1812 de Napolyon’un Rusya’ya savaş açması Balkanlar’da neyi etkilemiştir?

İki kelimelik bir cevaptır.
Varnalı 2019-02-05 22:33:25
Fes,
1989 yılında Türkiye ye göç etiğine göre,postmodernci akımına katılmış ve kapılmış olabilirsin. POSTMODERNİZMİN TÜRKİYE ENTELEKTUAL PAZARINDA GÖRÜCÜYE ÇIKTIĞI YIL 1990 yılı.Biz gelenekçiyiz.Gelenek ve törelerimizden ödün vermeden ömrümüzü yaşıyoruz.Halimizden memnunuz.
Gelelim okumuş kızan Fes'in iddalarına.Gardaş,senden başka okuyan ikinci bir şahsiyet,ikinci bir insan yok,öyle mi?.Seni gidi egoist seni!.Sende utanma,edep yok ki insan olasın.Okumuş adam olmuşsun,insan olamadıktan sonra,kıymetin değerin yok.Ben senin gibi 1989 da soydaş kontenjanından sınavsız T.C.de üniversteye giriş yapmadım.İstanbul,Bursa ve ya İzmirde yaşamıyorum.1970 Sofya Kliment Ohridski mezunuyum. Varnada ikâmet etmekteyim.Ağilemde,çocuk ve torunlarımda okuyup eczacı,avukat, uzman doktorlar,profesör,öğretmen,üniversite hocaları olanlar var.İlede söyleteceksin fes.Zor adamsın. Sadece ben okudum,bilgi deposu benim havasını bırak.Havalanma,yere bas. Ben akılı adamım,benden başka okumuş ve akıllı yok ayaklarını terket.
İnsan ol,kıymetin bilinsin!.
Saygılarımla.
Varnalı
hergele 2019-02-06 11:12:01
HERGELE sözünü eğer dedenlerden ya da nenelerden birilerş sağ ise SOR.
HERGELE BG Türklerin lügatında vardı var da olacak.
SEN GAVURCU olduğundan Türkçe kelimleri bilmesin.
Bilmne de gerek yok.
fes 2019-02-06 12:32:29
Hayvana ben hayvan derim, lafı uzatmaya hiç gerek yok. Bulgaristan türklerinin kullandığı dil içe kapanık köylü dilidir. Bulgarlar Osmanlı'dan kopmalarıyla şehirli ve kültürlü türkleri hemen kovdular, böylece köylerde yaşayan türklerin dili konserve olmuş bir dil haline geldi. Ne var ki hayvan biri bu dediklerimi asla anlayamaz, bu da normaldir.
Varnalı 2019-02-06 14:13:37
At,hergele.beygir,kısrak hepsi dört ayaklı.Binek için kulanılan ve arabayı çekmek için koşulan hayvan.Şanlı Türk ecdadımın üzerinde doğdu,savaştığı,üç kıtayı fet edip,vatan toprağı yaptığı ve üzerinde savaşırken şehit düşüp öğlen hayvandır hergele.Kurban olduğum güzel at güzel hergele,yine şaha kalk.Kalk ki nal izlerini mühür gibi bastığın toprakları öpeyim!...
Saygılarımla.
Varnalı
Deli efe 2019-02-06 14:29:31
Bu fes sahiden hasta.Adama bak ya...Şimdi de köylerde doğup yaşayanları,küçümseyip alay ediyor.Gerçekten yalnızlıktan ve feylosofları okumaktan kafayı sıyırmış.Panik atak,şizofreni belirtileriyle beraber,birde megolomani(kendini büyük görme) hastalığına yakalanmış.Vah ki ne vah!..
Arkadaşın acilen akıl hastanesine yatması gerek.Kendisi rıza göstermeyeceğine göre (genelde tedaviyi kabul etmezler) bizlerin elbirliği ve gayretiyle yatıralım ve tedavisini yaptıralım.Ne dersiniz?....
...
Er 2019-02-06 16:10:37
Varnalı! 1989 yılında Türkiye’ye göç edenleri suçlar gibi bir halin var. Tıpkı bulgar faşistleri gibi. Konuştukça açılıyorsun.

1989 yılında göç edenlerin devletin bazı imkanlarından yararlanmış olmalarıda zoruna gidiyor. Bulgar faşistleri ile ortak Çok sevinçlerin var.
Varnalı 2019-02-06 19:21:31
Er kardaş,kimseyi suçladığım yok.Jifkof gidin,Özal gelin dedi,benim garip ve çilekeş BG.Türküm ne eylesin.Sözüm herkesi küçümseyen,kendini çok bilmiş çok okumuş taslayan,Türk devletinin saladığı imtiyazlarla yüksek öğrenime giren,geçmişini unutmuş ,insanlara yükseklerden bakan ve aleynen Türk düşmalığı yapan Fes efendiyedir. Seninle bir alâkası yoktur.
Saygılarımla.
Varnalı
Numan Nalcı 2019-02-06 20:49:28
Geriye doğru araştırmalara devam: Fes İzmirli diye biriyle çok şiddetli tartışmaya girmiş, galiz küfürler ağza alınmayacak sözler havada uçuşmuş. Fes bu küfür konusunda hiç masum sayılmaz, akla hayale gelmeyecek saldırılar, rencide edici sözleri söyleyebiliyor. Hatta bu konuda bazen direk psikolojik harp teknikleri kullandığını saptadım. Küfre küfürle karşılık vermek ahlaken doğru değil, ama Fes bu konuda kendini sırlayan biri değil, nefreti tiksintiye kadar vardırıyor. Fes ben ana baba öğretmen bir ailede ve şehirde büyüdüm diyor ama, kullandığı küfür diline bakılırsa bana daha çok köyde büyümüş gibi geliyor. Burada da bir tezat var.
Er 2019-02-06 22:17:13
Varnalı sende çok saçmaladın. Biraz frene bas artık. Hayatında hiç görmediğin tanımadığın biri hakkında onu 40 yıldır tanıyormuş gibi yazman ve yazarkende kesin doğru gibi yazman senin ruh sağlığının yerinde olmadığnı gösteriyor. Fesin gerçek hayatını bilme ihtimalin sıfır olduğu halde...birisi sana tepeden baktıysa o işi yerinde çözeceksin. Yerinde çözme cesaretin olmadığı için bu saytin yorumlarında ona buna sataşarak çözmeye çalışma.
fes 2019-02-07 10:59:52
Numanka, tamam , anladık; geriye doğru araştırıyorsun da, şehir çocuğu şunu bunu yapmaz, olsa olsa köy çocuğu yapar diye çıkarımlar yapman gülünç olmuş. Kırcaali bölgesinin şehirleri ne kadar şehir;100 sene geriye gidildiğinde köy oldukları ortaya çıkıyor. Osmanlı döneminde tek bir idare merkezi var: Koşukavak, oraya da kasaba bile denmez. Kırcaali'yi şehir bulgarlar yaptılar. Buna göre Kırcaali veya Eğeridere'de yetişen çocukla herhangi bir köyde yetişen çocuk arasında kültür bakımdan bir fark yoktur.
Varnalı 2019-02-07 12:45:52
Fes'in bulgar hayranlığı altıncı vites devam ediyor.Sadece Kırcaaliyi değil,dünyayı dünya yapan bulgarlar fes!...Bulgarları küçümseme...sonra küsüveriler ve mamana zam yapmazlar.
Saygılarımla.
Varnalı
fes 2019-02-07 13:03:28
Bulgar hayranı olduğum yargısına nasıl vardın öyle, hayret ki ne hayret. Kliment Ohritski'de okuduğun nasıl da belli oluyor. Dostoevski'nin "Budala" romanında Genral İvolgin diye bir karakter var Varnalı tam da ona benziyor. Aferin aferin!
Kara İbrahim Aga 2019-02-07 15:19:16
Fes sen gene Raskolnikofa benziyusun ilerki zmannada aynı Raskolnikof gibi terlecesin vicdan seni raat bırakmıcak.