Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7206 Lv.
GBP GBP 2.2425 Lv.
TRL TRL 0.3241 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
18 Şubat 2019
HABERLER » Kırcaali
Milletvekili Adlen Şefket: HÖH’ün Bulgaristan’ın Kalkınmasını Hızlandırma Programı yakında hazır olacak

Milletvekili Adlen Şefket: HÖH’ün Bulgaristan’ın Kalkınmasını Hızlandırma Programı yakında hazır olacak

06 Şubat 2019

Hak ve Özgürlükler Hareketi (HÖH) Kırcaali milletvekili Adlen Şefket, Kırcaali Radyosu’na verdiği demeçte,” Akaryakıt Piyasası Kanunu, daima HÖH partisinin gündemindeki konu olmaya devam ediyor, çünkü o kayıt dışı ekonomiyi ortaya çıkarma ve akaryakıt kaçakçılığı ile mücadele politikamızın bir parçasıdır. Akaryakıt ürünlerinden alınan özel tüketim vergisinden (ÖTV) elde edilen gelirler, merkezi yönetim bütçe gelirleri arasında en yüksek miktardadır ve yasadışı yakıt ticareti durdurulmalıdır. Bu, vatandaşların refahı için önemlidir. Bütçe gelirlerinin artması sosyal politika uygulamalarının arttırılmasına yol açıyor. En azından emekli maaşları artırılabilir” diye yorum yaptı.

Milletvekilinin ifadelerine göre HÖH tarafından sunulan Akaryakıt Piyasası Kanunu’nda değişiklikler yapılmasına ilişkin kanun tasarısı, akaryakıt perakendecilerinin ortaya koyduğu sorunları ortaya çıkardı. Adlen Şefket,”Onların isteklerine kulak verdik. Onlar, amaçlanan miktarda sermayeye sahip olmalarının veya güvence vermelerinin imkânsız olduğunu söylediler. Bizler de bu gereksinimlerin düşürülmesini istedik. Bunu perakendeciler ve toptancılar arasında eşitlik sağlanması ve öngörülen gerekliliklerin nihai yakıt maliyetine yansıtılmaması için yaptık. Çünkü bu maliyet yakıt kullanan herkes tarafından ödenir” dedi. Milletvekili, ilk defa Meclisteki siyasi güçlerin tam bir fikir birliğine vardığını ve onların HÖH partisinin taleplerine uyduklarını vurguladı.

Milletvekili, ”HÖH partisinin hazırladığı Bulgaristan’ın Kalkınmasını Hızlandırma Programı yakında hazır olacak. Sanırım bu belge HÖH Merkez Yürütme Konseyi oturumunda ele alınacak ve ardından kamuoyuna tanıtılacak” dedi.

Kaynak: Kırcaali Haber

Ziyaretci sayısı: 1060


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


6694 2019-02-06 20:24:49
HÖH ülke kalkınmasını sağlamak için yapması şey olduğunca yönetimden uzak durması olacaktır. Oligarşiyle siyam ikizi olan bu oluşum seçmenine ve ülkesine bir tane fatydası dokunmamıştır. DPS düşmanımın başından bile ırak!!!
fes 2019-02-06 20:59:13
Saçma ve bir o kadar da saçma bir çıkarım. Oligarşiyle berabermiş de ondan seçmenine bir faydası dokunmamış. Tümüyle yanlış, çünkü bir azınlık partisi hiç bir zaman oligarşi olamaz. Bir türk partisi olmasa türklerde ne bir milletvekii, ne belediye başkanı ne memur olarak çalışan onlarca türk asıllı olamayacağını anlayamayacak kadar aptal. Adam o kadar budala ki, türkler parti marti kurmasın, belediye yöneticisi olmasın, her şeyi bulgarlar yapsın daha iyi diyebiliyor. Utanmaz arlanmaza bak be!
7833 2019-02-07 22:41:44
fes DPS azınlık partisi mi zannediyor? Bir deTürkler parti kurmasın diyormuşuz, yuh artık! DPS eşittir Türk yanlış çıkarımdır, Bulgaristan'da Türklere faydası dokunmamış oluşumun BKP terörü madurlarını kirli siyasete alet etmelerini etik olmadığını bilmiyor musun be Dostoevski? Türkan bebe kabrini dahi parti propagandası olarak kullanmak nedir ya? ...
Şerefsiz DPS'de şerefsiz Türk var diye şerefsizlere oy verecek değiliz.

DPS olmazsa Türkler memur olmayacakmış... Hepsi yalan. Kuzey Bulgaristan'da bunun böyle olmadığını görüyoruz
fes 2019-02-08 08:09:37
Eh, tamam işte; dediğimi yüzde yüz doğrulamış oldun. Kuzey bulgaristan,'da türklerin idare etmediği belediyelerde her şey daha iyi dediğine göre, milliyetçi türk düşmanı çevrelerle aynı şeyi demiş oluyorsun: türklerin partisi martisi olmasın; kombayner olsunlar, inşaat işçisi, hamal olsunlar.
Türkan bebek ve Dostoevski çıkışların ise düşünsel manada ne kadar zavallı olduğunu gösteriyor, çingenelerin türkleri ve bulgarları küçümsemesi gibi bir şey.
3529 2019-02-08 12:57:23
fes sen felsefeci ve mantıkçı olduğunu iddia ediyorsun, ancak burada dansöz gibi kıvırıp duruyorsun. DPS kesinlikle Türkleri temsil etmediği gibi DPS=Türk doğru bir tanımlama değildir. DPS desteklemeyenler Türk değil saçma mantığını nereden uydurdun ilginçtir!!!
DPS'de olmayıp da Türk asıllı muhtar ve belediye başkanları, meclis üyeleri vardır.
Duygu sömürüsüne girip salya sümük "ürklerin partisi martisi olmasın; kombayner olsunlar, inşaat işçisi, hamal olsunlar." diye zırvalaman DPS hırsızlarını aklamıyor, aksine hırsızları Türk diye göstermeye çalışman Türk düşmanı olduğunu gösteriyor. Azılı Türk düşmanlarının partisi DPS Türk partisi olamaz. Slavi Binev'le Türklük iki zıt şeydir, sen cami kundakçısını bağrına basmaya ededur, gavur uşağı ve hırsız şakşakçısı olduğunu kanıtlamaya tam gaz devam et!
fes 2019-02-08 18:55:11
Yok öyle iddia etmiyorum, ama felsefe ve mantıktan az çok haberim olduğunu söylüyorum. Bir istisnayı genele teşmil etmek ve oradan generalizatsyalar yapmak yanlış bir mantıktır. O DPS'li olmayıp kmet, görevli olanları hangi partiden aday olduklarını açıklamıyorsun, laflar havada kalıyor.
Birine hırsız diyebilmemiz için bir mahkeme kararı olası lazım, yoksa herkes her istediğine çeşit çeşit suçlamalar yöneltebilir ama hepsi dedikodu niteliğinde boş laflar olur. Azılı türk düşmanı, sömürü gibi ifadeler senin , göründüğü üzere tuhaf dünyana ait kuruntular; bunlara bizim inanmamızı beklemiyorsun umarım. DPS bir türk partisidir, bunu bulgarların tutumlarından net görebiliyoruz.
rE 2019-02-08 21:31:53
40 ayrı rumuz ile yazan arkadaş sen Dps yı böyle 10 haber arası yorum yapmakla yıkamazsın.
Her haberin yorum kısmına yazarsan dps yi 40 güne varmaz yıkarsın. Eexxx ondan sonra Bulgaristan’da verenini Türklük verenini camiler. Svobodata na homoseksualite na lezbikite Amsterdam’dan daha fazla özgürlük gelecek zırvatistana. Allah’ın izni ile.
Varnalı 2019-02-09 11:47:53
.Öncelikle Fes'e ve diğer yorum yazan yazmayan,yorumları okuyan veyhu'ta okumayan,tüm Türk ve Müslüman kardeşlerimden ricam'dır;-
Bulgar ,,Trud bg. gazetesinde" Türkiye ve Türklerle ilgili haber ve yorumların altına bulgarlar,kendi düşünce ve yorumlarını yazıyorlar.Yazdıkları o kadar sapık ve bir okadar da Türk ve Müslüman düşmanlığı ile dolu olduğundan olacak ki, DELİORMANSKİ ve SOLOTÜRK takma adlı iki kardeşimiz,yüzlerce türk karşıtı yorum yazan bulgarlarla mücadele ediyorlar,ve gerçekten başarılı oluyorlar.Yüce Allah bu iki kardeşime bilgi,cesaret,iman ve Türk milliyetçi duygusu vermiş.Allahıma şükürler olsun ki, Deliormanski ve Solotürk gibi genç arkadaşlarımız var oldukça Türk Milletinin ufku açık,yarınları aydınlık olacaktır.
Not:-Bir büyüğünüz olarak,okumanızı ve takip etmenizi tavsiye ederim.
Saygılarımla.
Varnalı
K
Er 2019-02-09 20:46:05
Varnalı ayıptır bu yaşında male kavgasına çağırıyorsun bizi.
fes 2019-02-09 21:04:11
Evet, tartışmaya" ben de baktım. Biri türk kadınları berbat kokuyor diyor, diğeri de, yok asıl bulgar kadınları fena kokuyor diye karşılık veriyor. Cahil bulgar, türkler Afrika'da aborjinlerin yanına gitsinle diyor. Bizimkisi aborjinler Afrika'da değil Avstralya'da yaşıyorlardı diye cevap vereceğine dünya lideri Erdoğan Türkiye'yi velika dırjava mertebesine çıkardı diye karşılık veriyor. Bizim Varnalı abimiz bu harika tartışmayı okumuş ve sevindirik olmuş; türk milletinin ufku açık, yarınları aydınlıktır diyor. Çekemeyenler çatlasın patlasın artık, iyi mi?
Varnalı 2019-02-09 21:43:41
Fes ve Er gardaşlar,ben Trud gazetesinde Deliormanski ve Solotürkün yazdığı yorumları,beş yıldan bu yana takip ediyorum.Şahsen bu iki gence ve bir de İlber Ortaylıya bilgilerinden dolayı hayranım. Sadece bir yorumunu okuyup,fikir sahibi olmanıza anlam veremiyorum.Öncelikle takip edin, yorumlarını okuyun.Daha sonra fikir beyan etmeniz,isabetli olacağı düşüncesindeyim.
Saygılarımla
Varnalı.
fes 2019-02-10 11:44:28
İlber Ortaylı ile küfürbaz bulgarlara laf yetiştiren iki arkadaşı bir araya getirmen biraz garip olmuş. Bu biraz Einstein ile araba tamircisini bir ara koymak bir şey. İlber Ortaylı yazdığı bilimsel makalelerle, kitaplarla, üniversitede aldığı görevle ortada bir adam; peki Deliormanski ve Solotürk ne yapmışlar? Kıytirık "trud" gazetesinde Türkiye için çıkmış yazılara yapılan yorumlara cevaplar vermiş iki arkadaş; yani önemsiz mi önemsiz iki arkadaş. Armutlarla elmalar karşılaştırılmaz Varnalı aga. Benimle ilgili değerlendirmeleriniz de hep böyle hatalı; burada yaptığım DPS'ye destek veren yorumlar sayesinde parti ayakta kalıyor yoksa çoktan yıkılırdı diye düşünmek aptallıktır, Kendimizi bir şey sanmayalım; biz sadece burada kendi kendimize yorumlar yazıyoruz ve kimseyi de etkilediğimiz falan yok.
Varnalı 2019-02-10 15:50:11
Senin önemsiz dediğin arkadaşların,ne kadar önemli olduğunu ben beş yılldan bu yana çok iyi gördüm. Bulgarlar da görmüş olacaklar ki,Deliormanski ve Solotürkün bilgi ve cesaretini gördüklerinden dolayı kuduruyorlar.
İlber Ortaylı'ya türk vatandaşı tarih bilimcisi,Deliormanski ve Solotürk'e Bulgaristan'da yaşayan,bilgili cesur ve mert Türk gençleri,oldukları için hayranım.Fes her zaman söylemişimdir,senin bilgine de hayranlık duymakla birlikte,sapık düşüncelerine,komunist kafa yapına ve A.Doğan ayranlığına anlam veremiyor,anlamakta güçlük çekiyorum.Bir yerde eksiklik,kopukluk var.O da senin içine kapalı olmandan kaynaklandığından olsa gerek.
Saygılarımla
Varnalı.
Er 2019-02-10 16:20:25
Fes, varnalı bilim konuşacak seviyede değil. Ortada olan birşeydir.

Seni fikir bazında bazı eksikliklerinin olduğnu belşrtmiş kendince. Burayıda geçelim.

Sana aile kurmanı önermesi, yalnız izole yaşama evlen gibi önerileri nedendir? Seni neden bu kadar kadından yana şansız biri olarak görüyor. Bu sonucu neye dayanarak çıkarıyor.
rE 2019-02-10 17:51:23
Yıl 2004. Bulgaristan’da Türklerin Bulgaristan ile ilgili haber sitesi kurulmuştu.

Bu haber sitesinde haberlerin yorum kısmında Bulgar ile Türk’ün şöyle bir tartışması olmuştu. Tartışma tartmak kelimesinden gelir. Biz en iyisi atışma diyelim.

Bulgar yazmış ki Türkler elleriyle mahrem yerlerini yıkayıp sonrada o eliyle yemek yiyorlar.

Türk’ün biriside şöyle yanıtlamış. Siz bulgarlarda ağızınızla erkeğin organını.... sonrada o ağızınızla yemek yiyorsunuz.

Şimdi burada tartıştıkları konu esasında nedir? Ne Türklük nede bulgarlık. Konu bir hijyen konusudur. Türklük ile bulgarlık ile ne alakası var.
fes 2019-02-10 18:58:49
Sevginin ve saygının olmadığı yerde nefret ve tiksinme vardır. Bu karı koca ilişkilerinde böyledir, milletler arası ilişkilerde de. Bununla beraber esas önemli olan. Aptal, sahte, üstelik de çirkin karısı olan karısından hem nefret eder hem de tiksinir. Burada esas soru şudur: hemşerim o nefret ettiğin karıyla neden evlendin.
Bulgarların türklerden nefret etmeleri yanlı tarih eğitimlerinden kaynaklıdır. Bulgar tarih baştan sonuna yalanlarla dolu bir tarihtir; bu yalan tarihle beslenen her bulgar türklerden nefret etmek zorundadır, yoksa kendini bulgar hissetmez. Bana gelince bende bulgarların çoğundan nefret edip fiziki varlıklarından tiksiniyorum. Fakat benim nefretimin kaynağı onların türkleri çarpık görmeleridir; yoksa acı çeken, yaşamın ağırlığını omuzlamış bir bulgardan nefret etmem söz konusu olamaz. Milliyetçi olacağız diye insanlıktan çıkmamız gerekmez.
fes 2019-02-11 11:57:49
Trud gazetesinde çıkan yazı Çipras'ın Türkiye ziyaretiyle ilgili. Yazının sahibi kadın gazeteci olayı Türk-yunan problematiğini ayrıntılı işlenmiş ama ziyaretin ana nedeni perdelenmiş. Rusya'dan "Türk akımı" hattından gelecek gazın Avrupa'ya nereden geçecek; Yunanistan, İtalya hattıyla mı, Bulgaristan, Sırbistan Avusurya hatıyla mı. Çipras Moskova ziyaretinde Putin'den hattın Yunanistan üzerinden geçmesini istedi, Putin de "Git türklerle anlaş" dedi. Bulgarlar hattın Bulgaristan üzerinden geçmesini istiyor tabi, bu açık. "Trud" gazetesinde çıkan alt mesaj şudur: Türkiye ile Yunanistan'ın uzlaşmaz çelişkileri var, hat Bulgaristan üzerinden geçmeli. Ukrayna meselesi Türkiye'nin eline bir koz verdi: "Türk akımı" kozu. Bedava hiç bir şey yok Yunanistan'la Bulgaristan Türkiye'ye bir şeyler vermeleri lazım. Bulgar ve Türk kadınları kimilerine göre kokarlar ve ya kokmaya bilirler, ama para kesinlikle kokmaz. Bunu herkes bilir.
Tekke'li 2019-02-11 13:06:53
Fes abi sen yengeyi seçerken erkek niyetine mi seçtin abisi. Bakıyorumda yengenin kemik kütle endeksi seninkinin iki katından fazla duruyor. Hani derler ya 'erkek gibi kadın' ruh olarak bilemem de fizik olarak yemin billa eşin motamot bu deyime uyuyor.
Tabi zevkler ve renkler tartışılmazda kadın dediğin biraz narin olmalı be arkadaş, artık ne biçim zevk varsa sende.
fes 2019-02-11 16:22:42
Teke, bakıyorum da diye yazmışsın; nereye bakıyorsun hazret, evlilik fotoğraflarıma mı ulaştın yoksa? Eğer ele geçirilen resmim falan yoksa mutlaka aptal gözlerinin zaviyesinden bakıyorsundur; oradan bakıldığında her şey görülür, gerçekte hiç olmayanlar bile.
Numan Nalcı 2019-02-11 20:13:28
"Sizin vücut kitle endeksiniz, boyunuzla bağlantılı kilonuzdur. Vücut kitle endeksini hesaplamak esasında çok kolay. Ağırlığınızı, boyunuzun karesine böleceksiniz. Örneğin, 80 kilosunuz ve 1.80 boyundasınız. 1.80’ın karesi (1.80X1.80) 3.24’tür. 80’i 3.24’e böldüğünüzde çıkan sonuç 24.69 sizin vücut kitle endeksinizdir."
Kemik kitle endeksi diye bir şey yok tabi, vücut kitle endeksi var. Ve fakat adam güzel şaka yapmış, fes'e bir güzel giyidirmiş. Şakaya şakayla karşılık vermesi gereken fes ciddi ve iğneleyici karşılık vermiş. Fes'in sinirleri çok kolay bozuluyor, hemen parlayıveriyor; ev durumlarında can sıkan bir şeyler mi var acaba?
fes 2019-02-12 08:17:25
"Suç ve ceza" Marmeladov diye biri var, sarhoş, iradesiz, feleğin sillesini yemiş bir adam; bu adam bile Razkolnikov'la konuşmak isterken "Saygı dairesinde kalarak sizinle konuşabilir miyim bayım?" diye soruyor. Numanka, saygı dairesinin dışına taşmış insanlara mülayim davranmamı beklemezsin umarım. İsa peygamber gibi bir yanağına yediği silleden sonra diğer yanağı uzatacak değiliz her halde.
Sevilcan Veli 2019-02-12 11:37:18
Saygıdeğer Fes Kardeşim, sizin gibi herkese saygılı, aydınlanmacı, çağdaş bir insana saygı göstermeyen insanları kınıyorum. Eline beline diline sahip olmayı bilmezlerki bu kimliksizleşmiş Rus özentileri saygı göstermeyi bilsinler. Herkes sizin gibi empati kursa bu dünya cennet olur.
Kaşarlanmış Rus özentileri, kimliksizleşmiş batı hayranları seni anlayamazlar Fes kardeşim, bunların hepsi çöp çöplük.
Fesi'n kankasi 2019-02-12 16:16:43
Sevilcan hanim ,o Suzi siz mi siniz?
Sevimsiz Veliçik 2019-02-12 16:18:26
Saba ve senin gibilerine YUH.
“Saygı değer Fes” özellikle bu anlayış tamamen Gavur anlayışından eteye değil.
Ulan yıllardır o Fes DpS destekleyerek Türklere karşı yürütülen Bulgar politikadını destekliyor.
DpS 30 yıldır Türklerin hangi haklarını aldılar yazın da bilelim.
DpS destekçileri er veya geç TATŞH önünde HESSP vereceklerdir.
Sevilcan Veli 2019-02-12 17:26:09
Dolaylı ve alaylı anlatımla bir tersinleme yapalım dedik millet gerçek sanmış :D :D :D sadece Fes değil herkes tiye alınmış gözüküyor :D
fes 2019-02-12 19:06:46
Tersinme harika olmuş, bayıldım. Olsa olsa bu kadar olur. Tersinleme, ironi , istihza hepsi var içinde. Kuşkusuz Dostoyevski hayranı olmak kesin rus hayranlığı olduğundan en ağdalı istihzayı hak ediyor, bu tartışma götürmez bir gerçektir. Aman kişiliğime saygı gösterilsin diye buralarda yalvar yakar olduğumdan bu meşru talebimi yerine getirmeyenler, Sevilcan kardeşimizin dediği gibi kınanmalıdır. Çok doğrudur, bendeniz fes'i sadece kaşarlanmış vahabi özentileri, harika kimlikli müslüman kardeşler hayranları anlayabilirler. Bu çarpıcı gerçeğin farkına varmak üzereyim, yarından tezi yok eşimi sımsıkı bir tesettüre sokup nurlu ufuklara ulaşacağız inşallah.
Deli ormanın delisi 2019-02-12 23:26:58
Fes'te eş....., güldürmeyin insanı.
fes 2019-02-13 08:11:11
Deliormanın delisi gibi zekası geri, akıl kıt birine empati nasıl yaparsın diye kendime sordum; en azından Sevilencan baayanı memnun etmek için yaptım bunu. Deliormanın delisidir ne yapsa yeridir diye kendimi onun yerine koydum. Koymasına koydum da manda ahırının içinde yat yatabilirsen; empati dediğin de bir yere kadar abi, dayan dayanabilirsen. Dünyanın cennet olmama pahasına can havliyle manda ahırından dışarı attım kendim. Netice: dünyaya cennet gelmedi, kuşlar "Hayırlı cumalar!" diye cıvıldamıyor, sular şırıl şırıl akmıyor.
Sali 2019-02-13 15:14:37
Milletvekili Hanimin kendi kisisel sahisina saygimiz sonsuzdur. Fakat dile getirdigi konular ve özellikle bu HÖH=DPS altinda olunca Bulgaristan`in kalkinmasi ile hic ilgisi yok ve ne Bulgaristan`in, ne bir grubun veya BG`de bölgeyin kalkinmasi ile ilgisi olmasi mümkün degil.Bu tür söylentileri bizler 28 yildir cok duyduk - bunlar yalniz bos laflar. Bu tür kalkinma söylentileri HÖH partisinin sahibi gibi davranan ve saga-soya emir veren onurlu Oligarh Ahmet Demir Divan-Doganin cebine para girmeyi saglar veya etrafinda belirli cevresini ilgilendirir. Bu 28 yildir böyle olmustur ve bu Oligarh saga oldukca böyle olacaktir. Akli yerinde olan kisiyin baska düsünüp baska yorum yapmasi mümkün degil.
Sali 2019-02-13 15:15:39
Fes Kardes, su cümleleri iyi oku: Milletvekili Hanimin kendi kisisel sahisina saygimiz sonsuzdur. Fakat dile getirdigi konular ve özellikle bu HÖH=DPS altinda olunca Bulgaristan`in kalkinmasi ile hic ilgisi yok ve ne Bulgaristan`in, ne bir grubun veya BG`de bölgeyin kalkinmasi ile ilgisi olmasi mümkün degil.Bu tür söylentileri bizler 28 yildir cok duyduk - bunlar yalniz bos laflar. Bu tür kalkinma söylentileri HÖH partisinin sahibi gibi davranan ve saga-soya emir veren onurlu Oligarh Ahmet Demir Divan-Doganin cebine para girmeyi saglar veya etrafinda belirli cevresini ilgilendirir. Bu 28 yildir böyle olmustur ve bu Oligarh saga oldukca böyle olacaktir. Akli yerinde olan kisiyin baska düsünüp baska yorum yapmasi mümkün degil.
Sali 2019-02-13 15:22:54
Fes Kardesimin yorumlarini okumak ortama birazda olsa farklilik isigi veriyor. Olur olur ama, bir insan ciddi yorumlari ile bu kadar gercekten uzak olamaz ve özellikle HÖH konusunda herkesi karsi olmasi ve HÖH`e karsi yazilan her söze takilmasi herkezin dikkadini cekiyor. Fes Kardes sen istedigini dile getir, fakat gözünü seveyim yazdiklarin birazda gercegi yanimsatan renklerle olsun. Anladik senin HÖHè deli gibi sinirsiz ask oldugunu.
fes 2019-02-13 21:13:56
Bana biri HÖH parti olarak ortadan tamamen kalktığında, insanların oylarını DSP yerine ya GERB'e ya da BSP'ye verdiklerinde, Bulgaristan türkünün kimlik sorunları ve ekonomik durumu çok daha iyi olacağını mantıklı bir dille açıklasın sözüm söz siyasi görüşümü değiştireceğim.
Bir de ne olur şu oligarh moligarh sözlerinden vazgeçin, gülünç durumlara düşüyorsunuz. Azınlığa mensup bir partinin, üstelik uzun senelerdir muhalefette yöneticileri oligarh olamaz, istese de olamaz. Bulgaristan'da Avrupa'da oldu kadar olmasa da demokrasi vardır. Mesela Türkiye'den daha ileri bir demokrasinin olduğu çok açıktır. Bunları görelim ve tuhaf tuhaf şeyler söyle...
Koşukavaklı has gırcalı 2019-02-14 21:57:38
Som ağızlı Fes kapa çeneni,başlatma bana Amet Demir şoparından.Utanmaz herif,Sahara çölerinde develeri güden sağar çoban dahi A.Doğanın dolar multimilioneri olduğunu biliyorda,bir sen mi bilmiyorsun?
Yemen çölerinde bedevi çadırında yaşayan sağır ve kör arab biliyorda,bir sen mi bimiyorsun? Vay uyanık seni vay.Turancı dedenin üçüncü kuşak torunu...Hay senin.... Sen bizi aptal yerine mi koyuyorsun gâvurun çocuğu.Aklınla görüş ve muhasebeni yap.Sonradan yandım anam türküsünü söyleme!
fes 2019-02-15 11:25:43
Numanka bu Koşukavaklı has aptala nasıl cevap verirsem beğenirsin söyle bakalım. Ahmet Doğan dolar multimilyoneriymiş... Nereden öğrenmiş bu bilgiyi? Kayınçosunun bacanağı eniştesinin baldızına söylemişmiş. Diyelim ki Garaguzu çingenelerine sorduk, onlar da Ahmet Doğan'nın bir çuval dolusu parası olduğunu doğruladılar, bu durumda ne yapmamız icap eder? Hemen hırsız vaaar diye mahkemeye koşmamız lazım. Peki Kuşukavaklı as ahmak mahkemeye neden başvurmadı acaba? Avrupa birliği denetiminde olduğundan Bulgaristan'da mahkemeler çalışıyor, mesela Türkiye mahkemeleri gibi tek adama bağlı değiller. Kayınçosun baldızı eniştesine söylemiş, o da kahvede ...
eseped 2019-02-15 12:30:46
fes abibin dedikleri doğru, Ahmed Dogan zengin falan değil, obrıç ot firmi yalanını uyduran Boyko Borisov'un damatının kayınçosunun bacanağının has eniştesi. DPS hırsızlık yapsa dört dörtlük Avrupa ülkesi Bulgaristan mahkemeleri ve savcılar ve KONPİ adaleti yerine getirirler. Zaten Pırva Çastna Banka, KTB gibi bankaları hortumlayanların hepsi içeride, aksi olsaydı Bulgaristan'ın AB ülkesi olmaması gerekirdi. Bulgaristan bir Türkiye değil, cezalandırılmayan suç oranı çok düşüktür, Lukanov'un cellatları çatır çatır kan parası verdiler, yetmedi 30 yıl hapse çarptırıldılar. Bakan ve bakan yardımcısı demeden yüce adalete teslim ettiler. Borisov'un sağ kolu bile 6 aylık hapse ve 300 bin avro tazminata çarptırıldıysa düşünün ülkemiz ne kadar ileri ve çağdaş!
Deli efe 2019-02-15 12:55:17
G.t.v.r.n Fes,işini gücünü bıraktın T.C.Mahkemelerini ve başkan Erdoğanı tenkit ediyorsun.Utanmaz gâvur toomu,Bırak Türkiyeden rahat ve zenginliğ gel Bulgaristana.Gelmiyorsun değilmi,Türkiyede rahat götüne batıyor.Köpoğlu köpek,gâvurun domuzu,Bulgar sevgin popondan daha kıymetli olacak ki,bulgara dömelmekten zevk alıyorsun,Utanmaz!.
fes 2019-02-15 15:42:05
Hayvan, obrıç ot firmi kurulmasından sen neden rahatsız oluyorsun; hadi bulgarlar rahatsız oluyor sen neden rahatsız oluyorsun? Bulgar mısın, nesin? Bulgaristan kapitalist sisteme geçerken DPS sayesinde bazı türk asıllılar yararlandı, iş sahibi oldular; bundan mı rahatsızsın: tek bir türk bile hiç bir şeye sahip olmasaydı şu anda huzur içinde evinde oturacak mıydın? Avrupa birliğinden de memnun olmadığına göre Lenin gibi bir revülütsya yap da Ahmet Doğan, Borisov ve her kime gıcık oluyorsan tümünü Sofya'nın ortasında sallandır madem. İktidarda olan Borisov'u, muhalefette olan Ahmet Doğan ve BSP'yi beğenmediğine göre "da prepaşe tınka sabya" de bir revolütsya yap, görelim seni
Ramadan 2019-02-15 16:00:36
Fes Arkadasimiz Ahmet Divan hakkinda birisi oligarh sözünü kullandiginda, fes abimiz cildiriyor.Neden? Adam yaptigi isler ve haraketlerle o söze hak etmis, o müfürü kazanmis. Fes HÖH=DPS`ye deli gibi ask olmus bir abeyimiz. Ask olan, tabii, yalniz gül gülüstanlik görüyor ve DPS hakkinda bir ufak elestiriyi bile kabul etmiyor. Abicigim, fes abicigim benim, seni simdi anliyoruz. Fakat bu ask uykusundan uyanirsan kendine ve etrafindakilerine belki biraz barim yararli olursun
Ramadan 2019-02-15 16:01:29
Fes Abeyim bunu asla kabul etmez: Fes Arkadasimiz Ahmet Divan hakkinda birisi oligarh sözünü kullandiginda, fes abimiz cildiriyor.Neden? Adam yaptigi isler ve haraketlerle o söze hak etmis, o müfürü kazanmis. Fes HÖH=DPS`ye deli gibi ask olmus bir abeyimiz. Ask olan, tabii, yalniz gül gülüstanlik görüyor ve DPS hakkinda bir ufak elestiriyi bile kabul etmiyor. Abicigim, fes abicigim benim, seni simdi anliyoruz. Fakat bu ask uykusundan uyanirsan kendine ve etrafindakilerine belki biraz barim yararli olursun
fes 2019-02-15 16:22:13
Ahmet Doğan'a istediğini de, beni ilgilendirmez. Ben kavramların çarpık , alakasız kullanılmasına kızıyorum. Yav, bizim türkler bu kadar aptal nasıl olur diye kızıyorum. Oligarşi küçük bir zümrenin iktidarı ele geçirmesi demektir. Ahmet Doğan bir azınlık partisinin kurucusu ve lideridir, ve uzun zamandır muhalefettedir. Söyle bakalım: iktidarda olmayan biri nasıl oligarh olabilir? Partiyi bulgarlarla bir olup yıkmak, yok etmek mi istiyorsun? Amacına ulaşırsan sevincinden zıp zıp oynayacak mısın?