Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7182 Lv.
GBP GBP 2.2751 Lv.
TRL TRL 0.3194 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
24 Mart 2019
HABERLER » Bulgaristan
Fahrie Murad DOST Partisinden İstifa Etti

Fahrie Murad DOST Partisinden İstifa Etti

16 Şubat 2019

DOST Partisi Merkez Yürütme Kuruluna / MYK/ üyesi Fahrie Murad Kırcaali Haber gazetesine gönderdiği beyannamede partiden istifa ettiğini açıkladı. Beyannameyi aşağıda sunuyoruz.


DOST Partisi Merkez Yürütme Kuruluna
ve DOST Partisi Merkez Karar Yönetim Kuruluna


Saygıdeğer arkadaşlar,

İşbu beyannamede DOST partisinde yer aldığım tüm pozisyonlardan ve üyelikten istifa ettiğimi bildiriyorum. Bu kararımı herhangi bir tarafın baskısı olmadan aldığımı ve tamamen şahsi bir karar olduğunu vurgulamak isterim.

Son aylarda DOST partisi, kuruluş temellerini oluşturan fikirlerinden ve değerlerinden uzaklaştığı, benimsemiş olduğu ilkelerden ve hedeflerden sapmış olduğu, toplumun ve seçmenin de beklentilerini karşılayacak durumda olmadığı açıkça görülmektedir. Partinin yapılanmasındaki birliğin ve beraberliğin yitirmek üzere olduğu bu dönemlerde, merkezi ve yerel teşkilatlarda da gerginlikler birikmiş, giderilemeyecek derecelere ulaşmıştır. Seçmenlerin ve işbirliği içerisinde olduğu taraflar karşısında, bir değişim partisi olarak, kaybettiği imajı ve güveni geri kazanmanın zor olduğu bir sınıra ulaşılmıştır. Bu durum DOST partisini gerçeklerden uzaklaştırmış, yönetimini ise boş hayallerin peşine düşürmüştür.

Bu nedenle, Başkan ve Başkan Yardımcıları başta olmak üzere, partinin üst politikalarını yürüten makamlar benim gözümde itibarını ve güvenini yitirmiş olup, partinin politikalarına da katılmadığımı beyan etmek istiyorum.

Partinin bu duruma gelmesinden dolayı kimsenin onuruna, şeref ve haysiyetine saldırıda bulunmuyorum. Bu duruma düşmemizin sorumluluğu hepimize aittir, hepimizin buna elbet katkısı vardır. Ancak insanımıza ve halkımıza boş umutlar vermenin adaletli ve dürüst bir davranış olmadığını düşünüyorum.

Yukarıda saydığım nedenlerden dolayı partiden ayrıldığımı ilan ediyorum.

Saygılarımla, Fahrie Murad

Kaynak: Kırcaali Haber

Ziyaretci sayısı: 1507


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


fes 2019-02-16 16:47:21
DOST tarihin çöplüğüne gitti, bize ise tek Türk partisi DPS'de birleşmek kalıyor. Ahmed Dogan'ın her insan gibi yanlışları olabilir, olmuş da olabilir.
Bulgaristan bir Türkiye değil, adalet de tıkır tıkır işliyor, DPS on senedir muhalefette, yani hırsızlık olsa çoktan cezalandırılırdı.
Fahriye Murad Filibe'den DPS MV adayıyken "prefentsialen vot" sayesinde meclise girememişti. Mestan'ın peşine takılması yanlış olmuş. Oysa DPS teşkilatında çok iyi şeyler yapabilirdi, hatta yaklaşan Avrupa Parlamentosu seçimlerde aday bile gösterilebilirdi. Olan olmuş, zararın neresinden dönülse kârdır, aktif siyasete devam etmek isterse DPS'ye büyük özür borçlu.
Fes Takipcisi 2019-02-16 17:29:28
Fes abicigim, senin icin Ahmet Dogan neredeyse "Allah" ve sen DPS`ye deli gibi ask oldugun bilinen bir insansin. Askin ne gözü var ne kulaklari, yani sen DPS`nin eksiklerini görmüyorsun ve simdiye kadar sevdali halinde görmen mümkün degil. Gözünü seveyim, yapma bunu, insanlari yalnic yola, yani 28 yildir Türk ve Müslümanlarin sorunlarini, dertlerini ihtiyaclarini duymak bile istemeyen Ahmet Doganin yanina ve onun özel sirketi DPS`ye gönderme. DPS`de Ahmet Dogan ve yanindaki 100-150 kafalari yikanmis yöneticiler (= yani askerler) oldukca, DOST`ta Mestan ve yaninda 7- 8 kisi oldukca ve Kasim Dalin partisinde yönetimde komunistler zamaninda kafalari yikanmis 8-9 kisi oldukca Bulgaristan`da Türkler ve Müslümanlarin haklarini savunacak ve onlara gercek hizmet verecek parti yoktur ve olamaz. Ne zaman bu "YÖNETICELER" kenara cekilip öne gercek hizmet vermek ne oldugunu bilen kisiler gectiginde BIRLIK-BERABERLIK-HEPIMIZ ELELE anlayisi hüküm edecektir.
Demokrasi Takipcisi 2019-02-16 17:57:42
Fes Abi, sana zahmet olmazsa bunu kafana koy ve hic unutma:
DPS`de Ahmet Dogan ve yanindaki 100-150 kafalari yikanmis zavalli yöneticiler (= yani askerler) oldukca, DOST`ta Mestan ve yaninda 7- 8 kisi oldukca ve Kasim Dalin partisinde yönetimde ayni sekilde yönetimde 8-9 kisi oldukca Bulgaristan`da Türkler ve Müslümanlarin hakiki, gercek haklarini savunacak ve onlara samimiyetle gercek hizmet verecek parti yoktur ve olamaz. Bunlarin kenara cekilmeleri mecburdur, cünkü bunlarin gecmisi, su anda göstergeleri, kafalari ve düsünce cipleri olumsuz kaynaklara bulasmistir ve bundan dolayi, bu insanlar bu kafalarla, bu zihniyetle, kafalarinda bulasik bu ciplerle adalet, merhamet ve halka hizmet verme politikalari üretmeleri mümkün degildir. Ne zaman bu "YÖNETICELER" kenara cekilip öne gercek hizmet vermek ne oldugunu bilen kisiler gectiginde BIRLIK-BERABERLIK-HEPIMIZ ELELE anlayisi hüküm edecektir. O zaman birlik-beraberlik, kardeslik-esitlik, saygi ve merhamet ve BG`de diger gruplarla hosgörü anlayisi ve birbirimize deger verme icin konusabilecegiz ve o degerleri gercekte hissetmeye baslayabilecegiz. Fakat bizler bu temizlik yolunu hep birlikte gecmeliyiz. Bu temiz yola gir
D: 2019-02-16 18:18:56
" Oysa DPS teşkilatında çok iyi şeyler yapabilirdi......."
Yorum yok....
Vatanseven 2019-02-16 18:38:36
Sözde Bulgaristan`da Türk ve Müslümanlarin Haklarini savunan üc parti var: DPS=HÖH, NPSD= HSHP ve DOST. Fakat bu üc partide yönetimler ( DPS-Onurlu sef ve 250 kisi genis yönetim; NPSD- baskan ve yönetimde 15-20 kisi ve DOST - baskan ve yönetimde 8-10 kisi) gecmisleri takintili ve su andaki kafalarinda cipler ve düsünce merkezleri olumsuz antidemokratik ve adeletsiz hadise ve anlayislara bulasmis) simdiye kadar bu nedenlerden dolaya Halki ve Halkin sorunlarini unuttular. Yaptiklari is, üc parti icinde ve partiler aralarinda kavgalar, birbirlerini incitmeler, suclamalar, kazanc paylasimi savaslari yürutmek ve Halki gereksiz konulari gündeme getirerekHalki caresiz ve belirsiz bir durumda tutmak.Kardeslerim, biraz sabirli olalim, su veya bu partiyi savunmaya veya suclamaya kalkmiyalim. Birinci, durumu anlayalim, ikinci, gereken temizligi yapalim ve ücüncü, bize bir parti eter, fakat o parti o kafalardan, o bulasik ciplili yöneticelerden serbez olan parti altinda toplanalim ve bir olalim. O parti, su andaku o uc isimden biri olabilir, dördüncü isim gerekmez. Cünkü sorun parti isim sorunu degil.
fes 2019-02-16 19:29:53
Yukarıda adım kullanılarak yazı bana ait değil, ama adamın dediklerine katılıyorum. O kinaye yapmış ama ben tam da öyle düşünüyorum.
Er 2019-02-16 20:32:11
Fes bu tip Kişiler DPS’a dönerlerse şayet deseler ki biz yanlış yaptık tekrar DPS bin insafına sığınıyoruz. Bu durumd kabul edilmelimidirler.
fes 2019-02-16 21:12:18
Valla Dps onları kabul eder mi etmez mi, orasını bilemem. Her şeyi, her doğruyu ben bilirim gibi bir iddiam yok. Ama "yanlış yaptık, insafına sığınıyorum" gibi tabirler kişinin öz saygısını incitir. "Sultanım, kralım, affına sığınıyoruz" gibi tabirler feodal sistem zamanından kalmadır; cumhuriyet, demokrasi ve vatandaşlık kavramlarına terstir.
fes 2019-02-17 08:22:31
Ahmet Doğan yetmişe yaklaşmadı mı, o işlerde hala bezi varsa aferin ona, demek bir fenomen. Ama ben hiç sanmıyorum, ahı gitmiş vahı kalmıştır. Filibeli Hamdi ben bilir kişi değilim. Geçenlerde "Trotskiy" bir rus filmine baktım. Keçi sakallı revulüttsiyoner Toçki kadın konusunda fena azgınmış. V imeni revalütsya deyip üçe beşe bakmıyor. Müthiş bir filim. Bu filme bakmakla rusçu oldum mu olamadım mı, Sevilcan hanım söylesin artık.
Filibeli bilir kişi 2019-02-17 09:54:58
Fes senin A.Doğan hayranlığın,çok yakında senide Boyanadaki saraya götürecek.İşte ozaman,arkanda hisetiğin acının derecesine göre,Doğan'ın ,,ahı mı gitmiş,vahı mı kalmış" muhasebesini daha gerçekçi yapma şansını yakalarsın.
fes 2019-02-17 11:45:39
Hep öyle diyorsunuz da, şimdiye kadar bir Allah'ın kulu gelip de "Bak sen Ahmetço Duvanı fena halde savunuyorsun, gel Sofya'lara, kalçalı bulgar manitalarıyla doya doya gününü gün et" diyen olmadı.
Her siyasal partinin bir genel merkezi olur ve bu genel merkezlere saray denmez. Saray kim der? Türklerin kurduğu partinin genel merkezini içine sindiremeyen içi türk düşmanlığı ve nefretiyle dolu faşist bulgarlar der. Peki bir türk de genel merkez binasına saray derse ne olur. O türkün yedi sülalesi sinkaf edilir ve de cehennem zebanisi ilan edilir.
Hasan 2019-02-17 14:48:41
Fes abicigim, cözüm DPS`den DOST`a gitmek veya DOST`an DPS`ye gitmek veya DPS - NPSD - DOS asari yukari parti degistirmek degil ve asla olamaz. Eter artik, uyan senda biraz, bu üc partiden su veya bu partiyi savunmuyalim veya suclamayalim. Sorun olan kafalarinda "bulasik hastalikli antidemokrat cipleri olan" Ahmet Dogan ve yaninda yönetim, Lütvi ve yaninda yönetim, Orhan ve yaninda yönetim - bu kafalar Halka hizmet verme, Halkin haklarini savunucu siyaset üretmiyorlar ve kafalarinda bu "hastalikli" ciplerle oldukca Halk lehine siyaset üretmeleri mümkün degil ve olamaz. Cözüm bunlari yantarafa cekmek ve yerlerine Halka hizmet vermek ne oldugunu bilenleri getirmektir.
Hasan 2019-02-17 14:49:50
Fes abicigim, cözüm DPS`den DOST`a gitmek veya DOST`an DPS`ye gitmek veya DPS - NPSD - DOS asari yukari parti degistirmek degil ve asla olamaz. Eter artik, uyan senda biraz, bu üc partiden su veya bu partiyi savunmuyalim veya suclamayalim. Sorun olan kafalarinda "bulasik hastalikli antidemokrat cipleri olan" Ahmet Dogan ve yaninda yönetim, Lütvi ve yaninda yönetim, Orhan ve yaninda yönetim - bu kafalar Halka hizmet verme, Halkin haklarini savunucu siyaset üretmiyorlar ve kafalarinda bu "hastalikli" ciplerle oldukca Halk lehine siyaset üretmeleri mümkün degil ve olamaz. Cözüm bunlari yantarafa cekmek ve yerlerine Halka hizmet vermek ne oldugunu bilenleri getirmektir. Fes abicigim, bunu senin kafan anlayip kabullenebilecekmi?
Er 2019-02-17 22:54:42
Fes :) ironi amaçlıydı sorum.
Dağlı 2019-02-18 07:11:05
Fayriye hnmn ayrılmasına üzüntümü belirtirim ancak tabi ki kimsenin yeri boş kalmaz DOST yeni oluşumu iyi yapmalı
dps halkın ona verdiği güveni ıspatlıyamadı
DOST ile Kasım DAL birleşmeli
Sevilcan Veli 2019-02-18 10:53:36
Aha Fes soru sormuş. Dünya klasiklerini okumak adamı bozmazda gızılbaşlık adamı bozar. Allah aşkına fes sen sadece Rusçu, Rus çocuğu dekilsinki, Türk unsuru hariç sende ne ararsan var: amerikan, ingiliz, fransız, alman, bulgar, yunan, sırp ve daha niceleri, konsorsiyum çocuğusun yavrum konsorsiyum. Yani özetle onun bunun projesinin çocuğusun.
D: 2019-02-18 12:57:53
Evet
Bu proje amorte olmuş. Acil yenisine ihtiyaç var.
Mesela "Bes", "Nes,","Shes", "abtes- bu olmaz"
"Kes",Ses.
Öneriler çok.
fes 2019-02-18 21:57:25
Türk unsuru ne demek? Türkün unsuru diye bir şey mi olur yahu, amma da yaptın ha! Ben de seni ironi yaptığına göre zeka kırıntıları olan biri zannetmiştim. Kızılbaşlık insanı niye bozsun ki? Ben kızılbaş değilim ama farz edeli kızılbaşım, bu beni niye bozsun. Dinci, ümmetçi, bağnaz, kakavan olmak Türk olmak mıdır? Var mı öyle bir şey, olabilir mi? Bir kere dincilik milliyeti ret eder; milliyetin içinde din vardır ama dincinin içinde milliyet yoktur. Ben kemalistim; kemalizm dinciliği ret eder, baş örtüsü dayatmasını ret eder, dinselleştirilmiş eğitimi ret eder, toplumu dini kurallara göre yönetilmesini ret eder.
milliyetçi 2019-02-19 14:30:55
BÖLÜNEREK HİÇ BİR YERE VARILMAZ BUNU HALA ANLAYAMADINIZ BÖLÜNÜYORSANIZ BİLİNKİ BİRİLERİ SİZİ YÖNETİYOR VE YÖNETMEYE DEVAM EDECEK.ÖRNEK İLK BALGÖÇ KURULDU TEKTİ CUMHURBAŞKANI BAŞBAKAN BAKAN BURSAYA GELDİMİ BAL-GÖÇE GİTMEDEM BURSADAN AYRILMAZDI.ŞU AN 15-20 TANE DERNEK VAR HİÇ BİRİNİ KALE ALAN YOK AKILLI OLUN BİR ÖNCEKİ SEÇİME TEK PARTİ OLARAK GİRİLSEYDİ EN AZ 3-4 MİLLETVEKİLİ DAHA FAZLA ÇIKARDI SİZ ÇENE YARIŞINA DEVAM EDİN
İnsaniyetci 2019-02-19 16:48:03
Fese, ve miliyetciye katılmıyorum.
fes 2019-02-19 19:09:54
Aman ne üzüldüm katılmıyorsun diye. Oysa ne ihtiyacım vardı aptal birinin aramıza katılmasına. Yapma etme katıl diye zurnaya yalvarsam mı acaba.
fes 2019-02-20 21:23:54
Dps'ye karşı olanların sayısı ne kadardır diye hiç merak ettiniz mi? Ben bu konuda biraz kafa patlattım ve şu sonuca vardım: Kuzey Bulgaristan'dan beş on büyük baş hayvan ve Kırcaali'den üç beş küçük baş hayvan; hepi topu bu kadar eder.
milliyetçi 2019-02-21 15:05:21
KATILIRSIN KATILMASSIN O SENİN PROBLEMİN AMA GERÇEK MEYDANDA ORTAYA SOMUT Bİ NEDEN KOYAMIYORSUN AMA ÇAMUR ATABİLİYORSUN SEN BELKİ ALIŞMIŞ OLABİLİRSİN YÖNETİLMEYE ODA SENİN BİLECEĞİN İŞ
fes 2019-02-21 16:35:13
Aklın yolu bir, bak işte milliyetçi arkadaş da benim gibi düşünüyor. Ne diyorlardı: DPS etrafında toplanmak en akıllıca tutumdur diye düşünen sadece ben imişim. Bu efsane de çöktü. Azınlıkta olan biz değil sizlersiniz ey birlik düşmanları.
D: 2019-02-21 20:49:48
Fese, ve miliyetciye katılmıyorum.
Bunun neresinde çamur atmak var. Üstelik fesinde umurunda değilmiş, bu iyi haber, biz fese kiyarmiyiz hiç, ama genede birisi Dostoyevski in tüm kitaplarını okumuş olsa bile onu zeki ve haklı yapmaz, bak milliyetçi yapar,
ben türküm ,bu bir dünya unvanidir marka dur (dimi feeees) ama mantikliyim ,milliyetçi olmak akıllıca bir şey değil.
D: 2019-02-21 20:54:40
Son yazımın üslubundan ve ve kelime seçiminden (mesela aptal yerine akıllıca değil) , bizim hıyar pardon fes acaba ibret alır mı?
fes 2019-02-21 21:16:56
Akıllı olmak için sadece akıl yetmez. Dostoevski demiş bunu. Bir aptala aptal demek ona hakaret değildir, durum tespitidir. Fakat birine hıyar demek hakarettir. Dostoevski okumamış biri tam manasıyla kültürlü, adam gibi adam sayılmaz. Üstelik sadece Dostoevski okumadım ben; edebiyatı dünya klasiklerini bilirim. Türk edebiyatını da bilirim, mesela Mithat Cemal Kuntay'ın "Üç İstanbul" romanın okumamış bir türkü boş biri olarak görürüm. Kemal Tahir'in "Kurt kanunu" romanını okumamış biri cumhuriyetin nasıl kurulduğunu bilmiyor demektir.
D: 2019-02-21 21:21:51
Bütün hiyarlardan özür diliyorum, fes haklı onlara hakaret etmişim galiba. Söz ,bir daha hiyra fes benzetmesi yapmıyorum,.
fes 2019-02-21 21:38:13
Arada onu kaçırmışım; Dosoevski okumak adamı zeki yapmazmış ama, bak;milliyetçi yaparmış. Haydaaa, bu nereden çıktı şimdi? Milliyetçi neden yapsın yahu? Diğer taraftan anlayarak okumak ve pasif okumak vardır; ikisi aynı şey değildir. Dostoyevski anlaşılması zor bir yazardır, öyle her insan kolay kolay anlayamaz. Ve fakat, Dostoevski okuyarak düşünmeyi öğrenen biri kendi milleti üzerine düşünür ve sonuç olarak milletine karşı beslediği sevgi artabilir; ama bu başka mesele.
D: 2019-02-22 06:55:10
Soru:
" Dosoevski okumak adamı zeki yapmazmış ama, bak;milliyetçi yaparmış. Haydaaa, bu nereden çıktı şimdi? Milliyetçi neden yapsın yahu?"
Cevap:
"Ve fakat, Dostoevski okuyarak düşünmeyi öğrenen biri kendi milleti üzerine düşünür ve sonuç olarak milletine karşı beslediği sevgi artabilir; ama bu başka mesele."
Sen varnali in entelektüel potansiyelin 4/1 değilsin.Git Kliment Ohridski kim olduğunu öğren.
fes 2019-02-22 08:06:18
Kiliment Ohritski bir yalandı ama orasını fazla kurcalamayalım. General İvolgin var "Budala" romanında; adam tatlı tatlı yalan söylemeye bayılıyor. Sevimli, iyi niyetli bir adam gerçi. Çıkarı için yalan söylemiyor, öylesine, sırf yalan söylemekten zevk aldığı için yalan söylüyor. Kliment Ohridski iyidir iyi.
Miliyetçilik konusunda sana açık bir kapı yok aslında, sen öyle sandın. Sen milliyetçiliği kötü bir şey olarak tanımladın ben ise tam tersi. Sana göre kişi Dostoevski okudu hoop oldu Siderov, hoop oldu Karakaçanov, Valeri Simyonov. O saydığığım hayvancıkların Dostoyevski, Kafka okuduklarını knıtla ben dişimi kıracağım. Aptaldan faşist olur islamofaşist olur, fetöcü olur; aklı başında adamdan ise yurt sefer olur.
Malumun İlamı 2019-02-22 10:53:28
Radyon Razkolnikov-Fes demiş ki ''Aptaldan faşist olur islamofaşist olur, fetöcü olur; aklı başında adamdan ise yurt sefer olur.''
Geriye dönüp bakıldığında buranın en büyük fetö'cüsü Fes görünüyor. Üç yıl öncesine bakarsak Kırcaali Haber FETÖ distribütörlüğü Fes'e ait imiş, turbo Penis'ilvanyacılık, Fuat Avni'cilik yapmış buralarda.
fes 2019-02-22 11:22:26
İki pislik birbiriyle kavga ettiklerinde bazı doğruları söylerler; kavganın harareti onlara bu doğruları söyletir. Para kasaları, telefonda oğlum evden paracıkları başka yere taşıdınız mı konuşmaları doğruydu; bunları fetö hainleri söyledi diye yanlış olmuyor. Fetö haininden nefret ediyoruz diye kırkızı, yağmacıyı sevecek halimiz yok her halde. Zahmet etmişken bir üç sene daha geriye git, Ergenekon ve Balyoz hainliği yapılırken nasıl bir tutum almışım ona bak. Sen pislik ve yılışık bir şekilde onlara destek verirken, İçeri atılan Perinçeğe edepsizce topal, ermeni derken ben neyi savunmuşum ona bak.
Malumun İlamı 2019-02-22 11:54:05
Git işine ya, senin derdin hırsızlık falan değilmiş MİT tırları, Dış İşleri Bakanlığı dinlemeleri daha neler neler döktürmüşsün. Ruhunda iblelik var işte, üç yıl daha geriye gitsen nolacak orada da Natoculuk yapmışsın. Bir tarafın NATO bir tarafın FETÖ işin gücün fitne fesat.
fes 2019-02-22 12:24:47
Yok yok, senin aptal kafanın anladığı gibi değil o. Ama aptal kratunana yardımcı olalım, basitleştirerek anlatalım: Biri bok diğeri çamur, bok çamura mana buluyor, 18 - 25 aralık operasyonu budur. Senin yılışık karakterin Ergenekon, Balyoz zamanında bokla çamurun tarafındaydı, bokla çamurun kavgasından sonra sen çamurun tarafına geçtin. Yılışık ve sırnaşık bir karaktere sahip olduğundan kendini gücün, yani iktidarın yanında yanaşıyorsun; yarın öbür gün iktidarı CHP ele geçirsin, bir bakmışsın, kaşla göz arasında hoop cehapeli oluvermişsin. Senin karakterin öyle, doğru, hakikat, vicdan, sağ duyu diye bir şey yok.
Malumun İlamı 2019-02-22 13:33:03
Sen yarın öbür gün kimin ne yapacağını bilecek konumda değilsin müneccimkof. Biz Fes'in yaşanmış hakikatlerine bakarız. Bir tarafın NATO bir tarafın FETÖ, arşivler öyle söylüyor var mı ötesi.
fes 2019-02-22 14:06:42
Sen arşive bakım yorumlayabilecek insan mısın ki? Yok öyle bir şey. Bakar bakar hep yanlış ve eksik yorumlarsın. Daha önceki dönemleri, kişileri nasıl yanlış ve eksik değerlendin ise ilerisini de aynen öyle değerlendireceksin. Donmuş kafa gerçekliği hep yanlış değerlendirir ve kendi fiziksel varlığını çok sevdiğinden, bunu hiç bir zaman kendisine itiraf etmez. Bir de tehdit savurmuş, güleceğim çıktı.
Malumun İlamı 2019-02-22 14:18:00
Sakin ol yavrum tehdit yok, sakin ol. Sebebi her ne ise sen öyle algılamışsın. Biz adamı tehdit etmeyiz s.ker geçeriz :D :D :D
fes 2019-02-22 19:16:01
Anan güzel mi diyecektim ama başkalarına ayıp olmasın diye kendi kendimi tuttum. Yavşak biridir diye yazdım yavşak olduğunu hemen kanıtladım. Kesecikli eşinin durumlarıyla ilgili ilginç şeyler söylemişti, bunlar da kanıtlandı.
Malumun İlamı 2019-02-22 21:07:32
Söyle söyle yavrum kim kimin karısına ne söylemiş. Gizli kamera işi mi, ses kaydı mı, koyuver şuraya bi tape herkes görsün. Nede olsa bu işlerin uzmanlarından sayılırsın. Evvel zamanlarda çooook şantaj, FETÖmontaj yayımlamış birisin buralarda, tecrübe konuşur sende. Arkanda kapı gibi Fuat Avni var, Penisilvaya var koyuver tapeleri :D hadi yavrum.
fes 2019-02-22 22:43:58
Cem Küçük var fetöcunun alası, onu bunu fetöculukla suçluyor, sen de Fethullahın İzmirde sürdürdüğü peçeteleri yaşadığını gizlemek için bu yollara düşme
Malumun İlamı 2019-02-22 23:03:52
Biz sen dahil hiç kimseyi fetoculukla suçlamadık yavrum, burada ona buna fetöcü yaftası yapıştıran daima sensin. Biz sadece geçmişinle ilgili bir durum tespiti yaptık. Sen ona buna 'fetöcü' derken 'kıpti sirkatin' durumu var ortada, hatırlatalım dedik.
Sabri 2019-02-23 10:18:03
fes sözünün arkasına saklanan şahıs çirkin ve terbiyesiz sözler, insanlara karşı kırıcı ve aşağılayıcı ifadeler kullanmak, varsa yoksa bir DPS savunucusu, avukatı gibi çıkış yapmalar, yani insanların düşünce ve fikir paylaşma sayfasını, arenasını ahlaksız ve terbiyesiz bir ortama çeviriyor. Neden bunu yapıyorsun Abicim, senin derdin ve sıkıntın ne? Maddi sıkıntıdan dolayı doktora gidemiyorsan, kardeş değilmiyiz, yardım toplayanımda seni doktora gönderelim. Tedavini görünce hem sen kendin rahat edersin hemde senin etrafında olanlar derin nefes alırlar.
D: 2019-02-23 13:27:48
Fes doktora git
fes 2019-02-23 16:02:09
İzmir mir sarnıçta konuçlu fetöcuya ziyarete gidecem, yavrum be sümüklü peçete yalamak ne iyimiş diye zıp zıp zıplayan adamı kontrol edeceğim
D: 2019-02-23 20:45:53
Fes eski gramofon plaki gibi, hep aynı çalıyor. Bayatları artık.
fes 2019-02-24 07:46:50
Doğru dediğin birdir, farklı farklı şeyler söyleyenler ayarı bozuk, dikiş tutmayan insanlardır. Fetö mesela ilk İzmir'de ortaya çıkmıştı. Bazı macırlar çıkar için gitti fetöya tabi oldu, "yavrum be" diyerek sümüklü peçetesini yaladı. Bak bunlar doğrunun farklı farklı tezahürleridir. Fetiş gençliğinde Kırklareli'nde din görevlisiymiş, orada eşçinsel ilişkilere girmiş -tarikatlarda bu çok yaygındır . u ilişkiyi ayrıntılarıyla ortaya çıkaran yerel gazeteciyi biliğindiği üzere fetöcü polsler öldürüp denize attılar. Bütün buna rağmen Srnıç zurnası gitti "yavrum be" diye bağrarak sümüklü peçetesini yaladı. Bunlar sabittir.
Malumun İlamı 2019-02-24 22:23:20
Bırrro yavrum tam 12den isabet beni tarif etmişsin. Fes'teki hayal gücüne bak diyecemde, bu iş hayal gücüyle olacak iş değil ki. Mutlaka gizli kamera desteği ve büyük bir ekip işi vardır bu işin ucunda. Yoğusam bu kadar isabet olmaz, imkansız.
fes 2019-02-25 11:34:32
Ne oldu şimdi, senin mantığına göre fetöcü fes gizli kamera desteği ile Fethullah'ın Ymanlar kolejinde ağzını sildiği peçeteyi hemen kapıp yalamasını mı tespit etmiş oldu. Mantık açık verdi, ya da "Şecaat arz ederken merdi kıpti sirkatin söyledi". Günümüz türkçesiyle bu Şecaat arz etmeyi nasıl çevirebiliriz, şöyle: çingene yaptığıyla övünürken suçunu da itiraf edermiş.
Günümüzde bilgi dağ gibi ama onu analiz edecek adam kesat.Ben daha çok açık kaynaklara bakıyorum ve kimin kim olduğunu neredeyse matematik kesinlikte tespit edebiliyorum. Diniz kuvvetlerinde bir amiral fetometre diye bir yöntem geliştirmiş, kimin fetöcü olduğunu neredeyse yüzde yüz kesinlikte tespit edebiliyormuş. Benim de benzer yöntemlerim var.
DAvid 2019-02-25 22:28:59
Fes sasirmaya basladi - bir bacagi Fetö`tartismasinda ve diger bacagi DPS tartismasinda. Fes abicim, hanki doktor sana yararli olur, tahmin etmek kolay degil
Asan 2019-02-25 22:30:32
Fes sasirmaya basladi - bir bacagi Fetö`tartismasinda ve diger bacagi DPS tartismasinda. Fes abicim, hanki doktor sana yararli olur, tahmin etmek kolay degil. Istersen seni Doktor Ahmet Divana gönderelim- artik sonuc hayirli olsun
fes 2019-02-26 08:21:42
Yorumunuz küfür, hakaret ve ya rencide edici cümleler içerdiği için silinmiştir!
Malumun İlamı 2019-02-26 11:07:24
Harika gidiyorsun yavrum, öfke kontrolün müthiş :D biraz eskilere gidelim, daha Fuat Avniler ortalarda yokken Başbakanın ''seneye dershaneleri kapatıyoruz'' sözlerine seni öfkelendiren sebep neydi, öfkeden resmen kudurmuştun.
''dershaneleri kapatıyoruz'' denmesi, Üçüncü Boğaz Köprüsüne seçilen ''Yavuz Sultan Selim'' ismi seni deliye döndürdü. Bunun üzerine Fes, Türkiye Cumhuriyeti Başbakanına şu sözlerle saldırmıştı buralarda''köprünün adı nokta nokta.... olsun herkes üstünden geçsin'' herkesin eleştiri hakkı vardır tabi ama bu şekilde olmaz, dershanelerin ortağımıydın, Yavuz Sultan Selim HANla derdin ne?
fes 2019-02-26 11:55:44
Doğrudur, kişnetme olayı çok önemlidir, herkes kişnetebilmez. Geri zekalı dincilerin Osmanlıyı savunuyoruz demeleri de çok gülünç, ama gülünç olanı görmek için bilgi gereklidir tabi, yoksa bön bakar, yavrum be diye sümüklü peçeteleri yalayıp durursun. İngiltere' yeni yapılmış bir köprünün adını Kral Henri köprüsü koyarlar mı, ya da Rusya'da Kerç boğazına yaptıkları köprünün adı Pötır Veeliki koyarlar mı? Sonra tarihi kişilikleri değerlendirmek için baya bilgili olmak lazımdır, sümüklü peçete yalayıp yavrum be diye ortalıkta aptal aptal dolaşan bunları bilemez. Yavuz Sultan Selim Türklüğe inanılmaz zarar vermiş biridir. Hristiyanlarla tek bir savaşı yoktur, Anadolu'dan milyonlarca türkün İran'göç etmesine sebep olmuş ve Irak coğrafyasında yaşayan kürtleri Güneydoğuya getiren de odur. Hayvan dincilerin peşine takılmış bir macır bunları nlayamaz tabi, o başka.
D: 2019-02-26 12:27:12
fes bugün seni hiç iyi görmüyorum mayasılın nasıl :D
Malumun İlamı 2019-02-26 12:52:19
Fes yavrum sen var ya takiyenin kitabını yazmışsın. Fetö ile mücadele eden insana kinin sebebi nedir, Fuat Avni ile iş tutmanın sebebi nedir, peçete işi nedir? Sorular sorular kafamda deli sorular.
fes 2019-02-26 13:07:49
Taş gibiyim, zevcen çekinmesin gelsin, sinirlilik huysuzluk kalmaz, sen de memnun olursun. Fethullah Yaman kolejinde peçeteye sümkürdü, sen kaptın sümüklü peçeteyi göze girmek için yaladın. Ben bunları gizli kamera marifetiyle gözlerimle gördüm. Fuat Avni bokla çamurun kavgasında bir ara güzel bilgiler veriyordu; şimdi yakalandı bu sefer itirafçı olarak cıa'nın fetö kanalıyla devlete nasıl sızdığının bilgilerini veriyor. Bokla çamurun kavgası iki taraflı yarar sağlıyor, bu çok iyi tabi.
Malumun İlamı 2019-02-26 13:25:48
Yavrum diyosunki Fuat Avni, haramzade, başçalan v.s. hesaplarından paylaştığın şantaj, fetömontaj belgeler algı operasyonları hepsi gerçekti, öyle mi.
fes 2019-02-26 14:04:28
Gerçekti tabi yavrum peçete yalayacım, hiç gerçek olmaz mı? İki hayvan birbiriyle pata küte kavga ederken çok şeyleri ele verirler. 15 temuzdan sonra senin gibi fetöcular iktidarın kanatları altına sığındılar, şimdi reisçi görünüyorlar. Reisçi görünen fetöcular Emin Çolaşan'ı fetöcudur diye ihbar ediyor, istersen sen de beni fetöcu diye ihbar edebilirsin. Gerçi üzerime çamur yapışmaz da, içindeki müzevir ciğerini tatmin edersin. Hadi bakalım!
Malumun İlamı 2019-02-26 14:32:53
Fes yavrum, hem fetöya karşı olacaksın, hem peçete meçete ona buna fetöcü yaftası yapıştıracaksın :D hem fetönün oluşturduğu operasyonel hesaplardan fetö örgütü ile mücadele eden hükumeti vuracaksın. Burada dehşet bir çelişki var.

15 Temmuzdan önceki tutumumuzu herkes biliyor yerimiz belli, biz fetö karşıtıydık sen fetö'nün K.Haber öperasyonel şübesidin.
fes 2019-02-26 16:32:21
O sözde fetöyle mücadele eden islamcı hükümet fetöyü devletin kılcal damarlarına sokmamış mıydı? Sonra hep beraber, okyanus ötesinin rehberliğinde Orduya kemalistlere ergenekon ve balyoz tertibini yapmamışlar mıydı? Zekerya Öz'ün altına zırhlı mersedesi ben mi çekmiştim? Bunların cevabını vermeden bugünü anlayamazsın. Senin peçete yaladığını görmedim tabi; bunu senin saçma ve yılışık yazılarına nazire olsun diye yazılmış şeyler. Fakat kafandaki kargaşayı görünce zamanında fetöye gönül vermiş olabileceğin çok muhtemel.
Malumun İlamı 2019-02-26 17:13:36
Fes, Nedim Şener'in dediğine göre fetö değil hükümet fetö'nün içine sızmış, zor bir mücadele veriliyor. Keza benzer şeyler İlker Başbuğ ve daha bir çok fetö mağduru bu tür açıklamalarda bulundular. Hükumet fetö ile mücadele ederken sen hükumeti fetö'nün operasyonel hesapları üzerinden vurman akıl alır bir şey değil. Azzıcık vicdanı olan insan böyle bir şey yapmaz.
fes 2019-02-26 19:54:59
Numanka geriye doğru araştırma yapsın, 15 temmuz akşamı ve sonraki günlerde nasıl tavır almışım bir bir ortaya çıkarsın. Kritik zamanlarda biz devletimizin ve onu idare edenlerin yanında durmayı biliriz. Türk milletine dışarıdan yapılacak tüm müdahalelere, eleştirilere, saldırılara karşıyım. Ama bu demek değil ki islamcı idarenin her yaptığın kabul edeceğiz; o başaka bu başka. Benim gibi düşünmeyen türklerin düşmanı değilim, onlara karşı elim kalkmaz; onlarla sadece tartışırım ve kardeşliğimiz devam eder.
Arda boylu. 2019-03-05 19:18:54
Haa bak simdi anlaşıldı Fescigim sen soldan atip sağa vuranlardansin demek.
Feskaya 2019-03-06 08:06:49
Fes Bulgar gavurudur o pısırığı “GEROY” yapıyorsunuz.
Sali 2019-03-06 20:02:00
Fes adinin arkasina saklanan sevgili Kardesimizin kim oldugu herkes tarafindan merak ediliniyor.Dogru-dürüst ve kendine güvencesi olan kisi, acik olur ve kim oldugunu aciklar ve herkes buna saygi duyar. Bu tür saklanarak etrafa olumsuz cikislar yapmak kimse tarafindan olumlu karsilanamaz. Feska birinci insan ol, sonra dile getir savunmak istedigin konulari. Gereken acikligi yapmadikca her zaman yalniz insanlarin nefretini kazanabilirsin ve sonunda hak etmis olursun. Ye insanlari rahatsiz etmeyi birak, ye de kimligini acikla.
Feskalara 2019-03-07 11:32:25
Sali kardeş GAVUR laftan anlamaz kendince Türkleri ezmeye çalışıyor. Fes gavuru tek bir kere bile bilinç altı yaparak bir kere Türkleri savunmadı.
fes 2019-03-07 13:03:38
Aptal ve hayvancık türkleri ben savunmam, niye savunayım ki? Onlardan ne kadar arınır isek türklük güçlenir.
Fes hayvancığı 2019-03-18 07:44:23
Evet sinirlerine hakim olamıyorsun gerçekten Gavur hayvancığı olduğunu bu yazııla kabul etmişim.
İşte Bulgar bozuntusu Fes böyle kendini açığa çıkarıyorsun belli eğitiminde eksiklikler oluşmuş.
fes 2019-03-18 10:52:41
Sen dört dörtlük bir omurgasızsın , yani bulgarcası mekotelo. Bir omurgan bile yok senin.