Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7473 Lv.
GBP GBP 2.1232 Lv.
TRL TRL 0.3187 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
23 Ağustos 2019
HABERLER » Kırcaali
DOST Partisi Genel Başkanı Lütfi Mestan 10 Bin Leva Kefaletle Serbest Bırakıldı

DOST Partisi Genel Başkanı Lütfi Mestan 10 Bin Leva Kefaletle Serbest Bırakıldı

15 Nisan 2019

Filibe İstinaf Mahkemesi’nden yapılan açıklamada 14 Nisan 2019 tarihinde Kırcaali İl Savcılığı’nın denetiminde 6 aylık bebeğin hayatını kaybettiği Kırcaali-Makas Sınır Kapısı yolunda meydana gelen trafik kazasının nedenlerini tespit etmek amacıyla soruşturma başlatıldığı bildirildi.

Yazılı açıklamada şöyle denildi: “15 Nisan 2019’da alınan kararla Kırcaali İl Savcılığı İlçe Soruşturma Dairesi’nde görevli bir kişi olayı soruşturmak için görevlendirildi. Şimdiye kadar olay yerinde inceleme yapıldı, görgü tanıklarının ifadeleri alındı ve 6 aylık çocuğun ölümünün sebeplerinin yanı sıra ebeveynlerinin ve 9 yaşındaki erkek kardeşinin vücutlarının ne tür hasar gördüğüne dair adli tıp raporu hazırlanması talep edildi.

Soruşturmayı yürüten organ tarafından alınan kararla Ceza Kanunu’nun 343.maddesinin 1.fıkrasının 362.maddesinin 1.fıkrasıyla ilgili olan 6. “V” bendi uyarınca suç oluşturduğu gerekçesiyle Sorumluluk Özgürlük ve Hoşgörü İçin Demokratlar Partisi (DOST) Genel Başkanı Lütfi Mestan hakkında suç duyurusunda bulunuldu. Şimdiye kadar toplanan deliller, şüphelinin Karayolları Trafik Kanunu’nun 35 ve 47. maddelerini ihlal ettiği ve bunun sonucunda ihmal yüzünden E.A. isimli bebeğin ölümüne neden olduğu varsayılmasına temel teşkil ettiği kabul edilmesine neden oldu.

Lütfi Mestan’ın 10 000 leva kefalet ile serbest bırakılmasına karar verildi. Bu, Ceza Muhakemesi Kanunu’nun 57.maddesi uyarınca şüphelinin gizlenmesinin veya başka bir suç işlemesinin engellenmesi için yapıldı. Bu durumda toplanan delillere dayanılarak alınan kararın bu amaçları yerine getireceğine karar verilmiştir.

Ceza Muhakemesi Kanunu’nun 68.maddesnin 1.fıkrası uyarınca şüphelinin yurt dışına çıkması yasaklandı.

Olayla ilgili soruşturma devam ediyor. Sesli deliller toplanacak, maddi delil olarak el konulan motorlu taşıtlar incelenecek ve teknik bilirkişi raporu hazırlanması talep edilecek”.

Kaynak: KIRCAALİ HABER

Ziyaretci sayısı: 2270


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


osman 2019-04-15 19:35:23
Ne kadar küstah biri ya, sus be adam sus! Sadece üzgünüm de! Ne bu yüzsüzlük, 6 aylı bebek söz konusu, süç yükleye çalışma anne babaya, siyadet meydani mi sabdin da langirdiyorsun mikrofonun karşısında...
Off ta ne off Allah sabir versin meleğin anne - babasina
memet 2019-04-15 22:17:59
10.000 leva kefaket nedir suçu varsa sonuna kadar çeksin
Arda boylu. 2019-04-16 11:27:14
!!!TRAFİK KURALLARİNA UYALİM. UYMUYANLARİ DA UYARALİM!!!
Can kalbin mal ise canın yongasidir derler atalarımız.21,ci asirda yaşıyoruz At eşek devri bitti 200/220km.s.suraatli lüks arabalar devreye girdi.gunler gectikce trafik çoğalıyor ve bazen Allah korusunki bunlar kontrolden cikabiliyor.hergun her saat yollardayiz. Allah bizleri beladan kazadan korusun. Kazayı hiç kimse istiyerek yapmaz lütfen kazayı siyasete cevirmenin hiçbir anlami yoktur. kaza olan yerde dikkatsizlik hızlı veya düzensiz araba sürümü oluyordur. kaza bir an meselesidir, kaza esnasında taraf kisiler kendilerinin ne yaptiklarinin farkında olmazlar. kararı trafik polisleri ölçüp döker ve savcılığa teslimiyet verilir suçunu ve cezasını Adalet belirler.
fes 2019-04-16 20:10:41
Mehmet, hukuktan, pravodan hiç mi haberdar değilsin? Varsa suçu zaten çekecek Mehmet, sabretmek lazım. Olay oldu, yetkililer olayla ilgili tutanak tuttular ve prosedür gereği olay mahkemeye intikal etti. Mahkeme görülecek Mestan suçlu mu suçsuz mu karara bağlanacak. Mahkemenin görülme süresince Mestan'ın hukukun gereği olarak tutuklu kalması gerekmiyor, kefaret ödeyerek serbest kaldı. Bunlar normal uygulamalardır, sabırsızlık göstermemek lazım.
ayşe 2019-04-17 21:06:15
LÜTFİ BEYE,DE DİĞER AİLEYEDE ÇOK GEÇMİŞ OLSUN KALANLARIN BAŞI SAĞ OLSUN ANNEYE ALLAH SABIR VERSİN
Osmana 2019-04-18 07:35:58
Osman ata Makaza yolun Sullumu köy kavşağını bilmiyorsun orda artık dördüncü ölüm kazası yaşandı.
Köyden yola girirken araç sürücüsü sağına dokuna bakmıyor direkt yola fırlıyor.
Aynı Lütfi Mestanın önüne bakmadasın çıktığı gibi.
Fes konuları iyi bilen eğitilmiş kendisi zaten profesyonel bir Bulgar ajanı klasını konuşturmuş.
Ancak eğitimden geçen ajanlar böyle profesyonel yazılar yazar.
Fes pak se predade.
fes 2019-04-18 10:16:18
Today Zaman elemanları hala Bulgaristan'da, Türkiye'ye gelemiyorlar, sosyal medya üzerinden zehirlerini akıtmayı sürdürüyorlar. "Osmana" ve başka yerde "Nurcu" mahlasıyla yazan o elemanlardan biridir. Hain oldukları kadar kabak ve yeteneksiz insanlardır. Bunlara efendileri 15 temmuzda darbe yapma görevi verdi, ama onu da yüzlerine gözlerine bulaştırdılar. Meydan boş değil, vatanseverler var; vatanseverler karşısında yenilmeye mahkumlar.
Feskaya 2019-04-19 10:18:57
Fes evet vatanseverler var ve meydanı sizin gibilerine boş bırakmayacaklar işte o vatanseverlerden korkacaksınız o vatanseverler Türklerin kafalarını karıştırmaya görevli olan sizlere kesinlikle izin vermeyecekler.
Her fırsatta kimler olduğunuz hatırlatılacaktır. Tavsiyem Türklerin kafalarını karıştırmaya çalışmaktan vazgeçin BAŞARAMAYACAKSINIZ.
BG Türkleri ne istediklerini biliyorlar.
Felsefeyi kendine sakla.
fes 2019-04-19 12:10:43
Bir ahmak vatansever mi oldu şimdi? Yapma ya! Bu mümkün müdür? Bir ahmak kendi ahmaklığının farkına vardığında ancak ahmaklığından çıkabilir, bu da çok nadir görülen bir şeydir. Aptal kafanı karıştırıyor isem bu iyiye işarettir; bir aptalın kafası karışmadıkça aptallığından kül - yağdı senesinde bile çıkamaz.
Feskaya 2019-04-20 09:36:48
Fes ahmağı sen bütün Türk halkını ahmak mı görüyorsun bu yazıyla ahmaklığını perçinleştirmiş oldun.
Ne yapsanız beceremeyeceksiniz Türk Türk olarak kimseye eyvallah yapmamıştır hele sizlere ufacık Bulgara asla eyvallah yapmayacak arslanlar gibi AZINLIK statüsünü tanıyacaksınız.
Konuları ne kadara saptırmaya çalışsan kafa karıştırmaya yeltenseniz olmayacak FES.
Ne se zanimavay s Turtsıte razbra li.
fes 2019-04-20 12:01:32
Bütün türk halkını ahmak görmüyorum, seni, seni ahmak görüyorum. Sen dört dörtlük bir ahmaksın, öyle türk halkı senden tarafmış gibi kurnazlıklar yaparak ahmaklığını gizleyemezsin. Bunu da bil. Senin gibi ahmaklar olmasaydı bulgarlar bu yaptıklarını yapamazlardı. Ahmak kene gibi zararlı bir varlıktır, çok zararlı.
Feskaya 2019-04-21 16:00:16
Evet Fes ahmaklar aynı kene gibi zararlıdırlar bak bunu bildin bravo.
Evet bizler Türk halkıyız azınlık statüsünü tanıtmak isteyenler.
Sizler AHMAKLAR ise Türkleri ahmak sanan senin gibi Bulgar trollerin yazılarına kanayacaklar mı sandın akıllı.
Siz azınlık statüsünün verilmesine karşısınız "vermiyorlar" bahanesin arkasına saklananlar biz ise Türkler söke söke AZINLIK statüsünü ALACAĞIZ diyenler.
Ha söyle sizler mi sen mi bizler mi ben mi ahmak KİM.
fes 2019-05-03 10:05:36
Hayvan, azınlık statüsünü biz istemiyoruz diyen oldu mu, kendi kafandan atmasyon mu uyduruyorsun öyle? Dps, Dost, Kasımka Dal hepsi azınlık statüsünü istiyor; fes'e gelince belkide herkesten çok Fes azınlık statüsünü istiyor. Yalnız fes, bu işler istemekle olmaz diyor. Ya, sen geri zekalı olduğundan istemekle azınlık statüsü verilir zannediyorsun.

Bu arada Mestan'a suçlu diyenler faka basmış oldular. Adam arabayı ben sürmüyordum, bana siyasi komplo yaptılar diyor. Utanmazca laf söyleyenler özür dilemeliler.
Fesçeye 2019-05-05 18:35:13
Neden sinirleniyordum beya böylece HAYVANLIĞINI kabul etmiş oluyorsun.
DpS hiç bir zaman azınlık statüsü istemediler istemeyecekler de.
Onlardan Türklerin gskkarını savunmayı bekkeyen aynı ahretten ölmüş birini beklemek gibidir.
Evet Feska azınlık sadece istemekle olmaz forumlar doldurulmaya başladığında görelim destek verecekmişim.
Mesta’a gelince o azınlık statüsüne karşıBERAATINI alacak emin ol.
fese 2019-05-10 21:52:34
sene kimlini aciklasana nesin faso agamı
fes 2019-05-10 22:59:50
Ben seni hiç merak etmiyorum; nesin, neyin nesi kimin fesisin, nerede oturuyorsun, ne iş yapıyorsun hiç merak etmiyorum. En iyisi sen de beni merak etme.
fes fese 2019-05-13 03:58:26
fes bey oruvunu tutuyormusun yoksa ickiyle domuz etli mezenimi yudumluyorsun
fes 2019-05-13 09:52:13
Sana ne be, ister tutarım ister tutmam, o beni ilgilendirir.
Feskalara 2019-05-13 12:50:22
Hiç kimse Fes aganızdan kimlik istemeyin onun kimliği belli oldu.
O eğitilmiş Türkçeyi ileriderecede bilen bir Bulgardır.
Onun vazifesi özellikle Kırcaai haber ajanında yorumlara katılarak Türklerin niyetini öğrenmek ve Türkleri karamsarlığa iterek onların kimlik mücadelesinden vaz geçirmek.
Onun gibileri çok geçti bu dünyadan Fes gidecek başka bi Fes gelecek.
fes 2019-05-13 14:01:09
Yapma yovvv! Beni yetiştirdiler ha? Kim yetiştirmiş olabilir beni o kadar yavvv?

Olaylara gerçekçi pencereden bakmayıp hep iyimser bakan insanlara aptal veya budala denir. İslamcı yağmacıları önemli insanlar zannedip destek verenler türklüğe en büyük kötülüğü yaptıkları apaçıktır.
feskaya 2019-05-13 17:59:07
Saçmalamaya devam et YEMEZLER.
İslamcı mış Türklük müş geç sen onları.
Eğitildiğin yazılarından belli anlamamak için senin kadar APTAL olmalı insan YAVVVVVV.
fes 2019-05-13 20:16:14
Niye geçelim, millet senin ne kadar budala biri olduğunu görmesin mi? Oysa her sözünden budalalık akıyor, cart curtla gizlenmeyecek kadar budalalık.
Bravo FES 2019-05-14 18:28:46
Gerçekten kendini çok münazır ve gerçekçi olarak ifa de ediyorsun BRAVO iç dünyanı istemeyerek de olsa iç güdüsel olarak gün ışığına ÇIKARIYORSUN.
KIRCAALİ NABERE 2019-05-14 18:34:20
Kırcaali haber Lütfi Mestan ile ilgi haberleri ne zamana kadar sitede TUTMAYA çalışıyorsunuz.
Seçimler geçene kadar mı tutacaksınız TALİMAT mı aldınız.