Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7473 Lv.
GBP GBP 2.1232 Lv.
TRL TRL 0.3187 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
16 Ekim 2019
HABERLER » Bulgaristan
VMRO, yurtdışında yaşayan Bulgarlar’a yeni kimlik belgesinin verilmesini önerdi

VMRO, yurtdışında yaşayan Bulgarlar’a yeni kimlik belgesinin verilmesini önerdi

13 Haziran 2019

İktidar koalisyonda yer alan VMRO partisinden milletvekilleri, yurtdışında yaşayan Bulgar kökenli kişilere yeni tür kimlik belgesinin verilmesine ilişkin yasama girişiminde bulunacaklarını açıkladı. “Bulgar kartı” adı ile verilmesi önerilen bu belge için yurt dışında yaşayan ve Bulgaristan vatandaşlığı bulunmayan herkes aday olabilecek.

Sırf Bulgaristan topraklarında geçerli olması teklif edilen belge, hamiline oy hakkı gibi ülke vatandaşlarının sahip olduğu hakları sağlayacak.

Yasa inisyatifi başta Ukrayna, Moldova, Kuzey Makedonya, Arnavutluk ve Sırbistan olmak üzere yurtdışında yaşayan bulgarlara destek amaçlıdır.

Kaynak: bnr

Ziyaretci sayısı: 2990


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


. 2019-06-13 18:02:48
Gavurun başı kalkıyor. Avrupa'dan iki destek aldılar, AB fonlarını cukkaladılar, şimdi savaş malzemeleri, tank, uçak alıyorlar. Diğer ülkelerdeki kişilere vatandaşlık verecekler. Velika Bılgariya rüyaları uyanıyor şerefsizlerin.

Yunanistan toparladı kendini, Sırbistan Rusların yardımıyla ordusunu hayli düzenli kıldı. Umarım Bay Ganyo'yu 1913, 1918, 1944'te dize getirdikleri gibi tekrar getirirler. Romenlerin Dobruca'da gözü var AB'de olmaları sanki bu iş zor gibi... Arda nehrinin çar zamanı Türk kanıyla boyandığını hatırlayanlar malesef çoğu göçtü gitti. Türkiye'nin hiç beklemeden Türk soydaşlara vatandaşlık benzeri statü vermeli.

Ne yazık ki savaş kapıda. Patlak vermesi an meselesi.
Gavur bu 2019-06-13 19:41:25
Bü kanunun tek amacı Türklerin BG vatandaşlığını iptal eğmek.
Türklere pasaport verilmesini önlemektir.
Şener 2019-06-13 21:34:19
"Bü kanunun tek amacı Türklerin BG vatandaşlığını iptal eğmek. Türklere pasaport verilmesini önlemektir."

Böyle şahane kanıya nasıl ulaştın açıklar mısın,?
Emil 2019-06-14 09:07:29
Turkiyeye giderken kosa kosa gitiniz
BG AB girdinde basladiniz Biz BG
Turkuyum deme Dursaydin be kardesim BG de
Avrupa ulkelerinede gitinizde biz BG diliz
Diyorsunuz ozaman Bg kimli dasimiyicaksiniz
Namkorler
Şener/ şeker 2019-06-14 09:19:01
Ulan ne biçin insanlarsınız illa gavurun arkasında duruyorsunuz. Şapşal herif “ Bılgarsko sıznanie Bulgaristan govoryaşti” kanıtla .
Bulgaristan kütüklerinde yol önemli değil ismi varsa Bulgar pasaportu alabiliyorlar.
Bu gün Bulgaristan devleti 1989 yolu hariç 1600 bin pasaport vermiş bu rakam hızla ertmakta.
Nerden biliyorsun kanıtla sorusunu sorarsın.
Bulgar ajansların haberi.
Biraz takip etseniz böyle sçmalıkları yazmazdınız.
Bu gün Bulgaristan nüfusu 6 milyonun bunun içinde Türk Çingene Ğkmaklar ds var.
VÖRO korkusu bu.
1989 torunları hatta çocukları Bulgarca bilmiyorlar 78 daha geriye gitmeyelim.
Ukala ukala yazı yazmaktan vaz geçin.
. 2019-06-14 11:18:09
Emil bozuntusu millet Türkiye'ye malını mülkünü kurulu düzenini keyiflerinden dolayı bırakıp gitmedi! Seni gidi mankurt seni, millet çalışarak didinerek mal mülk elde edince hasetliğinden çatlıyorsun. Çatla bakalım aç küpek, hasetten morarıp patla!

Bulgaristan vatandaşı kişinin doğan çocuğu da vatandaş olur. Anayasal haktır. Tabi ki pasaport da alacaklar, kimlik de alacaklar. Ben Bulgaristan'da da Avrupa'da da Türküm diyorum, çünkü Türk oğlu Türküm! Bulgaristan vatandaşlığına sahip Türk. Bulgar Türkü, bılgarski turçin değilim. Türküm. Anam bana Türkçe ninniler söyledi, dedem bana Türkçe tekerlemeler öğretti, hayatımda ilk duyduğum söz Türkçeydi. Bunu kimse değiştiremez.
. 2019-06-14 11:23:11
Şekerço Valeri'nin vermeye çalıştığı “Bulgar kartı” vatandaşa yönelik değil. Tam da bılgarsko samosıznanieye sahip olanlara verilecek.

"Bü kanunun tek amacı Türklerin BG vatandaşlığını iptal eğmek. Türklere pasaport verilmesini önlemektir." tezi tamamen yanlıştır. Mesela T.C. balkanlardaki Türk azınlığına "Türk kartı" vermesi kürt vatandaşlara pasaport engellemesi manasına gelmez.
Noktacı 2019-06-14 12:29:18
Brovo Türklüğünü savunuyorsun aşkolsun.
Seçim kanuna bi bak .
Bulgaristan dışında ikamet eden BG vatandaşlara sadece CUMHURBAŞKANLIĞI seçimlerinde KISITLAMALAR yok.
AP seçimlerinde sadece AB ülkelerde oy kullanılıyor.
Yerel seçimlerde 6 ay ZORUNLU ikamet getirildi.
Parlamento seçimlerinde BG folunda oy kullanmak isteyenlere ise kısıylı san sayısı getirildi.
Bu hep Türklere karşı.
BG ana dilde seçim propagandasına ceza kesiyor.
ZORUNDA diye bi şey YÖK.
Parlamentoda bi oylama al sana KISITLAMA.
Belirli kriter koyar işi bitirir GAVUR bu ona inanan daha GAVUR.
. 2019-06-14 17:44:39
Ben ne diyorum, sen ne diyorsun ya. Türklerin vatandaşlığını iptal etmek diye bir şey yok. Anayasanın 25 maddesinin 3 fıkrasınfa doğuştan Bulgaristan vatandaşlığı olan kişinin vatandaşlıktan çıkarılamaz diyor. ( https://www.parliament.bg/bg/const ).

Yerel seçimde usednalost aranması doğru karar. Bursa'da oturan kişi Cebel'de köy muhtarı veya belediye başkanı seçmesi doğru olmaz ki. Avrupa parlamentosu seçimlerinde AB ilgilendiren konular hakkında vekil seçiliyor. Şikago'daki BG vatandaşının ne işi var Brüksel sorunlarıyla, o gitsin ABD ve oturduğu eyaletin işlerine baksın.

Parlamento seçimi ve CB seçimi tüm ulusu ilgilendirilen konular. Bu konuda kısıtlama olmamalı.
zapetaya 2019-06-14 18:53:53
Anayasanın 25 madde ikincı fıkrasıymış.
Okuduklarını anlayana kadar okumanı tavsiye ederim.
1951 yılı Türkiye’ye göç etmiş birinin torunu bu gün BG vatandaşı oluyor. Daha eski tatihler de geçerli.
Bu gün benim yorunum T.C. doğumlu aynı zamanda BG vatandaşı.
Kesinlikle Bulgarca bilmiyor. Hatta anası bile.
VMRO bunu fırsat bilip aynı dinler yasasında yaptıkları değişikliği yapmak istiyorlar.
Dinlet yasasında yurt dışından para transferini yasaklamak isteme doğrultusunda kanun teklifi verdiler.
Anladın mı.
20 asrın başında göç eden Yürklerin Torunlarına bu gün B G pasaportu veriliyor.
. 2019-06-15 11:39:37
Yurtdışından dini cemaatlere para elbette ki yasaklanmalı. Ama bunun senin zırvalarınla alakası yok. Yok göçmenin torunu vatandaş oluyormuş ta... Bulgar vatandaşlığı yasası var, yasada doğuştan vatandaş olmayanın düzgün bulgarca bilmesi, yüz kabartıcı suçtan hüküm giymemiş olmak, devlet aleyhinde suç işlememiş olma gibi şartlar var.
Söz konusu "Karta bılgarin" vatandaşlık hakkı vermiyor. Yukarıda haberde yanlış yapılmış, seçme hakkı vermiyor. Vizesiz ikamet, çalışma hakkı, eğitim hakkı gibi kolaylıklar sunuluyor. Prosedür kolslaylığı. https://m.dnevnik.bg/politika/2019/06/13/3924711_vmro_predlaga_nov_lichen_dokument_karta_bulgarin/

Vatandaşlık hakkı iptali diye birşey yok. O dediğin torunlara vatandaşlık iptali olmayacak.
Zapetaya 2019-06-15 13:18:22
Çok mu eminsin torunların gün gelip vatandaşlığını iptal etmeyeceklerini.
Dini cemaatler adı altında radikal örgütleri mi kastediyorsun.
Bulgar Ortodoks cemaatinden kilise bu yasaya karşı çıktı.
Bulgaristan Baş müftülüğü Müslümanların temsilcisi de karşı çıktı yasa kabul edilmedi.
Vatandaşlığa gelince dikkatle oku ve anlamaya çalış.
1989 hariç şimdiye kadar sadece Türklere 1600 pasaport verildi.
Bu rakam milyonu da geçecek.
BG vatandaşlığını aldığı anda oy kullanma hakkına sahip.
Bulgaristan’ın demografisi değişiyor giden Bulgar geri dönmüyor.
. 2019-06-15 16:08:06
Bu istatistikleri nerden uyduruyorsun? Torunlarımın zamanında n'olur n'olmaz, biz halihazırda olan durumu konuşuyoruz. Bak gürcü arap yalakasına, on beş yılda Türkiye'yi medeniyetten alıp ortaçağ arap çöllerine bıraktı. İran devrimi öncesi farslılar şah zamanında seküler medeni ülkeydi, günümüzde kadınlar çocuk doğurma makinesinden başka birşey değiller. Bu yönden Bulgaristan torunlarım zamanı n'olur bilemem. Umarım AB ayakta kalır. Balkanlarda AB önemli bir proje, Sırbistan, Bosna Hersek, Arnavutluk, Karadağ, Kuzey Makedonya birliğe üye olma umutları olunca savaşı daha az düşünüyorlar. Balkan halklarının hepsinde Büyük devlet kurma hayalleri var, Büyük Sırbistan vs...

Dini cemaatler derken ülkedeki yasal dini kurumları kastettim. Başmüftülük ve Ortodoks kilisesi birer yasal dini tüzel kişi. Bunların başka ülkelerden para toplamaları hiç doğru değil. Yasadışı tarikat ve cemaatlerin hepsi kökü kazınması gerekir, milleti boş masallarla uyuşturuyorlar, hurafe ve uydurmaca evreninde yaşıyorlar.
Zapetaya 2019-06-15 17:15:47
VMRO uzun vadeli düşünüyor neden pasaport değişiklik getirmek istiyor ama sen bunu görmek istemiyorsun ya da göremiyorsun.

Statik değil Bulgar haber ajansların haberleri.
. 2019-06-15 17:36:45
"Karta bılgarin" pasaport değildir. Uzun süreli ikamet izni. Uzun vadede kimse Bulgaristan'a göçmek istemiyor. Bu kart AB gezme hakkı vermiyor. Agensiya na bılgarite v çujbina diye bir kurum var, eskiden kolaydan Bulgaristan vatandaşlığı verildi. Bir sürü makedon, arnavut, sırp, ukraynalı Bulgaristan vatandaşı oldu. Rüşvet veren herkes vatandaş yapılmış.
Şimdi aynı dalavere Bulgar kartı denilen şeyle döndürülmeye çalışılacak. Fakat sırf bayganyo olmak için o kadar uğraş değmez. Bununla beraber satılık nikah var, basıyorsun parayı bir bulgar gacısı (çingene) ile vatandaşlığı alana kadar evli görünüyorsun. Sonra po vzaimno sıglasie herkes yoluna devam.
Toçka . 2019-06-17 11:57:18
Sena benis gibi aynı kırmızı pasaport veriyorlar her hakka sahipler.
Senin dediğin liçna karta o doğru.
Liçna kartadan sonra vatandaşlığa müracaat ediliyor ve kırmızı pasaportu alıyor.
Araştır alana sor.
1893 yıldan Türkiye’ye ya da başka bi ülkeye göç edenlerin torunları bu gün vatandaşlık için müracatta bulunuyorlar rakam senin kafan almayacak kadar büyük.
DpS vatandaşlık müracaatlarında kolaylık sağlanmadı için kanun teklifi verdi başta VMRO karşı çoktu ve kabul edilmedi.
Türklere kanun çok kolaylık sağlayacak tı.
Razbrali GRADSKİ
fes 2019-06-17 12:49:20
1893 göç edenler diye bir şey yok, 1293 kast edilmektedir. Doksanüç macırı dermek 1293 göçü demektir. Miladi talvime göre 1293 - 1978. Doksan üç savaşı, 1878 Rus- Türk savaşı demektir.
!!!!!!!! 2019-06-17 13:15:59
Fes ansiklopedi var anladık.
Bu gün T.C. 1983 yılında göç eden Pomaklar var hala Pomak Lehçesini konuşmaktalar.
İşte o insanların bu günlü Bulgar eski kütükleyinde o dönemde gelenlerini isimleri var.
Tamam anladık ansiklopedin var da biraz da ansiklopedini geliştir.
fes 2019-06-17 14:02:21
Sen bana tavsiye verecek konumda mısın be birader, senden yüz kat daha çok kitap, makale okumuş biriyim; insan biraz haddini bilir yahu. Ansiklopedinini geliştirmek ne demek? Öylesine salladın değil mi? Hiç kimsenin sana vermediği konumları kafana göre üstlenip moderator ayaklarına yatıyorsun, can sıktığının farkında değil misin?
?????? 2019-06-17 17:56:57
Nereden bilirsin kim ne okuduğunu kendini ulama mı zannediyorsun.
Canın sıkılıyorsa cevap yazma git uyumaya zaten kendin sokuluyorsun araya.
Hem neden harcıyordun değersiz kimsenin okumadığı KIRCAALİ haber ajansına git daha okunan seviyesi yüksek ajanslara yaz harcama kendini bizim gibi zır cahillerin yanında.
. 2019-06-17 18:15:21
Sirke küpünden sızan sirkedir, benzer biçimde boşluktan yankılanan ses farklıdır. Kaliteli okuyan kafadan senin zurnadan çıkan ses çıkmaz. Moderatörlük hevesin var, lakin insan kaynakları yönetiminden ve sistem bilgisinden acizsin. Millete sürekli direktifler yönelterek ezilen egonu tatmin etmeye çalışıyorsun. Büyük adam olamadın diye bunun ceremesini çevrene çektirme.

Ara derken yorum bölümünü kaça kiraladın?
Razmazana toçka 2019-06-18 10:06:57
Evet EGO’m ezildi hem de çok 1984 yılı sonunda EGO’m sofırın altına indi.
Çok şükür geçici süre için.
Türk tarihte kimsenin egemenliği altında yaşamamış Bulgar denedi sizin gibileri kabul etti ama gerçek Türkler kabul etmeyerek hürriyetlerini sadece 5 yılda geri aldılar.
Şimdi EGOM en üst seviyede sizin gibi bi kitap iki makale okuyup kendilerini bi bok zannedenleri yolunu kaybetmiş doğru yola koymaya çalışıyoruz.
. 2019-06-18 11:21:21
Ne mutlu sana. Kulaktan kulağa yayılan fısıltı, kahvehane ortamında tartışmalardan dünya bakışını oluşturabiliyorsun. Kıytırık makale, kitap, deneme okuyanlar sizin gibi olabilir mi hiç? Hiç hayatında ATV, TRT izlemeyen, Diriliş Payitaht gibi dizilerden tarihini öğrenmeyen avanaklardan birşey olabilir mi?

Yaaa. Pis okumuşlar! Cahil kitapçılar. Dinsiz gençlik yetişmekte. Yarım yamalak Türkçe konuşan kızanlar var. Hey gidi hey hö
Olmazsan toçka 2019-06-18 13:07:05
Sen kimsin nesin kimin fesisin yazılarına bakıldığına ortaya bi tablo çıkarabiliyor insan bu iş için tonlarca kitap makale okunmasına gerek YÖK.
Eğer Bulgatistanı tartışacaksan DEVAM edebilirsin.
İki de bir zinizi yani BG Türkletiiiri ilgilendirmeyen yöne gidersen sen de git bizi dam samanlık işlerle oyalamayın.
Sana tek bir şey yazacağım oku ve o boş kavganı doldur.
Eğer Türkiye olmazsa ben de olmam bizim için iktidarda kim olursa olsun fark etmiyor. T.C. benim can güvenliğimi sağlayan tek ülke olarak saygı duyuyorum sadece ben değil bütün BG Türk halkı.
Bu günkü iktidarı sevmiyorsanız gidin sandıkta indirim ileri geri aptallar gibi boş boş yazmayın.
fes'ten aptalçeye 2019-06-18 13:45:13
Sandıkta indireceğiz de sandığı kapık kaçanı sandıkta nasıl indirirsin? Bak İmamoğlu kazandı, katakulli ile iktidarı vermiyorlar. İ

Eskş Mısır cunhurbaşkanı Mursi vardı, dün öldü; adam sandıktan çıktım diye tuhaf kanunlar çıkardı. O kanunlardan bir tanesi şöyle: kişi ölen karısıyla öldükten altı saat içerisinde cinsel ilişki kurabilir diye bir kanun. Bşka böyle kanunlar da var.

Halk ayaklandı, 20 milyonun üzerinde insan sokaklara indi; Mursi de kendi yandaşlarını Adeviye merkezine çıkardı, iç savaş çıktı çıkacaktı. Ordu yönetime el koydu ve iç savaş önlendi. Rania işareti zart zurt bundan sonra çıktı, hepimiz biliyoruz.
. 2019-06-18 13:48:32
Ben AKP ile T.C. devletini kesinlikle bir tutmam, ikisi farklı şey çünkü. Dincilerin parti devleti kurması, her tarafa beton sıçmaları, sanatçı, bilimadamı, düşünürleri yurtdışına kaçırmaları, ülkedeki cemaatler yetmezmiş gibi yurtdışından cemaat ithal etmeleri T.C. itibarını, gücünü sarsan şeyler.
T.C. parti devleti ve Erdoğan ailesinin mülkü olması senin zararınadır. Zamanında ABD Saddam, Kaddafi gibileri destekledi, sonları hüsran oldu. Liyakatı olmayan ehliyetsiz kişileri görevlere getirmek kendi ayağına sıkmaktır.

Dincileriler savaş çıksa ilk yapacakları iş devleti satacaklar.
Toçka Fesçe aptallar sütüsü 2019-06-18 14:25:17
T.C. beyenöiyorsanız gelin BG ye İstanbullu olduklarınızı yazıyorsunuz.
İktidarı sevmeyenler zaten çıktı Türkiye’den.
Bu site Türkiye için kurulmamış gidin başka yerlerde tartışknT.C. Hükümetini dincileri.
Ha bi de müjde ben buradan T.C. haberlerinden öğrendim hükümet CEM EVLERİNİ ibadethane olarak kabul yasası çıkaracaklarmış niye bu kadar Ercep Tayyip Erdoğan’a kocuyorsunuz.
Sevseniz de sevmemenizde o T.C. BAŞKANI.
Bizi BG Türkleti için fark eğmiyor T.C. başkanı kim olacakmış kim olursa olsun BİZE SAHİP çöküyor mu bu önemli.
Siz iki kafadar toçka kalpak gibi BG sorunlarına dönün.
Burası Bulgaristan Yürkiye drğil
YASNO.
. 2019-06-18 14:40:47
Nasıl sana sahip çıkıyor be öküz? Herkesle kavgalı, komşusuyla geçinemeyen bir ülkenin ne gibi sahip çıkması oluyor?
Türkiye'de hapislerde onca çürüyen asker, gazeteci, sıradan vatandaş var, yurtdışında bir sürü bilimadamı, sanatçı, düşünür var. Buna rağmen katakulli yaparak %50'yi zor geçti. İstanbul'da Ekrem İmamoğlu kazandı, kendi koyduğu sandık görevlileri yüzünden seçimi iptal etti. Hiç öyle Türkiye'de olanlar Erdoğan'ı sevdikleri yok. AKP seçmeni MHP'ye kaydı, çok yakında MHP ile araları açılacak.

Bulgaristan'da dinci istemiyoruz. Cemaat, tarikat istemiyoruz. DOST, NPSD, NDPS gibi zurnaları da istemiyoruz. Kasımda seçim var, Kırcaali'nin tüm ilçeleri DPS diyecek.
D: /analiz/* 2019-06-18 16:05:14
"Bulgaristan'da dinci istemiyoruz. Cemaat, tarikat istemiyoruz."- bizde istemiyoruz radikalesme, bu konuda radyotocka eytilmis, işine baksin adam gibi ,vergiverenlerin paralarinla nekadar iyi Osmanlıca ve arabca bildiğini hava atmasın işine baksın.
"DOST, NPSD, NDPS gibi zurnaları". ( bu kelime genelde Bulgarların kullandığı bir kelimedir ,salak tocka kendini aptalca ifşa ediverdi, lan dangalak maaş alıyorsun gizlenmeye öğren işinin temeli bu)" da istemiyoruz".-Bizde Karakacanovu istemiyoruz (Völenin oylarını calmakta ) ama secmen başka diyor.
"Kasım'da başlıyor seçim var, Kırcaali'nin tüm ilçeleri DPS diyecek." a dano ama ....li. GERB var BSP var var da var.
. 2019-06-18 16:24:56
İslamcılar ne kadar GERB ile işbirliği yaparsa yapsın Şeyhcuma dahil tüm ilçeler DPS'nin olacak. Karakaçanov da Boyko Borisov gibi DPS'nin Kırcaali ilinde tekelini kırmak istiyor. Karayançeva DOST'la açık açık yerel koalisyon kuramıyor, ama Cebel'de ortaklaşa hareket etmek istediklerini herkes biliyor.

Cebel'de Bahri Ömer'i kendi köyünde dahi sallamıyorlar. Seçimlerde DOST eridi yok oldu. GERB'e umut bağlayanlar ne kadar aciz olduklarının farkında bile değiller. GERB ilçede iktidarı alırsa ilk işi sizi tasviye etmek olacak.
D: /analiz/* 2019-06-18 16:52:17
Biz TC deyiz. Seçmen kimi "zorunda" brakildysa seçmeye onu secsin hayırlısı neyse.
Mazni toçki akısani fesıve 2019-06-18 18:51:25
Bulgar devleti BG Müslümanlarına DİN DERSİ vermek içim malimler hazırlayacak.
SAKLANIN bi yere hidin 1974 yılı gibi karılatınızın eteklerim altına sallanın.
TÜRK KAHBEHMDEZ.
Sokun şu bol kafalarınıza.
fes 2019-06-19 12:18:31
SEamam da sen dört dörtlük bir geri zekalı değil misin, silme geri zekalı türk nasıl olabilir? 1974 senesinde ne oldu ki, eteiğin altına bir şey mi gördün yoksa?
Fesçe 2019-06-19 13:18:31
1974 Yulı Türkçe resmî zorunlu programdan kaldırıldı.
İşte sizlerin BG millieğitim bakanlığına verdiğiniz dilekçelerle.
Türkçe Bulgarca’yı öğrenmek için engel teşkil eğiyor kaldırılmasını istiyoruz sizler satılmış Türkler dikekçelet vermediniz mi.
Senin saklandığın o eteğin altında ne olabilir Feska !......
D: /analiz/* 2019-06-19 13:42:08
Fes bu gün tesadüfen 24 sat gazetesinde Dayının röportajını gördüm.
Röportajın sonunda Peyevski ye sorulan soruya cevaben "ben Doğanın her bir yetirimina varım" diyor.
Bir kaç gün önce Kayınpeder mesincirdan "Doğan El.santrali almış TVde söylüyorlar bız burada DPS DPS bara duralım" dedinde şahsen ya bu TVler (Doğanı sevmesem de) gene Türklerin hakkında kasıtlı olumsuzluklar yazmakta ve bizim gariban milet buna inanmakta deye kalbimden geçti.
Bu gün dedim bı kontrol edem giogoldan " El santrali Doğan" yazdığımda kompta (telefonda) ,2018 Dayının reportaji çıktı ine ,sorulara cevaben
-Gn Doğan 6 senedir aktif siyaseten çıkmıştır, ve herhangi bir vatandaş olarak Bg deki ekonomi hayatına katılmakta serbesli vardır."
Aklıma ilk gelen uçak kriziydi tabiki ve gerçekten dayin dogoru mu söylüyor diye kendimi sorgulamaya başladım.
Ya ben kardeşim bunların arkasından nasıl gidersin, söyledikleri yalanlara kendileri inanmış, neredeyse inanacaktim ha. Pazı böke altyapı da progleda.
fes 2019-06-19 13:42:47
Ananın veya karının eteğinin altında saklandığım doğru. Bakanlığa öyle bir dilekçe vermedik, vermesine de, anan ve karınla ilgili baya dilekçe verdik.

Saklandığmız eteğin altında piçka ti mayçine bir de jenka ti saklı olabilir.

Daha fazla kalaylanmak istiyorsan onu da yaparız hayvan, hiç sorun değil.
Fesçe 2019-06-19 14:00:25
Hemen bi psikiyatriye git acilden gir.
Böyle giderse ananla karını karıştıracaksın mağzalla kızın varsa daha da kötü.
Türklere karşı tutumunu değiştir her geçen gün daha da fenalaşıyorsun aklın fikrin kaybolur ne de olda insanız kötü de olsan ıyarmak bizden ACIYORUZ.
Bravo Bulgar olarak iyi küfür sallıyorsun ama öğrenemedin DUMA DUPKA NEPRAVİ.
Gerçekler insanı ÇILDIRTIR.
Fes'ten hayvançeye 2019-06-19 14:49:17
Çıldırdığım valan yok, sadece kaalayla beni diye haykıran lavuğu bir güzel kalaylıyorum. Hepsi o kadar.

Duma dupka ne pravi de, şerefi olmayanlar için geçerli.

Gerçekler insanı çıldırtmaz sağlıklı yapar. Ama, senin gibi doğuştan ayarı bozuklar gerçekleri hiç göremezler.

Doğuştan ayarı bozuk şöyle düşünür: 1974 senesine kadar bulgarlar masum masum otururlakne hoop önlerine türklerden bir dilekçe önlerine geldi, dilekçede türkçe zorunlu eğitimi kaldırmanızı isteriz diye yazıyor.

İyi mi? Bunun karşısında masum bulgarcıklar ne yapsın? Zorunlu eğitimi kaldırmasınlar da ne yapsınlaar?

Doğuştan ayarı bozuk tam yukaıda görüldüğü gibi düşünür. Böyle bir dünya, böyle bir gerçeklik var mıdır? Yok, ama ayarı bozuğn kafasında var.

Peki gıyabında önüne gelen karısıyla yatan adam nesıl düşünür? Tıpkı doğuştan ayarı bozuğun düşündüğü gibi aşufte karısının çok namulu olduğunu düşünür.
Fes yarığı 2019-06-19 15:15:28
Belli daha toysun BG Türk tarihini bilmiyorum.
Bi bilenlere sor.
Avanak satılmış Türkler bi yerlere gelmek için Türk çocukların Türkçe dersin kaldırılması için dilekçeler verildi ve bu dilekçeler neticesinde Türkçe ders kaldırıldı.
Bubalığına sor sana anlatır.
Hatta senin gibileri karılarını da ilçe ve il komünist parti sekreterlerine peşkeş çekerlerdi.
Tecrübelisin belli ondan imı karın şöyle böyle yazıyorsun peşkeş çektin mi avrsdını GAVAT adam.
Türkleti aşağlamaktan vaz geç söz tık yazmayacağım aksi galde uykuların kaçacak hep kalaylanmıştı düşüneceksin
RAZBRA Lİ
. 2019-06-19 20:00:20
Ne saçmalıyorsun be zurna? Türkçe dersini kaldırmak için dilekçe verilmişmiş. Svobodnoizbiraem predmet (SİP) okunması için dilekçe verilir. Kafandan icat ettiğin tarihi olaylar var, hayali düşmanlarla savaşıyorsun. Çocukça düşüncelere sahipsin. Kafanda bir kötü adam var ve kötü adam ne kadar kötülük varsa hepsine haiz. Oysa hayat renklidir. Hırsızlık işleyen biri "Kimsenin namusuna el uzatmadım" diyebiliyor.

Acayip fantezin var. Dilekçe vermiş, karısını peşkeş çekmiş. Daha? Adam öldürmüş? Daha? Banyoya sağ ayakla girmiş...

Senin hakkında gerçekleri söylemek Türkleri aşağılamak değildir. Sen hamamböceğisin, üzerine şak diye basıp geçmek Türkler için iyiliktir.
Feska 2019-06-20 09:17:43
Belli yaşın küçük 1974 yulını hatırlamayacak kadar TOYSUN.
Aynı hamam böceği gibi her yazılana bağışıklık sağlamaya çalışıyorsun.
Hamam böceklerini öldürek için ilaç geliştiriyorlar ölen ölüyor arkadan gelen hamamböcekleri ise aynı zehire bağışıklık kazanıyorlar. Yeni ilaç döngü böyle gidiyor.
Haberin oldun.
Ulan şapşal BUBALIĞINA sor dedim sormadan yazma çok okumuşun NE OKUMUŞUN o kadar.
Komünizm döneminde senin gibi satılmış Türklerin sözüm sana değil sen zaten Türk değilsin vermiş oldukları dilekçelerle Türkçe dersi zorunlu programından KALDIRILDI.
1989 yılı sonrası parlamentoda kabul edilen “TEK ULUS DEVLET” DpS imzası var Türkçe dersi seçmeli olarak programa alındı.
En son zorunlu Türkçe ders 1974 yulı okundu ve kapatıldı.
Belli sen o yıllarda daha bubanın şeylerinde bile yokmuşum.
Razbrali Fes ansiklopedisi.
fes 2019-06-20 10:11:10
Yaşım küçük olduğuna hatırlamayacak kadar toy muşum. Yaşı küçük olanlar yaşamadıkları şeyi zaten hatırlamazlar ve bu normal durumdan dolayı toysun dye kimse suçlanmaz.

Hamam böceği ifşatı harika, yeme de yanına yat. "Yeni ilaç döngü bçyle gidiyor" diyor. Giden bir şey var, var olmasına da, taralelli kafa her halde bir yerlere gidiyor gene.

Komunizım döneminde satılmış türküm, ama aslında türk değil bulgarım ve buna ilave olarak o dönemi hatırlayacak yaşta değil toyum. İyi bir cümle değil mi? Bir birini iptal eden, çürüten, çelişkili sözler.

Dilekçe verdi kaldırıldı diye saçma bir kanaae nasıl vardıysa bir kere varmış, artık bu saçmalığı kafasından sök sökebilirsen. Öyle bir şey oldu mu olmadı mı belgesiyle açıkladığı yok, ama olmuş olmuş olsa bile bir mizansen olduğu açık. Gel gör ki adam bura bir takılmış, artık mezara kadar burada takılı kalır.

DPS imza vermiş miş tek ulus devlet olmu muş... Buna inanmış. Sanki bulgaristan 1991 önce çok uluslu bir devletmiş. Öyle bir şey yok ama adam var olduğuna inanmış.

Anayasa kabulü imzayla olmaz, parlamentoda oylamayla olur. Oylamada DPS memfi oy verse de gene kabul edilir, ama bu sefer DPS a
Feska 2019-06-20 11:50:45
Tek bi doğruyu bilmişim evet SEN ve SENŞNGİBİLETİ bu anlamsız kimsenin okumadığı değersiz KIRCAALİ haber sitesine saçmalamayı kesene kadar giymiyorum.
KıIRCALİ haberi hem aşxğlıyordun hem sabahtan akşama kadar Yürkketin beyinlerini çelmeye çalışıyorsun.
İzine ayrılacaktım vazgeçtim.
Meydanı senin gibi çakallara bırakmaya gelmez.
Söylesene Bulgar devleti Türkleri azınlık statüsü verecek mi?
fes 2019-06-20 12:30:26
Kendine öyle görev verdin ha? Ver ver, "kıymetli" fikirlerinden herkes yararlansın. Bana gelince ben almayayım, istemez.

Yukarıda bak, kurduğun cümlelerin çelişkilerini, saçmalıklarını üşenmeyip tek tek sorguladım; şerefli biriysen o sorulara cevap vermen lazım, ama vermiyor, duymamazlıktan geliyorsun.

Altını ıslatan çocuklar paylanmaktan korktukları için göl gibi olmuş yatağı gözden saklamak isterler, ama ıslak yatak ortadadır. Sen de öylesin sorulan hiç bir soruya yanıt vermeyerek ıslattığın yatağı saklamaya çalışıyorsun. Olmaz böyle, adam gibi davran.
Feska 2019-06-20 13:12:13
Sen soru sorduğun falan yok sen her yazının altına muhalefet yapıyorsun.
Heveslenmiş birilerini heveslerini kursaklarında bırakmakta çalışıyorsun.
Senin için BG devleti ile DpS ön planda o ülkede ikamet eden azınlıklar senin umrunda bile değil doğal olarak bu haber sitesinde ŞAMAR OĞLANI oluyorsun.
Islatan çocuğun yatağına gelince sen hep tecrübelerinden yararlanıyorsun ufak çöcükken kim bilir ne kadar yatağını ıslatmışım üzülme geçmiş ama küçük çocuk yatağını ıslatıyorsa yaşlandığında dz aynı duruma düşer.
Fes sen küçükken kaç yalandasın?
fes 2019-06-20 13:53:31
Hevesini kursağında niye bırakayım ki? Yapmak istediğini yap işte. Ama yapmak istediğinin saçmalığını sezinliyorsan yapma, zararın neresinden dönersen kardır.

Muhalefet yapmak soru sormaktır zaten, muhalefet yapmanın nesi kötü ki? Belli ki kafanda kavramları netleştirip oturtamamışsın.

Şamar oğlanı tabirini de yanlış ve yersiz kullanmışsın, öyle olmaz. Avrupa aristokrasinin çocukları yanlış yaptıklarında dövülem cezası alıyorlardı, ama ceza özel olarak tutulmuş şamar oğlanı fakir çocuklara uygulanıyordu. Şamar oğlanı lafının çıktığı yer orasıdır.

Altını ıslatan çocuklardan biri ben olabilirim; ne fark eder ki? Ben sadece bir örnek verdim. Ufak bir çocuğun yaptığı hatalar anlaşılır, maruz görülür, ama aynı hataları yetişkin biri yaparsa af edilmez ve gülünç olur.
Fesçe 2019-06-22 15:38:28
Bravo akıllanıyorsun benziyor.
ZARARIN NERESİNDEN DöNERSEN KARDIR.
Ba bu değimi bilmişin DENERSİN İNŞALLAH sahi denecekmişim .
DöNERSEN İnan karlı çıkardın.
Belki anlamışındır Türklerle baş edilmez.
Sen küçükken kaç yaşındaydın ona cevap vermeye unutmuşum.
Fes'ten hayvana 2019-06-22 17:37:26
Bu yazıyı kıçınla mı yazdın, hoyvan? Beyinsiz kafanla bir şeyler karıştırıyorsun ama kimse ne dediğini anlamıyor.
Fesçe 2019-06-22 21:55:22
Bravo hayvanlığnın dünyasında seyrediyorsun sana da bu yakışır.
Çok mu aptalsın da anlamadın ya da kendini aptal mı zannediyorsun.
Ulan şspşal kafadan kırık kendin yazmişin “ zararın nereden dönersen kardır” işte bu buluşuna sevindik.
Yani yanlış yolda olduğunu anlamışın SİNEYE MİLLETE DÖNECEKSİN.
Doğru mu anlamışık.
Hahvsn kelimesini kullanmaya devam edersen alışkanlık olur HAYVANLAŞIRSIN söylemesi yine bizden.
Razbrali trol kütüğü.
Fes'ten hayvana 2019-06-22 23:18:42
Hayvan, sen benim zannettiğimin ötesinde geri zekalımışın; okuduğunu kıçınla mı yorumluyorsun öyle? Zarından neresinden dönersen kardır lafı sana yazıldı, kast edilen sendin; bunu anlayamayacak kadar zurna mısın?

Sine-i Millet sözünün ne manaya geldiğini de belli bilmiyorsun. Üste çıkmaya uğraşıyorsun ama sonsuz cahil olduğundan hep altta kalıyorsun. Çocukların karın var mı? Onları bu aptallıklarınla bezdirmişsindir muhakkak.
Fes gırnatası 2019-06-23 15:46:05
Çocuğum var mı diye sormuşun var fes hem de oğlan 22 ikilik.
Yine o efemeliğin tuttu benden sana fayda git başka yerde kaşın.
Tekrarlaya tekrarlaya HAYVANLIĞI kabul zaten etmişim de daha beynine yerleşecek.
Biz yine insanız sen gibi arkadan düşünen koçundan konuşanlar değiliz.
Sen hala cevap vermiyorsun sadece küfür ediyorsun ANADİL EĞİTİM zorunlu müfredata alınacak mı?
Soruya küfürden başka yanıtın olmayacak belli de belki AKILLANIRSIN insanlığın yan sanayisi olsan da.
Fes'ten pezevenke 2019-06-24 12:56:48
Hayvan, bunu bana niye soruyorsun, ben falcı mıyım? Aptal kafanla benim falcı olduğumu mu düşünüyorsun.Geri zekalı, yukarıda sorduğun soruların "anan fahişe miydi, sen pezevenk misin?" sorularından hiç bir farkı yok. Hayvan oğulu hayvan!

Bir doktora inşaatla ilgili bir soru sorarsan sana siktir git pezevenk der. Bunu bilemeyecek kadar geri zekalı mısın beyinsiz?
Fesçe 2019-06-24 13:06:02
Daha önce seni uyarmıştım AKILLANMIYORSUN.
Bana pezevenliği yakıştırıyorsan insanlığımı unutur senin EN SEVDİKLETİNİ satarım HABERİN olsun.
Ulan sen her şeyi bilen nasıl bilmecen anadil eğitimi zorunlu programa alacaklar mı.
Sor sahiplerine sormak çok mu zor azarlanmakta mı korkuyorsun.
Bak din dersi çözüldü BG dincilik gericilik başlayacak öyle miiii.
Fes'ten hayvan kılıklıya 2019-06-24 13:52:25
Beni uyarmış mış... avanağa bak be! Pezevenk, benim sahibim olamaz, ben adamın avrdını şey ederim. Türkiye'de yaşıyorum, ben nereden bileceğim hayvan? Git sen sor. Unutma da ananla ilgilide bazı soruları sor. Hayvan oğlu hayvan! Pezevenk!
Fes kuruntusu 2019-06-24 15:06:43
Kendin aradın gelir senin sevdiklerini senin gözü önünde satarım madem bu yetkiyi bana veriyorsun.
Senin Türkiye’de yaşadığın ne malüm kerane karışı gibi kıbırıp duruyorsun.
Türkiye’de yaşıyormuş mış.
Şapşal avanak ukalası sen kimi kandırıyorsun.
Sahibi yokmuş yalancının kralı yazılarından takıntılarından belli olmuyor mu zannediyorsun Fesçe.
Türkiye’de yaşıyorum diyorsun ama Yürkleyi savunmuyorsun nasıl oluyor.
Kimseyi kandır ma.
Fes'ten hayvan kılıklıya 2019-06-24 17:40:36
Ananın ev yanını savunuyorum hayvan, hoşuna giderse daha çok savunurum. Türklerin yüzde doksan beşi neden oylarını DPS verdiğini ve sen neden yüzde beşin içinde kaldığnı açıklayabilecek yürek ve dürüstlük var mı sende?

Anam oraspı değildi diyorsun, yalancı kimi kandırıyorsun?

Türkleri savunuyorum hayvan, en büyük türkçü benim, Senin gibi gürülerin arapların kürtlerin peşine takımadım. Okadar aptalsın ki ben gürcüyüm hanımım da araptır diyeni türkçü zannediyorsun. Bu pislik özelliğin doğuştan tabi, değişmez.
Nokta Fesçe 2019-06-24 19:48:25
Fesçe sen PİÇ misin de bu kadar tarallelisin.
Seçimde yüzde 30 altındd oy kullanıldı 4 etnik Bulgar partisine oy verenleri de hesapla görürsün Türkler oy vermişimi.
Türkler sizin gibi o hain DpS oy vermiyor.
Sana gelince toçka razmazana. Yaşını bilmem 1974 Türkçe derse son verildi.
O da satılmış Türklerin verdikleri dilekçeler istinaden.
Eğer Buban saise bi sor o bilir.
Bilmiyorsa o dönemlerde malimlik yapanlara sorabilirsiniz.
Hem bilmiyorsunuz hem ukalalık yapıyorsunuz. Uyuz köpeklet gibi dolunaya ulur uluyorsunuz.
Fes gerçekten PİÇMİSİN?
Eğer dilsen Türkleri savunmuş olurdun.
DpS TÜRKLER değil DS ve OLİGARŞİNŞN partisi o domuz gibi PEEVSKİİLERİN partisi.
Yine o bozuk ağızını açıp kimliğini ortaya çıkaracaksın.
Vaz geç Türkleri aşağlamaktan KURTUL. RAHATLARSIN sorsana rüyalarında küfür ediyor musun.
fes'ten kara cahile 2019-06-25 10:04:19
Evet, anan senden ötürü bir çingenenin oğlu da olabilir demiş; çingene knı taşıyor olam ihtimalin de varmış. Neyse bir insanları oldukları gibi kabul ediyoruz; ister fahişenin oğlu isterse çingenenin çoparı olsunu hiç fark etmez.

Katılımın düşük olamsı DPS karşı olduklarını göstermez; böyle düşünerek sadece kendini kandırırsın. Katılım bulgarlarda da düşük, Ab seçimlerinde her yerde katılım düşük olur.

Dps Peevski gibi iş adamlarıyla ilişki kurması, onlarla beraber çalışması büyük bir başarıdır. Bulgar toplumunun rızasını almak kolay iş değildir. Rızasını almak b-ne demek sen anlayamazsın, zaten ben bu yazıyı sana yazmıyorum.

Sen cahil, okumadan bilen bir dırtaksın; bundan sonra kavrayışın artacak diye bir şey yok.
Fahreddin Kafalı 2019-06-25 12:17:45
Evet ya Peevski'yi bize neden öcü gibi gösteriyorlar anlaşılır gibi değil. Höh'ün iş çevreleriyle bağlantıları olması çok daha iyi değil mi? Keşke bankacıları, sanaicileri, toprak sahiplerini de partiye çekebilseler daha iyi olurdu.
Faretin 2019-06-25 15:35:23
Peevski iş çevreleri DpS yanına gitmeleri daha mı i.
Onlar DpS yanına değil onlar DpS yi kendi çıkarları için kurdular.
Öyle avanakça ters düşünüp halk kandırmaya çalışılmasın.
Feska 2019-06-25 15:56:07
Soruya cevap vereceğine yine öteki dünyaya gitmişin anamı görmüşün.
Oraya varmışken BUBALIĞINI gördün mü bari belki o da oradadır. Sormadın mı una PİÇMİSİN dimisin.
Ulan şapşal yine kerane karışı gibi kıvırıyorsun.
Ormanın en gelişmişi fesçe DpS kime hizmet ediyor avanak.
DPS yi kimler kurdu bunu sokak köpekleri bile biliyor.
Yok efendim Bulgarları yanlarına çekiyorlarmış muş.
Ulan Bulgar hiç Türk’e hizmet edermi öküz.
DpS tam da PEEVSKİLERE hizmet ediyor. DS tarafından kurulan asıl görevi Türkleri boyunduruk altında tutmak.
Bu gün DpS eski DS elemanları ile oligarşiler yönetiyor.
Sizler Feska pısırıkları dışardan halk mış gibi o hainlere destek vererek halkı yanıltıp inandırmaya çalışıyorsunuz.
Tazbrali molko şoparçe.
Fes'ten hayvan kılıklıya 2019-06-25 20:14:38
Dırtak kafalı, ihtiyar huysuzluğu yaparak kimseyi kandıramazsın. DPS gayet başarılı bir şekilde işleri götürüyor, vatandaş da bundan fazlasıyla memnun. Son seçimlerde bunlar tap ortaya çıktı, senin gibi oraspı enceği pezevenklere cıyak cıyak bağırmak kalıyor.
Fesçe 2019-06-25 20:45:31
Orman akeminin engelişmişisin Fesçe manasını biliyorsundur.
Ölüz aptalı gerçekleri saklayamadım bu milliyeti kandıramasın.
Nerden biliyorsun senden genç olmadığını telepati gücün mü var insanlığın yan sanayisi Feska.
Türk milletini kandıramasın TROL bozuntusu.
Hala BUBALIĞINA sormadın şu Türkçe dersleri hangi gerekçeyle kaldırdılar ve gerçekten PİÇ misin.
Türk halkı drğil ancak Bulgar devleti ve ona çalışan sizin gibi ipsizler FAZLASIYLA memnun olurlar.
Fes'ten hayvana 2019-06-25 21:03:20
Ananla muhabbedimiz iyi de her şeyi biliyorum öküz. Hep böyle pezevenk misin, bir kerecik balim dürüst namuslu olamadın mı?
Fesçe 2019-06-25 21:46:05
Ben zaten dürüstüm ama sen deve hayvanı gibi YAMIKSIN.
Sen ne zaman Türklere hakareti bırakacaksın o zaman sana karşı toleranslı oluruz.
Sana yani kendine bağlı.
İstersen görevinden istifa et onlar başkalarını bulutlar yerine.
Bulgar Belene ve 1984-9 yıllarını Türklere karşı politikasını 10 sonıf ders kitaplarına koymak istememiş. Türkler imza kampanyası başlattı bu gün eğirim bakanı Vılçev o tarih kesin tarih kitaplarına girmesi lazım diye açıklama yaptı.
Bak Türkler istedi mi Bulgar kulak veriyor.
Senin o hainDpS konuyla ilgili açıklama bile yapmaya gerek duymadı.
Siz bu süz ama biz farklıyız Türkler
Nadyavam se , çe si mi razbral
Fes'ten hayvana 2019-06-25 22:13:36
Sen kimi kandırıyorsun, oraspı enceğisin bunu hekes biliyor.
Fes yırtı 2019-06-25 22:53:51
Kimi niye kandırayım be yamuk deve.
Ben BG yaşıyorum eğitim vakaların bu günkü açıklaması.
İnternetten imza kampanyası hala devrede.
Hem saygı istiyorsun hem o aşağılık kimliğinden çıkmıyorsun.
Ana dünyada en kutsal varlıktır anaya hakaret öz anaya yanısı kadar çirkindir. Sen o aşağılık varlığınla öz anana hakaret ediyorsun insanlığın yan sanayisi.
Kambur deve .
fes 2019-06-26 09:21:38
Geri zekalı ve kara cahillerin hiç bir önerisine ktılmamak gerekir; imza kampanyası falan filan, tümüyle saçmalıktır. Dört imzadan fazla bulacaklarını sanmam. Bulamaç, foseptik çukurundan başka hiç bir şey beceremezler.
Feska 2019-06-26 10:15:03
Feska klasiği yine Türklere hakaret aşağılamaya devam bozuk adamdan bozuk kelimeler çoksa.
Fesçe sormuştum ; Türkler bi yerini çok mu acıttı da bu kadar onlardan bu kadar nefret ediyorsun.
Bak din dersi OLMAZ , OLAMAZ diye civaklarkan oldu.
İstemesenize soya dönüş süreci tarih kitaplara GİRECEK.
Senin uykuların daha çoooooook kaçacak.
fes 2019-06-26 21:29:38
Kara cahil, namussuz, ahlaksız birine söz söylendiğinde vay türk milletine söz söylendi diye bir savunma geliştirmesi onu kurtarmaz; tersine: onu daha da çok yerin dibine sokar.
Fesçe 2019-06-26 23:47:01
Feska sen zaten yedi kat yerin altındasın be .
Bak din dersi çözüldü Jivkovun soy kırımı ve Belene mapusu tarih kitaplarına girecek HANİ giremeyecekti.
Sen zaten Türk duşmanlıgla programlanmışın.
Sıra ana dil eğhimi zorunlu programa alınması nasıl sen bilirsin ALINACAK MI?
Yine küfürler aşağlamaktan hakaretle senin iç dünyanın Feska hadi geç kaldın yaz.
Hayvançeye 2019-06-27 11:28:24
Kara cahilin her dediği yanlıştır. Kendini türkçü gibi gösteren adamı kazıdığımızda arkasından a-aaa! Borisov çıkıyor. Borisov her şeyi çözecek Ahmed Doğan'ın partisine ne gerek var. Ama geri zekalı kimseyi kandıramıyor Dırtağın basurlu kıçına milet her defasında tekmeyi basıyor.
Feskaya 2019-06-27 13:46:47
İkide bir hayvan hayvan derken gerçekten hayranlığını öne çıkarıyorsun.
Ancak hayvanın teki kendisini böyle tanımlar.
Feska ne yapsan ne etsen hep kalktığın yere oturacaksın.
Ne kadar DuPiSe desteklesen kaybetmeye mahkumsunuz.
Bak Amet tek başına sokağı çıkamıyor sorsana neden çıkamıyor.
Ev hapsinde mi sen bilirsin.
Emin ol senden çok daha gencim.
Tarih kitaplarında Türklerin isteği olacak mı sor sahiplerine yaz da bilelim.
Razbra li Feska.
Hayvançeye 2019-06-27 13:56:27
Eveti, kara cahillerin hayvanlığını ortaya çıkarıyorum, bu benim becerim. Geri zekalı, üstelik namusu lekeli kişilerin hiç bir öngörüsü tutmamıştır, tutmaz. Ahlaksızlık, edepsizlik batağında yetişmiş biri yaşlandığında kendisinin farkına varıp hakikati görecek diye bir şey yok; pislk ve haset dolu kişiliğini mezara kadar taşıyacağı kesindir.
Feska düveye 2019-06-27 14:34:40
Ulan şapşal laf kırık benim tarafımdan sa edepsizlik yaptığımı yazamadın çünkü ben senin gibi küfürlü kelimeler kullanmıyorum.
Bu çeşit yazdığında zaten HAYVANLAŞIYORSUN.
Evet seni çoktan beri takip ediyorum sonunda ancak bi şey hak ettin FESKA lakabını.
Aynı KERANE karışı gibi kıvırıp her konuda Bulgarı ve Bulgara hizmet eden DpS destekliyorsun.
Yani; İZBOD
Sen ancak Türk düşmanı Bulgar olabilirsen olabilir değil TAM BULGARSIN.
Hayvançeye 2019-06-27 21:04:08
Boykonun kıçını yalayan biri türkçü olabilir mi? Hayatta olamaz. Boyko diyor din konusunu halleti. Bu ne demktir Boykoya yalakalık çekmektir. Foseptik çukuruna batmış, mesebi geniş biri söz söylemeye, akıl vermeye kalkarsa ona "hastir ordan rezil" deme hakkı doğmaz mı?
Feska 2019-06-28 09:27:24
Hastir ordan
BRAVO.
Doğru dürüst bi şe yazmıyorsun fıttırma yolundasın.
Sen filosof sorulara cevap da vermiyorsun.
Boyko ile görüşenler zaten görüşüyorlar.
Sen zaten Boykonun kıçını yalıyorsun öyle olmasa programlanmış robot gibi Türk düşmanı DpS savunmazdın.
Hayvançeye 2019-06-28 14:41:27
Geri zekalı ahlaksızın çıkarımları doğru olsaydı deve iğne seliğinden kolaylıkla geçerdi. Bir dolandırıcıya, yalancıya kendi durumunu itiraf ettiremezsin; inatla dolandırıcı ve yalancı olmadığını iddia edecektir.

O haklı bu da haklı diye bir şey olmaz, hamam böceği olmayı tercih edenin üstüne çat diye basılır ve hayat devam eder.
Feska ya 2019-06-28 17:24:14
Böceğin üstüne sen mi basçan o felek vücudunla. Bravo sanal ortamda da kendini geliştirmişin böcek bile eziyorsun.
Feska sen başka iş yapmıyor musun habire salak salak cevaplar vermeye çalışıp asıl konu olan azınlık statüden uzak tutmaya çalışıyorsun.
N’aptın sordun mu sahibine olaya nadı bakıyor Türkleti zorlayacaklar mu.
Bu alanda yaz da bişeyler üretelim.
Bana çok güzel lakap takmışın teşekkür ederim “hayvançe”
Yani ben hayvançe sen ise baş HAYVAN. Yakıştı dimi.
Hayvançeye 2019-06-28 21:39:42
Hayvan hayvandır, orası kesin.
Feskaya 2019-06-28 21:54:38
Hayvan hayvanı sever Feska ben haycanszm sen BAŞ hayvan bunu büle bil.
Bundan büle yazı yazmandan önce düşün şakın hayvan iç yüzünü çıkarma.
Ne oldu sordun mu sahiplerine azınlık statüsü vereceklermi Türklere.
Merak eğiyorlar Feska .
Hayvançeye 2019-06-29 09:18:39
Hayvan
Hayvançe BAŞ hayvana 2019-06-29 16:24:58
Yine hayvanlığın tuttu dimi Feska sevesi.
Neden sormadın sahibine azınlık statüsünü.
Hayvançeye 2019-06-30 00:02:27
Jivotno
Feskaya 2019-06-30 10:33:40
Feska alemsin bi soru sorduk diye soruyu soranı kendine benzetmişin.
Gerçekten JİVOTNO musun yazık çok yazık kaçırmaya başlamışım.
Gel şu Türk düşmanlığından vaz geç rahatlarsın rüyalarında Türkleri görmesin.
Senden haber bekleniyor ne oldu şu azınlık statüsü verecekler mi .
Hayvançeye 2019-06-30 10:44:07
Türklerin yüz karası hayvan
Feskaya 2019-06-30 12:51:34
Bak şimdi seni TEBRİK ediyorum seni bu kadar kırmak istemezdim ama kendin kendini kırmiş oldun.
Ben Türkletin haklarımı savunduğum için yüz karasıymışım senin gözünde ya sen FESKA ya sen Bulgarların yüz karasının.
Hayvançeye 2019-06-30 22:56:20
Hayvan, gübre, kusmuk.
Feskaya 2019-07-01 10:16:13
FESKA İçin çok pis iğrenç taaa buralarda kokuyor.
Türkçe ders zorunlu olacak mı sorsana bi.
Hayvançeye 2019-07-01 12:28:05
Hayvan!
Feskaya 2019-07-01 14:58:25
Her geçen gün sağa ds hayvanlaşıyorsun bi de filosofiya konuşacaksın yakında fıttıracaksın.
Sormadın mu Türkçe ders zorunlu olacak mı merak konusu Feska.
Hayvançeye 2019-07-01 20:38:45
Anan orospılık yapmayı ne zaman bırakacak, bir de karını her önüne gelene peşkeş çekmeyi ne zaman bırakacaksın
Feskaya 2019-07-01 23:07:27
Feska defalarca yazdım anam ahrette oraya gitmedim ama sen gitmişe benziyorsun orada BUBALIĞINI gömedin mi .
Se hep sordum PİÇ misin.
Bubalığına sorsandına.
Feska merak etme karım yanımdan 5 santim bile ayrılmıyor.
Şimdi BG Türkletin sorunlarına gelelim Vakıf mallarını iade edecekmişsiniz.
Bunları okudunda gene krize girip çıktın yere gircen.
İğrenç sürüngene 2019-07-02 10:12:36
Beni bulgar devletinin yetkin bir memuru olarak düşünüp kabul ettiğine göre ben de seni oraspı enceği ve pezevenk olarak düşünüp kabul ediyorum.

Azınlık ve vakıf mallarının iadesi sorunlarına bana sorduğuna göre beni Boyko Borisov'dan sonra gelen bulgar yetkilisi olarak görüyorsun. Böyle bir şeyin milyarda bir ihtimali olabilir mi? Hayır, akıl sahibi herkes bunu böyle bilir.

Hal böyleyken vakıf veya azınlık sorusun bana soran adama ne denir? Oraspı enceği ve pezevenk denir. Geri zekalı, hayvan mertebesinde, beyinsiz biri bana cinnet geçirttiremez; sadece tiksindirir, o kadar.
Feskaya 2019-07-02 13:30:45
Yine kavından çöktüm be Feska içi yüzünü o İrem’i kelimeletle ifade etmişim.
Bravo.
Gavur ya da gavurun AŞ’mı dilsen NEDEN u zaman gavuru ve UNA hizmet eden DpS programlanmış gibi savunup Türk hakkına
DuPiSe Türklerin hakkarını savunuyor imajını yaratmaya ve dayatmaya çalışıyorsun.
Bu millet sandın kadar aptal mı önde giden çöl devamdı.
Bate Boykona sor Türklerin haklarını verecek mi.
Sen bunları yaz o pis ağından pislik kusma.
Razbrali PİÇ.
Hayvançeye 2019-07-03 13:29:58
Sen sorsana Boyko agana, pezevenk olduğunu ilan edecekmiş mi. Bir de babanın bir çingene olduğunu Boyko belegeleriyle açıklasın.
Hala kati, has mokar, soski kerala. Gönünü siktimin çingenesi yaaa!
Feskaya 2019-07-03 14:45:48
Bravo çingeneliğini de ilan etmiş oldun bravo.
Senden bu zaten beklenirdi. Çingenece bilmediğimden küfümü kendine sallamış oldun.
Pezevenkliği yakıştırdıklça senin en sevdiklerini çingenelere satarım haberin olsun.
Fes neden BG Türklerinden nefret ediyorsun.
Neden onların hayatı nasıl iyi olur diye çaba harcamıyorsun tutturmuşun DpS Türklerin savunucu su diye.
Sen de biliyorsun üle olmadını.
Gırcalda DS adamı olan Asan başkan gidecek yetine Türklere hizmet için Alkah korkusu olan hakiki Müslüman biTürk gelcek ama DpS dil.
Buna bi seçen.
Olacak mı?
² 2019-07-11 21:31:22
Hakiki Müslüman Türk satışa çıkarılmıştır. Tanesi 35 kuruştan, ister ikili, ister de üçlü paketlerde satın alabilirsiniz. İsteyenlere yanında DPS'li cinleri kovan zemzem suyunda yıkanmış ve hakiki cin çarpan hoca tarafından okunmuş tamamiyle organik ve doğal hurma sadece 55 TL değil, 30 TL hiç değil, tam tamamına 55 kuruş.

Not: Bayilik açmak için müracatlar başlamıştır.
2 salağa 2019-07-12 08:58:52
Bizim buralarda TL geçmez buraların hakimi LEVADIR.
Sen o TL kendini ayıltacak bir şeyler alırsın.
ANLADIN.
² 2019-07-12 11:16:40
Lev de geçerlidir. Kurumuz 1 Lev = 1 TL. İsteyene 1 EUR = 1 TL. Kredi kartına taksit imkanı var.

Not: Paypal'la sorun olduğu için malesef işlem yapamıyoruz. Western Union'u tercih ediyoruz
2 salağa 2019-07-12 11:45:19
Bak ne kadar güzel anlamışın BRAVO.