Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7439 Lv.
GBP GBP 2.1822 Lv.
TRL TRL 0.3041 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
18 Temmuz 2019
HABERLER » Bulgaristan
HÖH partisi, Başmüftülük binasına İslamofobik saldırıyı şiddetle kınadı

HÖH partisi, Başmüftülük binasına İslamofobik saldırıyı şiddetle kınadı

05 Temmuz 2019

Hak ve Özgürlükler Hareketi (HÖH), Sofya’daki Bulgaristan Müslümanları Başmüftülüğü binasına İslamofobik saldırıyı kınayan bir bildiri yayımladı.

Bildiride şu ifadeler yer aldı: “HÖH partisi, Başmüftülük binasına yapılan sıradaki vandal saldırıyı şiddetle kınıyor.

Bu hoşgörüsüzlük tezahürleri ve aşırı nefret, yabancı düşmanlığı ve İslamofobi biçimleri, Bulgaristan vatandaşlarının hak ve özgürlüklerini tehdit etmesinin yanı sıra ülkedeki demokrasinin durumunun da açık bir göstergesidir.

Bu sadece bir holiganlık hareketi değil, dini ve etnik azınlıklara yönelik nefret suçudur. Çoğu durumda modern ve Avrupa Birliği üyesi olan Bulgaristan için kabul edilemez olan bu vandal eylemlerinin, cinai ve holigan eylemleri olarak göstererek küçümseme girişimlerinde bulunulması endişe vericidir.

HÖH partisi olarak böyle bir yaklaşımın yalnızca hatalı değil, aynı zamanda tehlikeli olduğuna da inanıyoruz, çünkü hiçbir şekilde bu tür yabancı düşmanlığı eylemlerinin engellenmesine ve ortadan kaldırılmasına ve onları kışkırtan ve yapanlara karşı yeterli yaptırımlara yol açmıyor.

Devletin tüm yetkili makamlarını, faili tespit etmek ve kanunu ciddiyetle uygulamak için gerekli tüm önlemleri almaya çağırıyoruz”.

Kaynak: KIRCAALİ HABER

Ziyaretci sayısı: 732


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


Müslüman 2019-07-06 06:36:06
DpS hep yaptığın yapıyor cılız açıklamalarla yetiniyor.
Olayların üstüne gitmiyor.
Devlet olayın failini yakalayarak aklı dengesi yerinde değil diyerek serbest bırakacak.
Müslüman mezarlıkların taşları kırılıyor çeşitli yerlerde camilere irkçı sloganlar yazılıyor.
Baş müftülük ile DpS kanamadan öteye gidemiyor.
İki yerde de DS elemanları yönetimde.
hak 2019-07-07 11:32:15
önce yangını çıkar sonra sondurmeye git kahraman goster kendini bunarın isi mantıgı bu zaten
Eski DPS li 2019-07-08 10:56:27
"HÖH ...............siddetle kinadi", o cok iyi. Fakat bu tür "göz boyama" siddetle kinamayi HÖH 28 yildir yapiyor. Göz boyama haraketi diyorum, cünkü o siddetle kinamalarin etkisi sifir. Hatta daha ötesine gidelim, daha uzun vaddeli göz boyamak icin DS iki parti kurdu, biri HÖH ( DPS ) ve digeri de ATAKA. Bu iki parti birbirine saygisi olmayan, terbiyesi zayif ve ayni zamanda bencil ve para icin her seyi yapan iki kardes gibidirler. Temelinde ikiside göz boyamaci ve insanlari sömürücü iki parti. Ne BG`ye ne de oylarini aldiklari insanlara bir faydasi yoktur ve asla olamazda, cünkü kuruluslarin amaclari ve hedefleri insanlara ve Devlete hizmet degil, tam tersine kamuoyunun dikkatini birilerinin istedikleri farkli yöne cekmektir. Bizler HÖH(DPS) yi yillarca cani gönülden oyumuzu vererek destekledik, fakat o bize yukaridaki olaylari yasatti..........
. 2019-07-11 08:35:22
Baltaya sap olamayan şahıs yıllarca DPS'yi desteklemişmiş. Ama artık depeseyi desteklemediğine göre gitti güzelim parti desene?
Nokta adam 2019-07-11 13:23:04
Sen ile birlikte DpS de gidecek emin ol .
Sizi BG devleti bile kurtaramıcak.
K2 2019-07-11 13:41:06
Noktayla birlikte niye DPS gitsin ki? Ya da DPS gitmesiyle o niye gitsin?
TR'de Tayyip gidince dinciler gidecek mi? Elbette hayır. Necmettin Erbakan ölünce Milli Görüşçüler akepeci oldu, ama giden falan olmadı. Mesela senin gibi zurnalar gidince Lütfi de gidecek mi, gitmeyecek.

Bu tür anlamsız yorumların kimseye faydası yok. Tabi sen inanmaya devam edebilirsin. K2 gidince bu forumdan DPS çökmesini hayal edebilirsin. Boşuna ümitlensen de ümitlenmesen de hakikatı değiştiremezsin.
K 2 cartı 2019-07-11 21:39:07
Ne kadar BG devleti Leh’ine birlikte hain DpS savunsanız gideceksiniz. Onların yerine başkaları gelecek. Allah korkusu olan Müslümsnlar hakiki Türkler gelecek o hainlerin yerine.
Para üğruna Türkleri satanlardan kime hayır gelmiş de Türklere gelecek.
Gavur şu hainleri bi yere kadar kullanacak sonunda hep yaptığı gibi çöpe atacak.
K2 2019-07-11 22:11:48
Para uğruna satıyoruz, hepimiz DS ajanıyız. Ahmet Doğan'ı ben yetiştirttim, dedim ona hain depesenin başına geçeceksin. Sonra da Allah korkusu olan hakiki Türkleri çektik, süper zeki bilgisayarın kopçesine bastık mıydı kim % kaç Allah'tan korkuyor hemencecik anladık. Bazen tabi ki tok gitveri, o zaman ise karanlık bir odaya müslüman Türkü kapatıp bu odada cin yok, Allah var derdik, korkan olursa onları da eledik. Yaaa
fes 2019-07-11 22:17:39
Doğu Perinçek diye biri var, sosyalist, şimdi AKP dincilerini destekliyor; adam 30 senedir "amerika yıkılıyor, çok yakında iktidarız, göreceksiniz bak" deyip duruyor ama hiç kimsenin yıkıldığı falan yok. Bu arkadaş da on senedir DPS yıkıldı yıkılıyor diye söylenip duruyor ama son seçimlerde halk gitti oyunu yine DPS'ye verdi. Bu ne biçim bir tahlidir şaş da kal.
K2 Feskalar 2019-07-12 08:02:39
Gavurun köpekleri BG Türklerin erimesinden çok hoşlanıyorsunuz belli bi de biz sapına kadar Türküz diye çığrtkanlık yapıyorsunuz.
Bi kere düzgün bi şey yazın BG Türklerin bu vahim durumdan basıl kurtulur DpS niye onların haklarını savunmuyor diye bir cümle bile kuramıyorsunuz.
Yaparsanız da SAHİPLERİNİZ çıktığınız yete sokarlar korktuğunuz bu.
Don AB seçimlerinde senin DpS 4 vekilden 3 düştü. Sonunu sen düşün Feska bozması.
Küfürsüz bak her yazdığın küfür kesinlikle kendine yapmış oluyorsun dilemedi bizden.
Razbrahteli.
K2 2019-07-12 11:24:58
Sakın beni sahiplenme! Beni şimdi DS ajanlığı işimden mi kovdurtmak istiyorsunuz? Sonra ben gidersem kim Ahmet Doğan'ı ve DPS'yi yönetecek? Bir de bu Türkler özenle sakladığımız azınlığı demir parmaklıklar arkasında olan kasalarımızdan almaya kalkarsa?...

Bak şindi, hakiki müslüman Türk detektörü alarm vermeye başladı! Hemen çık siteden! Biz DS ajanları Başmüftülük'te toplantı yapacağız...
K2 kaçtığı 2019-07-12 13:05:50
Kaçık olduğunu yazmaya gerek yok.
Şimdi DpS yanı sizin savunduğunuz yönetim adamları DS tain etmedi.
Yani DpS komünistler DS kurmadı.
Ayni şekilde ATAKA yı da DS kurmadı.
Asan Aziz’in de DS dosyası YÖK.
Aynı şekilde Lütfinin de DS dosyası yok.
Kasım Dalın dosyası yoktu eklendi mi.
Siz yine de yazılanlara inanmayın size söylenenlere inan BG neden Müslğman mabetlerine saldırılar devam ediyor.
Kimlerden cesaret alıyorlar.
Bınları yazın TROLLÜK bu çirkinliklerden kurtarmaz.
K2 2019-07-12 13:39:43
Yav niye inkar ediyorsun? Hepsini ben tayin ettim, itiraf ettim işte. DS ajanıyım dedim ya. Babam da ajanmış, dedem de. Koca dedem Boris III'e DS'yi kurduran adam.

Sizin maledeki malimleri, hafısları, hepsini biz yetiştirdik. DS'yiz biz.

Şimdi ananı da biz babanın yanına ajan olarak yerleştirdik diyecem ama inanmayacaksın?...
K2 BOZMASI 2019-07-12 20:29:30
Benim anamı dedem güvesinin yanına kendisi yerleştirmiş.
Sizin gibi ajanların analarını vazife uğruna itirazları olmadan defalarca başkaların yanlarına yerleştiriliyorlardı.
Bu da bi gerçek geri zekalı.
Kuşaktan altına indikçe kendini vurmuş olacan aptalın teki.
Türk’sen BG Türklerin vahim durumundan yaz da adam yerine konulasın.
Razbra li.
K2 2019-07-13 01:53:35
Ben DS ajanıyım, bana vazifelerimi öğretme evlat! Geri zekalı kimseleri DS ajanı yapamayız, seni ondan alamadık.

Ananı biz yerleştirdik diyorsak biz yerleştirdik. Senin süpper bir zeki savaşçı olacağını pravetz akıllı bilgisayarlarda tespit ettik, bubanın yanına en başarılı ajanlarımızdan birini yamayarak DS geleceğini garantiye aldık. Yani sen de bir DS ürünüsün. Gerçek adın Efe Karahanlı, Aslan Ak bey tarafından Candan ailesine verilerek Ali ismini koydurttuk. Beyin nakli sırasında bünyen beyni reddedince beyinsiz kaldın. Olan bu.
Has gırcalı 2019-07-13 09:10:37
Neydibelirsiz fes, senin R.T.
ERDOĞAN'LA derdin ne?. ERDOĞAN ismini duyunca uyuz oluyorsun.Derdin ne? Yoksa sende bulgarlar gibi,güçlenen TÜRKİYEDEN mi rahatsız oluyor ve korkuyorsun?.
fes 2019-07-13 09:20:06
Ben gürcüyüm, hanımım da araptır diyen kimdi acaba? Ayrıca ben bu başlık altında hiç yorum yapmadım. Başka kapıya.
K2 yosması 2019-07-13 11:54:43
A be salak hizmet ettiğiniz sahipleriniz hepinizi gün gelip sümük bezi gibi kullanıp atacaklar.
Hala salak salak yazmaya devam ediyorsunuz.
BG Türkleri asimilasyon sürecinden nasıl kurtulur ona kafa yorun.
DpS bu süreçte gavurun yanında.
Trollükle bi şey elde edemeyeceksiniz hatta ellerinizdekilerini tamamen yani avantayı kaybedeceksiniz.
K2 2019-07-13 13:41:40
Şapşik, ben DS ajanıyım, elimdekiler çoğaldıkça çoğalıyor. Ajan Sava'yla son bahar yapılacak seçimleri ayarladık, DPS Kırcaali'nin tüm ilçelerini alacak, Karadayı tamam dedi.
Senin sahibim benim, Pravetz bilgisayarımız olmasa dedeni ananın ailesine göndertmez, sonra ananı babanın yanına yamamazdık. Kafadan kontaksın, iki lafın bir birine tutmuyor, sürekli aynı şeyleri tekrarlıyorsun, n'apalım işte, olacak o kadar.

Sahi ya, seni bir ara Kırcalı müftüsü ve belediye başkanı yapacaktık? N'oldu o iş? Hani hakiki müslüman Türk kızanları gavur gibi yetiştirili, dinsiz oli? Yapam sana bi kıyak, koyam seni obştinski kmet?....
K2 akıllısı 2019-07-13 14:50:53
Yazdım anlamamışım bi ta hatırlatayım.
Komunist dönemde bilgi almak için karıları erkeklerin yanlarına yerleştirme olayı vardı.
Öyle anlaşılıyor ki sen işte böyle bir yerleştirme sonucu çıkmışın bu dünyaya o dönemden gelen geleneği sen sürdürüyorsun iyi de yapıyorsun işini. Bravo.
Hep aynı şey evet size hep aynı şey siz fazla bi şey hak eğmiyorsunuz.
Gırcalı sancağında seçimlere katılım yüzde 27 indi. Oy verenler belediyelerde çalışanlar ve ihale alanların şikeleri. Ekim ayında bu protest Asan aganı başkan seçmek için yetecek mi. Amet Ssvayla anlaştım diyorsun bi ta gözden geçirin bu sefer işiniz zor.
K2 2019-07-13 17:19:29
Zırvalayıp durma boş kutu. Ananı bubanın yanına yerleştirdiysek, herkesi öyle yaptık manası çıkmasın. Ana - baba, dede - nine ailecek DS ajanıyız. Ananı da bubanı da iyi tanırız. İlk pravetz bilgisayarda senim kaydını yaptık, patates beyinli olunca yukarıda da yazdım, beyin naklettik ama bünyen kabul etmedi.
Hep aynı şey olur mu canım. Tagayyurul ahkam bitagayyurul ezman prensibini bilmez misin sen?

Ekim ayında Asan agan da olsa başkası da olsa DPS geçecek, rahat ol sen. DS olarak arkasındayız. Ajan Sava çoktan gözden geçirdi, öyle olmasaydı seçimlerde OP koalisyonunda yer alan hayvanları teker teker ve toptan geçmezdi. Katılımı kıçından uydurma yoldaş, Kırcaali ili Bulgaristan'da en yüksek kalıtılım vardı %41,78. http://results.cik.bg/ep2019/aktivnost/index.html
K2 kafasız 2019-07-14 00:58:30
Feska gibi zırvalamaya başladın.
Harbi Türk olsan Ananı, bıbanı sülslenı busayfalarda yazmazdın.
Belli sen deYOSMA SIN.
Gavura hizmet etmeye devam eğin.
Türkler eritecekmiş sizin gibi satılmışların umurunda mı.
BG Türklerin ikinci sınıf vatandaşlıktan çıkarılmadı için elbette bir yol vardır.
Siz o yolda olmadığınıza göre birileri olacaktır.
Emin olun.
K2 2019-07-14 08:34:41
Ben kendime hizmet ediyorum. Türkler dondurma mı ki erisin?

İkinci sınıf vatandaşlıktan çıkarılmak istiyorsan kendini eğit biraz. Eğitim şart. Eğitimsiz eleman her zaman üçüncü sınıftır.

Tıp, mühendislik, siyaset, felsefe alanlarında uzman ol birinci sınıf vayandaş olursun, kimse dilinden ve dininden ilgilenmez. Bak Ahmet Doğan'a, adam üst sınıf siyasi becerileri olduğunu herkese gösterdi. Tabi ağaç meyve verince senin gibi cahiller ajan, drındar çingenesi, hidroinjiner, boyana sarayları gibi gavur sözlerini benimsediler.
K2 kafadız 2019-07-14 10:24:41
Saydığın ilimleri öğrenmen için önce MİLLİYETÇİ olman şart aksi takdirde okuduğun heba olur ve bildiğini başkalarına vermek zorunda kalırsın senin gibileri.
Önce kendi halkını düşüncen da sonra kendini.
Mesele bora siz önce kendinizi da sora belki hiç düşündünüz YÖK halkı.
FARK BORA.
Yaz; BG İslamın mabetlere saldırılar nasıl durdurulur.
İlim bilim irfan se çok uzak geç onları.
fes 2019-07-14 10:39:42
Benim söylemek istediğimi K2 çok daha iyi ifade etmiş. Kişi kendisini eğitmeden hiç bir şey yapamaz, bulgarlar la da hiç mücadele edemez.

Önce miliiyetçi olacakmış sonra bilmem ne... Adam niyet ettim milliyetçi oldum diyerek milliyetçi olunacağını zannediyor. Bir kere tarih bilmen, coğrafya bilmen, edebiyat bilmen gerekiyor. Bunlar olmadan milliyetçi olunmaz.
Feskaya 2019-07-14 11:20:38
Yine filosofiya.
Senin o bilgin kendi halkına faydası olmazsa neye yaradı be Feska.
Amed agan Sava FİLOSOFİYAYI bitirdi ama Türklere hiç bi faydası olmadı Feska.
Tek bi kalem faydası oldunu yaz çünkü ben 30 yıldan bu yana göremedim.
K2 2019-07-14 11:39:31
Geçenlerde dedeler toplanmış halihazırdan şikayet edip duruyorlardı. Konu yine döndü "eski güzel" komunist zamanına. Misleha za noroda, bezplatno obrazovanie, rabota imaşe za vsiçki... Aynı dedelerin üzerine Çernobil yağmurları yağarken Sofya'da 1 Mayıs gösterilerine katılmaları, eğitim haklarının tek parti rejimi kararlarına bağlı olması (hani meşhur vragove na naroda), demokratik seçme ve seçilme haklarının olmaması, yöneticiler en lüks yaşam sürerken "zadıljitelen trud" kapsamında angarya çalışmışlardı.

Ahmet Doğan'dan ne beklersin be adam?! Sen vatandaşlık haklarını bilmez, eğitimsiz koyunsun sonra niye kırkılır, sütün sağınır ve etin yeniyor diye cıyaklıyorsun. Faydanın ne olduğunu biliyor musun ki 30 yıldır görmediğini iddia ediyorsun?
Aptal herif senin kiöe faydan dokundu ki sana fayda etmelerini bekliyorsun?
K2 koruğu 2019-07-14 13:55:54
Yaz Amet Savanın tek bi faydasını undan sora filosoflunu yap.
Sen 30 senede Türklere hangi faydası oldu bi tane yaz da bilelim. Çürümüş teneke kafalı.
Benim oyumla o saraylada içip içip sarhoş oluyor. Nasıl faydam olmamış çürümüş kafa.
BG devleti bu tür saldırıların önüne gelmek mi u tür yorum yaz.
K2 2019-07-14 14:24:24
Ahmet Doğan'ın hem Türklere, hem bulgarlara, hem diğer etnik kökenlilere bir çok faydası oldu, ama senin gibi kafadan kontaklar bunu anlayamaz. Türk ismini taşıyan kişiler devlet kademelerine atandılar, bu bile büyük başarıdır. Azılı Türk düşmanı ülkede Türk ve bulgarları aynı çatı altında siyaset yapabilmeleri büyük başarıdır, Kırcaali ilinden işadamlarının ihalelere katılabilmeleri büyük başarıdır. Senin gibi angutlar bunu anlayamazlar. Buket yarışmasından haberin yok, hakiki Türk diyorsun, gençlerimiz anadilinde halk oyunları sergiliyor, DPS belediyelerinden nice gençlerimiz yurtdışında folklor yarışmasından derece yaparak döndüler. DPS sayesinde maddi imkanı kıt olan kişiler T.C. eğitim gördüler. Yıllardır müftülüğün sorunlarını çözmeye dayalı önerge ve kanun teklifinde bulundular.
AB parlamentosuna Türk gönderen DPS. Türkiye için önerge veren yine DPS.

El insaf ya! Öküz oğlu dana, daha ne yapsın! Size kızılcık sopası lazım, laftan anlamaz nankörlersiniz çünkü!
fes 2019-07-14 17:29:15
Çok doğru, Ahmet Doğan Türkler için çok şey yaptı. Kör gözüm parmağına bunları görmeyenlere kızılcık sopası haktır.

Mükemmel iyinin düşmanıdır, derçek hayatta ya hep ya hiç diye bir şey yok. Bir milyon türk Bulgaristan'da yaşamak zorunda, geçinmek zorunda.
K2 kafasızı 2019-07-14 19:19:32
Devlet kademelerinde Türkler varmış. DoS iktidar ortağı olduğunda bi lafla şike şike gavur bir iki kuruntu verecek.
Bu günün devletin kademelerinde bi Türk vali bile yok.
Siyasi kanadında geçici olarak atamalar tapıldı.
Şimdi soru;
Devlet kurumlarında üst düzey tek bi Türk bürokrat gösterin TEK BİR TÜRK.
YOK.
Askeri alanda polis alanda.
Adliyede.
Dış işleri iç işleri varmı YOK.
Gelelim iş adamlarına Gırcaldan bi SAVARONA vardı o sa öldü her Türk iş adamın Bulgar orağı vardı onlar DpS kardan pay vermek için Türkler gerekiyor.
DpS zamanında Türkiye’ye talebe gönderiyordu ya şimdi.
Müftülüğün tek bi sorunu bile çözülmedi.
“milliyetçilerin” yurt folundan gelen yardımları kesmek için parlamentodan önerge verdi.
Bulgar kilisesi karşı çıktı ve kanun kabul edilmedi DpS dil öküzler.
Vakıf malları hala sorun DuPiSe kesin ilgilenmiyor.
Anların EL İNSAF DpS ne ile yarıyor. Seçme ve seçilmeyi de mi DpS kazandırdı.
Belediyeler köylere su götürüyor su akmıyor mütait çalmış.
Alt yapı yapılıyor çalışmıyor.
Yol yapılıyor ilk Yamut yolu götürüyor sizin Türk iş adamlarınız yine çalmış.
Ana dil.
Din dersi.
Türkçe radyo.
K2 2019-07-14 21:19:14
Kendinle çelişiyorsun. Devlet kademelerinde Türklerin olmaması DPS'nin suçu deyil. DPS küçük ortaktı, o zaman dediklerinin hepsi vardı. Askeri alan, adliye, içişleri gibi kurumlar zaten DPS'nin yapabileceği konular değil.
İktidarda DPS on yıldır yok, bunun hesabını GERB'i destekleyen hanzolara sor, DPS düşmanlığı güden akılsızlara sor.
DPS vakıf malları için gerekeni yaptı. Adli konular DPS'nin kapsamında değil. Başmüftülük en son ödenek için DPS'den yardım aldı, bir sürü borcu affedilmişti ki Türklerden dahi itiraz gelince vadeli taksite dönüştürüldü.

Anadil için çoğunluk gerekir. Türkçe radyo konusunda ise radyo çok var, Sofya radyosu, Kırcaali radyosu, dinleyen var mı o başka konu. DPS zamanında Türkçe haber vardı.

Din dersi konusu için çoğunluk gerekir. PF olan hükümette sen koydurt sıkıysa. Yapmazsan namertsin, ben bunu yapamam diyorsan, yapamayacak kişilere bu sorumluluğu yükleme.
K2 akıllısı 2019-07-15 09:30:27
Hayret hala göz Bağcılar gibi olayları saptırıp millete yutturmaya çalışıyorsunuz .
Bu millet sandığınız kadar aptal mı dz gerçekleri göremiyor.
DpS BG devleti kurma donu başına da kendileri tarafından hazırlanan ajan Sava yani Amet adamı getirilme di mi.
ATAKA partisini de BG devleti kurma donu.
DpS akıl kadrosunda bakın kimler var.
DS elemanları SDS kurdu.
SDS devlet mallarını aralarında paylaştılar.
SDS sen DPS yönetimine bakın hangi Bulgarlar geldi ve bu günkü yönetimindeki Bulgarlara bakın.
Bakın DpS kimler tarafından edare ediliyor.
BG Müslümanları DpS güvenmişti.
DpS yönetimin vazifesi Müslümanları kontrol altknda tutmaktır.
DpS olmada asimilasyon geri dönecek.
Yan yatın doğruları yazın.
İstediğiniz kadar DpS yönetimini savunun sadece Türkletin partisi olduğunu söylemeyin Meclis’te azınlık savunmasını yapmayın çünkü tutmuyor.
K2 2019-07-15 09:58:54
Sen halkı kendin sanıyorsun. Ama sen marjinalsin - halkı temsil etmiyorsun. Marjinal olduğun için seni temsil eden marjinal oluşum siyasette 0'dır.

Biz halkız, biz daha iyisi çıkana kadar DPS diyoruz. Deomkrasiden daha iyi düzen çıkana kadar da demokrasi diyoruz, dinci eski çağ kafalalıların her zaman zıddıyız.

Doğrular bunlar. Kendinizi ıspat edin, tebrik ederiz. Havlamaya karın tok. İcrat gösterin. DPS'nin yaptıkları ortada.
K dvoykaciya 2019-07-15 12:47:04
DpS ne yaptı YAZ TEK TEK YAZ.
Bi kalem bile yazamasın.
Beni Türkler bu ülkede ayakta Türk olarak kalmaları içim DpS ne yaptı diye ilgilendiriyor.
Sizin gibi Bizim para pul ile işimiz yok.
DpS bu gün kime hizmet ediyor?
OLİGARŞİLERİ.
Bu durumu inkar edebilecekmişsiniz.
Edersiniz sizler para için her edepsizliği yaparsınız.
Da jivye DpS
Da jivye Mustafa Akay’ı
Da jivrye Amet Sava
Da jiveye.............
K2 2019-07-15 13:15:45
Aynı konuları tekrar tekrar yazmama gerek yok. Eskilerin bir sözü var "nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir", işte senin gibilere kızılcık sopasıyla girişip dövsem yine adam olmazsınız, ama ses çıkartamazsınız. Klavye arkasından kahraman kesilip sürekli akıl verenler Jivkov zamanı yaptıklarınızı unutmadık, pısırık pısırık az sım bılgarçe şiirlerini avazınız çıktığı kadar bağırıyordunuz.
Hayatında hiçbir sosyal faaliyete katılmamış, dernek görmemiş, sürekli akıl vermiş zırcahil. Örgütlerden ütopik şeyler beklemek hiçbir mantığa sığmaz. DPS ve Başmüftülüğü gözümüz gibi korumalıyız, bu iki kurum ideal değildirler, ancak onlar kalkınca yerine daha iyisini koyabilecek durumda değiliz. DPS ve Başmüftülük fesh edilse Türk ve müslümanların durumu çok daha kötü olacak, bunu anlamamak için bunaktan da öte olmak gerekir. Oligarşi lafları bayatladı, parayla pulla işin yoksa insan değilsin demek ki. Para pul olmadan hangi insani örgüt ayakta kalabilmiş?
K dvoykacı 2019-07-15 14:58:49
Hala masal okumaya devam ediyorsun DpD ile Baş müftülüğü korumalıyız zira onlar olmasa yok oluruz.
Bu korku mu korkuyu koruyan korku mu.
30 yıldır varlar da bi şey mi değişti Todor Jivkov döneminden daha kötü oldu.
Jivkov döneminde Türktük demokraside DpS de imzası olduğu evrakın altında Türklüğü kaybettik.
Jivkov sikah zoruyla “EDİNNA NATSİYA” yapamadı 1991 bir yılında parlamento “EFİNNA NATSİYA” oy birliği ile kabul etti.
İbram Tatarlı DpS adına imza attı.
İşte u zaman senin savunduğun DpS Türkkeri sattı.
Boş boş DuPiSe deyik durmayın.
K2 2019-07-15 16:57:23
Gerçeklerden kopuk hayali dünyada yaşayan sensin. Türklerin hali Jivkov zamanından daha kötü oldu diyebildin ya, başka senin gibi zurnaya ne denebilir. Avanaklığın haddi hududu yok tabi, sen aptallığında yaşamaya devam et.
K avana 2019-07-15 19:34:00
BG Türkü sürünüyor aptal.
DpS yönetimi ve yalakaları sefa sürüyor.
Türkiye’den üle mi görünyor.
BG Türkü refak içinde.
Senin okuman yazman da eksik.
Bi ta yazcam.
Bu gün BG anadilini yarım yamalak konuşan dindiz bi Yürk gençliği yetişiyor.
Bu olayın tek sorumlusu DpS yönetimidir avanaklatın önde gideni.
Sen gittin Türkiye’ye kurtardın gızannanı benim gızanan ili zor.
İşleme Avrupa’ya gitmek zorunda kalıyorlar.
Parasızlıktan evlenmiyorla.
DuPiSe lile binlerce levalık içkili dünle yapıyorla.
Çok şe yazılacak ta sen gene aptallınla cevap yazacak. Yaz bi şe değiştiremicen.
K2 2019-07-15 21:37:08
Senin kızanların işi hakikaten zor. Doğru dürüst Türkçe konuşamayan, konuşamadığı gibi anlayamayan, zırcahilin evladı olarak dünyaya gelmişler. Gerçekten onlara büyük haksızlık. Onları küçükten kendi hayali dünyana alet edip kendine benzettiysen, ki yapmışsındır, bu çocuklar gerçeklikten uzak ortama nasıl ayak uydursun ki?!
Evlenmesinler, daha iyi. Doğal seleksiyon yoluyla yok olacaksınız, zırcahil vatandaşın ne Bulgaristan'a ne de Türklere faydası var. DPS sayesinde az buçuk hizmetlere küfreden kişi yediği kaba pisletendir. Nankörün ise yok olmasına üzülen olmaz.
Beni eğiten ilkönce anababamdır, daha sonra öğretmenlerim ve okuduğum kitaplardır. Sen kendini eğitmezsen kimse seni eğitemez. Cahil en gelişmiş toplumlarda da var. Git ABD'ye, Fransa'ya, Almanya'ya... Hatta AB parlamentosuna. Cahiller her yerde. Bunlar hep sorumluluğu başkasına yükler, başkalarını suçlar.
K dvoykacı 2019-07-16 09:04:44
Gerçekten alem sin.
Hangi hizmetten konuşuyorsun ne hizmetinden az da olsa me bu hizmet mi.
Ortada olmayan bir şeyi nasıl götürürsünüz çıplak gözle görülmeyeni DpS size nasıl gözlük verdi de görüyorsunuz.
Bizim gızana dünyayı dolaşır para kazanır yine buba evine dönele.
Olmayan işi savunmak ileri zekalılar ister işte bizde sizin gibi ileri zekalılar yok biz ne görürsek onu bilir söyler yazar. Bizim mektebimiz bu kadar.
Biz kendi milletimizi satacak kadar sizler gibi okuyamadık gelenekten Türk aile terbiyesinden geliriz.
Yaz sana Baş müftülük bizim camilere saldırıları DpS gibi “ ŞİDDETLE” kınıyoruz gibi basit geliştirmelerden öteye gitmedi gerekiyor mu.
Bunu yaz.
Ben gızanları düşünme onların binaları dedeleri hatta bük dedeleri nasıl hayatta kaldılar ve nesillerini devam ettirdile se unnda nesillerin devamını ettirirler.
K2 2019-07-16 11:33:14
Bu avanağın hayal ettiği dünyaya bak, Başmüftülük ve DPS'den militanlık bekliyor. Şiddetle kınamak neymiş canım? Basit. N'apacaklar peki? Ellerine molotof kokteyli alıp saldıracaklar, ya da hayvan gibi böğürecekler. Mustafa Hacı bir çıkacak yumruğunu masaya çatlatacak, Bulgaristan hükümeti donları dolduracak. Celal Faik Karadayı'yı yanına alıp sopalarla nöbet tutup çirkin yazıları yazanlara pusu kuracak, Allah yarattı demeden dövecek.

Hale bak. Adam evde terör estirince karısı köşeye sıkışıp "Elleri kırılasa!" diye gizlice lanet okumasını adalet zannediyor. İnsanlar medenice nasıl karar alırlar ve hareket ederler haberi yok. Kızanları Batıda atılıyorlar, bekar kaldılar diye feveran eder, sonra kendi çarelerine bakacaklarını iddia eder. Akılnoksanı babaları var, işleri gerçekten çok zor
K dvoykacı 2019-07-16 12:33:07
Anladık Feskanın yerini almışım ya da O sun fark etmez.
ENİNDE SONUNUNDA GİTÇESİZ.
K2 2019-07-16 13:48:08
Daha iyi bir yer ise neden olmasın? Vize, pasaport falan gerekecek mi bari, Kurban tatili gelmeden başvurayım. Malum, bayramda pasaport ve kimlik sırasını bizzat Ahmet Doğan çıkarıyor, DPS de her ilçede uzun kuyruklar olması için gayret ediyor.
K aptalı 2019-07-16 17:39:56
Yaz yazabildim kadar yaz.
² 2019-07-16 18:07:37
Dincilerde hiç özgünlük yok, yaptıkları sözde fikir çin malından daha beter. Benim rumuzu görünce dvoykaciya diyor, bakmakla görmek farklı şey. Sitede bunu niye engellemiyorlar anlamış değilim, fikir adına hiç yok, espiri yok, sanat yok, cilve yok. Tam bir kara cehalet.
Müzekki bey, Sebahat hanım siteye bir çeki düzen verin, olmuyor böyle. Yurtdışından girenler oluyor, araştırmacısı falan olur. Yabancı birisi Google Translate kullanarak girse sırf hakaret görecek. Tartışma yok, sürekli küfürler havada uçuşuyor. Bir ara moderatörlük vardı, hakaret silinirdi. Kendini savunamayacak kişiler hakkında burada çirkin iftiralara yer vermek oldu mu? Hakikaten sizin verdiğiniz emeğe de yazık, anadilde haber yayınlamaya çalışıyorsunuz, altına yazılan yorumlar mide bulandırıyor.
Lütfen işe el atın, düzgün şeyler okumak istiyoruz.
Saygılar!
K 2 aptalı 2019-07-16 19:39:56
Senin ne önerdiğinin farkındamısın ?
Burulmuş öküzün önde gideni!
Ben bir BG Türküyüm.
Şapşal, hak arama imkanını kısıtlamasına mücadele ediyorsun.
DANS be BG iç İşleri Bakanlığını göreve davat ediyordun USULEN günahı olmayan “KIRCAALİ haber” internet sayfasını KAPATILMASINI ÖNEREREK kurucusu olan Müzekki Ahmet beyi dolaylı da olsa tehdit ediyorsunuz.
KİMSE KUSURA BAKMASIN.
“KIRCAALİ haber” internet sayfası kin, nefret, karşı düşmanlığa sefk edilecek propagandası yapılmadığı takdirde YORUMLARI DİLEMEZ.
KIRCAALİ internet sayfası BAĞIMSIZDIR bundan dolayı halkın sesi olarak görev yapmakta DpS yararına olmayan yorumları SİKEMEZ.
Kamu oyuna duyuruler.
Gırcalı Türkü.
Yorumu yazan 2019-07-16 19:46:31
DpS yaratına olmayan yorumları SİLEMEZ olması gerekiyordu AKILLI telefonlarda böyle saçma cümleler çıkabiliyor okurlardan ÖZÜR dikerim. SAYGILAR.
K2 2019-07-16 20:27:05
Kullandığı telefon akıllı ama teneke kafalı olunca yazdıklar ortada. Tehdit, kin ve nefretin ne olduğunu biliyor musun?
K2 aptalı, K aptalı, K dvoykacı, K avana, K kafasızı, K2 koruğu, K2 yosması, K2 feskalar, K2 BOZMASI, K 2 cartı rumuzlarını kullanarak kendini espiri yaptığını mı zannediyorsun? Çok orijinalsin canım, akli melekelerin fevkalade gelişmiş.
İlginç olan K2 ismini nerde gördü, adıma yorum fırlatmaya çalışıyor. Her sakallıyı deden zannetme.

Bu arada araya yorum giren arkadaşa zorla güzelliğin olamayacağını hatırlatayım. Yorumlar kısmı kayıtla olabilir, sosyal medya aracılığıyla olabilir. Ziyaretçi defterine bir bakın, istenmeyen otomatik bot iletileriyle dolup taşmış durumda. Yorumlar otomatik düzeltmeye tabi olabilir (filtreleme sistemleri). Anonim olunca aslan kesilenler adlarıyla ortaya çıkamazlar, facebook'un istediği gibi gerçek ad kullanarak yorum yazma zorunluluğu getirilebilir
K salağa 2019-07-16 23:05:35
Senin rumuzun ANONİM dimi.
Yaz E-mail adresini de görelim dünya haç bacak olacak.
Yemin ederim ÇIKTIĞIN YERE hiçmek istecdn.
Biz apttalar “akıllı” telefon fakirlikten dolayı kullanamıyoruz sizin AKILLI telefonlar basıl olsa BELEŞTİR.
...........
Bu saçnalıkları bırak ta BG devleti İslamın makberlere saldırıyı ÖNLETECEK mi onu yaz.
Kenan Kayaoğlu 2019-07-16 23:20:35
Adımı da yazdım, e-posta adresimi de yazıyorum: kenankayaoglu[at]abv.bg . ([at] yerine @ işareti var, reklamları engellemek için bu yöntemi kullanıyorum). Gerçek kimliğimi açıklamaktan hiç kormadım, dediklerimin arkasındayım her daim.


Bakalım dünyamı kaç bucak edeeksin? Hodri meydan.
Kenan bravo 2019-07-17 13:10:35
Kendine u kadar güveniyorsun a ferin.
Siyasi görüşleri DpS yanlısı olmayanların işi çok zor.
Senin gibilerinden korkarlar fanatik görüşler çok tehlikelidirl.
İç savaşa kadar gidebilecek bi zihniyet.
Asan başkanın kızı kaç milyo levalık Gırcalı merkezinden gayrimenkül aldı mı sen bilirsin.
K2 2019-07-17 13:46:12
İki kelime edemiyorsun, rezil edip duruyorsun kendini. Ne yazdın öyle, hiç bakmıyor musun?

Asan başkanın kızını n'apacaksın? Açlıktan mı kırılsın, sürünsün mü? Bırak kızı, kendi işlerine odaklan. Babası belediye başkanı diye iş mi yapmayacak, ticareti varsa terk mi edecek. Ne ayılık bu ya?

Suç biliyorsan ihbar et.
K dve 2019-07-17 15:46:45
Bu haber BG ulusla medyalarda çıktı.
Kız daha 19 yaşında milyonlarca gayri menkul alıyor o da Gırvalının ortasında.
Sormazlar mı bu para neren.
Babasının aylığı kaç ta bu kadar para kenara koyabildi.
İşre DpS bu oligarşi.
K2 2019-07-17 16:35:09
Hangiymiş o medya? dostbg mi?

Bu tür iftira ve karalama kampanyalarına katılarak ne elde ediyorsun, GERBcilerin ve Valeri Simeonovların sözylemini benimsiyorsun, Türk asıllı başarılı her kim varsa saldırıyorsun. Başmüftü, bölge müftüleri, belediye başkanları, parlamentoda siyasiler, herkese çemkiriyorsun. Bu mu Türkçülük, bu mu müslümanlık?

Sen oligarşinin ne olduğu anlayabilecek kapasiten yok. İki kelimeyi yan yana getiremiyorsun. İmlanı boşverdim, ama kavramlararası anlam farklılıklarını bilmiyorsun. Ulus ne, medya ne, gayri ne, menkul ne, oligos, arkos ne? Ağzına alıp bilmediğin kelimeleri söylemen akıllı göstermiyor seni.

Kırcaali'de milyonlarca olan ne (dolar mı, TL mi, m² mi, adet mi). İki kelimeyi yan yana koyamıyorsun ya, hiç okula gitmedin mi? Kafanda saman mı var be adam!