Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7473 Lv.
GBP GBP 2.1232 Lv.
TRL TRL 0.3187 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
16 Ekim 2019
HABERLER » Kırcaali
Kırcaali Belediye heyeti, Tarihi Kırkpınar Yağlı Güreşleri Festivali’ne katıldı

Kırcaali Belediye heyeti, Tarihi Kırkpınar Yağlı Güreşleri Festivali’ne katıldı

05 Temmuz 2019

Kırcaaliler, Edirne’de başlayan 658. Tarihi Kırkpınar Yağlı Güreşleri Festivali programına katılıyor.

Yağlı güreş, geleneksel Türk sporları içinde ön sıralarda yer alan bir spor dalıdır.

Her yıl Edirne’deki tarihi Sarayiçi Er Meydanı'nda gerçekleştirilen Kırkpınar Yağlı Güreşleri Festivali, UNESCO İnsanlığın Somut Olmayan Kültür Mirası Listesi'ne dahil edilmiştir.

Kırcaali’nin kardeş Edirne Belediye Başkanı Recep Gürkan, Kırcaali Belediye Meclis Başkan Yardımcısı Kadir Mustafov’un başkanlığında bir heyeti makamında kabul etti. Heyette Kadir Mustafov ile birlikte Kırcaali Belediyesi Nüfus Kayıt ve İdari Hizmetler (GRAO) Daire Başkanı Bayram Bayram ve Bayram Hüseyin yer alıyor.

Kaynak: Kircaali Haber

Ziyaretci sayısı: 594


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


GOCUMAN 2019-07-07 00:12:54
Kırcaali'yi temsil edecek bir pehlivan Kırkpınara gitmeli.Sporla beraber milli bilinç gençlerimize aşılanmalı kardeşlik duyguları pekiştirilmeli.
OSMAN 2019-07-09 17:13:37
Kirkovo ve Krumovgrad Belediye Baskanlarinin daha aktiv ve temsilci olmalarini bekliyoruz. Sürekli Kircaali Belediyesi heyetinden bahsediliyor, burada Belediyeler arasinda bir denge ve esitlik yok mu?
. 2019-07-11 08:23:22
Belediyeler arasında elbette eşitlik yok. Her belediyenin kendi bütçesi, başkanı, meclisi var. Belediyenin olduğu ilçenin iş ve eğitim olanakları, ulaşım, sağlık hizmetleri, nüfus özellikleri, coğrafi alan hepsi farklıdır. Belediyelerin yıllık ve aylık olarak eğitim ve sosyal faaliyetleri planlamaları vardır, belirli bütçe gerektirir. Benzer biçimde PR çalışmaları için olanaklar da önemli konudur. Gazeteciler neticede Koşukavak ve Kızılağaç belediyeleri kapılarında haber için bekleyecek değiller.
Toçka 2019-07-13 14:57:46
Yine savunmada ne güzel izah etmiş.
Ünün baktığı pençereden üle görünüyor. Ya halkın penceresinden nasıl görünüyor.
Belediye bütçesi kimlerin cebine gittiğini yazmamış.
Köylere su götürüldü sular akmıyor.
Kanalizasyon yapılıyor tıkalı. Yol için paralar alınıyor yol yok.
Sadece bunlar mı.
Belediye başkanları ve yandaşları nasıl zengin olduklarını yazmamış.
Daha neler.
Belki TOÇKANIN vicdanı sızlar da açıklık getirir. Belli
K2 2019-07-13 19:27:29
Belediyelerin bodrum katında bitmez tükenmez para akan bir dere mi var? Kafanızda cidden böyle bşr algı mı var?
Belediyeler yerel vergi ve ücretleri sayesinde para alırlar. Devletin belediyelere ayırdığı cüzi bir bütçe vardır. Bunun dışında belediyeler ulusal ve AB programlar sayesinde proje yapıp başvuru yaparlar. Kamusal alanda yapılan işler açık arttırma usulüne göre yapılır. APK denilen (İdari işlem kodeksi) mevzuata uygunluğu yerel mahkemelerce kontrol ediliyor, usulsüzlük olunca alınan belediye meclisi kararı, başkanın emri fesh ediliyor. Her yıl belediye denetlemeye tutuluyor.
Katakulli mutlaka oluyordur, ancak elde delilsiz karalamak iftira kapsamına girer.
Yol yapılıp yol yoksa şahsen mahkemeye başvurabilir, devletin üst denetim kurullarına ihbar edebilirsiniz. İçişleri bakanlığı, DANS, Yolsuzluklarla mücadele politikalar istşare heyeti http://anticorruption.government.bg gibi başvuracak çok kurumlar vardır, mesela başsavcılık: https://www.prb.bg/bg
K2 2019-07-13 19:35:55
Suç hakkında bilgisi olup bunu gerekli yerlere bildirmeyen kişi suç işlemektedir. Bundan dolayı elinizde verileri savcılığa iletmiyorsanız suç işliyorsunuz!

Halk koyunluk yaparsa kesilip sağılmaya müstehaktır. Elinde bir tane delil olmaksızın iftiralarda bulunmak ise milli spor haline gelmiş. Ben olsam yolsuzluk yaparım, bal tutan elini yalamalı zihniyetinde olanların derdi kendilerinin bir makamda bulunmamaları. Yukarıda DPS'yi her olumsuzluktan sorumlu tutan zurnanın derdi bu. Okumamış, belediye işine alınamamış, kesin yolsuzluk yapıyorlar diye şartlanmış.
Mahkeme kararı var mı elinde? Yok. Suçu mahkeme kararıyla sabit olana dek her kişi suçsuzdur.
Toçkalar K dvoykacılar 2019-07-16 09:36:28
Döktürmüşsünüz bravo.
Belli “yanlış anlaşılmaların” önüne geçilmesi için sizleri görevlendirilmişler. Madem bu kadar mevzuattan haberiniz var.
Ama bi şey unutmuşsunuz.
Belediye başkanı yapmış ya da devam eden Başkanlar nasıl zenginleştiler yazmamışsınız.
AB projelerini gerçekleştiren mütait yüzde haç ile işi alıyor unu da yazmaya unutmuşsunuz.
K2 2019-07-16 13:14:18
Hangi belediye başkanından bahsediyorsun? Böyle havaya serbest atış yapmak doğruluk olmuyor. İnsanlar tek düzen değildir, ne kadar tek düzene sokulmaya çalışılsalar yine entropi kanunu devreye girer ve çeşitliliği korur. İnsanların oluşturduğu organizasyonlar (örgütler) bireyleri gibi farklılaşır. Genelde genellemeler yanlış ifadedir, en azından eksiktirler.
Tüm belediye başkanlarının hayatı özeldir, hepsinin hikayeleri vardır. Kimi dededen kalma zenginliği götürürler, kimisi başarılı atak yaparak zengin olurlar. Kişilerin mal mülk sahibi olmaları tek başlık altına sığmaz, kimisi hile dolanı fazla kaçırır, kimisi dürüst olur, kimisinin şansı yaver gider, kiminin ise bahtı kara olur.

Biraz sosyal bilgiler okusa dediklerimi anlayacak. Hiç olmadı köy imamına sorsun, ya da en yakın okul hocasına. İnsanların rengarenk farklı olduğunu anlayınca umulur ki siyah beyaz filmde yaşamak yerine renkli hayat yaşarlar.
K ilisi 2019-07-16 17:48:55
Kimin dedesi zengin miş Osmanlı’dan kalan mirasçılar mı varmış.
Anladık DuPiSe ye karşı olumsuz görüşleri bertaraf etmek için programlanmışınız.
Ne yapsanız Türk halkın gazabindan kurtulmayacaksınız.
DpS ta Türkletin haklarını en kısa zamanda aramaya başlar ya tarihe karışırlar.
BG devleti bile kurtaramayacak.
K2 2019-07-17 09:20:51
Savurduğun tehditlere bakar mısın? Gerçekten tamamen soyutlanmışsın. Ben öyle önemli biri değilim, kendi halimde vatandaşım. Her can önemlidir muhakkak, ama topluma mal olabilecek şahıs olmadığımın farkındayım.
Hoşuma gitmeyen bir sürü durum var, bu durumlara boş tehditler savurmak aptallıktır. Çevrem çapım bellidir, elimde olsa açlığı, eğitimsizliği, yobazlığı kaldırırdım, fakat güçsüzüm. Dinde buna tamah etme, takdire boyun eğme derler.
Bulgar devleti beni n'apsın? Bulgaristan beni iade etmezse NATO mu saldıracak ülkeye, uzaylılar mı basacak dünyayı? Gerçekçi ol biraz.
K dve 2019-07-17 10:05:21
Şimdiki yorumun biraz düzgün BRAVO.
1990 yılında Türkler tarafında amaçlı kurulan DpS bu gün aynı amacı mı güdüyor kuruluş anacından saptı mı.
K2 2019-07-17 10:12:32
Sen beni tehdit ediyordun, n'oldu hava basılı balon?

Şartlar zamanla değişir. 90'lı yıllarda Bulgaristan'ın NATO ve AB hedefleri vardı, 2000lerde bu hedeflere ulaşıldı. Sabit hedef olmaz, hedefler ölçülebilmelidir, öyle hesap kitap için uygun olmalı. Kişisel bazda hedef belirleme için örnek: http://www.kisiselgelisim.com/hedef-belirleme-ve-hedefler-icin-planlar-yapma/
K dve 2019-07-17 13:16:44
Se siyasi alanda soru soruldu ticari dik.
DpS Türklerin beklentilerine sahip çıktı mı.
Türklere özlük hakları iade edilecek mi bu konuda DpS ne yapmalı.
Bırak kaba dayılığı da düzgün yorum yap.
K2 2019-07-17 13:55:45
Kabadayı olan sensin. Kasım'da DPS siyasi güven tazelerse demek ki beklentilere sahip çıkmaya çalışıyor.

Özel danışman değilim, herhangi siyasi partiye akıl verecek değilim.

DPS azınlık! DPS'den azınlık statüsü gibi şeyler beklemek boş hayaldir. GERB dahi böyle bir şeye yeltenemez, bulgar kamuoyu GERB'i tarihin çöplüğüne hemen gönderiverir. Bulgaristan anca baskı altında bunu yapar, tıpkı 90'lı yıllarda AB ve NATO'ya üye olmaya çalışırken DPS'nin kurulmasına izin vermesi, Sırbistan'ın bombalanmasında havasahasını açması, Kozloduy'da santrallerin bir kısmını kapatması ve paralı askere geçmesi gibi. Bunu anlayabilmek için fazşa saksı gerekmiyor.
Makedonya'yla anlaşmak Çipras'ın kellesini yedi, Yunanlılar Makedonya isminin pazarlanmasını asla affetmeyecekler, ancak Yunanistan'ın İMF gibi kurumlara verdiği sözler var, yerine getirmezse daha büyük bir krizle karşı karşıya kalacaklar.
K dve 2019-07-17 15:52:03
Her şeye aklın eriyor BG Türkletin işine ermiyor.
Ona da eriyor da sen yazmıyorsun.
Yani sen kesin BG Türklerin bu vahim durumundan kurtuluşu yok .
Yani erimeye mahkumlar üle di mi.
K2 2019-07-17 16:39:30
Öyle okus pokusla çözüm yok. Benim dememle yahut yazmamla Türk topluluğu şaha kalkmaz, batmaz da. Ben sana göre neyim, terminatör müyüm? Benim çözüm bulmam senin için niye bu kadar önemli? Kenan Kayaoğlu'nu düne kadar hayatında hiç duydun mu?!

Mestan gibilerinin yanına gidince trene bakan sığırlar gibi bakmayın, soru sorun, cevaplar arayın. Oy veriyorsunuz, yav adam seçime azınlık dedik, bir anda konu mafiş, n'oldu reyiz desene?
fes 2019-07-17 16:50:39
Hayvan, Bulgaristan türkleri için de tam oturan analizler yapıyor işte, ama senin bidon kafan söylenen doğruları göremiyor.

Atatürk Nutuk'u nasıl başlamıştı, "Samsuna indiğimde manzara-i umumiye şöyle şöyleydi" diye başlamıştı. Manzara-i umumiye ne demek genel durum demek. Adam önce genel durum tespiti yapıyor.

Sen aptal kafanla bir kerecik olsun Bulgaristan'da neyin yapılıp neyin yapılamayacağını tespitini yaptın mı? Ama bak yukarıda arkadaş tam da bunu yapıyor. DPS şunu şunu yapar şun yapamaz diye tespit yapıyor ve Yunanistan ve Makedeonya konularında örnekler veriyor.

Sen de yap benzer şeyleri, engel olan mı var. Ama kafayı Ahmet Doğan'a taktın ya bir kere, bu takıntından kurtulamazsın.